Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
OleksandrKKK 11 серпня 2023, 16:39
Користуючись цією нагодою, я хочу щиро подякувати співробітникам SENSE BANK за їх професіоналізм, глибокі знання своєї справи, вміння спілкуватися та надавати вичерпні консультації з будь-яких проблемних питань, увагу та повагу до клієнта, бажання щиро допомогти з вирішенням твого питання!
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 серпня 2023, 16:58
Наша Sense Bank команда вдячна вам за такий розгорнутий відгук. Мені особисто приємно, що ваше питання не лише деталізували мої колеги, але й допомогли його вирішити із позитивним фіналом для вас.
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sun1 6 серпня 2023, 12:56
Хватит клрмит обещаниями, восстановите работу веб версиями, а именно контроль квитанций через любые браузеры, их распечатку и пересылку, как раньше Ощад банк, приват, нет проблемм с этим, Сенс банк -ухудшение не в пользу клиента обман!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 серпня 2023, 13:14
Насправді, ми не приховуємо того, що зараз квитанцію можна сформувати лише у застосунку Sense SuperApp. Щодо повернення цього функціоналу до веб версії, поки що невідомо.
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.

Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
drfdenys 6 серпня 2023, 1:21
Я був преміальним клієнтом Альфа-банку протягом декількох років. З банком були ідеальні відносини. Як тільки Альфа-банк переформувався у Сенс банк, все різко перемінилось. Була елементарна проблема з додатком, яку так звана «служба підтримки» не могла вирішити декілька місяців, доки я не знайшов час поїхати через все місто, стоячи у заторах, щоб потрапити у нове відділення тепер вже Сенс банку (загалом витратив на це більше 2-х годин), в результаті виявилось, що проблему можна було вирішити рівно за хвилину по телефону.
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 серпня 2023, 11:43
Дякую, що надали ваші персональні дані Мінфіну, зміг по ним перевірити ваше питання.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
SvetVert 4 серпня 2023, 19:30
В мене списано 50 грн за обслуговування цього «прекрасного» банку без попереджень, нагадувань і сповіщень, на якій нас всім підприємством перевело наше керівництво, умови обслуговування прописано хитренько, що не можливо розібратися. На розмову в чаті нарікати не буду-все одно ні до чого вона була. Мені зручно витрачати готівку для контролю витрат, а я маю пам’ятати, що у мене там прописано! Зарплата невелика, тому намагаюся контролювати витрати.
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 серпня 2023, 8:09
Перед оформленням рахунку вам повинні були надати всі тарифи, щоб потім не виникло таких «несподіваних» списань. Радимо ж використовувати умови, щоб не сплачувати плату за обслуговування.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
taibadp 31 липня 2023, 19:10
Ситуація 1:
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».

Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 серпня 2023, 14:11
Дійсно, після того, як зробили покупку, краще не робити поповнення, адже технічно це буде впливати на оформлення розстрочки. На жаль, саме так і проходять операції. Тому всі технічні проблеми при оформленні, можуть напряму залежати від поповнень. І тут ніяк не впливає те, що у вас залишок кредитного ліміту залишився, після поповнення.
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.
Kate2 31 липня 2023, 14:42
Хамовите ставлення персоналу банку до своїх клієнтів. Особливо з-поміж персоналу банку хамовитістю відрізняється Тетяна Демська.
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 7 серпня 2023, 10:35
Ситуація, яка трапилась з вами недопустима, адже співробітники банку повинні робити все для комфорту клієнта, а не навпаки. Ми хотіли б розібратися в цій ситуації максимально детально, але без вас цього не зробити. Якщо у вас з'явиться вільний час — напишіть нам в особисті ваші дані, і ми вирішимо це питання якнайшвидше, адже нам потрібні деталі💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Veronica555 30 липня 2023, 12:34
Сенс банк предаёт клиентов, которые достались ему от АЛЬФА-Банка (уверена, что добровольно никто бы не согласился иметь дело с сенс-банком). Совершает неадекватные действия, разглашает банковскую тайну третьим лицам, распоряжается картами АЛЬФА-банка как ему вздумается.
В прошлую пятницу, 21 июля сенс-банк безо всяких причин и оснований заблокировал мою дебетовую карту (открытую в АЛЬФА-банке три года назад, которая использовалась для получения зарплаты, совершения покупок и оплаты коммунальных счетов). Кроме того, на карте образовался отрицательный баланс — 28 000 гривен.
Как выяснилось, сенс банк блокирует карты просто по доносу жульнического коммунального предприятия КПМТВЭ, которому кажется, что ему люди что-то должны. Никаких судебных и исполнительных документов, подтверждающих сумму «задолженности», взятую с потолка, конечно же, не существует в природе. То есть, сенс-банк самовольно перекрывает доступ к личным деньгам, оставляя людей без средств к существованию. Тем, кто совершает такие противоправные поступки, я желаю оказаться в аналогичной ситуации!

Это ещё не всё… В прошлом месяце в сенс-банке появилось нововведение. Плата за «банковское обслуживание» (вообще непонятно, в чём оно заключается) — 50 гривен. Значит, сенс-банк самовольно, на своё усмотрение меняет условия договора, заключённого с АЛЬФА-банком. Интересно, хватит ли у банковских роботов ума не снимать 50 гривен с заблокированной карты? Или будут создавать искусственную задолженность?

Есть и другие минусы:
Квитанции по совершённым коммунальным платежам доступны исключительно по QR-коду в мобильном приложении — их невозможно скачать и распечатать в качестве доказательств оплаты. Это вызывает недоверие к банку и наталкивает на мысль, что средства уходят не по назначению.

Мобильное приложение работает отвратительно. Нет возможности закрыть банковский счёт. Теоретически данная функция присутствует, но на практике не срабатывает.

Не рекомендую сенс-банк. Очень ненадёжная и мутная организация.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 1 серпня 2023, 14:43
На жаль, не отримав ваших даних у приватних повідомленнях або ви не надали дані Мінфіну, тому не можу перевірити більш детально. Але якщо ви уточните ваші дані, зможемо перевірити та допомогти вам!

На кошти на вашому рахунку може бути накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок.
Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланням — https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Дізнатися суму заборгованості, причини арешту та отримати копію листа про накладення арешту ви можете у виконавця.
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.

Банк самостійно не може накласти арешт. Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний) відповідно до Постанови НБУ № 163 від 29.07.2022 р.

Якщо у вас арешт на рахунок, то не списується ТРБ по картці, якщо арешт на суму — треба виконувати умови, бо буде плата.

Також надаю посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018439380
В ній є інформація, як можна перевірити достовірність електронної квитанції за платежами в Sense SuperApp, перейшовши на сайт https://check.gov.ua/ та обравши наш банк і вказавши код квитанції.

Закрити картковий рахунок можливо також у застосунку, головне, щоб на момент закриття не був мінус на балансі. Якщо з цим виникають труднощі, будь ласка, напишіть нам у Чат підтримки.

І після ребрендингу 1.12.22, ми являємося Sense Bank.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Sun1 29 липня 2023, 10:58
С октября 2022 года были неоднократные обращения про ухудшение качества работы и ограничения функционала!!! требую вернуть нормально работающую ранее возможность формировать квитанции по платежам через веб версию из компьютера.обещали, месяц, два, одним словом брехуны.банк не для людей.квитанции за предыдущий период до сих пор не могу распечатать, а это и2017 год, и 2019.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 липня 2023, 12:33
Зараз ми працюємо над покращенням нашого мобільного застосунку Sense SuperApp. Тому вкладаємо в нього багато часу та зусиль, щоб ви змогли все робити в застосунку. Зберегти квитанції ви можете там, для цього:
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Tymh 29 липня 2023, 10:32
Це якийсь сюр. Аби відкрити і користуватися валютними депозитами треба відкрити гривневий рахунок у пакеті, за яким у вас через півроку почнуть списувати комісію в розмірі 100 гривень і допоки у вас не закінчиться баланс.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 липня 2023, 10:52
Так, дійсно відкриття валютної картки неможливе без картки в валюті гривня.
Але ви також можете відкрити валютний поточний рахунок.
Розмір комісії за неактивний картковий рахунок зазначений в тарифах картки. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку менше зазначеного в тарифах, то комісія спишеться в межах залишку власних коштів.
Неактивним вважається картковий рахунок — за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фін. операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для рахунків у валюті.
Якщо кошти зберігаються на «Дохідному сейфі», то враховуються тільки ті кошти, які знаходяться на основному картковому рахунку.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 28 липня 2023, 16:00
Чтобы отправить запрос в банк по почте нужно делать цифровую подпись, но нигде не указано.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 липня 2023, 16:35
Як і вказали в іншому вашому зверненні, як правило достатньо звичайного підпису на заявці/або цифровий підпис якщо немає можливості додаткового сканування, про процесс подачі письмового звернення ви завжди можете запитати у нас в чаті підтримки на сайті/меседжері/через додаток або на гарячій лінії 0800502050 цілодобово. Також для зручності створили статю в наші базі знань для клієнтів де описано весь процесс звернення письмово до банку за посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 28 липня 2023, 15:58
Нужно отправить файл с обращением на почту. Почта грузит файл на диск, а банк не принимает ссылку на диск, поскольку «компьютер не открывает», только по почте. Сделать форму для загрузки файлов не додумались.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 липня 2023, 16:32
Банк приймає з вкладенням яке можливо зробити завантаживши файл з пристрою, та підписом(власноруч)/якщо це документи — потрібно також додатково накладати цифровий підпис, як варіант через дія підпис. Якщо файл у вас знаходиться на гугл диску або якомусь іншому ви можете перед цим завантажити його на власний пристрій для подальшого вкладення до листа. Додатково бланки заявок та процесс звернення до банку додаємо за посиланням в нашій базі знань: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819

Анастасія, ваша помічниця
taibadp 28 липня 2023, 11:54
В лютому 2023 була виписана постанова на виконавче провадження, в березні до неї постанова на арешт коштів. Банк одразу закрив розстрочки, поховав кредитки тощо. Тоді ще діяв «мораторій» на арешти, отже в квітні більшість дій відкотили, але з 6 травня вступив в дію новий закон, і всі розстрочки знову анулювали.

Але з 26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання виконавчого провадження протиправним та скасування його, про що банку повідомив у письмовому зверненні від 5.7.2023, і до того 17.07 ще й виконавча служба нарешті виписала постанову про скасування постанови на арешт.

Проте… «відновити закриті розстрочки немає технічної можливості», «можемо запропонувати реструктурізацію». Але трохи згодом: «Щодо реструктурізації — наразі нема пропозицій для вас».

Тобто дія неправомірна, але пішов ти, клієнте…

Хоча я знаю, що рішення можливе. Бо, як я вже згадував, 4.04 після публікації у фейсбуці зі мною зв’язалися та вручну оформили нову розстрочку на суму закритих. Нагадав банкові про це і отримав «У Вас ця ситуація повторюється не вперше. Колеги вже повертали вручну розстрочку. Більше ми цього не можемо зробити».

Отже коли є вирок суду, постанова виконавчої служби про СКАСУВАННЯ постанови на арешт, але «не можемо зробити», а коли цього не було — могли.

Якби не тимчасове вирішення проблеми 4 квітня — поставив би одну зірочку, а так — дві)
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 серпня 2023, 8:50
Дійсно, раніше була можливість повернути у ручному режимі вам розстрочку по кредитній картці. Цього разу я зробив запит на колег для повернення цієї можливості, але, на жаль, із-за технічних обмежень відновити ми зараз не можемо пропозицію розстрочки.
Як варіант, колегами була запропонована акція погашення 80/20. Якщо вам підходить ця акція, тоді чекаю вас у приватних повідомленнях щодо обговорення її оформлення.

При виникненні будь-яких питань щодо можливостей оплати, надання акції, або іншої допомоги, ми завжди чекаємо на вас у приватних повідомлення 🙂

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Юрій Савонік 26 липня 2023, 18:39
Виникла проблема з перевипуском картки для її подальшого використання, тому вирішив отримати інформацію щодо відновлення картки через мессенджер (Telegram). Через бот вказав свою проблему і досить оперативно приєднався співробітник банку (Ігор Гуща). Він дуже швидко і в доброзичливій формі надав усю необхідну інформацію. Дуже задоволений отриманою послугою, у зв’язку з чим і виникло бажання залишити відгук.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 липня 2023, 18:56
Особисто передаю ваш відгук своєму колезі. Щиро радий, що він оперативно допоміг вам вирішити питання та ви змогли отримати необхідну інформацію.
Працюємо заради наших клієнтів, в цьому наш сенс 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
teurgs 26 липня 2023, 16:34
25.07.2023р. відправили платіж на рахунок ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 відкритий у Вашому банку. 26.07.2023р. особи, які представились представниками підприємства перестали брати слухавку. Товар не поставляють.
1. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням заблокувати перераховані від нашої компанії ТОВ «ЛАД» 31388777 грошові кошти.
Менеджер повідомила нашому адвокату, що здійснити блокування неможливо.
2. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням здійснити перевірку службою безпеки банку ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
На це звернення менеджер Банку повідомила, що прийняти таку заяву не може. Необхідно звертатись у відділення банку.
Просимо:
— Прийняти будь-які законні заходи для блокування нашого платежу від 25.07.2023 від компанії ТОВ «ЛАД» до компанії ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607
— Здійснити перевірку службою безпеки банку Вашого клієнта ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 липня 2023, 11:20
На жаль, не отримали від в особистих більше деталей😔
Відмінити даний платіж ми дійсно не можемо, запит для інформування співробітників служби безпеки банку зафіксовано.
Вам обов'язково потрібно зафіксувати запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
Також рекомендуємо у майбутньому ретельно перевіряти продавців, щоб уникнути подібної ситуації.
Сподіваємось, що шахраї будуть покарані, а кошти будуть успішно вам повернуті💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
maksympc 25 липня 2023, 16:15
Претензій до оператора не маю, але проблема не вирішена.
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Сенс Банк
Відповідь банку
25 липня 2023, 17:02
Розуміємо, що ситуація не приємна😔
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Алексей Волынец 25 липня 2023, 14:02
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Здравствуйте, хотел бы поделиться своей историей, хватило ума открыть в сенс банке депозит $, примерно за месяц до окончания депозита банк сообщил что прекращает со мной сотрудничество.По истечению депозита я обратился в банк где мне сказали что не могут выдать мне депозит мой в кассе, якобы им не разрешает этого сделать финмониторинг и предложили перевести мне депозит в другой банк, я предоставил реквизиты.Банк обещал перевести все в течении 3 дней, прошло 5 дней.Теперь банк говорит что заявка ещё в работе и когда они отдадут мне деньги, они не знают.Каждый раз консультант озвучивает в чате разную информацию, не понимаю почему я должен вымагать с банка возврат депозита и слушать враньё банка о фин мониторинге который не даёт им якобы вернуть мне депозит.Сенс банк-банк мошенник, никому не рекомендую его использовать.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 липня 2023, 14:03
Дійсно банк може відмовити в обслуговуванні згідно з п. 4.3 ДКБО.
Поспілкувавшись з вами в особистих повідомленнях і уточнивши всі деталі, ми вирішили питання якнайшвидше. Тепер вам залишилось лише забрати кошти у відділенні банку, де вас вже очікує відповідальний співробітник, який і завершить це питання до логічного кінця.
На майбутнє врахуємо всі тонкощі, щоб зробити вирішення таких питань більш комфортним для клієнтів. Дякуємо!
Ваш помічник, Микита
SantaRbk 24 липня 2023, 16:32
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Свого часу поклала на валютний рахунок в Сенс долари, купюри були новесенькі, всі «сині», більшість номерів йшли підряд. Банк досить довгий час користувався моїми коштами. В цьому місяці мені потрібно віддати борг, обов’язковою умовою позикодавця є повернення боргу купюрами нового зразка, «синіми», в гарному стані.
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 липня 2023, 10:45
Доброго дня! Зараз всі відділення працюють так скажемо з «міксом» валюти, тобто, частина з них нові купюри (2017 року випуску, наприклад), а частина — це ті які надходять від клієнтів, при поповненні чи валютообміні.
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 24 липня 2023, 8:39
Пополнение карт через ПТКС — платное.
Пополнение карт через кассы отделений — платное.
Тарифы на обслуживание — драконовские.
По гривневым платежам за рубежом — принудительная
двойная конвертация с повышающим коэффициентом 1,2%.
После национализации — ужесточение финмониторинга.

Единственное разумное решение — закрытие всех счетов
и перевод остатков средств в более лояльные к своим клиентам,
частные украинские банки…
Сенс Банк
Відповідь банку
24 липня 2023, 11:50
Із всього переліченого більшість не являється коректною інформацією:
1) Поповнення в термінала Сіті24 та Ізіпей як було без комісії так і залишається
2) Поповнення в касі з березня 2022 року відбувається без комісії, при чому комісія була напроти при маленьких сумах — тобто до 4000 грн для дебітових карток та 10000 для кредитних карток, якщо сума була більше то комісії не було.
3) З приводу гривневих платежів не до кінця зрозуміли, так як якщо маєте наувазі подвійну конвертацію(ДСС) то логіка у всіх +- однакова, але що стосується розрахунків у валютах окрім доллар, дійсно є комісія ОІФ.
4) Фінмоніторинг може ставати жорсткіше через змінення законодавста та штрафів за їх порушення, але ніяк не від націоналізації.

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mimi332 21 липня 2023, 15:43
Слава Україні. Скажіть будь ласка що буде з кредитами після того як сенс банк буде державним? У мене є кредит в 22000 грн. який я не можу оплатити. Кожний місяць плачу відсотки, а тіло кредитами ні. Допоможе наша держава людям з оплатами кредитів? Чи будуть наші олігархи і далі наживатися на людях?
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2023, 15:46
Героям Слава 💙💛
Стосовно кредитів, то все залишається без змін. Будь то сума залишку кредиту, щомісячний платіж чи його дата. Якщо у вас виникають труднощі з погашенням, то ви можете звернутись до підтримки банку в чаті чи через гарячу лінію для уточнення можливості оформлення реструктуризації договору

З повагою, ваш помічник Андрій
Проблема вирішена
Елена Нерощина 21 липня 2023, 15:07
Сегодня, 21.07. 2023 г была фирмой перечислены заработная плата, но банк решил, что её на карточку зачислят не надо. В чате общалась представителем Гуща Игорь где он ответил. Что зарплата будет перечислены на карточку в течении 2_3дней, а это нарушение зарплатного проекта. На вопрос куда подъехать и выяснить по поводу своей зарплаты он не может дать ответ, а точнее не имеет права давать адрес. Рекомендую никогда с банком не работать.деньги так и не перечислили нарушение договора.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 липня 2023, 17:38
Перевірив ваші дані, котрі ви надали Мінфіну. І бачу, що зарплатня була успішно зарахована вам.
Сподіваємося на розуміння ситуації, яка була в той день.
Вибачте, будь ласка, за незручності та затримку 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 41.2 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44
USD 41.2 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝