×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Постоянные проблемы с оплатой коммунальных услуг
В других банках работает норм.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Блокування рахунків без можливості відновлення.
Причину не називають, просять прийти в відділення. При цьому саппорт називає суму на рахунку та розповідає що все має працювати, жодна операція не проходить.
Створювали тікет в тех підтримку. Вона не змогла нічого пофіксити. Створили ще один тікет, який 2 (два!) тижні вже в роботі, годують обіцянками: «ми вас повідомимо, коли все буде готово». І отак 2 роки. Карта на території України не працює також.
Просто привласнюють гроші, ця установа не має права називати себе банком.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Кредитна карта
Кредитна карта «ВсеМОЖУ» є активною після відкриття, ніяких додаткових дій виконувати не потрібно. Банк не списує кошти за неактивність карти з ліміту кредитних коштів, проте, списання може відбутись з особистих коштів в розмірі 20 грн/місяць, після 12 місяців від дати останньої транзакції. Якщо Ви не маєте бажання користуватись кредитною картою, то закрити її можна у будь-якому відділенні нашого банку.
Якщо Ви внесли суму до дострокового погашення, то в такому випадку ніяких відсотків та комісій за користування кредитними коштами нараховано не буде.
Уточнити необхідну інформацію щодо балансу та статусу кредитної карти Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Коментарі (1)
Корпорація лицемірів
1. Персональний менеджер не вміє нічого, окрім як приймати інформацію, передавати десь там комусь і повертати якусь відповідь. Та й то не завжди.
2. Звертатися до служби підтримки не має жодного сенсу. Коли завис вхідний SWIFT, після дзвінка на гарячу лінію ще двічі доводилось приходити до відділення фізично.
3. Фінмоніторинг — окрема пісня. Перевіряльник, схоже, навіть не відкривав файл договору, де жирним виділено заголовок «Договір купівлі-продажу ААА», і вимагає надати якісь документи щодо БББ, яких і в природі не існує. Надана документація прикріплюється ну дуже вибірково. Тотальна неповага до клієнта і марне затягування часу. Це як депозит, тільки відсотки сплачувати не потрібно. Вашого права голосу з моменту обмеження рахунків більше не існує — не дадуть ані закрити, ані провести бюджетні платежі, ані викупити військові облігації, що б там ті закони не говорили. Не хочете обслуговувати? Та нема питань — згортаємо наше співробітництво та розбігаємося. Але ж ні, все блокується, справа лежить у чиїйсь довгій шухляді.
Підтвердження, що левова частка отриманих коштів йде на підтримку конкретних підрозділів армії країни у час воєнного стану, — взагалі не аргумент і ніяк не впливає на швидкість розгляду. І дійсно, а навіщо? Офісне життя, обід за розкладом, ніч у теплому ліжечку, два вихідні на тиждень у комфорті. Система забюрократизована і байдужа аж до втрати людського обличчя. Враження взаємодії з держустановою в системі неорадянського зразка, описаній на чернетках антиутопії.
4. Прокачані й невтомні телефонні спамери — працюють навіть у вихідні, напарюючи кредити/депозити і все таке інше. Швидких та дієвих механізмів відмови від отримання такого роду повідомлень не передбачено.
Із плюсів: у касі можна зняти не зачовгані долари нового зразка. Але й тут не без винятків: якось касир відділення цілком свідомо підсунула випрану куп’юру, яку потім ніхто й ніде приймати не хотів.
Ну, давайте, можна починати стандартне завчене: Нам прикро, що у вас склалось враження… бла-бла-бла…
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
проблеми з корпоративним клієнтбанком
Проте коли потрібно було перевести користувачів на це дігітал — робили все і все обіцяли. Але нічго не змінюється…дуже, дуже прикро…
Приносимо щирі вибачення за такі незручності. На жаль, ми не можемо знати на перед, якщо трапиться збій у застосунку, ми від цього не застраховані. Але зі своєї сторони робимо все можливе для усунення проблем, що виникають у працездатності застосунку. Якщо помилка не усунута, і надалі з'являється, ми бажаємо вирішити дану проблему. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Ми провели перевірку та виявили, що вранці 7.08.2024 виникли тимчасові труднощі в роботі ПУМБ Digital. Ми приносимо вибачення та як альтернативу, Ви можете використовувати — ПУМБ Корпоративний по посиланню https://online.pumb.ua/biz/.
Ваша скарга була зафіксована та передана відповідальним фахівцям. Найближчим часом вони зв’яжуться з Вами та обов’язково нададуть зворотній зв’язок.
У разі виникнення додаткових питань — звертайтесь.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (2)
На огіднійший банк серед комерційних в Україні
Прикро, що у Вас склалося таке враження, але нарахування відбувається відповідно до умов.
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30.09.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Коментарі (4)
Телефонне переслідування чи вимагання?
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Хороший банк для обслуживания юридических и физических лиц
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Написати коментар
Блокування картки
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Беспредел от ПУМБ банка в городе Каменское
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (6)
62 дні, яких не існує)
Відкрив кредитку, користувався. Був в мінусі. В рекламі і усюди вказано до 62 днів пільгового періоду. У мене таких ще мінімум 2 банки (моно та ізі), де 62 дні — прєдєл. Таким чином спланував що 31 липня я погашу мінус за червень в усіх цих банках. Бо тільки ж в такому випадку може ці 62 дні бути фізично. Якщо 2 місяці по 31 день (липень-серпень наприклад), то з 1 липня по 31 серпня — 62 дні.
Коротше, я думав що гасити мінус треба до останнього числа місяця, як у інших банків з 62 днями.
Але виявилося, що у пумба розрахунковий період — до 30 числа. Таким чином навіть фізично 62 дні не може бути, макс 61 день
Коротше, попав на просрочку, і відразу заплатив, бо порчена кредитна історія мені не треба.
Але неприємно.
Вартує зазначити що пуш про те що необхідно погасити я отримував і там дійсно написано до 18 години 30 числа.але я просто сприйняв це як нагадування, і що це буде останній день місяця, не задумуючись. Просто подумав, о, так, треба і тут, і в інших банках в останній день погасити.
Не тут то було
Коротше. Не знаю, трохи сумно. Більше користуватися не буду цим банком. Не цікава така математика. Та і інших попереджу.
62 дні, які фізично неможливі. Втратив десь 1200 грн частково на особистій неуважності, а частково на вірі, що це нормальний банк з канікулами до останнього дня наступного місяця (бо знову реклама щодо максимального пільгового періоду в 62 дня збила)
Наврядчи хтось щось поверне, сам типу винен. Тож ні в чому собі не відмовляйте на мої 1200 грн і ще 60 грн кешбеку, який неможливо вивести бо менше ніж 100. Але більш не хочу мати з вами справу.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Про дату внесення обов'язкового платежу надсилаємо нагадування. Також, це описано у мобільному застосунку, коли натискаєте на Деталі по картці. Хочемо звернути увагу, що пільговий період не «62 дні», а «до 62-х».
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (10)
Шахрайство ПУМБ під час війни
Нам прикро, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Так, за нормами ДКБО, якщо протягом року не було жодної операції по рахунку, то списується щомісяця комісія до моменту, поки не стане нульовий баланс. З 30.08.24 року комісія за неактивність по рахунках становитиме 20 грн (минулий тариф — 10 грн).Таким чином буде можливість автоматично закрити неактивний рахунок. Тому ми радимо зробити переказ коштів або покупку, щоб списати залишок для подальшого автоматичного закриття та уникнення комісії. Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (4)
5355 2800 1238 8748
Дякуємо, що попередили про даний випадок. Передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
Написати коментар
Прошу промоніторити картку 5355 2800 3137 3606 на предмет шахрайства
Ціни нижче ринкових.
Заявлена «онлайн оплата» — по факту інструкція по переказу коштів на дану картку. (В тому числі згадується можливість що переказ заблокують і просять повторити переказ в такому випадку).
По контактній адресі на сайті — якісь гаражі та автомагазини.
Оскільки картка вашого банку — лише вам відомо повні дані її власника, які необхідні для повноти звернення в кіберполіцію.
До речі замовлення — фікція. (просто сторінка яка виводить цифри котрі в посиланні)
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=iban
https://pay.elastic.co.ua/widget/?amount=5821&orderid=902777&site=elastic&method=mono
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку для перевірки даного клієнта на шахрайські дії.
Коментарі (2)
Дивна ситуація
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації Вам було надіслано на Вашу електронну пошту. Для зняття обмежень необхідно виконати рекомендації зазначені в листі. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
Традиційно в кінці місяця відключили сервіс погашення кредитів онлайн через Payhub!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, у зв'язку з відключенням сервісу «Сплата за реквізитами» на сайті Payhub, провести дану операцію неможливо, як альтернативу пропонуємо вам скористатись оплатою через застосунок ПУМБ Online. Сподіваємось, на якнайшвидше відновлення даного функціоналу.
Коментарі (4)
Ужасное отношение к клиентам
И вот настал момент когда банк всем видом дал понять что он гадил на своих клиентов
Суть проблемы не вижу смысла описывать, но коротко говоря ошибка отделения банка, а точнее кассира, вот банк звонит, шлёт смс
Кошмарит по полной и в теории вроде даже понимают суть проблемы и понимают что ошибка произошла в отделении банка в кассе и на просьбы как-то дать связь, соединить или найди другое решения проблемы, ответ что нам всеравно, бросай все и едь туда, отделения банка наше, но связи или содействия мы давать не будем, при этом напоминая что я банку обязан., что ишибка их отделения то это мои проблемы …
Нам шкода, що у Вас склалось негативне враження від роботи нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації, Тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Коментарі (1)
Шахрайство з боку клієнта Пумб банку
Прохання банку звʼязатися зі мною щоб я надала вам всю інформацію
Шкодуємо, що склалась така ситуація. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Рекомендуємо Вам сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
В майбутньому, радимо Вам одразу зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар
Банк просто вкрав близько 25 тисяч гривень
На початку червня 2024 року мені знадобилась певна сума коштів та я продав свої USDT в сумі близько 1000 USDT (отримав кошти від покупців на карти, приват, моно та пумб) після чого 13.06.2024 року від пумб мені надходить повідомлення, що всі мої операції та мобільний додаток заблоковані і необхідно звернутись до банку, після відвідування банку мені повідомили, що операцію на 3000, 2000, 2000 грн. оскаржили та вимагають повернути кошти після чого я надав всі документи з біржі Binance про те, звідки ті кошти, та яку суму USDT я за них переказав, також поцікавився чи є заява до поліції чи інших правоохоронних органів, оскільки банк прямо мене звинувачує в шахрайстві, на що банк відповів, що про звернення до правоохороних органів нічого не знає та я зобов’язаний повернути 3000,2000,2000 грн. я повідомив, що нічого і нікому не буду повертати, оскільки це мої кошти, якщо хтось має до мене притензії надайте мої персональні данні та нехай ці люди ідуть до поліції та суду і тільки в межах кримінального провадження чи судового розгляду я буду далі спілкуватись на цю тему, на що банк мені повідомив, що йому байдуже та кошти він мені не поверне поки я не поверну вище названі суми.
Після цього я звернувася до банку з заявою про закриття всіх, рахунків та повернення всіх моїх коштів на рахунках. Оскільки я маю 2 відкриті рострочики та ознайомившись з умовами договору між банком та клієнтом та статтею 1075 Цивілького кодексу України, я погасив ці 2 кредити, на що банк 25.07.2024 року надіслав мені повідомлення на мобільний телефон «ПУМБ припиняє ділові відносини за результатами аналізу діяльності по рахунку в банку» та кошти мені до сих пір не повернув.
1. З яких пір язик не повертається назвати цю установу банком, має права національної поліції/сбу, Державної виконавчої служби, що блокує всі рахунки, а не суму оскарження, чому заблоковано більше 25 000, тисяч грн., а не 7000 грн.
2. Якщо ви посилаєтесь на Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ДЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ФІН МОНІТОРИНГУ ТА СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ? ЧИ ДВА МІСЯЦІ ВАМ МАЛО ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДПОВІДНИХ ПРО МІЙ ТЕРОРИЗМ ТА СТВОРЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ? ЧИ ВСЕ ЦЕ ЗРОБЛЕНО ЩОБ КОРИСТУВАТИСЬ МОЇМИ 25 тис. грн та нічого мені за це не платити???
3. Якщо Н Е МАЄ кримінального провадження, арешту рахунків слідчим суддею, арешту ДВС, а є лише якесь не зрозуміле оскарження, на підставі чого ВСІ МОЇ кошти арештовані?
Якщо хочете щоб Вас ОБІКРАЛИ, НЕСІТЬ СВОЇ КОШТИ В ПУМБ. Я краще свої кошти залишу на зупинці громадського транспорту, ніж віднесу до пумбу, там у них більше шансів зберегтись та повернутись до мене.
Дуже цікавить відповідь на мої три питання, надавайте відповідь тут, не потрібно ховатись за ЗУ про персональні данні, мені нічого приховувати, хоч кошти і арештовані за фінансуання тероризму і створеня зброх масового знищення просто сміх…
Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше перевірити інформацію. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали Вам на Вашу електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (9)
Долго решение проблемы, некомпетентные сотрудники
Хочу быстрее решить эту проблему и закрыть счет.
Нам шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (6)