Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Zhmunya
Zhmunya
5 березня 2021, 8:35
Zhmunya, Днепропетровск
Добрый день.
Подскажите, если на начало банковского дня сумма перевода с карты Альфа-Банка на карту другого банка через его приложение весит по счету в блокировке, возможно ли проведение по счету этой операции (списание) этим днем или только на следующий день.
Пример 04.03.2021 осуществлена операция перевода средств, в 8-00 05.03.2021 в выписке по карте сумма по операции числится как заблокированная. Возможно ли изменение статуса блокировки на списание 05.03.2021 или это уже произойдет только на следующий банковский день?
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2021, 10:44
Zhmunya, якщо на даний час сума ще не проведена по рахунку то сьогодні списання не буде.
MachOleg29
MachOleg29
27 лютого 2021, 12:22
Олег, Івано-Франківськ
Додаток Sense цілий місяць відображав мені розрахункову дату 2.03.2021, а ваша система нарахувала мені комісію на суму заборгованості 26 лютого, коли час до 2 березня її погасити повністю у мене ще був. Прошу повернути мені неправомірно списані кошти, бо помилка відбулася з боку вашого додатку!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 11:24
MachOleg29, ваше звернення у роботі.
Koval17
Koval17
10 лютого 2021, 18:45
Koval
Доброго вечорабрала телефон в рострочку, але забула вчасно заплатити гроші, просточила на 8 днів, скажіть скільки мені пені нарахує банк?
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 14:49
Koval17, відповідно до норм Закону України №591-IX у разі виникнення простроченної заборгованності в період карантину з 1 березня 2020 року по 28 лютого 2021 роки + протягом 30-ти календарних днів після закінчення карантину Альфа-Банк не нараховує штрафи і пені за вказаний період. Нарахування відсотків і щомісячних комісій здійснюється відповідно до умов договорів.
77234429
Serge Lavrentyev
8 лютого 2021, 20:02
Serge, Киев
допоможить розібратися. Скасували рейс. Рефанд від авіакомпаніі не можу отримати. на пошту не відповідають, телефон не працює. подав заявку на charge back в альфа. пройшло 6 місяців, заявку відмовили бо авіалініня пропонувала ваучер. законодавство EU regulation 261/2004 (рейс з ЄС) трактує повне відшкодування квитків напротязі 7 днів. український повітрянний кодекс трактує, що у разі скаування рейсу пасажирам має бути запропоновано на вибір:
зміна маршрута до кінцевого пункту призначення або відшкодування повної вартості квитка за ціною, за якою його придбано.
я не розумію, чому в альфа це так тяжко проходить і я сам маю перевіряти законодавство.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 17:07
Serge Lavrentyev, ваше повторне звернення ще у роботі, очікуйте, будь ласка, на відповідь
ASalam
ASalam
29 січня 2021, 13:27
https://minfin.com.ua/users/Olgapaola/ А горячая линия специально платная. Меньше звонить будут недовольные людишки!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:28
Доброго дня.
Для безкоштовного отримання інформації вам доступні наступні варіанти:
— чат з співробітником в додатку Альфа-Мобайл;
— чат з співробітником в Messenger / Telegram / сайт банку;
— дзвінок з сайту банку (Skype).
Додатково ви можете зателефонувати за номером 3344 (2 грн. за весь дзвінок), та за номером 044 494 01 01 (по тарифам оператора).
ASalam
ASalam
29 січня 2021, 13:23
Почему деньги которые я плачу за кредит 06.01.2021 поступают к вам на счёт только 12.01.2021 и то только после того как 11.01.2021 не позвонит ваш менеджер и не начнёт рассказывать почему я не плачу за кредит. И так каждый месяц. Платежи в другие банки поступают за минуты а к вам 6 дней. Хотя это элементарный платёж с карты на ваш счёт? И каждый раз какие-то угрозы от сотрудников банка. И получить обратную связь от сотрудников банка по этому вопросу не получаеться потому что они просто бросают трубку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:18
Доброго дня. Банк завжди рекомендує вносити платіж за кілька днів до розрахункової дати, оскільки термін проходження коштів через різні канали може відрізнятись. Згідно ДБО, п. 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.
З рекомендованими банком каналами погашення заборгованості та термінами проходження коштів ви можете ознайомитись за посиланням — https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kreditov.
Olgapaola
Olgapaola
29 січня 2021, 11:58
Не могу зайти на мой альфа банк так как 2 года назад сменила номер телефона, и все эти два года альфа банк упорно высылает код доступа на старый номер, которым уже давно пользуется другой человек!!! Второе — не понятно почему по кредитной карте с лимитом в 18000 снимается процент более 1500 грн. в месяц!!! Это что за ставка такая???!!! Горячая линия теперь платная!!!??? при звонке на номер для мобильных 3344 — ответ оператора — у вас недостаточно денег для совершения звонка!!! Я что в россию звоню???
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:09
Доброго дня.
Згідно ДБО, клієнт зобов’язаний вчасно повідомляти Банк про всі зміни в документах та/або відомостях, що були надані Клієнтом при укладанні цього Договору (паспортних даних, адреси місця проживання та/або реєстрації, контактних реквізитів і т.д.), які були надані Клієнтом при укладенні цього Договору, у порядку й обсягах, передбачених чинним законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку з питань запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом. Змінити контактний номер телефону ви можете у банкоматі АБ або при зверненні до Контакт-Центру.
Всі списання по картковим рахункам проводяться згідно діючих тарифів. З ними ви можете ознайомитись на сайті банку за посиланням — https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3.
На гарячу лінію ви можете звернутися за номером 044 494 01 01 (тарифікація по тарифам оператора), 3344 (2 грн. за дзвінок).
Villa77
Villa77
25 січня 2021, 12:25
Ирина, Киев
Добрый день! Каждый день мне шлют СМС-сообщения с рекламой приложения Sense SuperApp- я его устанавливать не буду, протестировала- это что-то ужасное, отзывы оказались правдивыми и оценка чуть больше 2 заслуженной. Мне сказали, что отключат эту СПАМ- рассылку, если я обращусь с данной просьбой в приложении Alfa Mobile. Обратилась, зафиксировали. Сообщения продолжают приходить, хотя при обращении мне дали ответ, что «Запит на відказ від комунікацій зафіксований і був оброблений.» Еще одна пришла буквально несколько минут назад. Что еще можно сделать?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 11:58
Доброго дня. Розсилка має інформаційну мету. Адже обслуговування старого додатку невдовзі буде припинено. Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Паралельно можна поки що користуватися обома додатками. В Sense SuperApp є багато корисних функцій — розширений список комунальних банерів, оплата з допомогою Драг'Н'Дроп, можливість отримати квитанції по операціям, наприклад.
gal63971
gal63971
22 січня 2021, 11:43
Замінити картку Альфабанку.
Чи треба їхати в банк?
Сенс Банк
Відповідь банку
22 січня 2021, 11:49
gal63971, якщо вам необхідно перевипустити картку, ви можете звернутися на гарячу лінію банку за номером 044-494-01-01 або написати у чат через додаток Sense SuperApp
galina270649
galina270649
22 січня 2021, 11:40
Галина, Кривой Рог
Я могу закрыть/погасить кредитную карточку дочери без наличия у меня самой карточки только по номеру?
Сенс Банк
Відповідь банку
22 січня 2021, 11:44
galina270649, так, ви можете скористатися одним з наведених варіантів погашення: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov
MachOleg29
MachOleg29
20 січня 2021, 9:52
Олег, Івано-Франківськ
Доброго дня. Хочу розблокувати свою картку 2240 на гарячій лінії, а мене ігнорують ваші співробітники. Що робити?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2021, 10:18
MachOleg29, ваше звернення в роботі.
53077883
Сергей Денисов
17 січня 2021, 13:51
Сергей
Можно узнать был ли перевод на сумму 50000 гр номер квитанции 441324282828
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2021, 10:26
Доброго дня. Напишіть реквізити, на які здійснювався переказ, дату та час оплати.
auakiev
auakiev
14 січня 2021, 15:53
Андрей, Киев
Добрый день!
Программа рассрочки еще жива?
Сделаны три платежа в разных местах, но ни разу не предложена рассрочка.
Сразу пишу, что она подключена, никаких задолженностей нет и т.д.
Спасибо!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 січня 2021, 12:38
auakiev, да, жива :)
Пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш ИНН, проверим почему не приходит СМС.
TTUOdessa
TTUOdessa
28 грудня 2020, 17:38
Профсоюз транспортников, Одесса
Позвонил мужчина с вашего банка, искал должника, который яко бы указал тел нашей организации как место работы. Спросили почему они не звонят тогда когда выдают кому либо кредиты, что бы удостоверится что
контактный тел правильный.Разъяснили ему, что у нас таких нет сотрудников, что возможно был когда то клиентом нашего предприятия или член «ПСТ». Он подтвердил, что всё понял. Звонки продолжаются женским персоналом. второй раз всё разъяснили. Звонки продолжаются на служебный телефон 0949519… Приходим к выводу; кто у вас работает, их квалификация и воспитание. Общая картина о вашем банке и сотрудниках- деградированные или мошенники?
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2021, 12:22
Добрый день. Напишите детали в ЛС, пожалуйста: на какой номер звонят, кого ищут, дату последних звонков.
Viktorija26
Viktorija26
27 грудня 2020, 14:16
Закрити карточку
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2021, 12:24
Добрый день. Для закрытие счета вам необходимо обратиться в чат мобильного приложения, на горячую линию банка (044 494 01 01 или 3344 с мобильного) или в отделение с соответствующей просьбой.
ulchik848
ulchik848
25 грудня 2020, 11:24
Юлия
Как оформить виртуальную карту? Уже есть пакет Comfort world debit.Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2021, 12:26
Добрый день. Виртуальную карту можно оформить в приложении Sense SuperApp по Пакетам услуг нового образца. Детали по ссылке — https://help.alfabank.ua/hc/ru/articles/360018083840-%D0%9E%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%83%D1%8E-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%83-%D0%B2-%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BC-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5-Sense-SuperApp. У вас есть пакет старого образца — приложение предложит вам изменить пакет на новый.
Paveldnepr
Paveldnepr
24 грудня 2020, 16:25
Pavel, Днпропетровск
Здравствуйте, помогите разобраться, возникла неприятная ситуация, не понимаю кто виноват. Делал платеж со своей карты Альфа Банка своему бизнес партнеру на расчетный счет открытый в барке ПУМБ. Сумма была 30 000 грн, деньги со счета ушли, до получателя они так и не дошли, есть письменные обращения в ПУМБ и в Альфа Банк, копии документов, выписки с банка, вся нужная информация, могу вам предоставить, со дня платежа прошло уже 7 дней, платежа никто нигде найти не может, Альфа говорит: «Платеж ушел идите в ПУМБ», в ПУМБе говорят: «Платежа нет идите в Альфу», футболят из банка в банк. Свяжитесь со мной пожалуйста, я вам предоставлю все данные, претензий пока никаких нет, возможно сбой какой то системный, не понимаю. Дело в том что это деньги за товар, который нам не отгружают из за этого и мы в данный момент получаем убытки потому что не закрываем сезон без нужного товара. Буду очень благодарен за помощь
Сенс Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 14:36
Paveldnepr, добрый день! Извините за длительный ответ. Если вопрос еще актуальный, пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш номер телефона.
Sasha1310
Sasha1310
21 грудня 2020, 2:31
Саша, Волчанск
на все сообщения никто не отвечает уже который день
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 13:19
Sasha1310, ответ по вашему обращению мы предоставили.
Sasha1310
Sasha1310
21 грудня 2020, 2:30
Саша, Волчанск
Здравствуйте, скажите пожалуйста по моему кредиту у меня страховка по 1000 в месяц, (о которой я узнала от оператора)с 18000 тыс я уже заплатила в три раза больше и ещё должна 11500, почему такая дорогая страховка не покрывает ни карантин, ни то что я без работы? После оплаты кредита можно ли вернуть что-то со страховки и почему я ее плачу раз она ни чего не покрывает?№SM-00030970 от 15.05.2019 номер договора
тоже самое касается и вашей карты, куча страховок, просрочка карту закрыли работает только на погашение, зато тоже самые проценты за операции которых нет, страховки вы считаете это приемлемо что за 3000 столько переплат с учётом что до карантина пока я не осталась без работы просрочек не было, по второму кредиту с 18000 я уже заплатила тыщ 40 и ещё должна 5000 у меня больше нет нервов вам писать или отвечайте на поставленные вам вопросы или я просто пишу в минфин с распечатка и всех оплат и пусть они решают кто кому должен
Сенс Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 12:53
Sasha1310, по кредитному договору предусмотрена ежемесячная комиссия, а не страховка. Она указана в договоре и графике, который выдавался вам при оформлении.

Информация об услуге страхования по картам указана в ДБО банка, п. 7.8. Документ размещен на сайте банка по ссылке: https://alfabank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-151220.pdf

0664188303
0664188303
16 грудня 2020, 13:12
Доброго дня, 08.11.2020р. прийшов лист від Альфабанку, що сума тіла по кредиту складає 4803,58грн.та прострочена заборгованість 3836,11грн., яку було оплачено через 3дні. Також 8.12.2020 року було оплачено 3836,11грн. Як сума тіла по кедиту залишилась до сплати станом на 16.12.20, щоб внести платіж попередньо без відсотків і закрити кредит.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 13:43
0664188303, відповіли в особистих повідомленнях.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку