Невозможно пополнить счёт и связаться с тех.поддержкой.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Теж з таким нещодавно стикався. Почистіть у браузері cash i cookie, повинно допомогти. Якщо ні — спробуйте з іншого браузера зайти. У мене проблема спостерігалась на Google Chrome, з Firefox нормально працювало.
- +
- 0
- polzovtel7
- 8 жовтня 2020, 18:21
- #
Здесь не в кэше дело. Пополнение через кассу в банке стоит 50грн. Через терминал то бесплатно, но, чек выцветает за несколько месяцев. Соответственно в случае чего ( а уже были случаи когда в другом банке закрытый кредит, оказался вдруг открытым, и если бы не все квитанции на руках, и документ из банка, подтверждающий, что кредит закрыт, то то было бы...). Так что вот такие они- «случайные» недоразумения.
Не можу зрозуміти суті Ваших претензій. Якщо Ви жалієтесь на технічні проблеми - я Вам порадив, як їх вирішити.
Якщо боїтесь , що чек з термінала вицвіте (фарба на них дійсно швидко стирається і блідне), то зробіть з нього копію, або відскануйте його одразу після отримання. Гаряча лінія - це дійсно «хворе місце» Альфи. Додзвонитись можна, але це платно, прорватись до оператора через робота Аллу теж непросто, та й отримання реальної допомоги це не гарантує - кваліфікація операторів часто є вкрай низькою. У чаті не краще - оператори некваліфіковані, часто просто обривають бесіду.
Зрештою, якщо у Вас проблеми з веб-версією банкінга, Ви можете зробити поповнення через мобільну версію - там описані Вами проблеми відсутні.
Якщо Ви вважаєте, що ці проблеми не випадкові - даремно. У мене такі проблеми виникали при спробі поповнити дебетну карту і при спробі провести платіж по реквізитам- як я з ними боровся я вже описав.
Якщо боїтесь , що чек з термінала вицвіте (фарба на них дійсно швидко стирається і блідне), то зробіть з нього копію, або відскануйте його одразу після отримання. Гаряча лінія - це дійсно «хворе місце» Альфи. Додзвонитись можна, але це платно, прорватись до оператора через робота Аллу теж непросто, та й отримання реальної допомоги це не гарантує - кваліфікація операторів часто є вкрай низькою. У чаті не краще - оператори некваліфіковані, часто просто обривають бесіду.
Зрештою, якщо у Вас проблеми з веб-версією банкінга, Ви можете зробити поповнення через мобільну версію - там описані Вами проблеми відсутні.
Якщо Ви вважаєте, що ці проблеми не випадкові - даремно. У мене такі проблеми виникали при спробі поповнити дебетну карту і при спробі провести платіж по реквізитам- як я з ними боровся я вже описав.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.05 | 41.85 |
EUR | 42.1 | 0 |
Всі курси банку |
— чат с сотрудником в приложении Альфа-Мобайл;
— чат с сотрудником в Messenger/Telegram/на сайте банка;
— звонок через Skype (alfabank_ua).
Дополнительно вы можете позвонить по номеру 3344 (2 грн. за весь звонок).
Пришлите нам в личку ваши данные и детали ситуации. Проверим.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.