Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як завжди - проблеми клієнта це тільки його проблеми

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 22 червня 2019, 17:32
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 5
Знаходжусь зараз за кордоном. Маю пакет Platinum black. Хотів розрахуватись за екскурсію своєю EUR карткою. Спробував два рази — відмова. Картка іншого банку — оплата пройшла без проблем. Зв'язався через чат з підтримкою. Оператор Наталя (відморожене створіння, інакше не можу назвати, стикався з нею раніше, ні разу відповіді на моє запитання не дала, лише загальні тупі відмазки) сказала, що ніяких запитів чи неуспішних операцій по моїй карті не було. На моє запитання — як так, було дві неуспішні спроби і потім успішна оплата картою іншого банку і на цей раз нічого відповісти не спромоглася, ми не бачимо ніяких операцій і все. Судячи по відгуках, це далеко не перший такий випадок. Альфа, може розберетесь нарешті, чому у вас проблеми з картками за кордоном? І може візьмете на роботу КЦ компетентних працівників а не Наталь з запасом слів як у 'Эллочки-людоедки'?
Сенс Банк
Відповідь банку
24 червня 2019, 9:49
kingcity, добрий ранок. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, 4 останні цифри карти, суму операції, дату та час її проведення. Також, щоб перевірити консультацію в чаті напишіть коли і в якому месенджері писали. Будемо розбиратися.
Полезный комментарий
kingcity 25 червня 2019, 19:36
Банк відповів в особистому повідомленні. Факт некваліфікованої консультації визнано, карта працює - питання вирішене. Представнику банку - подяка !

Коментарі - 1

+
0
kingcity
kingcity
25 червня 2019, 19:36
#
Корисний коментар
Банк відповів в особистому повідомленні. Факт некваліфікованої консультації визнано, карта працює - питання вирішене. Представнику банку - подяка !
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Як завжди - проблеми клієнта це тільки його проблеми