Ситуація неприємна, бо коли нам потрібно щось оплатити у магазині або скористатися карткою для переказу рідним/близьким і виявляється, що картка заблокована, це визиває подив. Але я впевнений, що в цьому випадку можна дізнатися, що ж стало причиною.
Тому написав вам у приватні повідомлення для деталізації ваших даних, але, на жаль, їх так і не отримав 😔
Проте я б хотів уточнити, що дійсно, банк може припинити ділові відносини з клієнтом, але на то є причини, наприклад:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— та інші випадки, передбачені договором.
Більше інформації можна знайти у нашій статті: «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Що стосується видачі коштів, то при закритті карткового рахунку, власні кошти ви можете забрати через 20 днів у касі з паспортом та ІПН.
Хочу розібратися в цій ситуації та допомогти вам, а щоб це було можливо, буду очікувати на ваше повідомлення 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️