Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Вопрос-я могу получить инфо об аннуляции карты не со слов операторов, а с подтверждением хотя бы в чате, и почему чат оказался вдруг не рабочим в мобильном приложении на протяжении суток???
Также уточните, кто вам сказал что инфо об аннулировании карты платная?
Написати коментар
Чи може це означати що гроші просто залишилися в терміналі не поступивши на кредитний рахунок і як їх можна повернути в такому разі?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Я, Переходько Оксана, взяла в банку кредит та кредитну картку та сталось так, що мій син йому 15 захисщаючи мене від чоловіка з яким прожила в громадянському шлюбі 15 років не навмистно наніс ножове поранення від, якого чоловік помер, а так як я не приписана і офіційно не заєрестрована, чоловікові родичі вигнали нас з будинку і сказали, що я нічого не придбала та добрі люди взяли нас на квартиру, але з тим, що потрібно було їздити в сізо і з'являтись у слідчих, так, як син неповнолітній я втратила роботу, підробляю тепер на пекарні не офіційно не вистачає коштів сплатити по кредитам, а рідні теж не мають чим допомогти, виживають від зарплати до зарплати. Я вже зверталась на гарячу лінію мені порадили написати лист по адресі Київ вул.Десятинна4/6 Мехайле Вікторії Вікторівній та не дочекалась.Я розумію, що потрібно віддавати, прошу на 3 місяці заморозити сплату по кредитам, щоб стати на ноги після такого потрясіння.Прошу дай ваш у відповідь чи що в мому випадку можна зробити? Будь-ласка допоможіть пойміть мене, як матір це обставини мене сильно підкосили і не вистачає сил.Дуже вас прошу допоможіть.
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
03.03.2019 оплатил покупку в интернете картой 5355*********3423 в сумме 3422 грн. При консультации ДО момента оплаты (со слов продавца) товар был в наличии. По факту же в наличии не оказалось и неизвестно, когда будет. Поскольку это был подарок к 8-му марта я отказался от данной покупки (провёл оплату у другого торговца — см. транзакцию в сумме 3499 от 05.03.) и попросил возврата средств. Даже выслал банковские реквизиты своей карты Альфы на случай, если магазин этот не сможет обычный chargeback инициировать… А в ответ относительно возврата средств ТИШИНА… Прошу выставить эквайеру (приватовская платёжная система LiqPay) претензию по причине: «товар/услуга не получены». К сожалению, в городе, где я нахожусь и работаю нет отделений Альфы… Но мы же живём в 21-м веке?..
Коментарі (2)
При погашення кредиту через сервіс «Альфа-Погашення» до 22:30 — кошти зараховуються на рахунок на наст. робочий день, після 22:30 — через один робочий день.
На наступний робочий день після зарахування коштів надсилається відповідне смс.
Якщо термін пройшов, а смс так і не прийшло, уточніть, будь ласка, номер кредиту, дату платежу та його суму.
Написати коментар
Если вы клиент Альфы, то в МАБе и Мобайле с дебетовой/зарплатной карты можно осуществлять переводы по произвольным реквизитам без комиссии.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
А не до хрена ли?! Извините, вырвалось…
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар