Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.75 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Біла Церква, пл. Соборна, 1/1
Адреса:
Київська область, Біла Церква, пл. Соборна, 1/1
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Apostol55555
22 грудня 2023, 17:01
Звернувся в службу підтримки Сенс банк (прийшло смс про якусь заборгованість), оператор Володимир Фесько дуже чітко все пояснив по людськи, чітко, не як робот банківський, компетентно, і навіть потім при розмові і при виникненні певних складнощів з оплатою запропонував допомогу, і оплатити мені проїзд до банку і назад, щоб оплатити заборгованість лиш в касі була можливість, був приємно вражений чесністю і благородністю одного з працівників Сенс банку, викликає довіру і підвищує рейтинг довіри до банку це, Сенс банк, дякую за гарних працівників.
Написати коментар
Ответ банка
22 грудня 2023, 21:41
Нам неймовірно приємно отримувати такі теплі та щирі відгуки від наших клієнтів😍
Ми раді, що наші співробітники можуть зробити все і навіть більше, щоб вирішити ваше питання чи просто підняти настрій💙
Обов'язково передамо вашу подяку Володимиру🙌
Його робота не залишиться непоміченою!
Дякуємо, що обираєте нас❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Ми раді, що наші співробітники можуть зробити все і навіть більше, щоб вирішити ваше питання чи просто підняти настрій💙
Обов'язково передамо вашу подяку Володимиру🙌
Його робота не залишиться непоміченою!
Дякуємо, що обираєте нас❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
За свої 75 років зустрічався віртуально з багатьма операторами-консультантами: від одних, які повʼязані з газом, електроенергією і т. п. потім тиждень нормалізуєш свій артеріальний тиск, а інші, щоб умовити на покупку, не жаліють ніяких пустих обіцянок. Нарешті попав на нормальну, чуйну та добре професіонально підготовлену Ірину Корнієнко, яка відмовила мене від поїздки з села в Білу Церкву за новою карткою Сенс Банку. За її детально розписаною послідовністю кроків вдалося без проблем получити нову пенсійну банківські картку у відділенні Нової пошти. Шановний банк, клієнтом якого я є 15 років, бережіть та заохочуйте таких своїх працівників, як Ірина Корнієнко. Дякую.
Коментарі (1)
Ответ банка
13 вересня 2023, 13:03
Ми дуже раді, що ви змогли вирішити своє питання, і вам не потрібно було нікуди їхати🤗
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Обов'язково передамо Ірині ваші теплі слова подяки, впевнені що вона буде задоволена💙
Дякуємо, що ви залишаєтесь з нами вже стільки років💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Хватит клрмит обещаниями, восстановите работу веб версиями, а именно контроль квитанций через любые браузеры, их распечатку и пересылку, как раньше Ощад банк, приват, нет проблемм с этим, Сенс банк -ухудшение не в пользу клиента обман!!!
Коментарі (12)
Ответ банка
6 серпня 2023, 13:14
Насправді, ми не приховуємо того, що зараз квитанцію можна сформувати лише у застосунку Sense SuperApp. Щодо повернення цього функціоналу до веб версії, поки що невідомо.
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.
Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Бо дійсно, пріоритетом для банку являється Sense SuperApp, в якому багацький функціонал, як для інвестування (покупка/продаж ОВДП), оформлення депозиту (і конвертаційного також), так і можливість сформувати квитанцію при оплаті, відправивши її вам на електронну адресу, завантажити відразу на смартфон або виписку по рахунку для операцій, які проведено до 01.04.2020 року.
Чому так? Бо хочемо зробити максимально зручний онлайн банкінг для наших клієнтів у смартфоні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Хамовите ставлення персоналу банку до своїх клієнтів. Особливо з-поміж персоналу банку хамовитістю відрізняється Тетяна Демська.
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Коментарі (3)
Повний нуль в спілкуванні з клієнтами. Абсолютно не зацікавлена в тому, щоб надати інформацію та допомогти клієнту.
Ответ банка
7 серпня 2023, 10:35
Ситуація, яка трапилась з вами недопустима, адже співробітники банку повинні робити все для комфорту клієнта, а не навпаки. Ми хотіли б розібратися в цій ситуації максимально детально, але без вас цього не зробити. Якщо у вас з'явиться вільний час — напишіть нам в особисті ваші дані, і ми вирішимо це питання якнайшвидше, адже нам потрібні деталі💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
С октября 2022 года были неоднократные обращения про ухудшение качества работы и ограничения функционала!!! требую вернуть нормально работающую ранее возможность формировать квитанции по платежам через веб версию из компьютера.обещали, месяц, два, одним словом брехуны.банк не для людей.квитанции за предыдущий период до сих пор не могу распечатать, а это и2017 год, и 2019.
Коментарі (16)
Ответ банка
29 липня 2023, 12:33
Зараз ми працюємо над покращенням нашого мобільного застосунку Sense SuperApp. Тому вкладаємо в нього багато часу та зусиль, щоб ви змогли все робити в застосунку. Зберегти квитанції ви можете там, для цього:
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Натисніть на іконку «Історія» на робочому столі — оберіть потрібну вам операцію
Свайпніть вліво потрібну операцію і натисніть «Квитанція».
Або ж перейдіть на операцію та в формі «Деталі операції» натисніть «Квитанція».
На даний час оновлень веб-банкінгу не передбачено, але все може змінитись у майбутньому🤗
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Користуюсь послугами банку багато років і ніколи не виникало ніяких проблем, поки не завітав у відділення в Білій Церкві. Попросив допомогти зареєструватись в електронній черзі, просто не побачив де розташований пристрій. І тут вислухав від Тетяни Демської (ім'я написане на робочому місті) що вона не зобов’язана допомагати і бігати туди сюди вона не буде. В подальшому всі питання були успішно вирішені. Навіть коли вимкнули світло зуміли видати гроші з каси. Але поведінка однієї людини звела нанівець враження від роботи всього колективу.
Написати коментар
Ответ банка
29 листопада 2022, 8:33
Ми дуже раді, що все ж змогли вам допомогти з вирішенням питання навіть за відсутності світла, але одночасно дуже шкода, що ситуація і враження були зіпсовані :(
Вибачте, будь ласка, за це! Хочемо пропрацювати проблему, тому будемо дуже вдячні якщо надасте відповідь на кілька уточнень в особистих повідомленнях, вже біжимо до вас
Вибачте, будь ласка, за це! Хочемо пропрацювати проблему, тому будемо дуже вдячні якщо надасте відповідь на кілька уточнень в особистих повідомленнях, вже біжимо до вас
Огромное спасибо, сотруднику отделения «Белоцерковское» Анне Шевчук за то, что качественно проконсультировала по кредиту, который мне доступен в личном кабинете. А также по моей личной карте. Очень доступно объяснила о преимуществе кредита или кредитной карты, которую я открывала ранее.
Рекомендую обращаться к данному сотруднику.
Написати коментар
Рекомендую обращаться к данному сотруднику.
Ответ банка
16 січня 2021, 8:40
angelamargo, дякуємо за ваш відгук. Обов'язково передамо ваші слова співробітнику відділення :)
Консультант в отделении отправил в чат приложения, Поддержка с сайта тоже направляет туда. При этом в приложении никто не отвечает, хотя говорят «напишите нам из приложения и мы вам ответим».
Писал снова — порекомендовали обновить приложение, после обновления оно вообще стало само закрываться сразу после входа под логином-паролем, переустановка не помогла.
Потратил кучу времени но так и не смог закрыть счет.
Ужас!
Коментарі (1)
Писал снова — порекомендовали обновить приложение, после обновления оно вообще стало само закрываться сразу после входа под логином-паролем, переустановка не помогла.
Потратил кучу времени но так и не смог закрыть счет.
Ужас!
Ответ банка
2 жовтня 2020, 9:15
Добрый день. Приносим извинения за ситуацию, что сложилась. Запрос на закрытие счета подан. Счет буде закрыт на протяжении 45 дней.
Чудова кредитка з абсолютно чистими двома місяцями безвідсоткового користування при вчасному закритті перетворюється на півтори тисячі переплати зверху.
Хамський персонал, хамські умови, про котрі «випадково» ніхто не згадує або «не знає».
Щоб розуміти наскільки все погано — коли я прийшла закривати кредитну картку охорона викидувала бабусю, котра прийшла до них з такою ж справою. Несподівані умови «дрібним текстом» законно викликали у неї нерозуміння, за це на неї робітниця банку накричала та викликала охорону.
Коли сама намагався закрити рахунок типу без відсотків через додаток, постійно вибивало якусь помилку. Через касу комісія — 50 грн, але вона вже зачиняється. До цього я біля неї простояла 20 хвилин, уваги на мене ніхто не звернув. Сьогодні кредита закрити явно не вдасться, а завтра мені накинуть ще 500 гривень додатково «обов'язковим платежем».
Типовий російський банк, куди очевидно на роботу беруть суто одну мразоту. І у котрого всі процеси побудовані на завданні китнути клієнта по максимуму вже зараз, бо знають, що завтра він точно вже не повернеться.
Категорично не рекомендую контактувати з цією конторою.
Коментарі (1)
Хамський персонал, хамські умови, про котрі «випадково» ніхто не згадує або «не знає».
Щоб розуміти наскільки все погано — коли я прийшла закривати кредитну картку охорона викидувала бабусю, котра прийшла до них з такою ж справою. Несподівані умови «дрібним текстом» законно викликали у неї нерозуміння, за це на неї робітниця банку накричала та викликала охорону.
Коли сама намагався закрити рахунок типу без відсотків через додаток, постійно вибивало якусь помилку. Через касу комісія — 50 грн, але вона вже зачиняється. До цього я біля неї простояла 20 хвилин, уваги на мене ніхто не звернув. Сьогодні кредита закрити явно не вдасться, а завтра мені накинуть ще 500 гривень додатково «обов'язковим платежем».
Типовий російський банк, куди очевидно на роботу беруть суто одну мразоту. І у котрого всі процеси побудовані на завданні китнути клієнта по максимуму вже зараз, бо знають, що завтра він точно вже не повернеться.
Категорично не рекомендую контактувати з цією конторою.
Ответ банка
18 вересня 2020, 12:11
Astramarium, тарифи картки розміщені на офіційному сайті банку у відкритому доступі: https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red.pdf
Ви у будь-який момент можете з ними ознайомитися.
Щоб погасити картку, не обов'язково сплачувати комісію. Можна поповнити картку за допомогою банкомату, переказу з іншого банку тощо. Усі канали погашення наведені на сайті банку: https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kreditov
Запит на закриття рахунку можна також оформити через гарячу лінію та чат.
Ви у будь-який момент можете з ними ознайомитися.
Щоб погасити картку, не обов'язково сплачувати комісію. Можна поповнити картку за допомогою банкомату, переказу з іншого банку тощо. Усі канали погашення наведені на сайті банку: https://alfabank.ua/pogashenie/pogashenie-kreditov
Запит на закриття рахунку можна також оформити через гарячу лінію та чат.
Відповідь адміністратора
18 вересня 2020, 18:05
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.09.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Во время карантина мой бизнес заморозился, и я вынуждена была обратится за кредитными каникулами.Оформили, и за весь период каникул мне не звонили и не требовали ничего(в отличии от ПУМба, который трепал нервы в карантин).Под конец каникул мне позвонили, и предложили реструктуризацию(у меня 2 кредита, с платежами 12000 и 11000 в месяц и карта).Я согласилась на реструктуризацию, чтоб растянуть период, и уменьшить при этом платежи, тяжело выходить бизнесу с карантина.Пришла в отделение, начали готовить документы, и тут с отдела реструктуризации звонок, чтоб не делали документы и сказали что через пару дней понизят %ставку.Подождала 3 дня, и мне позвонили и сказали что обьединяют два кредита в один и понизят ставку на 40%.Сначала скептически к этому отнеслась, ведь у нас, обычно, банк себя не обделит.Но когда пересчитала сама действующие платежи, и те, что предлагают, то поняла, что даже при том, что срок платежей увеличат, сумма значительно уменьшится, и выигрую я норм.И вод сегодня подписали договор, хоть я до последнего думала, что могут на каком-то этапе отказать.Да еще и реструктуризацию карты сделали,, понизился процент.Альфа-вы молодцы, что так отнеслись к своим клиентам, что помогли в это время.Неожиданное предложение, и спасибо вам большое за это.Единственное «Но»в этом, что до реструктуризации много звонков было с отдела платежей с напоминаниями о платежах, и с вопросами, чи буду я делать реструкт.А в общем, большое спасибо
Коментарі (1)
Ответ банка
28 травня 2020, 11:01
Добрый день, Natalianata. Спасибо за Ваш отзыв. Мы очень стараемся максимально помочь каждому клиенту в этот непростой карантинный период. Спасибо за Ваше понимание и поддержку!