×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Зайва подвійна конвертація по валютній картці.
Також, я дійсно дуже задоволений тим сервісом обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Зокрема, у липні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через деякий час на цій картці з`явився мінусовий залишок. Я звичайно розумів, що якщо якісь ще гроші додатково знялись, то на це скоріш всього є логічне пояснення (можливо якась курсова ризниця або конвертація, тощо), але я все одно хотів все для себе з`ясувати щоб у майбутньому не потрапити у подібну ситуація.
Це був вихідний, я спочатку зателефонував у відеочат (за допомогою додатку SENSE BANK), де мені відповіла співробітниця SENSE BANK (нажаль ім`я не запам`ятав), яка у реальному часі перевірила всю інформацію по моїй картці та пояснила мені попередню причину списання додаткових коштів (подвійна конвертація платіжної системи). При цьому, зареєструвала моє звернення та направила його іншому спеціалісту SENSE BANK саме з цих питань (подвійних конвертацій платіжних систем), який мав зі свого боку більш детально розібратися у моєму питанні та проінформувати мене про результати.
Протягом 30 хвилин мені зателефонувала цей спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець), яка дуже детально та зрозуміло мені все пояснила стосовно списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали. Проблема була в налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж. Спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) запропонувала мені зробити запит на повернення списаних коштів в наслідок зайвої конвертації, але попередила що шансів небагато…
Менш ніж через тиждень, мені знову зателефонувала спеціаліст SENSE BANK (Юлія Донець) за повідомила приємну для мене новину про позитивне вирішення мого питання, зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Юлії Донець) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Вашу подяку Юлії я вже передав, це приємна історія, котра ще раз наштовхує на думку, що немає ситуацій, які б могли нас зупинити у допомозі клієнтам банку 😊
Бо в цьому є наш Сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Восстановите работу веб версии
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.
Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (12)
Сенс банк-це просто жах!
Але головна проблема в іншому! По своєму рахунку протягом декількох років я здійснював однотипові стандартні побутові операції, для чого картка і призначена, — просто клав кошти на рахунок, а потім ними розрахувався. Отже я, звісно ж не зі своєї волі, став клієнтом Сенс банку замість Альфа-банку. І наступного дня після націоналізації цього новоствореного банку я, знаходячись у відрядженні, заходжу в додаток і бачу, що мене заблоковано. Без жодних попередніх повідомлень! Телефоную на гарячу лінію, а мені кажуть: «Ви вже не клієнт банку, ваш рахунок заблоковано.» Питаю: «Як? З якої такої причини? Я навіть не користувався карткою протягом останніх двох тижнів. Я декілька років преміальний клієнт, і все було добре!» А мені оператор з таким обличчям, ніби його задача розривати відносини з клієнтами, відповідає: «Згідно наших правил ми не зобовʼязані пояснювати причини розриву договору з клієнтами». Мало того, ще й всі мої кошти заморозили і сказали, що я зможу їх приїхати і забрати не раніше, ніж через місяць.
Ось така націоналізація. Ось такий тепер банк.
Стережіться цього банку подалі!!!
А я буду писати скаргу в Нацбанк.
Я бачу, що ваші картки обмежені і розблокування по ним недоступне. Доступне тільки закриття рахунків. Закриття рахунку відбувається 30 календарних днів, після чого кошти можна отримати у касі. Оскільки ваші дії по карткам не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку.
Дії банка регламентовані згідно п.4.3 ДКБО, надаю посилання: https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi
Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Списання коштів за обслуговування
Непоганий такий лохотрон!
До речі, кредитні картки відкриваються, але без доступного балансу!
Не рекомендую і буду просити керівництво піти з цього банку.
В якості індивідуального випадку, на цей раз плату вдалося компенсувати, але надалі такого дива вже не буде, на жаль(
Зайдіть в тарифи картки і ознайомтесь з усіма можливими списаннями, будь ласка.
Ваш помічник, Микита
Коментарі (5)
Складнощі керування, розстрочка і рандомайзер підтримки
Покупка від 13.07 станом на 27.07 недоступна для переведення в розстрочку. Звертаюсь до служби підтримки і отримую потік «локшини» про те, що «ви зробили покупку, потім поповнили картку. Вийшло так що [транзакція поповнення зафіксувалась] раніше, тобто ви за власні кошти зробили покупку».
Картка в витраченим кредитним лімітом і поповнення навіть в теорії в дебет її не переводило.
Направили «колегам» для перевірки і надали у відповідь «гадання на каві»: а) «до 2000 сповіщення не приходить» (нахіба мені це, якщо я одразу казав про історію операцій?) б) «якщо були поповнення. то сума могла пройти за рахунок власних коштів».
Ситуація 2.
31.07. Пробую оформити через історію покупок розстрочку за покупку від 21.07. Пройшов до введення коду з смс, ввів… «Розстрочка не оформлена з причини невідповідності номера телефону». Служба підтримки спершу починає типову «локшину» про поповнення, хоча вказав конкретний текст сповіщення. Потім знаходить, що PUSH-повідомлення надходять не на фінансовий номер. Тобто а) Авторизувався в додатку, б) отримав і ввів код підтвердження — це ніщо, а номер PUSH-повідомлень — все вирішує?!
ОК, заходжу в керування карткою — Сповіщення — «інформування про транзакції» увімкнено, телефон — мій фінансовий!
Тобто розстрочка скасована через те, що я навіть не можу бачити та керувати!
Від суми розстрочки також залежить і сповіщення, як ви і зазначили.
Ось тут можете більш детальніше ознайомитися з умовами, для вдалого оформлення розстрочки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013896000
Щодо 2 ситуації, там також були поповнення, після покупки, які вплинули на оформлення розстрочки.
На майбутнє, не робіть, будь ласка, поповнення рахунку, поки не переведете в розстрочку потрібні вам операції.
Ваш помічник, Микита.
Коментарі (3)
Сенс Банк в місті Біла Церква
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (3)
Сенс банк — абсолютная противоположность АЛЬФА-Банку!
В прошлую пятницу, 21 июля сенс-банк безо всяких причин и оснований заблокировал мою дебетовую карту (открытую в АЛЬФА-банке три года назад, которая использовалась для получения зарплаты, совершения покупок и оплаты коммунальных счетов). Кроме того, на карте образовался отрицательный баланс — 28 000 гривен.
Как выяснилось, сенс банк блокирует карты просто по доносу жульнического коммунального предприятия КПМТВЭ, которому кажется, что ему люди что-то должны. Никаких судебных и исполнительных документов, подтверждающих сумму «задолженности», взятую с потолка, конечно же, не существует в природе. То есть, сенс-банк самовольно перекрывает доступ к личным деньгам, оставляя людей без средств к существованию. Тем, кто совершает такие противоправные поступки, я желаю оказаться в аналогичной ситуации!
Это ещё не всё… В прошлом месяце в сенс-банке появилось нововведение. Плата за «банковское обслуживание» (вообще непонятно, в чём оно заключается) — 50 гривен. Значит, сенс-банк самовольно, на своё усмотрение меняет условия договора, заключённого с АЛЬФА-банком. Интересно, хватит ли у банковских роботов ума не снимать 50 гривен с заблокированной карты? Или будут создавать искусственную задолженность?
Есть и другие минусы:
Квитанции по совершённым коммунальным платежам доступны исключительно по QR-коду в мобильном приложении — их невозможно скачать и распечатать в качестве доказательств оплаты. Это вызывает недоверие к банку и наталкивает на мысль, что средства уходят не по назначению.
Мобильное приложение работает отвратительно. Нет возможности закрыть банковский счёт. Теоретически данная функция присутствует, но на практике не срабатывает.
Не рекомендую сенс-банк. Очень ненадёжная и мутная организация.
На кошти на вашому рахунку може бути накладено арешт згідно з Постановою про арешт коштів державним або приватним виконавцем. Арешт може бути накладено на будь-який рахунок.
Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете на сайті Міністерства юстиції за посиланням — https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Дізнатися суму заборгованості, причини арешту та отримати копію листа про накладення арешту ви можете у виконавця.
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
Банк самостійно не може накласти арешт. Арешт накладається на будь-який з типів рахунків (картковий, депозитний, поточний) відповідно до Постанови НБУ № 163 від 29.07.2022 р.
Якщо у вас арешт на рахунок, то не списується ТРБ по картці, якщо арешт на суму — треба виконувати умови, бо буде плата.
Також надаю посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018439380
В ній є інформація, як можна перевірити достовірність електронної квитанції за платежами в Sense SuperApp, перейшовши на сайт https://check.gov.ua/ та обравши наш банк і вказавши код квитанції.
Закрити картковий рахунок можливо також у застосунку, головне, щоб на момент закриття не був мінус на балансі. Якщо з цим виникають труднощі, будь ласка, напишіть нам у Чат підтримки.
І після ребрендингу 1.12.22, ми являємося Sense Bank.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (26)
Вернуть предыдущую возможность распечатывать квитанции из веб версии
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (16)
Комісія за неактивний рахунок
Але ви також можете відкрити валютний поточний рахунок.
Розмір комісії за неактивний картковий рахунок зазначений в тарифах картки. Якщо в день списання комісії залишок на рахунку менше зазначеного в тарифах, то комісія спишеться в межах залишку власних коштів.
Неактивним вважається картковий рахунок — за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фін. операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для рахунків у валюті.
Якщо кошти зберігаються на «Дохідному сейфі», то враховуються тільки ті кошти, які знаходяться на основному картковому рахунку.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Цифровая подпись на отправку файла
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (2)
Неможливо залишити ніяк звернення
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (1)
Незворотність незаконності
Але з 26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання виконавчого провадження протиправним та скасування його, про що банку повідомив у письмовому зверненні від 5.7.2023, і до того 17.07 ще й виконавча служба нарешті виписала постанову про скасування постанови на арешт.
Проте… «відновити закриті розстрочки немає технічної можливості», «можемо запропонувати реструктурізацію». Але трохи згодом: «Щодо реструктурізації — наразі нема пропозицій для вас».
Тобто дія неправомірна, але пішов ти, клієнте…
Хоча я знаю, що рішення можливе. Бо, як я вже згадував, 4.04 після публікації у фейсбуці зі мною зв’язалися та вручну оформили нову розстрочку на суму закритих. Нагадав банкові про це і отримав «У Вас ця ситуація повторюється не вперше. Колеги вже повертали вручну розстрочку. Більше ми цього не можемо зробити».
Отже коли є вирок суду, постанова виконавчої служби про СКАСУВАННЯ постанови на арешт, але «не можемо зробити», а коли цього не було — могли.
Якби не тимчасове вирішення проблеми 4 квітня — поставив би одну зірочку, а так — дві)
Як варіант, колегами була запропонована акція погашення 80/20. Якщо вам підходить ця акція, тоді чекаю вас у приватних повідомленнях щодо обговорення її оформлення.
При виникненні будь-яких питань щодо можливостей оплати, надання акції, або іншої допомоги, ми завжди чекаємо на вас у приватних повідомлення 🙂
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (5)
Оперативність допомоги співробітника банку
Працюємо заради наших клієнтів, в цьому наш сенс 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Скарга на шахрайські дії клієнта Сенс банку
1. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням заблокувати перераховані від нашої компанії ТОВ «ЛАД» 31388777 грошові кошти.
Менеджер повідомила нашому адвокату, що здійснити блокування неможливо.
2. 26.07.2023р. звернулись на гарячу лінію Вашого банку з проханням здійснити перевірку службою безпеки банку ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
На це звернення менеджер Банку повідомила, що прийняти таку заяву не може. Необхідно звертатись у відділення банку.
Просимо:
— Прийняти будь-які законні заходи для блокування нашого платежу від 25.07.2023 від компанії ТОВ «ЛАД» до компанії ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607
— Здійснити перевірку службою безпеки банку Вашого клієнта ТОВ «Центр покрівельних технологій» код ЄДРПОУ 44422607 у зв’язку із ознаками шахрайських дій в діяльності підприємства.
Відмінити даний платіж ми дійсно не можемо, запит для інформування співробітників служби безпеки банку зафіксовано.
Вам обов'язково потрібно зафіксувати запит на сайті підрозділу по роботі з кіберзлочинністю Національної поліції України — https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення Національної поліції України з письмовою заявою.
Також рекомендуємо у майбутньому ретельно перевіряти продавців, щоб уникнути подібної ситуації.
Сподіваємось, що шахраї будуть покарані, а кошти будуть успішно вам повернуті💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (8)
Ліміт по картці при фактично невиконаному платежі
Робив переказ за реквізитами, була помилка в ід. коді, пропущена цифра. Гроші повернулися на мій рахунок. Але повторно зробити переказ з виправленими реквізитами не можу, бо сума порахована в місячний ліміт по картці, та буде його перевищувати при повторному переказі. Як результат — чекайте наступного місяця. Чому я не маю можливості повторити той самий платіж тій самій людині з виправленням в її ід. коді??? Чи у всіх банках така логіка?
Але дійсно, якщо ви провели платіж, але через деякий час він повернувся, наприклад, через не вірно введені дані, чи якщо рахунок отримувача заблокований, дана сума вже буде враховуватись в використаний місячний ліміт сервісу.
Адже система переказ провела. Якщо б під час проведення операції виникла помилка, то в такому випадку сума не рахується як використаний ліміт системи.
З нашого боку платіж був успішний та надісланий, але повернувся через некоректні дані. Оскільки тільки отримувач може перевірити коректність даних
В перспективі розглядаємо підвищення ліміту.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Банк не отдает валютный депозит .
Поспілкувавшись з вами в особистих повідомленнях і уточнивши всі деталі, ми вирішили питання якнайшвидше. Тепер вам залишилось лише забрати кошти у відділенні банку, де вас вже очікує відповідальний співробітник, який і завершить це питання до логічного кінця.
На майбутнє врахуємо всі тонкощі, щоб зробити вирішення таких питань більш комфортним для клієнтів. Дякуємо!
Ваш помічник, Микита
Коментарі (3)
Видають валюту мотлох, через що не можу віддати борг !!!
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (17)
Закрываем карты и уходим
Пополнение карт через кассы отделений — платное.
Тарифы на обслуживание — драконовские.
По гривневым платежам за рубежом — принудительная
двойная конвертация с повышающим коэффициентом 1,2%.
После национализации — ужесточение финмониторинга.
Единственное разумное решение — закрытие всех счетов
и перевод остатков средств в более лояльные к своим клиентам,
частные украинские банки…
1) Поповнення в термінала Сіті24 та Ізіпей як було без комісії так і залишається
2) Поповнення в касі з березня 2022 року відбувається без комісії, при чому комісія була напроти при маленьких сумах — тобто до 4000 грн для дебітових карток та 10000 для кредитних карток, якщо сума була більше то комісії не було.
3) З приводу гривневих платежів не до кінця зрозуміли, так як якщо маєте наувазі подвійну конвертацію(ДСС) то логіка у всіх +- однакова, але що стосується розрахунків у валютах окрім доллар, дійсно є комісія ОІФ.
4) Фінмоніторинг може ставати жорсткіше через змінення законодавста та штрафів за їх порушення, але ніяк не від націоналізації.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (56)
Кредит
Стосовно кредитів, то все залишається без змін. Будь то сума залишку кредиту, щомісячний платіж чи його дата. Якщо у вас виникають труднощі з погашенням, то ви можете звернутись до підтримки банку в чаті чи через гарячу лінію для уточнення можливості оформлення реструктуризації договору
З повагою, ваш помічник Андрій
Коментарі (7)
Зарплатный проект денег не дадим
Сподіваємося на розуміння ситуації, яка була в той день.
Вибачте, будь ласка, за незручності та затримку 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)