Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
DmytroMoltas 26 липня 2024, 9:27
Довелося відвідати відділення банку 25.07.2024 за адресою проспект Соборності, 1, думав буде швидко. Прийшов о 14:57 обидві каси зариті співробітники сказали, що о 15:00 перерва закінчиться, минуло 30 хвилин у відділенні натовпу на людей чекає відкриття кас, більшість плюнула і пішла в сусідні банки. Чути, як касири сперечаються про правильність додавання якихось сум та клацання кнопок на калькуляторі. Як і більшість не витримав і пішов, не знаю, коли закінчилася перерва в касах. Висновок, клієнти для банку нічого не означають, головне, щоб у касира зійшлися якісь суми, це просто САВОК.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 липня 2024, 10:53
Вітаємо!
Нам прикро, що виникло негативне враження про відвідування нашого відділення. Ми перевіримо цю ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 30 липня 2024, 16:41
Вітаємо!
Ми детально перевірили ситуацію, що описали у відгуку. 25 липня 2024 року з особистих і термінових причин працював один касир. Також, в касі тривала перерва з 14:24 по 14:44. Об 14:57 в момент Вашого звернення до відділення касовий працівник знаходився на робочому місці та здійснював перерахунок готівки для підготовки обслуговування попереднього клієнта. Дана процедура зайняла досить тривалий час, через об'єм вирішених завдань. Після чого о 15:40 касовий працівник відкрила касове вікно для обслуговування клієнтів з черги. Розуміємо, що це завдало для Вас незручності, але діє жива черга в не залежності від кількості людей та об'єму завдань по одному клієнту. Ми будемо намагатись покращувати якість обслуговування аби справляти лише позитивні емоції. Вдячні за розуміння!
Главное, не идите к оператору за первым столом Светлане. Блондинка лет 40. Грубовато общается, как будто она там директор. Если прийдет условный дедушка, то будет грубить, что видел не один раз. Если прийдет мужчина средних лет и хорошо одет, который может подрассказать, то будет искусственно натягивать улыбку и разговаривать через зубы. Выбор за вами товарищи. Пока за другими операторами такого замечено не было. Я почитал на этом сайте отзывы и смотрю, что много кто на эту Светлану жалуется. А так в целом банк неплохой (пока). По сравнению с другими банками выгодно без комиссии снимать, переводить суммы. По поводу снятия валюты проблем не обнаружил, главное заказать заранее через тех поддержку. А впаривать услуги по типу страховки, их всех заставляют
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 липня 2024, 9:15
Вітаємо!
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. З фахівцем у відділенні ми будемо уважніше, щоб побачити, чи дійсно вона була грубою до клієнтів. В разі чого, обов'язково проведемо розмову зі співробітником банку. Сподіваємось, надалі Ви будете отримувати лише позитивні емоції від обслуговування у відділенні.
На жаль, мав гіркий досвід розміщення депозиту в цьому банку т.я. був клієнтом майже 10 років.
Коли потрібно було терміново отримати кошти, виявилося, що є ліміт на зняття готівки у 600 тис. гривень на місяць зі всіх рахунків. Ліміт встановлений банком, але консультанти та оператор кол-центру посилаються на постанову НБУ, в якій нічого про це не сказано.
Будьте уважні можливо завтра цей ліміт змінять на 100 тис.
По іншим продуктам питань нема.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 липня 2024, 18:30
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 липня 2024, 19:27
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, описану Вами у відгуку. Перепрошуємо, у відповіді консультант опирався на вимоги НБУ в яких зазначено, що банк може встановлювати власні ліміти згідно діючих обмежень.
Вдячні за розуміння! Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
RuslanHI 22 липня 2024, 18:19
Доброго дня,

Я хотів би повідомити про випадок прострочення платежу за кредитом у банку ПУМБ. Прострочення сталося через те, що банк не зарахував платіж, здійснений у попередньому місяці, який покривав два місяці.

Після цього до мене почали надходити телефонні дзвінки з вимогами сплатити прострочений платіж. Я пояснював, що платіж уже був здійснений у попередньому місяці, але банк не приймав це до уваги.

Одного разу мені зателефонувала жінка (на жаль, я не записав розмову) і в грубій формі вимагала сплатити прострочений платіж, після чого кинула трубку.

У зв’язку з цим я хотів би застерегти потенційних позичальників від співпраці з банком ПУМБ, оскільки їхні методи роботи викликають сумніви щодо надійності та професіоналізму цієї фінансової установи.

Дякую за увагу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 липня 2024, 18:56
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 липня 2024, 14:00
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Роман Коренчук 22 липня 2024, 13:09
Прийшов запит — треба підтвердити походження коштів на сумму Х за період приблизно пів року. Надсилаю звіт зі свого ФОП (я працюю в айті і отримую гроші на ФОП, правда в іншому банку) за перший квартал цього року. Там сумма із запасом перекриває ту, яку треба підтвердити.

Через деякий час блокують рахунки. Майже три тижні намагався звʼязатися, отримати відповідь — мені обіцяли і «сьогодні передзвонити» і надіслати на пошту через «2−3 робочі дні». Відповідей ніяких не було.

В результаті все ж відписали на пошту:
За результатами розгляду наданих вами документів отримали таку відповідь: зняття обмеження по рахунку не погоджено, джерела походження коштів не підтверджені в повній мірі.

Вони самі написали, які документи надати для підтвердження, я надав, сумма перекривається більше ніж у 2 рази за цими документами. І оце «джерела походження коштів не підтверджені» у мене просто в голові не вкладається і жоден представник банку теж не може пояснити.

Найцікавіше те, що мені за кілька днів до блокування дзвонив представник банку і навʼязував перейти на якийсь преміальний пакет обслуговування, я відмовився. Через пару днів блокують рахунки… Цікаве співпадіння… Чи не співпадіння?
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2024, 14:27
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 30 липня 2024, 10:20
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Мне заблокировали карту и говорят на нее пришла жалоба. Я получила деньги на сумму 5700 грн за продажу крипты. Вывела себе деньги что бы снять квартиру, после чего мне банк говорит нужно предоставить доказательства, хорошо, я предоставила. Позже банк заявляет что их не устаивают доказательства и я обязана вернуть деньги покупателю. Напомню я дала банку информацию о ордере, где видно индивидуальный номер, реквизиты для оплаты и мой профиль тоже. Но банк не может мне предоставить доказательства по каким обстоятельствам была подана жалоба, но мои доказательства отвергли, хотя там всё прозрачно и понятно.

И после чего они мне говорят что деньги там пожизненно пока я не верну сумму жалобы, хотя на меня никто не заявлял в полиции или в киберполицию, 0 доказательств, но банк думает обратным путем. Мои личные деньги вернуть отказывается, у меня есть ордера где я на свои деньги покупала эту криптовалюту

Интересно получаеться, деньги мои у банка, заявление на мен никто не писал, покупатель с помощью цифровой валюты хочет себе вернуть средства которые были отправлены за эту же цифровую валюту, а без денег остаюсь крайней я?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 липня 2024, 12:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження. Вашу ситуацію ми вже розглянули. Діємо згідно чинних законів та відповідно правилам головного регулятора НБУ. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
anaestasse 17 липня 2024, 18:49
Вчора помилилась номером карти та відправила гроші не туди, подзвонила до банку, менеджер проінформував мене що треба зробити, через добу гроші мені повернули 🙏
Дякую цьому відділенню за вирішення проблеми
душе швидке реагування та вирішення питань, приємне ставлення менеджера
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 липня 2024, 18:56
Вітаємо!

Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Surflong 16 липня 2024, 11:57
Банк несподівано та без пояснення причин закрив рахунок. Цей рахунок використовувався для отримання соціальних виплат та кредитної картки.
ПУМБ
Відповідь банку
16 липня 2024, 13:18
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
11.07 мені заблокували картку, 12.07 я прийшла до відділення і мені сказали що перевищено ліміт по карті за минулий місяць, і сказали чекати понеділка і сказали або вони відмовляються зі мною працювати і виводять кошти мені або розблокують рахунок (15.07). Я прийшла до відділення знову, і мені вже кажуть що по переказу скарга. Я отримала ці кошти за продаж криптовалюти. Я показала оператору докази (ордер, квитанція від покупця, скарга на біржі). Мені сказали ще писати заяву до киберполіції, я відмовилась, бо бачу в цьому сенсу, це мої кошти, і на біржі немає жодної верефикації. Це біржа в телеграмі (Гаманець). Після чого оператор сказала що, не розуміє що це і відмовилась використати це як доказ. Мені сказали що відмовлять в співпраці і виведуть кошти, але я це за минулі 5 днів так і не отримала, не розумію чому банку не цікаво вирішити питання. Прошу закрити питання і вивести мої особисті гроші як мені і обіцяв банк.

Банк працює добре, я задоволена банком, але саме в цьому питанні він не зацікавлен в праці. Я розумію що будуть коментарі «крипта це не законно», але в Україні немає жодного закону який забороняв би це робити, всі біржі мають ліцензію на р2р торгівлю з участью нашої валюти

Прошу як найшвидше вирішити питання, бо це на першому місці мої особисті кошти якими я не можу користуватися.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2024, 19:36
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Полезный комментарий
PUMB 19 липня 2024, 12:54
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
itzice 12 липня 2024, 6:11
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 40
Доброго дня. Ось, буквально днi 2 тому отримав в рандомний момент сповiщення на екранi телефону про розiрвання дiлових вiдносин. Написано було що треба звернутися до пiдтримки, що я й зробив. Задав корректно питання, отримав вiдповiдь, що були пiдозрiлi операцiї, але пiд час розмови менi кажуть наступне, що вже iнша причина i звучить вона так: «Банк відмовляє у співпраці згідно цим пунктом п. 4.2.7 п. 4.2 ДКБО та Статтею 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“.», менi в свою ж чергу дуже смiшно з цього, бо я живу за кордоном i нащо менi в цiлому вiдмивати кошти, всi кошти що надходять на мою картку або отриманi вiд матусi, або поповненi через Apple Pay, використовуючи мою австрiйську картку, або переказанi з мого iншого банку (izibank та monobank, там зазвичай я просто вiдкладую кошти на щось важливе, наприклад на якусь дорогу рiч) для оплати чогось. Робота пiдтримки просто найгiрша, запитав на рахунок того, чи було проведено для мене фiн. монiторинг, людина каже так, хоча нiчого я нiкому не надавав, якщо треба, можу у приватних повiдомленнях з банком надати всi вiдповiднi докази, тобто я це можу розцiнювати як наклеп. Точної вiдповiдi менi нiхто не дає за що саме зi мною було розiрвано дiловi вiдносини.

Не хотiлося б залишатися без банка iз-за того що у вас працюють неквалiфiкованi працiвники, прошу нормального, адекватного, квалiфiкованого робiтника банку «ПУМБ» написати менi y приватнi повiдомлення, аби вирiшити моє питання.

Я знаю що знайдуться коментатори по типу не треба було крутити балiк i все таке, то ж кажу одразу, я звичайний школярик, котрий навчається за кордоном i зовсiм не шарить за всi цi схемки темки i тд. перекази були на сумму до 10−15тис грн максимум (вище написано причину їх походження)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 липня 2024, 9:32
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Полезный комментарий
PUMB 15 липня 2024, 15:59
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Евгений Сумарук 12 липня 2024, 2:24
Відділення за адресою: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Доброго времени суток!

Банк прислал уведомление о подтверждении происхождении средств. Заполнил бланк, предоставил скрины, выписку. Спустя время ответили на почту для предоставления доп. информации, я должен добавить к выписке ОК-7 еще и электронный ключ. Это вообще законно такое требовать?
Гугл говорит, что нельзя передавать свой электронный ключ и вообще это нарушение закона. Кто сталкивался?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 липня 2024, 11:00
Вітаємо!

Бажаємо повідомити, що відповідно до абзацу третього пункту 11 постанови Правління Національного банку України від 23.03.2022 № 60 «Про особливості виконання окремих вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу, валютного нагляду, нагляду з питань реалізації і моніторингу ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) протягом дії воєнного стану» Банк самостійно у своїх внутрішніх документах визначає випадки обов'язкового встановлення джерел походження коштів, перелік необхідних документів/відомостей, що мають надаватися клієнтом для встановлення джерел їх походження.

Згідно п. 3 ч.V про Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування:
Інформація з Реєстру застрахованих осіб формується за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру на підставі відомостей, що містяться у ньому, з присвоєнням індексного номера документу та фіксацією дати та часу його формування.
Сформований програмним способом документ про інформацію з Реєстру застрахованих осіб включає обов'язкові атрибути — перевірочні коди (цифровий та QR) та засвідчується електронним цифровим підписом, що є аналогом електронної печатки Пенсійного фонду України.

Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!
Casper5555 11 липня 2024, 17:28
Банк припинив можливість відправки коштів з валютної картки на картки іноземних банків без попередження. Ще у червні це можливо було зробити, сьогодні вже неможливо.
Під цю оперцію поміняв валюту онлайн і зараз незрозміло, що робити.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2024, 17:37
Вітаємо!

Наразі ми проводимо технічні роботи по доопрацюванню сервісу переказів з карток нашого банку на картки іноземних банків. На жаль, ми не можемо підказати точні терміни завершення, проте робимо все можливе аби відновити роботу сервісу якомога швидше.

Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння!
Проблема вирішена
Олена Валеріївна 10 липня 2024, 21:11
Закрили рахунок .і всі відповіді шаблоном-розповсюдження зброї масового знищення та фінансування тероризму.на 50000 -60000 рух коштів по картці у місяць.при цьому сплачую кредит своєчасно.находжусь за кордоном.Запитала які саме підозріли операції -пишіть на пошту.написала на пошту-теж саме.В цілому все у банку влаштовувало, но це нонсенс.При цьому закрити рахунок тільки
особисто у банку, а відкривала рахунок онлайн.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 15 липня 2024, 15:57
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
UYgfut 10 липня 2024, 9:38
04.07.2024 заблокировали счет на котором просто лежат деньги, счет был открыт еще 5 лет назад. Сейчас требуют подтверждение происходжения денег за все 5 лет с момента открытия счета. Не один закон не требует сохранять какие-либо квитанции на такой период. Написал жалобу в НБУ, жду ответа.
ПУМБ
Відповідь банку
10 липня 2024, 10:42
Вітаємо!

Ми більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kazmyrys 9 липня 2024, 14:14
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
Як дізнався про умови користування дебетними та кредитними картками — одразу перейшов на Пумб. Економія вже з першого місяця
ПУМБ
Відповідь банку
9 липня 2024, 15:55
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Проблема вирішена
ss3129471 8 липня 2024, 22:11
Отказали в закритии счета! Онлайн! Ето не нормально! Откривают, а закриють не могут!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб (ДКБО), ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою.

На жаль, на даний момент, дистанційно закрити рахунок немає можливості, проте такий функціонал знаходиться у розробці.
Konstin 6 липня 2024, 6:52
имел глупость оплатить через этот «сервис» по ссылке от ДТЭК за подключение света, в пятницу утром, деньги с мономана ушли за секунду и потом началось самое интересное, квитанцию об оплате может дать только Payhub, а они почему-то не видят целый день эту операцию, онлайн сервисов у них нет!!! только телефон!!! и мне сказали отправить копию платежки с Monobanka на почту!!! в пятницу!!! а ответ я получу в течении трех рабочих дней! Пусть горит в аду такой сервис!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 липня 2024, 9:15
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення стосовно деталей платежу.
Полезный комментарий
PUMB 8 липня 2024, 11:10
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас уточнюючу інформацію. Просимо Вас надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Проблема вирішена
Sergokus 2 липня 2024, 21:05
Самый бестолковый банк, нельзя за границей изменить номер, только нужно ехать в Украину. В то время, как другие банки предоставляют такую возможность. И теперь ни кредит не оплатить, ни перевести свои деньги. Не советую связываться с ними.
ПУМБ
Відповідь банку
3 липня 2024, 10:02
Вітаємо!

Змінити фінансовий номер телефону можливо у мобільному застосунку «ПУМБ Online» за наявності фінансово номеру телефону. Якщо, в Вас немає доступу до діючого фінансового номеру, то змінити його можливо лише звернувшись до відділення банку задля запобіганню шахрайським діям.
AndriyShur 2 липня 2024, 21:00
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 28
07.06.2024 я виводив свої криптоактиви з біржі Binance. Було кілька угод, одна з яких на суму 70 000 грн. Після цього мою карту заблокували. Я звернувся до банку, і мені сказали, що за цією транзакцією були зафіксовані шахрайські дії.

Я надав банку всі докази того, що я не шахрай, а просто виводив свої криптоактиви, такі як ордер, скаргу на покупця криптовалюти та звернення до підтримки, і ше багато інших доказів. Це тривало приблизно два-три тижні, я їздив туди кожен день по два рази і додавав нові докази. Зрештою, мені відмовили і сказали подавати апеляцію щодо повернення криптовалюти, але нічого не повернули.

Я знову прийшов до банку і подав додаткові докази з підтримки, що мені ніхто нічого не повернув. Сьогодні вже наступний місяць, 02.07.2024, і працівник Олеся Дідук весь час розмовляла по телефону, кажучи заходити в банк. На карті була сума більше 70 000 грн. Олеся Дідук сказала вивести решту, що я і зробив, але 70 000 грн просто зникли.

У банкінгу ця сума, яка була зарахована, відображається, але на балансі її не показує. Я розумію, що без мого відома ці кошти кудись зникли. На мої запитання Олеся Дідук не дала жодної відповіді і просто віднеслася до мене як до речі, не надавши жодної ясності щодо ситуації. Кошти не були розблоковані, хоча я надав всі докази того, що не є шахраєм. Щодня я питав про стан перевірки, але отримував лише відповідь, що перевірка триває.

Не здивуюсь, якщо вона дійсно списала мої кошти без мого відома.
ПУМБ
Відповідь банку
3 липня 2024, 9:22
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 липня 2024, 10:57
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Проблема вирішена
Natvch 2 липня 2024, 16:41
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Сьогодні 2.07.2024 близько 10 ранку я намагалася зайти в свій мобільний додаток пумб онлайн, але вибило помилку: Невірний Пароль, я ще раз ввела — те саме. Помилитися не могла, всього 5 цифр. В мене на депозиті 100+ тисяч грн я спереживалася чи часом хтось не вліз і не вкрав мої кошти. Написала в тг в чатбот, там отримала відповідь, що потрібно авторизуватися в додатку, чого я не можу зробити. Потім я зайшла на їхній сайт і там здійснила онлайн дзвінок, відповіли — потрібно звертатися зі свого фінансового номера. Тоді я зателефонувала на службу підтримки зі свого мобільного, там нарешті сказали, що мої рахунки чомусь заблоковано, на питання чи кошти на місці, відповіли — вони не бачать.
Я в шоці. Тобто банк без всякого повідомлення просто заблокував мої рахунки та ще й обманює, ніби я ввожу неправильний пароль. І ще сказали, що треба йти у відділення. На відповідь, що я закордоном, порадили писати листа на info@fuib.com, що я і зробила проте відповіді, а вже скоро кінець робочого дня, немає. Короче не банк, а суцільне жахіття.

P. s. Можливо банк повідомить причину такої ситуації?
ПУМБ
Відповідь банку
2 липня 2024, 17:18
Вітаємо!

Шкодуємо, що в Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 2 липня 2024, 18:21
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.1
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝