Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Papigon
Papigon
30 листопада 2021, 16:02
Сергей, Киев
Добрій день. Вопрос следующий. В выписке по кредитной карте «Максимум» есть такой интересный момент как «Щомісячний платіж за страховий пакет від фінансових ризиків».
И вот я начал замечать, что он всё увеличивается. Причём увеличивается в зависимости от моего кредитного лимита (а не от суммы текущей задолженности).
Прошу пояснить следующее:
1. Как формируется данный ежемесячный платёж?
2. От чего зависит. Если он зависит от лимита, то верно ли, что я возьму в кредит 50 гривен, а заплачу 200 потому, что у меня лимит 200 тысяч?
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 16:24
Добрий день!
Розмір платежу за страхування від фінансових ризиків списується у розмірі 0,1% від суми кредитного ліміту. Якщо у вас ліміт 200тис.грн, то розмір щомісячної плати буде 200грн. Відключити страхування ви можете через чат в мобільному додатку Sense SuperApp або за номером 3344(безкоштовно)
Larisa303
Larisa303
24 листопада 2021, 16:38
Лариса, киев
6 березня 2020 оформлена оферта на укладання угоди про надання кредиту № 402078980 пна 28000грн. я все оплатила в листопаде 2021 бажаю зрозуміти щи є претензії до мене у банку по цьму договору. Мені потрібно одержати документ, що підтверджує закриття договору.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 17:20
Добрий день!
Ваш кредит погашений. Закриється автоматично 10/12. Наступного робочого дня Вам надійде смс з підтвердженням закриття кредиту. Потім можна звернутися в чат або на гарячу лінію для замовлення довідку про закриття.
Orelll
Orelll
16 листопада 2021, 16:09
Доброго дня, прошу звернути увагу на Заявку #41633 дуже не хочеться змінювати ваш банк на інший
Сенс Банк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 18:58
Відповіли вам в приватних повідомленнях на іншому сайті.
grom67
grom67
15 листопада 2021, 18:03
Абакумова- Ірина
Звернулася листом до голови правління АТ «Альфа-Банк» з прохання пояснити чому заблокована моя зарплатна карта і поясненням як її розблокувати. Лист отримали представники банку 07 жовтня 2021 року. На 15 листопада 2021 року відповіді так і отримала. Дуже потребую грошових коштів які знаходяться на заблокованій карті. Чому до сих пір немає відповіді на мій лист ???
Сенс Банк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 19:01
Лист з відповіддю відправлений ще 12.10
Tetiana123
Tetiana123
3 листопада 2021, 9:28
Чи можу я реструктуризувати борг по кредитних картках? Я майже рік тому звільнена з роботи.Працюю як самозайнята особа.Розлучена.Маю 2 неповнолітніх дітей і багато кредитів.Я не можу оплачувати кредит по таких % як зараз.Нещодавно помер тато, він раніше допомагав мені фінансово.Майна свого немаю.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 10:25
Напишіть нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону, перевіримо що можна зробити.
Papigon
Papigon
20 жовтня 2021, 18:29
Сергей, Киев
Подскажите, если открыть валютную карту банка, можно ли получать на неё переводы Western Union?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 19:03
Добрий день!
Офіційно працюємо з переказами Western Union і отримання у відділенні. По валютній карті можливо зарахування переказу із-за кордону, тільки в даному випадку ми його не гарантуємо, як і не забороняємо.
lada21
lada21
20 жовтня 2021, 11:40
Елена, Полтава
Здравствуйте, скажите пожалуйста, я смогу снять деньги с карты Visa ВТБ в отделении Альфа банка?
Сенс Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 12:41
Добрий день!
Так, зможете зняти кошти з картки іншого банку, але буде комісія 2,5% від суми зняття
lady261216
lady261216
12 жовтня 2021, 12:06
Добрвы день
У меня кредитная карта, нет возможности погасить задолженность, в кредите наличными мне отказано, есть какие то варианты выхода из ситуации, реструктизации долга например?
Сенс Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2021, 12:19
Добрий день!
Пропозицію про реструктуризацію можу перевірити, тільки напишіть ПІБ та номер телефону.
ljxtymrf
ljxtymrf
29 вересня 2021, 15:41
Доброго дня! Прошу дуже пояснити, чому я не можу розраховувати на перекредотування боргу? Я не маю змогу після закриття ліміту, не повідомили мене раніше.Тепер погрожують передачею в суд.Я завжди оплачувала і не відмовлялась і не ховалась.Дякую.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 вересня 2021, 20:02
Добрий вечір! Напишіть нам в особисті ваші ПІБ та номер телефону
Agosto
Agosto
28 вересня 2021, 13:40
Agosto
Добрый день,
поясните пожалуйста позицию банка по кредитному лимиту для новой карты Cameleon. Я оформил карту как существующий клиент, у меня уже была кредитная карта в Альфа-банке. При оформлении новой карты в приложении Sense возможности выбрать кредитный лимит или как-то перераспределить его с существующей карты не было. В поддержке банка его поставить тоже не смогли, оператор только сказал, что карта вам выдана как дебетовая, без возможности кредитования.
Сейчас у меня в приложении висит баннер с возможностью оформить обычную кредитную карту Red с лимитом, намного превышающим 30 тысяч, которые обещали для карты Cameleon. Возможно ли его хотя бы частично перенести на новую карту? Смысла оформлять отдельно еще одну карту не вижу.
Из обсуждения на форуме Минфина https://minfin.com.ua/2021/08/12/69671947/#com4168985 видно, что проблема есть у многих клиентов.
AlexandrKaryev
AlexandrKaryev
21 вересня 2021, 0:40
Реквізити введені вірно! Було відскановано картку монобанку! Купюру 500грн. термінал прийняв, але інфорамації до зарахування на дисплеї не було тривалий час.Телефонував одразу в службу підтримки-марно, так і не звязався.Написав в телеграм підтримку, надав всі скріни з терміналу і особисті дані, відповідь в чаті була такого змісту: в
аша заявка була вже оформлена та передана відповідальному менеджерові. Максимальний термін розгляду складає до 10 робочих днів, проте, зазвичай, це відбувається, швидше.
Вам надійте смс-повідомлення з номером Вашої Заяви.
Протягом вказаного терміну, Ви можете очікувати виплати за вказаними Вами реквізитами.
Питання: Чому я повинен очікувати на протязі десяти днів на свої кошти?, які не були проведені з технічних причин Вашим терміналом?
Термінал знаходиться за адресою: Львівська обл., м.Львів вул.Тичини,17
Час спроби транзакції 14:40-14:50
Сенс Банк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 16:56
Добрий вечір! Напишіть нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону, будь ласка.
ulchik848
ulchik848
2 вересня 2021, 13:26
Юлия
Здраствуйте.скажите если карта находится в отделении 90 дней и я не смогу её получить, но она активна в Sense SuperApp, по истечении 90 дней пластик утилизируется и карта прекращает существовать в приложении в цифровом варианте? Просто пластик не получается получить, т. к нахожусь в зоне Оос. Спасибо.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 13:39
Добрий день. Після знищення пластику на відділенні, картка буде анульована і відповідно, працювати в додатку не буде.
Як варіант, ви можете звернутись для перевипуску знову і забрати потім пізніше, або оформити віртуальну картку через додаток банку.
wwwiw1974
wwwiw1974
1 вересня 2021, 19:18
Константин, Харьков
30.08 я обратился в отделение Альфабанка г. Харьков, пл. Защитников Украины, 7/8 с просьбой закрыть счёт своего ФЛП августом месяцем. О том, что на Бизнес карте нужно оставить 300 грн для закрытия счёта и что нужно обратиться в отделение в последний день месяца, я знал из предварительной консультации при обращении в одно из отделений Альфа банка ранее. Этой же датой, перед обращением к менеджеру указанного отделения, я снял денежные средства с карты, оставив там 308 грн с копейками.
При разговоре с менеджером, выяснилось, что счёт закрыть невозможно из-за того, что накануне снятые денежные средства ещё не прошли все круги ада в банковских программах. и посоветовала мне зайти 31.08.2021 во второй половине дня. Меня это не устроило, я позвонил в колл центр банка, с просьбой помочь. Колл центр связался с менеджером, к которому я обращался, перезвонив мне, договорились, что я заеду в отделение 31.08, в 9.30-10 утра, напишу заявление о закрытии счёта, далее все с менеджером.
31.08 у менеджера, пишу заявление. Менеджер мне сообщает(!!!!), что мне нужно будет заплатить банку ещё за что то 10 грн, и того на счёте, у меня должно быть не менее 310 грн (А у меня 308!!). Хорошо, со своих кредитных средств перечисляю на Бизнес Карту 10 грн, заплатив за это 20 грн Вам же, договорились с менеджером, что она будет держать меня в курсе.
01.09.2021 года, звонок менеджера с новостью о том, что счёт закрыт быть не может, в связи с тем, что 01.09.21 года прошла «проводка» за сделанную мной транзакцию 29.08.2021 года. Люди, где 29 а где 01? Снялись 100 грн за обслуживание карточки и т.д. Я позвонил к в колл центр, но, естественно, никто ничем не помог. Плати 100 грн и всё.
В связи с некомпетентной консультацией, которую. мне дал Банк, необходимую для закрытия счета, в связи с медленными «проводками» денежных средств, которые от меня не зависят и мешают закрытию счёта, прошу закрыть мой счёт без доначисления с моей стороны недостающих 100 грн. ИНН 2708403915. Спаси
Сенс Банк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 19:43
Добрий вечір! Взяли в роботу, завтра протягом дня постараємось допомогти.
Toljan78
Toljan78
28 серпня 2021, 22:23
при установке пин я ввел номер паспорта на кнопочном телефоне и тишина. И в чем моя возможная ошибка?
Strelok123
Strelok123
27 серпня 2021, 11:27
Влад, Днепр
Уже неделю пользуюсь картой Хамелеон, все в принципе нравится, но есть один вопрос: в условиях использования карты, а именно в программе вознаграждений Cash’U CLUB есть пункт о дополнительном кешбеке 0,5% за все покупки через Apple Pay/Google Pay без ограничений по сумме. Все оплаты произвожу исключительно через Google Pay, но начислений кешбека 0,5% нигде не вижу. Можете пояснить, каким образом это можно исправить? Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2021, 13:14
0,5% кешбеку за розрахунки Apple Pay/Google Pay нараховується тільки по категоріям, що не були обрані як підвищенні
EvaPodolyanec
EvaPodolyanec
26 серпня 2021, 11:58
EvaPodolyanec, Днепр
02.08 августа был осуществлен платеж по кредиту через систему Альфа-погашення картой другого банка( третий по счёту платёж-используя эту систему)Деньги с карты списались, есть подтверждение об успешно выполненной транзакции.12.08 сотрудник банка по телефону заявил о моей задолженности. 13.08 в отделении банка я написала заявление N1-38785551901 с просьбой найти мои средства ( квитанция прилагается) И начался кошмар! Операторы отдела взыскания по 10 раз в день звонят мне и членам моей семьи, требуя оплатить этот платёж повторно и идти искать деньги у банка-эмитента платежной карты. Отдел взыскания банка проводить в отношении меня и членов моей семьи давление, что является нарушением наших прав, особенно с учетом вышеизложенного. Как воздействовать на банк, чтобы он нашёл мою оплату в своей же банковской системе?
Сенс Банк
Відповідь банку
28 серпня 2021, 14:50
В ході проведеного розслідування було встановлено, що здійснена Вами транзакція була успішною. Кошти були зараховані на рахунок іншого позичальника АТ «АЛЬФА-БАНК» відповідно до вказаних Вами реквізитів.

Для вирішення питання перерахування коштів на відповідні реквізити просимо Вас повторно заповнити звернення, де належним чином вказати реквізити для зарахування коштів, а саме рахунок для поповнення IBAN, дату та суму платежу, а також надати виписку по картковому рахунку, з якого проводилась операція, де буде відображена інформація щодо ПІБ власника картки та здійснена Вами транзакція.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 1.7 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління НБУ №22, кошти з рахунків клієнтів банки списують лише за дорученнями власників цих рахунків (включаючи договірне списання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі розрахункових документів стягувачів згідно з главами 5 та 12 цієї Інструкції.
Враховуючи зазначене, повідомляємо, що підставою для зняття та перерахування коштів на відповідний рахунок є згода клієнта — власника рахунку, на який були зараховані кошти.
Зі свого боку АТ «АЛЬФА-БАНК» буде повідомлено неналежного отримувача коштів про помилково перераховані кошти та необхідність їх повернення.
Інформуємо, що при здійсненні платежу вкрай важливо ретельно перевіряти всі зазначені в квитанції реквізити. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, по якій здійснюється переказ, несе платник.
VitaliiDmt
VitaliiDmt
15 серпня 2021, 15:55
Доброго дня! У мене така ситуація, я оформив картку хамелеон, і зняв гроші із кредитного ліміту, після цього мені зателефонувала якась особа і сказала щоби я надав інформацію щодо паспорта, хоча там при реєстрації усе надсилав, але я не надав через побоювання що то шахраї, мені сказали що моя картка буже заблокована, і тепер я неможу ввійти в програму, що мені робити?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 8:39
VitaliiDmt, добрий ранок. Для можливості розібратися в ситуації більше детально, потрібні дані, по яким можемо вас ідентифікувати як клієнта банка. На жаль, ми їх не отримали. Але сподіваємося, що ви все ж напишете в особисті повідомлення. Адже нам не байдуже.
Villa77
Villa77
13 серпня 2021, 15:16
Ирина, Киев
Подскажите, почему новый продукт- карта Хамелеон предлагается только тем, у кого нет карты Альфа-Банка? То есть новых клиентов Вы привлекаете, а настоящие уже как отработанный материал?
Сенс Банк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 15:29
Villa77, Добрий день. Ні в якому разі. Карта Caméléon буде доступна для оформлення інснуючим клієнтам вже з 16 вересня.
tata191172
tata191172
12 серпня 2021, 16:22
Татьяна, Киев
Виконавець надіслав платіжну вимогу на списання-не відбулося, лист альфа банком був прийнятий 30.07.2021 в 8:13 трек номер 0600008147296. Списання не відбулося! Лист в Альфа Банку отримано перевірено по трек номеру! По гарячій лінії спеціалісти кажуть листа не бачать в программі!!! Хоча виконавець приїзжав на відділення по вул.В.Васильківська 100 в Києві зареєстрували йому платіжну вимогу № 64505735 від 03.08.2021 0410007! Коли відбудеться списання з мого рахунку!!!!!????
Сенс Банк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 16:56
tata191172, Добрий день. Від вас вже отриман відгук, який на разі перевіряється. Чекайте, будь ласка. Рішення вам буде надано в розділі Відгуки.
Tan5576
Татьяна Кулакова
7 серпня 2021, 13:20
Татьяна, Николаев
Добрый день.Я закрыла договор в Альфа банке.Хочу закрыть мобильное приложение.Оператор чата мне сказала, что надо его просто удалить с телефона.Я переживаю, что им кто то может воспользоваться и заказать кредит на виртуальный счет.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 9:05
Татьяна Кулакова, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію. Якщо ми не отримаємо код, доведеться закрити звернення. Якщо ви закрили всі рахунки в АБ то можете звернутись до відділення і подати запит на блокування облікового запису. Та це не є обов'язковим. Після блокування на підтверджену електронну адресу в My Alfa-Bank приходить повідомлення, що обліковий запис заблоковано.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.45
USD 41.7 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.45
USD 41.7 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку