×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.45 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Жахливий банк !!! сплачуеш кредит та відсотки, а борг по кредиту росте!!!
28,01,2019 отримав кредитну картку.
15,06,2020 картку заблокували. причини не зїясовував (причини незїясовував, боргів не було продовжував сплачувати відсотки та погашеня кредиту)
Всего викоростаного коштіи з картки 18,552гр.в цю суму входить знятя та погашеня в льготний термін.
На 24,02,2022 Початок повномаштабноі війни виникла заборгованість яку я сплатив в повному обсязі до 11,01,2023 — сплатив з штрафами та відсотками.
Після чого я дізнався що мій борг по кредиту 27,000гр.
Спілкувався з менеджарами та керікником віділеня (Кийв ВІДДІЛЕНЯ «кИРИЛІВСЬКЕ»
Відповіді не отримав — спілкувались вічливо.
Но як можливо роками сплачувати відсотки та погашеня кредиту, а борг рости невідомо — та пояснити не можуть. акт звірки отримав — невідомо що це!!!
мною внесено за термін13,01,2019 по 13,02,2023рік 46тис 327гр
повторю що ежемісячно сплачував відсотки та погашував кредит та штраф як що виникала заборгованість.
памятайте взяв кредит — ти не користувач чи кліент — ти відразу боржник!!! я не з першого разу це зміг пояснити співробітнику гаряч лініі.
На 24/02/22 вона складала іншу суму. Далі платежів від вас не надходило тривалий період, розумію що на початку повномасштабного вторгнення рф були складнощі, в т.ч. і фінансові для багатьох, тому штрафи і пеню банк не нараховував і не нараховує, лише стандартні відсотки.
Відсотки скасувати банк не може, оскільки це призведе до того, що він не зможе працювати і виконувати свої обов'язки перед клієнтами (виплати депозитів, відсотків за ними, проведення операцій, видача готівки і т.д.).
Коли ви почали вносити платежі майже кожного місяця сума боргу поступово зменшувалася, проте на січень 2023 він ще не був погашений.
Оскільки ми розуміємо, що зараз багатьом складно проводити оплати на рівні, як до 24/02/22, то ми підтримуємо клієнтів і пропонуємо програми допомоги. Наприклад реструктуризація, яку ви оформили. По реструктуризації майже вдвічі менша відсоткова ставка і платіж, відповідно погашення боргу для вас набагато ефективніше. Також ви завжди можете достроково погасити весь борг, або його частину, що зменшить суму відсотків. У вашому випадку після внесення достроково суми потрібно додатково звернутися до підтримки, щоб його розподілили на погашення.
По мірі погашення сума відсотків зменшується, а значить швидкість погашення боргу буде більшою. Більш детально з датами та сумами написали в особистих повідомленнях
^З повагою, Богдан
Коментарі (7)
Не знімають обмеження
Вибір рахунку, по якому дозволено видачу 13400грн/місяць відбувається шляхом подання постанови виконавцем до банку. Строки залежить від того, яким чином було надіслано постанову (лист або через НАІС).
Через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання банком.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту. Зі свого боку ми дотримуємось норм чинного законодавства і тому після надходження постанови ви зможете отримувати 13400грн на місяць з обраного рахунку.
^З повагою, Богдан
Коментарі (1)
обманывает клиентов !!!
Як тільки вам надійде довідка про спрощення, кредит закриється і більше ви не будете бачити цю суму.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Самий некомпетентний оператор в чаті
2 рази звертався в чат і 2 рази вона не знала не і змогла відповісти
1. Питання було:" пояснити що таке паспорт споживчого кредиту,і чому він дається до хамелеона.Не змогла відповісти, сказала що не має нічого давитись, то можливо ви окремо оформити кредит.
2 питання було, що входить в 10 покупок в умовах, щоб вайт був безкоштовним, написала що тільки покупки в магазині через термінал фізично або через Гугл/епл пей і все.
Зверніть увагу на данного оператора.вона взагалі нічого не знає.
Щоб вже остаточно ви мали відповідь на ваші запитання, я вам також надам відповідь:
1. Паспорт споживчого кредиту містить умови по пільговому періоду, по кредитному ліміту, який може бути встановлений по картці, %% ставку та інше.
Не зважаючи на те, що картка Хамелеон зараз оформлюється без кредитного ліміту, за замовчуванням ми надаємо пакет документів при оформлені, і один з них — паспорт споживчого кредиту.
Уся документація, котра надається клієнтам, є на нашому сайті: https://sensebank.com.ua/credit-cards/cameleon. Потрібно прогорнути вниз у розділ «Документи» (зліва), та відшукати вкладку «Форми угод Cameleon» (справа).
2. Моя колега надала відповідь стосовно покупок та оплати в інтернеті (хочу зауважити, що вона уточнили, щоб було саме як «Покупки»). Але все вірно, також підходить оплата комунальних послуг, поповнення мобільного інтернету.
Дякую, що залишили ваш відгук! Ми ще раз пройдемося додатково по цим питанням з Людмилою 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (5)
Дубовая поддержка! Мобильное приложение вводит в Обман.
Общение с поддержкой ни к чему не привело, сотрудники банка считают правильным, что такие операции не отображаются в выписке движений средств по карте.
З приводу відображення дякуємо за зворотній зв'язок в коментарях, що розібралися :)
Головна проблема, через яку виникла ця ситуація — це те, що комісію не списали одразу після проведення операції, а лише після фіналізації операції по рахунку. В мобільному додатку Sense SuperApp в таких випадках комісія завжди відображається поруч з операцією, за яку нарахована, щоб було зрозуміло, що вона не з'явилася «з повітря».
Сподіваємось, що в майбутньому таких ситуацій не буде, ваші зауваження взяли до уваги ✅
^З повагою, Богдан
Коментарі (9)
Чат-бот.Консультація
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Велике дякую працівнику Світлані Салюк
Завжди чекаємо на вас як Хатіко в чаті, щоб допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Решение вопроса по кредиту
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.
Написати коментар
Косовненко Вікторія, працівниця онлайн підтримки
Дані слова вже передані Вікторії та керівництву і обов'язково це буде оцінено 💛
Зробимо роботу над помилками і попросимо у Вікторії майстерклас )
Ваш помічник, Микита 😻
Коментарі (1)
Донець Юлия!!!
Ваш помічник, Микита
Написати коментар
Благодарность
Сегодня столкнулась с проблемой переустановки приложения банка.
Наталья решила проблему за 2 минуты!!!
Я потратила на это сегодня пол-дня!
Если есть такая возможность отметить сотрудника за квалифицированную работу?!
Обещаю рекомендовать Ваш банк знакомым!!!
Спасибо Наталья!!!
Ми стараємось, щоб будь-яка ваша проблема якщо і виникла, то вирішувалася б так само швидко. Проте подяка окремому співробітнику це завжди приємно 💙
^З повагою, Богдан
Коментарі (1)
Нормальный Банк
Единственная проблема оплата на иностранных сайтах не возможна.
Видимо из-за санкций. Очень мало банкоматов. Сейчас снять наличку проблема. Раньше без проблем в любом банкомате можно было, сейчас этой возможности нет.
А також дякую за ваш відгук. Проте хочу додати інформацію стосовно оплати на закордонних ресурсах:
— покупка з гривневих рахунків на закордонних сайтах за календарний місяць можлива, але максимальна сума 100,000 грн на всі гривневі рахунки;
— покупка з валютних карток на закордонних сайтах без обмежень НБУ, але в рамках денного ліміту по картці.
Що стосується банкоматів, то треба також розуміти, якщо це в наших — можливо на той момент не було коштів або ж проблема була в іншому. Якщо в банкоматах інших банків, то це вже питання до партнерів.
Писав вам у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані, можливо сам ресурс відмовляє при оплаті. На жаль, так і не отримав від вас відповіді. Але в будь-який момент ви можете написати нам як у Чат підтримки, так само тут у ПП.
Для допомоги та вирішення ваших питань 😉
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (18)
Гарно
Ваш помічник Андрій💙
Написати коментар
Новий календар від Сенсу
На останньому екрані, до речі, попереджаємо про це. Депозит оформлюється не на календарні місяці (умовно якщо оформити 15 травня на 3 місяці, то він не обов'язково повинен закритися 15 серпня), а на певну кількість днів. За кожен з цих днів (окрім дати оформлення і дня закриття депозиту) нараховуються відсотки, тому за більше днів більше відсотків ;)
Дякуємо вам за відгук та уважність, адже важливо знати про всі нюансу продукту, яким користуєтесь
^З повагою, Богдан
Коментарі (3)
Мінус 500 гривень
За декілька діб до закінчення календарного місяцю я виконав всі вказівки в банківському додатку та отримав СМС з прийнято заявкою на закриття рахунку. Так як бажав його закрити.
З настанням нового календарного місяцю нарахування у розмірі 500 гривень не було. Лише через два тиждні мені нарахували абонплату 500 за користуванням пакетом «Графіт». У зв’язку з чим на рахунку виник мінус 500(
Я відразу у відеочаті зателефонував в підтримку банку. Потрапив на працівника банку Сергія Кирилова, який повністю дізнався про мою проблем. Я підтвердив СМС від банку про своєчасність своїх дій. Сергій ввічливо під сигнали повітряної тривоги, яку я чув на відео🤦🏻♂️, пообіцяв максимально допомогти вирішити моє питання. Через 4 дні після нашої розмови, мені зателефонував Сергій та повідомив, що у нього вдалось вирішити відповідне питання, та скасовано нарахування 500 гривень. При цьому допоміг за лічені секунди закрити рахунок.
Дуже приємно працювати з висококваліфікованими професіоналами.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Отличные Специалисты, а Сенс Банке!!!
Марі♥
Коментарі (2)
Банк вiдмовляе у поверненнi коштiв за депозитом, термiн якого закiнчився
Щодо співробітника, який повинен був зафіксувати звернення на бронь коштів раніше — на, жаль, інформації немає. Тому можливо помилка була і з нашого боку.
Хочемо принести вибачення за дану ситуацію, бо вийшло недорозуміння.
Приходьте завтра за грошима 💛
*Микита
Коментарі (24)
Скарга
Протягом декількох років я користувався карткою і у процесі банк нараховував мені заборгованість. Я не міг зрозуміти весь принцип нарахування та продовжував користуватися карткою періодично знімаючи та поповнюючи кошти. У результаті сума заборгованості зростала. У листопаді 2022 року я звернувся до відділення АТ «Альфа Банк» з проханням припинити нарахування коштів та знайти можливість зменшити суму боргу. А також попросив зупинити дію продукту «Максимум-готівка», за яким щомісяця нараховуються відсотки за обслуговування, збір пені та штрафів. Співробітник відділення повідомила усно, що це не можливо, що поки є борг діятимуть також нарахування за користування продуктом «Максимум-готівка». Я припинив користуватися цією карткою з листопада 2022 року.
Я попросив роздруківку суму заборгованості, яка була надана в форматі, що погано читається. У результаті я був змушений звернутися за безкоштовною юридичною допомогою і на запит адвоката отримав через КІЛЬКА місяців детальну роздруківку в електронному форматі. Зогляду на нарахування я вже заплатив банку колосальну сумму, яка в 10 разів перевищує наданий мені кредитний ліміт. Не дивлячись на сумму яку я вже виплатив банк ніяким чином не йде мені на зустріч. Банк не зупиняє нарахування, не дає можливості зупинити дію продукту «Максимум-готівка», не дає жодних пропозицій про зменшенню боргу. Сумма цього боргу зростає в геометричній прогрессії! При цьому співробітники Сенс Банк почали чинити на мене психологічний тиск, загрожуючи додатковими санкціями та передачею мого боргу до коллекторських служб.
Я є безробітним, в моїй сім'ї два інваліди — син і дружина, з якими я проживаю спільно і здійснюю догляд за ними. Стан мого здоров’я в даний момент теж погіршився, я не можу працювати. Після дзвінків з вимогами і погрозами від співробітників банку я відчуваю критичний стан. Я безліч разів писав звернення, телефонував, приходив, виконував всі вимоги та «поради» банку. На все я отримую відмову. Ваш банк створив бюрократичне коло в якому неможливо потрапити до людини, яка дійсно могла б допомогти з вирішенням мого питання. В головний офіс нікого не пропускають. Кожен співробітник перекладає відповідальність на іншого, та відправляє мене писати наступні «заяви» та «звернення», які не дають жодного ефекту. Все це лише затягування часу, в якому сумма боргу невпинно зростає. Все що робить банк це надсилає до мене некомпетентних менеджерів з регулярними дзвінками з вимогами оплати та загрозою збільшення штрафів.
Я пишу сюди, бо мене ніхто не чує та не має жодного бажання розібратись з моєю проблемою
Моя сім'я живе за межею бідності. Я маю всі довідки підтверджуючі наш фінансовий стан, стан здоров’я членів моєї сім'ї та мого власного здоров’я. Роками я платив все що міг і те чого не міг, але Банк вочевидь прагне звести мене нанівець.
Я прошу зверніть увагу на мою проблему, та надайте реалістичне вирішення цієї ситуації!
Нарахування % відбувається згідно тарифів картки. Якщо ж ви сплачували лише мінімальний платіж, то зрозуміло чому сума, яку ви віддали, була в декілька раз більше, ніж ви брали. Щоб закривати кредитний ліміт, потрібно сплачувати більше і тоді б через деякий час ви просто погасили б борг і все.
Щодо передачі боргу до колекторки — таке дійсно можливо і нічого забороненого в даній ситуації немає.
Зі свого боку намагалися знайти варіант реструктуризації, але не отримали від вас відповіді, щодо цього.
На кредитний комітет неможливо потрапити просто звернувшись до чату, для цього необхідно написати листа на пошту і після чого вже буде вирішуватися це питання, чи виносити його на комітет, або ж ні.
Співробітник вірно вам відповів, що зупинити нарахування % неможливо. Щодо пені та штрафів — вони не нараховуються.
Якщо ж буде бажання спробувати реструктуризацію чи щось подібне, напишіть нам потворно. Спробуємо вирішити це.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (18)
Десктопная версия банкинга
Это касается возможности отображения дебетных операций, которые были проведены более одного года назад. На такие транзакции, проведенные через сервис «my Alfa bank», невозможно сформировать квитанцию. Мне нужно было сохранить pdf файл, для подтверждения факта платежа, с целью возврата из бюджета, я обратился за помощью и мне пообещали прислать квитанции в течение 7 рабочих дней, надеюсь это сработает. Не проще было бы сохранить прежние функции когда можно было сформировать квитанцию за любой период?
Але повертаючись до квитанції у веб версії, написавши нам у чат підтримку, мої колеги зафіксували запит, і через 7 робочих днів надішлють її вам.
Пріоритетом для нас залишається застосунок, в котрий ми додаємо нові функції та займаємося його розвитком. Веб версію ми не закриваємо, але вона не в пріоритеті.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Не припустима робота банку та додатку
У вашому випадку дійсно виникла помилка, технічна. Система розрахувала комісію як за переказ кредитних коштів. Суми комісій вам сторнували (повернули), також і відсотки, які виникли через борг сторновані. Пробачте, будь ласка, за незручності.
Так може бути якщо ваше поповнення фіналізується за рахунком пізніше, ніж витратна операція (таким чином витрати по рахунку йдуть в мінус). Частково цей технічний момент вже виправили для найпопулярніших видів поповнень. Зробимо все можливе, щоб в майбутньому ситуація не повторилася
^З повагою, Богдан
Коментарі (9)