Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis777Q 31 травня 2023, 13:05
Дуже вдячний Юлії за гарно виконану роботу. Вона підказала та допомогла швидко вирішити питання. Гарний спеціаліст!
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 14:49
Нам дуже приємно бачити, що ви залишились задоволені роботою нашої Юлії ❤
Обов'язково передамо вашу подяку їй. Якщо з'являть додаткові питання, то ми завжди раді вам допомогти

/Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ri Ri 31 травня 2023, 2:58
Компетентний працівник. Якщо до цього я намагалася вирішити питання декілька місяців з іншими консультантами, то Євген зробив це за 10 хвилин! Дуже класний консультант. Дякую Вам!🔝
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 8:33
Євгена в нас в чаті називають — найшвидший помічник. Передамо йому вашу подяку, дякуємо за ваш відгук.
Анастасія, я ваша помічниця ❤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ri Ri 31 травня 2023, 2:48
Дуже уважний консультант, який підтримував звʼязок зі мною протягом 3 днів і врешті допоміг вирішити питання. Дякую за роботу!
Дмитро 🔝
Сенс Банк
Відповідь банку
31 травня 2023, 8:31
Дякуємо за ваш відгук, Дмитро дуже зрадів коли його побачив. Дуже раді вам допомогти, завжди чекаємо на вас в чаті. як Хатіко.
Анастасія, ваша помічниця ❤
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vibos07 30 травня 2023, 21:06
Уже более года практически полностью не работает мобильный банкинг. Из всего заявленного функционала доступны только: перевод и получение денег, пополнение мобильного, открытие депозита. ВСЕ! Коммуналку оплатить нельзя, кредит взять нельзя, страховки, оплаты в различные компании — ничего нельзя! И поддержке вообще *** на это, они только угарают и издеваются в чате и по телефону, а в отделении сотрудники ничем не могут помочь в этом вопросе. Еще и конвертацию валюты сделали только с задержкой в три месяца либо с дичайшим курсом в кассе. Стоило только начать развитие, как базированная передача «местным» управленцам уничтожила все хорошее
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2023, 21:26
Почнемо з самого головного та болючої теми — комуналка, буквально до грудня місяця були банери майже на всі можливі оплати, але дійсно список скоротився у зв'язку з зміною партнера, над покращенням працюємо поступово та будемо збільшувати список, але якщо немає банеру/не шукає за адресою завжди можна заплатити за повними реквізитами та створити шаблон )

Кредитування — це вже не частина додатку, а скоринг та інформація що є в банку, банк оцінює всі фактори та пропонує, про що приходить пуш та відображається пропозиція в швидких діях, якщо для вас такої пропозиції ще немає — зверніться до нас за номером 0800503530 з 9:00 до 18:00 (пн-пт), перевіримо все та заповнимо анкетку.

Страхування так само було, але ми розірвали договір зі страховою, та вже скоро буде можливіть знову оформлювати страхування, в першу чергу ОСАГО.

Конвертація валюти — в касі також гарний курс на ринку, та доволі низький за останій час, а ось конвертація онлайн не доступна згідно постанови №18 НБУ * доступна лише з конвертацією на трьохмісячний депо, як ви підмітили

З приводу поведінки в підтримці хочемо розібратись та вже спішимо до вас в особисті повідомлення

/Анастасія
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1979lll 30 травня 2023, 1:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 17
У меня вопрос, что будет с вашими клиентами после национализации, у которых на счету деньги?
Сенс Банк
Відповідь банку
30 травня 2023, 8:12
Ми як фінустанова готові до будь-якого сценарію розвитку подій – залишитися комерційною фінустановою, або ж стати державним банком.

Процедура передачі контролю державі передбачає максимальну «безшовність» та непомітність для клієнтів. Іншими словами банк виконає всі зобов’язання перед клієнтами. В подальшому банк працюватиме як зазвичай. Зміниться лише структура власності.
 
Для вас, як для клієнта, після завершення цього процесу не буде жодних змін в умовах обслуговування. Ми й надалі будемо надавати банківський сервіс найвищого рівня.

​​​​​​​/Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
victoriys 28 травня 2023, 11:02
Велике дякую співробітнику гарячої лінії Сенс банку Тетяна, я не змогла дізнатися її прізвище вкажу таб.номер 23301.Моє питання вирішували півроку декілька співробітників, але безрезультатно.А вона мені дуже допомогла.Не одноразово зв’язувалася зі мною і вирішила мою проблему. Дякую вам за роботу 👍
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:14
Обов'язково передамо Тетяні вашу подяку. Раді, що змогли допомогти вам. Дякуємо, що ви з нами ❤
Анастасія, ваша помічниця
Сегодня мне (Владислав Стриженко) заблокировали акаунт, на счету коготорого остались средства. Поставили вывод, но спустя протяжительное время их не выводят. Акаунт забралировали мне «Відділ безпеки», обьяснив это тем что были какие то переводы вызывающие подозрение, и что бы согранить мои средства он был заблокирован, и потом мне поддержка пишет что я не смогу его розблокировать и нужно закрывать счет. Прошу как можно быстрее вывести средства и если есть возможность обьяснить могу ли я через некоторое время стать клиентом банка
Сенс Банк
Відповідь банку
25 травня 2023, 15:33
Як вам і відповідала наша працівниця в чаті, то блокування було виконано службою безпеки банку із метою запобігання фінансових втрат. На жаль, наразі зняття такого роду блокування можливе лише через найближче відділення банку із паспортом, який потрібний для проходження ідентифікації.
Щодо перерахування коштів, то подібне звернення може займати до 3х днів, але перевіривши конкретно вашу заявку, то вона вже була опрацьована і кошти мають бути перераховані вам найближчим часом

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga11102001 24 травня 2023, 15:07
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 141
Хочу подякувати Давиденко Наталії за її працю, бо тільки вона за півроку змогла вирішити моє питання.

Дякую величезне.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:15
Дякуємо за вашу подяку, передамо Наталії ваші слова ❤
Анастасія, ваша помічниця
Григорий Балабан 23 травня 2023, 19:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 195/43
Хочу сказати величезний дякую Ользі Бабіч працівнику відео чатів в застосунку sense. Яка допомогла скористатись акційною знижкою щоб погасити кредит.

Складність була в тому що карту я закрив, щоб не користуватись кредиткою, але борг там був понад 30 тисяч грн.

Звернувся в чат підтримки, нажаль Дмитро яцковський підійшов до питання дуже топорно, і сказав що так як рахунок закритий, в мене немає такої можливості і я не маю можливості скористатись такою послугою.

Я засмутився, але спробував подзвонити по відео чату до працівників. І тут почалась магія:

Дуже привітна людина Ольга, уважно мене вислухала, попросила зачекати вона дізнається що можна зробити. Зафіксувала всю інформацію. Через 2 години подзвонила і сказала, що може допомогти мені, навіть якщо рахунок вже закритий, і в застосунку не пускає платіж. Надіслала реквізити і підказала як оплатити. Я сплатив 20500 грн і банк мені зменшив борг ± на 8500 грн.

Я безмежно вдячний Ользі за те що вона все зробила для того щоб людина змогла закрити кредит, по акційній пропозиції, навіть долаючи певні труднощі.

В котре переконуюсь, справа не в банку, а в людях які там працюють. Мені пощастило потрапити на людину яка мислить спокійно, виважено, логічно, та всім серцем хоче допомогати людям, вирішувати їх складнощі.

Велике дякую Вам пані Ольга, сподіваюсь ви станете тренером і навчите сотні операторів піклуватись та турбуватись про людей❤️
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:32
Дякуємо за такий великий та щирий відгук. Ольга дуже розчулилась, коли читала його. Завжди раді вам допомогти ❤
Анастасія, ваша помічниця
30551805 23 травня 2023, 16:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Вчера 22,05,2023 в 15:46 с номера +380444988447. На мой телефонный номер позвонили, узнавали о моих действиях на моей зарплатной карте. Когда отказалась отвечать мою карту заблокировали.
1) Почему я должна отчитываться за свои деньги?
2) Я разрешала звонить к себе на мобилочку?
3) Можно убрать мой номер телефона из личного дела?
Сирота Юлия Анатолиевна ул. Пожарского 8а кв. 70
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2023, 11:25
У всіх банків є своя система протидії шахрайським діям і у випадках підозрілих/не типових операцій згідно цим же правил банк має право обмежити операцію/заблокувати на доуточнення та зв'язуватись з клієнтом для підтвердження цієї операції, при цьому виконуючи дзвінок на фінансовий номер телефону(не питаючи даних по картці окрім підозрілих операцій по ній) — п. 4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.

Додатково напишемо вам в особисті повідомлення, перевіримо деталі всі

/Анастасія
ktsb 23 травня 2023, 12:55
Открыл депозиты в $ в нескольких банках.
В других банках при завершении депозита достаточно сделать несколько кликов, чтобы оформить снятие средств в одном из отделений. И также потратить 5−7 минут на снятие, но только не в бывшем альфа-банке.

1. Депозит закончился, обязательно звони или пиши в службу поддержки, чтобы забронировать средства. Автоматизировать процесс никак.
2. Прихожу в отделение, пытаюсь снять деньги, которые с депозита упали на «мій рахунок», а сотрудник банка говорит, что за это комиссия 1,5%! Надо выводить оказывается на карту и с нее снимать без процентов. То есть, я минут 15 убил на то, чтобы через службу поддержки заказать средства, а их сотрудник даже не додумался заранее предупредить, что надо перевести деньги на карту?
3. Окей, перевожу со своего счета на карту. Платеж проходит, в меню карты показано, что есть перевод на мою сумму, но их на балансе просто нет. Сотрудник банка говорит, что надо подождать несколько минут. Проходит более получаса, сотрудник банка никак помочь не может. Пишу в службу поддержки, оказывается надо активировать карту.

То есть в приложении при переводе нельзя было указать, что карта неактивна? То есть сотрудник банка не научился определять, почему перевод может зависнуть?

Активирую карту и жду еще 30 минут, пока средства наконец зачислятся на счет.

Потрачено несколько часов на банальную операцию.

Сенс-банк — это непрофессионализм и неудобность на всех уровнях.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 травня 2023, 12:12
Доброго дня. Дякую, що залишили ваш відгук. Є декілька побажань, які я обов'язково передам колегам. І можливо ваші побажання змінять деякі внутрішні процеси 😊
А тепер повернуся до вашого відгуку.

Вірно, бронь готівки відбувається саме через чат підтримки або контакт-центр, або якщо зручно, в самому відділенні.
Все вірно, якщо знімати кошти з поточного рахунку, комісія буде 1.5%. Проте добре, що колега вас попередив та допоміг зняти без комісії з рахунку картки.
Стосовно того, що вас не інформував співробітник чату, вибачте, будь ласка, проведемо розбір цього кейсу з колегами.
Прикро, що з активуванням картки вам допомога затягнулася. Цей момент також розберемо з колегами.

Щиро вибачаюся, що виникла така ситуація і ви витратили зайвий час на отримання ваших коштів. Сподіваємося, що після розгляду вашої історії, таких помилок більше не будуть колеги допускати.
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Роман Федоренко 23 травня 2023, 12:35
Була в мене КК, у зв’язку з війною і відсутністю роботи, почав прострочуватися платежі. Потім трішки все устаканилося, почав робити проплати. Потім зателефонували з банку, запропонували оформити реструктуризацію. Пояснили, що кошти потрібно вносити до 16 числа кожного місяця. Я ще просив щоб, до 25, бо зп так приходить. Але сказали ні, до 16. Ну ок. Почав оплачувати. Ну 16 кошти не списалися, так само 17,18,19,20, 21. Ну, щоб не допускати затримок і не нараховували %, натискав кнопку «погасити достроково», потім приходить повідомлення про прострочену платежу, то ж платив ще і в 20х числах. Але не завжди приходили повідомлення про прострочку.А потім мені зателефонували і сказали, що в мене прострочена на 3600грн. Ну, оплатив 3к потім докинув ще 600.(Перед оплатою розмовляв з оператори і запитував чи зарахуються ці кошти в розстрочку? На що відповісти: Так) але як виявилося, що ні. В розстрочку зарахувалося тільки платіж за 1міс. А решта на КК у якості богу. (Тільки якого). І виходить що? Що я із-за того, що оператори — консультанти не знають свою роботу, я просто подарував банку загалом вже приблизно 5к грн, окрім % які так оплачуються. Збс, Клас 👍👏
І на моє запитання, це виходить, що я із-за операторів подарував гроші банку. Оператор відповів: Вибачте, що так вийшло.
Класно. За них я втратив 5к грн, а отримав — вибачте.
Сервіс просто — супер (сарказм)
Сенс Банк
Відповідь банку
23 травня 2023, 13:49
Перевірили деталі за вашою карткою.

Ви дійсно достроково погашали борг і оскільки вам не розказали деталі, то це призвело до прострочення. Однак всі кошти, які ви вносили пішли на погашення боргу, достроково, що в свою чергу зменшило борг і відповідно кількість відсотків, яка на нього нараховувалася. Проте мінімальні платежі після дострокового погашення все ще формуються і банк на них очікує, саме через це і виникла прострочка. Проте штрафів і пені за прострочення ми не нараховуємо, тобто тут ви не втратили коштів.

Дострокове погашення потрібно проводити завжди, якщо ви хочете погасити суму більшу, ніж мінімальний платіж. Тобто тут фактично все правильно.

Мені дуже шкода, що вам не пояснили детально як це працює в службі підтримки і ми з цим обов'язково розберемося, керівники співробітників вже в курсі цієї ситуації. Пробачте, будь ласка, за це. Проте всі ваші гроші, в т.ч. і ті 5 тис. грн, про які говорите, нікуди не зникли, а погасили борг.

Пропрацюємо це, щоб в майбутньому подібні ситуації не повторилися.

^З повагою, Богдан
Проблема вирішена
Alexisva 22 травня 2023, 15:48
Добрый день. Взял кредит в банке в 2016 году. Да, нужны были деньги. Платил исправно до конца прошлого года проценты. Наконец-то банк решился на реструктуризацию и рассрочку по кредитам. Отлично думаю я. Наконец-то закрою тему. Но вдруг накладывается арест на счета, и соответственно, как потом я узнал аннулируется рассрочка. Предупреждений и извещений об этом, никаких. Ни смс ни оповещения ни звонка. Арест был не по моей вине, но это уже не важно. Был снят арест в течении пару месяцев, так-как судебные исполнители тоже очень «быстро «работают. Рассрочку вернуть отказываются по непонятным причинам. Предлагают реструктуризацию, которая тоже может растянуться на года. У меня погибла жена и оставила новорожденного ребенка, с работой сами понимаете всё плохо. И если ещё была возможность отдать денег в рассрочку и закрыть тему, то сейчас я опять у них в оказался в «кабале». Я думаю что я уже не мало «накормил «этот банк. Навстречу не идут. И это при военном положении. Руки опустились. Да и уже и платить больше не хочется. Жадности банка должен быть какой-то предел. Если вам наплевать на людей, ждите, что люди плюнут вам в ответ. Не советую этот банк никому. Обходите стороной.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 травня 2023, 12:06
Ми співчуваємо вашій втраті дружини. А також прикро, що виникла така ситуація, коли ваша реструктуризація автоматично була закрита із-за арешту.
Від себе зробив запит на колег, які допомогли вам надати нову реструктуризацію. Можете переглянути у застосунку Sense SuperApp, пропозиція вам вже з вчорашнього дня доступна для оформлення.
У разі додаткових запитань, можете написати нам 😊
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
iuigor1710 20 травня 2023, 5:28
программа пишет что мой телефон не поддерживает приложение, что мне сделать мне выдали зарплатную карту, а я не могу ей пользоваться
Сенс Банк
Відповідь банку
20 травня 2023, 14:59
Розуміємо вас та вашу ситуацію, але наш додаток можна встановити лише на телефон/планшет, що відповідає мінімальним вимогам, а саме впливає версія операційної системи. Sense SuperApp доступний для Android версії 5.0 і вище, а для IOS потрібна версія 13.0 і вище. На жаль, якщо на вашому пристрої версія операційної системи не відповідає вимогам, то додаток банку встановити не вийде 😥

З повагою, Андрій 💙
Shtop 19 травня 2023, 14:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Березинська, 64-А
Ни в коем случае не связывайтесь с этим банком, в любом случае разведут на деньги минимум в 10 кратном размере, особенно при военном положении. В начале войны выехали из Украины, в телефонном режиме отказались от арендованной ячейки. По возвращении в Украину отказались принимать ключ пока не оплатиш штраф-пеню, которая каждый день щелкает. Ячейку сами не могут открыть ссылаясь на военное положение, но пеню насчитывать военное положение не мешает.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 травня 2023, 18:40
Обговорили стосовно заборгованості та договору у приватних повідомленнях.
Але хочу зауважити, що стосується лише кредитних умов.
Згідно цивільного кодексу України: «У період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану та у тридцятиденний строк після його припинення або скасування у разі прострочення позичальником виконання грошового зобов’язання за договором, відповідно до якого позичальнику було надано кредит (позику) банком або іншим кредитодавцем (позикодавцем), позичальник звільняється від відповідальності».

Також, згідно умов договору:
6.1. Сейф може бути розкритий Банком не в присутності Клієнта, але за умови присутності працівників Банку, які входять до складу спеціально створюваної для цих цілей комісії.
Але з початку повномасштабної війни банком було прийнято рішення не розкривати сейфи!
/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 18 травня 2023, 18:58
все долги закрыл русскому банку все отдал…а потом оказалось должен еще 5000 за 3 мес это как банк обьясни? и работники врут и не дают справку …дадим ее после оплаты.оплатил и в итоге недают НИЧЕГО!!! куда смотрит НБУ
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2023, 19:05
Ми вирішили з вами питання ще декілька місяців тому. Якщо ж у вас з'явилися нові питання, на які ви хочете отримати відповідь — напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Залюбки допоможемо 😉
*Микита
Проблема вирішена
Angal 16 травня 2023, 15:05
Постанова виконавця про розблокування визначеного рахунку надійшла до банку 15.05.2023, рахунок на 16.05.2023 14.55год заблокований, це зп рахунок, на ньому особисті кошти, в підтримкі кажуть що в канцелярії,2-йдень!!! Згідно законодавства банк зобов’язаний надати доступ в той самий день коли отримав постанову, якщо в неробочий час надійшла постанова, то на наступний роб.день.І «в канцелярії» це не відповідь! Канцелярія-це також департамент банку! Відповідно ще 15.05.2023 мені повинні були надати доступ! Постанова надійшла в банк 15.05.2023 в 09.05год. маю доказ від укрпошти коли лист був забраний! А заблокували кошти ще 05.05.2023 що також є порушенням закону, бо він вступив в дію тільки 06.05.2023, такі дії зі сторони банку також є неправомірними!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2023, 14:28
Ваш арешт існував з моменту його накладення, під час війни згідно з постановою НБУ, банк дозволив користуватись коштами на які було накладено арешт. Згідно з доповненням від 06.05.2023 р та до закінчення воєнного стану — з рахунків, на які накладено арешт, дозволено щомісяця здійснювати з одного рахунку видаткові операції у розмірі двох мінімальних заробітних плат (13 400 грн), а також сплачувати податки та збори.

Тобто, арешти на рахунках були весь цей час. 05.05.2023 відновились обмеження в системах банку (блокування), які були тимчасово зняті.

Зазначимо, якщо документи було відправлено через канал НАІС запит надходить протягом 1-3 робочих днів, а паперовий лист беремо в роботу лише після фактичного отримання.
Тобто це все відбувається не в той же день, коли виконавець підписав постанову про зняття арешту.
Також відмітимо, що ваші електронні документи були надіслені не у відповідному вигляді (без підпису Кепом), тому були розглянуті тільки коли поступили паперові документи.

Строки зняття арешту банком залежать від часу надходження документів про зняття арешту. Банк приймає ці документи у робочі дні.

Ваші документи вже були оброблені, тому раді допомогти та проконсультувати.

Анастасія, ваша помічниця
Виктория Филина 15 травня 2023, 12:57
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Примерно 20.04 захожу в приложение и вижу что устройство заблокировано. Связалась с поддержкой, сказали обьяснить операцию за 20.02(двухмесячной давности). Я предоставила все необходимое для обьяснения, на что ничего внятного поддержка не ответила и сказала что мы отказываемся от сотрудничества с вами. С просьбой обьяснить причину блокировки, от банка ноль реакции. Морозятся, либо сами не понимают что они там делают. Уже почти месяц никакой реакции, банку п.уй. Не связывайтесь с этой русской шарагой! Заблочат счет, ничего не обьяснят, да и еще и скажут что бы вы сами писали заявление на закрытие счета (вы были инициатором).
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2023, 11:08
Звернення зафіксовано, щодо якої саме причини було відмовлено в обслуговування. Воно надійде офіційним листом на вашу адресу. Розблокування неможливе, можна закрити рахунок і отримати залишок коштів у касі.

Заблоковано згідно даних пунктів. Який саме — буде вказано в офіційному листі. Ми їх не утримуємо, можете звернутися хоч сьогодні до каси банку і забрати їх.
4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку,
припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або
Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
4.3.6. У разі відкриття Рахунків за цим Договором призупинити (заблокувати) дію Картки/Токену у будь-якому з
перелічених нижче випадків:
• у разі виявлення неплатоспроможності, незаконного використання Картки/Токену, надання недостовірної
інформації або виникнення у Банку підозри щодо вірогідної загрози незаконного використання Картки/Токену
Держателя/Довіреної особи Держателя, в тому числі в разі отримання інформації про це від МПС;
• у разі порушення Держателем Картки умов цього Договору;
• у разі не надання Держателем документів згідно п. 4.2.1., 4.2.5. та 4.2.6.;
• у разі припинення хоча б однієї з порук (гарантій), наданих будь-якою третьою особою за зобов’язаннями
Клієнта перед Банком по цьому Договору;
• у разі виникнення Несанкціонованої кредитної заборгованості за Рахунком та/або простроченої заборгованості
за короткостроковим кредитом / простроченої заборгованості за Відновлюваною кредитною лінією в день
виникнення;
• отримання від Клієнта повідомлення відповідно до п. 4.2.12 цього Договору;
• у випадку встановлення факту на підставі офіційних документів/звернень/повідомлень правоохоронних та/або
підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, органів державної влади і т.д. та/або наявності
обґрунтованих підозр банку, здійснене на підставі висновків уповноважених служб Банку, про порушення
Клієнтом умов п. 4.2.5 Договору та/або про факт здійснення противоправної (протизаконної) діяльності
(використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним (злочинним) шляхом);
• в інших випадках, прямо передбачених цим Договором.
Посилання на ДКБО:
https://sensebank.com.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-01052023.pdf
*Микита
Dina1989 12 травня 2023, 17:34
Виїхала закордон, зміна документів номера мобільного і самого телефона. Виникла проблема із поверненням коштів на кредит. Дуже допоміг співробітник банку Богдан Савенко. Дуже вдячна, не розуміюсь в інтернеті. Чоловік потратив на мене багато часу. Дуже вдячна, дуже допоміг. Дакую банку за хороших працівників!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 травня 2023, 17:41
Дуже круто отримувати такі щирі слова після консультації підтримки. Це дійсно мотивує нас робити більше та краще 🤗 Обов'язково передамо ваші теплі слова Богдану )
Ваш помічник, Микита 🙂
Linda13 12 травня 2023, 14:59
Блокируют счёт и пишут насмешливые СМС

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.45
USD 41.15 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝