Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Сенс Банку: Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8

Адреса:
Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
22 жовтня 2023, 22:42
Дуже швидко допомогли вирішити проблему з поверненням помилкової оплати. Окремо вдячний Анні Стецько за підтримку і за лояльність хоч і не являюсь клієнтом банку Sense. Але все-таки стану)
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
23 жовтня 2023, 8:53
Не зважаючи на не велику помилку в прізвищі, ми все таки смогли знайти вашу помічницю💕 Нам дуже приємно, що наша Анна змогла допомогти вам вирішити ваше питання та залишити після себе позитивні враження 😊 Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми емоціями після спілкування з нашою підтримкою.

Ваш помічник Андрій 💙
1 не зарахована
10 жовтня 2022, 18:33
Нараховують відсотки уявні списання піднімають ліміт-таким шляхом збільшуючи заборгованість
Просто жахливий банк я не розумію так обманювати людей, а саме цей **** cameleon
Знущання обкрадання людей
А це сума в місяць -800−1000 гривень на карточці яким чином шось ставиш на карточку, а вони якимось шляхом зникають

Хто в такій ситуації з цим банком коментуйте
Я буду подавати позов до суду
Коментарі (4)
Ответ банка
Сенс Банк
10 жовтня 2022, 19:08
Ми повністю вас розуміємо, але наш банк жодними шархрайськими діями не займається. Всі нарахування відсотків, як і раніше, здійснюються згідно умов вашого договору. У випадку, коли на картці не достатньо коштів для погашення щомісячного платежу, по картці може виникати несанкціонована заборгованість, що негативно впливає на кредитну історію. Щоб її уникнути, банк може збільшувати суму кредитного ліміту на розмір цієї заборгованості, і на жаль, відмінити таке збільшення не можливо.
5 не зарахована
23 жовтня 2021, 11:29
Дякую за оперативну допомогу і консультацію Нікіті Нечаю!
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
23 жовтня 2021, 11:46
Дякуємо за ваш відгук! Будемо раді бачити в чаті ще, заходьте ;)
Відповідь адміністратора
Мінфін
25 жовтня 2021, 19:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
5
20 серпня 2021, 11:06
Я клиент Альфы почти 12 лет и с уверенностью скажу, что банк развивается и меняет отношение к клиенту в лучшую сторону. В последнее время особенно радует развитие приложения Sense и лояльность банка. Все конфликтные ситуации, если они возникают у меня с банком, решаются и в мою пользу. О чем я и хотел сообщить. Успехов вам и удачи.
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
20 серпня 2021, 11:19
Vvz2019, Добрий день. Дякуємо за відгук.
1
31 січня 2021, 8:50
Це не банк, а позор.
При оформлені картки тай при її отриманні менеджери не розказують про тарифи. А коли починаєш користуватись карткою тільки слідкує я з карти пропадають грош. При зверненні до кол-центру в онлайн чаті відповідають, що тарифи по обслуговуванні картки займають 2 листкова А4 дуже багато треба розказувати і це займає багато часу. Тобто працівник банку не зобов’язується клієнта ознайомити з тарифами обслуговування. Виношу висновок якщо клієнт незрячий чи не писемний він ніяк не може дізнатись про тарифи.
На мою думку це обман та грабіж.
Якщо маєте можливість то ніколи не обслуговуйиавайте клієнтом цього банку.
Найгірший банк з усіх в яких обслуговувалась.
Коментарі (3)
Ответ банка
Сенс Банк
1 лютого 2021, 16:43
IRA1IRA, під час оформлення продукту, співробітник дає можливість ознайомитися з тарифами та пояснює основні моменти його використання.

Додатково, усі тарифи по картам банка розміщені на сайті банку: https://alfabank.ua/ru/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi?refId=MainpageMainMenu
3
2 вересня 2020, 14:37
оформила депозит и очень жалею. пока оформляла, пережила стресс. мне одолжение банк делает что мои деньги берёт. менеджер старалась. но общая обстановка ужасна. очереди.. долго. затянуто. единственный банк где клиенты стоят. как попрошайки уличные. зачем мне платить за смс оповещение, если у меня в телефоне есть приложение банка? Я ПРОСИЛА?????? теперь чтобы это убрать я должна идти в банк. опять идти.стоять очередь. тратить своё время впустую. что за уровень обслуживания. позвонила. запись. меня назвали Михайло Петровичем. офигеть. буду знать. бардак редкий. издевательство. проценты дали первого числа в августе. теперь третьего. сбой какао-то. ЭТО У МЕНЯ СБОЙ НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ОТ ВАШЕГО БАНКА.ПРОЧИТАЛА ОСТАЛЬНЫЕ ОТЗЫВЫ. ТЕПЕРЬ УЖАСНО ПЕРЕЖИВАЮ ЗА ДЕПОЗИТ.неужели нельзя работать просто нормально. не доводя своих вкладчиков до нервного срыва. какой идиот программировал автоответчик? у вас во всём только сбои. и потеря времени
Коментарі (27)
Ответ банка
Сенс Банк
3 вересня 2020, 15:59
aqva, никаких сбоев по начислению процентов не было, они выплачиваются ежемесячно в дату оформления вклада. В августе они так же были выплачены 3-го числа.
Оформить вклад можно через мобильное приложение в любое удобное для вас время. Если вы не желаете получать СМС по карте, вы можете переключиться на PUSH-уведомления, они бесплатны. Инструкцию как это сделать отправили в личных сообщениях.
Звонков с вашего финансового номера телефона за последние 2 месяца не зафиксировано. Уточните когда и с какого номера вы звонили в банк?
3
3 серпня 2020, 12:13
Я є клієнтом Альфа-Банку вже майже 5 років. До карантину не звертав уваги, як він мене доїть
24 липня я вніс на свою кредитну картку всю суму заборгованості, щоб повернутися у пільговий період і не переплачувати за відсотки. У терміналі Альфа-Банку, де я здійснював платіж, писало що гроші зарахуються в той самий день, інакше я б оплатив через касу. 25 липня у мене розрахункова дата, оскільки це визідний, списання перенеслися на 24, тому мені було так важливо, щоб гроші зарахувалися саме в той день. Вкінці дня не було жодних списань, тому я зрадів, що встиг, зробив все вчасно. Але на ранок 25 липня з мене списали 1000грн, і ось дивина у виписці це списання фігурує 24 липня. Що за шахраї: списують гроші заднім числом, пепеносять дати платежу, в односторонньому порядку змінюють умови договору, обіцяють кредитні канікули, а по факту доять ще більше, взагалі не цінують власних клієнтів. То як зарахувати мені на рахунок в суботу не можна, а як списати — будь ласка?
Вимагаю повернути несправедливо стягнені з мене кошти, хватить мене вже так безсовісно доїти, а ще під час карантину, коли грошей і роботи нема. За що я страховку плачу по безробіттю?
Коментарі (4)
Ответ банка
Сенс Банк
4 серпня 2020, 8:53
Pavlikivsky30, по кредитній картці Максимум Готівка пільговий період не обумовлений тарифами. Списання плати за РКО відбувається за умови, якщо на розрахункову дату є заборгованність.
Термін зарахування коштів на рахунок вказан на сайті банку за посиланням: https://alfabank.ua/pogashenie/atm
Варіанти вирішення питання надіслали в особистих повідомленнях.
4
8 травня 2020, 23:22
Столкнулся с неприятной ситуацией. Являюсь клиентом банка на протяжении более чем 5 лет. На данный момент пользуюсь пакетом Платинум Блек. Согласно условиям банка в случае проведения 12 платежей по картам на протяжении календарного месяца, абонплата в размере 100 грн не списывается, но есть одно но, необходимо считать не по дате операции, а по дате проводки операции, то есть +2-3 дня. Я неоднократно обращался в банк с тем что это очень неудобно считать по датам проводки, но многие годы приходилось мириться с этим неудобством.
В апреле как всегда я выполнил условие, провел 12 платежей по дате проводки месяца апреля. И что Вы думаете? Захожу в онлайн банкинг и вижу что с меня сняли 100 грн. Перепроверил не ошибся ли я? Нет, все согласно условий банка, которые, подчеркиваю, действовали пару лет.
Зашел на сайт, в разделе «Архів змін» в который неоднократно мне сотрудники банка советовали заглядывать никаких новостей нет. СМС или сообщений на Вайбер или пушей с приложения тоже не было с новостями о грядущих измениниях.
Написал в чат — говорит девушка, да, сейчас мы сделали клиентам подарок, считаем не по дате проводки 12 платежей, а по онлайну. Весело… Получается что банк в одностороннем порядке изменил условия, не уведомил клиента, не разместил информацию об изменении на сайте и снял с меня 100 грн, в то время как я выполнил условия банка.
Прошу рассмотреть мою жалобу, надеюсь на скорейшее решение этой проблемы.
Коментарі (7)
Ответ банка
Сенс Банк
10 травня 2020, 15:32
Добрый день, vermont84. С апреля месяца были введены изменения в примечании к 1-му пункту тарифов: учитывается количество операций, проведенных в календарном месяце, а не когда прошло фактическое списание со счета. Поэтому и произошло списание РКО. Для сохранения Вашей лояльности сумма РКО будет возвращена на счет в первый рабочий день.
1 не зарахована
4 вересня 2019, 15:36
Желающие открывать депозиты и кредитные или дебетные карты в альфа банке — остановитесь пока не поздно!!!
Сегодня закончился депозит. Всю сумму перевели на текущий счёт. В приложении банка уточнил есть ли комиссия при снятии депозита. Ответили, что нет…
Пришёл в кассу получить. Касса отфутболила к менеджеру. Менеджер «обрадовал»: ЗА СНЯТИЕ С ТЕКУЩЕГО СЧЕТА СУММЫ ДЕПОЗИТА С НЕЁ БУДЕТ УДЕРЖАНА КОМИССИЯ!?.. ((( Альфа банк, я очередной раз убедился в ПОЛНОЙ НЕ КОМПЕТЕНЦИИ ВАШИХ СОТРУДНИКОВ И НЕЛОЯЛЬНОМ ОТНОШЕНИИ К КЛИЕНТАМ!!!
К тому же дополню, что в отделении работает всего один менеджер и 1 касса и постоянно очереди. Уже в ощад банке такого нет.
Коментарі (6)
Ответ банка
Сенс Банк
4 вересня 2019, 17:26
Vvz2019, пришлите, пож-ста, в личку ваш ИНН, чтобы я смогла разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
Відповідь адміністратора
Мінфін
10 вересня 2019, 9:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.09.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1
23 серпня 2019, 18:45
Довелось побувати сьогодні в цьому «банку» в м. Івано-Франківську. Керівника на роботі немає, заступника також. Працівники некомпетентні, хамлять. На всі питання відповідають: «Дзвоніть на гарячу лінію». Гаряча лінія платна (044). Поки хтось візьме трубку проходить від 5 до 10 хвилин, під час яких вам вішають на вуха рекламу за ваші ж гроші". В кінцевому результаті вам обіцяють через п`ять днів надати письмову довідку за ціною 150 гривень!!! За роки свого життя я ще такого жлобського банку з такими наглими працівниками не зустрічав. Повна зневага до людей!
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
27 серпня 2019, 16:32
vasilvasilovich, надійшліть, будь ласка, ваш ІПН та деталі ситуації в особисті повідомлення. Перевіримо коректність дій співробітників.
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Івано-Франківськ, пл. Міцкевича, 8- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.