Списывают деньги с карты как хотят
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 30
- +
- +13
- Qwerty1999
- 7 грудня 2019, 11:37
- #
У Альфа-банка реальное списание и зачисление денег проходит не менее трёх банковских дней, а если оплата была вечером в пятницу, то добавляются и календарные выходные дни.
Для фанатов Альфа-банка рекомендую считать 12 оплат только за период со 2-го числа по 24-е включительно.
Оплаты 25-го вечером могут быть проведены банком уже первого числа утром при наличии двух выходных дней в данном интервале. Надо учесть, что в феврале оплаты 23-го числа могут уже попасть в мартовскую выписку.
Кстати, многие клиенты просто тащатся от «бесплатных» блокнотиков и ручек, не понимая, что вся эта мишура куплена за деньги клиентов и потом этими «подарками» самым требовательным затыкают рот, чтобы не так громко возмущались.
Для фанатов Альфа-банка рекомендую считать 12 оплат только за период со 2-го числа по 24-е включительно.
Оплаты 25-го вечером могут быть проведены банком уже первого числа утром при наличии двух выходных дней в данном интервале. Надо учесть, что в феврале оплаты 23-го числа могут уже попасть в мартовскую выписку.
Кстати, многие клиенты просто тащатся от «бесплатных» блокнотиков и ручек, не понимая, что вся эта мишура куплена за деньги клиентов и потом этими «подарками» самым требовательным затыкают рот, чтобы не так громко возмущались.
Согласна с Вами. На этом ресурсе так же есть такие фанаты
А у я кому банку блокування при розрахунку і списання грошей з рахунку в один день проходять ? Може у Приваті ?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 грудня 2019, 10:04
- #
Приват, Моно и ещё несколько банков...
Спробую перевірити, хоча би Моно .
На жаль, перевірити можливості немає. І Приват і Моно вказують у виписці лише дату і час здійснення транзакції, даних щодо списання коштів з рахунку немає (на відміну від Альфи, ПУМБа та деяких інших банків). Але я дуже сумніваюсь, що запит на списання приходить у Приват чи Моно моментально і що відповідно вони моментально списують.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 грудня 2019, 22:32
- #
А в чем проблема просто поверить, что при проведении транзакции сразу списываются и деньги со счета.
Благо у Привата свой процессинг и ему не надо выполнять лишних телодвижений...
«Довіряй, але провіряй» - так каже стара приказка.
І яким чином зразу списуються гроші з рахунку - без запросу від торгової точки ? Та не тільки процесінг Привата бере участь у процедурі клірінгу.
До речі, а у Моно (Універсала) теж свій процесінг ?
І яким чином зразу списуються гроші з рахунку - без запросу від торгової точки ? Та не тільки процесінг Привата бере участь у процедурі клірінгу.
До речі, а у Моно (Універсала) теж свій процесінг ?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 грудня 2019, 23:33
- #
У Альфа-банка точно свой процессинг — российский SmartVista.
После перехода c UPC на SmartVista заметного ускорения
проведения платежей в Альфа-банке не произошло.
После перехода c UPC на SmartVista заметного ускорения
проведения платежей в Альфа-банке не произошло.
Так, це правда, я теж не зауважив прискорення проведенення карткових платежів у Альфі.
Але, по крайній мірі, у виписці Альфи хоча би вказується дата здійснення транзакції і дата списання коштів. У Привата і Моно — лише дата і час здійснення транзакції.
Зрештою, мова йшла про терміни списання коштів у Приваті. Але це у них видно «тайна за семью печатями». А реально — скоріш за все такі, як і у інших банках.
До речі, а мені безкоштовних блокнотів і ручок у Альфі не давали жодного разу…: (
Але, по крайній мірі, у виписці Альфи хоча би вказується дата здійснення транзакції і дата списання коштів. У Привата і Моно — лише дата і час здійснення транзакції.
Зрештою, мова йшла про терміни списання коштів у Приваті. Але це у них видно «тайна за семью печатями». А реально — скоріш за все такі, як і у інших банках.
До речі, а мені безкоштовних блокнотів і ручок у Альфі не давали жодного разу…: (
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 грудня 2019, 0:22
- #
«Зрештою, мова йшла про терміни списання коштів у Приваті.»
Вообще-то ТС писал об Альфа-банке, это просто вас постоянно на Приват тянет.
Например, ТС оплатил 28 ноября через терминал покупки, а деньги списались только 2 декабря, а значит не 2-3 дня, как это задекларировал сотрудник Альфы, а на четвёртый день как минимум.
Ну и куда такой процессинг годится…
Вообще-то ТС писал об Альфа-банке, это просто вас постоянно на Приват тянет.
Например, ТС оплатил 28 ноября через терминал покупки, а деньги списались только 2 декабря, а значит не 2-3 дня, как это задекларировал сотрудник Альфы, а на четвёртый день как минимум.
Ну и куда такой процессинг годится…
ТС писав про Альфу, але у нас з вами зайшла мова за Приват і Моно. До речі, ви до Альфи теж «нерівно дихаєте» і любите її згадувати не завжди по темі.
Щодо терміну списання - він залежить у першу чергу від того, коли прийде запит. Щоб у клієнтів не виникало зайвих питань, Приват, Моно та ще деякі банки просто не показують дату списання у своїх виписках.
Щодо терміну списання - він залежить у першу чергу від того, коли прийде запит. Щоб у клієнтів не виникало зайвих питань, Приват, Моно та ще деякі банки просто не показують дату списання у своїх виписках.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 грудня 2019, 10:35
- #
Kingcity
«Щодо терміну списання - він залежить у першу чергу від того, коли прийде запит»
Неужели ни проведенная транзакция и даже смс-ка о списании средств никак не влияют в Альфа-банке на начало отсчёта времени для реального списания средств с карточного счёта...
Предположим самый тяжёлый вариант - в торговой сети всего раз в сутки делают отгрузку данных с терминалов в банк-эквайер, хотя мой банк-эквайер зачисляет все вчерашние проплаты через терминал уже сегодня ближе к обеду, а значит и реальное списание средств с карточных счетов клиентов происходит минимум на несколько часов раньше.
Обычно в крупных сетях из-за большого потока транзакций выгрузку данных с терминалов делают несколько раз в день, например при смене кассиров.
И если сможете объяснить, почему именно в конце месяца Альфа-банк списывает деньги с карточных счетов клиентов на четвёртый день, а ведь к этому интервалу необходимо добавлять и минимум два дня на межбанковский перевод торговой сети, а это тоже у Альфы не за пару часов происходит - буду премного благодарен.
И это будет более интересное обсуждение, чем обвинять Приват в том, что он вам не показывает реальное время списания и зачисления средств - ведь на клиентов Приватбанка это никак реально не влияет.
Через минуту после прихода смс-ки о зачислении средств на карту Привата - этими средствами можно пользоваться по своему усмотрению в отличие от аналогичных ситуаций по Альфе...
«Щодо терміну списання - він залежить у першу чергу від того, коли прийде запит»
Неужели ни проведенная транзакция и даже смс-ка о списании средств никак не влияют в Альфа-банке на начало отсчёта времени для реального списания средств с карточного счёта...
Предположим самый тяжёлый вариант - в торговой сети всего раз в сутки делают отгрузку данных с терминалов в банк-эквайер, хотя мой банк-эквайер зачисляет все вчерашние проплаты через терминал уже сегодня ближе к обеду, а значит и реальное списание средств с карточных счетов клиентов происходит минимум на несколько часов раньше.
Обычно в крупных сетях из-за большого потока транзакций выгрузку данных с терминалов делают несколько раз в день, например при смене кассиров.
И если сможете объяснить, почему именно в конце месяца Альфа-банк списывает деньги с карточных счетов клиентов на четвёртый день, а ведь к этому интервалу необходимо добавлять и минимум два дня на межбанковский перевод торговой сети, а это тоже у Альфы не за пару часов происходит - буду премного благодарен.
И это будет более интересное обсуждение, чем обвинять Приват в том, что он вам не показывает реальное время списания и зачисления средств - ведь на клиентов Приватбанка это никак реально не влияет.
Через минуту после прихода смс-ки о зачислении средств на карту Привата - этими средствами можно пользоваться по своему усмотрению в отличие от аналогичных ситуаций по Альфе...
У Альфі списання з рахунку по операціях по розрахунках у торговій мережі відбувається через 3 дні (наприклад, розрахунок 1-го - списання 4-го) - перевірив по своїй виписці. Як у Приваті - не знаю, він цього не показує.
Щодо зарахування на рахунок - напружте пам`ять і пригадайте (чи попередні коментарі перегляньте), ми з вами робили експеримент з цього приводу з картками Альфи і ПУМБа. І там і там кошти ставали доступні для використання через ту ж одну хвилину після смс-ки про поповнення карти, навіть якщо поповнення відбувалось у неробочий час.
Щодо зарахування на рахунок - напружте пам`ять і пригадайте (чи попередні коментарі перегляньте), ми з вами робили експеримент з цього приводу з картками Альфи і ПУМБа. І там і там кошти ставали доступні для використання через ту ж одну хвилину після смс-ки про поповнення карти, навіть якщо поповнення відбувалось у неробочий час.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 грудня 2019, 18:18
- #
Кроме чтения описания ваших экспериментов, я читаю и отзывы в разделе Альфа-Банка - больше всего претензий по задержке в погашении кредитной карты и о задержках по списанию средств с карточных счетов и как следствие, начисление абонплаты.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 грудня 2019, 18:23
- #
ТС пишет, что оплатил 28.11 а списали только 02.12.
У вас тоже оплата 01 а списано 04.
Также через три дня, а по правилам НБУ - в течении трёх дней...
Прочувствуйте разницу между в течении трёх дней и через три дня - как по мне это разные вещи и откровенное превышение нормативных сроков, установленных НБУ.
«У вас тоже… 01...04» — 4-1=3. Це і є на протязі трьох днів. Що там у ТС — не знаю. По моїй виписці ніде цей термін не перевищено. По деяких операція він менший. Ніяких затримок не зустрічав. Щодо погашення кредитів… Qwerty, ну чому ви так любите заставляти мене повторяти те, що ви прекрасно самі знаєте, навіть про що колись самі говорили? Ну що ж, повторю: термін проходження платежу залежить від каналу погашення, таблиця є на сайті банку. Хоча колись я вже приводив на неї посилання, але не полінюсь і для вас зроблю це ще раз: https://alfabank.ua/upload/Info_Sposib_Pogashennia_CC.pdf
- +
- 0
- Qwerty1999
- 12 грудня 2019, 23:31
- #
Вы сами хоть внимательно читали тарифы.
Обратите внимание на сноски внизу, цитирую:
«* без урахування дати оплати»
В ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» день оплаты не исключается из расчётов и считается как один операционный (банковский день).
Если же использовать вашу методику подсчета, то 1 — 1 = 0
Стаття 8. Строки проведення переказу
8.1. Банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження.
8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Строк виконання міжбанківського переказу, що здійснюється на підставі клірингових вимог, не може перевищувати строк, установлений пунктом 8.4 цієї статті.
Обратите внимание на сноски внизу, цитирую:
«* без урахування дати оплати»
В ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» день оплаты не исключается из расчётов и считается как один операционный (банковский день).
Если же использовать вашу методику подсчета, то 1 — 1 = 0
Стаття 8. Строки проведення переказу
8.1. Банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження.
8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів.
Строк виконання міжбанківського переказу, що здійснюється на підставі клірингових вимог, не може перевищувати строк, установлений пунктом 8.4 цієї статті.
«Строк виконання міжбанківського переказу, що здійснюється на підставі клірингових вимог, не може перевищувати строк, установлений пунктом 8.4 цієї статті.» - так. Тільки точкою відліку є момент отримання "клірингової вимоги", тобто запиту на списання.
До речі, повертаючись до нашої старої дискусії про необхідність повідомлення клієнта про зміну тарифів - у наведеному вами законі є такий пункт:
14.10. Банк має право вносити зміни до правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомивши про відповідні зміни користувача у спосіб, передбачений договором.
Банк зобов'язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни. Банк у повідомленні зобов'язаний зазначити, що користувач має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання. Зміни до правил використання електронного платіжного засобу або тарифів є погодженими користувачем, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, користувач не повідомить банк про розірвання договору.
14.10. Банк має право вносити зміни до правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомивши про відповідні зміни користувача у спосіб, передбачений договором.
Банк зобов'язаний надіслати користувачу не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни правил користування електронним платіжним засобом або тарифів на обслуговування електронного платіжного засобу, повідомлення про такі зміни. Банк у повідомленні зобов'язаний зазначити, що користувач має право до дати, з якої застосовуватимуться зміни, розірвати договір без сплати додаткової комісійної винагороди за його розірвання. Зміни до правил використання електронного платіжного засобу або тарифів є погодженими користувачем, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, користувач не повідомить банк про розірвання договору.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 14 грудня 2019, 0:10
- #
У нас много хороших законов, только многие их не соблюдают
и за их нарушение никого не наказывают…
Например…
Закон № 4844-VI об ограничении мест курения табачных изделий, полностью запрещающий курение в общественных местах, но я не припоминаю случаев выписывания админштрафа за нарушение этого закона.
Есть ПДД, согласно которым переход дороги пешеходом в неустановленном месте является административным правонарушением, но наши люди ходят как карта ляжет — вдоль, поперёк и по диагонали, но никто им не выписывает админштрафы.
Так и с банками — ведь в банках работают наши люди…
и за их нарушение никого не наказывают…
Например…
Закон № 4844-VI об ограничении мест курения табачных изделий, полностью запрещающий курение в общественных местах, но я не припоминаю случаев выписывания админштрафа за нарушение этого закона.
Есть ПДД, согласно которым переход дороги пешеходом в неустановленном месте является административным правонарушением, но наши люди ходят как карта ляжет — вдоль, поперёк и по диагонали, но никто им не выписывает админштрафы.
Так и с банками — ведь в банках работают наши люди…
Але все-таки юридично - зобов`язані, про що і йшла дискусія.
По досвіду скажу, з тих банків, з якими я співпрацюю, найбільш дотримується цієї норми ПУМБ - завжди присилають повідомлення у Інтернет-Банкінг та на Вайбер. Монобанк присилає повідомлення у додаток, в основному це інформація про зміну процентних ставок, появу якихось нових можливостей і т.д. (тарифи у гіршу сторону у них за всю історію ніби не мінялись, лише кешбек зменшив.
Зі всім іншим сказаним, щодо дотримання законів у нашій країні - погоджуюсь, тут нікуди не дінешся.
По досвіду скажу, з тих банків, з якими я співпрацюю, найбільш дотримується цієї норми ПУМБ - завжди присилають повідомлення у Інтернет-Банкінг та на Вайбер. Монобанк присилає повідомлення у додаток, в основному це інформація про зміну процентних ставок, появу якихось нових можливостей і т.д. (тарифи у гіршу сторону у них за всю історію ніби не мінялись, лише кешбек зменшив.
Зі всім іншим сказаним, щодо дотримання законів у нашій країні - погоджуюсь, тут нікуди не дінешся.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 14 грудня 2019, 12:55
- #
«Тільки точкою відліку є момент отримання »клірингової вимоги«, тобто запиту на списання.»
А может за точку отсчёта надо всё-таки принимать дату и время проведения оплаты в торговой сети и в качестве факта подтверждения этой оплаты владелец карты получает чек со всеми реквизитами.
Ведь о существовании клиринговых расчётов подавляющее большинство владельцев БПК и не догадываются.
А может за точку отсчёта надо всё-таки принимать дату и время проведения оплаты в торговой сети и в качестве факта подтверждения этой оплаты владелец карты получает чек со всеми реквизитами.
Ведь о существовании клиринговых расчётов подавляющее большинство владельцев БПК и не догадываются.
Давайте подумаєм. Для клієнта - відповідна сума на картці заблокована, для нього вона недоступна, документ про факт оплати у нього є, все решта його не цікавить.
Для банку - а на якій підставі він повинен списати кошти з рахунку, не маючи вимоги від торгової точки ? Отримав запит (підставу для оплати) - відлік пішов. До речі, зауважив такий момент: коли поповнював карткою мобільний на сайті оператора (розрахунки там ідуть через Портмоне), то гроші списувались з рахунку на наступний день. По операціях зняття готівки у банкоматі іншого банку - через 2 дні (1-го операція - 3- го списання).Тобто, очевидно, що дата списання залежить від дати отримання запиту.
Напевне,краще банкам взяти за правило практику Привата - просто не показувати у виписках дату списання. Тоді і клієнтам спокійніше на душі буде і приводів для дискусій не виникатиме.
Для банку - а на якій підставі він повинен списати кошти з рахунку, не маючи вимоги від торгової точки ? Отримав запит (підставу для оплати) - відлік пішов. До речі, зауважив такий момент: коли поповнював карткою мобільний на сайті оператора (розрахунки там ідуть через Портмоне), то гроші списувались з рахунку на наступний день. По операціях зняття готівки у банкоматі іншого банку - через 2 дні (1-го операція - 3- го списання).Тобто, очевидно, що дата списання залежить від дати отримання запиту.
Напевне,краще банкам взяти за правило практику Привата - просто не показувати у виписках дату списання. Тоді і клієнтам спокійніше на душі буде і приводів для дискусій не виникатиме.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 14 грудня 2019, 13:55
- #
Банки, как и бухгалтера всегда ведут двойную запись и поэтому не желают списывать деньги по первому событию — факту оплаты, а хотят получить ещё одно подтверждение, в данном случае получение «клірингової вимоги».
Если вы вспомните мою тему Ingenico vs Verifone
Там как раз и описывается ситуация, когда транзакция проведена успешно и есть чеки их подтверждающие а данные для формирования «клірингових вимог» потеряны из-за ошибки софта POS-терминала.
Поэтому на основании скан-копий проведенных чеков банк молча и вручную сформировал эти файлы, а эначит первое событие (факт оплаты) является ключевым а второе (наличие запросов на списание) вторичным.
Вот и всё отличие…
Некоторые банки инициируют списание по первому событию, а другие по второму.
Этих тем и обсуждений не было бы вообще, если бы Альфа-банк не придумал дурацкое условие в тарифах — 12 оплат в течении месяца а был бы более честен со своими клиентами и написал — 12 оплат с 1 по 25 число каждого месяца…
В Привате и Монобанке нет таких глупых условий для своих клиентов — значит никто и не париться проблемами фактического списания средств.
Если вы вспомните мою тему Ingenico vs Verifone
Там как раз и описывается ситуация, когда транзакция проведена успешно и есть чеки их подтверждающие а данные для формирования «клірингових вимог» потеряны из-за ошибки софта POS-терминала.
Поэтому на основании скан-копий проведенных чеков банк молча и вручную сформировал эти файлы, а эначит первое событие (факт оплаты) является ключевым а второе (наличие запросов на списание) вторичным.
Вот и всё отличие…
Некоторые банки инициируют списание по первому событию, а другие по второму.
Этих тем и обсуждений не было бы вообще, если бы Альфа-банк не придумал дурацкое условие в тарифах — 12 оплат в течении месяца а был бы более честен со своими клиентами и написал — 12 оплат с 1 по 25 число каждого месяца…
В Привате и Монобанке нет таких глупых условий для своих клиентов — значит никто и не париться проблемами фактического списания средств.
«Некоторые банки инициируют списание...» - так от потрібно внести ясність у законодавство і визначити точку відліку - «момент оплати» чи «отримання клірингової вимоги». Для цього потрібно лише одне речення у законі дописати.
« если бы Альфа-банк не придумал дурацкое условие...» - ніяке воно не дурацьке, подібні умови багато банків пропонють. Просто сформулювати його потрібно чіткіше - так як ви запропонували, це буде правильно.
Щодо Привата і Моно: у Моно просто обслуговування карти безкоштовне, без всяких умов.Хоча вони можуть з`явитись у майбутньому. А Приват просто дере комісії на кожному кроці без всяких умов.
«Если вы вспомните мою тему Ingenico vs Verifone...» - ще буквально вчора я у ній дописував, пам`ять у мене ще не така коротка, щоб за день забути : ) . Тема цікава, чекаю на її розвиток (ви обіцяли, що це буде після Різдва).
« если бы Альфа-банк не придумал дурацкое условие...» - ніяке воно не дурацьке, подібні умови багато банків пропонють. Просто сформулювати його потрібно чіткіше - так як ви запропонували, це буде правильно.
Щодо Привата і Моно: у Моно просто обслуговування карти безкоштовне, без всяких умов.Хоча вони можуть з`явитись у майбутньому. А Приват просто дере комісії на кожному кроці без всяких умов.
«Если вы вспомните мою тему Ingenico vs Verifone...» - ще буквально вчора я у ній дописував, пам`ять у мене ще не така коротка, щоб за день забути : ) . Тема цікава, чекаю на її розвиток (ви обіцяли, що це буде після Різдва).
- +
- 0
- Qwerty1999
- 14 грудня 2019, 14:26
- #
«у Моно просто обслуговування карти безкоштовне, без всяких умов.»
Насмешили...
Неужели только из-за бесплатного обслуживания кредитной карты Монобанк победил в номинации «ЛУЧШИЙ СЕРВИС ОНЛАЙН-ПЛАТЕЖЕЙ».
А может Монобанк всего-лишь предоставил реальный и самый лучший сервис, которым пользуются на сегодня более полутора миллионов клиентов.
Не поленитесь, и сравните цифры Монобанка с количеством клиентов ваших любимых изи-пей и Альфы - Монобанк и тут первый.
Насмешили...
Неужели только из-за бесплатного обслуживания кредитной карты Монобанк победил в номинации «ЛУЧШИЙ СЕРВИС ОНЛАЙН-ПЛАТЕЖЕЙ».
А может Монобанк всего-лишь предоставил реальный и самый лучший сервис, которым пользуются на сегодня более полутора миллионов клиентов.
Не поленитесь, и сравните цифры Монобанка с количеством клиентов ваших любимых изи-пей и Альфы - Монобанк и тут первый.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
Не рекомендую этот банк никому, уж поверьте мне, за 4 года обслуживания в банке, было оставлено слишком много жалоб (то блокнотик подарят, то ручки, то списание вернут), но мне нужна четкость в работе банка, это финансовое учреждение, а не ларек на рынке. Банк не меняется, на клиента все равно, ты всегда не прав и никогда ничего не сможешь доказать!
Пришлите, пожалуйста, в личку ваш ИНН, помогу решить вопрос :)