Добре подумайте перш ніж зв'язатися з Альфа банком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Потрібна була кредитка на декілька місяців, маючи кредитку іншого банку вирішив ще спробувати Альфа банк(і це було великою помилкою). Картку оформили швидко і ліміт нормальний дали, зі слів консультанта що немає ніяких прихованих платежів і головне вчасно платити до вказаної дати я підписав договір і зі спокійною душею пішов. Але проблеми почалися майже одразу, як робив першу проплату вияснилось що платежі потрібно робити з декілька днів до дати вказаної в договорі, так як потрібно декілька днів для зарахування коштів, що співробітник мені не повідомила, отримавши штраф за прострочку, я через 3 місяці благополучно усе виплатив. Після того одразу звернувся в відділення щоб закрити картку і більше з ними не звязуватись. Вже інша співробітниця повідомила що потрібно позвонити на гарячу лінію і уточнити заборгованісь по страхуванні картки і смс, і все заплативши( 65 грн) вона сказала що всі мої рахунки закрито і розрізала картку. Ну думаю все, але не тут то було! через 4 місяці приходить смс що у мене штраф 400 грн за неоплочену смс розсилку!!! + за самі смс більше 100 грн і того 540 грн. Пробував через Альфа мобайл(як зроблена ця программа це окрема історія) в оператора вияснити, кожен раз в них біли різні ідеї чому так сталось і кожен раз знову те саме пояснював. Ну і нарешті дозвонився на гарячу лінію і залишив скаргу, через місяць так ніхто і не звязався зі мною знову звоню: «Ой вибачте, ми не могли з вами звязатись»(видно дуже хотіли але не вийшло), рішення: не бачуть провини співробітника банку, бо я просто хотів заплвтити заборгованість, але як сказав що картку забрали і розрізали при мені, запропонували знову залишити скаргу і через тиждень звяжуться. Знову ніякої реакції майже 3 тижні. Вчора знову сам звоню і оператор повідомила що це моя провина і треба дивитись що підписую і провини їхньої немає… коротше кажучи: Гуляй Васьок! ні вибачень ні компенсації ні відповідальності вони не несуть, у всьому винен клієнт. Ні в якому разі не раджу до них йти, на словах все гарно але працювати з клієнтами вони взагалі не вміють
Відповідь банку
10 грудня 2018, 14:16
AndriyP, доброго дня. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, дату візиту та адресу відділення, в яке звертались для закриття рахунку. Інфо перевіримо.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||