Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Pavel2305
Вакуленко Павел
12 червня 2023, 18:17
Вакуленко, Киев
Сегодня 9 июня 2023 года, наконец-то, забрал последний долларовый депозит в Сенсе (Альфа-Банк), отделение Раисы Окипной, 4а. Пытались всунуть доллары 1996 года, хотя в кассе есть иного образца в любом количестве. И всё время отвечают, когда возмущаешься, что купюры слишком изношены, что других нет и подкрепления не будет. Обратился к заведующей отделения Мельник Ольге Алексеевне, обосновал причину недовольства, так она вместо того, чтобы помочь, начала рассказывать, что такие купюры нормальные, они везде ходят и их можно обменять в любом обменнике или банке. Хотя прекрасно сама знает, что такие изношенные банкноты принимают только с комиссией минимум 10%. Она же не с Луны прилетела, и типа не при делах. Поэтому сказала мне «обращайтесь в Нацбанк» и, знаете, снова на помощь пришёл старший экономист Сергей Куманский. Мне всё поменяли на нормальные купюры нового образца. И, вообще, пару слов о заведующей отделением Ольге Алексеевне. Непрофессионально себя ведёт с клиентами, вызывает нервозность и раздражение. Сколько раз я приходил, только и видел её, разговаривающей по телефону или играющей в карты за компьютером. Толку от неё никакого. И ещё, когда я уже уходил, то она кричала Сергею Куманскому в мой адрес — пусть, мол, закрывает все счета и карты, что им такие клиенты, как я и моя супруга не нужны. Ужасное отделение, и не секрет, что весь персонал за год, кроме Куманского, обновился. Видно, не только несладко клиентам банка, но и персоналу от такого руководителя. Надеюсь, администрация правления банка Сенс сделает должные выводы. Честно говоря, не ожидал такого от Мельник Ольги Алексеевны, поначалу она мне показалась хорошим и достойным руководителем. Я разместил в Сенсе огромное количество депозитов и не только. Но теперь очень сожалею об этом.
Больше не открою в этом отделении ни одного депозита, благодаря поведению руководителя отделения Мельник Ольги Алексеевны. Какой поп, такой и приход.
Пожалуйста, дайте мне ответ, когда будет порядок в этом отдел
Сенс Банк
Відповідь банку
13 червня 2023, 18:23
Нам дуже шкода, що ви вирішили припинити співпрацю з нами :( Ми передали інформацію керівникам мережі відділень, обов'язково розберуться в ситуації з словами про «закриття рахунків» і «непотрібних клієнтів», це зовсім не нормальна ситуація і такого бути не повинно в жодному випадку. З приводу інших ваших зауважень, про розмови по телефону — це можуть бути дзвінки клієнтам, оскільки багато хто зараз знаходиться закордоном і зв'язок зі своїм менеджером можуть тримати лише так. А будь-які ігри фізично не доступні на робочому комп'ютері, оскільки це не передбачено функціоналом пристрою і дозволами від СБ. Ситуація з купюрами, ми розуміємо, що багато обмінників та банків не хочуть приймати собі купюри старого зразку, проте вони все ще актуальні. Ми, як банк, приймаємо всі купюри 1996 р і новіші, відповідно так само їх і видаємо, головне щоб купюри були без ознак зношеності — це головний параметр, а не рік їх випуску. Тому якщо вам відмовляють в прийнятті таких купюр — можна звернутись до нашого відділення і поповнити рахунок в банку./Сподіваюсь, що зміг відповісти на всі ваші питання. З повагою, Богдан
Phazz
Phazz
12 червня 2023, 16:20
Світлана
Чому не працює APP Sense? Сьогодні вранці все було добре. Скільки ще чекати і чому ви нічого ще не зробили?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 червня 2023, 16:41
Щодо роботи додатку, то на жаль, вже другий день відбиваємось від DDoS атаки північних сусідів😢 Через що і спостерігаються проблеми з Sense. Наша команда робить все можливе і не можливе, щоб якнайшвидше відновити стабільну роботу, але поки що точних термінів вирішення проблеми немає З повагою, Андрій💙
Olianesvet
Olianesvet
11 червня 2023, 12:05
Київ
Добрий день, які неполодки на данный момент з банком. Неможливо зайти в приложения?
Сенс Банк
Відповідь банку
11 червня 2023, 17:50
Sense Super App наразі не працює через DDoS-атаку з боку росії. Наша команда успішно відбиває загрозу, потрібен час на відновлення функціоналу.Оплата картою у магазинах та зняття готівки в банкоматах доступні. Про повернення інших можливостей обов'язково напишемо.З технічних причин ми не могли відповідати в чаті.Дякуємо за розуміння.Анастасія, ваша помічниця
1979lll
1979lll
2 червня 2023, 1:41
Доброго дня. Цікавить питання, що буде з грошима клієнтів банку на рахунках? Банк на стадії націоналізації.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 червня 2023, 8:03
Добрий день! Хоча націоналізація не почалась, але такий варіант справді можливий. Якщо буде націоналізація, то вона пройде максимально непомітно для клієнтів і після завершення націоналізації банк продовжить свою роботу, як і раніше. Тобто причин для хвилювання нема
rubo345
rubo345
18 травня 2023, 16:47
Добрый день. Сегодня произведена операция с карты в магазине АТБ. Банк деньги снял, деньги не обналичил магазин. Как быть?
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2023, 16:55
Добрий день! Кошти одразу тільки блокуються, тобто стають недоступними для використання, але залишаються на рахунку. Далі ми очікуємо від продавця запит на остаточне списання. Якщо операція на стороні продавця пройшла неуспішно, то блокування буде автоматично знято через 10-15 днів (відлік починається з наступного робочого дня після дати операції) і кошти повернуться на баланс ^З повагою, Богдан
Marina888777
Marina888777
15 травня 2023, 23:02
Добрий день!
Шахрай з допомогою шахрайського чатбот Ощадбанк вкрав з моєї картки гроші.
Працівники Ощадбанку допомогли подивилися транзакцію,
надали мені номер картки шахрая
Банк куди були переказані мої гроші, це ваш банк

Переказ був 06.05.2023, 17.22
Картка шахрая — 4028 0820 0840 3527

Дії вашого банку?
З допомогою цього шахрайського чатбот Ощадбанк були вкрадені гроші інших користувачів Ощадбанк
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2023, 10:29
Добрий день. Звернення щодо шахрая зафіксовано і передано до служби безпеки банку. Далі служба безпеки буде проводити перевірку. Додатково можете звернутися до кіберполіції. Цю справу ми не залишимо і доведемо до логічного завершення. Без наслідків шахрай не залишиться. *Микита
Gavyada
Юрий Гавяда
11 травня 2023, 15:56
Юрий, Киев
Кредитний договір № 631021066
28,01,2019 отримав кредитну картку.
15,06,2020 картку заблокували. причини не зїясовував (причини незїясовував, боргів не було продовжував сплачувати відсотки та погашеня кредиту)
Всего викоростаного коштіи з картки 18,552гр.в цю суму входить знятя та погашеня в льготний термін.
На 24,02,2022 Початок повномаштабноі війни виникла заборгованість щомісячної оплати яку я сплатив в повному обсязі до 11,01,2023 — сплатив з штрафами та відсотками.
Після чого я дізнався що мій борг по кредиту 27,000гр.
Спілкувався з менеджарами та керікником віділеня (Кийв Відділеня «Кирилівське»
Відповіді не отримав — спілкувались вічливо.
Но як можливо роками сплачувати відсотки та погашеня кредиту, а борг рости невідомо — та пояснити не можуть. Акт звірки отримав — невідомо що це!!!
Мною внесено за термін13,01,2019 по 13,02,2023рік 46тис 327гр
Повторю що ежемісячно сплачував відсотки та погашував кредит та штраф як що виникала заборгованість.
Памятайте взяв кредит — ти не користувач чи кліент — ти відразу боржник!!! Я не з першого разу це зміг пояснити співробітнику гаряч лініі.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 травня 2023, 14:49
Сума вашого боргу відрізняється від тої, яку ви вказуєте у відгуку :(На 24/02/22 вона складала іншу суму. Далі платежів від вас не надходило тривалий період, розумію що на початку повномасштабного вторгнення рф були складнощі, в т.ч. і фінансові для багатьох, тому штрафи і пеню банк не нараховував і не нараховує, лише стандартні відсотки.Відсотки скасувати банк не може, оскільки це призведе до того, що він не зможе працювати і виконувати свої обов'язки перед клієнтами (виплати депозитів, відсотків за ними, проведення операцій, видача готівки і т.д.).Коли ви почали вносити платежі майже кожного місяця сума боргу поступово зменшувалася, проте на січень 2023 він ще не був погашений.Оскільки ми розуміємо, що зараз багатьом складно проводити оплати на рівні, як до 24/02/22, то ми підтримуємо клієнтів і пропонуємо програми допомоги. Наприклад реструктуризація, яку ви оформили. По реструктуризації майже вдвічі менша відсоткова ставка і платіж, відповідно погашення боргу для вас набагато ефективніше. Також ви завжди можете достроково погасити весь борг, або його частину, що зменшить суму відсотків. У вашому випадку після внесення достроково суми потрібно додатково звернутися до підтримки, щоб його розподілили на погашення.По мірі погашення сума відсотків зменшується, а значить швидкість погашення боргу буде більшою. Більш детально з датами та сумами написали в особистих повідомленнях^З повагою, Богдан
wind0
Серега Петров
8 травня 2023, 9:04
Сергей, Харьков
Добрый день! Хочу обратиться к банку и задать вопросы на которые мне не отвечают ни отделении ни по телефону горячей линии. Я хочу и пытаюсь решить вопрос с кредитом звонишь в банк говорят звоните коллекторам (спасибо хоть номер коллекторов дали на горячей линии) звонишь колекторам спрашиваешь возможные способы решения вопроса по кредиту у меня знакомые решали не давно так говарят звоните в банк. Коллектора говорят что банк не дают ни каках предложений, а они так не могут.
1. Почему банк не уведомил меня что продали или передали на обслуживание коллекторам? (сотридники банк тоже почемуто говорят то продали то передали)
2. Мне звонили с банка сотрудники мы общались что да как после чего они сказали что нужно подойти в отделение и предоставить оригиналы документов обговориных и написать заявление на главу банка и будет доступно предложение 50\50 я сходил все сделал. Ответ не получил предложение тоже. Звоню можно узнать что с ответом говорят отправля смотрите в спаме возможно. Посмотрел нет ни чего. Сотрудники говорили ожидайте все будет в итоге продали или передали коллекторам. Почумы так происходит? Меня сотрудники банка обмановали?
Прошу связаться со мной предстовителей банка и разьяснить ситуацию. Я жил в харькове по улице Бучма кто знает она очень сильно разбита. На данный момент являюсь ВПО. Хочется найти все-таки с банком взаипонимание.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 травня 2023, 14:12
Добрий день! Офіційну відповідь надавали Укрпоштою і додатково за вашим проханням відправляли на e-mail, з нашого боку відправка була, перевірив. Зараз ми надаємо персональні акційні пропозиції з прощення частини боргу, наразі про доступні для вас ви можете уточнити за номером 0 800 500 286. Більш детально фінансові питання можемо обговорити в особистих повідомленнях, відповів вам там. Якщо залишилися питання з радістю допоможемо ^Богдан
Fedor1983
Fedor1983
3 травня 2023, 11:20
Горвоенко федір миколайович, Фастіа
Чи готова моя заробітня картка
Сенс Банк
Відповідь банку
3 травня 2023, 11:29
Напишіть нам, будь ласка, в чат додатку Sense SuperApp або ж зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 безкоштовно, щоб ми мали змогу все переглянути та відповісти 🙂Ваш помічник, Микита
papasyava
papasyava
20 квітня 2023, 12:11
Вячеслав
Добрый день. Хочу обратиться к команде Сенс Банк, чтобы связались со мной для решения вопроса по погашению моего кредита. Но для начала хотел бы задать пару вопросов, которые стали для меня неожиданной неприятностью при посещении отделения вашего банка и общения со специалистами.
Причины отсутствия с моей стороны попыток связаться с представителями банка для урегулирования моего вопроса по погашению кредита и отсутствия с моей стороны каких-либо выплат, объяснять пока не буду. Не ищу оправданий, но рассчитываю, что Сенс Банк пойдет на встречу исходя из моей ситуации, которых сейчас к сожалению в нашей стране более чем достаточно и мы прийдем к соглашению и закроем данный вопрос.
Зайдя в приложение банка я увидел специальное предложение, где говорилось о том, что оплатив 50% от задолженности до 30.04.2023 банк полностью закрывает мой кредит. Имея готовность это сделать я пришел в отделение, где мне сказали, что я не могу это сделать, так как моя карта или счет аннулирован и мой долг продан коллекторской компании. Позвонив по горячей линии прям там в отделении мне никто толком не объяснил, что мне дальше делать.
1. Почему о закрытии счета я не был уведомлен офиц. письмом на мою электр. почту?
2. Почему я так-же не был уведомлен письмом на мою электр. почту о продаже 3-м лицам моего кредитного долга?
3. Почему я вижу сообщения в приложении банка о специальных предложениях по погашению кредита, но не могу ими воспользоваться?
4. Почему в банке мне говорят, что нужно связываться с коллекторской фирмой, но при этом я каждый месяц или раз в 2 месяца получаю на почту выписку по моему кредиту, включая проценты, если мной банк уже не занимается, хотя договор я заключал с вами, а не с третьим лицом?

Еще раз повторюсь, что я готов закрыть свои кредитные обязательства перед банком, но я хочу договориться с вами чтобы это устраивала обе стороны.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 червня 2023, 19:08
По вашій картці Банк не продовжив кредитну лінію, тому вона була анульована і пропозиція більше не діяла. Але я рада, що ми змогли з вами домовитись та вийти з цієї ситуації. Ми вже знайшли вихід як покращити цей процес та уникати таких ситуацій у майбутньомуАнастасія, ваша помічниця
Wilar
Wilar
19 квітня 2023, 10:22
Сергій, Одеса
Не надходять у додатку повідомлення для підтвердження оплати на сайті та смс з кодом 3D-Secure.
Раніше хоч можна було підтвердити через код з СМС, якщо повідомлення про підтвердження у додатку не було, а зараз зовсім неможливо зробити покупку в Інтернеті.
Другий день намагаюсь купити квитки на сайті, але кожного разу після отримання повідомлення про:
Підтвердження платежу
Продовжіть, будь ласка, аутентифікацію в мобільному додатку Банку.
Тривалість сесії:
Нічого не відбувається.
Як вирішити цю проблему? Зробіть хоч підтвердження через дзвінок, якщо не можете зробити підтверджень у додатку
Сенс Банк
Відповідь банку
19 квітня 2023, 11:39
Наразі проблем із підтвердженням операцій через 3D-Secure немає. Спробуйте, будь ласка, перезапустити або перевстановити додаток банку та перевірте чи дозволено Sense надсилати push-сповіщення на ваш пристрій. Адже інколи така проблема може виникати, якщо стоїть заборона на їх відправку. Якщо проблема все рівно залишиться, то напишіть в чат із додатку банку, щоб наші спеціалісти могли все детально перевірити та допомогти вамЗ повагою, ваш помічник Андрій 😉
Niflungar
Niflungar
4 квітня 2023, 15:39
Павел, Одеса
12 березня знімав кошти, а саме 16 тисяч гривень з картки сенс-банку через банкомат Приватбанку. Видача не відбулася, але з мене гроші було знято. Заявку на повернення подано. Чекаю все більше трьох тижнів.
Представник Приватбанку на цьому ж ресурсі стверджує, що від мого банку запит не поступав.
Хто надає неправдиву інформацію та коли я отримаю свої кошти?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2023, 14:36
До 180 днів це фіксований термін розгляду та максимальний якщо оспорення виставляється на платіжні системи, в даному випадку звернення вирішуються між банками. Гарантувати терміни можемо лише якщо зняття в нашому банкоматі коли ми розуміємо дату інкасації та залежить від наших колег. При знятті великих сум це відбувається шляхом очікування найближчої інкасації, після цього проводиться звірка сум та зарахування/повернення у разі неуспішності та підтвердження цього( в середньому виходить 3-10 днів на все).Але якщо це не наш банкомат/ресурс тут залежить вже від власника банкомата/термінала або платіжної системи та їх регламентів, в вашому випадку звернення прийняли 13.03, з 15.03 ми виставили звернення та очікуємо відповіді, чому саме не бачить цього Приват(їх перша лінія) — тут вже питання до них, так як внутрішні відділи не комунікують з клієнтами, та чи звертались вони до них для розшуку запиту — цього ми не знаємо :(Ми раді, що змогли вирішити ваше питання та повернути вам кошти. У разі додаткових питань — завжди очікуємо на вас, щоб допомогти ☺Анастасія, ваша помічниця
Maybeolha
Maybeolha
31 березня 2023, 20:11
Оля
У чоловіка була карта у Альфа Банк, і кредит, ми все погасили багато років тому, але нам почали телефонувати що у нас 180грн заборгованість, ми вже телефонували на гарячу лінію, були у Альфа банку, там нашої карти вже не існує і нема ніякої заборгованості, але час від часу приходять смс або телефонують! Що робити в такій ситуації?
Сенс Банк
Відповідь банку
31 березня 2023, 20:34
Ваше питання я побачив у розділі Відгуки. Вже надав відповідь й написав вам у приватні повідомлення.Будь ласка, перегляньте їх та пропоную вже у приватних повідомленнях займатися вирішенням цієї ситуації 😉/Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Datsiuk27
Datsiuk27
29 березня 2023, 15:51
Доброго дня, був відкритий рахунок в Альфа банку, хочемо закрити його та перевірити заборгованість по карті, як це зробити?
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2023, 16:02
Якщо ви більше не плануєте користуватись рахунком в нашому банку, то для його закриття ви можете звернутись в чат із додатку банку Sense SuperApp або написати в Телеграм https://t.me/SensebankBot. В чаті буде можливість вас авторизувати за номером телефону та допомогти дізнатись про наявність можливої заборгованості та закрити рахунокТакож, якщо ви не можете написати нам в чат, то вирішити питання можливо в телефонному режимі через нашу гарячу лінію 0 800 50 20 50 чи 3344 (безкоштовно). Якщо ви не в Україні, то ось номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора).Сподіваюсь, що ви отримали відповідь на ваше запитання. Також, якщо у вас з'являться додаткові запитання — пишіть 😉 Ми завжди раді допомогти вам.З повагою, ваш помічник Андрій💙
0407bas
0407bas
21 березня 2023, 10:37
Добрый день как быть если потеряла документы по погашению кредита приложение не получается скачать как я могу оплатить онлайн с карты иностранного банка
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2023, 10:48
Добрий день) Для цього вам потрібні реквізити, якщо не вдається завантажити застосунок Сенс СуперАпп — можемо надати вам реквізити у особистих повідомленнях, якщо ви не проти списатись🤗 Марі♥
Annaho
Annaho
17 березня 2023, 18:11
Добрий день! Під час поповнення Київстар моб. додаток Сенс-банк списав у мене замість 100 грн 1000 грн. Але рахунок поповнив на 100 грн. Одразу я подала скаргу оператору — мені відповіли 10 роб. днів. І все ні грошей, ні інформації, ніхто зі мною не зв«язувався?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 березня 2023, 14:41
Добрий день! Пробачте, будь ласка, за незручності, дійсно сталася помилка :( Ми повернемо різницю коштів протягом цього тижня, постараємось якомога швидше. ^Богдан
ronin1913
ronin1913
16 лютого 2023, 17:52
Был возврат денежных средств по покупке через интернет. Продавец со своей стороны деньги мне вернул, прислав подтверждение ARN самой операции. Sense Bank все отрицает, якобы вам ничего не возвращали… ни один оператор не дал мне информации по коду транзакции. Мотивируя тем, что они не дают таких сведений… и пусть вам вышлют квитанцию со всеми реквизитами куда и кто вам возвращал деньги. Хотя ARN и есть уникальный код о том что данная операция прошла успешно в банковской системе. Создалось впечатление, что банк попросту ворует деньги у клиентов… при этом делая вид что они не при чем. Что за мошеничество? Как вы вообще работаете с клиентами? Кто в этом банке в компетенции решить данный вопрос? В какое отделение нужно приехать и написать заявление о том чтоб мне вернули деньги?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 9:01
Були дуже раді вам допомогти з вирішенням питання, але не встигли особливо нічого зробити 😅Все сталося автоматично одразу, як ми отримали кошти від банку продавця. Повернення відбувається протягом 45 днів, це максимальний термін за правилами МПС. Оскільки від повернення пройшло менше доби, швидше за все банк продавця на той момент ще просто не встиг завершити операцію. Якщо будуть додаткові питання — пишіть. ^З повагою, Богдан 😉
ELTOR
ELTOR
20 січня 2023, 13:48
Юрий, ваш юрклиент, Харьков
Невозможно связаться с любым ЧЕЛОВЕКОМ из банка! Чат-бота на сайте нет. Любой технический вопрос вызывает огромные трудности. Ощущение, что банк выдавливает клиентов вон!.. И при этом я уверен в штате куча сотрудников с нехилыми зарплатами!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 січня 2023, 3:34
На сайті ми маємо чат-бот, він пропонує з'єднати з агентом підтримки. Додатково там є посилання на мессенджери. Зв'язатись ви можете також за номерами контакт-центру — 0 800 50 20 50 чи 3344 (безкоштовно).Номер для дзвінків із-за кордону: +380 44 298 80 00 (вартість згідно з тарифами моб. оператора). Дзвінки приймаємо і через відеодзвінок у Sense SuperApp, ось лінк: https://sense.top/ViChatВсі канали зв'язку працюють, окрім часу коли лунає тривога.Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб дізнатись ваше питання та допомогти ❤
dogi99
dogi99
10 січня 2023, 13:58
Антон, Київ
доброго дня! Відділення по вул. Р. Окіпної, 4-А працює?
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2023, 14:03
Вітаємо 🖐Так, відділення за адресою м. Київ, вул. Р. Окіпної, 4А сьогодні працює до 17:00
Kapitoska2010
Kapitoska2010
7 січня 2023, 16:56
Тетяна, Київ
Як дізнатися, чи є боргові зобов'язання перед банком?
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 17:03
Напишіть нам у соціальні мережі, або у приватні повідомлення на мінфіні, або у чат підтримки — ми все обов'язково переглянемо та надамо вам відповідь♥ Якщо ж вам потрібна довідка про відсутність заборгованостей — ви можете оформити її у додатку Сенс СуперАпп, та отримати на електрону пошту🤗

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.4
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.4
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку