Будьте осторожны
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Абсолютно згідний з frank007, з моєї картки «Альфа-Банку» теж було вкрадено кошти і я теж отримав відписку від банку. І я теж думаю, що вина працівників банку у цьому є, у всякому разі мої персональні дані опинились у руках шахраїв найімовірніше внаслідок недбалості або умислу співробітників банку. Ну можливо ще хакерське проникнення у бази даних або недосконалість програмного забезпечення банку, як от: https://habr.com/post/334700/. Служба безпеки банку абсолютно бездіяльна і навіть маючи можливості допомогти клієнту робити цього не буде, переконався на власному досвіді.А можливо і покриває злочинців.Тому приєднуюсь до застереження для клієнтів: маючи картку «Альфа-Банку», будьте готові як мінімум до шахрайських смс (наприклад про блокування карти і т.д.), повідомлень у месенджерах, дзвінків, а що гірше — до можливого викрадення коштів з Вашої карти. Так що отримавши повідомлення про операцію зі списання коштів з Вашого рахунку, якої Ви не здійснювали, не дивуйтесь — Ви далеко не перші і скоріш за все не останні.
« Если мошенники эти данные узнали, вины банка нет » — от вперті ж люди у «Альфа-Банку» працюють! Скільки вже різних ситуацій з витоком персональних даних було, а банк далі своє гне: «не було цього, бо такого не може бути» і все! А хоч би раз провели службове розслідування з цього приводу, але не формально, а повноцінно, об`єктивно. Навіть недавнє так зване «оновлення процессінгу» по деяких припущеннях пов`язане власне із взломом баз даних банку і витоком персональних даних: https://glavk.info/articles/52648-srochno_aljfa-bank_ukraina_dopustil_razglashenie_personaljnyh_dannyh_klientov_denjgi_ukraintsev_pod_. Та й мої дані з імовірністю 99% попали до рук шахраїв з банку. До речі, як я бачу, у банку з`явилась ще одна «відмазка» — якщо карта була прив`язана до якогось додатку — значить витік стався звідти (банк же «святий і непогрішний»! ), відповідно відшкодування не буде.
-Карта была подвязана к мобильному приложению Vodafone
— кем подвязана и кто несет ответ за это приложение?
Где там дыра в безопасности, почему банк столь немногословен? Дайте пож. ссылку на предупреждение на
странице сайта Альфа-банк.
— кем подвязана и кто несет ответ за это приложение?
Где там дыра в безопасности, почему банк столь немногословен? Дайте пож. ссылку на предупреждение на
странице сайта Альфа-банк.
- +
- +27
-
- Станислав Косовцов
- 4 жовтня 2018, 18:56
- #
Вины банка может и нет, но это совершенно не означает, что автоматически виновным становится клиент! Банк обязан доказать, что действия клиента способствовали действиям мошенников. В таких случаях нужно писать заяву в полицию и в банк, и пусть они совместно разбираются в случившемся.
Станислав, написал в банк — результат, через месяц отписка, что все проведено согласно регламента, банк не удосужился прокомментировать, как могло произойти такое кол-во операций за короткое время, почему часть операций была успешной, часть нет, как мошенники обошли ввод кода уведомления. В полиции ЕРДР завели, но пока результатов нет.
Скажу з власного досвіду — нічого банк виясняти і ні у чому розбиратись не буде, формальна відписка у стилі «у нас все на найвищому рівні, згідно законів і взагалі банк просто не може бути у чомусь винен, а якщо у вас щось сталось — пеняйте тільки на себе»- це максимум що Ви отримаєте від банку. І на жаль на правоохоронні органи сподіватись теж особливо не доводиться…
Отвечу представителю банка… ну во первых я тут не жалуюсь, а обращаю внимание ваших потенциальных клиентов на реальную ситуацию с банком, буду счастлив, что хотя бы один человек ознакомится с этой информацией и увидит, какой вы недобанк, во вторых, с чего вы взяли, что моя карта к чему либо была привязана, смею развеять ваши фантазии, карта не была привязана к мобильному приложению Vodafone. Думаю даже по вашему ответу уже можно сделать выводы.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.9 | 43.45 |
USD | 41.5 | 41.95 |
Всі курси банку |
Разбирательство было проведено, и я вам писала решение. Карта была подвязана к мобильному приложению Vodafone, при подвязке вводятся все реквизиты карты (номер, срок действия, CVV).
Согласно правилам МПС операции проведены корректно, у банка отсутствуют возможности получения возмещения по оспариваемым операциям.
А дневные лимиты всегда надо ставить.