Мінфін - Курси валют України

Встановити

Надання недостовірної інформації про продукт з метою його продажу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
NatalyS 24 травня 2019, 15:28
Оформлення кредитної картки Альфа-Тревел. Картка оформлювалась під певну потребу, бронювання авто за кордоном. На етапі замовлення по телефону та під час підписання договору співробітники банку запевнили, що розмір кредитної лінії може бути змінений у будь-який момент (а потрібні дати були озвучені) за запитом. Саме заради цієї кредитної лінії картка і оформлювалась. Після активації картки та списання 150 грн за річне обслуговування виявилося, що кредитна лінія може бути модифікована лише через 30 днів з дня активації. Отже, мені надали неправдиву інформації та продали непотрібний продукт завідомо розуміючи, що скористатися ним я не зможу в потрібний мені період.
Он-лайн підтримка зафіксувала (я сподіваюсь) звернення та запропонувала мені звернутися до відділення за номером телефону, який насправді належить касі відділення, де касир нічого не може пояснити і посилається на велику чергу.
Власником картки я є 2 тижні, за цей час я мала змогу поспілкуватися з чат-ботом Аллою, кількома співробітниками онлайн-підтримки, співробітником відділення (де залишила письмову заяву), касиром по телефону, менеджером при оформленні заявки на випуск картки, співробітником-кур'єром під час доставки картки. Такого бардаку я не зустрічала в ЖОДНОМУ банку!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 травня 2019, 15:52
NatalyS, доброго дня. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. В документах, що клієнт підписує при оформленні картки, вказаний кредитний ліміт, що надається банком одразу після оформлення. Підвищення кредитного ліміту через сервіс Альфа-Мобайл можливе по картці, з моменту оформлення якої вже пройшло 30 днів. Прошу вас надати в ПП номер вашого карткового рахунку, а також деталі ваших звернень до контакт-центру та відділення банку (дата, час звернення, адреса відділення, номер телефону, з якого телефонували в КЦ і т.п.), все перевірю.

Коментарі - 3

+
+40
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
24 травня 2019, 18:58
#
Один сотрудник наврал, а второй его тут выгораживает. Так держать!
+
+25
Ёngіn₴₴r M$
Ёngіn₴₴r M$
25 травня 2019, 6:33
#
Альфа-банк, все сделано для увеличения и приумножения ваших долгов!!! Это лозунг и стратегия работы с клиентами Альфа–Банка!!! Наслаждайтесь качеством и лёгкостью обмана клиентов!!!
+
+9
NatalyS
NatalyS
25 травня 2019, 17:39
#
Щодо документа, який підписує клієнт, то у ньому дослівно вказано наступне: п.3 Умови надання Кредитної лінії Ліміт Кредитної лінії встановити у розмірі 200 000 грн .... Сума Кредиту може бути доступна Клієнту у будь-який час протягом строку дії Кредитної лінії, вказаного в цьому Акцепті пропозиції... Про 30 днів ані слова (( Деталі для перевірки щодо надання неправдивої інформації пишу особистим повідомленням
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.95 46.6
USD 41.05 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.95 46.6
USD 41.05 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝 / Надання недостовірної інформації про продукт з метою його продажу