Відділення Сенс Банку: Кременчук, пр-т Свободи, 32
Адреса:
Полтавська область, Кременчук, пр-т Свободи, 32
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ukrx
16 травня 2024, 9:49
Сделана опция перераспределения лимита между кредитными картами Chameleon Red, но опция не работает
Коментарі (1)
Ответ банка
19 травня 2024, 12:34
Дійсно, в нашому банку діє логіка Єдиного ліміту, тобто банк надає вам певну суму кредитних коштів, яку ви можете використовувати на власні потреби. І разом з тим у нас є багато карток, для різних потреб та задач — тому існує чудова функція перерозподілу кредитного ліміту між картами, аби можна було користуватись коштами під різні завдання й потреби й отримувати максимум користі та задоволення😉
По картці RED максимальна сума кредитного ліміту становить 200 000 грн, а по картці Caméléon максимальна сума 30 000 грн — що передбачено тарифами картки, а також умовами даного продукту. Тому при спробі збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon на суму більшу, ніж 30 000 грн шляхом зменшення ліміту на картці RED — нічого не буде відбуватись, адже вже досягнуто верхньої межи кредитного ліміту.
Саме тому не вдавалось збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon, і справа зовсім не в непрацездатності цієї функції чи застосунку в цілому 😊
Дізнатись детальніше як можна перерозподілити ліміт можна за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415272899730
Був радий допомогти розібратись у цьому питанні, й запевняю, що застосунок працює без перебоїв, і конкретно ця функція ще ніколи не підводила 😁
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
По картці RED максимальна сума кредитного ліміту становить 200 000 грн, а по картці Caméléon максимальна сума 30 000 грн — що передбачено тарифами картки, а також умовами даного продукту. Тому при спробі збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon на суму більшу, ніж 30 000 грн шляхом зменшення ліміту на картці RED — нічого не буде відбуватись, адже вже досягнуто верхньої межи кредитного ліміту.
Саме тому не вдавалось збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon, і справа зовсім не в непрацездатності цієї функції чи застосунку в цілому 😊
Дізнатись детальніше як можна перерозподілити ліміт можна за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415272899730
Був радий допомогти розібратись у цьому питанні, й запевняю, що застосунок працює без перебоїв, і конкретно ця функція ще ніколи не підводила 😁
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Обратился в банк с документами родства и просьбой перевести средства с моего счет на счет отца в валюте, подобная операция в других банках делается онлайн и в 1 клик, а здесь надо ехать в отделение, выносить себе мозг обедами, отправлять документа, подписывать документы, потом ожидать, а потом еще и дебильный ответ.
Менеджер сказал, банк отказал в переводе поскольку часть свидетельства от рождении на русском.
Коментарі (5)
Менеджер сказал, банк отказал в переводе поскольку часть свидетельства от рождении на русском.
Ответ банка
3 січня 2024, 10:39
Стукались вам в особисті повідомлення для уточнення даних, щоб детальніше розібратись в даній ситуації, але ви, на жаль, нам не відповіли😔
Якщо у вас в документах дані були вказані російською мовою, платіж міг бути відхилений, про що вам мали повідомити при проведенні операції.
Всі офіційні документи, які викладені російською мовою чи іншою мовою, яка не є державною мовою в Україні, мають бути перекладені на державну мову України (українську), а переклад має бути посвідчений офіційно, відповідно до законодавства (перекладені у бюро перекладів українською мовою, їх відповідність засвідчена нотаріально).
1. Стаття 10 Конституції України встановлено, що державною мовою в Україні є українська мова.
2. Рішення Конституційного Суду України від 14.12.99 р. № 10-рп/99:
«Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким „державною мовою в Україні є українська мова“, треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України).
3. Закон України „Про зупинення дії та вихід з Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах та Протоколу до Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22 січня 1993 року“: Україна зупинила дію Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22.01.1993 р. та Протоколу від 28 березня 1997 року у відносинах з рф та рб.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Якщо у вас в документах дані були вказані російською мовою, платіж міг бути відхилений, про що вам мали повідомити при проведенні операції.
Всі офіційні документи, які викладені російською мовою чи іншою мовою, яка не є державною мовою в Україні, мають бути перекладені на державну мову України (українську), а переклад має бути посвідчений офіційно, відповідно до законодавства (перекладені у бюро перекладів українською мовою, їх відповідність засвідчена нотаріально).
1. Стаття 10 Конституції України встановлено, що державною мовою в Україні є українська мова.
2. Рішення Конституційного Суду України від 14.12.99 р. № 10-рп/99:
«Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким „державною мовою в Україні є українська мова“, треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України).
3. Закон України „Про зупинення дії та вихід з Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах та Протоколу до Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22 січня 1993 року“: Україна зупинила дію Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах від 22.01.1993 р. та Протоколу від 28 березня 1997 року у відносинах з рф та рб.
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Открывая в банке депозит в выходной день банк пишет, что осталось 62 дня из 60 дней депозита. Соответственно, за 2 дня на большой сумме лучше бы я гривне подержал деньги и получил процент.
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Коментарі (1)
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Ответ банка
7 січня 2023, 13:29
Нарахування відсотків відбувається на наступний робочий день після зарахування коштів. Якщо зарахування суми було в післяопераційний час п'ятниці або суботу/неділю — сума по факту буде зарахована у понеділок, і тільки у вівторок почнеться нарахування відсотків. На жаль, правила такі😔
Добрый день.
Сегодня нужно было получить перевод. Обратился в отделение г. Кременчуг, ул.Соборная, 8/18, касса была на обеде до 14ти (хотя на сайте обеда нету) ну всякое бывает, поехал в отделение г. Кременчуг, пр. Свободы, 32 т.к. оно было по дороге, кассира тоже на месте не оказалось, через 5 минут ко мне подошел кассир и сказала, что перевод мне выдать не сможет т.к. у нее совещание до 15ти часов. (на часах было 13:45) и сейчас она мне перевод выдавать не будет и обслуживать не будет. После чего мне пришлось ехать обратно в отделение на ул. Соборной и получать перевод там.
Суть жалобы:
1) В отделении на пр. Свободы одна касса и 1 кассир, каким образом кассир может быть час на обеде, а после в разгар рабочего дня еще на совещании в течении часа? Это не допустимо. Если есть обед нужно об этом уведомлять клиентов дабы можно было распланировать свой визит.
2) В данном отделении не возможно получить валюту, всегда нужно суммы больше 100$ где-то через кого-то заказывать, хотя во втором отделении всегда выдают любые суммы без проблем.
С этим тоже просьба разобраться.
Кассир в отделение всегда один. номер талона 602
Отзыв бы не писал, если бы не пришлось 3ы за день кататься туда сюда…
Написати коментар
Сегодня нужно было получить перевод. Обратился в отделение г. Кременчуг, ул.Соборная, 8/18, касса была на обеде до 14ти (хотя на сайте обеда нету) ну всякое бывает, поехал в отделение г. Кременчуг, пр. Свободы, 32 т.к. оно было по дороге, кассира тоже на месте не оказалось, через 5 минут ко мне подошел кассир и сказала, что перевод мне выдать не сможет т.к. у нее совещание до 15ти часов. (на часах было 13:45) и сейчас она мне перевод выдавать не будет и обслуживать не будет. После чего мне пришлось ехать обратно в отделение на ул. Соборной и получать перевод там.
Суть жалобы:
1) В отделении на пр. Свободы одна касса и 1 кассир, каким образом кассир может быть час на обеде, а после в разгар рабочего дня еще на совещании в течении часа? Это не допустимо. Если есть обед нужно об этом уведомлять клиентов дабы можно было распланировать свой визит.
2) В данном отделении не возможно получить валюту, всегда нужно суммы больше 100$ где-то через кого-то заказывать, хотя во втором отделении всегда выдают любые суммы без проблем.
С этим тоже просьба разобраться.
Кассир в отделение всегда один. номер талона 602
Отзыв бы не писал, если бы не пришлось 3ы за день кататься туда сюда…
Ответ банка
25 серпня 2020, 11:13
papaev, извините за эту ситуацию, мы проведем работу с сотрудниками. Уточните, пожалуйста, ваш контактный номер телефона в личных сообщениях.
31.05 по моей карте 4102xxxxxxx1299 списали 0,30 USD — «Списання абонплати за Альфа-Чек за травень 2019». Проблема в том, что данное удержание произошло в виду каких-то технических причин на стороне Альфы:
1) уведомления о транзакциях по указанной карте я как раз таки получаю на вайбер (Push-сообщения), а не ч/з смс (что означает, что по факту альфа-чек работает);
2) При попытке подключить Push-сообщения система всё время выдаёт ошибку «по техническим причинам» я ещё в апреле обращался в службу поддержки, но представители IT-департамента ничего не смогли сделать, предположив, что возможно это у меня что-то с правами в смартфоне. Но упомянутое предположение не выдерживает никакой критики, поскольку по остальным своим картам (4102321252078729, 5355571192211324 и т.д.) я прекрасно получаю Push-сообщения и плата за смс с меня не удерживается…
В виду вышеупомянутого просьба:
1) сторнировать списанную комиссию 0,30 USD по счёту 26200911286542
2) решить наконец-то вопрос с техническими проблемами по переключению de-jure на Push-сообщения по валютной карте (de-facto они и приходят как Push)
Коментарі (1)
1) уведомления о транзакциях по указанной карте я как раз таки получаю на вайбер (Push-сообщения), а не ч/з смс (что означает, что по факту альфа-чек работает);
2) При попытке подключить Push-сообщения система всё время выдаёт ошибку «по техническим причинам» я ещё в апреле обращался в службу поддержки, но представители IT-департамента ничего не смогли сделать, предположив, что возможно это у меня что-то с правами в смартфоне. Но упомянутое предположение не выдерживает никакой критики, поскольку по остальным своим картам (4102321252078729, 5355571192211324 и т.д.) я прекрасно получаю Push-сообщения и плата за смс с меня не удерживается…
В виду вышеупомянутого просьба:
1) сторнировать списанную комиссию 0,30 USD по счёту 26200911286542
2) решить наконец-то вопрос с техническими проблемами по переключению de-jure на Push-сообщения по валютной карте (de-facto они и приходят как Push)
Ответ банка
3 червня 2019, 18:04
Apologet, добрый день. Извините, пожалуйста, за ситуацию. Комиссию вернем, я по факту отпишу вам в личку. Относительно работы пуша, в настройках телефона в Безопасности необходимо разрешить приложению Альфа-Мобайл отсылать сообщения. Если все разрешено, вышлите, пожалуйста, скрин на info_client@alfabank.kiev.ua
Есть вероятность, что с момента успешной установки пуша на др. карты, в настройках вашего девайса могло что-то измениться. Обращаю внимание, что если канал получения смс не будет изменен, но в след. месяце плата снимется.
Есть вероятность, что с момента успешной установки пуша на др. карты, в настройках вашего девайса могло что-то измениться. Обращаю внимание, что если канал получения смс не будет изменен, но в след. месяце плата снимется.