Ніколи не зв'язуйтесь з цим банком, залишитесь без грошей!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
Служба підтримки Альфи — це, звичайно, атракціон не для «слабонервных» і в кінцевому результаті толку від неї дійсно мало — компетентність її операторів не сильно вище 0.
Якщо ще й врахувати, що дзвінок на неї платний, а чат у додатку дійсно любить частенько глючити, то надій на службу підтримки дуже мало. Та й квест з роботом Аллою не всім дано пройти.
Разом з тим: « раптом виявилось, що за кожну конвертацію знімається 1%», «також без мого відома знімались кошти за СМС інформуваня» — яке відкриття! Автор, може варто було хоча б зазирнути у тарифи та умови продукту, який оформлюєте? Раджу переглянути на дозвіллі: https://alfabank.ua/upload/tarrifs-comfort-ultra-black-2020.pdf. Комісії, які стали для Вас несподіванкою, зазначені у пунктах 9 та 1.3 відповідно.
«можливо це сталось через те, що я змінила паспорт на ID картку» — якщо Ви не повідомили про це банк, то скоріш за все.Можливо, дані паспорта у Вас при ідентифікації запитували — ви назвали нові дані, яких у банку не було.До речі, про зміну паспортних даних клієнт зобов`язаний повідомляти банк.
«Консультант радить перекинути гроші на картку...» — тобто на поточний рахунок, до якого прив`язана картка. А на якому рахунку вони до цього були? З якого рахунку Ви збирались їх знімати?
Якщо ще й врахувати, що дзвінок на неї платний, а чат у додатку дійсно любить частенько глючити, то надій на службу підтримки дуже мало. Та й квест з роботом Аллою не всім дано пройти.
Разом з тим: « раптом виявилось, що за кожну конвертацію знімається 1%», «також без мого відома знімались кошти за СМС інформуваня» — яке відкриття! Автор, може варто було хоча б зазирнути у тарифи та умови продукту, який оформлюєте? Раджу переглянути на дозвіллі: https://alfabank.ua/upload/tarrifs-comfort-ultra-black-2020.pdf. Комісії, які стали для Вас несподіванкою, зазначені у пунктах 9 та 1.3 відповідно.
«можливо це сталось через те, що я змінила паспорт на ID картку» — якщо Ви не повідомили про це банк, то скоріш за все.Можливо, дані паспорта у Вас при ідентифікації запитували — ви назвали нові дані, яких у банку не було.До речі, про зміну паспортних даних клієнт зобов`язаний повідомляти банк.
«Консультант радить перекинути гроші на картку...» — тобто на поточний рахунок, до якого прив`язана картка. А на якому рахунку вони до цього були? З якого рахунку Ви збирались їх знімати?
До речі, «в історіії вони ЧОМУСЬ не відображаються» - про яку «історію» йде мова ?
История операций в Альфа Мобайл — в ней не отображаются операции по счету, а только по карте при ее использовании.
Просто выписку посмотреть религия ТС не позволяет наверное.
Просто выписку посмотреть религия ТС не позволяет наверное.
А, дійсно ! Я просто і не користуюсь цією функцією - завжди переглядаю виписку, тому навіть і забув про її існування, хіба дуже давно кілька разів переглядав заради цікавості. Навіть забув, де ця функція знаходиться, хоч вона на головній сторінці додатку. : ).
- +
- 0
- Ліна Романюк
- 8 квітня 2020, 17:14
- #
Нічого подібного, гроші у мене змімали не з рахунку, а саме з картки. І по ідеї в історії ця інформація має відображатись, але ні. Про це взагалі дізналась випадково, коли мали повернути кошти на картку, а в історії цієї операції не виявилось.
Вы можете думать, что хотите, но алгоритм в Альфа-Банке такой, что все комиссии списываются со счета и отображаются только в выписке — относительно карты, по тарифам которой и проводятся операции банком по ее счету.
Все операции по счету можно увидеть только в выписке в MyAlfaBank или в отделении при распечатке. В мобильном приложении в истории и выписке отображаются только операции совершенные с физическим использованием карты.
Все операции по счету можно увидеть только в выписке в MyAlfaBank или в отделении при распечатке. В мобильном приложении в истории и выписке отображаются только операции совершенные с физическим использованием карты.
- +
- 0
- Ліна Романюк
- 8 квітня 2020, 18:18
- #
Для таких недолугих фінансових радників та «знавців» алгоритмів роботи Альфа банку дружня порада - підготуйте ручку з листочком та спитайте у того ж консультанта звідки саме знімається комісія. Я впевнена, що принаймні з цього питання вас проконсультують правильно, а ви запишіть. Потім можете на собі й перевірити, бо сумніваюсь що коли-небудь взагалі користувались цим сервісом. В іншому випадку б знали, що комісії знімаються з картки, тому єдиний, хто тут «несе єресь» - це ви.
- +
- 0
- Ліна Романюк
- 8 квітня 2020, 17:08
- #
По-перше, я переглядала бланк тарифів по пакетам банківських послуг у відділенні, але в нього не була внесена вся необхідна інформація по картках (як виявилось вже потім). Тому вирішила прояснити дане питання у спеціаліста, який і сам частенько у той бланк заглядав, коли я задавала елементарні питання. Можливо тому вона подумала, що комісії не нараховуються. На мою думку, подібне відношення до роботи є неприпустимим, якщо спеціаліст навіть не в змозі надати релевантну інформацію, то не треба дезінформувати клієнтів.
По-друге, дані я називала старі, помилки у цьому бути не могло. А який взагалі сенс інформувати банк про зміну паспортних даних, коли нема ніякої змоги підійти у відділеня і обновити інформацію? Якщо вони вже телефон не могли змінити в онлайн режимі, то як вони мають змінювати паспортні дані..
І по-третє, не потрібно додумувати якусь іншу інформацію :) Читайте уважніше, все саме так, як я написала. Не на поточний рахунок, а з поточного рахунку на картку, яка до нього прив'язана.
По-друге, дані я називала старі, помилки у цьому бути не могло. А який взагалі сенс інформувати банк про зміну паспортних даних, коли нема ніякої змоги підійти у відділеня і обновити інформацію? Якщо вони вже телефон не могли змінити в онлайн режимі, то як вони мають змінювати паспортні дані..
І по-третє, не потрібно додумувати якусь іншу інформацію :) Читайте уважніше, все саме так, як я написала. Не на поточний рахунок, а з поточного рахунку на картку, яка до нього прив'язана.
1.Скоріш за все у відділенні вам показали скорочену версію тарифів: https://alfabank.ua/storage/files/tarrifs-black-2020.pdf.
«… якщо спеціаліст навіть не в змозі надати релевантну інформацію, то не треба дезінформувати клієнтів» — згідний. І за надання неправдивої інформації працівник повинен бути покараний (хоча довести це буде важко, якщо він сам не зізнається). Разом з тим, тарифи є на сайті банку, вони є у договорі. І ознайомитись з ними перед підписанням документів — клієнт повинен. Підписувати документи не читаючи, лище керуючись словами менеджера — як мінімум нерозумно.Не применшуючи вини працівника банку, все-таки вважаю, що це ваш прокол.
2.«А який взагалі сенс інформувати банк про зміну паспортних даних, коли нема...» — так, це потрібно зробити відвідавши відділення і поставити свій підпис на копії нового документа.Але ви повинні були це зробити перед від`їздом за кордон. Тому є ще варіант, що вони пробили по базі ДМС, що ваш старий паспорт вже є недійсним ( https://nd.dmsu.gov.ua/ ). Хоча напевне не стверджую, не виключаю і помилки працівників Альфи — тут на сайті вже є не один відгук про проблему ідентифікації у Альфі.Щоб однозначно сказати, хотілось би, як мінімум, пояснення банку почути.
«… якщо спеціаліст навіть не в змозі надати релевантну інформацію, то не треба дезінформувати клієнтів» — згідний. І за надання неправдивої інформації працівник повинен бути покараний (хоча довести це буде важко, якщо він сам не зізнається). Разом з тим, тарифи є на сайті банку, вони є у договорі. І ознайомитись з ними перед підписанням документів — клієнт повинен. Підписувати документи не читаючи, лище керуючись словами менеджера — як мінімум нерозумно.Не применшуючи вини працівника банку, все-таки вважаю, що це ваш прокол.
2.«А який взагалі сенс інформувати банк про зміну паспортних даних, коли нема...» — так, це потрібно зробити відвідавши відділення і поставити свій підпис на копії нового документа.Але ви повинні були це зробити перед від`їздом за кордон. Тому є ще варіант, що вони пробили по базі ДМС, що ваш старий паспорт вже є недійсним ( https://nd.dmsu.gov.ua/ ). Хоча напевне не стверджую, не виключаю і помилки працівників Альфи — тут на сайті вже є не один відгук про проблему ідентифікації у Альфі.Щоб однозначно сказати, хотілось би, як мінімум, пояснення банку почути.
3. Нічого я не додумую, «з поточного рахунку на картку, яка до нього прив'язана» - це нонсенс.Якщо консультант банку дав вам саме таку пораду - у керівництва банку повинні виникнути серйозні запитання до його кваліфікації з наступним стягненням (як мінімум, позбавленням преміальних). Хоча у нас і прийнято казати «гроші на картці», насправді це не зовсім так. Картка є всього лиш електронним платіжним засобом, одним з інструментів управління рахунком, до якого вона прив`язана і на якому власне і зберігаються кошти. Операції по рахунку можуть проходити як з використанням картки, так і без неї (наприклад, через інтернет-банкінг) , зокрема всі комісії банк списує безпосередньо з рахунку, Zhmunya вам все вірно розказав, даремно ви його в «єретики» записали : ) .
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 8 квітня 2020, 16:03
- #
Доброго дня, Ангелина Романюк. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась. Робота з операторами буде проведена. Сподіваємось, що в по-дальшому такі випадки будуть виключені. Дозвольте, запропонувати компенсацію, більш детальна інформація в особистому повідомленні.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
За кордоном втратила доступ до вказаного номеру телефону без можливості відновлення. Через це втратила і доступ до більшості операцій в онлайн банкінгу, не могла зняти кошти з рахунку. Зв'язалась з оператором, який сказав зателефонувати до контакт центру, у якому не поспішають брати трубку навіть якщо дзвінок здійснюється у роумінгу. Оператор сказав, що потрібно провести ідентифікацію особистості. Відповівши на всі питання, мені повідомили, що ідентифікацію я не пройшла. Не зважаючи на те, що на всі питання я відповіла правильно (потім перевірено з консультантом, але вже у відділенні). Причини мені пояснити відмовились. У відділені сказали, що можливо це сталось через те, що я змінила паспорт на ID картку.
Як результат — я залишилась за кордоном без засобів для існування, адже всі кошти надходили на рахунок, яким я не могла скористатись. На прохання зрозуміти ситуацію та спробувати допомогти, все, що мені відповіли — приїжджайте в Україну, йдіть у відділеня вирішувати питаня.
Коли я нарешті приїхала та намагалась зняти кошти — почався карантин, через онлайн чат та в телефонному режимі мені відмовили у створенні заявки на зняття валюти, сказали їхати у відділення і питати на місці.
Прочекавши майже годину, нарешті потрапляю у відділення, де мені кажуть, що валюти немає ВЗАГАЛІ. Нема в жодному Альфа банку, що, звичайно ж, не правда. Я можу зрозуміти подібні обмеження у зв'язку з надзвичайною ситуацією, та аж ніяк не можу зрозуміти подібну роботу консультантів та операторів.
Консультант у відділені сказала, що гроші я зможу зняти лише після закінчення карантину і все, що я можу зробити зараз — замовити валюту та чекати на дзвінок оператора про готовність коштів. Спитала також щодо комісії за зняття коштів з рахунку, оператор відповіла, що вона складає 0%. Перепитала ще раз на всякий випадок, оператор була цілком впевнена, що ніякої комісії не нараховується.
Пізніше все ж вирішила написати оператору в онлайн чат щодо свого замовленя
Дата (30.03.2020)
Питаю чи вже є інформація коли зможу забрати свої кошти
Оператор №1: «У вас стоит завтра 31.03.2020»
Відповідаю: «Тобто кошти можна вже завтра забрати у відділенні?»
Тиша, через 10 хвилин приєднався інший оператор, який сказав що мене по даному питаню проінформує її колега.
Знову 10 хвилин очікування.
Оператор №3 «Вижу дата получения средств стоит 02.04.2020»
Питаю чому інший оператор казав, що гроші можна забрати вже завтра.
Оператор ще раз перевіряє та все ж наполягає на 02.04.2020
Питаю чи поступить мені дзвінок про те, що кошти готові, як обіцяли у відділенні щоб я знову дарма туди не йшла.
Оператор завіряє, що мені повинні зателефонувати до 02.04 та повідомити про надходження коштів.
До вказаної дати зі мною так ніхто і не зв'язався.
Знову пишу оператору.
Оператор №4: «Ви мали забрати кошти 31.03»
Я в ступорі.
Потім чат заглючив і, як зазвичай з Альфа банком, через хвилину автоматично закрився.
При підключенні оператора №5 прошу перечитати мої зверненя вище.
«Бачу попередній оператор писав, що кошти потрібно було забрати 31.03»
Знову очікування на перевірку інформації
«Так, все вірно, можливо зацікавить нове замовленя?»
Чат перестав працювати, не бачила жодного повідомлення.
«Чат закрито через неактивність.»
Очікування на нового оператора.
Оператор №6 «Сума була замовлена на 31.03»
Питаю, чому мене тоді інші оператори запевняли, що маю забрати кошти 2 числа та чому так ніколи ніхто і не передзвонив попередити про їх наявність.
Оператор питає чи мені обіцяли зателефонувати з цього питаня.
Кажу що так, обіцяли і у відділенні, і в чаті.
Знову очікування на перевірку.
Пряма цитата для того щоб ви бачили на скільки неадекватно працює сервіс:
«вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
вам пообіцяв зателефонувати то
Свойства соединения
Код завершающей обработки
Вам пообіцяла зателефонувати та людина, що замовляла суму?»
Знову пояснюю всю ситуацію.
Нарешті виборюю право забрати свої кошти у відділенні.
Стою в черзі 40 хвилин до консультанта, який мені каже, що за знятя коштів знімається комісія і я повинна буду заплатити €23
Питаю чому мені попередній консультант казала, що НЕМА комісії за зняття коштів з рахунку.
Мені відповідають, що мені не могли такого сказати.
Пізніше: «А ну, може вона подумала, що у вас депозитний рахунок, де комісії нема.»
Як вона могла переплутати, коли я 2 раза перепитувала і просила ще раз перевірити інформацію.
Консультант радить перекинути гроші на картку і зняти без комісії, а оскільки гроші будуть йти на картку декілька годин, сьогодні я їх зняти вже не зможу, тому повинна буду прийти ще раз, вже після вихідних.
Так багато часу, сил та нервів було втрачено. Найгірший банк яким я коли-небудь користувалась. Ніколи більше не буду звертатись до Альфа банку і вам ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ, побережіть себе та свої кошти.