Постраждав, бо мої персональні дані опинились в руках шахраїв.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Прочитав відгук Сергія Сініцина від 02.07.18 і побачив аналогію своєї історії, яка сталась 11.06.18.Хоча картками різних банків я користуюсь більше 10-ти років, у таку історію попадаю вперше.Шахрай подзвонив з номера 044 33 22 811.Я користуюсь кількома номерами телефонів, але подзвонив він саме на номер, зареєстрований у « Альфа-Банку». Представився працівником служби безпеки «Альфа-банку», знав мої персональні дані.Одразу зауважу, що він не міг отримати цю інформацію з соц.мереж, оголошень чи з інших відкритих джерел.Ввійшовши до мене в довіру, дізнався від мене коди з СМС, які мені надійшли… Сталось це близько 14.00.Через кілька годин, згадавши за цей інцидент, я вирішив перевірити інформацію і звернувся у відділення банку у якому обслуговуюсь (близько 17.00).Там зрозумів, що це було шахрайство, у результаті якого з моєї картки «пішло» майже 4000 грн.Написав заяву-претензію у банк, заяву у «Альфа-страхування» та у поліцію.Від страхової відповіді поки що немає, поліція теж мовчить.З банку прийшла відповідь зміст якої «це Ваша вина, відшкодування не буде».Підсумок-так, я визнаю і свою вину-повідомив шахраю інформацію, яку не можна було повідомляти.Але цього не сталось би. якби злочинець не заволодів моїми персональними даними, а отримати їх він міг тільки з банку.Далі-цікавіше. Кошти були переказані з моєї картки на картку іншого клієнта «Альфа-Банку»(Це видно з квитанції у МАБ). І банк нічого не зробив, щоб виявити шахрая-не заблокував картку, не ідентифікував особу, якій видав цю картку! Я був у відділенні через 3 год. після інциденту, можливо шахраї ще не встигли тоді зняти гроші і їх можна було повернути.Складається враження, що дехто у банку не тільки зливає дані клієнтів а й прикриває шахраїв.Написав у банк ще один лист з вимогою провести розслідування щодо витоку даних а також пояснити свою бездіяльність.Відповіді ще немає.4 зірки ставлю банку завдяки персоналу свого відділення-ввічливі та професійні працівники і тому, що до цього проблем з банком не виникало.
Відповідь банку
4 липня 2018, 11:32
kingcity, доброго дня. Дуже прикро, що сталася ця ситуація. Проте ви дійсно самостійно повідомили інформацію шахраям, завдяки якій вони змогли вивести кошти з рахунку. Банк не несе відповідальності за такі операції. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН, я уточню статус вирішення вашого питання.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.4 |
| USD | 41.95 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||