Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bignikita87 24 травня 2025, 22:36
Побував скористатися послугой банка оплатой частинами і був неприємно здивований як партнери банка використовують споживчий кредит у свою користь, а банк нічого не робить с такими партнерами сли коротко то магазини беруть товар із сумою і коли ти обираеш оплату частинами от пумб добавляють своїй 5 відсотків до суми товара або добавляють послугу до кредиту яку не можливо відмовитися і цю суму позиціонують як оплата частинами от пумб наприклад відеокарта коштує на сайті 31 000 грн і в оплаті частинами от пумб вона вам коштуватиме 38 000. Мені не зрозуміло чому банк допускає такі діїї із споживчим кредитом тому що с такими добавками це уже не оплата частинами, а Рострочка і проценти собі бере магазин і коли я жодного разу не знайшов кроме розетки нормальну оплату частинами то мені різко не хочеться користуватися таким нечесним банком
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 травня 2025, 12:17
Вітаємо! Ми бажаємо більш детальніше розібратись в даній ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення, який саме магазин додає суму на товар при Оплаті частинами.
Полезный комментарий
PUMB 28 травня 2025, 16:00
Вітаємо!
Дякуємо, що звернулися.
Послуга «Сплачуйте частинами» справді залишається безкоштовною для клієнтів — як і обіцяє ПУМБ. Ми не додаємо жодних відсотків або прихованих платежів зі свого боку.
При цьому, кожен партнер самостійно визначає свою цінову політику. Іноді вартість товару може змінюватися при виборі розстрочки — це рішення самої торгової мережі.
Ми завжди за прозорість, тому інформація про додаткову комісію (наприклад, 5%) заздалегідь вказана на сайті партнера. Якщо у Вас залишилися запитання — найкраще уточнити деталі безпосередньо в магазині.
Ми вдячні, що Ви з нами, і завжди готові допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valutafinance 24 травня 2025, 14:20
Номер карты пумб:5355280019921525

Кутлашаева Катерина Павловна

Получила обманным путём 6000тыс.гр,2250гр с Абанка и пропала, отправка была 23.05.25 в 19:40
Верните деньги отправителю, если они ещё есть или заблокируйте.

Заблокируйте срочно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 травня 2025, 22:19
Вітаємо! Ми зафіксували дані отримувача коштів для розгляду відділом протидії шахрайству. Радимо звернутись до кіберполіції для написання заяви, додатково потрібно зателефонувати на нашу гарячу лінію, щоб повідомити про даний випадок:
044 290 7 290
050 290 7 290
096 290 7 290
093 290 7 290
Заблокировали карту из-за подозрительных действий, уточнить вопрос по другому кроме как отделения нельзя, я не могу узнать из-за каких действий, почему и т. д. Лимиты я не превышал, также удерживает все мои средства на карте, я считаю это неадекватным отношением к клиентам не кому не рекомендую данный банк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 травня 2025, 10:24
Вітаємо!
Ми бажаємо допомогти Вам у вирішенні ситуації, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних.
Богдан Куцієнко 23 травня 2025, 20:23
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
Доброго дня. Я є клієнтом банку ПУМБ, але змушений звернутись зі скаргою на неправомірні дії з боку банку щодо блокування моєї картки та заморожування коштів.

Після отримання переказу на мою картку банк без пояснень заблокував рахунок і фактично позбавив мене доступу до власних коштів. Я надав усі необхідні документи, що підтверджують законність операції, та навіть звернувся до кіберполіції, яка не виявила жодного складу злочину. Проте, незважаючи на це, банк вимагає сплатити 6400 грн для розблокування рахунку, що виглядає як пряма фінансова маніпуляція.

Я вважаю це неприпустимим. Мої гроші залишаються заблокованими без об'єктивних причин, а вимога про сплату коштів для відновлення доступу — викликає серйозні сумніви щодо прозорості дій банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 травня 2025, 10:25
Вітаємо!
Ми бажаємо допомогти Вам у вирішенні ситуації, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних.
Роман Королёв 23 травня 2025, 15:15
Сегодня обратился онлайн по Вайберу, чтоб отменили последний платеж 3000 гривен, так как отправил по своей глупости мошенникам. Моё приложение заблокировали. Мне интересно, это временно до завершения проверки, и мне всё-таки вернут на счёт деньги, или теперь не будет у меня ни денег, ни приложения? И сколько мне теперь ждать.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 травня 2025, 16:32
Вітаємо! Нам прикро, що ви зіткнулись з даною ситуацією. Скасувати переказ можна лише під час його підтвердження, розділ «Скасувати» активний протягом 5 секунд. Якщо Ви вважаєте, що отримувач коштів шахрай, то радимо звернутись до кіберполіції для написання заяви, додатково потрібно зателефонувати на нашу гарячу лінію, щоб повідомити про даний випадок:
044 290 7 290
050 290 7 290
096 290 7 290
093 290 7 290
ImA 23 травня 2025, 13:16
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 167
Якщо накопичений кешбек у ПУМБі за місяци складає менш ніж 100 грн. він згорає. Така умова у ПУМБі. Цю інформацію я отримав на горячій лінії.
Такого нема ані в Приваті ані в А-банку ані в Монобанку.
Сором банку. Це зайвий мінус банку.
Багато банк збере грошей за цим списанням?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 травня 2025, 15:52
Вітаємо!
Ми бажаємо допомогти Вам у вирішенні ситуації, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 28 травня 2025, 14:55
Вітаємо!
Згідно з офіційними правилами, що розміщені на сайті ПУМБ, діють такі умови анулювання
7. Анулювання Кешбеку
7.1. Банк має право анулювати нарахований Учаснику Акції Кешбек у випадках:
— якщо протягом 32 календарних днів після закриття Учасником Акції всіх Карткових рахунків Учасник Акції не ініціював відкриття нового Карткового рахунку;
— наявності в Учасника Акції простроченої заборгованості в сумі, що дорівнює або перевищує 100 (сто) гривень строком більше 60 календарних днів;
— припинення Банком Акції.
7.2. Банк на власний розсуд може анулювати нарахований Кешбек Учасника Акції також у разі настання
наступної сукупності обставин:
— відсутності розрахункових операцій Учасника Акції за допомогою Картки або застосунку ПУМБ протягом 6 (шести) календарних місяців;
— відсутності діючих договорів з Банком про надання хоча б одного з наступних продуктів протягом 3 місяців: кредитна картка, споживчий кредит, заборгованість за яким перевищує 20 (двадцять) гривень;
— відсутності позитивного залишку, що дорівнює або перевищує 500 (п'ятсот) гривень на Карткових рахунках або депозиті Учасника Акції протягом 3 місяців.
7.3. Банк має право анулювати нарахований Учаснику Акції Кешбек у випадку коли Учасник Акції не накопичує Кешбек протягом 12 (дванадцяти) календарних місяців.
Детально ознайомитися з умовами можна за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/04fd6181-ce1d-41ae-9023−33affc6cf88c
Та офіційний сайт: https://www.pumb.ua/cashback
Полезный комментарий
PUMB 28 травня 2025, 14:55
У Вашому випадку, Ви підпадали під пункт 7.2 за сукупністю обставин.
А саме:
1.Банк на власний розсуд може анулювати нарахований Кешбек Учасника Акції також у разі настання наступної сукупності обставин:
-відсутності розрахункових операцій Учасника Акції за допомогою Картки або застосунку ПУМБ протягом 6 (шести) календарних місяців;
-відсутності діючих договорів з Банком про надання хоча б одного з наступних продуктів протягом 3 місяців: кредитна картка, споживчий кредит, заборгованість за яким перевищує 20 (двадцять) гривень;
— відсутності позитивного залишку, що дорівнює або перевищує 500 (п'ятсот) гривень на Карткових рахунках або депозиті Учасника Акції протягом 3 місяців.
Але перевірка показала, що вибірка для розсилки повідомлень про анулювання була сформована до 15.05.25.
Ви ж 15.05. проводили операції за рахунком, тому під ці умови більше не підпадаєте та, перед анулюванням і повторною перевіркою будете виключені зі списку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Korolstar 23 травня 2025, 7:50
Банят карточку ни за что, восстановлению не подлежит, причин не поясняют, категорически не рекомендую этот *** банк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 травня 2025, 10:18
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта банку.
MAZYR12 22 травня 2025, 12:46
Під час реистрації мені пише
На жаль продовжити реистрацію не можливо
Зверніця до віділеня
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 травня 2025, 13:31
Вітаємо!
Ми бажаємо допомогти Вам у вирішенні ситуації, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 22 травня 2025, 17:17
Вітаємо! Дякуємо за очікування! Ми перевірили інформацію та маємо вказати, що оформити новий договір можливо лише у відділенні банку. Вдячні за розуміння!
Марьяна Дворецька 21 травня 2025, 15:52
Доброзичливі оперератори і касири банку
Дуже задоволена
Роз’яснили мені всю ситуацію
Підібрали мені найвигідніший кредит який я могла б взяти
Дякую велике!!!
ПУМБ
Відповідь банку
21 травня 2025, 19:19
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми дуже раді, що Ви високо оцінили роботу працівників відділення.
Arrow186 20 травня 2025, 23:07
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Отримав минулого тижня повідомлення у вайбері щодо опитування, образ зручну дату та час, відобразилось повідомлення що банк додатково зв’яжеться для уточнення всі деталей.
В неділю телефонував в банк по іншому питання, додатково уточнив щодо опитування, вказали так з Вами сконтактуються (опитування мало бути в понеділок).
Але не так сталось як гадалось, у понеділок тиша, у вівторок також)
Дивна політика банку, напевно перевіряють чи клієнт живий чи вже віддав богу душу)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 травня 2025, 9:21
Вітаємо!
Ми бажаємо все перевірити, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та після проведення перевірки обов’язково надамо зворотній зв’язок.
Полезный комментарий
PUMB 23 травня 2025, 20:24

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Рева 20 травня 2025, 10:42
4314140207896496
Номер карти шахраїв
+380985840062
Їх номер телефону
Якщо хтось може надати хоч мінімальну інформацію, хочаб ім'я буду дуже вдячна
Обдурили на чималу суму
Дякую усім небайдужим.
Працівники банку теж намагаються допомогти (
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 травня 2025, 12:05
Вітаємо! Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми уже зафіксували дані клієнта та передали його в роботу відповідального підрозділу нашого банку. Просимо додатково звернрутися до кіберполіції та зателефонувати на гарячу лінію банку для отримання консультації щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Вера Ст. 19 травня 2025, 14:49
В суботу зранку заблокували картки без попередження, притому, що телефонують постійно з приводу опитувань, а тут жодного дзвінка, після шоку, бо в суботу допомоги по телефону немає тільки чат, і в чаті сказали, що підійде їх кредитний договір, бо фоп і взятий у них кредит, в понеділок телефонують і кажуть, що договір не підходить, бо я фоп, після цього надана декларація за минулий рік (24) хоча і цього мало, в чаті порадили виписки, надала за два місяці, але картки не розблоковані, кажуть чекайте, питання щодо надійності банку зрозуміле, надійність і клієнтоорієнтовність відсутня абсолютно, нікому не раджу
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 травня 2025, 15:59
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми бажаємо все перевірити та розібратись в ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 22 травня 2025, 10:22
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту… Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віктор Антонюк 19 травня 2025, 11:37
Заблокували зарплатну карту
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 травня 2025, 12:12
Вітаємо!

Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта банку.
Rancho 17 травня 2025, 8:00
ПУМБ є банком партнером для інтернет магазинів ТОВ Уапром, і зі слів менеджменту банк затримує зарахування коштів на рахунки продавців цієї площадки. В моєму випадку після зміни реквізитів рахунку на який надходить оплата з продажу банк протягом 10 тижнів не віддає кошти сплачені покупцем за отримані товари. Для таких випадків ПУМБ сам собі надав термін 4−6 тижнів, що теж незрозуміло багато, але сам же порушує свої правила. Цитую відповідь маркеплейсу «Строк виплати залежить від Банку-партнера, через який здійснюється транзакція. ТОВ „Уапром“ не контролює та не має прямого впливу на строки зарахування чи повернення коштів, встановлені банком»
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2025, 10:19
Вітаємо!

Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.

У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.

У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
Полезный комментарий
PUMB 17 травня 2025, 10:46
Додатково маємо зауважити, що Банк відповідних термінів, про які Ви вказали в відгуку не надавав. Затримка зарахування коштів відбувається з боку сервісу, оскільки саме він надсилає відповідний лист до банку, а лише після цього, відбувається зарахування коштів.
YuriyDnipro 16 травня 2025, 16:40
Я є клієнтом ПУМБ, але наразі на постійній основі перебуваю за кордоном — у Швейцарії. Після встановлення застосунку ПУМБ на мій новий особистий пристрій банк автоматично заблокував доступ до мого рахунку, аргументуючи це «підозрілою активністю».

Я не вчиняв жодних підозрілих транзакцій — я просто оновив пристрій. Попри це, банк не лише відмовився надати можливість дистанційного поновлення доступу, але й вимагає моєї фізичної присутності у відділенні в Україні (понад 2000 км), що є абсолютно неможливо.

Такі вимоги суперечать Постанові НБУ № 64, яка прямо зобов’язує банки забезпечувати можливість дистанційної ідентифікації клієнтів через відеоверифікацію, BankID, КЕП або застосунок «Дія».

Усі мої неодноразові звернення були проігноровані. Відповіді — шаблонні, формальні, без врахування реальних обставин. Співробітники банку виявили зневажливе ставлення та відмовилися навіть розглянути варіанти, які не суперечать законодавству.

Фактично ПУМБ залишив мене без доступу до власних коштів на невизначений термін. У моєму віці (76 років) це питання не лише зручності, а й виживання — адже йдеться про необхідність постійного лікування та витрат на медикаменти.

Я звертаюся до громадськості, журналістів, правозахисників і регуляторів: така практика є припустимою? Цікаво, скільки ще клієнтів ПУМБ опинилися у подібній ситуації?
ПУМБ
Відповідь банку
16 травня 2025, 18:09
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого Банку. Ми бажаємо у всьому розібратися, саме тому, написали Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Максим Горшков 15 травня 2025, 13:47
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Доброго дня! Звертаюсь з таким проханням, а саме розірвати договір та повернути мені кошти.
Я вивів кошти собі на свою власну картку з криптобіржі, так як свої кошти тримаю саме там. Після чого мені в банку сказали, що була скарга на суму яку я вивів собі на картку. Співробітник банку сказав надати скріншот ордера (обміну). Я підготував його. Потім мені прийшло смс з банку що потрібно звернутись у відділення для розриву договору так як банк припинив ділові відносини зі мною. Я пішов у банк мені сказав спеціаліст, що це помилка і ніякої скарги не було. Потім знову мені сказали у відділенні, що скарга є і потрібно надати скріншот (обміну) і тільки тоді я зможу користуватись картою. Я надав цей скріншот, після чого мені спеціаліст сказав, що все рівно я не зможу отримати кошти. І що якщо мені не горить ця сума, то мені треба чекати до 4 місяців, для розриву договору. В чому справа, якщо я надав всі необхідні докази обміну? Де видно, всі данні людини яка провела обмін зі мною. Зробив все, що мені сказав спеціалст і все рівно, кошти не повертають. Чому кошти утримуються безпідставно на карті? Прошу підтримку вирішити якнайшвидше цю ситуацію
ПУМБ
Відповідь банку
15 травня 2025, 19:09
Вітаємо!
Ми бажаємо в усьому розібратися, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 травня 2025, 15:58
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і повідомили про ситуацію, що склалася, а саме щодо консультації менеджера відділення.
Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації, зі сторони співробітника порушень не виявлено. Консультація була коректною, та згідно стандартів обслуговування. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження
Що стосується блокування рахунків, запит ще в роботі, за результатами якого, відповідь буде надана на Вашу анкетну електронну пошту.
auakiev 14 травня 2025, 22:15
В воскресенье, 11.05 банк перевел мои деньги в «гроші в розстрочку», без осуществления покупки.
Колл-центр принял заявку, пришло подтверждение о «принятой заявке» и рассмотрении вопроса, решении проблемы за 3 (три) рабочих дня…И все! завтра будет 4й.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 травня 2025, 9:07
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк.
Ми бажаємо в усьому розібратися, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення детальної перевірки обов’язково надамо зворотній зв’язок.
Полезный комментарий
PUMB 15 травня 2025, 12:02
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації буде надано на Ваш фінансовий номер телефону. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetyana070377 13 травня 2025, 15:34
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Дуже дякуємо співробітникам відділення за особисту допомогу в вирішенні питання пошуку документів. У вас працюють уважні та небайдужі люди. Буде і надалі звертатися за якісними послугами в ПУМБ
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 травня 2025, 16:55
Сердечно дякуємо за те, що обрали нас!)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аліна Ярмоленко 12 травня 2025, 20:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 2
Являюсь клієнтом банку вже років 5. Так, бували неприємні моменти які приходилось не тільки через підтримку, але й через Мінфін вирішувати. Але взагалі це один з небегатьох банків, які зараз стають тільки кращими та збільшують кількість своїх онлайн послуг. Задоволена останніми новинками — крамниці кешбеків українських маркетплейсів та можливістю підписки на курс валют. Також дуже зручно що є можливість обміну валюту за зниженим курсом при частому обміну валюти. Єдине, що хотілось би щоб зробили аналітику витрат по категоріям, а не просто списком всіх витрат як це відображається зараз.
Офлайн відділенням задоволена супер швидким обслуговуванням при відкритті картки та якісним обміном валюти в касах банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 травня 2025, 9:12
Вітаємо! Дякуємо за приємні слова! Раді, що Ви задоволені послугами нашого банку 😌
Стосовно аналітики витрат, ми вже зафіксували Вашу пропозицію до розробників.
Проблема вирішена
Три літри 7 травня 2025, 8:35
Коли ця послуга з’явилась в Моно здаєтся оплатити частину наперед було неможливо — бо вона списувалась автоматом і взагалі не було можливості зробити це самостійно.

В ПУМБ це реалізовано по іншому, принаймі останні півроку-рік: автоматичного списання немає, платіж вносится вручну і можна внести його не в день коли це має бути за графіком, а і наперед. У ПУМБівської реалізації є і негативні наслідки бо оплата реалізована так що для оплати приймаются лише дебетові карти, а заплатити з кредитної можна лиш якщо робити це так само як для оплати картами інших банків — через ApplePay/GooglePay.
Але зараз мова про інше.

Як з’ясувалось якщо протягом одного періоду внести не один платіж, а два то другий платіж не буде зарахований як наступний платіж зроблений наперед, а прост як зменьшення загальної суми боргу. Спробую пояснити це «на пальцях».

Припустимо у вас є оплата частинами, де одна частина дорівнює 500₴, а платіж має бути внесений до 15 травня. Якщо ви зараз внесене 500₴ то вони будуть зараховані як платіж за 15 травня.
Але якщо ви ще раз внесете 500₴ то вони не будуть зараховані як платіж 15 червня. Після 15 червня ви побачите що у вас є обов’язковий платіж, але вже на меньшу суму, хай це буде 450₴. Це сталось тому що другий платіж, як я вже написав, лише зменьшив загальний борг, але не змінив графі платежів.

Тому якщо ви хочете заплатити оплату частинами наперед не робіть це частіше ніж один раз на період оплати.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 травня 2025, 10:10
Вітаємо!

Дякуємо, що описали деталі умов по Оплаті частинами. Всі процеси були затверджені, беручи до уваги думку користувачів і ми прийшли до рішення, що клієнт має самостійно погашати продукт. Вносити кошти можна будь-яким зручним способом, відповідно, через відсутність автоматичного списання клієнт може обрати різні варіанти зарахування: безкоштовно через застосунок карткою ПУМБ чи будь-якого банку, термінали самообслуговування ПУМБ та інш. (рекомендовано вносити платіж за 3 дні до планової дати). Не всі клієнти бажають вносити платіж з рахунку ПУМБ, адже можуть мати основний дохід на картку іншого банку, відповідно, є можливість робити зарахування на Оплату частинами протягом цілого місяця, коли зручно і є вільні кошти. Як на нашу думку, це досить спрощує момент погашення, адже дається багато часу і Ви можете обрати будь-який спосіб зарахування.

Хочемо додати, згідно з затвердженим договором мінімальний платіж обов'язково потрібно вносити кожного місяця. Якщо Ви вносите більшу суму, це все йде на погашення і сума кредитного продукту зменшується, таким чином, в коротший термін закриється Оплата частинами.

Будемо вдячні за розуміння!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝