Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Полтава, вул. Соборності, 43
Адреса:
Полтава, вул. Соборності, 43
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 вересня 2024, 13:36
Банк у своїх діях регулюється виключно Законом України «Про банки і банківську діяльність», нормативно-правовими актами НБУ, а також внутрішніми розпорядженнями, які не суперечать вищенаведеним документам, а отже всі дії банку є правомірними й не порушують жодних законодавчих актів.
Відповідно до п. 4.3.5. ДКБО нашого банку: «У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.»
Згідно з клієнторизиковим підходом у сфері фінансового моніторингу після аналізу операції банк прийняв рішення заблокувати вашу картку, оскільки не було надано підтвердження походження коштів, що надійшли на ваш рахунок в нашому банку. Надані вами документи не підтверджують офіційне походження коштів, а тому отримання їх можливе виключно у відділенні банку.
Зауважимо, що онлайн перерахування коштів за реквізитами на рахунок в іншому банку можливе, якщо розірвання ділових відносин було по рішенню фінансового моніторингу згідно зі ст. 15 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», але у вашому випадку розірвання ділових відносин було з іншої причини, рішення про це винесла служба безпеки банку, а не управління фінансового моніторингу, отже отримання коштів можливе лише у відділення нашого банку.
Обмеження на зняття коштів у відділенні банку у розмірі 100 000 грн на добу з одного рахунку встановлені не нашим банком, а Національним банком України, і не брати до уваги це обмеження Sense Bank не може.
Детальніше переглянути поточні обмеження від НБУ можна тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4865988329234
Шкодуємо, що у вас лишились неприємні враження про користуванні нашим банком, але всі дії виконуються задля безпеки коштів та для недопущення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом в банківській системі. Але нам таки вдалось із колегами погодити у вашій ситуації в індивідуальному порядку можливість перерахування коштів саме в онлайн режимі на вказані вами реквізити в іншому банку 😊
Доклали багато зусиль, аби це рішення все ж реалізувати!
Сподіваємось, що враження від нашої співпраці у вас лишились виключно позитивні 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Відповідно до п. 4.3.5. ДКБО нашого банку: «У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.»
Згідно з клієнторизиковим підходом у сфері фінансового моніторингу після аналізу операції банк прийняв рішення заблокувати вашу картку, оскільки не було надано підтвердження походження коштів, що надійшли на ваш рахунок в нашому банку. Надані вами документи не підтверджують офіційне походження коштів, а тому отримання їх можливе виключно у відділенні банку.
Зауважимо, що онлайн перерахування коштів за реквізитами на рахунок в іншому банку можливе, якщо розірвання ділових відносин було по рішенню фінансового моніторингу згідно зі ст. 15 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», але у вашому випадку розірвання ділових відносин було з іншої причини, рішення про це винесла служба безпеки банку, а не управління фінансового моніторингу, отже отримання коштів можливе лише у відділення нашого банку.
Обмеження на зняття коштів у відділенні банку у розмірі 100 000 грн на добу з одного рахунку встановлені не нашим банком, а Національним банком України, і не брати до уваги це обмеження Sense Bank не може.
Детальніше переглянути поточні обмеження від НБУ можна тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4865988329234
Шкодуємо, що у вас лишились неприємні враження про користуванні нашим банком, але всі дії виконуються задля безпеки коштів та для недопущення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом в банківській системі. Але нам таки вдалось із колегами погодити у вашій ситуації в індивідуальному порядку можливість перерахування коштів саме в онлайн режимі на вказані вами реквізити в іншому банку 😊
Доклали багато зусиль, аби це рішення все ж реалізувати!
Сподіваємось, що враження від нашої співпраці у вас лишились виключно позитивні 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Не приходять смс підтвердження.Зверталась до оператора говорить проблем нема.Якже нема як я не можу ні заплатити, ні зайти до свого особистого кабінету банку?
Коментарі (1)
Ответ банка
26 вересня 2023, 21:04
На жаль, не отримали від вас даних, щоб детальніше розібратись у ситуації.
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».
Анастасія, ваша помічниця
Рекомендуємо вам перейти на смс сповіщення на Вайбер, допомагає у разі поганого зв'язку.
Для цього зверніться в наш відеочат, при вході в застосунку оберіть поле «Чат», потім «Відеочат».
Анастасія, ваша помічниця
Имею кредит!!! Зарплата пропала осталась одна пенсия по гркппе! Вносит платежи нет ни какой возможности!!! Зеструктиризировать или что делать! Как-то не охота вороать что бы платить! И вообще страна по отношению к народу очень внимательна и сочувственна! С одной стороны война, а с другой банк!!! В итоге все для человека! А нет изымайте как любите все чего нет! Какйто надо выход!!! До такого довели и теперь давай! Маразм полный!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
26 липня 2022, 13:53
Дуже сумно, що у вас склалася така важка ситуація :(
Ми не видаємо заставні кредити, отже «Забирати» у вас нічого не будемо. Прекрасно розуміємо, що зараз складна ситуація у багатьох: хтось втратив роботу, хтось набагато більше. Якщо ви не погасите мінімальний платіж, то не буде штрафів і пені.
Коли у нас з'явиться пропозиція для вас з реструктуризації, або інший спосіб, у який зможемо вас підтримати, то ми обов'язково повідомимо
Ми не видаємо заставні кредити, отже «Забирати» у вас нічого не будемо. Прекрасно розуміємо, що зараз складна ситуація у багатьох: хтось втратив роботу, хтось набагато більше. Якщо ви не погасите мінімальний платіж, то не буде штрафів і пені.
Коли у нас з'явиться пропозиція для вас з реструктуризації, або інший спосіб, у який зможемо вас підтримати, то ми обов'язково повідомимо
Карточку зарегистрировал.2 года назад…Студенты пришли…говорят ДЕД возьми…не помешает…Ну повёлся …сразу её в блок!!! чтоб ничего не снилось)))))а сейчас хотел 100 баксов взять ((((саащают…после десятого дадут!!! Я «ЗАВЫЛ»))))МНЕ ЧЕРЕЗ КИВИ …И ПРИВАТ…СБЕР ТОЖЕ БЫСТРЕЕ ДЕНЬГИ ПРИШЛИ!!! АЛЬФА У НАС ЛЛЛУДШИЙ!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
8 січня 2022, 16:08
Дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Терміни зарахування платежів з картки іншого банку можуть займати до 3х робочих днів, але зі свого боку наш банк зараховує кошти одразу після їх надходження до нас. Оскільки зараз багато святкових та вихідних днів, то зарахування буде лише з 10.01.2022
27. 01.2020року була проведена касова операція на 13100грн. по оплаті навчання студента НЮУ ім. Ярослава Мудрого. В призначенні платежу оператором каси було невірно вказано ім'я і по батькові студента. Так як співробітником ДФС не була прийнята платіжка, по причині неточності, я звернувся до співробітників банку зробити витяг з історії платежів і скорегувати ініціали, але мені відмовили в категоричній формі.Мотивація розпорядження Нацбанку. На прохання видати дублікат платіжної квитанції з коригованими ініціалами відмова.
Коментарі (2)
Ответ банка
16 квітня 2021, 10:09
vikbor, Зміна призначення платежу на касовому документі не можлива, посилаючись на пункти 2.9, 3.7 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.01.2004:
2.9. Банк не має права робити виправлення в розрахунковому документі клієнта.
3.7. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Платник відповідає за дані, що зазначені в реквізиті платіжного доручення «Призначення платежу». Банк перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у цій главі, лише за зовнішніми ознаками.
Згідно «Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», затвердженої Постановою НБУ №103 від 25.09.2018:
107. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів чи системи автоматизації банку (далі — САБ).
Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм власноручним підписом або ЕП.
116. Банку (філії, відділенню) забороняється під час здійснення касових операцій виправляти в касових документах такі реквізити: …
Для вирішення питання необхідно звернутись до НЮУ ім. Ярослава Мудрого (щоб університет надав довідку про те, що оплата була здійснена згідно договору саме за цього студента)
Згідно листа НБУ " Про зміну інформації в реквізиті «Призначення платежу» від 09.06.2011 г. № 25-111/1438-7141 :
Після списання коштів з рахунку платника питання щодо уточнення інформації, зазначеної у реквізиті «Призначення платежу», вирішується між сторонами переказу без участі банку
2.9. Банк не має права робити виправлення в розрахунковому документі клієнта.
3.7. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Платник відповідає за дані, що зазначені в реквізиті платіжного доручення «Призначення платежу». Банк перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у цій главі, лише за зовнішніми ознаками.
Згідно «Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», затвердженої Постановою НБУ №103 від 25.09.2018:
107. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів чи системи автоматизації банку (далі — САБ).
Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм власноручним підписом або ЕП.
116. Банку (філії, відділенню) забороняється під час здійснення касових операцій виправляти в касових документах такі реквізити: …
Для вирішення питання необхідно звернутись до НЮУ ім. Ярослава Мудрого (щоб університет надав довідку про те, що оплата була здійснена згідно договору саме за цього студента)
Згідно листа НБУ " Про зміну інформації в реквізиті «Призначення платежу» від 09.06.2011 г. № 25-111/1438-7141 :
Після списання коштів з рахунку платника питання щодо уточнення інформації, зазначеної у реквізиті «Призначення платежу», вирішується між сторонами переказу без участі банку
11.10.20 сделал полный платеж по товарному кредиту для досрочного его закрытия, сумма была 4456.99, внёс 4457, после зачисления средств на счет 14.10.20 в приложении альфа мобайл в графе «сумма для досрочного погашения» числилось -0.01 копейка (тоесть копейка переплаты). Так было до 03.11.20, но уже зайдя в приложение утром 4.11.20 оказалось что там сумма для досрочного погашения уже 329.36 и якобы уже идёт просрочка по этому платежу с 3 числа, при этом в Вайбере пришла смс о том, что ваш платеж на 03.11.20 полностью выполнен и ожидаем платеж от вас в следующем месяце, хотя сумма для досрочного погашения была внесена в полном объеме.
При попытке выяснить этот казус в отделении банка по месту жительства, сотрудницы этого банка лишь пожимали плечами и делали вид, что не могут понять как это договор автоматически не закрылся при этом всячески уверяли что -0.01 копейка это якобы не переплата, а недоплата мной банку, и на эту копейку начислили платеж в 329.36 грн, что являлось абсолютным бредом и некомпетентность сотрудников этого отделения, предложили написать письмо с объяснением ситуации на главный офис банка в Киеве и сказали просто ожидать 2 недели, и предложили оплатить эти 329.36 грн, мол если банк признает что это их ошибка, что договор не закрылся автоматически, то эту сумму мне вернут…
В итоге, внеся уже и эту сумму 6.11.20 через альфа-погашение, которое само выбирает сумму долга до копейки, внесено было именно 329.36 до единой копейки.
Когда деньги наконец пришли им на счет, было уже 9.11.20, сумма для досрочного погашения в личном кабинете уже числилась как 0 грн 0 копеек.
В итоге, 10.11.20 зайдя утром для проверки в личном кабинете я увидел что мне нужно ещё заплатить 0,07 копеек в этот же день, якобы с 3.11.20 ещё идёт просрочка на эту сумму.
Распечатка по платежам у этого банка стоит 150 грн, служба поддержки — платная, дозвониться и добиться правды нереально, в итоге внеся еще 5 грн платеж наконец зачислился и написано было что платеж внесён полностью, специалист банка в чате приложения сказала что мол ждите следующей расчетной даты для закрытия договора и не смогла ответить внятно будут ещё какие то платежи или нет.
В итоге непонятно вернут ли мне эти 329.36грн которые были внесены уже после полной суммы для досрочного закрытия или придумают какую то новую схему как бы ещё насчитать лишнего вам…
Категорически не советую этот банк
Оформлял уже 3 кредита на покупку техники в рассрочку через этот банк, все закрывалось вовремя и без проблем автоматически, а на 4ом товарном кредите попал вот на такие «новшества»
Тогда горячая линия была ещё бесплатной и отношение к клиенту в целом было получше, сейчас же полный мрак, при попытке дозвониться на горячую линию будьте готовы потратить все деньги со своего счета ибо такого уровня «сервис» теперь сделали платным видимо для улучшения и упрощения жизни своих сотрудников, а не клиентов банка
Больше нет желания иметь дело с этим банком, он себя дискредитировал окончательно
Коментарі (2)
При попытке выяснить этот казус в отделении банка по месту жительства, сотрудницы этого банка лишь пожимали плечами и делали вид, что не могут понять как это договор автоматически не закрылся при этом всячески уверяли что -0.01 копейка это якобы не переплата, а недоплата мной банку, и на эту копейку начислили платеж в 329.36 грн, что являлось абсолютным бредом и некомпетентность сотрудников этого отделения, предложили написать письмо с объяснением ситуации на главный офис банка в Киеве и сказали просто ожидать 2 недели, и предложили оплатить эти 329.36 грн, мол если банк признает что это их ошибка, что договор не закрылся автоматически, то эту сумму мне вернут…
В итоге, внеся уже и эту сумму 6.11.20 через альфа-погашение, которое само выбирает сумму долга до копейки, внесено было именно 329.36 до единой копейки.
Когда деньги наконец пришли им на счет, было уже 9.11.20, сумма для досрочного погашения в личном кабинете уже числилась как 0 грн 0 копеек.
В итоге, 10.11.20 зайдя утром для проверки в личном кабинете я увидел что мне нужно ещё заплатить 0,07 копеек в этот же день, якобы с 3.11.20 ещё идёт просрочка на эту сумму.
Распечатка по платежам у этого банка стоит 150 грн, служба поддержки — платная, дозвониться и добиться правды нереально, в итоге внеся еще 5 грн платеж наконец зачислился и написано было что платеж внесён полностью, специалист банка в чате приложения сказала что мол ждите следующей расчетной даты для закрытия договора и не смогла ответить внятно будут ещё какие то платежи или нет.
В итоге непонятно вернут ли мне эти 329.36грн которые были внесены уже после полной суммы для досрочного закрытия или придумают какую то новую схему как бы ещё насчитать лишнего вам…
Категорически не советую этот банк
Оформлял уже 3 кредита на покупку техники в рассрочку через этот банк, все закрывалось вовремя и без проблем автоматически, а на 4ом товарном кредите попал вот на такие «новшества»
Тогда горячая линия была ещё бесплатной и отношение к клиенту в целом было получше, сейчас же полный мрак, при попытке дозвониться на горячую линию будьте готовы потратить все деньги со своего счета ибо такого уровня «сервис» теперь сделали платным видимо для улучшения и упрощения жизни своих сотрудников, а не клиентов банка
Больше нет желания иметь дело с этим банком, он себя дискредитировал окончательно
Ответ банка
11 листопада 2020, 10:37
Aorus, во время каникул по кредиту продолжают начисляться проценты и комиссии в соответствии с условиями договора.
Более детальную информацию по договору отправили в личных сообщениях.
Более детальную информацию по договору отправили в личных сообщениях.
Вийшло так, що 30.10.2019 року виконавча служба звернулася до декількох банків з постановою заблокувати мої рахунки та кошти на них, окрім рахунків на які нараховуються зарплата, соцвиплати та пенсія. В Альфі в мене саме нараховується зарплата. І не зважаючи на постанову 13.11.2019 року цей рахунок блокують. На всі мої звернення в банк відповідь одна-звертайтесь в виконавчу службу; ми нічого не вирішуєм; все через Київ. І жоден співробітник банку не хоче розібратися в ситуації і пояснити на основі чого банк заблокував рахунок, який не мав права блокувати, хоча є всі необхідні документи на руках. А тепер я і моя родина, до речі жінка в декретній відпустці і семимісячна дитина, залишилися без засобів для існування.
Коментарі (2)
Ответ банка
10 грудня 2019, 10:31
Darkmessiah, зарахування, пов'язані з зарабітною платою, ви можете отримати у касі відділення. Рекомендую звернутися з паспортом, ІПН та карткою для написання заяви на отримання коштів.
13.11.19 в 6:16 утра было списано 3 операции подряд по 99:99 дол.США. Дозвониться в службу поддержки нереально!!! Отвечает робот Алла, которая заблокирует карту и не более, а дальше — на отделение… Пришла на отделение, написала претензию, на что мне менеджер ответил — ваша проблема, кому то передали данные карты… И самый потрясающий ответ — служба безопасности банка завалена таким заявлениями, поэтому особо не надейтесь. Причем ответа на заявление так и не последовало до сих пор! Поэтому за сохранность средств никто ответственности не несет — советую клиентам очень подумать прежде, чем доверять этому банку свои деньги!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
19 листопада 2019, 16:22
shumkova, претензия по проведенным операциям должна оформляться письменно, поэтому вам было рекомендовано обратиться в отделение банка. Срок предоставления ответа на письменное обращение клиента — 30 календарных дней.
Для предотвращения незаконных списаний по карте рекомендуем применять следующие меры безопасности:
• не передавать свою карту в чужие руки, не сообщать ее данные третьим лицам;
• проверять подлинность сайтов перед проведением операций в интернете;
• устанавливать дневные лимиты, управление лимитами операций – эффективная мера минимизации потерь.
Для предотвращения незаконных списаний по карте рекомендуем применять следующие меры безопасности:
• не передавать свою карту в чужие руки, не сообщать ее данные третьим лицам;
• проверять подлинность сайтов перед проведением операций в интернете;
• устанавливать дневные лимиты, управление лимитами операций – эффективная мера минимизации потерь.
В данном отделении банка хорошее обслуживание. Персонал вежлив и приветлив. Оформляла карточку Альфа банка, сам процесс открытия занял минимальное количество времени. Особенно понравились, условия использования Карты, нет комиссии за снятие наличных ( до определенной суммы), есть интернет банкинг, легко открыть депозиты онлайн.
Коментарі (1)
Ответ банка
12 вересня 2019, 14:36
Mari7a, спасибо за отзыв :)
Відповідь адміністратора
14 вересня 2019, 12:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.09.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
После покупки ими Укрсоцбанка начались проблемы с данным банком. Если с Укрсоцбанком проблем не было никогда, то его «приемник» показал себя с самой худшей стороны.
Началось всё с окончания срока действия карточки. Пришёл в отделение Укрсоцбанка(вывеска была именно такая), сказали перевыпуск невозможен. Предложили выпустить новую карту уже Альфа-Банка. Лично я кредитами пользуюсь мало, но на всякий случай держу парочку кредиток.
В сухом итоге за год на неиспользуемую карту мне насчитали пару тысяч процентов, страховок, и ещё разного. Пошел закрыть карту в отделение. При консультанте погасил все «долги», закрыл карту. И что вы думаете. На следующий день получаю смс о штрафе на карту. Начались звонки робота с требованиями погасить долг или будет штраф. На указанный в угрозах номер звонить бесполезно, они работают только в рабочее время. Так какого хрена в нерабочее время звонит робот?
Короче никому ни под каким предлогом не советую данный банк. Разные банки использовал, но такого ублюдочного отношения к клиентам нет ни у кого.
Спасибо за прочтение и удачи всем.
Коментарі (3)
Началось всё с окончания срока действия карточки. Пришёл в отделение Укрсоцбанка(вывеска была именно такая), сказали перевыпуск невозможен. Предложили выпустить новую карту уже Альфа-Банка. Лично я кредитами пользуюсь мало, но на всякий случай держу парочку кредиток.
В сухом итоге за год на неиспользуемую карту мне насчитали пару тысяч процентов, страховок, и ещё разного. Пошел закрыть карту в отделение. При консультанте погасил все «долги», закрыл карту. И что вы думаете. На следующий день получаю смс о штрафе на карту. Начались звонки робота с требованиями погасить долг или будет штраф. На указанный в угрозах номер звонить бесполезно, они работают только в рабочее время. Так какого хрена в нерабочее время звонит робот?
Короче никому ни под каким предлогом не советую данный банк. Разные банки использовал, но такого ублюдочного отношения к клиентам нет ни у кого.
Спасибо за прочтение и удачи всем.
Ответ банка
8 січня 2019, 10:32
iceone1, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке ИНН. Проверим историю происхождения долга.
Відповідь адміністратора
11 січня 2019, 13:40
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.01.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1. Це зняти кошти у касі банку!
2. Це написати заяву на переказ коштів на інший рахунок!
Але вони ставлять мене перед фактом і кажуть: «ви можете зняти кошти 08.09.2024 у касі банку» не дивлячись на те, що вони мене вже поставили перед фактом і в не зручне положення!!! Ще й вони дадуть мені можливіть, забрати власні кошти тільки через місяць, і для цього, мені потрібно кожного дня ходити і знімати по 100 тис. на день, (і якщо така сумма буде в наявністі в касі банку), і так поки я не зніму всю сумму. Я їм написала, що в мене немає можливостей піти в банк, і я хотіла б перерахувати кошти на свій інший рахунок за реквізитами, як це роблять зазвичай всі, але до мене по не зрозмілим причинам прискіпливе відношення, мені не дали право вибору, і я можу тепер тільки через місяць почати знімати ВЛАСНІ кошти. На мої прохання їм начхати, не дивлячись на те, що кошти мені потрібно дуже терміново!!!
Висновок: ЦЕ БАНК — ЯКОМУ НЕ МОЖНО ДОВІРЯТИ!!! Так як на моїй практиці, ви можете бачити, вони можуть просто заблокувати ваші кошти і максимально затягувати їх повернення, без всяких на то причин та пояснень. ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!