Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Саксаганського, 119

Адреса:
Київ, вул. Саксаганського, 119
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
20 лютого 2025, 16:51
Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП.

При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.

Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.

Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.

Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.

Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день — некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?

Хотіла оформити кредит на бізнес — отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув — ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.

Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними — не працюйте. Збережіть свої нерви.
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
25 березня 2025, 12:10
Вітаю!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження від обслуговування, і ми розуміємо ваше обурення ситуацією.

За результатами перевірки було встановлено, що, ймовірно, мало місце непорозуміння під час консультації зі співробітником банку. Менеджер не трактував пояснення саме таким чином, через що компенсація комісії не була погоджена. Водночас, ми визнаємо, що тривалий розгляд питання міг створити для вас додаткові незручності, тому у якості вибачення вам було нараховано 100 бонусів Cash’U. Оскільки наразі у вас не обрано категорію підвищеного кешбеку, рекомендуємо зробити це, щоб уникнути анулювання бонусів через неактивність.

Співробітник банку під час проведення операції, на жаль, не має доступу до інформації про тарифи клієнтів. Саме тому ми завжди рекомендуємо перед здійсненням операцій ознайомлюватися з тарифами через мобільний застосунок або офіційний сайт банку. Ми розуміємо, що у вашому випадку інформація не була достатньо чітко донесена під час консультації, і щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, за вами було закріплено персонального менеджера. Він допоможе отримувати швидкі та вичерпні відповіді на всі ваші запитання.

Щодо кредитування, ми щиро перепрошуємо за затримку у зворотному зв’язку. Під час вашого першого звернення відбувався внутрішній перехід у банківських процесах щодо консультацій з оформлення кредитів. Саме через це виникла затримка у дзвінку, проте бачу, що питання було оперативно вирішено наступного дня.

Розуміємо, що якість комунікації та швидкість реагування є важливими факторами для комфортної співпраці, тому ми докладаємо зусиль, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому. Дякуємо вам за терпіння та за те, що знайшли час поділитися своєю думкою – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що подальша співпраця буде більш приємною та комфортною 💙

З повагою
Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
1
3 вересня 2021, 15:12
Перший день користування. Знімаю кошти у їх банкоматі. Транзпкцію провело, а кошти не видало. Банкомат хвилин 5 глючив.

Якби так пішов, то так би і не зрозумів, що в мене вкрали гроші.

Тепер витратив годину іти до них у відділення писати заяву. Яка буде розглядатися 11 днів.

Де, *** мої гроші,
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
3 вересня 2021, 17:40
На жаль технічні помилки виникають, і ми працюємо над тим, щоб їх було якомога менше. Ще раз приносимо вибачення за ситуацію яка виникла. Ваше питання вирішили! Сподіваємось на продуктивну співпрацю :)
1
15 березня 2021, 16:07
Доброго дня!
сьогодні намагався закрити досрочно депозит, однак у банку повідомили що немає такої можливості досрочного розторгнення навіть з втратою процентів за нарахований переіод.

Невже все так погано?

Яким чином можна отримати кошти?
Коментарі (6)
Ответ банка
Сенс Банк
16 березня 2021, 10:21
MrAndriy, згідно умов оформленого договору за Вашим депозитом не передбачена можливість дострокового розірвання вкладу. Депозитний вклад доступний для повернення тільки в дату, зазначену в угоді, як «Дата повернення вкладу». В акцепті при оформленні вкладу це вказується. Якщо ви оформили вклад значить ви погодились з цією умовою. Згідно закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов повернення строкових депозитів» клієнти не зможуть знімати достроково вклади, якщо це не передбачено договором банківського вкладу.
1 не зарахована
26 січня 2021, 13:00
БОНДАРЕНКО АННА ПАВЛІВНА, которая работает в отеделении на Саксаганского 119 украла деньги с карты. СБ банка никак не реагирует. Заявление в полицию уже написано. Если ничего не решат с этой мошенницей, то АЛЬФА БАНКУ будет очень плохо за то что покрывают таких сотрудниц которые воруют деньги!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
26 січня 2021, 14:15
manekenman, на сьогодні в Альфа-Банку немає співробітника з такими ПІБ. Надійшліть, будь ласка, в особисті повідомлення деталі ситуації, перевіримо.
1
10 серпня 2020, 18:23
У меня открыта кредитная карта в Альфа-банке, в связи с карантином поменялось моё финансовое состояние и я связалась с банком для решения этого вопроса.
Сразу скажу, что связаться с банком это ещё тот квест по компетенции и стоимости (есть только один городской номер, и пока дождёшься чтобы получить адекватный ответ на свой вопрос, можно потратить 20-30 гривен за звонок на городской номер по тарифам оператора), камон как нет бесплатного номера?

90% консультантов не понимают зачем они консультируют людей: отсутствие знаний, доброжелательного отношению к клиенту, желания помочь и прочих достоинств других банков.

Итак, чтобы узнать что у банка есть кредитные каникулы я потратила 2,5 часа своего времени их оформили на 2 мес., платёж за 2 мес. погасила при первой возможности, но это проблему не решило, мне в текущей ситуации необходим больший срок кредитных каникул и дело даже не в размере платежа, а в невозможности его своевременной оплаты.
К слову, после оформления кредитных каникул банк полностью заблокировал кредитный лимит, вот такие молодцы.

При повторной попытке узнать о возможности кредитных каникул или другого вида отсрочки платежа обратилась в чат с мобильного приложения и это полный провал, зачем вы тратите нервы и время своих клиентов если в чате ничего не знают и не умеют? при этом еще и хамят
На мою просьбу связаться со мной, для адекватной консультации в телефонном режиме, мне сказали «ну вы же написали в чат, тут и консультируйтесь, а то что вам не удобно — это не мои проблемы»
Консультации не было, в ответ на моё «расскажите условия» прилетело смс «на какую сумму вы хотите оформить кредит?» — так банк предлагает перекредитование, я должна сама была догадаться, условий не рассказали, какие еще есть варианты не рассказали.

Альфа-банк почему вам настолько плевать на своих клиентов?
Коментарі (6)
4
15 травня 2020, 12:43
У грудні мені терміново знадобилися кошти на операцію. І я скористалася послугами Альфа-банку. Оплатила операцію кредитною картою і активувала послугу Оплата частинами.
Через те, що у мене була більша частина витраченої суми, я хотіла закрити кредит в короткий термін, щоб вийшло без комісії. Тому під’їхала в одне із відділень банку, для того, щоб внести кошти, які в мене були на погашення суми кредиту і отримати консультацію у працівника банку. Працівник розповіла як мені поповнювати картку через додаток і пояснила, що більше нічого не потрібно.
Через два місяця я зайшла в додаток і побачила що в мене мінус на кредитній картці. Тоді я увійшла в особистий кабінет банку і була в шоці. Моя кредитна сума повністю закрита, але за мною вісить богр — трохи менший, ніж той, що я брала на операцію. В кабінеті теж не відображено, що кошти які я вносила десь є.
Я зателефонувала у банк і тільки тоді оператор пояснила, що потрібно натиснути додаткову функцію дострокового погашення. Ось так мої кошти повисіли в банку 4 місяці, а я платила комісію банку і мінімальну суму кредиту, яку вони з мене, якимось чином, таки знімали. Не зрозуміло, чому тоді всі кошти не могли зарахувати вчасно, а мені довелося платити комісію, на яку я не розраховувала. Якби я одразу це не помітила, то мені потрібно було б платити невідомо скільки часу, бо кредит в особистому кабінеті був не на 6 місяців, як я просила оформити, а — на 24 місяці.
Можливо, моя сумна історія кредитування стане в нагоді комусь, адже мені це коштувало грошей і витраченого здоров’я, бо мені добряче попсували нерви. Тому, незважаючи на перспективи та статус банку — будьте уважними!
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
15 травня 2020, 15:07
olenka1189, нам дуже прикро, що так сталося. Ми провели роботу зі співробітником.
Варіанти компенсації обговорили у телефоній розмові :)
4
6 березня 2020, 19:50
Полтора года пользуюсь картой MasterCard Platinum (пакет Platinum Black+). В феврале 2019 года потерял карту, позвонил на горячую линию, заблокировал ее и подал заявку на перевыпуск. Спустя неделю забрал, все отлично. В августе с меня, как и должно быть, списывают стоимость годового обслуживания. И 28 февраля 2020 года списывают ещё раз.
Позвонил на горячую линию, долго не могли разобраться, взяли паузу для уточнения вопроса. Узнали, причина — я не аннулировал утерянную карту и по двум картам было снятие за обслуживание.
Это новый способ дополнительного дохода? И правда, сотруднику в отделении банка совсем не обязательно говорить клиенту о том, что нужно утерянную карту нужно аннулировать или, что логично, самостоятельно ее аннулировать.
« Шановний клієнте! Ваш запит розглянуто. З боку Банку не виявлено порушень договірних відносин»
Главнее же договорные отношения, а не адекватное обслуживание.
Да, мы вам не расскажем все скрытые условия, а потом скажем «сам виноват».
Удобно и доходно.

Итог очевиден: банку наплевать на качество обслуживания. Разочарован и думаю, в каком банке теперь лучше открыть платиновую карту и прекратить «сотрудничество» с альфа банком
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
10 березня 2020, 15:11
Добрый день, levxsky. Проверили еще раз — комиссия была списана некорректно. Приносим Вам свои извинения за сложившуюся ситуацию. Ожидайте, пожалуйста, возврат.
3
28 листопада 2019, 15:58
Добрый день! У меня оформлена кредитная карта в Альфа-Банк, ежемесячный платёж по условиям договора составляет 5% от задолженности (бОльшая часть идёт на погашение % и какой-то минимум на тело), но каждый месяц Альфа снимает дополнительные 300-400-500 грн., к минимальному платежу, я уже не говорю о том, чтобы что-то зачислялось на погашение тела. Все мои попытки разобраться — не успешны. Сотрудники ужасно не компетентные, горячая линия и отдел по работе с жалобами — просто провал.
В мобильном приложении постоянно чистят чат общения с оператором и операции по выписке, почему не сделать информацию прозрачной и доступной?
Что за фигня происходит в этом банке?
Хотела записаться на личный приём к руководству, два разные оператора пообещали это сделать и связаться со мной, жду уже 2-й месяц.
Разбирательство длится с 04.2019.
Сегодня написала жалобу в НБУ.
Тем, кто хочет оформить кредитную карту — посоветую это делать точно не в Альфе, более некомпетентного и не клиенто-ориентированного банка на рынке Украины еще не встречала.
Коментарі (5)
Ответ банка
Сенс Банк
2 грудня 2019, 16:04
NataliiaNatali, 5% — минимальный платеж, который нужно вносить, чтобы не начислялись штрафы. По условиям карты Максимум-Наличные ежемесячно начисляется РКО в размере 3,5% от суммы долга (п. 6.1 тарифов). Дополнительно, проценты по карте составляют 26% годовых. Детальнее: https://alfabank.ua/upload/maksimumallgotivka.pdf

Запрос мы передали вашему персональному менеджеру, которая предложила варианты решения вопроса.
3
25 жовтня 2019, 11:56
Добрый день! Хочу поделиться негативным опытом, с которым столкнулась после того, как подала заявление на закрытие кредитной карты (всю задолженность погасила в день подачи заявления). Девочка в отделении приняла у меня заявление, заверила, что больше ничего доплачивать мне не нужно будет и что счет закроется на 45 день. Через 3 месяца, случайно оказавшись возле того же отделения решила зайти проверить, все ли ОК. И не зря. Счет не закрылся — насчитали какие-то комиссии за пакет услуг, более того, сотрудники не могли найти в базе мое заявление и начали уверять, что я его не подавала. Благо, что я взяла тогда копию заявления. Достала из сумки — предъявила. ИТОГ: комиссии сторнировали, счет закрыли, но никто даже не извинился… Представьте, что было бы, если бы я не зашла в отделение проверить закрытие счета…
Так что будьте внимательны, чтобы не попасть в такую же ситуацию — берите обязательно копию заявления и сами контролируйте процесс!
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
25 жовтня 2019, 13:59
Voznyukof, извините, пожалуйста, за эту ситуацию. Сотрудник, который допустил ошибку, был оштрафован. Состоянием на сегодня счет закрыт.
4
25 червня 2019, 16:12
Доставили карту как обещали. Пользуюсь почти пол года. Успеваю погасить долг до расчетной даты и нахожусь в льготном периоде. Бонусы на на мой номер телефона начисляются. Однако я так и не смог узнать какой у меня бонус по юкеш клубу, так через приложение эта функция у меня не доступна из за того, что у меня версия Андроид 4.2, а другим способом (ни через оператора ни через интернет банкинг) выяснить это не удалось.
Написати коментар
Ответ банка
Сенс Банк
25 червня 2019, 16:38
magkiev, добрый день. Карта МТС не участвует в Cash U CLUB. У вас, видимо, есть еще другие карты-участники ПЛ. Cash U CLUB в Альфа- Мобайле действительно не доступен клиентам, у которых ОС Android ниже версии 4.4. Напишите ваш ИНН в личку, обсудим какие есть варианты получения инфо.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відділення та банкомати Сенс Банку в Києві 🏦 / Відділення Сенс Банк: вул. Саксаганського, 119, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Київ, вул. Саксаганського, 119. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Саксаганського, 119- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.