×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.35 |
USD | 41.85 | 42.25 |
Всі курси банку |
Вкрай дістали!
Приклад — бухгалтерія, перерахувала заробітну плату працівникам о 10−34 01.09.2023
Станом на 23:56, цього ж дня, гроші на картку в цьму банку, так і не надійшли.
Так само, відбувається і з пенсією. Всі інші банки, зарахували виплату пенсії ще о 14−00, цей же банк, «тягне» до самого вечора.
Що стосується цієї ситуації, то як тільки кошти надходять в банк, ми відразу робимо виплату. Все залежить від термінів переказу вашої бухгалтерії або ж ПФУ.
Якщо все ж таки кошти не були зараховані, будь ласка, напишіть нам.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Самий поганий банк
Ми повністю розуміє вас та тисячі українців, котрі опинились в скрутному становищі через повномасштабне вторгнення, тому наш банк завжди готовий йти на зустріч клієнтам для вирішення будь-яких ситуації, і ваша не є виключенням💙
Що стосується закриття договору за пропозицією, то прощення відбувається орієнтовно протягом 2-х місяців після отримання довідки про прощення.
Щодо вашого договору, ви отримали довідку в кінці серпня, тому він і був ще не закритий на момент вашого звернення. Але ми зробили все щоб вам допомогти, і по вашому договору прощення вже відбулось, кредит закрито і довідку вам надали в особистих повідомленнях.
Сподіваємось, що змогли залишити приємні враження про наш Банк💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (8)
Большая благодарность Савенко Богдану за помощь в воспитании аккаунта, за общение и хорошую работу
Обов'язково передамо вашу подяку Богдану, впевнені що він буде дуже задоволений🌞
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Картка Євідновлення
Для того щоб операція при розрахунку карткою єВідновлення була успішною, потрібно що б id терміналу знаходився в списку дозволених.
Для цього продавець, передає всі id терміналів в Дію, а вже потім вони відправляються в Банк.
Id терміналу в якому проводилась операція, не був зареєстрований в списку дозволених, саме через це і були неуспішні спроби розрахунку.
Цю інформацію ми передали, і на даний момент вже все працює, ви можете розраховуватись без проблем.
На майбутнє, якщо ж будуть схожі ситуації напишіть нам в чат, щоб ми могли відразу все виправити🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Реструктуризація кредиту
Тепер з банком стало все зрозуміло.
Відповідь колеги звісно цікава, як альтернатива, але все ж таки хотілося б переглянути все більш детально.
Напишіть нам повторно в особисті, якщо буде бажання чи можливість, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (2)
Звонилки
Щодо поведінки дзвінку, потрібно уточнити деталі, що саме не так і все переглянути, тому якщо буде можливість, напишіть нам в особисті, будь ласка, щоб ми все перевірили.
Відповіді від вас, на жаль, не отримали(
Ваш помічник, Микита
Коментарі (2)
Вдячність за профессіоналізм
Я і раніше намагалась отримати допомогу від трьох операторів, але, на жаль, отримували від них лише марні обіцянки. Сегій взяв ініціативу у свої руки та прийняв рішучі кроки для вирішення нашої проблеми. Його зусилля, щирість та компетентність заслуговують на визнання.
Я була приємно вражена професіональністю та відданістю роботі Сергія. Співпраця з ним була приємною та ефективною.
Бажаю подальших успіхів та високих досягнень у професійній діяльності. Ви є прикладом цінного співробітника для Sence Bank, і ваші зусилля заслуговують на велике визнання.
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Елизар Неймовірний
Анастасія, ваша помічниця ❤
Написати коментар
Ненадежный банк
Але б хотіли розібратись в цій ситуації. Так як блокування рахунку в такому випадку може бути через арешт на вашій картці, або блокування фінмоніторингом. У разі заборгованності по вашій кредитній картці/кредиту — ми не блокуємо рахунки.
Також погашення заборгованності можливо не тільки готівкою, а й безготівково.
Тому будемо раді, якщо ви нам напишете і ми розглянемо детальніше цю ситуацію.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (1)
Керівництво банку закриває рахунки прибуткових клієнтів, щоб зменшити прибуток і в подальшому отримати рефінансування від держави
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
Та в інших випадках, передбачених договором.
На жаль, трапляються випадки, коли клієнтом порушуються правила, і ми маємо закривати рахунок. Проте є випадки, коли клієнт може надати додаткові документи для перевірки, і ми можемо знову поновити співпрацю.
Банк прагне стати більш ефективним постачальником фінансових послуг для своїх клієнтів і найтехнологічнішим банком в Україні. Цінуємо відданість наших клієнтів та сподіваємось на поглиблення співпраці. Команда робитиме все, щоб задовольняти потреби наших клієнтів, і сподіваємося, що розрив співпраці на основі порушень рідко відбуватиметься.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (19)
Подяка Елизару, як кращому співробітнику Сенс банку
питанні залишили сильне враження. Весь час контактував зі мною та повідомляв про хід всіх нюансів. Дуже раджу цього співробітника як відмінного фахівця та приємну людину для співпраці. Успіхів тобі Елизар!!!
Обов'язково передамо ваші слова подяки Єлизару, він буде на 7 небі від щастя 🤩Дякуємо, що обираєте нас, ми це цінуємо💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Шахрайство
Банк заблокував можливість розрахунку карткою є-відновлення. Звернення у службу підтримки не дають результату, ні клієнта, ні продавців, просто стандартні відписки.
Тиждень не можу розрахуватись за вікна та вхідні двері.
Всі умови програми є-відновлення виконані і з боку клієнта і з боку продавців, йде блокування саме зі сторони банку. В цих же магазинах без проблем розраховуються картками є-відновлення інших банків.
Таке враження, що банку вигідно тримати у себе гроші, а люди в цей час витрачають купу часу та нервів.
Шкода, що виникла така ситуація, але досить круто, що все вирішилося максимально швидко. Вибачте за незручності.
Ваш помічник, Микита.
Коментарі (1)
Розірвали ділові відносини за просто так 🫡
З вашого боку може бути подана апелляція у разі наявних підстав.
У разі наявності відкритих рахунків у вас — вони мають бути закриті, залишок коштів може бути перерахований в інший банк за реквізитами, вказаними вами в заяві на закриття.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (13)
Відмовляють у видачі іпотеки через невірну інформацію у sense bank
(Пишу пост 22.08.2023)
Оформила заявку на оновлення інформації, котрий день має статус — в роботі, але зміни до УБКІ так і не надійшли
Паралельно з цим замовила довідку про відсутність кредитних продуктів у банку, на що через декілька днів також отримала відмову. Причина — рахунок закривається протягом 30 робочих днів. Отже видача довідки можлива тільки після цього терміну.
Продавець квартири не збирається чекати такий термін.
Не користуйтеся кредитними продуктами від Sense bank навіть про «запас», як це було в мене, адже може вилізти боком.
Наразі ситуація така, що через кредитний ліміт в 32800 ми втрачаємо можливість придбати квартиру, звучить як абсурд 😱 але це завдяки sense bank. Але я навіть не користувалася цими коштами.
До речі, приват банк закрив кредитну карту, видав довідку і оновив інформацію про кредитні продукти в УБКІ протягом 3 днів. Тож обирайте свій банк з розумом.
Sense bank зв’яжіться зі мною.
З нашого боку було повторно подано запит до УБКІ на оновлення інформації, але чому виникло саме так — рекомендуємо звернутися до них з всіма нашими довідками.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Не выдали деньги по Е документу в отделении
При звернені касир у вас попросила паспорт. В системі банку зазначений саме паперовий паспорт України, якого, на жаль, при собі його у вас не було. Перевіривши у Дії, виявилося, що був лише закордоний.
Колеги направили вас до спеціаліста для внесення змін в системі (по паспорту). Після чого спеціаліст намагався отримати через Дію дані закордонного паспорта. Але на ваш номер телефону, на жаль, не надходив ні лінк для відправки документів в Дія, ні СМС, ні навіть у Вайбер. Тому так виникло, що в той момент не вдалося спеціалісту внести змінити у систему.
Ця ситуація проаналізована та зробили висновки, щоб на місці намагалися зробити перезавантаження застосунку, перевірку мобільного зв'язку та інших налаштувань, які можуть допомогти уникнути подібної ситуації.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (13)
Ужас работы банка и его приложения
Щодо даних, як скріншоти, модель телефону і т.д., то в деяких випадках вони потрібні, щоб ми мали змогу передати в роботу колегам із ІТ-відділу ту чи іншу проблему. Саме тому Владислава у вас і уточнювала цю інформацію.
Дякуємо, що знайшли час, щоб поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо, адже завдяки цьому ми станемо краще в майбутньому 😊
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Коментарі (2)
Заблокували рахунки не зрозуміло за що
Кілька днів тому банк вирішив просто заблокувати рахунки і доступ до додатку навіть не пояснюючи причини. Адекватний банк йде на зустріч клієнтам, у них же своя атмосфера.
Всі надходження на рахунок міг підтвердити, але їм очевидно все рівно.
В підтримці лише сказали що розблокування не можливе, посилаючись на положення про ділові відносини.
І така ситуація не лише в мене. Не раджу користуватись, якщо на довгий час не бажаєте лишитись без грошей.
Сьогодні отримав відповідь, що все добре, блокування знято. Додатково написав у чат, щоб ви перевірили, чи все добре. Отримав від вас підтвердження вирішення питання.
Сподіваюся, що взаємовідносини продовжуються й надалі, і більше подібних історії вже не буде, а буде розквіт та співпраця.
Щиро радий, що вдалося вирішити ваше питання з позитивним результатом! 😊
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (7)
Лохотрон з прощенням боргу
Після підтвердження вдалого виконання, про що вам було повідомлено, взяв на себе питання пришвидшення виготовлення необхідної довідки.
Вчора, 22.08, колеги змогли її виготовити і сьогодні ми вам у Чаті підтримки її надали.
Радий був допомогти вам вирішити питання у ці короткі терміни.
З найкращими побажаннями 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Шахрайські дії
Пільговий період діє саме на торгові операції, переказ коштів з картки на картку чи зняття коштів — це готівкові операції на які відсотки нараховуються саме під 45% річних.
Плата за смс-інформування, як і плата за розрахунково-касове обслуговування (далі РКО) вказана в тарифах картки.
З тарифами ви можете ознайомитись тут: https://sensebank.com.ua/upload/tariff_cc_vygoda.pdf
Смс ви можете змінити самостійно на пуш-повідомлення в застосунку, вони безкоштовні.
Власні кошти ви можете знімати без комісії, за зняття кредитних коштів буде списана комісія 4%мін20грн.
Плата за РКО списується лише в розрахункову дату по картці, і тільки в тому випадку якщо загальна заборгованість по картці більше ніж 19,99грн.
Вся ця інформація зазначена в тарифах, вона не прихована, тому шахрайських дій тут немає.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Погіршення якості обслуговування в порівнянні з Альфа банк
Кошти до нашого банку не надходили, а залишились скоріш за все на рівні банку кореспонденту. Це може уточнити банк відправник. Щодо співробітників — ніякого впливу вони не можуть на це зробити, адже це не на рівні нашого банку.
рекомендуємо звернутися в банк відправника, щоб він надав запит на уточнення, де все ж таки кошти.
Якщо потрібна офіційна відповідь від банку, ось інструкція:https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819?source=search
Але зміна назви не залежить на термін зарахування коштів.
*Микита
Коментарі (1)