Сенс Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.75 | 44.45 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Всі курси банку |
И вот я начал замечать, что он всё увеличивается. Причём увеличивается в зависимости от моего кредитного лимита (а не от суммы текущей задолженности).
Прошу пояснить следующее:
1. Как формируется данный ежемесячный платёж?
2. От чего зависит. Если он зависит от лимита, то верно ли, что я возьму в кредит 50 гривен, а заплачу 200 потому, что у меня лимит 200 тысяч?
Розмір платежу за страхування від фінансових ризиків списується у розмірі 0,1% від суми кредитного ліміту. Якщо у вас ліміт 200тис.грн, то розмір щомісячної плати буде 200грн. Відключити страхування ви можете через чат в мобільному додатку Sense SuperApp або за номером 3344(безкоштовно)
Коментарі (2)
Ваш кредит погашений. Закриється автоматично 10/12. Наступного робочого дня Вам надійде смс з підтвердженням закриття кредиту. Потім можна звернутися в чат або на гарячу лінію для замовлення довідку про закриття.
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Офіційно працюємо з переказами Western Union і отримання у відділенні. По валютній карті можливо зарахування переказу із-за кордону, тільки в даному випадку ми його не гарантуємо, як і не забороняємо.
Коментарі (2)
Так, зможете зняти кошти з картки іншого банку, але буде комісія 2,5% від суми зняття
Написати коментар
У меня кредитная карта, нет возможности погасить задолженность, в кредите наличными мне отказано, есть какие то варианты выхода из ситуации, реструктизации долга например?
Пропозицію про реструктуризацію можу перевірити, тільки напишіть ПІБ та номер телефону.
Написати коментар
Написати коментар
поясните пожалуйста позицию банка по кредитному лимиту для новой карты Cameleon. Я оформил карту как существующий клиент, у меня уже была кредитная карта в Альфа-банке. При оформлении новой карты в приложении Sense возможности выбрать кредитный лимит или как-то перераспределить его с существующей карты не было. В поддержке банка его поставить тоже не смогли, оператор только сказал, что карта вам выдана как дебетовая, без возможности кредитования.
Сейчас у меня в приложении висит баннер с возможностью оформить обычную кредитную карту Red с лимитом, намного превышающим 30 тысяч, которые обещали для карты Cameleon. Возможно ли его хотя бы частично перенести на новую карту? Смысла оформлять отдельно еще одну карту не вижу.
Из обсуждения на форуме Минфина https://minfin.com.ua/2021/08/12/69671947/#com4168985 видно, что проблема есть у многих клиентов.
Написати коментар
аша заявка була вже оформлена та передана відповідальному менеджерові. Максимальний термін розгляду складає до 10 робочих днів, проте, зазвичай, це відбувається, швидше.
Вам надійте смс-повідомлення з номером Вашої Заяви.
Протягом вказаного терміну, Ви можете очікувати виплати за вказаними Вами реквізитами.
Питання: Чому я повинен очікувати на протязі десяти днів на свої кошти?, які не були проведені з технічних причин Вашим терміналом?
Термінал знаходиться за адресою: Львівська обл., м.Львів вул.Тичини,17
Час спроби транзакції 14:40-14:50
Написати коментар
Як варіант, ви можете звернутись для перевипуску знову і забрати потім пізніше, або оформити віртуальну картку через додаток банку.
Написати коментар
При разговоре с менеджером, выяснилось, что счёт закрыть невозможно из-за того, что накануне снятые денежные средства ещё не прошли все круги ада в банковских программах. и посоветовала мне зайти 31.08.2021 во второй половине дня. Меня это не устроило, я позвонил в колл центр банка, с просьбой помочь. Колл центр связался с менеджером, к которому я обращался, перезвонив мне, договорились, что я заеду в отделение 31.08, в 9.30-10 утра, напишу заявление о закрытии счёта, далее все с менеджером.
31.08 у менеджера, пишу заявление. Менеджер мне сообщает(!!!!), что мне нужно будет заплатить банку ещё за что то 10 грн, и того на счёте, у меня должно быть не менее 310 грн (А у меня 308!!). Хорошо, со своих кредитных средств перечисляю на Бизнес Карту 10 грн, заплатив за это 20 грн Вам же, договорились с менеджером, что она будет держать меня в курсе.
01.09.2021 года, звонок менеджера с новостью о том, что счёт закрыт быть не может, в связи с тем, что 01.09.21 года прошла «проводка» за сделанную мной транзакцию 29.08.2021 года. Люди, где 29 а где 01? Снялись 100 грн за обслуживание карточки и т.д. Я позвонил к в колл центр, но, естественно, никто ничем не помог. Плати 100 грн и всё.
В связи с некомпетентной консультацией, которую. мне дал Банк, необходимую для закрытия счета, в связи с медленными «проводками» денежных средств, которые от меня не зависят и мешают закрытию счёта, прошу закрыть мой счёт без доначисления с моей стороны недостающих 100 грн. ИНН 2708403915. Спаси
Коментарі (6)
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Для вирішення питання перерахування коштів на відповідні реквізити просимо Вас повторно заповнити звернення, де належним чином вказати реквізити для зарахування коштів, а саме рахунок для поповнення IBAN, дату та суму платежу, а також надати виписку по картковому рахунку, з якого проводилась операція, де буде відображена інформація щодо ПІБ власника картки та здійснена Вами транзакція.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 1.7 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління НБУ №22, кошти з рахунків клієнтів банки списують лише за дорученнями власників цих рахунків (включаючи договірне списання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі розрахункових документів стягувачів згідно з главами 5 та 12 цієї Інструкції.
Враховуючи зазначене, повідомляємо, що підставою для зняття та перерахування коштів на відповідний рахунок є згода клієнта — власника рахунку, на який були зараховані кошти.
Зі свого боку АТ «АЛЬФА-БАНК» буде повідомлено неналежного отримувача коштів про помилково перераховані кошти та необхідність їх повернення.
Інформуємо, що при здійсненні платежу вкрай важливо ретельно перевіряти всі зазначені в квитанції реквізити. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, по якій здійснюється переказ, несе платник.
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)