Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
VasiliyODS
VasiliyODS
23 березня 2021, 11:55
На свой электронный адрес отправить жалобу на работу коллекторов банка и убрать свой телефон из базы данных должников. Какие данные указать дополнительно в письме?
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 12:03
Доброго дня. З деталями щодо оформлення письмового запиту до банку ви можете ознайомитись за посиланням — https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360015495819-%D0%AF%D0%BA-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82-%D0%B2-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA-
nameukr
nameukr
17 березня 2021, 20:12
Через клиент-банк (My Alfa-Bank) невозможно оплатить госпошлину -> 0.85 коп. Есть возможность оплаты только от 1грн.
Хотя возможность оплаты в кассе с комиссией — есть. И это в 21м веке, в карантин!

Позвонил в службу поддержки «для дзвінків з-за кордону» (+38 (0462) 616 111). Итоговое время общения 17 минут.
В итоге выяснилось, что поддержка ничего сделать не может — только зафиксировать ПРЕДЛОЖЕНИЕ. Предложения в данном банке обрабатываются без обратной связи. Т.е. даже работники тех. поддержки никогда не узнают результаты рассмотрения ПРЕДЛОЖЕНИЯ, как и факт того, было ли рассмотрено обращение вообще. Если что вот номер «предложения», которое пришлось выпрашивать у сотрудника тех-поддержки 1-36266863833
Позже оплатил счет в МОНОБАНКЕ без проблем, потери времени и испорченного настроения. (это не реклама Монобанка, а скорее вопрос о клиентоориентированности Альфа-банка)

P.S. Являюсь клиентом банка уже более 3х лет. Всегда были косяки в разных областях. То деньги обменяли с долларового ЧПшного счета «случайно», то 2 раза списали оплату за услуги банка с ЧПшного счета и так их и не вернули, то клиент-банк лежит аккурат в день перед оплатой налогов. Всегда считал что банк растет и вот-вот станет лучше, но время идет, а прогресса нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 березня 2021, 10:20
nameukr, Ваша пропозиція прийнята до уваги. Якщо виникла помилка зі списанням плати, завжди готові перевірити і виправити. Дайте деталі.
ulchik848
ulchik848
16 березня 2021, 15:55
Юлия
Здраствуйте.Какую сумму собственных средств можно снять в банкомате российского Альфа банка с пакета Comfort.Какая комиссия и суточный лимит.Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 17:10
ulchik848, дана інформація є в тарифах на сайті АБ https://alfabank.ua/upload/Tarrifs_comfort_ultra_black_do_250520.pdf
Пункт 3.2 В межах ліміту без комісії. Інф. по лімітам Примітка 3.
Пакет послуг «Сomfort», окрім виключень* ліміт 5 тис. грн
У разі перевищення ліміту комісія 1% + 20 грн. (0,80 usd, 0,80 евро)
Skydiving
Skydiving
14 березня 2021, 8:30
Я знаю, зо маю право на повернення страхової суми. Як це зробити?
Сенс Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 9:47
Skydiving, вкажіть, будь ласка, деталі. По якому продукту хочете повернути страхову суму? Напишіть свої дані в приватному повідомленні
380971328410
380971328410
11 березня 2021, 10:53
Платила через додаток альфа с карты моно

Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2021, 12:19
380971328410, кошти будуть зараховані сьогодні після 16.00
380971328410
380971328410
11 березня 2021, 10:52
Добрый день всераоплаила кредит, деньгиеще не поступили, когда пройдёт оплата?
Zhmunya
Zhmunya
5 березня 2021, 8:35
Zhmunya, Днепропетровск
Добрый день.
Подскажите, если на начало банковского дня сумма перевода с карты Альфа-Банка на карту другого банка через его приложение весит по счету в блокировке, возможно ли проведение по счету этой операции (списание) этим днем или только на следующий день.
Пример 04.03.2021 осуществлена операция перевода средств, в 8-00 05.03.2021 в выписке по карте сумма по операции числится как заблокированная. Возможно ли изменение статуса блокировки на списание 05.03.2021 или это уже произойдет только на следующий банковский день?
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2021, 10:44
Zhmunya, якщо на даний час сума ще не проведена по рахунку то сьогодні списання не буде.
MachOleg29
MachOleg29
27 лютого 2021, 12:22
Олег, Івано-Франківськ
Додаток Sense цілий місяць відображав мені розрахункову дату 2.03.2021, а ваша система нарахувала мені комісію на суму заборгованості 26 лютого, коли час до 2 березня її погасити повністю у мене ще був. Прошу повернути мені неправомірно списані кошти, бо помилка відбулася з боку вашого додатку!
Сенс Банк
Відповідь банку
1 березня 2021, 11:24
MachOleg29, ваше звернення у роботі.
Koval17
Koval17
10 лютого 2021, 18:45
Koval
Доброго вечорабрала телефон в рострочку, але забула вчасно заплатити гроші, просточила на 8 днів, скажіть скільки мені пені нарахує банк?
Сенс Банк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 14:49
Koval17, відповідно до норм Закону України №591-IX у разі виникнення простроченної заборгованності в період карантину з 1 березня 2020 року по 28 лютого 2021 роки + протягом 30-ти календарних днів після закінчення карантину Альфа-Банк не нараховує штрафи і пені за вказаний період. Нарахування відсотків і щомісячних комісій здійснюється відповідно до умов договорів.
77234429
Serge Lavrentyev
8 лютого 2021, 20:02
Serge, Киев
допоможить розібратися. Скасували рейс. Рефанд від авіакомпаніі не можу отримати. на пошту не відповідають, телефон не працює. подав заявку на charge back в альфа. пройшло 6 місяців, заявку відмовили бо авіалініня пропонувала ваучер. законодавство EU regulation 261/2004 (рейс з ЄС) трактує повне відшкодування квитків напротязі 7 днів. український повітрянний кодекс трактує, що у разі скаування рейсу пасажирам має бути запропоновано на вибір:
зміна маршрута до кінцевого пункту призначення або відшкодування повної вартості квитка за ціною, за якою його придбано.
я не розумію, чому в альфа це так тяжко проходить і я сам маю перевіряти законодавство.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 лютого 2021, 17:07
Serge Lavrentyev, ваше повторне звернення ще у роботі, очікуйте, будь ласка, на відповідь
ASalam
ASalam
29 січня 2021, 13:27
https://minfin.com.ua/users/Olgapaola/ А горячая линия специально платная. Меньше звонить будут недовольные людишки!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:28
Доброго дня.
Для безкоштовного отримання інформації вам доступні наступні варіанти:
— чат з співробітником в додатку Альфа-Мобайл;
— чат з співробітником в Messenger / Telegram / сайт банку;
— дзвінок з сайту банку (Skype).
Додатково ви можете зателефонувати за номером 3344 (2 грн. за весь дзвінок), та за номером 044 494 01 01 (по тарифам оператора).
ASalam
ASalam
29 січня 2021, 13:23
Почему деньги которые я плачу за кредит 06.01.2021 поступают к вам на счёт только 12.01.2021 и то только после того как 11.01.2021 не позвонит ваш менеджер и не начнёт рассказывать почему я не плачу за кредит. И так каждый месяц. Платежи в другие банки поступают за минуты а к вам 6 дней. Хотя это элементарный платёж с карты на ваш счёт? И каждый раз какие-то угрозы от сотрудников банка. И получить обратную связь от сотрудников банка по этому вопросу не получаеться потому что они просто бросают трубку!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:18
Доброго дня. Банк завжди рекомендує вносити платіж за кілька днів до розрахункової дати, оскільки термін проходження коштів через різні канали може відрізнятись. Згідно ДБО, п. 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.
З рекомендованими банком каналами погашення заборгованості та термінами проходження коштів ви можете ознайомитись за посиланням — https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kreditov.
Olgapaola
Olgapaola
29 січня 2021, 11:58
Не могу зайти на мой альфа банк так как 2 года назад сменила номер телефона, и все эти два года альфа банк упорно высылает код доступа на старый номер, которым уже давно пользуется другой человек!!! Второе — не понятно почему по кредитной карте с лимитом в 18000 снимается процент более 1500 грн. в месяц!!! Это что за ставка такая???!!! Горячая линия теперь платная!!!??? при звонке на номер для мобильных 3344 — ответ оператора — у вас недостаточно денег для совершения звонка!!! Я что в россию звоню???
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 12:09
Доброго дня.
Згідно ДБО, клієнт зобов’язаний вчасно повідомляти Банк про всі зміни в документах та/або відомостях, що були надані Клієнтом при укладанні цього Договору (паспортних даних, адреси місця проживання та/або реєстрації, контактних реквізитів і т.д.), які були надані Клієнтом при укладенні цього Договору, у порядку й обсягах, передбачених чинним законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку з питань запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом. Змінити контактний номер телефону ви можете у банкоматі АБ або при зверненні до Контакт-Центру.
Всі списання по картковим рахункам проводяться згідно діючих тарифів. З ними ви можете ознайомитись на сайті банку за посиланням — https://alfabank.ua/private-persons/credits/cards/tarifi-ta-umovi-3.
На гарячу лінію ви можете звернутися за номером 044 494 01 01 (тарифікація по тарифам оператора), 3344 (2 грн. за дзвінок).
Villa77
Villa77
25 січня 2021, 12:25
Ирина, Киев
Добрый день! Каждый день мне шлют СМС-сообщения с рекламой приложения Sense SuperApp- я его устанавливать не буду, протестировала- это что-то ужасное, отзывы оказались правдивыми и оценка чуть больше 2 заслуженной. Мне сказали, что отключат эту СПАМ- рассылку, если я обращусь с данной просьбой в приложении Alfa Mobile. Обратилась, зафиксировали. Сообщения продолжают приходить, хотя при обращении мне дали ответ, что «Запит на відказ від комунікацій зафіксований і був оброблений.» Еще одна пришла буквально несколько минут назад. Что еще можно сделать?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 11:58
Доброго дня. Розсилка має інформаційну мету. Адже обслуговування старого додатку невдовзі буде припинено. Тому радимо встановити та поступово тестувати новий. Паралельно можна поки що користуватися обома додатками. В Sense SuperApp є багато корисних функцій — розширений список комунальних банерів, оплата з допомогою Драг'Н'Дроп, можливість отримати квитанції по операціям, наприклад.
gal63971
gal63971
22 січня 2021, 11:43
Замінити картку Альфабанку.
Чи треба їхати в банк?
Сенс Банк
Відповідь банку
22 січня 2021, 11:49
gal63971, якщо вам необхідно перевипустити картку, ви можете звернутися на гарячу лінію банку за номером 044-494-01-01 або написати у чат через додаток Sense SuperApp
galina270649
galina270649
22 січня 2021, 11:40
Галина, Кривой Рог
Я могу закрыть/погасить кредитную карточку дочери без наличия у меня самой карточки только по номеру?
Сенс Банк
Відповідь банку
22 січня 2021, 11:44
galina270649, так, ви можете скористатися одним з наведених варіантів погашення: https://alfabank.ua/ru/pogashenie/pogashenie-kreditov
MachOleg29
MachOleg29
20 січня 2021, 9:52
Олег, Івано-Франківськ
Доброго дня. Хочу розблокувати свою картку 2240 на гарячій лінії, а мене ігнорують ваші співробітники. Що робити?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 січня 2021, 10:18
MachOleg29, ваше звернення в роботі.
53077883
Сергей Денисов
17 січня 2021, 13:51
Сергей
Можно узнать был ли перевод на сумму 50000 гр номер квитанции 441324282828
Сенс Банк
Відповідь банку
19 січня 2021, 10:26
Доброго дня. Напишіть реквізити, на які здійснювався переказ, дату та час оплати.
auakiev
auakiev
14 січня 2021, 15:53
Андрей, Киев
Добрый день!
Программа рассрочки еще жива?
Сделаны три платежа в разных местах, но ни разу не предложена рассрочка.
Сразу пишу, что она подключена, никаких задолженностей нет и т.д.
Спасибо!
Сенс Банк
Відповідь банку
15 січня 2021, 12:38
auakiev, да, жива :)
Пришлите, пожалуйста, в личных сообщениях ваш ИНН, проверим почему не приходит СМС.
TTUOdessa
TTUOdessa
28 грудня 2020, 17:38
Профсоюз транспортников, Одесса
Позвонил мужчина с вашего банка, искал должника, который яко бы указал тел нашей организации как место работы. Спросили почему они не звонят тогда когда выдают кому либо кредиты, что бы удостоверится что
контактный тел правильный.Разъяснили ему, что у нас таких нет сотрудников, что возможно был когда то клиентом нашего предприятия или член «ПСТ». Он подтвердил, что всё понял. Звонки продолжаются женским персоналом. второй раз всё разъяснили. Звонки продолжаются на служебный телефон 0949519… Приходим к выводу; кто у вас работает, их квалификация и воспитание. Общая картина о вашем банке и сотрудниках- деградированные или мошенники?
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2021, 12:22
Добрый день. Напишите детали в ЛС, пожалуйста: на какой номер звонят, кого ищут, дату последних звонков.
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку