Банк у своїх діях регулюється виключно Законом України «Про банки і банківську діяльність», нормативно-правовими актами НБУ, а також внутрішніми розпорядженнями, які не суперечать вищенаведеним документам, а отже всі дії банку є правомірними й не порушують жодних законодавчих актів.
Відповідно до п. 4.3.5. ДКБО нашого банку: «У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.»
Згідно з клієнторизиковим підходом у сфері фінансового моніторингу після аналізу операції банк прийняв рішення заблокувати вашу картку, оскільки не було надано підтвердження походження коштів, що надійшли на ваш рахунок в нашому банку. Надані вами документи не підтверджують офіційне походження коштів, а тому отримання їх можливе виключно у відділенні банку.
Зауважимо, що онлайн перерахування коштів за реквізитами на рахунок в іншому банку можливе, якщо розірвання ділових відносин було по рішенню фінансового моніторингу згідно зі ст. 15 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», але у вашому випадку розірвання ділових відносин було з іншої причини, рішення про це винесла служба безпеки банку, а не управління фінансового моніторингу, отже отримання коштів можливе лише у відділення нашого банку.
Обмеження на зняття коштів у відділенні банку у розмірі 100 000 грн на добу з одного рахунку встановлені не нашим банком, а Національним банком України, і не брати до уваги це обмеження Sense Bank не може.
Детальніше переглянути поточні обмеження від НБУ можна тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4865988329234
Шкодуємо, що у вас лишились неприємні враження про користуванні нашим банком, але всі дії виконуються задля безпеки коштів та для недопущення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом в банківській системі. Але нам таки вдалось із колегами погодити у вашій ситуації в індивідуальному порядку можливість перерахування коштів саме в онлайн режимі на вказані вами реквізити в іншому банку 😊
Доклали багато зусиль, аби це рішення все ж реалізувати!
Сподіваємось, що враження від нашої співпраці у вас лишились виключно позитивні 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎