×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 45.8 |
USD | 41.3 | 41.95 |
Всі курси банку |
Розсилають спам і можливо відкривають рахунки без згоди
Не банк, а бомж-пияка, який «портить» під'їзд, говорить що тут не живе, і обіцяє більше так не робити, але кожного місяца знову приходить. Наскількі я розумію з інтернету, навіть у себе дома (у Росії) банк так не робить.
Написати коментар
Мошенники
Имею всю переписку, доказывающую обман
Написати коментар
как вернуть свои деньги?
На данный момент вопросом занимаются сотрудники Региональной безопасности. Ожидайте, пожалуйста, решение.
Написати коментар
Проблеми із кредитним лімітом
Кредитну картку повністю закрили та погасили кредитний ліміт в липні місяці. Працівник гарячої лінії повідомив що все ок, картку ми вам закрили. І ось проходить 4 місяці нам телефонують із досудового відділу і повідомляють про те, що по рахунку існує заборгованість на круглу суму і так як клієнт не оплачує борг ми передаємо справу до суду. За цей період не прийшло і одної смс про якийсь борг, ні одного дзвінка чи повідомлення. Чому спеціалісти гарячої лінії не повідомляють, що якщо картка закрита вам всеодно нараховується комісія за її обслуговування, та безглузді страхові платежі про які до речі ні слова не було сказано при відкритті картки ( і ця комісія на хвилинку знімається із кредитних коштів, які вже повернені). І виходить, що комісія знімалася 4 місяці, відповідно від цієї комісії сума за користування кредитними коштами. От ми звернулися у відділення, щоб закинути кошти і закрити рахунок, і о чудо нам повідомляють що рахунок закривається через гарячу лінію?!?!!! Що за брєд!!? Чому тоді працівником не було закрито рахунок коли ми звернулися? Як ваші працівники виконують свої посадові обов'язки? Щей + комісія за те що поповнюємо рахунок, і комісія 13 відсотків на хвилинку!!!.. Ні в одному банку я ще не бачили такої клієнтоорієнтованості та «відмінного» професіоналізму як тут. Дякуємо Альфа банку за чудовий подарунок під ялинку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Жлобство Альфа банка
Следующие, когда перезванивают мне, то это обычный мобильный номер такого же оператора как и у меня.Почему я звонить буду на стационарный номер за дорого, а мне 0.Зделай перезвон как в привате.
Также вы можете позвонить на короткий номер 3344, стоимость за весь звонок — 2 грн.
Написати коментар
приписали чужий кредит
перевірив за посиланням з повідомлення по номеру кредиту — кредит виданий на якусь Тк***а Ельміра Рафеткизи.
я не є клієнтом банку з 2018 року. підтримка в фейсбуці спочатку вимагала авторизуватись через додаток, хоча я їм кинув всі скріншоти, номер мобільного та свій іпн до цього і попередив що не є клієнтом банку.
сказали шо зафіксували заявку але ніякого номера не дали.
не розумію як можна було при видачі кредиту не перевірити номер мобільного телефону по коду з смс.
Перевірив дані в УБКІ — там хоч того кредиту немає
Коментарі (1)
Банкомат не выдал деньги
Написати коментар
Обман і нарахування зайвої комісії
Після довготривалого процесу розблокування рахунку прийшов у відділення для закриття рахунку, однак менеджер сказав, що це процедура довга і потрібно рахунок залишити відкритим, оскільки при відсутності руху коштів нічого сплачувати не буде потрібно, а рахунок в майбутньому може ще знадобиться.
Сьогодні 17 грудня вирішив перевірити стан рахунка, зайшов в систему Ок-Альфа і побачив, що банк справно знімає комісію за відсутність руху коштів. Сума невелика, але развод на гроші має місце.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Благодарю специалиста за прекрасное обслуживание
Написати коментар
Прошу помощи от беспредела
Суть проблемы. Мне прислали бракованную карту (пакет Платинум), которая не читалась терминалом. Я пришла в отделение для перевыпуска. Мне сообщили, что могут поменять пакет на White. Я согласилась, после чего мне заблокировали карту Платинум. Новые карты шли почти месяц (доллар и гривна). Ок. Пришла, я их активировала 20 ноября. Менеджер сказал, что по условиям пакета мне достаточно иметь эквивалент 50 000 в банке (условие выполнено), чтобы не платить за месячное обслуживание.
04.12.2020 с меня сняли 100 грн за обслуживание (как за Платинум пакет). Я написала в чат 15.12.2020. Сказали, что ответ будет в течение 24 часов, когда вопрос рассмотрит внутреннее подразделение. Жду до сих пор. На мои сообщения больше не реагируют.
Была в отделении. Девочки – умницы, выслушали. Но, вернуть мне неправильно удержанную сумму – не в их компетенции. К сотрудникам отделения претензий нет, приятно работать. Если бы не это, давно бы попрощалась с банком.
Прошу руководство разобраться с бездействием работников внутреннего подразделения и теми, кто не принимает жалобу в чате. И, естественно, вернуть неправомерно удержанные деньги.
Коментарі (4)
Альфа-банк БРЕХУН
Коментарі (2)
Повільне неякісне обслуговування
Написати коментар
Недобанк
Коментарі (1)
Выгодно!
Написати коментар
закриття рахунку
Коментарі (1)
Есть проблема! Аннулировали бонусы. Предоставил все что просили ответа нет.
На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку.
Вас виключили з Програми Винагород згідно п.3.15. Правил., але Ви можете і далі активно користуватися картою та іншими послугами банку.
Зауважимо, що відповідно до п. 3.7. Правил програми лояльності Бонуси не нараховуються за вчинення операцій, пов’язаних з комерційною діяльністю.
Коментарі (4)
есть проблемы
И теперь кому-то шлют смски сначала об активации карты, потом о смене фин. номера, и человек возможно паникует, что его грабят кибермошенники:)
Сменить финансовый номер можно в банкомате, но для этого должна быть активирована карта, а активировать её можно только с действующего финансового номера — классика.
В онлайн чате этого не умеют, бесплатной горячей линии для физлиц у них нету.
Звонишь на киевский номер, указанный на сайте — там автоответчик, который на оператора не переключает (по крайней мере мне не удалось допроситься).
Пришлось писать в чат снова, дали другой номер 3344 — стоимость звонка 2 грн, зато если дважды вежливо попросить, то переключает на живого человека, таких живых людей для решения (не окончательного пока, т.к. смс о смене номера ещё не пришла) потребовалось 2-е, если не считать ещё 2-х операторов онлайн-чата.
Теперь о плюсах:
* можно заказать карту с доставкой курьером (доставка в течение 7 дней, с момента заказа, если не ошибаюсь).
* можно стать клиентом банка без установки приложения на мобильный (в отличие от моно и спортбанка)
* курьер напомнил, что после активации карты стоит отказаться от предварительно подключенного смс-банкинга и кажется какой-то страховки.
Коментарі (2)
Sense приложение с багами
Сотрудники связались с вами по телефону и подали заявку на оформление, карта в процессе выпуска.
Написати коментар
Хорошо
Написати коментар
Искусственно задерживают сроки зачисления на кредитку чтобы на мне заработать проценты
В октябре вы так же проводили р2р операцию пополнения, ее сумма поступила на счет на 3 рабочий день.
Сроки проведения межбанковских платежей указаны в ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні »: 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
ДБО: п. 3.4.8.3.… При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів… проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.
3.4.18. В разі безготівкового перерахування Клієнтом грошових коштів з інших кредитних установ чи відділень поштового зв`язку фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Рахунок не з вини Банку, несе Клієнт. Підписанням Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших організацій або впливати на розміри комісій, що стягуються такими організаціями за перерахування грошових коштів.
Коментарі (5)