Мінфін - Курси валют України

Встановити

обман клієнтів Альфа Банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Андрій Домбровський 2 жовтня 2019, 12:31
Доброго дня, на сьогодні чекаю відповідь від банку (принаймні сподіваюсь що запит розглядають), щодо обману клієнтів банком.
Ситуація стосується кредитної карти, а тої що з безкоштовним зняттям. Хто користується знає, для тих хто ні в двох словах: умовами картки передбачений певний відсоток за користування (річна ставка) + існує розрахункова дата, один раз на місяць, в яку на залишок заборгованості нараховується комісія 3,5%. Для мінімізації витрат за користування, я щомісяця, в моєму випадку це 29 число, переказую на рахунок кошти (по суті обнуляю заборгованість, щоб не сплачувати зайву комісію). Роблю це вже кілька років, без жодних прострочок, завжди був лояльним до банку, і особисто направив кілька клієнтів які на сьогодні продовжують користуватись послугами банку. Але це було до сьогодні.
Суть проблеми:
Частину заборгованості необхідної для «обнулення карти» відправив безготівково з власного рахунку в іншому банку. Тут все ок. А частину коштів, 11600 грн. мав готівкою і вніс їх через термінал, що знаходиться у відділенні банку. Зауважу що одразу після внесення: 1. Я отримав смс повідомлення що кошти зараховно, і вже доступні. 2. Мобільний додаток «Мій альфа банк» також показав дану суму як таку що зарахована.
В результаті подвійного інформування банком, що все ок — душа заспокоїлась )))). Але, зарано, до мого здивування наступного дня на суму 11600 грн була нарахована комісія 406 грн, як на суму якої на рахунку немає.
Звернення в кол центр — після 20 хв спроб пробити робота Аллу (це окрема історія) та прослуховування реклами мабуть по всіх продуктах які тільки є,, я нарешті поговорив з живою людиною, яка повідомила мені, що я вставив картку в банкомат, і як результат кошти зарахуються на наступний робочий день, а якби я картку не вставив в банком а просто ввів номер тоді б одразу. Термінал про зарахування на наступний день також не інформує.
Отже, підведемо підсумки: вважаю дану ситуацію 100% обманом клієнта. Альфа банк повідомив мене в смс та у додатку що кошти зараховано, а насправді це не відповідало дійсності. Розмови про те що кошти зараховано на карту а на рахунок ні — вважаю повною маячнею, так як карта — це звичайний шматок пластику, який дає доступ до рахунку. Якщо на рахунку немає коштів, ніякий пластик не допоможе зняти кошти.
Питання навіть не в 406 грн, я не вірю що їх повернуть, питання в відношенні до клієнта. Тицяння мене носом в те що на сайті є інформація як правильно вносити кошти і в публічні правила з якими я згоден суті не змінить, вірю що десь це все гарно розписано. Питання в тому — навіщо взагалі робити так щоб виникали подібні ситуації? Банк врятують мої 406 грн? Маючи лояльного клієнта банк заробив би значно більше, так як лояльний клієнт буде користуватись сам послугами, так і приведе інших. Вважаю свій час співпраці з даним банком вичерпаним, і перекажу «ще 10-м» не мати справу з банком який вводить в оману.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 жовтня 2019, 15:04
Андрій Домбровський, дійсно, на сайті банку вказана детальна інформація стосовно способів погашення картки та терміну зарахування платежів: https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kredita/bankomati-z-funkciyeyu-prijomu-gotivki-cash-in-5
Варіанти вирішення питання відправила вам в особисті повідомлення.
Полезный комментарий
Андрій Домбровський 3 жовтня 2019, 9:47
Банк позитивно вирішив дану ситуацію, неочікувано проте, дякую. Окремо дякую за оперативність як Банку так і Сайту.

Коментарі - 2

+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
2 жовтня 2019, 13:10
#
Вы не первый и не последний.
Лично, предпочитаю обнулять задолженость за несколько дней и не пользоватся до наступление расчетного периода, чтобы не попадать в подобную ситуацию.
+
0
Андрій Домбровський
Андрій Домбровський
3 жовтня 2019, 9:47
#
Корисний коментар
Банк позитивно вирішив дану ситуацію, неочікувано проте, дякую. Окремо дякую за оперативність як Банку так і Сайту.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.9 46.65
USD 41.05 41.6
Всі курси банку