Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
Мене цікавить таке запитання: Чи можу я відмовитись від платних послуг смс інформування, які були включенні в видачу КД на ПОС точці. Є стаття на оф. сайті Альфа банку: (Push-сповіщення – фінансовий інформер від Альфа-Банку Україна 07 червня 2018)
«Альфа-Банк Україна пропонує клієнтам самостійно вибрати прийнятний для них режим послуги «Альфа-чек» – SMS або PUSH-сповіщення. „
Мені не пропонували вибір сказали, що послуг обовязкова до підключення.
1-ше смс не приходять тоді коли треба
2-ге після оплати вони взагалі не прихидять. ( Типу ми нагадали заплати, а коли заплатив ти “Пішов ти...» чи як то називається?)
Відповідно до ст. 6 Адмінкодексу України сторони є вільними в укладанні договору. Тож ніхто не має права примушувати клієнта укладати угоди на будь-який «пакет» послуг, якщо він того не бажає
Є смс з нагадуванням про оплату — відправляються за 7 робочих днів до дати платежу за графіком,
і смс про зарахування грошей на рахунок — відправляється на наступний робочий день після зарахування коштів.
Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні номер кредиту, подивимось звіт по відправленим смс.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
— жду от вас ответа с большой надеждой
Мой Польский номер. +48575419066
Также можете ваш вопрос написать мне в личке, я помогу разобраться.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Зараз звонять якісь люди, говорять я винен банку 400 грн. Прислали реквізити, вони мої. В нашому місті відділення нема з банком у Черкасах зв'язатися не можу?
Написати коментар
Возникла конфликтная ситуация с Альфа Банком. Я явлюсь клиентом банка уже более 5 лет и этому банку доверял.
Я 4 января 2019 года перевел деньги в системе интернет-банкинг с карты Платинум Блэк в «Доходный сейф», деньги зашли 8 января.
До этого в «Доходный сейф» находилась сумма около 500 грн. 17 января перевел с карты в доходный сейф 1500грн,.
Суммарно в «Доходный сейф» должна быть сумма 8000 грн., а отображается 6969,74грн.
В ртделении банка получил выписку, которая не совпадает с выпиской из интернет-банкинка.
«погашення заборгованности по картовому рахунку» 08.01.19 -530,26; 18.01.2019 -1149,99
Поясните пожалуйста, ЧТО ПРОИЗОШЛО?
Получил ответ от банка что произошёл технический овердрафт. Честно говоря я не понял… у меня нет «банковского образования»… Это что, моя вина? Движение денег внутри банка с счёта на счёт… Почему Ваша поцессинговая система не блокировала эту операцию? Кто виноват?....((((
В колл центр звонил и общались 20 минут, ответа я не получил
Это происходит, т.к. операция пополнения карты по выписки проходит позже чем операция перевода на Доходный сейф. Система воспринимает перевод как неуспешный по причине отсутствия достаточной суммы средств на карточном счете.
Рекомендую выполнять перевод на Доходный сейф только после прохождения операции по выписке.
Консультацию в КЦ проверим, я дополнительно отпишу.
Написати коментар
Коментарі (1)