Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
В неділю я написала на цьому сайті чому заблокували вхід в мій альфабанк.
В понеділок зранку подзвонили мені працівники вашого банку з питанням допомогти розблокувати вхід.Кодове слово я не пам'ятаю. Карток біля себе не мав.Дзвонили з двох номерів.Сказав подзвонити коли буду вдома
Після 18.00 набрав знову.Чоловік сказав, що допоможе розблокувати вхід в мій а льфабанк.Я назвав дані картки після чого на телефон прийшов код який мав продиктувати йому.Добре що я вибив.Сума під кодом підтвердження була 8500.Гроші мали піти на якесь PORTMONE.Телефонували зразу після того, як ви написали що моє питання розглядаєте.
Після цього з кредитної картки стягнуло 190грн.на тож PORTMONE.
Після цього я подзвонив на ваш платний номер (ще і тут заробляєте на дзвінках) і ваш співробітник сказав що 190 грн.це оплата боргу.Сказав що на картці є 8800.
Чому ви не повідомляєте про заборгованість смс.Чому заблокували вхід в мій кабінет, де можна відслідковувати витрати.Оскільки я не памятаю кодового слова, то вхід сказав розблокують коли прийду у відділення.В нашому місті нема вашого супербанку.Я працюю кожен день.Коли їхати?І який борг?????? Можливо я або дружина випадково розплатилися або зняли гроші з кредитної картки замість зарплатної і не внесли за місяць.Самі впихаєте тоті чортові кредитки.А потім видзвонюєте щоб ті гроші вкрасти.
Я вашому співробітнику назвав всі свої дані і місце роботи і картки мав щоб підтвердити свою особу.Ні кодове слово їм подавай.Правильно, нащо розблоковувати, краще самим афери крутити
Самий жахливий банк.Завтра ж піду писати щоб зарплату перевели в інший
банк.
Чому ваш співробітник нічого не пояснив
Що за борг. Чудо банк і чудо працівники, які і самі придумають схеми по крадіжці грошей.
На жаль, зараз кібершахрайство швидко розповсюджується по всьому світу. Тому скрізь існують попередження про не розголошення особистих даних.
Шахраї, для отримання інформацію про клієнтів банків або електронних платіжних систем, використовують розсилку листів на електронні адреси, онлайн-оголошення, результати пошукових систем, імітацію спливаючих вікон з системними повідомленнями, розповсюдження інформації у соціальних мережах.
Ні в якому разі не вказувати мобільний номер телефону в загальному доступі – тільки в особистому повідомленні Банку.
Стосовно консультації оператора – робота була проведена. Приносимо вибачення за дану ситуацію.
Коментарі (1)
Дзвоню на гарячу лінію кажуть звернутися в відділення.
Відділення далеко.Що за хворий таке придумав.Їхати за купу кілометрів щоб розблокувати вхід який ви самі заблокували просто бо вам захотілося
Самі всуваєте купу карток, а потім неможливо нічого відслідковувати.
Щомісячно знімаєте 50 грн.з кредитної картки за якесь обслуговування.Казали відміните, не відмінили.
Не створюйте труднощів людям.
Отримував зарплату в іншому банку було все добре.Ні, треба народ якось обдурити.
Не ускладнюйте людям життя.
0974443547
Коментарі (1)
Пільгова програма Акція 0_7_36
— сума кредиту від 1000 до 70000 гривень;
— початковий внесок — 0%;
— термін кредитування від 10 до 36 місяців;
— процентна ставка — 0,01%;
— комісія банку — єдиноразово 3,5% від суми кредиту;
— щомісячна комісія банку — з 1-го по 7-й місяць 0%, з 8-го по 36-й — 3,50% від суми кредиту;
— обслуговування рахунку (щомісяця) — 35 грн в міс.;
— Послуга страхування відсутня.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
7 марта 2020г. я позвонила на горячую линию с заявкой на закрытие карточного счета. 10 марта 2020 г. пришло sms, что запрос на закрытие счета принят и что счет будет закрыт в течение 45 дней.
НО! За эти 45 дней набежит ежемесячная плата за карту 10 гривен! И счет не сможет закрыться.
У меня вопрос к банку – как клиент может закрыть счет, если в Вашем банке действуют взаимоисключающие правила. По первому, для закрытия счета его нужно обнулить. А по второму, ждать закрытия счета целых 45 дней, по происшествии которых гарантированно набежит комиссия 10 гривен, которая не будет списана по причине первого правила – обнуление счета.
Сколько я должна ходить по отделениям, тратить деньги на звонки, чтобы сделать элементарную вещь – закрыть счет? Или вы хотите, чтобы ваши бывшие клиенты никогда и ни при каких условиях к вам больше не возвращались?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
На сайте где я собираюсь совершать покупку пишут:
Условия оформления кредита со льготным периодом на 10 месяцев в АО «Альфа-Банк»:
· Официальное трудоустройство (обязательно) Возраст от 21 до 70 лет
· Первоначальный взнос — 0% от стоимости товара
· Сумма кредита от 1 000 — 100 000 грн.
· Срок кредитования — 12-36 месяцев
· Годовая процентная ставка — 0,01%
· Разовая комиссия — 0%
· Страховка разовая – 5%
· Ежемесячная комиссия — с 1 по 10 месяц — 0%; начиная с 11 месяца – 3%
· Досрочное погашение без дополнительных комиссий
Если я погашу кредит в течении льготного периода? 6%? (5% (страховка) + 1% (наценка)?) Можно ли отказаться от СМС и других растрат?
Какая реальная стоимость данного потребительского кредита?
на минимальный срок оформления 12 мес. составляет 1815грн;
при досрочном погашении за 10 мес. платеж составит ориентировочно 2048 грн, за 6 мес. 3380 грн., за 5 мес. 4046грн.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
З своїм юристом також готуєтся запит в НБУ про дії альфа банку.
На мое прохання відгуку та обробці моїх персональних данних банком було сказане наступне ми маемо право передавати персональні дані кому вважаємо за потрібне.
Якщо в нас виникли порушення цивільно правових відносин це не дає право альфа банку розповсюджувати мої персональні дані третім особам
Для цього мается суд.
Коментарі (2)
Комиссия за снятие средств с кредитной карты «Максимум» действительно составляет 4% от суммы: https://alfabank.ua/storage/image-storage/2019/11/28/49/source/kreditna-kartka-maksimum-20_1574959054.pdf
Написати коментар