×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.45 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Юлія Донець
Обов'язково передамо вашу подяку їй. Якщо з'являть додаткові питання, то ми завжди раді вам допомогти
/Андрій 💙
Коментарі (1)
Євген ТКАЧЕНКО
Анастасія, я ваша помічниця ❤
Коментарі (1)
Дмитро КУПРІЯНОВ
Дмитро 🔝
Анастасія, ваша помічниця ❤
Написати коментар
Мобильный банкинг — ***
Кредитування — це вже не частина додатку, а скоринг та інформація що є в банку, банк оцінює всі фактори та пропонує, про що приходить пуш та відображається пропозиція в швидких діях, якщо для вас такої пропозиції ще немає — зверніться до нас за номером 0800503530 з 9:00 до 18:00 (пн-пт), перевіримо все та заповнимо анкетку.
Страхування так само було, але ми розірвали договір зі страховою, та вже скоро буде можливіть знову оформлювати страхування, в першу чергу ОСАГО.
Конвертація валюти — в касі також гарний курс на ринку, та доволі низький за останій час, а ось конвертація онлайн не доступна згідно постанови №18 НБУ * доступна лише з конвертацією на трьохмісячний депо, як ви підмітили
З приводу поведінки в підтримці хочемо розібратись та вже спішимо до вас в особисті повідомлення
/Анастасія
Написати коментар
Национализация банка
Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
Для вас, як для клієнта, після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Ми й надалі будемо надавати банківський сервіс найвищого рівня.
/Андрій
Коментарі (16)
Sense банк гаряча лінія
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Прошу вывести мои деньги
Щодо перерахування коштів, то подібне звернення може займати до 3х днів, але перевіривши конкретно вашу заявку, то вона вже була опрацьована і кошти мають бути перераховані вам найближчим часом
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (4)
Відгук
Дякую величезне.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (1)
Людина яка зберігала мені 8000 грн
Складність була в тому що карту я закрив, щоб не користуватись кредиткою, але борг там був понад 30 тисяч грн.
Звернувся в чат підтримки, нажаль Дмитро яцковський підійшов до питання дуже топорно, і сказав що так як рахунок закритий, в мене немає такої можливості і я не маю можливості скористатись такою послугою.
Я засмутився, але спробував подзвонити по відео чату до працівників. І тут почалась магія:
Дуже привітна людина Ольга, уважно мене вислухала, попросила зачекати вона дізнається що можна зробити. Зафіксувала всю інформацію. Через 2 години подзвонила і сказала, що може допомогти мені, навіть якщо рахунок вже закритий, і в застосунку не пускає платіж. Надіслала реквізити і підказала як оплатити. Я сплатив 20500 грн і банк мені зменшив борг ± на 8500 грн.
Я безмежно вдячний Ользі за те що вона все зробила для того щоб людина змогла закрити кредит, по акційній пропозиції, навіть долаючи певні труднощі.
В котре переконуюсь, справа не в банку, а в людях які там працюють. Мені пощастило потрапити на людину яка мислить спокійно, виважено, логічно, та всім серцем хоче допомогати людям, вирішувати їх складнощі.
Велике дякую Вам пані Ольга, сподіваюсь ви станете тренером і навчите сотні операторів піклуватись та турбуватись про людей❤️
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (3)
Жесть
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі
/Анастасія
Коментарі (3)
самый неудобный банк под депозиты
В других банках при завершении депозита достаточно сделать несколько кликов, чтобы оформить снятие средств в одном из отделений. И также потратить 5−7 минут на снятие, но только не в бывшем альфа-банке.
1. Депозит закончился, обязательно звони или пиши в службу поддержки, чтобы забронировать средства. Автоматизировать процесс никак.
2. Прихожу в отделение, пытаюсь снять деньги, которые с депозита упали на «мій рахунок», а сотрудник банка говорит, что за это комиссия 1,5%! Надо выводить оказывается на карту и с нее снимать без процентов. То есть, я минут 15 убил на то, чтобы через службу поддержки заказать средства, а их сотрудник даже не додумался заранее предупредить, что надо перевести деньги на карту?
3. Окей, перевожу со своего счета на карту. Платеж проходит, в меню карты показано, что есть перевод на мою сумму, но их на балансе просто нет. Сотрудник банка говорит, что надо подождать несколько минут. Проходит более получаса, сотрудник банка никак помочь не может. Пишу в службу поддержки, оказывается надо активировать карту.
То есть в приложении при переводе нельзя было указать, что карта неактивна? То есть сотрудник банка не научился определять, почему перевод может зависнуть?
Активирую карту и жду еще 30 минут, пока средства наконец зачислятся на счет.
Потрачено несколько часов на банальную операцию.
Сенс-банк — это непрофессионализм и неудобность на всех уровнях.
А тепер повернуся до вашого відгуку.
Вірно, бронь готівки відбувається саме через чат підтримки або контакт-центр, або якщо зручно, в самому відділенні.
Все вірно, якщо знімати кошти з поточного рахунку, комісія буде 1.5%. Проте добре, що колега вас попередив та допоміг зняти без комісії з рахунку картки.
Стосовно того, що вас не інформував співробітник чату, вибачте, будь ласка, проведемо розбір цього кейсу з колегами.
Прикро, що з активуванням картки вам допомога затягнулася. Цей момент також розберемо з колегами.
Щиро вибачаюся, що виникла така ситуація і ви витратили зайвий час на отримання ваших коштів. Сподіваємося, що після розгляду вашої історії, таких помилок більше не будуть колеги допускати.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Реструктуризація — розстрочка.
І на моє запитання, це виходить, що я із-за операторів подарував гроші банку. Оператор відповів: Вибачте, що так вийшло.
Класно. За них я втратив 5к грн, а отримав — вибачте.
Сервіс просто — супер (сарказм)
Ви дійсно достроково погашали борг і оскільки вам не розказали деталі, то це призвело до прострочення. Однак всі кошти, які ви вносили пішли на погашення боргу, достроково, що в свою чергу зменшило борг і відповідно кількість відсотків, яка на нього нараховувалася. Проте мінімальні платежі після дострокового погашення все ще формуються і банк на них очікує, саме через це і виникла прострочка. Проте штрафів і пені за прострочення ми не нараховуємо, тобто тут ви не втратили коштів.
Дострокове погашення потрібно проводити завжди, якщо ви хочете погасити суму більшу, ніж мінімальний платіж. Тобто тут фактично все правильно.
Мені дуже шкода, що вам не пояснили детально як це працює в службі підтримки і ми з цим обов'язково розберемося, керівники співробітників вже в курсі цієї ситуації. Пробачте, будь ласка, за це. Проте всі ваші гроші, в т.ч. і ті 5 тис. грн, про які говорите, нікуди не зникли, а погасили борг.
Пропрацюємо це, щоб в майбутньому подібні ситуації не повторилися.
^З повагою, Богдан
Коментарі (3)
Вопрос по кредиту
Від себе зробив запит на колег, які допомогли вам надати нову реструктуризацію. Можете переглянути у застосунку Sense SuperApp, пропозиція вам вже з вчорашнього дня доступна для оформлення.
У разі додаткових запитань, можете написати нам 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (7)
не могу скачать приложение
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (7)
Никогда не связывайтесь с этим банком
Але хочу зауважити, що стосується лише кредитних умов.
Згідно цивільного кодексу України: «У період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану та у тридцятиденний строк після його припинення або скасування у разі прострочення позичальником виконання грошового зобов’язання за договором, відповідно до якого позичальнику було надано кредит (позику) банком або іншим кредитодавцем (позикодавцем), позичальник звільняється від відповідальності».
Також, згідно умов договору:
6.1. Сейф може бути розкритий Банком не в присутності Клієнта, але за умови присутності працівників Банку, які входять до складу спеціально створюваної для цих цілей комісії.
Але з початку повномасштабної війни банком було прийнято рішення не розкривати сейфи!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
хороший банк только для своих
*Микита
Коментарі (7)
Навмисно не надають доступ до зп рахунку порушуючи чинне законодавство!!!
Тобто, арешти на рахунках були весь цей час. 05.05.2023 відновились обмеження в системах банку (блокування), які були тимчасово зняті.
Зазначимо, якщо документи було відправлено через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту.
Також відмітимо, що ваші електронні документи були надіслені не у відповідному вигляді (без підпису Кепом), тому були розглянуті тільки коли поступили паперові документи.
Строки зняття арешту банком залежать від часу надходження документів про зняття арешту. Банк приймає ці документи у робочі дні.
Ваші документи вже були оброблені, тому раді допомогти та проконсультувати.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (20)
Отвратительный банк заблокировал счет
Заблоковано згідно даних пунктів. Який саме — буде вказано в офіційному листі. Ми їх не утримуємо, можете звернутися хоч сьогодні до каси банку і забрати їх.
4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку,
припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або
Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
4.3.6. У разі відкриття Рахунків за цим Договором призупинити (заблокувати) дію Картки/Токену у будь-якому з
перелічених нижче випадків:
• у разі виявлення неплатоспроможності, незаконного використання Картки/Токену, надання недостовірної
інформації або виникнення у Банку підозри щодо вірогідної загрози незаконного використання Картки/Токену
Держателя/Довіреної особи Держателя, в тому числі в разі отримання інформації про це від МПС;
• у разі порушення Держателем Картки умов цього Договору;
• у разі не надання Держателем документів згідно п. 4.2.1., 4.2.5. та 4.2.6.;
• у разі припинення хоча б однієї з порук (гарантій), наданих будь-якою третьою особою за зобов’язаннями
Клієнта перед Банком по цьому Договору;
• у разі виникнення Несанкціонованої кредитної заборгованості за Рахунком та/або простроченої заборгованості
за короткостроковим кредитом / простроченої заборгованості за Відновлюваною кредитною лінією в день
виникнення;
• отримання від Клієнта повідомлення відповідно до п. 4.2.12 цього Договору;
• у випадку встановлення факту на підставі офіційних документів/звернень/повідомлень правоохоронних та/або
підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, органів державної влади і т.д. та/або наявності
обґрунтованих підозр банку, здійснене на підставі висновків уповноважених служб Банку, про порушення
Клієнтом умов п. 4.2.5 Договору та/або про факт здійснення противоправної (протизаконної) діяльності
(використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним (злочинним) шляхом);
• в інших випадках, прямо передбачених цим Договором.
Посилання на ДКБО:
https://sensebank.com.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-01052023.pdf
*Микита
Коментарі (10)
Актуалізація данних
Ваш помічник, Микита 🙂
Коментарі (2)
Что мне не понравилось в этом банке
Коментарі (2)