Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Maybeolha
Maybeolha
31 березня 2023, 20:11
Оля
У чоловіка була карта у Альфа Банк, і кредит, ми все погасили багато років тому, але нам почали телефонувати що у нас 180грн заборгованість, ми вже телефонували на гарячу лінію, були у Альфа банку, там нашої карти вже не існує і нема ніякої заборгованості, але час від часу приходять смс або телефонують! Що робити в такій ситуації?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2023, 20:34
Ваше питання я побачив у розділі Відгуки. Вже надав відповідь й написав вам у приватні повідомлення.Будь ласка, перегляньте їх та пропоную вже у приватних повідомленнях займатися вирішенням цієї ситуації 😉/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Datsiuk27
Datsiuk27
29 березня 2023, 15:51
Доброго дня, був відкритий рахунок в Альфа банку, хочемо закрити його та перевірити заборгованість по карті, як це зробити?
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2023, 16:02
Якщо ви більше не плануєте користуватись рахунком в нашому банку, то для його закриття ви можете звернутись в чат із додатку банку Sense SuperApp або написати в Телеграм https://t.me/SensebankBot. В чаті буде можливість вас авторизувати за номером телефону та допомогти дізнатись про наявність можливої заборгованості та закрити рахунокТакож, якщо ви не можете написати нам в чат, то вирішити питання можливо в телефонному режимі через нашу гарячу лінію 0 800 50 20 50 чи 3344 (безкоштовно). Якщо ви не в Україні, то ось номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).Сподіваюсь, що ви отримали відповідь на ваше запитання. Також, якщо у вас з'являться додаткові запитання — пишіть 😉 Ми завжди раді допомогти вам.З повагою, ваш помічник Андрій💙
0407bas
0407bas
21 березня 2023, 10:37
Добрый день как быть если потеряла документы по погашению кредита приложение не получается скачать как я могу оплатить онлайн с карты иностранного банка
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2023, 10:48
Добрий день) Для цього вам потрібні реквізити, якщо не вдається завантажити застосунок Сенс СуперАпп — можемо надати вам реквізити у особистих повідомленнях, якщо ви не проти списатись🤗 Марі♥
Annaho
Annaho
17 березня 2023, 18:11
Добрий день! Під час поповнення Київстар моб. додаток Сенс-банк списав у мене замість 100 грн 1000 грн. Але рахунок поповнив на 100 грн. Одразу я подала скаргу оператору — мені відповіли 10 роб. днів. І все ні грошей, ні інформації, ніхто зі мною не зв«язувався?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 березня 2023, 14:41
Добрий день! Пробачте, будь ласка, за незручності, дійсно сталася помилка :( Ми повернемо різницю коштів протягом цього тижня, постараємось якомога швидше. ^Богдан
ronin1913
ronin1913
16 лютого 2023, 17:52
Был возврат денежных средств по покупке через интернет. Продавец со своей стороны деньги мне вернул, прислав подтверждение ARN самой операции. Sense Bank все отрицает, якобы вам ничего не возвращали… ни один оператор не дал мне информации по коду транзакции. Мотивируя тем, что они не дают таких сведений… и пусть вам вышлют квитанцию со всеми реквизитами куда и кто вам возвращал деньги. Хотя ARN и есть уникальный код о том что данная операция прошла успешно в банковской системе. Создалось впечатление, что банк попросту ворует деньги у клиентов… при этом делая вид что они не при чем. Что за мошеничество? Как вы вообще работаете с клиентами? Кто в этом банке в компетенции решить данный вопрос? В какое отделение нужно приехать и написать заявление о том чтоб мне вернули деньги?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 9:01
Були дуже раді вам допомогти з вирішенням питання, але не встигли особливо нічого зробити 😅Все сталося автоматично одразу, як ми отримали кошти від банку продавця. Повернення відбувається протягом 45 днів, це максимальний термін за правилами МПС. Оскільки від повернення пройшло менше доби, швидше за все банк продавця на той момент ще просто не встиг завершити операцію. Якщо будуть додаткові питання — пишіть. ^З повагою, Богдан 😉
ELTOR
ELTOR
20 січня 2023, 13:48
Юрий, ваш юрклиент, Харьков
Невозможно связаться с любым ЧЕЛОВЕКОМ из банка! Чат-бота на сайте нет. Любой технический вопрос вызывает огромные трудности. Ощущение, что банк выдавливает клиентов вон!.. И при этом я уверен в штате куча сотрудников с нехилыми зарплатами!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2023, 3:34
На сайті ми маємо чат-бот, він пропонує з'єднати з агентом підтримки. Додатково там є посилання на мессенджери. Зв'язатись ви можете також за номерами контакт-центру — 0 800 50 20 50 чи 3344 (безкоштовно).Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора). Дзвінки приймаємо і через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://sense.top/ViChatВсі канали зв'язку працюють, окрім часу коли лунає тривога.Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб дізнатись ваше питання та допомогти ❤
dogi99
dogi99
10 січня 2023, 13:58
Антон, Київ
доброго дня! Відділення по вул. Р. Окіпної, 4-А працює?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2023, 14:03
Вітаємо 🖐Так, відділення за адресою м. Київ, вул. Р. Окіпної, 4А сьогодні працює до 17:00
Kapitoska2010
Kapitoska2010
7 січня 2023, 16:56
Тетяна, Київ
Як дізнатися, чи є боргові зобов'язання перед банком?
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 17:03
Напишіть нам у соціальні мережі, або у приватні повідомлення на мінфіні, або у чат підтримки — ми все обов'язково переглянемо та надамо вам відповідь♥ Якщо ж вам потрібна довідка про відсутність заборгованостей — ви можете оформити її у додатку Сенс СуперАпп, та отримати на електрону пошту🤗
cnfdrfybprfz
Володимир Тімощенков
4 січня 2023, 18:59
Володимир, м. Харків
З Новим роком! Миру і добробуту! Скажіть будь ласка як установити інтернет-банкінг? Картка нова Сенс банку нещодавно отримана… Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2023, 19:07
Вітаємо, вас також з Новим роком!Все дуже просто, потрібно завантажити додаток і зробити вхід. Надаю нижче посилання на інструкцію, де зазначені всі кроки та посилання на ресурс, де можна завантажити додаток.https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016884459
Igor07061981
Igor07061981
28 грудня 2022, 18:17
Ігор Пастовенський, Житомир
Згідно свідоцтва про право на спадщину за заповітом я маю спадщину у вигляді грошових вкладів з відповідними процентними нарахуваннями та всіма видами доплат до них, які знаходяться на поточному рахунку UA263003460000026205611935701/980,
на картковому рахунку UA543003460000026209911580283/980 та на картковому рахунку
UA603003460000026202911064858/980 у АТ «АЛЬФА-БАНК», що належать спадкодавцю на підставі довідки, виданої АТ «АЛЬФА-БАНК» 21 грудня 2021 року за №37560/БТ-23.1- б/б. Тому хочу дізнатися як я можу отримати ці кошти чи переоформити їх на себе?
Сенс Банк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 18:28
Добрий день. Дякуємо за детально задане питання. Дуже гарна інформація щодо цього питання зібрана у нас в базі знань. Там можете ретельно ознайомитися з усіма потрібними документами та процедурою. Надаю посилання: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017786219Мирного неба нам ! 
FamilyMan
FamilyMan
24 грудня 2022, 14:26
Валерій , Вінниця
Зробив замовлення на amazon військової амуніції 29.06.22. сума вийшла 4380.22 (3850.72). Квитанція № 754021944-2 від 03.08.2022.
За пару тижнів з'ясувалося що amazon загубив замовлення і він повернув кошти (усю суму). 1.08.22 мені на картку повернулися 3800 грн. На письмові звернення у службу підтримки банку я отримував дивні відповіді із зазначенням дивного курсу. На прохання надати виписку з вхідним переказом від amazon відповідь не отримав жодного разу. Рік кінчається — є у банку відповідальна особа, яка може надати інформацію по цій проблемі? Уточнюю — як мінімум я очікував на повернення усіх витрачених коштів, як максимум (курс збільшився) — повернення коштів за курсом на 1.08.22.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 14:33
Хочемо особисто проглянути, та надати вам відповіді — тому пишемо вам у приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, і переглянути все⛄
Helenholov
Helenholov
19 грудня 2022, 13:27
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як внести кредитну плату за покупку товара в «СЕНС БАНК» через Приват24? Дякую!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:04
Добрий день! 1.Вам потрібно мати ваші реквізити по кредиту для погашення через застосунок Приват24; 2. Більш детальніше, як ви можете погашати кредит через застосунок Приват24 або іншими для вас зручним способом за посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4404797303058. Якщо у вас не виходить оплатити, напишіть, будь ласка, нам у чат підтримки де ми вам допоможемо покроково. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
cnfdrfybprfz
Володимир Тімощенков
17 грудня 2022, 14:20
Володимир, м. Харків
Добрий день. Я клієнт бувшого Альфа банку. У мене закінчився термін дії картки 5355 5712 5780 4021 на ім'я Володимир Тімощенков. Як отримати, або замовити нову картку Сенс банку. Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 грудня 2022, 14:30
Добрий день, Володимире! Ви можете самостійно перевипустити вашу картку у застосунку Sense SuperApp. Надаємо вам посилання, за котрим ви можете ознайомитися як можна покроково перевипустити картку на віртуальну і при потребі замовити пластик: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4406278949266У разі, якщо щось не вийде, чекаємо вас у Чаті підтримки, ви нам можете написати у Sense SuperApp або перейти за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/. Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Kashina55
Kashina55
16 грудня 2022, 6:47
Скажите пожалуйста в каком банке г. Светловодска можно оформить регистрацию сенс Банка?
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2022, 10:05
Добрий ранок, на жаль, у вашому місті немає відділення банку.Проте ви можете зареєструватися у нашому застосунку не виходячи із дому.Надаємо вам посилання покрокової інструкції, як можна зареєструватися у застосунку Sense SuperApp: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016884459Якщо все ж таки вам потрібно завітати у відділення банку, то надаємо посилання на список та час роботи відділень: https://Sensebank.com.ua/ru/news/perelik-viddilen-alfa-banku-ukraina-aki-pracuutМожливо поруч біля вас є місто, в котрому є працюючі відділення.
1sovershenstvo2
1sovershenstvo2
11 грудня 2022, 19:39
Володимир, Одеса
26 листопада поточного року на мою картку «Альфа Банку» було нараховано 205,1 грн., але доступними є лише 1,1 грн. Чому так сталося?
lili78ya
lili78ya
28 листопада 2022, 13:11
Лілія, Обухів
Добрий день. З 20.11.2022р. не можу заплатити черговий платіж по кредитному договору: при сплаті через додаток вашого банку видає помилку, гроші списуються з картки, з якої здійснюю платіж, і через певний час повертаються на цю ж картку. За порадою співробітника вашого банку, заплатили зі свого рахунку на кредитний рахунок. Сьогодні гроші знову повернулись. Строк сплати кредиту минув 24.11.22 росте прострочення, а заплатити не виходить і проблема не вирішена банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 грудня 2022, 14:41
Ваше питання агент чату взяв під особистий контроль. Зв'язавшись, ми перевірили ваші дані, зробили запит до іншого відділу. Як знаємо, після цього колеги допомогли вирішити питання щодо сплати по кредиту. На жаль, поки вирішувалося питання, виникла прострочка в кілька днів. Але і на це ми відреагували і зараз все добре, прострочки немає, а платіж був за листопад успішно зарахован.
dombrovsk
dombrovsk
20 листопада 2022, 20:16
Николай
Подскажите, могу ли я снять валюту в банке с карты другого банка? И что для этого нужно?
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 17:23
Для зняття готівки з карток сторонніх банків у касі Альфа-Банку вам необхідно при собі мати паспорт та пластикову картку на МПС Visa/MasterCard. Видача коштів проводиться тільки за допомогою «прокатки» картки.Зняти валюту з картки в касі ви можете тільки якщо картка видана банком-нерезидентом, якщо ж картка украънська, то видати можуть тільки у еквіваленті гривні.Ліміт на одну операцію — 200 грн (або еквивалент у валюті), на день — 1 000 грн (або еквивалент у валюті). Тариф на зняття — 2,5%.
Vityba
Vityba
15 листопада 2022, 7:58
Виктор , Покровск
Подсскажите пожалуйста почему у моей мамы выросла сумма долга по кредиту? Хоть по принятому законопроекту на время военных действий на территории Украины действует кредитные каникулы и сумма долга по кредиту не должна повышаться?
Сенс Банк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 8:17
Добрий ранок! В нашому банку кредитні канікули діяли з 1.03.2022 по 12.07.2022 (включно). Під час канікул, якщо клієнт не вносив платіж, йому нараховувалися відсотки та комісія по умові договору. Але завдяки канікулам, якщо клієнт не міг вносити щомісячний платіж, то йому не нараховувалася прострочена заборгованість, штрафи та пені, а також не псувалася кредитна історія.Щодо закону Закону України № 2120-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану», то правила від НБУ по роботі банків не передбачають скасування відсотків за користування кредитними коштами. Ось інформація із сайту НБУ: «Таке нарахування є правомірним з боку кредитора. Кредитні канікули — це відтермінування сплати боргу, а не його прощення»: https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyniАле якщо ваша мама зараз не може сплачувати повну суму платежу, ми можемо перевірити чи доступна їй реструктуризація. Нам дійсно прикро, що трішки невірно ви були інформовані щодо кредитних канікул. Якщо у вас будуть ще запитання, з радістю відповімо на них.
sveta1shevchyk
sveta1shevchyk
11 листопада 2022, 15:37
Хотіла оформити розстрочку у магазині через цей банк. Сказали що буде дуже швидко, без усіляких довідок про доходи і т.д. Проте після залишеної заявки мені подзвонили з банку і почали випитувати де працюю, який дохід, чи є додаткові доходи і т.д. Можливо це так і потрібно але по телефону не дуже хотілось передавати таку інформацію. Тому вирішила для себе, що брати кредит не буду.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 17:23
Розстрочку у нас саме у магазині оформити не можна, проте якщо мова йде про кредит — то банк має впевнитись, що ви зможете його оплачувати, а для цього дійсно потрібно надати інформацію. У магазині ви скоріше за все спілкувались із брокером, він подає заявки до банку, а вже банк перевіряє всю інформацію♥
interkom1951
interkom1951
7 листопада 2022, 10:19
Тетяна, Мелітополь
Добрий день! знаходжуся на окупованій території. 09.2020 закінчився строк дії картки. Чи можливо зараз відновити доступ до картки?
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:31
Добрий день☺ Картки у яких термін дії закінчувався у 2022 році ми продовжити змогли, проте 2020 — на жаль, але це не можливо. Можливо вам краще оформити нову картку? Спробуйте звернутись до відеочату для оформлення нової картки, або оформити через додаток Сенс, якщо у вас є документи у Дії. Залишу посилання як оформити у додатку: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360018083840 якщо документів у Дії у вас немає, вам запропонує продовжити оформлення через відеочат♥

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку