Альфа-Банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я навіть не знаю, з чого почати. В мене є кредитна карта, на якій було 7000. Майже всі ці гроші я використала, проте сплачувала щомісяця внески, щоб цю суму погасити. Але сума кредитних коштів мало того, що не зменшувалася, а збільшувалася. Я з карти більше не знімала, бо хотіла цю карту закрити. Але банк автоматично збільшував мені кредитний ліміт. І хоча я коштами більше не користувалася і платила внески щомісяця, але зараз я їм винна 15 000. А за що, не знаю. Коли я звернулася до представника банку з питанням про збільшення кредитного ліміту, то мені сказали, що так банк хоче утримати мене, як клієнта. Це адекватна відповідь? Якщо кожен місяць я їм винна все більше і більше, не зважаючи на щомісячні внески, то я й до гробу не розплачуся. Коли я запитала працівника банку, як виплатити карту, вона сказала, що тільки тоді, коли внесу повну суму. Тоді для чого розраховують мінімальні платежі, якщо при оплаті карти вони ролі фактично не грають?( В банку мені сказали, що мінімальний платіж не погашає всі відсотки.) І взагалі, чи має банк право збільшувати кредитний ліміт без згоди клієнта? На гарячу лінію додзвонитися майже неможливо. Пробувала, з'їло купу грошей з телефона. В чаті спілкувалася годинами. Як тільки гостро ставила питання, мене з чату викидало. Я в шоці з цього банку і цієї системи. І ще одне. Як тільки я відкрила цю карту, то зателефонувала на гарячу лінію (тоді це ще можна було легко зробити) і відключила страхівку, щоб менше відсотків платити. Проте мені відключили тільки 1 страхівку, а до карти підв'язані були 2. Консультант не уточнила, що одну відключає, а іншу — ні. І лише рік потому я випадково дізналася про це.Тому, ні в якому разі нікому не рекомендую цей банк.
Відповідь банку
7 квітня 2020, 16:49
Доброго дня, otusja. Проконсультовано в телефонному режимі. Питання на сьогодні вирішено.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||