Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сенс Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Uraad
Юрий Адаменко
1 квітня 2022, 12:46
Юрий, Селидово
Добрый день, в феврале 2022 открыл фоп. На счет поступили деньги, сегодня должны были поступить еще. Открыв приложение Альфа-Банка обнаружил, что мой счет фоп заблокировали без предупреждений и пояснений, я проживаю на территории Украины в Донецкой области, мой фоп зарегистрирован так же на территории Украины в Донецкой области, налоги уплачиваются, в чем причина этой блокировки? когда счет будет разблокирован, и как я могу получить доступ к своим средствам? к п.15 Постановления НБУ №18 от 24.02.2022 отношения никакого не имею, являюсь гражданином Украины.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 12:38
Добрий день!
Вже спілкуємось з вами в особистих повідомленнях.
alyona73
alyona73
31 березня 2022, 20:02
Алёна
Как активировать карточку Альфа-банка?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 16:09
Активувати картку можна в додатку банку Sense SuperApp. Для активації картки перейдіть у Продукти -> виберіть рахунок з карткою, яку хочете активувати -> натисніть на зображення картки та оберіть Активувати картку.
Детальніше в центрі підтримки: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360017002580
Також ви можете це зробити за номером нашої гарячої лінії 3344 (безкоштовно), але там потрібно буде трішки зачекати, оскільки з'єднання з оператором відбувається в порядку черги.
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💛💙
Mirasaki
Александр Максименко
30 березня 2022, 17:41
Александр
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, у меня пропала карта с деньгами на счету в приложение SenseSuperApp. Как решить эту проблему?
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 17:44
Добрий день!
Треба перевіряти детальніше. Напишіть нам в приватні повідомлення, перевіримо.
viktorkm50
viktorkm50
30 березня 2022, 12:52
viktorkm50, Бахмут
Добрий день. 11.03.22 на Альфабанк платіжною системою Payoneer мені був здійснений платіж, але на моїй картці гроші не з’явились. Я проживаю в Бахмуті Донецької обл. (підконтрольна Україні територія), в місцевому відділенні нічого з цього приводу мені сказати не можуть. Можливо. причиною інциденту може бути плутанина у номері мого рахунку. Справа в тому, що у мене був давно відкритий рахунок, яким я довгий час не користувався, і він був анульований. У цьому році я відкрив новий, але в Payoneer міг залишитися старий номер рахунку, на який вони й переказали гроші. Усі данні по транзакції у мене є окрім номеру рахунку, який я не можу з’ясувати, так як мій аккаунт у зв’язку з санкціями вже заблокований. Допоможіть, будь ласка, з цим розібратися і якось врятувати мої, хоч і невеличкі, гроші.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 березня 2022, 15:22
Добрий день. Ми не співпрацюємо з системою Payoneer. Тому ми не можемо гарантувати зарахування коштів на рахунок.
Напишіть нам в чат з Sense SuperApp або зателефонуйте в КЦ за номером 3344 та 0800502050 безкоштовно. Спробуємо допомогти.
tugh2014
Юлия Новичкова
28 березня 2022, 22:45
Юлия
Доброй ночи Я, Новичкова Юлия Юрьевна 10.10.1986 являюсь вашем клиентом банка. Извините, что поздно.Но пишу так как осталась без денег с двумя детьми.Зайти в кабинет не могу, так как смс уведомление приходит только по номеру, а Киевстар т. данный момент не работает нет сети. Прошу Вас перепровлять пароли на вайбер.ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА 🙏🙏🙏(((
Сенс Банк
Відповідь банку
29 березня 2022, 12:22
Добрий день! За замовчування коди-підтвердження можуть йти лише як смс :(
Як варіант, ви можете змінити фінансовий номер в банку на тей, котрий має доступ до мобільної мережі.
Для зміни зателефонуйте за номером 3344 або 0800502050 безкоштовно.
1976ANDREI
1976ANDREI
26 березня 2022, 14:26
Аноним, Днепр
Зачем Вы сливаете информацию Альфа-Банку, который находится на территории России? Из-за слива информации — на почту поступают предложения по кредитной карте данного банка, который находится на территории России. Зачем Вам нужно сливать информацию об украинских гражданах? С какой целью Вы это делаете? Это работа на врагов?
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 14:45
Ми не передаємо персональні дані, тим паче в російським банкам. Можливо ви самі намагались оформити рахунок в банку і залишили там свої дані.
1976ANDREI
1976ANDREI
26 березня 2022, 13:17
Аноним, Днепр
Почему данный российский банк работает на территории Украины?
Закрывайте свой бизнес. Украинскому народу Вы не нужны.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 13:49
Міністерство закордонних справ Великобританії визначило Альфа-Банк Україна окремою юридичною особою, яка не підпадає під санкції.
Санкції стосуються Альфа-Банку Росія. При цьому окремо підкреслюється, що Альфа-Банк Україна — окрема юридична особа.
Податки з прибутку завжди платили і продовжуємо це робити в бюджет України. Також не забуваємо допомагати нашим ЗСУ.
Fullname
Fullname
20 березня 2022, 20:28
Вітатись не буду, це не питання а твердження, альфа банк ви ніколи не були Українським банком рів но як кацапи нам братнім народом ви завжди належали довбаним кацапам, Фрідман та Авен, навіть після того як ви маєте узгодити з Національним Банком довірену особу, якій передається право голосу щодо акцій підсанкційних акціонерів, Фрідман та Авен, та право будь-яким чином брати участь в управлінні банком, реальними власниками залишаться Фрідман та Авен. Тому ніколи, навіть в п'яному вигляді, не пишить такі дурниці як ми Український банк. Треба весь ваш портфель націалізувати а діяльність банку заборонити. Я мав необережність відкрити у вас рахунок, перед війною, на зараз кошти всі вивів і після війни рахунок закрию, якщо з вашого боку будуть о мене претензії, наприклад % за неактивний рахунок, я вам глотки поперегризаю прямо в вашому відділенні кацапи довбані.
Makee1521
Makee1521
16 березня 2022, 11:31
Андрій, Харків
Мені треба розблокувати карту зарплатного проекту.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 березня 2022, 16:58
В залежності від причини блокування це можна зробити у різний спосіб. Якщо ви блокували самі в особистому кабінеті, то так можете і зняти. Якщо причина інша, то в більшості випадків це можна зробити в нашому чаті, або контакт-центрі. Можемо відповідати не так швидко, оскільки багато з наших колег зараз працюють в регіонах, де ведуться бойові дії, але докладаємо багато зусиль, щоб допомогти вам. Сподіваємося на ваше розуміння
Smcn
Smcn
15 березня 2022, 13:46
Сергій
До цього часу не надійшли кошти з щомісячного грошового утримання судді у відставці по терміну виплати 6 березня. Така проблема лише в Альфа банку. В інших банках виплати здійснені. Як це вирішити?
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 10:15
Добрий день! Потрібні дані про те чи був перерахунок до нашого банку цих коштів. Потрібно уточнити в бухгалтерії, яка проводить фінансування спосіб, у який було поповнення рахунку, дату і номер відомості (якщо перерахунок всередині банку)
Dydyn1961
Dydyn1961
15 березня 2022, 9:26
Дидин Олег Іванович, с.Дуліби, Стрийський р-н, Львівська область
15 лютого 2022 року служба безпеки банку м.Київ прибула в с.Дуліби, вул. Шевченка, 40., де знаходиться будинок, проживає моя сім'я і прибудоване кафе. Вказана нерухомість згідно нотаріального напису знаходиться у власності банку. В процесі переговорів була досягнена домовленість про викуп цього майна одним із членом моєї сім'ї. На час підготовки договору купівлі-продажу кафе банком було поставлено на охорону терміном на 1 рік (Охоронне агенство Тигр м.Чернівці). Доступ до кафе знаходиться в начальника відділу проблемних кредитів у відділенні м. Львів. Договореність була в тому, що орієнтовно через тиждень буде готовий договір, його нотаріальне посвідчення і, відповідно, розблокування кафе.
Від того часу контакту з представниками банку у відділеннях м. Львів і в м. Київ немає. Я розумію, що в банку відбулися зміни. Прошу надати інформацію по цьому питанню і підсказати вихід із даної ситуації. Також прошу надати телефон або електронну адресу для спілкування по даному питанню.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 10:07
Добрий день! написали вам в особисті повідомлення для уточнення даних
Aksinia
Aksinia
13 березня 2022, 21:41
Здравствуйте. С конца февраля жду зачисления Swift перевода на свою карту. Деньги отправителю не вернулись, мне на карту не зачислены. Четыре раза звонил в банк, обещали перезвонить, никто не перезвонил. Две недели не можем найти деньги. Как так?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 березня 2022, 17:42
Добрий день! напишіть нам в особисті номер рахунку на який чекаєте переказ, дату відправки переказу, суму і країну, з якої відправляли кошти. Ми розшукаємо платіж зі свого боку і допоможемо вам
ValeryCZ
ValeryCZ
10 березня 2022, 16:41
Валерій
Доброго дня! Я місяць назад взяв в рострочку товар в магазині електроніки! На 25 місяців!
А зараз зайшов в програму Сенс і бачу термін кредитування на 5 місяців! В договорі я підписував на 25 міс. Скажіть будь ласка, це глюк? Дякую
Сенс Банк
Відповідь банку
11 березня 2022, 12:58
Добрий день! Без перевірки самого кредиту важко щось відповісти. Напишіть нам в приватні повідомлення, ми перевіримо що там.
Verhovinska87a
Verhovinska87a
5 березня 2022, 12:35
Доброго дня, я вчора 4.03.2022.хотіла зняти гроші з кридитки через ваш термінал але він гроші з карточки зняв, а мені так і не видав, що мені тепер робити, як забрати свої гроші?
Сенс Банк
Відповідь банку
5 березня 2022, 14:15
Добрий день!
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення. Посприяємо у вирішенні питання.
Alla171997
Alla171997
3 березня 2022, 15:01
Алла, Київ
Як що не встигла забрати заробітну картку із банку, бо настала війна в Києві.
Чи можна іншим способом скористатись допомогою банку?
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2022, 15:17
Нова кредитна картка зберігається 60 календарних днів.Нова картка в пакеті послуг — 90 календарних днів. Підкажіть, будь ласка, з якими складнощами ви зіштовхнулись? Можливо нам вдасться вам допомогти?
Olena98765
Олена Демковська
27 лютого 2022, 9:19
Як під час війни сплачувати кредит. коли нема доходу і коли буде неясно?
tvkuzm
tvkuzm
25 лютого 2022, 22:51
Татьяна, Краматорск
С 24 февраля не могу снять необходимую сумму налички, установлен лимит по карте 1 тыс. грн и его невозможно изменить. Управляющая в отделении банка утверждает, что НБУ ограничена сумма снятия налички до 20 тыс. грн в день (в постановлении НБУ №18 — 100 тыс. грн), при этом всем желающим выдают только 1 тыс. грн якобы из-за отсутствия наличных средств. Кроме того, не могу расплатиться картой по безналичному расчету и оплатить коммунальные услуги на сумму более 5 тыс. грн опять же из-за отсутствия возможности изменить лимит. Управляющая в отделении банка рассказывает об ограничениях, о которых в постановлении НБУ №18 не сказано ни слова (например об ограничениях при безналичном расчете). А сегодня (25.02.2022) банк вообще превзошел себя: я вывела на карту кэшбек 555 грн, который успешно снят, но на карту так и не зачислен. В чате ответов на вопросы не дают, полное игнорирование клиентов банка. Мне кто-то ответит на поставленные вопросы?
i111
i111
21 лютого 2022, 12:02
Ірина 0678759858, Київ
На мій телефон приходять повідомлення про кредити сторонньої людини. Ця людина, випадково чи ні, вказала в кредитній справі мій номер телефону. Працівники банку не перевіряли достовірність інформації, а на мої телефонні прохання розібратися — не відреагували. Зараз до мене вже телефонує фірма, якій передано справу у зв'язку з заборгованністю за кредитним договором. Я не клієнт Вашого банку і тепер заріклась їм бути, але прошу відгородити мене від подальшого вторгнення в моє особисте життя.
0975691345
0975691345
17 лютого 2022, 11:08
Курасова Наталія Іванівна, м.Черкаси
03.01.2022р. з моєї зарплатної картки були вкрадені кошти в розмірі 1600 грн.
це був вихідний день. 04.01.2022р. я звернулася у відділення Альфа банку з заявою, розібратися яким чином з моєї картки були вкрадені кошти. Працівник банку пояснила, що гроші з моєї картки були зняті, але банк їх ще не списав. Картку ліквідували, та видали іншу. На розгляд заяви сказали відведено місяць. Але через місяць з банку прийшла відповідь, що розглядать цю заяву ще будуть до 180 днів. Мені не зрозуміло в чому причина повернути мені мої кошти, якщо вони залишились в банку, чому такий термін розгляду заяви. Карткою користувалася я тільки сама, нікому її не давала, ніколи ще таких проблем не було, виходить всі наші кошти банком взагалі не захищені, складається враження, що всі ці маніпуляції з коштами проводяться не чистими на руку працівниками самого ж банку. Одна надія на Вас, допоможіть повернути мені мої зароблені кошти. Дякую за розуміння.
uakh
uakh
14 лютого 2022, 11:17
Доброго дня, я знову з запитанням, де я чи як я можу отримати договір з банком який банк повинен надати при відкритті карти? Коли я відкривав карту через додаток то банк вимагав надання адреси @ на яку буде надісланий договір але надіслали ДОВІДКА
про систему гарантування вкладів фізичних осі, Паспорт споживчого крдиту та файл .p7s який не можна використовувати як PKCS#7 та неможна відкрити.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 13:21
При відкритті віртуальної картки ви на e-mail отримуєте акцепт, попередньо погодившись на умови оферти, цим самим надаючи згоду на виконання обома сторонами умов ДБО (договору про банківське обслуговування): https://old.alfabank.ua/corporate-business/money-management/dkbo

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.45
USD 41.7 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.45
USD 41.7 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Гаряча лінія Сенс Банку