Як завжди - проблеми клієнта це тільки його проблеми
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Знаходжусь зараз за кордоном. Маю пакет Platinum black. Хотів розрахуватись за екскурсію своєю EUR карткою. Спробував два рази — відмова. Картка іншого банку — оплата пройшла без проблем. Зв'язався через чат з підтримкою. Оператор Наталя (відморожене створіння, інакше не можу назвати, стикався з нею раніше, ні разу відповіді на моє запитання не дала, лише загальні тупі відмазки) сказала, що ніяких запитів чи неуспішних операцій по моїй карті не було. На моє запитання — як так, було дві неуспішні спроби і потім успішна оплата картою іншого банку і на цей раз нічого відповісти не спромоглася, ми не бачимо ніяких операцій і все. Судячи по відгуках, це далеко не перший такий випадок. Альфа, може розберетесь нарешті, чому у вас проблеми з картками за кордоном? І може візьмете на роботу КЦ компетентних працівників а не Наталь з запасом слів як у 'Эллочки-людоедки'?
Відповідь банку
24 червня 2019, 9:49
kingcity, добрий ранок. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, 4 останні цифри карти, суму операції, дату та час її проведення. Також, щоб перевірити консультацію в чаті напишіть коли і в якому месенджері писали. Будемо розбиратися.
відправити особисте повідомлення банку
Полезный комментарий
kingcity
25 червня 2019, 19:36
Банк відповів в особистому повідомленні. Факт некваліфікованої консультації визнано, карта працює - питання вирішене. Представнику банку - подяка !
Написати коментар