Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Адреса:
Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олег Влащенко
19 серпня 2024, 12:03
19.08.2024 року я поповнив в банкоматі суму в Соломянському відділені банку в м. Києві. Гроші, яки були внесені мною в банкомат не зараховані на карту! Працівники банку нічого внятного відповісти не змогли! При спілкуванні з оператором гарічої лінії виявилося, що ніякої заяви від мене не поступало! Це крадіжка! Відповідна заява була зафіксована в поліціїї.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 серпня 2024, 12:01
Ми дуже засмучені, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією під час внесення готівки.Але після проведеного внутрішнього розслідування щодо цього питання, кошти вже були зараховані на ваш рахунок у повному обсязі.
Стосовно роботи відділення банку, то ми зв'язались із директором для уточнення обставин вашого візиту.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли під час вашого відвідування відділення. Зробимо все можливе, щоб стати краще для вас в майбутньому.
З повагою, Андрій
Стосовно роботи відділення банку, то ми зв'язались із директором для уточнення обставин вашого візиту.
Приносимо вибачення за незручності, що виникли під час вашого відвідування відділення. Зробимо все можливе, щоб стати краще для вас в майбутньому.
З повагою, Андрій
Кошти переведені із ПБ заходять на картку Сенс на наступний день.
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Коментарі (1)
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Ответ банка
8 листопада 2023, 21:32
Хоча відгук і починається зі слів «ви самий» але, на жаль, далі не йде слово «кращий»😅 Звісно, це все жарти, тому будемо серйозними. Щодо переказу коштів, то все залежить від способу, що ви обрали при відправці з картки іншого банку. Якщо це був переказ за реквізитами, то така операція зараховуюється на рахунки щодня з 1:00 до 24:00, але остаточні терміни надходження залежать від термінів обробки платежу банком-відправником і становлять від 1 до 3 робочих днів. Тому в деяких випадках потрібно чекати на зарахування коштів.
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙
З повагою, Андрій
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙
З повагою, Андрій
Здравствуйте. Этот горе банк в условиях войны списывает деньги с личного счета клиентов. Списывает всё до копейки. Не пользуйтесь услугами этой мошеннической конторы. Обходите этот гнилой банк стороной.
Коментарі (4)
Ответ банка
15 лютого 2023, 12:10
На жаль, не отримали від вас відповіді та даних, щоб вирішити ваше питання. З 19 жовтня 2022 року відновлено процес автоматичного погашення боргу за кредитами, кредитними та дебетовими картками за рахунок списання коштів з гривневих карткових рахунків із позитивним залишком.
Це діє тільки для грошових, споживчих кредитів, кредитних та дебетових карток, за якими існує прострочена або несанкціонована заборгованість більше 60 днів.
Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі розділу 7 Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб. Якщо питання не стосується цих списань, то очікуємо на вас в особистих повідомленнях як Хатіко, щоб допомогти.
/Щиро ваш помічник Анастасія
Це діє тільки для грошових, споживчих кредитів, кредитних та дебетових карток, за якими існує прострочена або несанкціонована заборгованість більше 60 днів.
Списання здійснюється у розмірі суми для повного або часткового погашення заборгованості — в залежності від залишків власних коштів на рахунках. Списання відбуваються на підставі розділу 7 Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб. Якщо питання не стосується цих списань, то очікуємо на вас в особистих повідомленнях як Хатіко, щоб допомогти.
/Щиро ваш помічник Анастасія
Відповідь адміністратора
9 лютого 2023, 18:12
Отзыв не засчитан (на 09.02.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Замовити готівку до завершення депозиту неможливо. Після завершення оператор відмовляється бронювати дату раніше аніх через 10 робочих днів.
Написати коментар
Ответ банка
30 грудня 2022, 20:06
За правилами, ми не можемо замовити суму, поки вона не буде на рахунку, а згідно нових умов воєнного стану — доставка готівки до касс зараз більш проблематична, ніж раніше, ситуація з валютою ще складніша. 10 робочих днів це прийнятий термін на замовлення валюти, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали♥
Ніколи не писав відгуки, але не в цьому випадку!!!
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.
Коментарі (1)
Плюс: замовив кредит готівкою і сплачую відповідно до графіку платежів
Далі мінуси:
Видали карту на яку нарахували кошти готівкою
Після обнулення коштів на карті без моєї згоди, змінили ліміт карти та її призначення.
Почались незрозумілі нарахування боргу, хоча нічого не знімав, не купував
Ось тобі відсотки, ось тобі страховка — ПЛАТИ.
Після погашення «заборгованості» заблокував карту, де у роз’ясненнях написано, що дії із картою неможливі після блокування
Але це не завадило, знову підняти мені ліміт і нарахувати БОРГ
Під час з’ясування причини вище зазначених дій, пояснили просто я не закрив карту. Хоча я писав вище будь якіх дій із картою вважав неможливими оскільки вона заблокована.
Під час закривання карти, переступив поріг банківського відділення із «Боргом» 15,56 грн., Потім ще 10 грн. При поповненні на 26 грн. з’ясувалось що не вистачає 0,03 грн. (Карл 3 коп!!!) тобто при наявності 0,44 грн. власних коштів, я ще раз поповнив на 1 грн., Бо 3 коп. Я не можу перерахувати.
Закривав карту дистанційно сидячи на стільці у відділені банку за допомогою програми Сенса.
Власні кошти мені було запропоновано відправити на доброчинність, але за таких умов зажадав перевести на телефон, знову купа умов і відмова, отримати на руки, тільки через 20 днів протягом 10 днів. Це все було насправді!? Але якимось дивом видали в той же день і без комісії користування послугою каси, але через менеджера і ТД.
Витрачено купу часу, отримав негативні емоції.
Нерадив би користуватися послугами банку, менеджери багато чого не договорюють під час замовлення тих чи інших послуг, обслуговування.
Для прикладу пересмикують тотожні поняття такі, як закрив, заблокував і ТД.
Жоден із менеджерів не скаже що при спробі поповнити карту чи покласти кошти на кредитний рахунок через термінал буде коштувати вам 15 грн. (Якщо звичайно не принесли більше ніж 10 тис.грн.), а через касу 50 грн.
Хоча окремі працівники намагаються бути ввічливими і намагаються допомогти, але із-за політики поводження із клієнтами банку не можуть нічого змінити.
Обслуговував Сергій Крилов, швидко, зрозуміло і ввічливо
Коментарі (1)
Ответ банка
11 серпня 2021, 16:04
Protsyuk63, Добрий день. Дякуємо за відгук.
Отличная и приветливые поддержка в новом приложении от альфа банка) Виктория Гайова помогала ни раз и не два. Спасибо что держите таких специалистов)
Написати коментар
Ответ банка
22 липня 2021, 8:01
Максим Ганенко, Дякуємо за відгук.
Полчаса потратила на попытки выяснить график работы кассы в интересовавшие меня отделении — Киев, Воздухофлотский проспект. Узнать так и не удалось. На сайте банка ни на главной странице, ни на видном месте — не нашла. Позвонила на горячую линию — там только бот Алла — дал указание искать на сайте или скачать приложение и искать там. Ещё раз, через Гугл поиск, искала отделения банка. Нашлись на странице банка, но информации о графике их работы и графике кассового обслуживания там и близко нет. Зато есть телефон отделения. Ура! «Если Вас интересует график работы отделения нажмите 1.» Ок. «Сделанный Вами выбор в данном меню недоступен». 5 попыток, результат одинаков. «По другим вопросам — нажмите 2» Ок. Трубка долго не берется, затем — здравствуй, бот Алла. Ещё пять попыток — бот Алла. Звонила начиная с 16.40 — явно рабочее время. По предыдущим визитам в отделения данного банка помню, что график у них довольно прихотливый. Решила не рисковать и не ехать туда.
Коментарі (2)
Ответ банка
26 травня 2021, 8:36
Yomoyo, Інформація з приводу графіку роботи відділення знаходиться на сайті вгорі з правої сторони називається Відділення/ АТМ. При переході за посиланням вам відкривається пошук, де ви можете вибрати необхідне вам місто і відділення, в форматі карти або списка і там уже буде необхідна інформація. Ось посилання https://alfabank.ua/map. Також, якщо ви є клієнтом Банку, то графік можно дізнатись в додатку МАБ або Sense при зверненні в чат. Для перевірки правильності роботи IVR при дзвінку в Банк та відділення вкажіть, будь ласка, в приватному повідомленні номер з якого ви телефонували і на який, та час дзвінка.
В 2018 году взяла кредит, который погасила досрочно 21.09.2020. В расчетную дату 23.09.2020 кредитный договор закрылся. Пришла смс. Также я случайно переплатила сумму в 2800 грн. Написала заявление на возврат этих денежных средств. На отделении девушка менеджер сказала ожидайте возврат на карту АльфаБанк до 10 дней, всё быстро вернут все ок. И вот прошла неделя, ни возврата ни звонков, операторы из чата пишут что нет какие до 10 дней?! 30 дней! Вопрос, На каком основании банк берет мои личные деньги и пользуется ими месяц?! Удерживая мои личные деньги у себя на счетах, получая прибыль, без моего согласия на использование этих денег. Таким образом наращивая временно свои активы. Мало того сотрудники на отделении, предоставляют заведомо ложную информацию, чем провоцируют конфликт с клиентом.
Коментарі (5)
Ответ банка
2 жовтня 2020, 13:23
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Возврат переплаты по кредиту осуществлен согласно вашему заявлению.
Ситуація така: раніше обслуговувався в Укрсоці. Рік тому мій персональний менеджер запропонував мені картку преміум класу. Розповів що півроку обслуговування безкоштовне, потім просто закриється якщо мені не підходить і все.
Картою цією жодного разу не користувався — лежало там може пару тисяч якихось.
Сьогодні телефонує робот і сповіщає про заборгованість. В саппорті Альфи кажуть, що я давно на прострочці і вони передали мій борг (800 грн якимось чином нарахували) колекторам.
Маю таке питання: чому альфа може щомісяця/щотижня телефонувати і парити свої страховки/депозити/карти/кредити, але не може один раз за два роки зателефонувати і сповістити про заборгованість, яку вони по суті мені і створили?
Коментарі (1)
Картою цією жодного разу не користувався — лежало там може пару тисяч якихось.
Сьогодні телефонує робот і сповіщає про заборгованість. В саппорті Альфи кажуть, що я давно на прострочці і вони передали мій борг (800 грн якимось чином нарахували) колекторам.
Маю таке питання: чому альфа може щомісяця/щотижня телефонувати і парити свої страховки/депозити/карти/кредити, але не може один раз за два роки зателефонувати і сповістити про заборгованість, яку вони по суті мені і створили?
Ответ банка
5 червня 2020, 10:54
Доброго дня, JohnCena. Для того, щоб ми мали змогу розібратись, вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особистому повідомленні.