Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
And31
And31
16 березня 2020, 21:14
Андрій, Жидачів
Співробітники вашого банку беруть участь в аферах пов'язаних з виманюванням грошей у людей!!!
В неділю я написала на цьому сайті чому заблокували вхід в мій альфабанк.
В понеділок зранку подзвонили мені працівники вашого банку з питанням допомогти розблокувати вхід.Кодове слово я не пам'ятаю. Карток біля себе не мав.Дзвонили з двох номерів.Сказав подзвонити коли буду вдома
Після 18.00 набрав знову.Чоловік сказав, що допоможе розблокувати вхід в мій а льфабанк.Я назвав дані картки після чого на телефон прийшов код який мав продиктувати йому.Добре що я вибив.Сума під кодом підтвердження була 8500.Гроші мали піти на якесь PORTMONE.Телефонували зразу після того, як ви написали що моє питання розглядаєте.
Після цього з кредитної картки стягнуло 190грн.на тож PORTMONE.

Після цього я подзвонив на ваш платний номер (ще і тут заробляєте на дзвінках) і ваш співробітник сказав що 190 грн.це оплата боргу.Сказав що на картці є 8800.
Чому ви не повідомляєте про заборгованість смс.Чому заблокували вхід в мій кабінет, де можна відслідковувати витрати.Оскільки я не памятаю кодового слова, то вхід сказав розблокують коли прийду у відділення.В нашому місті нема вашого супербанку.Я працюю кожен день.Коли їхати?І який борг?????? Можливо я або дружина випадково розплатилися або зняли гроші з кредитної картки замість зарплатної і не внесли за місяць.Самі впихаєте тоті чортові кредитки.А потім видзвонюєте щоб ті гроші вкрасти.
Я вашому співробітнику назвав всі свої дані і місце роботи і картки мав щоб підтвердити свою особу.Ні кодове слово їм подавай.Правильно, нащо розблоковувати, краще самим афери крутити
Самий жахливий банк.Завтра ж піду писати щоб зарплату перевели в інший
банк.
Чому ваш співробітник нічого не пояснив
Що за борг. Чудо банк і чудо працівники, які і самі придумають схеми по крадіжці грошей.

Сенс Банк
Відповідь банку
17 березня 2020, 18:23
Доброго дня, And31. Ще раз додатково перевірили інформацію. Для розблокування МАБ, якщо Ви не пам’ятаєте кодове слово, необхідно звернуться до відділення. Це застосовується виключно для Вашої безпеки.
На жаль, зараз кібершахрайство швидко розповсюджується по всьому світу. Тому скрізь існують попередження про не розголошення особистих даних.
Шахраї, для отримання інформацію про клієнтів банків або електронних платіжних систем, використовують розсилку листів на електронні адреси, онлайн-оголошення, результати пошукових систем, імітацію спливаючих вікон з системними повідомленнями, розповсюдження інформації у соціальних мережах.
Ні в якому разі не вказувати мобільний номер телефону в загальному доступі – тільки в особистому повідомленні Банку.
Стосовно консультації оператора – робота була проведена. Приносимо вибачення за дану ситуацію.
And31
And31
15 березня 2020, 21:17
Андрій, Жидачів
Добрий вечір! Чому заблокували вхід в Мy Alfabank.
Дзвоню на гарячу лінію кажуть звернутися в відділення.
Відділення далеко.Що за хворий таке придумав.Їхати за купу кілометрів щоб розблокувати вхід який ви самі заблокували просто бо вам захотілося
Самі всуваєте купу карток, а потім неможливо нічого відслідковувати.
Щомісячно знімаєте 50 грн.з кредитної картки за якесь обслуговування.Казали відміните, не відмінили.
Не створюйте труднощів людям.
Отримував зарплату в іншому банку було все добре.Ні, треба народ якось обдурити.
Не ускладнюйте людям життя.
0974443547
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2020, 11:04
Доброго дня, And31. Взяли в роботу, перевіряємо.
AnyaLewin
AnyaLewin
12 березня 2020, 22:30
доброго вечора, цікавить програма Акція 0_7_36. вказано, що з 1 по 7 місяць 0% комісії, а потім ціна мого продукту буде більша на 2000грн. якщо я оплачу весь кредит по 7 місяць, то мені потрібно буде все одно передплачувати чи сума буде без %?
Сенс Банк
Відповідь банку
13 березня 2020, 8:58
Доброго дня.
Пільгова програма Акція 0_7_36
— сума кредиту від 1000 до 70000 гривень;
— початковий внесок — 0%;
— термін кредитування від 10 до 36 місяців;
— процентна ставка — 0,01%;
— комісія банку — єдиноразово 3,5% від суми кредиту;
— щомісячна комісія банку — з 1-го по 7-й місяць 0%, з 8-го по 36-й — 3,50% від суми кредиту;
— обслуговування рахунку (щомісяця) — 35 грн в міс.;
— Послуга страхування відсутня.
90006230
Алексей Нисторика
11 березня 2020, 13:12
Алексей, Торецк
Здравствуйте скажите курс доллара в отделении Торецка Дон.обл.?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2020, 14:39
Добрый день, Алексей Нисторика. Актуальная информация курса валют по ссылке: https://alfabank.ua/ru или в мобильном приложении.
23371525
Наталья Поддубная
11 березня 2020, 9:50
Наталья, Николаев
Добрый день. Подскажите, мне уже больше недели не приходит смс-подтверждение на совершение любой операции по карте. Не могу элементарно пополнить счет на телефон. Ничего не меняла, ни номер телефона, ничто другое. Помогите решить проблему
Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2020, 14:18
Добрый день, Наталья Поддубная. Уточните, пожалуйста, Ваш мобильный номер телефона в личном сообщении, проверим.
Iriska27
Iriska27
10 березня 2020, 17:50
Как мне можно узнать готова у меня карта или нет? Подавали документы где-то неделю назад? Чтоб зря не ехать в банк. Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2020, 14:12
Добрый день, Iriska27. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении, проверим.
Mila47
Mila47
10 березня 2020, 15:03
Людмила, Сумы
У меня был депозит в Альфа-банке. К нему был открыт карточный пакет Комфорт. Так как сума депозита была больше 20 тыс. гривен, обслуживание карты было бесплатным. 6 марта 2020г. депозит закончился. Я обратилась в отделение банка с просьбой закрыть карточный счет. Для этого в кассе банка я сняла средства с карты (остаток на 06.03.2020г. 0,00 грн.). В отделении объяснили, что заявку на закрытие карты нужно подать или через интернет-банкинг, или через горячую линию.
7 марта 2020г. я позвонила на горячую линию с заявкой на закрытие карточного счета. 10 марта 2020 г. пришло sms, что запрос на закрытие счета принят и что счет будет закрыт в течение 45 дней.
НО! За эти 45 дней набежит ежемесячная плата за карту 10 гривен! И счет не сможет закрыться.
У меня вопрос к банку – как клиент может закрыть счет, если в Вашем банке действуют взаимоисключающие правила. По первому, для закрытия счета его нужно обнулить. А по второму, ждать закрытия счета целых 45 дней, по происшествии которых гарантированно набежит комиссия 10 гривен, которая не будет списана по причине первого правила – обнуление счета.
Сколько я должна ходить по отделениям, тратить деньги на звонки, чтобы сделать элементарную вещь – закрыть счет? Или вы хотите, чтобы ваши бывшие клиенты никогда и ни при каких условиях к вам больше не возвращались?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 15:29
Добрый день, Mila47. Приносим Вам свои извинения за сложившуюся ситуацию. Для того, чтобы разобраться, уточните Ваш ИНН в личном сообщении, проверим.
31361258
Оксана Глієва
7 березня 2020, 12:36
Оксана, Місто Київ
Почему нельзя позвонить на гарячую линию
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 13:56
Добрый день, Оксана Глієва. Номер телефона Контакт-Центра 0444940101.
31361258
Оксана Глієва
7 березня 2020, 12:30
Оксана
Я не можу возобновити пароль в Альфа- Мобайл
Сенс Банк
Відповідь банку
10 березня 2020, 14:05
Доброго дня, Оксана Глієва. Вкажіть, будь ласка, Ваш мобільний номер телефону в особистому повідомленні, перевіримо.
Galina18
Galina18
6 березня 2020, 7:26
0997636024 жду предложений, только без хамства и угроз пожалуйста
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2020, 11:06
Добрый день, Galina18. Взяли в работу, разбираемся.
Galina18
Galina18
6 березня 2020, 7:19
В вашем банке просто ужасные сотрудники, научите их разговаривать, я нормально спокойно позвонила объяснила ситуацию и вместо того чтобы предложить мне решение проблемы посыпались угрозы хамство маты, вы вообще в своём уме, я согласна продолжить платить кредит, прошу заметить что я и не отказывалась но хамского отношения я терпеть не буду, штрафы платить тоже не собираюсь поскольку если бы не тупость ваших сотрудников их бы не было, я согласна платить с даты последнего платежа, и хватит мне угрожать
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2020, 11:05
Добрый день, Galina18. Взяли в работу, разбираемся.
wolter
wolter
5 березня 2020, 9:21
почему мне отказано в открытии зарплатной карты
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2020, 9:28
Добрый день, wolter. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении, проверим.
40756329
Анатолий Денис
4 березня 2020, 17:32
Анатолий
почему увеличивается сумма кредита если я плачу регулярно и в каком отделении закрыть кредит на проспекте металургов 21а могу это сделать, на гарячей линии не соединяют с оператором если говоришь о закрытии что за банк
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2020, 13:03
Добрый день, Анатолий Денис. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении, проверим.
vpchelko
Владимир Пчелко
3 березня 2020, 20:46
Владимир, Одесса
Какая реальная стоимость кредита при оформлении супер рассрочки с льготным периодом в 10 месяцев?

На сайте где я собираюсь совершать покупку пишут:
Условия оформления кредита со льготным периодом на 10 месяцев в АО «Альфа-Банк»:
· Официальное трудоустройство (обязательно) Возраст от 21 до 70 лет
· Первоначальный взнос — 0% от стоимости товара
· Сумма кредита от 1 000 — 100 000 грн.
· Срок кредитования — 12-36 месяцев
· Годовая процентная ставка — 0,01%
· Разовая комиссия — 0%
· Страховка разовая – 5%
· Ежемесячная комиссия — с 1 по 10 месяц — 0%; начиная с 11 месяца – 3%
· Досрочное погашение без дополнительных комиссий

Если я погашу кредит в течении льготного периода? 6%? (5% (страховка) + 1% (наценка)?) Можно ли отказаться от СМС и других растрат?
Какая реальная стоимость данного потребительского кредита?
Сенс Банк
Відповідь банку
6 березня 2020, 12:01
Добрый день, Владимир Пчелко. Решение по каждому клиенту принимается индивидуально. Ориентировочный ежемесячный платеж на сумму 19031грн:
на минимальный срок оформления 12 мес. составляет 1815грн;
при досрочном погашении за 10 мес. платеж составит ориентировочно 2048 грн, за 6 мес. 3380 грн., за 5 мес. 4046грн.
Bigun
Bigun
3 березня 2020, 15:41
Андрей, Киев
Когда банк планирует внедрить систему Bank-ID?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2020, 17:15
Добрый день, Bigun. К сожалению, конкретных сроков пока нет. Ждем вместе с Вами!
0969026862
0969026862
29 лютого 2020, 9:12
скажіть мені будь ласка якщо у мене прострочені кредити в вашому банку і мені на даний час немае як їх сплатити що мені робить чи йти під поїзд
Сенс Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 14:30
Доброго дня, 0969026862. При оформленні кредиту Ви погодились з умовами договору і відповідно з платежем, який потрібно вносити за кредитом. У рамках лояльності при умові погашення прострочки – штрафи будуть скасовані.
Zykerka
Zykerka
29 лютого 2020, 8:13
Закончился срок действия карты кредитной, как можно поменят?
Сенс Банк
Відповідь банку
2 березня 2020, 9:58
Добрый день, Zykerka. Уточните, пожалуйста, ИНН в личном сообщении, проверим.
Masha251995
Masha251995
28 лютого 2020, 9:50
Марія
Доброго дня скажіть якщо помилково для оплати кредитного договору був введений номер закритого кредиту чи мож повернути гроші і як це зробити
Сенс Банк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 9:54
Masha251995, доброго дня. Можете повернути суму з закритого кредиту як переплату. Для цього необхідно звернутись у відділення з документами, що підтверджують особу та квитанцією про оплату для написання заяви.
nikolaszver
nikolaszver
26 лютого 2020, 11:43
Доброго дня поясніть будьласка на підставі якого закону україни Альфа банк розголошуе мої персональні дані 3 особам. Це пряме порушення 14 закону україни про захис персональних данних дозвіл на обробку персональних данних я надавав леше альфа банку а не укр борг и тд. При чому передаются дані не в державні установи а в часні. Мною уже було написано запит в нацкомфін послуги про порушення альфа банком закону україни.
З своїм юристом також готуєтся запит в НБУ про дії альфа банку.
На мое прохання відгуку та обробці моїх персональних данних банком було сказане наступне ми маемо право передавати персональні дані кому вважаємо за потрібне.
Якщо в нас виникли порушення цивільно правових відносин це не дає право альфа банку розповсюджувати мої персональні дані третім особам
Для цього мается суд.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 12:18
nikolaszver, доброго дня. Банк діє згідно закону «Про банківську діяльність» та п.8.9 ДБО.
0953168383
0953168383
25 лютого 2020, 10:10
Надежда, Николаев
На каком основании банк может брать 4 % за снятие своих наличных средств, я кинула сыну на счет в кассе большую сумму денег, а когда он пришел снимать наличные СВОИ не банка, его ошарашили суммой в размере 2840 гривен за снятие СВОИХ средств, такого я еще не видела не в одном банки.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 17:05
Для снятия в кассе/банкомате личных средств мы рекомендуем использовать дебетовые карты нашего банка: https://alfabank.ua/upload/tarrifs-comfort-ultra-black-2019.pdf

Комиссия за снятие средств с кредитной карты «Максимум» действительно составляет 4% от суммы: https://alfabank.ua/storage/image-storage/2019/11/28/49/source/kreditna-kartka-maksimum-20_1574959054.pdf
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку