Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
NATASHA46
NATASHA46
23 лютого 2019, 10:26
Не можу зайти в My Alfa-Bank. Оскільки забула логін. Дзвінки на гарячу лінію нічого не дали, телефонна «гаряча лінія» не вирішує цього питання — працює автовідповідач. Як дізнатися свій логін?
Сенс Банк
Відповідь банку
25 лютого 2019, 13:16
NATASHA46, доброго дня. Для вирішення питання потрібно зателефонувати із зареєстрованого в банку номеру телефону на гарячу лінію по номеру 044 494 01 01, тарифікація згідно з умовами вашого оператору зв'язку. Повідомте нашому боту Аллі, що ви забули логін в МАБ і вона з'єднає вас зі співробітником.

and55
Андрей Салоид
20 лютого 2019, 15:23
Андрей
Добрий день.18 лютого 2019 року в 12.04 зробив переказ з картки Ощадбанку на картку Альфа-банк. в інтернеті через LIQPAY Квитанция об оплате ID 953391591 на суму 3500 грн.Операція пройшла успішно сума з рахунку була списана але на картковий рахунок 5355 5711 1126 2226 не надійшла. В чому причина і допоможіть повернути переказ чи доставити отримувачу.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 16:18
Андрей, доброго дня. Відповіла в особистому повідомленні.
nataliamushtyn
nataliamushtyn
19 лютого 2019, 15:46
Natalia
Доброго дня, оплатили залишок по кредиту 14.02 (строк до 25.02), проте до цього часу в особистому кабінеті і на гарячій лінії кажуть, що заборгованість не погашена. Яка причина цього, і як дізнатись, що кредит повністю погашений?
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2019, 17:15
nataliamushtyn, доброго дня. Уточніть, будь ласка, номер кредиту в особистому повідомленні. Будемо розбиратися.
evlampija
evlampija
18 лютого 2019, 15:32
Eva, Одесса
Доброго дня! 15 лютого 2019 року ТОВ«Вердикт Капітал» надіслало мені боргов повідомлення, в якому констатується, що Яковлєв Сергій Володимирович оформив кредит 30,09,2013 р. в ПАТ «Альфа-банк» та порушив його умови. Повідомляю вам, що вказана людина ніколи не проживала та ніколи не була зареєстрована за моєю адресою.
Згідно Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Яковлєв Сергій Володимирович має зовсім іншу адресу реєстрації (і на дату оформлення кредитного договору — теж).
Прошу перевірити дані кредитного договору та переадресувати вимоги за кредитними зобов«язаннями дійсному боржнику.
Звертаю вашу увагу, що ми спілкувались з вами на цю тему 20-21 березня 2018 року(рік тому назад), тільки колектор був інший -ТОВ „Укрборг“(див. особисті повідомленя).
Слідуючим моїм листом буде звернення до прокуратури с заявою на шахрайські дії банку з його колекторами
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 18:12
evlampija, добрий вечір. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні адресу, на яку прийшов лист. Інфо перевіримо.
Abbasova
Abbasova
17 лютого 2019, 19:33
Аббасова, Ривнь
Добрий ден я свайи картичка потряла и мне там кредити долг а тепер незнаю сколко мне что платит скажете пожалуста мне сколко долг есть там
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 8:30
Abbasova, доброе утро. Если у вас возникла просроченная задолженность по карте банка, для уточнения финансовой информации, прошу вас обратиться по номеру 0 800 500 286 (звонок не тарифицируется). Либо, укажите в личных сообщениях ваш ИНН, посмотрю, чем могу помочь.
nazarhoma
nazarhoma
17 лютого 2019, 10:33
Назар, Дрогобич
Як дізнатись чи готова карта???
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 8:18
nazarhoma, доброго ранку. Напишіть, будь-ласка, ІПН в приватних повідомленнях, перегляну деталі.
Trebn
Trebn
16 лютого 2019, 15:31
Trend
как узнать историю платежей?
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 8:23
Trebn, доброе утро. Если у вас карта, можно заказать выписку за определенный период, если кредит – справку о движении денежных средств. Детали заказа можете уточнить, обратившись на горячую линию банка.
nazarhoma
nazarhoma
16 лютого 2019, 11:44
Назар, Дрогобич
Доброго дня! Як дізнатись чи готова карта?
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 8:17
nazarhoma, доброго ранку. Напишіть, будь-ласка, ІПН в приватних повідомленнях, перегляну деталі.
omelva1234
Віталій Омельчук
16 лютого 2019, 8:38
Віталій
Якщо я заплатив гроші за кредит то чому занять і погрожують батькам. Я чекаю відповіді бо інакше я буду звертатися до суду
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2019, 8:16
Віталій, доброго ранку. Напишіть, будь-ласка, номер вашого договору в приватних повідомленнях, розберуся.
nadia62
Надія Ртіщева
14 лютого 2019, 15:11
Надія, Киев
Добрый день. Эпопея с оплатами коммунальных услуг продолжается. Сегодня оплатила за садик, ввела ИД ребенка 347526. Смотрю, так называемую «квитанцию», по сути — информацию об оплате. Вообще нет ни реквизитов получателя, ни наименования. Так еще и ИД ребенка стоит совсем не тот, что я вводила. Подскажите, пожалуйста, куда в этот раз ушли деньги? В прошлом месяце сняли деньги с карты за отопление, переслали непонятно куда. Мне там и не удосужились ответить, где были деньги и кто будет возмещать ущерб, если с меня за образовавшийся по вашей вине долг за коммуналку, лишат субсидии.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2019, 16:20
Надія, добрый день. Оплата успешна и ушла по реквизитам, которые вы указывали. Относительно формата квитанции писала ранее.
Вообще-то я вам отвечала:) Повторю ответ от 14 февраля 2019, 15:22: «Надія, добрый день. Деньги были на транзитном счету банка, и ими никто не пользовался.»
В качестве компенсации вам был предложен подарок — вы ничего не ответили.
karina1986
Карина Нековаль
14 лютого 2019, 13:42
Карина, Днепр
Добрый день! как узнать готова карта?
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2019, 14:07
Карина, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке ИНН. Я посмотрю детали.

10183089
Юля Соколова
14 лютого 2019, 8:03
Юля
Как я могу узнать задолженность по кредиту если у меня нету карточки?
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2019, 8:48
Юля, доброе утро. Уточните, пожалуйста, в личке ваш ИНН. Посмотрим.
nadia62
Надія Ртіщева
12 лютого 2019, 14:26
Надія, Киев
Добрый день. Не формируются квитанции об оплате коммунальных услуг. Вот такой текст: Информация об оплате, тип платежа, реквизиты плательщика и т.д. Нет даже реквизитов куда перечисляются деньги))) Можно узнать, как получить квитанцию нормального содержания, в которой будет, прежде всего, название «Квитанция об оплате», и все остальные реквизиты, предусмотренные украинским законодательством? Такую «Информацию об оплате» не примет ни одно учреждение, ни один суд. Кроме того, согласно законодательству, документы должны быть на украинском языке.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2019, 17:03
Надія, добрый день. Квитанция есть только в таком формате. Если желаете, то в отделении могут поставить печать. Другую сформировать не можем. На разработчиков писала еще по факту вашего первого обращения.
nadia62
Надія Ртіщева
12 лютого 2019, 14:04
Надія, Киев
Добрый день. Платила 17.01.19 Эвро-реконструкцию за отопление 1290 грн. через Мой АльфаБанк. Деньги сняли. В феврале увидела, что долг за отопление, и указанная сумма не оплачена. Можно узнать, это как такое может быть? И где все время были мои деньги? К кому обращаться по вопросу возмещения убытков из-за вашей халатности, если с меня снимут субсидию за долг?
Сенс Банк
Відповідь банку
13 лютого 2019, 11:48
Надія, добрый день. Извините, пожалуйста, за неудобства. Операция была отклонена, деньги возвращены на карту.
SERJ1233
SERJ1233
12 лютого 2019, 13:24
Serj2233
Доброго дня!
Мене цікавить таке запитання: Чи можу я відмовитись від платних послуг смс інформування, які були включенні в видачу КД на ПОС точці. Є стаття на оф. сайті Альфа банку: (Push-сповіщення – фінансовий інформер від Альфа-Банку Україна 07 червня 2018)
«Альфа-Банк Україна пропонує клієнтам самостійно вибрати прийнятний для них режим послуги «Альфа-чек» – SMS або PUSH-сповіщення. „
Мені не пропонували вибір сказали, що послуг обовязкова до підключення.
1-ше смс не приходять тоді коли треба
2-ге після оплати вони взагалі не прихидять. ( Типу ми нагадали заплати, а коли заплатив ти “Пішов ти...» чи як то називається?)
Відповідно до ст. 6 Адмінкодексу України сторони є вільними в укладанні договору. Тож ніхто не має права примушувати клієнта укладати угоди на будь-який «пакет» послуг, якщо він того не бажає

Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2019, 16:41
SERJ1233, доброго дня. По кредиту є комісія за розрахунково-касове обслуговування, яке включає в себе і смс-інформування по кредиту, відмовитися від цієї комісії неможливо, це обов'язкова умова при оформленні. Пуші призначені для інформування по операціям з платіжними картами, тому перейти на них не можна.
Є смс з нагадуванням про оплату — відправляються за 7 робочих днів до дати платежу за графіком,
і смс про зарахування грошей на рахунок — відправляється на наступний робочий день після зарахування коштів.
Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні номер кредиту, подивимось звіт по відправленим смс.
Anyta32
Anyta32
12 лютого 2019, 11:06
Добрый день! Могу ли я узнать остаток по кредиту?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2019, 11:43
Anyta32, добрый день. Конечно. Рекомендую отправить смс на номер 3344 с того номера телефона, который указывали при оформлении кредита. В тексте сообщения укажите номер вашего договора. Стоимость смс — согласно тарифам оператора связи.
Zombi19
инесса кичинская
11 лютого 2019, 19:06
инесса, Гайсин
Я забула картки Альфа банку, як заблокувати? І що робити далі?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2019, 11:40
Инесса, доброго дня. Якщо загубили/забули картки банку — їх потрібно необхідно заблокувати, можна зателефонувати на гарячу лінію банку за номером 044 494 01 01, тарифікація згідно з тарифами вашого оператору. Також заблокувати карту можна в МАБі і Мобайлі. Якщо вони досі не заблоковані — напишіть мені ваш ІПН в особистому повідомленні, заблокуємо.
0662186069
0662186069
10 лютого 2019, 17:48
Ответьте мне пожалуйста
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2019, 15:25
0662186069, ответила на первый ваш вопрос:)
Mykola30
МИКОЛА ГУРИН
9 лютого 2019, 20:03
МИКОЛА, РІВНЕ
Не получається увійти до інтернет сервісу my alfa- bank
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2019, 15:23
Микола, доброго дня. Уточніть, будь ласка, яка помилка з'являється при вході і ваш ІПН в особистому повідомлені.
0662186069
0662186069
9 лютого 2019, 19:14
Я хочу узнать откуда у меня вилез долг по кредиту, я все плачу вовремя и чуть больше даже чем положено,1 января прислали долг 323 грн, а на сегодня он увеличился в 2 раза, я хочу знать, что єто за долг?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 лютого 2019, 15:21
0662186069, добрый день. Уточните, пожалуйста, номер кредита в личке. Посмотрим.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.6 46.2
USD 41.15 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.6 46.2
USD 41.15 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку