Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.45 | 49.95 |
| USD | 42.1 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Окончанием расчётного периода является 22 число каждого месяца. Но меня забыли предупредить, что погашение необходимо осуществлять до 20 числа по непонятным причинам, которые менеджер объяснить не в состоянии. Так я первый раз уплатила дополнительные проценты, хотя произвела пополнение 21 числа.
После несколько месяцев вопросов к банку не было. Последний раз осуществила погашение кредитных средств путем перевода с карты другого банка 19 числа. Приложение отображает мгновенное зачисление средств, а банк утверждает что деньги зачисляются в течении 3 рабочих дней. Но если приложение работает не корректно, зачем им тогда пользоваться? В связи с этим они начисляют полные проценты, как за не погашение кредита. Если приложение отображает зачисление, следовательно, я уверенна в том, что деньги на карте есть.
Это некорректноя работа банка, которая предоставляет недостоверную информацию и, как следствие, наживатся на этом снятием дополнительных средств.
Прошу принять мою информацию на рассмотрение, так как я устала открывать для себя новую информацию о условиях сотрудничества с данным банком и платить за своевременное погашение. Менеджеры горячей линии не предоставляют информацию, как так сами её не владеют. Ведь у них самих информация отображается по истечению определённого времени. Единственное утверждение от сотрудников — «у вас мгновенно отображается зачисление, ведь это виртуальные деньги». Но это же карта (то есть по умолчанию виртуальные).
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Ваш стандартный ответ про то, что можно конвертировать в грн и снять — не устраивает, я не для того храню средства в валюте, чтоб на пустом месте терять несколько процентов.
Другие банки в той же затруднительной ситуации, но валюту продолжают выдавать.
В сложившейся ситуации мы можем предложить вам такое решение: конвертировать необходимую вам сумму в валюте онлайн (в мобильном приложении) в гривну или евро. Курс, по которому будет проходить конвертация, это курс в мобайле на момент обмена. Евро Вы можете снять в кассе Банка по предварительному заказу.
Очень рассчитываем на ваше понимание в связи с непростой ситуацией в Украине и мире.
Коментарі (2)
Написати коментар
Дуже розраховуємо на ваше розуміння у зв'язку з непростою ситуацією в Україні і світі.
Коментарі (1)
Очень рассчитываем на ваше понимание в связи с непростой ситуацией в Украине и мире.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
В неділю я написала на цьому сайті чому заблокували вхід в мій альфабанк.
В понеділок зранку подзвонили мені працівники вашого банку з питанням допомогти розблокувати вхід.Кодове слово я не пам'ятаю. Карток біля себе не мав.Дзвонили з двох номерів.Сказав подзвонити коли буду вдома
Після 18.00 набрав знову.Чоловік сказав, що допоможе розблокувати вхід в мій а льфабанк.Я назвав дані картки після чого на телефон прийшов код який мав продиктувати йому.Добре що я вибив.Сума під кодом підтвердження була 8500.Гроші мали піти на якесь PORTMONE.Телефонували зразу після того, як ви написали що моє питання розглядаєте.
Після цього з кредитної картки стягнуло 190грн.на тож PORTMONE.
Після цього я подзвонив на ваш платний номер (ще і тут заробляєте на дзвінках) і ваш співробітник сказав що 190 грн.це оплата боргу.Сказав що на картці є 8800.
Чому ви не повідомляєте про заборгованість смс.Чому заблокували вхід в мій кабінет, де можна відслідковувати витрати.Оскільки я не памятаю кодового слова, то вхід сказав розблокують коли прийду у відділення.В нашому місті нема вашого супербанку.Я працюю кожен день.Коли їхати?І який борг?????? Можливо я або дружина випадково розплатилися або зняли гроші з кредитної картки замість зарплатної і не внесли за місяць.Самі впихаєте тоті чортові кредитки.А потім видзвонюєте щоб ті гроші вкрасти.
Я вашому співробітнику назвав всі свої дані і місце роботи і картки мав щоб підтвердити свою особу.Ні кодове слово їм подавай.Правильно, нащо розблоковувати, краще самим афери крутити
Самий жахливий банк.Завтра ж піду писати щоб зарплату перевели в інший
банк.
Чому ваш співробітник нічого не пояснив
Що за борг. Чудо банк і чудо працівники, які і самі придумають схеми по крадіжці грошей.
На жаль, зараз кібершахрайство швидко розповсюджується по всьому світу. Тому скрізь існують попередження про не розголошення особистих даних.
Шахраї, для отримання інформацію про клієнтів банків або електронних платіжних систем, використовують розсилку листів на електронні адреси, онлайн-оголошення, результати пошукових систем, імітацію спливаючих вікон з системними повідомленнями, розповсюдження інформації у соціальних мережах.
Ні в якому разі не вказувати мобільний номер телефону в загальному доступі – тільки в особистому повідомленні Банку.
Стосовно консультації оператора – робота була проведена. Приносимо вибачення за дану ситуацію.
Коментарі (1)
Дзвоню на гарячу лінію кажуть звернутися в відділення.
Відділення далеко.Що за хворий таке придумав.Їхати за купу кілометрів щоб розблокувати вхід який ви самі заблокували просто бо вам захотілося
Самі всуваєте купу карток, а потім неможливо нічого відслідковувати.
Щомісячно знімаєте 50 грн.з кредитної картки за якесь обслуговування.Казали відміните, не відмінили.
Не створюйте труднощів людям.
Отримував зарплату в іншому банку було все добре.Ні, треба народ якось обдурити.
Не ускладнюйте людям життя.
0974443547
Коментарі (1)
Пільгова програма Акція 0_7_36
— сума кредиту від 1000 до 70000 гривень;
— початковий внесок — 0%;
— термін кредитування від 10 до 36 місяців;
— процентна ставка — 0,01%;
— комісія банку — єдиноразово 3,5% від суми кредиту;
— щомісячна комісія банку — з 1-го по 7-й місяць 0%, з 8-го по 36-й — 3,50% від суми кредиту;
— обслуговування рахунку (щомісяця) — 35 грн в міс.;
— Послуга страхування відсутня.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар