Мінфін - Курси валют України

Встановити

Прихована комісія щомісяця

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
taraskinrivne 10 листопада 2019, 0:24
Відділення за адресою: Рівне, вул. Княгині Ольги, 1
Мене звати Пилипець Тарас і я є клієнтом Альфа банку. Дружина незаплановано переконала їхати-летіти на море… Скористався кредиткою «Максимум готівка» повністю використав кредит урозмірі 55 000. До цього часу рідко користувався… Поновлював карту… Через місяць погасив усю суму, відповідно на наступний місяць погасив і відсотки, був навіть надлишок власних коштів на рахунку. Пройшло більше 2 місяців — прийшло повідомлення — я винен 10,98грн. Сума маленька, але ця несподіванка псує мені довіру до банку. Затефонував… Пояснили — автоматично включилась послуга вартістю 15грн про смс інформування. Питання — нафіга мені послуги на яку я не давав згоди? Ці дрібниці ДУЖЕ псують думку про відношення банку до клієнта. Я і так Вам заплачу, що стали у нагоді. Навіщо так дріб'язковоми і скупими бути-адже банк присилає повідомлення про позитивний залишок щомісяця і здирає гроші, і раптом вже вмінусі. Фу… Мене розсердили і я образився
5355.....5863
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 13:26
taraskinrivne, найдійшліть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш ІПН, допоможу вирішити питання.

Коментарі - 8

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 листопада 2019, 10:08
#
Если с одного миллиона клиентов в месяц снять по 15 гривен - неплохие деньги на ровном месте...


«Ничего личного, это просто бизнес»

© Альфонсе Габриэль Капоне
+
0
kingcity
kingcity
10 листопада 2019, 11:21
#
Qwerty1999

І цього відгуку не було б, якщо би банк завчасно повідомив клієнта про зміну умов (у дану випадку про підключення послуги). Ви знаєте про що я.
+
+10
Qwerty1999
Qwerty1999
10 листопада 2019, 11:31
#
Рекомендую не путать изменение в тарифах или правилах предоставления услуг с активацией не заказанных клиентом услуг.
Информирование об активации не заказанной услуги возможно только после её активации, но никак не до.
По всем вопросам активации не заказанных клиентом услуг обращайтесь с претензиями к Альфа-банку.
Лично мне Альфа-банк с каждым днём нравиться всё больше и больше — очень профессионально разводят на деньги.
+
0
kingcity
kingcity
10 листопада 2019, 17:34
#
«Рекомендую не путать...» - активацію послуг теж в деяких випадках можна розглядати як зміну умов.Наприклад: банк вводить умову - СМС-інформувння є обов`язковим і примусово його підключають, відповідно стягуючи плату.
«Информирование об активации...» - не видумуйте. Можна прислати повідомлення, що з такої-то дати буде підключено таку-то послугу.
До речі, у мене колись така ситуація була в Укрсоцбанку - ввели платне СМС-інформування (без альтернативи PUSH) і зробили його обов`язковим. Чи присилали попередження - не пам`ятаю.
«... Альфа-банк...очень профессионально разводят на деньги» - ну, до Привата їм у цьому плані далеко. 
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 листопада 2019, 20:17
#
«Наприклад: банк вводить умову — СМС-інформувння є обов`язковим і примусово його підключають, відповідно стягуючи плату.»

Такой вариант касается исключительно банков, которые предоставляют клиентам услуги согласно тарифных планов.
Моно и Приват такие проблемы обходят стороной.
Зато к таким банкам относиться Альфа-банк — у него куча разных тарифных планов, почти ежемесячно в те или иные тарпланы вносятся изменения и поэтому периодически активируют часть ранее не заказанных или отключенных услуг, зарабатывая на этом неплохие деньги.

Так что вы вправе продублировать в этом отзыве в адрес Альфа-банка все свои замечания, предложения и пожелания об обязательности информирования клиентов банка об изменениях в публичной оферте и тарифах до их фактического вступления в законную силу.
+
0
kingcity
kingcity
10 листопада 2019, 22:59
#
Нічого не заважає Привату чи Моно в перспективі зробити щось подібне. А щодо зміни тарифів у Альфі - мене це торкнулось два рази за кілька років. Так що на рахунок щомісячних змін ви трохи перебільшуєте.
«...вы вправе продублировать...все свои замечания, предложения и пожелания об обязательности информирования...» - так, все що я  говорив з цього приводу у повній мірі стосується Альфи. Вони практикують «тиху» зміну умов та тарифів, після чого клієнти стикаються з неприємними сюрпризами. Хоча і далеко не вони одні.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 листопада 2019, 10:59
#
kingcity
«Нічого не заважає Привату чи Моно в перспективі зробити щось подібне.»


Научитесь жить в реальной жизни, в которой Альфа-банк в в прошлые годы ввёл платное смс-информирование в размере 15 гривен в месяц и даже если клиенты отключали эту платную услугу, то Альфа-банк периодически и самостоятельно её активирует по одному ему известному алгоритму.
И от этой реальности вам не скрыться за предположениями о возможных будущих изменениях тарифов в Привате или Моно.
Живите здесь и сейчас — во времена, когда Альфа-банк занимается не очень честным бизнесом, периодически активируя платные услуги банка, ранее отключенные клиентом.
Будьте честны хотя-бы сами с собой и признайте тот неоспоримый факт, что Альфа-банк занимается такой неблаговидной деятельностью уже не первый год, а вместо этого вы пытаетесь очернить другие банки, у которых такого счастья на сегодняшний день нет и в помине.
+
0
kingcity
kingcity
11 листопада 2019, 13:22
#
«Научитесь жить в реальной жизни... » -  і як би я жив без вашої науки...  : ))
«Альфа-банк периодически и самостоятельно её активирует...» - коли банк зробив  СМС платними, я вчасно перейшрв на PUSH і нічого мені потім самостійно банк не активовував.
«признайте тот неоспоримый факт...» - невже ви настільки неуважно читаєте мої коментарі, що не зауважили, що я про це вже не раз писав ? Навіть у попередньому коментарі.
Щодо інших банків - нікого я не очорнюю, Моно дійсно у такому не можна звинуватити, а у Привата достатньо інших способів «сравнительно честного отъема денег».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.25
USD 41.1 41.65
Всі курси банку