Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитна карта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ayjnka1964 26 листопада 2019, 19:28
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 258
Уже третій місяць не можу закрити кредитну карту, яку при покупці товару в Фокстроті мені її втюхали, не попередив, що щомісяця із картки будуть списуваться якісь кошти. Шість разів була в банку, толком нічого не пояснили. Телефонувала разів десять на гарячу лінію. Відповідає автовідповідач, із оператором не завжди зв*язує, при цьому гарно знімаються кошти із телефону. Якщо удасться зв*язатися із оператором, то він говорить, що з цим питанням не до нього. І знову телефоную на гарячу лінію, вислуховуючи нісенітницю автовідповідача, втрачаючи гроші із телефону і, головне, свій дорогоцінний час. Нарешті вдається із четвертого разу знову зв*язатися із оператором. Він ставить мені перші запитання і відключається, ніби переривається зв*язок. І більше не передзвонює. Я ніколи не думала, що є у нас ще і такі банки. Це ЖАХ!!!!.. Альфа-Банків у місті багато, але звернутися нема до кого. Нікому і ні в якому разі не рекомендую зв*язуватися із цим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 11:12
ayjnka1964, вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Перевіряємо чому ви не змогли вирішити питання у голосовому меню та з оператором. Додатково написали вам в особисті повідомлення.

Коментарі - 16

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 листопада 2019, 20:23
#
Позвоните на горячую линию Альфы и сообщите о потере (краже) кредитной карты — банк обязан её аннулировать по вашему заявлению сразу же после поступления заявления о краже карты.

Ну а в отделении банка попробуйте написать заявление на закрытие карточного счёта
и отказа от прочих услуг — страховки, смс-инфо и что там вам ещё наактивировали…
+
0
kingcity
kingcity
27 листопада 2019, 9:53
#
Кошти, скоріш за все, списуються за додаткові послуги, які Вам активували «по замовчуванню» - СМС-інформування, страховка і т.д. СМС можна замінити на безкоштовні PUSH у Альфа-Мобайл, а зі всім решта - у відділення.
+
0
54022684
54022684
27 листопада 2019, 16:31
#
Ну, почему же? Страховка отключается по телефону. Уже 3 или 4 раза так делал, последний около года назад. Может, конечно, что-то изменилось с тех пор, но вряд ли
+
0
kingcity
kingcity
27 листопада 2019, 21:28
#
Можливо я призабув трохи. Один раз я пробував відключити по телефону і мені довго морочили голову, переконуючи цього не робити. Плюнув і сходив у відділення, відключив там. Після того вже за звичкою так робив.
+
0
AlexandrG
AlexandrG
27 листопада 2019, 11:26
#
Аналогичная ситуация. Просто так закрыть счет нельзя, нужно постоянно чего-то ждать. До закрытия счета сказали ждать 45 дней, в течение которых я буду оплачивать услуги, которыми не пользуюсь! После оплаты услуг нужно будет подождать 3-5 дней, чтобы оплата прошла по счету, т.к. мне объяснила поддержка, что деньги на карте еще ничего не обозначают. Деньги сначала проходят по карте, а потом по счету (очень странная для меня ситуация). Что будет дальше - неизвестно. Скорее всего опять ждать 45 дней, оплачивать услуги, ждать, оплачивать... Осадочек остался очень нехороший.
+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
27 листопада 2019, 11:38
#
«Деньги сначала проходят по карте, а потом по счету (очень странная для меня ситуация).»

Конечно странная — ведь на пластиковой карте нет счета…

Все счета в банке и внутрибанковские проводки только в Альфе ходят 3-5 дней, в остальных банках — 3-5 минут…
+
0
54022684
54022684
27 листопада 2019, 16:34
#
Ни разу не 3-5 минут. Тот же ТАС за теховер дерет бабки из-за того, что деньги не прошли по счету(если их использовать в этот момент). Та же история в ПУМБ. И в Идее. На самом деле, такая история в любом банке, просто некоторые(ПБ и моно) закрывают на это глаза и показывают всё по человечески, а не технически. И Вы наверняка об этом знаете, но продолжаете писать небылицы, и только в коментах для Альфы. Ну-ну
+
0
kingcity
kingcity
27 листопада 2019, 16:44
#
Не знаю, як у Тас, а в Ідеї і Альфі з мене ні разу не здерли за теховердрафт, у ПУМБ один нарахували відсотки за користування овердрафтом, але після дзвінка на гарячу лінію все вирішилось - кошти повернули, нарахування скасували як помилкове. Хоча я говорю про дебетні картки, може з кредитними інша ситуація.
+
0
54022684
54022684
27 листопада 2019, 21:22
#
Да, с ПУМБ у меня тоже так было, причем уже раз 7-8. Всё время возвращали после звонка на горячую линию. Но ситуация существует и явно связана с регламентом проведения платежей
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 листопада 2019, 16:53
#
Я ещё могу понять банки, у которых БПК обслуживаются в стороннем процессинге, например UPC, и обмен информацией происходит по регламенту и с определённой задержкой.

Альфа-банк публично объявил о переводе своих БПК на свой карточный процессинг, а это означает что сервера, на которых «крутится» операционный день банка и все СУБД, в том числе и весь карточный процессинг физически находятся в одном дата центре, юридически числятся на балансе одной конторы и при гигабитных скоростях передачи информации нет никаких технических ограничений для осуществления внутрибанковских транзакций в пределах нескольких минут (в учётом работы стека очередей в режиме FIFO).

Приватбанк проводит все транзакции по БПК в реальном режиме времени и не парит мозги клиентам о зачислении денег исключительно на следующий день или вообще через день — что Альфа-банк практикует достаточно часто.
+
0
kingcity
kingcity
27 листопада 2019, 21:51
#
Ще якби клієнт вказав у який саме спосіб він гасив заборгованість (і у який час), то можна було б про щось говорити, а так — нема змісту. Терміни зарахування залежать від каналу погашення і вони є на сайті банку: https://alfabank.ua/upload/Info_Sposib_Pogashennia_CC.pdf.
Не знаю, як у Приваті (на щастя не є їх клієнтом), але судячи по відгукам, там з зарахуванням коштів теж не все гладко (м`яко кажучи).
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
28 листопада 2019, 0:02
#
Ели верить ТСу, то у него проблема с закрытием кредитной карты.

3-5 дней — такие сроки ему озвучила горячая линия.
Может на горячей линии плохо знают регламент проведения платежей — но это их личные проблемы.

Жаль, что ни одно ваше сообщение даже в ветке Альфа-банка не обходится без упоминания Приватбанка в негативном контексте, хотя вы и не клиент Привата.
+
+15
54022684
54022684
28 листопада 2019, 9:44
#
Я, к слову, перестал пользоваться ПБ тоже по причине непроведения платежей, еще где-то в конце 2016, до национализации. Причем всё доходило до абсурда, я не мог погасить свою кредитку, так как ПБ не хотел зачислять деньги на мою карту из-за того, что у меня не были обновлены мои личные данные(паспорт и т.д.) в их системе. 3 раза я их обновлял, 3 месяца. В конце каждого месяца происходил этот треш. В конце-концов я забил на это. А сейчас я бы туда и не вернулся из-за обилия комиссий.

Сейчас как я вижу там творится какая-то прямо жестокая зачистка кредпортфеля, когда режут кредлимиты до 0 даже тем, у кого официальный доход и никаких проблем(хотя как знать, может чего-то недоговаривают). В т.ч. и бизнесу, по-крайней мере ФЛПшникам
+
0
kingcity
kingcity
28 листопада 2019, 10:10
#
Єдине з чим можу погодитись - це з тим, що кваліфікація операторів лінії підтримки Альфи залишає бажати кращого.
Я у свій час кредитку «Максимум» закрив без проблем. А клієнту варто ознайомитись з регламентом за наведеним мною посиланням і вибрати оптимальний канал погашення.
Щодо Привата у гілці Альфи - так власне ви першим за нього згадали, не упустили нагоди його прорекламувати. Якщо ви вважаєте можливим рекламувати Приват у гілці Альфи, то чому я не можу згадати за нього у негативному контексті у тій же гілці ?
«вы и не клиент Привата» - внесу поправку. Вже не клієнт Привата, був ним у минулому.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
28 листопада 2019, 12:13
#
Понятно, что когда вы упоминате в ветке Альфы - ТАС, Идея-банк или ПУМБ - вы их не рекламируете, а всего-лишь сравниваете условия обслуживания с Альфа-банком. Но вот мне уже нельзя сравнивать Альфу с каким-то ни было банком. Вы расцениваете это в качестве рекламы. Предлагаю одинаково критически относиться не только к моим комментариям но и на свои обращать внимание.
+
0
kingcity
kingcity
28 листопада 2019, 12:30
#
Якщо ви не зауважили, то подивіться на коментар перед тим, де я згадав за ці банки - він був відповіддю на коментар 54022684, який і завів мову про них.
«Предлагаю одинаково критически относиться не только к моим комментариям но и на свои обращать внимание» - так і роблю і вам рекомендую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку