Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oleks20 22 грудня 2020, 21:04
Ніколи не мав ні рахунка, ні картки в Альфа банку, але кожного місяця отримаю смс пропозиції. Співробітники бачать рахунок у Unicredit закритий _роки_ тому (хоча можливо Альфа перевипустив картку самостійно на старий паспорт), та кожного разу пропонують знову відключити спам (на місяц), але це тимчасово. Кол-центр говорить, що якщо я ніколи не відкривав рахунок, то нічого не маю отримувати, але «передають заявку».
Не банк, а бомж-пияка, який «портить» під'їзд, говорить що тут не живе, і обіцяє більше так не робити, але кожного місяца знову приходить. Наскількі я розумію з інтернету, навіть у себе дома (у Росії) банк так не робить.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:47
oleks20, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш номер телефону, перевіримо інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vika2002 22 грудня 2020, 19:07
Добрый вечер, клиент вашего банка берет предоплату и исчезает. Написала жалобу в свой банк, завтра пишу в полицию. Пишу вам чтобы вы понимали кто являешься вашими клиентами. Не терплю обман и мошенничество- приймите меры! Карта Кравцова Анастасия Ивановна 5355 5712 8460 6365 взяла предоплату а товар не выслала.
Имею всю переписку, доказывающую обман
Сенс Банк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:07
Vika2002, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях дату и время операции, а так же сумму зачисления. Проверим.
Проблема вирішена
marc 21 грудня 2020, 20:31
27.11.2020. снимал деньги с банкомата, после того как я набрал сумму и нажал «выдать без чека» банкомат написал «операция завешена» и выдал карту ( не гудел, деньги не отсчитывал). Я решил что на карте установлен лимит (до этого за один раз такую сумму не снимал), или банкомат не исправен и ушел, сев в машину получил смс списание с моей карточки. Я сразу побежал к банкомату, денег естественно там не было, возможно после меня туда подходили люди, тогда я пошел в отделение там девушка успокоила меня, сказала что возможно это сбой в работе банкомата и в течение 2х рабочих дней деньги вернутся на карту. Прошло 4 дня, денег нет, задаю вопрос в чате приложения Альфа-банк, мне отвечают что деньги были выданы. Я поехал в отделение, там написал заявку 1-34374910306 чтобы посмотрели записи с видеокамер и как-то решили вопрос если банкомат действительно выдал деньги когда я уже ушел. 16.12.2020 пришел ответ: «… от момента как банкомат выдал карту до выдачи денег прошло 19 сек. на экране была информация что надо подождать, запрос обрабатывается… »(это не правда, на экране было написано операция завешена), и рекомендовали обратится в полицию т.к. возможно деньги забрал другой человек, а информацию о нем банк может предоставить только по запросу полиции. Заявление в полиции написал. Такая же ситуация была у знакомого, но в другом банке, он сам забыл забрать деньги (заговорился по телефону), так там разобрались быстро и без полиции, нашли человека который забрал деньги и вернули их хозяину, а здесь или службы безопасности нет или она занимается чем то не тем.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 13:40
marc, вы покинули зону обслуживания внешнего банкомата, не дождавшись завершения операции выдачи. Поэтому денежными средствами смог завладеть другой человек.
На данный момент вопросом занимаются сотрудники Региональной безопасности. Ожидайте, пожалуйста, решение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Angelina270 21 грудня 2020, 16:38
На жаль, довелося мати справу із даним банком. Враження тільки негативні, сподіваюся, що ніколи в майбутньому недоведеться стикатися із Альфа Банком.

Кредитну картку повністю закрили та погасили кредитний ліміт в липні місяці. Працівник гарячої лінії повідомив що все ок, картку ми вам закрили. І ось проходить 4 місяці нам телефонують із досудового відділу і повідомляють про те, що по рахунку існує заборгованість на круглу суму і так як клієнт не оплачує борг ми передаємо справу до суду. За цей період не прийшло і одної смс про якийсь борг, ні одного дзвінка чи повідомлення. Чому спеціалісти гарячої лінії не повідомляють, що якщо картка закрита вам всеодно нараховується комісія за її обслуговування, та безглузді страхові платежі про які до речі ні слова не було сказано при відкритті картки ( і ця комісія на хвилинку знімається із кредитних коштів, які вже повернені). І виходить, що комісія знімалася 4 місяці, відповідно від цієї комісії сума за користування кредитними коштами. От ми звернулися у відділення, щоб закинути кошти і закрити рахунок, і о чудо нам повідомляють що рахунок закривається через гарячу лінію?!?!!! Що за брєд!!? Чому тоді працівником не було закрито рахунок коли ми звернулися? Як ваші працівники виконують свої посадові обов'язки? Щей + комісія за те що поповнюємо рахунок, і комісія 13 відсотків на хвилинку!!!.. Ні в одному банку я ще не бачили такої клієнтоорієнтованості та «відмінного» професіоналізму як тут. Дякуємо Альфа банку за чудовий подарунок під ялинку!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 12:18
Angelina270, надійшліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш ІПН або номер договору. Допоможемо вирішити питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
MaksimMakcim 21 грудня 2020, 0:02
Здравствуйте специалисты банка. Почему с каждым годом связь с колл центром становится всё более затруднительная.Предыдущая версия приложения предполагала хотя бы по Скайпу общение, а новая только писульки как в 1 классе.
Следующие, когда перезванивают мне, то это обычный мобильный номер такого же оператора как и у меня.Почему я звонить буду на стационарный номер за дорого, а мне 0.Зделай перезвон как в привате.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2020, 15:15
MaksimMakcim, в цифровом банке Sense SuperApp есть контакты банка в Skype (alfabank_ua), сам звонок осуществляется через приложение Skype. Зайдите в «Мой профиль» и нажмите «Связь с банком».
Также вы можете позвонить на короткий номер 3344, стоимость за весь звонок — 2 грн.
Проблема вирішена
Volodymyr Dozirtsiv 18 грудня 2020, 22:41
сьогодні в вайбер прийшло повідомлення що сплатіть кредит біля 700 грн отут на сайті. також вказали номер договору кредитного та айбан.
перевірив за посиланням з повідомлення по номеру кредиту — кредит виданий на якусь Тк***а Ельміра Рафеткизи.
я не є клієнтом банку з 2018 року. підтримка в фейсбуці спочатку вимагала авторизуватись через додаток, хоча я їм кинув всі скріншоти, номер мобільного та свій іпн до цього і попередив що не є клієнтом банку.
сказали шо зафіксували заявку але ніякого номера не дали.

не розумію як можна було при видачі кредиту не перевірити номер мобільного телефону по коду з смс.

Перевірив дані в УБКІ — там хоч того кредиту немає
Сенс Банк
Відповідь банку
21 грудня 2020, 14:54
Volodymyr Dozirtsiv, вибачте, що потурбували, номер телефону видалили.
PlatusiukT 18 грудня 2020, 21:25
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Корольова, 72
Итог — месячный марафон по отделениям, заявления, звонки и сомнения по поводу того увижу ли я свои деньги, ведь обработка моего запроса занимает....45 дней!!! Возможности бизнес-клиента ограничены, нет опции перевода средств, а за каждое снятие налички изымается нескромный процент.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 13:18
PlatusiukT, ваше заявление принято и находится в работе. Решение будет принято по итогам рассмотрения обращения Ощадбанком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vg00 17 грудня 2020, 23:00
На початку 2020 року рахунок був заблокований виконавчою службою. Після вирішення питань з виконавчою службою, рахунок розблоковувався більше ніж 3 місяці (в виконавчій службі не було фінансування щоб повідомити банк для розблокування рахунку). Для здійснення фінансових операцій був відкритий рахунок в іншому банку і після розблокування рахунка в Альфа-банку, потреба в ньому відпала.
Після довготривалого процесу розблокування рахунку прийшов у відділення для закриття рахунку, однак менеджер сказав, що це процедура довга і потрібно рахунок залишити відкритим, оскільки при відсутності руху коштів нічого сплачувати не буде потрібно, а рахунок в майбутньому може ще знадобиться.
Сьогодні 17 грудня вирішив перевірити стан рахунка, зайшов в систему Ок-Альфа і побачив, що банк справно знімає комісію за відсутність руху коштів. Сума невелика, але развод на гроші має місце.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 12:30
Vg00, надійшліть будь ласка, в особистих повідомленнях дані рахунку, перевіримо інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 січня 2021, 18:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IvanBurchak 17 грудня 2020, 17:54
Всегда преветливый, компетентный специалист меня обслуживает. Медведенко Валерия на Большой Васильковской 114. Прихожу только в это отделение за качественным обслуживанием
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 10:22
IvanBurchak, спасибо, что поделились вашими впечатлениями о работе сотрудника отделения :)
Проблема вирішена
Iren Apalkina 17 грудня 2020, 15:26
Обращаюсь на сайт не первый раз с жалобой на Альфа банк. С сотрудниками в чате беседа не удалась.
Суть проблемы. Мне прислали бракованную карту (пакет Платинум), которая не читалась терминалом. Я пришла в отделение для перевыпуска. Мне сообщили, что могут поменять пакет на White. Я согласилась, после чего мне заблокировали карту Платинум. Новые карты шли почти месяц (доллар и гривна). Ок. Пришла, я их активировала 20 ноября. Менеджер сказал, что по условиям пакета мне достаточно иметь эквивалент 50 000 в банке (условие выполнено), чтобы не платить за месячное обслуживание.
04.12.2020 с меня сняли 100 грн за обслуживание (как за Платинум пакет). Я написала в чат 15.12.2020. Сказали, что ответ будет в течение 24 часов, когда вопрос рассмотрит внутреннее подразделение. Жду до сих пор. На мои сообщения больше не реагируют.
Была в отделении. Девочки – умницы, выслушали. Но, вернуть мне неправильно удержанную сумму – не в их компетенции. К сотрудникам отделения претензий нет, приятно работать. Если бы не это, давно бы попрощалась с банком.
Прошу руководство разобраться с бездействием работников внутреннего подразделения и теми, кто не принимает жалобу в чате. И, естественно, вернуть неправомерно удержанные деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 грудня 2020, 14:28
Iren Apalkina, вопрос решили, смена пакета проведена. Комиссия будет возвращена в ближайшие дни. Извините за эту ситуацию, работу с сотрудниками провели.
Полезный комментарий
Iren Apalkina 19 грудня 2020, 12:44
Благодарю за оперативное решение вопроса сотрудинков банка и сайт Минфина.
Валентин Рак 16 грудня 2020, 17:31
Альфа банк- це банк, якому довірити свої кошти не можливо. Пишу так, тому що був клієнтом цього банку. Ваші гроші не захищені, і ви потрібні доки вносите свої кошти. Я поповнював свою картку у відділенні банку в банкоматі. Гроші взяв банкомат, а картку не поповнив і кошти не повернув. я звертався на гарячу лінію, писав три заяви, відповідь одна- ваші гроші банкомат вам повернув. правди я так і не добився, тому закрив рахунки і все. Доречі коли закривав картку ще заплатив за послуги банку, хоча картку тільки відкрив і нею не встиг навіть скористатись. Підсумовую- цей банк раджу обійти стороною,
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2020, 11:33
Валентин Рак, за результатами проведеної перевірки АТ «Альфа-Банк» згідно з даними АТМ від 17.10.2020р. в результаті здійснення операції поповнення рахунку кошти були повернуті у повному обсязі. Надлишків в АТМ не виявлено.
IgorNN 16 грудня 2020, 15:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 24
Надзвичайно повільне обслуговування у відділені Велика Васильківська 28. Отримав талон в касу о 14:05 чекав, до 50 хв. за це й через касу пройшло 3 клієнти (2 з талоном, 1 без). Намагаєшся провести елементарну операцію, а потрапляєш в неймовірні пригоди. Відділення має 2 каси, працювала (якщо це можна так назвати) тільки 1 незважаючи на те, що обслуговування фактично припинилось. Паралельно масово отримували картки студенти університету, кількість їх у зовсім невеликому приміщенні банку ніхто не контролював, що небезпечно в умовах пандемії. Це не питання високих чи низьких тарифів, чи банківських продуктів, це підхід банку до клієнта. Кому неймовірних вражень і незабутніх пригод, довжелезних черг всі сюди на Велику Васильківську 28, альфапроблеми чекають на тебе.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2020, 11:18
IgorNN, надішліть, будь ласка, в особистих повідомленнях ваш контактний номер телефону, щоб ми змогли перевірити інформацію.
Roman1425 16 грудня 2020, 14:53
Вимагають сплатити давно погашені кредити!!! Постійно надзвонюють з різних телефонів. Задовбали вже! Путіну дзвоніть і Фрідману, а не мені!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2020, 10:10
Roman1425, надійшліть будь ласка в особисті повідомлення номер договору та деталі ситуації. Перевіримо.
AverinBogdan 15 грудня 2020, 14:56
Всегда можно выгодно купить или продать валюту.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 10:28
AverinBogdan, спасибо. Рады, что пользуетесь нашими сервисами :)
Елена Елена 15 грудня 2020, 11:29
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка, 2
У вашому банку був відкрит рахунок. Три роки не було ніяких операцій.На даний момент ми хочемо закрити цей рахунок.Але банк вимагає кошти за закриття. Однак якщо три роки не було ніяких операцій повінні закрити безкоштовно. Не довіряйте Альфа банку.Вони брехуни. Сподіваюсь моє звернення буде передано до керівництва. Тому що всі дзвінки залишились без уваги.
Vitaliy Diedukh 14 грудня 2020, 19:49
Аннулировали бонусы на сумму 3000грн. Предоставил все скрины по покупке. Ответа нет уже больше месяца, постоянно затягивают с ответом, есть отписки типа будем рассматривать и т. д. вопрос затягивается намеренно. Помогите решить вопрос, иначе буду вынужден действовать соответственно!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 10:22
Vitaliy Diedukh, ответ на ваш запрос был отправлен 05.11.2020:

На сьогоднішній день Банк не може задовольнити ваш запит. Програма винагороди — це додатковий бонус до основних послуг банку.
Вас виключили з Програми Винагород згідно п.3.15. Правил., але Ви можете і далі активно користуватися картою та іншими послугами банку.

Зауважимо, що відповідно до п. 3.7. Правил програми лояльності Бонуси не нараховуються за вчинення операцій, пов’язаних з комерційною діяльністю.
Проблема вирішена
ValerValerych 13 грудня 2020, 16:03
Заказал карту (дебетовую, как физлицо), активировать не могут, т.к. записали её на мой «финансовый номер» десятилетней давности. При заказе карты ни про какой фин. номер не спрашивали, думаю он подтянулся автоматически из базы данных, вероятно когда-то в начале 2000-х брал что-то в рассрочку через их сервис — единственное разумное объяснение, к-рое приходит в голову.
И теперь кому-то шлют смски сначала об активации карты, потом о смене фин. номера, и человек возможно паникует, что его грабят кибермошенники:)
Сменить финансовый номер можно в банкомате, но для этого должна быть активирована карта, а активировать её можно только с действующего финансового номера — классика.
В онлайн чате этого не умеют, бесплатной горячей линии для физлиц у них нету.
Звонишь на киевский номер, указанный на сайте — там автоответчик, который на оператора не переключает (по крайней мере мне не удалось допроситься).
Пришлось писать в чат снова, дали другой номер 3344 — стоимость звонка 2 грн, зато если дважды вежливо попросить, то переключает на живого человека, таких живых людей для решения (не окончательного пока, т.к. смс о смене номера ещё не пришла) потребовалось 2-е, если не считать ещё 2-х операторов онлайн-чата.

Теперь о плюсах:
* можно заказать карту с доставкой курьером (доставка в течение 7 дней, с момента заказа, если не ошибаюсь).
* можно стать клиентом банка без установки приложения на мобильный (в отличие от моно и спортбанка)
* курьер напомнил, что после активации карты стоит отказаться от предварительно подключенного смс-банкинга и кажется какой-то страховки.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 17:08
ValerValerych, ответ по работе виртуального помощника предоставили в личных сообщениях.
Проблема вирішена
Olegglushenko2 13 грудня 2020, 10:25
Вы реально банк или в игры играете? Вы создали приложение которое глючит, операторы не могут подгрузить фото, переключают на коллег, коллеги при получении фото вводят не корректные данные, после часовой регистрации онлайн и прохождения всех этапов, программа глючит и выбивает ошибку и все что советует ваш оператор пройти это повторно в понедельник так как сегодня выходной день, а тех поддержка чата даёт советы которые не работают ;)
Сенс Банк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 14:05
Olegglushenko2, извините, пожалуйста, за эту ситуацию. Мы активно развиваем и улучшаем наше приложение. Надеемся, что уже в ближайшее время вы увидите результат.

Сотрудники связались с вами по телефону и подали заявку на оформление, карта в процессе выпуска.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
azyazev 12 грудня 2020, 14:23
Sense отличное приложение, в одном флаконе все и для физика и для Фопа, очень удобно. Однако с работой фопа не без минусов. Что бы зарегать бухгалтера ему надо прийти в отделение с паспортом:) это не много странно. В целом я сейчас работой банка доволен. Понравилось обслуживание во втором отделении г. Николаев. И в первом отделении менеджер Сергей Скляр.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 12:29
azyazev, спасибо, что поделились впечатлениями. Мы стараемся стать еще лучше, надеемся, вы уже в ближайшее время увидите изменения :)
Проблема вирішена
banderlogic 11 грудня 2020, 20:06
Я вовремя, еще вчера сделал платеж на свою кредитку. По выписке деньги видно. Остаток по кредитке уменьшать не хотят. Говорят мы три дня можем не зачислять ваши деньги. Воры. Ноги моей не будет в том банке больше
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 9:30
banderlogic, технология переводов р2р предусматривает мгновенное пополнение карты (не счета). После того как банк-отправитель присылает сумму на зачисление, т.е. происходит взаиморасчет между банками (эта процедура занимает, как правило, до 3 рабочих дней), она зачисляется на счет получателя. В личном кабинете у вас отображался баланс карты.

В октябре вы так же проводили р2р операцию пополнения, ее сумма поступила на счет на 3 рабочий день.

Сроки проведения межбанковских платежей указаны в ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні »: 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.

ДБО: п. 3.4.8.3.… При цьому у випадку якщо станом на 17.00 за київським часом останнього операційного дня Платіжного періоду Клієнт не забезпечить наявність на своєму Рахунку суму грошових коштів… проценти за користування Відновлювальною кредитною лінією нараховуються згідно стандартних Тарифів банку та списуються за рахунок встановленої Клієнту Відновлювальною кредитної лінії.

3.4.18. В разі безготівкового перерахування Клієнтом грошових коштів з інших кредитних установ чи відділень поштового зв`язку фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Рахунок не з вини Банку, несе Клієнт. Підписанням Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших організацій або впливати на розміри комісій, що стягуються такими організаціями за перерахування грошових коштів.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.1 45.8
USD 41.3 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝