Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Адреса:
Харків, пр-т Гагаріна, 244
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 липня 2023, 10:45
Доброго дня! Зараз всі відділення працюють так скажемо з «міксом» валюти, тобто, частина з них нові купюри (2017 року випуску, наприклад), а частина — це ті які надходять від клієнтів, при поповненні чи валютообміні.
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Нових купюр зазвичай може бути лише 20%, тому співробітники видають ті банкноти, які є в них в касі.
Через це при зверненні, вам можуть видати частково новими купюрами, частково старими. Обмежень щодо року випуску банкнот — немає як на видачу так і отримання від клієнтів.
Умови прийому та критерії оцінки старості/зношеності банкнот національної валюти регламентовані Постановою НБУ №134 від 03.12.2018.
Як варіант ви можете зняти кошти в касі, а потім обміняти на нові купюри в пункті обміну. Так, це не зовсім зручно, але можна зробити обмін таким чином.
Дуже шкода, що виникла така ситуація, але ми сподіваємось, що у вас приймуть назад купюри будь-якого року випуску. Адже зараз всі банки приймають купюри старого зразку, головне щоб вони були в гарному стані🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Заблокували картки та додаток у банку причиною якою було шахрайські дії по картці, сказали мені звернутися до відділення банку у моему місті для розгорнутої відповіді до причини самого блокування. Я прийшла до відділення мені сказали, що мою картку та додаток забловано без можливості розблокування, я не розумію чому, бо в мене не було шахрайських дій, була підписка та я її оплачувала у термін її дії, ніяких більше транзакцій по карткам в мене не було. Якщо можливо, прошу розлягути цю скаргу, тому що, я хотіла бути належним користувачем цього банку, тому що, я користуюся банком з 2020 року та скарг в мене не було. Всім радила цей банк, але зараз в мене не має бажання тому що без особових причин мене було заблоковано.
Коментарі (10)
Ответ банка
15 березня 2023, 8:32
Ваша картка обмежена і розблокування по ній недоступне. Доступне тільки закриття рахунку. Оскільки ваші дії по картці не відповідають умовам ДКБО та несуть загрози фінансових та репутаційних втрат для банку. Детальніше про причини: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.
^Богдан
Закрити рахунки можна онлайн, написавши в чат через зручний месенджер, або сайт банку.
^Богдан
Сегодня 12.03.2020г. в отделении Альфа-банк, по адресу г.Харьков,
пр-т. Гагарина, 244, я погашал ежемесячный платеж по кредиту, в размере 3000 грн. (три тысячи гривен) через банкомат № 3485. После внесения денег, банкомат завис, выключился и перезагрузился. Чек об оплате банкомат мне не выдал. На вопрос — прошел платеж или нет, сотрудники банка дать ответ не смогли. Сотрудница отделения банка Абрамова должность директора отделения (должность со слов подчиненных) сказала звонить на горячую линию и решать сложившуюся проблему с «ними» На горячей линии так же ответа мне не дали, а посоветовали написать обращение. В своём обращении я указал суть сложившейся ситуации, поставил дату и подпись. Мне выдали копию этого обращения. Чек об оплате выдан не был, смс оповещение о том, что оплата прошла мне так же не прислали. На руках только копия обращения. Со скандалом еле добился подписи и печати выше указанной Абрамовой на этой копии обращения. Так как кроме обращения напечатанного на принтере у меня больше нет никаких доказательств об оплате. В дальнейшем, пользоваться услугами и сотрудничать с Альфа Банк само собой не буду. В течении суток буду вынужден обратиться в органы внутренних дел, а так же суд по факту мошенничества, так как моими средствами завладели не законно.
Написати коментар
пр-т. Гагарина, 244, я погашал ежемесячный платеж по кредиту, в размере 3000 грн. (три тысячи гривен) через банкомат № 3485. После внесения денег, банкомат завис, выключился и перезагрузился. Чек об оплате банкомат мне не выдал. На вопрос — прошел платеж или нет, сотрудники банка дать ответ не смогли. Сотрудница отделения банка Абрамова должность директора отделения (должность со слов подчиненных) сказала звонить на горячую линию и решать сложившуюся проблему с «ними» На горячей линии так же ответа мне не дали, а посоветовали написать обращение. В своём обращении я указал суть сложившейся ситуации, поставил дату и подпись. Мне выдали копию этого обращения. Чек об оплате выдан не был, смс оповещение о том, что оплата прошла мне так же не прислали. На руках только копия обращения. Со скандалом еле добился подписи и печати выше указанной Абрамовой на этой копии обращения. Так как кроме обращения напечатанного на принтере у меня больше нет никаких доказательств об оплате. В дальнейшем, пользоваться услугами и сотрудничать с Альфа Банк само собой не буду. В течении суток буду вынужден обратиться в органы внутренних дел, а так же суд по факту мошенничества, так как моими средствами завладели не законно.
Ответ банка
12 березня 2020, 13:24
Добрый день, Artem57. Приносим Вам свои извинения за данную ситуацию. Уточните, пожалуйста, Ваш мобильный номер телефона в личном сообщении, проверим.
Ребята хочу предупредить за альфа банк, этот банк умалчивает условия, обдерет вас как липку!!! Они снимают комиссию даже за пользование личных средств, притом на следующий день, чтобы клиент не обратил внимание. Также в конце каждого месяца списывают кучу процентов, которые нигде не указывались в договоре!!! После закрытия счета, личные средства просто отправили деньги на благотворительность не уведомив клиента!!! Хотя я говорила, что личные средства я буду снимать, после истечения 60 дней, мне ответили, а ваши деньги отправили на благотворительность по вашему заявлению, но само заявление мне не показали с моей подписью и менеджер не смог внятно объяснить, почему они молча, без смс отправили мои средства!!!
Написати коментар
Ответ банка
1 листопада 2019, 12:14
taniasattarova, все условия использования карты подробно описаны в ее тарифах. Пришлите, пож-ста, в личку ваш ИНН, проверю информацию по переводу средств на благотворительность.
Зробила замовлення валюти заздалегідь, прочекала 5 днів, прийшовши в відділення від касира почула, що купюри тільки 1996 року, інших не буде і не чекайте, беріть ті що є. Після цього касир почала робити вигляд, що займається своїми справами, не відповідаючи на мої питання. Менеджер банку також по завченій схемі повторила — купюри тільки 1996 року, інших не буде, замовлення можете робити скільки хочете, купюри все одно отримаєте мотлохом 1996 року.
З мене вже вимагають повернення боргу, погрожують, і гроші в мене є на рахунку, а віддати я їх не можу, «завдяки» Сенс банку. Співробітникам банку пояснила свою ситуацію, їм взагалі по…й, повторюють завчені фрази, вони не хочуть зрозуміти ситуацію клієнта та знайти вихід!
До цієї ситуації проблем з банком не мала, радила його друзям, а тепер взагалі зникло бажання бути клієнтом сенсу!