Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Valentina1515 11 вересня 2024, 13:15
Никогда не думала что придеться зарегестрироваться и написать отзыв тем более о ПУМБе. С 2015 года являюсь клиентом банка … и со вчерашнего дня для меня это становится недобанком! Никогда не было проблем, всегда пользовалась и кредитной картой с лимитом в 60 тыс грн и дебитной, размещала в пумбе депозиты на год в сумме до 300 тыс грн., не было не просрочек ничего и вчера заблокировали карту из-за операций на минуточку в июле 2024 на сумму 285 тыс грн ., а именно закончился старый (годовой) депозит в Таскомбанке и было переразмещение в другом банке с помощью перевода через пумб (хотя изначально думала в пумбе разместить, но % ниже был чем в другом банке, и при этом до принятия решения я разместила на свободном депозите средства в пумбе). Так вот по требованию оператора о подтверждении доходов… сбросила на электронку им сначала договора депозитов которые закончились в июне 2024 в Таскомбанке на сумму 300 тыс грн, потом этого не хватило и сбросила договор купли продажи авто на сумму 672 тыс грн. И в ответ мне пишут что недостаточно документов. Это как понимать если ПУМБ не принимает официально договор продажи из сервисного центра (бывшие мрео)??? Я официально не работала, а если и работала то не официально справки предоставить не могу официальные кроме депозитов и продажи авто которое приобреталось совместно в семье мужем мне. Может знатоки или минфин поможет в решении проблемы?
P. S. самое смешное что все-таки депозит на 287 тыс грн я разместила в, а банке в июле этого ж 2024 года :) и скинула выписку в ПУМБ и заблокировали карту с жалкими копейками на 3500 грн, может обиделись)) но дело не в деньгах, а в том что до этого всего меня устраивало пользоваться приложение ПУМБ да и в общем банком… странное отношение к постоянному активному клиенту. При чем что деньги имеются в накоплениях как у всех и миллионами не переводим да и показала откуда я сбросила…
После этого случая КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ БАНК!!! В котором ваши доходы от продажи авто и другие документы ничего не значат для финмона! Ну или мне не повезло и какой-то неадекват сидит в финмоне))). Если кто сталкивался и есть решение проблемы подскжите))) Извините за такой длинный реферат)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 вересня 2024, 14:17
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та все перевірити. Після чого обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 вересня 2024, 15:36
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Володимир Сахарук 8 вересня 2024, 17:18
Усім вітання.
Приблизно півроку тому отримав кредитну карту у ПУМБ. Спокусився на умови щодо 62 пільгових днів при використанні кредитних коштів. Сума яка була мені спочатку була погоджена на рівні 20 тис. грн., а через 3 місяці її банк мені підняв до 25 тис. грн. В основному користувався по принципу такому що б що місяця закривати суму в ноль. Однак у липні 2024 року якось трішки прорахувався і не закрив усю до 25 тис. грн. Буквально якихось 100 грн. не вистачало. Настав серпень і тут я помічаю що з карти списано приблизно 700 грн. Я звертаюся за роз«ясненням до представників ПУМБ. А мені розповідають що це проценти за користуванням кредитом. Добре я переглядаю всі свої оплати та виявляю що не всю суму закрив в 0 однак це лише 100грн!!! як можуть бути такі відсотки! Мені пояснюють що згідно їхнього договору АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ якщо я не закрив усю суму тобто яка була у мене у використанні грубо кажучи з 25000 я використав 24500 грн. і до визначеної дати пільгового періоду вніс кошти у розмірі 24900 грн. то проценти мені нарахують за всю сму якою я користувася, а не на залишок кредиту!!! Доречі у доступному договорі який наявний у додаку ПУМБ на телефоні про це нічого не зазначено!!! Я його скачав і він у мене зберігається!!! А вони посилаються на якийсь договір навіть з яким навіть не озвучили що він такий є!!! АТ «ПУМБ» НА УКЛАДЕННЯ
ДОГОВОРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
ФІЗИЧНИХ ОСІБ…
Хоча згідно вимог НБУ банк чітко має прописати всі умови по кредиту та ознайомити клієнта!!!
Тому стережіться цих ШАХРАЇВ!!!
Не відкривайте кредитні картки ПУМБ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
8 вересня 2024, 20:38
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про наш банк.

Проте, маємо зауважити, що згідно умов договору кредитного продукту, нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається після виходу з пільгового періоду за всією сумою яка була в цьому проміжку.

Під час оформлення продукту, кожен клієнт підписує Заяву на приєднання до Договору комплексного банківського обслуговування. Без підпису цього документу оформлення будь-якого продукту в нашому банку є неможливим.

В мобільному застосунку Ви маєте можливість отримати договір та паспорт продукту який було Вами підписано: Натиснути на кредитну карту — Натиснути на «Три крапочки» в правому верхньому куті — Документи — Договір/Паспорт кредиту.

Ознайомитись з Договором комплексного банківського обслуговування Ви можете на сайті нашого банку за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0f6688e2-a23d-4e72-ab29-56b0dfca9f12
Vladimirmoz 6 вересня 2024, 19:41
Несколько лет пользовался данным банком, теперь крайне негатив.никогда не выходил за пределы льготного периода+ последнее время не пользовался кредитными средствами (так как лимит установлен самый низкий среди всех банков которыми пользуюсь (10 тыс) держал на кредитной карте всегда личные средства.в один день замечаю что у меня насчитываются какие то проценты, не много, но 47 гривен уже натикало, обращаюсь в поддержку, пишу, звоню,(сумма смешная, но дело принципа".ответ конечно убил- «Опрацювання операцій по закриттю дня відбувається не в тій послідовності, що Ви виконуєте.» По моей ситуации- я делаю перевод личных средств на карту другого банка (это без комиссии личные средства), остаётся кредитный баланс 10000, далее вечером оплачиваю с кредитки коммунальные платежи, которые так же всегда без комиссии, НО! банк для себя обрабатывает этот платеж ранее чем утренний перевод личных средств, и в итоге перевод средств засчитывают как перевод с кредитных средств «- фокус,!!! А если бы я год не заглядывал на эту карту, нормально бы процентов насчитали.чистой воды шарлатанство.не советую никому
ПУМБ
Відповідь банку
6 вересня 2024, 20:13
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VeronikaAlfa 4 вересня 2024, 16:22
5355280024437665
Шахрайка, вимагає гроші наперед!
Відгуки відмінні, успішних доставок 50+!
Потім бреше, що курʼєр хворий, то бухгалтерія гроші не може повернути, то відправлять сьогодні вже, бо курʼєр вже виїхав!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 вересня 2024, 17:26
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivanov6060 4 вересня 2024, 13:03
Шахраї використовують картки банку для шахрайства.
А саме відправив кошти на картку 5355 2800 3229 5642 в сумі 3 300грн після цього продавець зник. Банк має слідкувати за тим кому відкриває картки і для чого вони використовуються!
Онлайн аптека storestero точка com — ШАХРАЇ
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 вересня 2024, 14:09
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Проблема вирішена
Daria24 3 вересня 2024, 14:31
Я продавала криптовалюту (монеты USDT) через Telegram Bot Wallet. После сделки продавец подтвердил оплату и предоставил мне чек-квитанцию об оплате. В ответ я перевела ему монеты. Оплата на мой счет поступила, однако через два дня Банк ПУМБ заблокировал мой счет, мотивируя это подозрением в мошенничестве. По словам банка, отправитель денежных средств подал на меня жалобу.

Я немедленно обратилась в банк, предоставила все доступные доказательства (скрины ордера, обращения по поводу возврата средств в техподдержку telegramwallet, скрин о том что мой аккаунт верифицирова, видео-скрин переписки с плкупателем в чате ордера и тд)добросовестности сделки, однако банк продолжает игнорировать мои аргументы и отвечает лишь шаблонными сообщениями, не предпринимая никаких действий для решения ситуации. На основании полученной информации я предполагаю, что попала в так называемую мошенническую схему P2P-треугольник.

Изучив отзывы других клиентов Банка ПУМБ, я пришла к выводу, что моя ситуация не является единичным случаем. Банк, по-видимому, не в состоянии эффективно расследовать подобные случаи и защищать интересы своих клиентов.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2024, 15:32
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 вересня 2024, 10:18

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Andriy223 3 вересня 2024, 11:24
Рееструвався через додаток заради кредитних коштів, у чому співробітник банку запевнив на 100 відсотків, що нададуть кредитний ліміт при реєстрації.
Але вийшло як завжди! Клієнт зареєструвався на том і все, очікуйте! Запевняю Вас, від кількості — не зміниться ЯКІСТЬ! І саме цікаве — профіль не видаляється)) ця функція в розробці.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2024, 12:17
Вітаємо!

Шкода, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації та написали Вам в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Романчук 3 вересня 2024, 10:09
Після блокування карты (13.08.2024) нарешті банк прийняв рішення розірвати відносини. Але запросив перед цим ще раз документы.
Нідіслав: дві декларації (2022.2023), довідку #2 та скрін обігу Фоп за 2024 рік
І тут банк надає мені листа в якому повідомляє про відмову в обслуговуванні. На хвилиночку звинувативши: у відмиванні грошей., фінансовому тероризмі, торгівлі наркотиками, зброєю, та ще зброєю масового ураження.це при обороті по карті 150−200тис грн на місяць (я Фоп і був віп кліентом).тобто зробили з мене злочинця (я рахую це образливим та неприємлимим).На гарячій лінії сказали щоб я не хвилювався на рахунок цього бо це стандартний лист і вони всім його дають кому відмовили в обслуговуванні (тобто всі кліенти які не подобаються банку злочинці) Плюс заставляють прийти в банк та на писати заяву на закриття рахунку. що теж є порушенням, так як банк розриває відносини в односторонньому порядку і є процедура автоматичного закриття рахунку у цій ситуації. Я рахую що в моїх документах які я надав було доведено походження коштів, а відмова висонана з пальця не компетентним співробітником. В цій ситуації я би рекомендував провести службове розслідування і не розкидатися такими гучними звинувачення ми!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2024, 12:15
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 вересня 2024, 10:13

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
OLEGONISIUS 3 вересня 2024, 9:48
Відкрив карту місяць тому, користувався, все було добре. Вчора мені прийшло, сповіщення, що рахунок мій заблокований і маю звернутись до відділення. Жодним чином з оператором онлайн немає можливості звʼязатись, відповідає лише бот і то автоматом говорить, що потрібно до відділення. Причину не говорить. Жодних офіційних листів щодо причини блокування, не надають. Таким чином утримують мої кошти і ускладнюють життя. Був написаний лист на офіційну електронну адресу, відповіді не отримав. Телеграм підтримка також не працює. Це взагалі жах. Раніше банк подобався, але враховуючи дану ситуацію, доведеться змінювати банк. Це неповага до клієнтів і їх вільного часу! Просто неподобство, шахрайство!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2024, 12:11
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 вересня 2024, 12:29
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Arrow186 2 вересня 2024, 21:34
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Користуюсь банком доволі довго, все ніби норм, Кешбек, оплата частинами, Кешбек за комунальні.
Вирішив також оплатити за інтернет, але виявилось що в списку немає мого постачальника, не біда подумав я і скинув квитанцію з іншого банку зі вже сплаченим платежем, але тут почалось, ми не можемо потрібна оплата через касу банку, але зареєстрували скаргу 202407−6769 від 25.07.2024 р. Чекаю, 30.08 телефоную, і радісний оператор повідомляє заявка закрита, квитанцію не підходить, питаю чому не повідомили, відповідь ми телефонували Ви не відповіли, коли телефонували? Мовчать.
Переключають на іншу людину, та озвучує ЄДРПОУ не ТОВ, а ФОП, ок беру нові реквізити оплачую, скидаю, телефоную 2.09 відповідає Владислава 8524, не з першого разу але все-таки доходить до неї що я хочу, відводь не підходить квитанція потрібно через касу оплачувати, уточняю яка буде за це комісія, Владислава бере тайм-аут на консультація (вже другий за час розмови).
Сподіваюсь що хоч скаргу вона зафіксує.
Питання шаблону так і не вирішене, йде вже третій місяць (попередньо також звертався але тоді мене культурно послали брати паперову платіжку до провайдера).
Ніби і не проблема за реквізитами оплачувати, але тоді буде комісія.
Тому поки двояке враження про банк, якщо виникнуть проблеми і попаде хтось на зразок Владислав то плакали твої грошики, хоча там всі не дуже розуміють що ти в них хочеш, і кол
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 3 вересня 2024, 8:54
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 вересня 2024, 16:28
Вітаємо! Дякуємо за очікування!

Ми перевірили інформацію вказану в Вашому відгуку та можемо повідомити, що для того, аби зареєструвати постачальника у нашому застосунку та сплачувати за послугу без комісії Вам необхідно надати фото/сканкопію квитанції від постачальника послуг паперову або електронну (отримати її можливо звернувшись до провайдера).

У квитанції обов’язково має бути:
— Назва підприємства;
— ЄДРПОУ постачальника;
— Розрахунковий рахунок;
— Назва послуги, що оплачується;
— Ідентифікатор клієнта;
— Дата квитанції.

Так як, цієї інформації немає в квитанції про проведену оплату, то, на жаль, вона не може бути прийнята. Просимо Вас надати відповідну квитанцію звернувшись до нашої підтримки в Telegram/Viber/Facebook/Instagram або надіслати ел.лист на нашу ел.пошту info@fuib.com, аби ми мали можливість створити шаблон для проведення оплати.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
MachOleg29 31 серпня 2024, 19:46
Дуже не рекомендую користуватися кредитними коштами цього банку, особливо карткою ВсеМожу.
Вчора, 30 серпня, забув внести невелику суму, щоб повернутися у пільговий період, бо подумав, що маю ще один день часу в запасі. У результаті мені нарахували відсотки на ту суму, якою користувався 60 днів, і ту, якою навіть не користувався 10, бо у них такі умови. Так що, якщо навіть не внесете 30 гривень для повернення у пільговий період за попередній місяць, то вам ще нарахують відсотки і за поточний, така незрозуміла і складна у них система
Я ніколи не мав такої ситуації, у пільговий період завжди повертався вчасно, але навіть не думав, що за одну неточність банк так жорстко мене покарає
Як багаторічний клієнт я просив їх піти мені назустріч, через цей форс-мажор застосувати щодо мене якусь акцію чи програму лояльності, як робили для мене у Ощадбанку і Сенс-банку, але все марно
Після погашення всіх боргів я розірву з банком всі зв’язки, осадок від цього випадку ніколи не забуду
Загалом послугами цього банку користуватися зручно, окрім кредитних, але рано чи пізно вони все одно переконають вас взяти той чи інший кредит, ніби, на вигідних умовах. Тому краще не співпрацювати з цим банком для уникнення таких проблем.
ПУМБ
Відповідь банку
1 вересня 2024, 13:57
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалася така ситуація, але маємо зауважити, що згідно з умовами кредитної картки після виходу з пільгового періоду який триває до 62 днів, відсотки нараховуються на залишок заборгованості, починаючи з моменту користування пільговим періодом.

Після внесення коштів на погашення заборгованості, Ви маєте можливість знову користуватись пільговим періодом та всіма перевагами карти.

Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції при користування послугами нашого банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
A13K 30 серпня 2024, 7:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Хотів би подякувати Марині Стасенко, начальниці відділу на Андріївському узвозі, 4, за оперативне вирішення проблеми, яка виникла в липні через затримку відправлення банківського переказу. Усе було зроблено швидко та професійно.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 серпня 2024, 9:47
Вітаємо! Щиро вдячні за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку!
otzovik1413513 25 серпня 2024, 15:57
Произошла ситуация, просыпаюсь сегодня, хотел зайти в пумб пополнить себе мобильный, нахожусь за границей на реабилитации. Не мог зайти в приложение своего пумба ни по фейс айди ни по пинкоду, звоню им через онлайн сайт их, говорят позвоните нам с финансового телефона, а я не могу позвонить с финансового телефона, потому что мне заблокировали счет и я не могу пополнить себе мобильный. у меня на счету было всего 4000 грн, непонятно за что они заблокировали мне карту, мошенники. Я никаких операций по карте не проводил сомнительных, чтобы мне заблокировали карту. В итоге звоню другу прошу в долг пополнить мне мобильный, чтобы я мог позвонить этим мошенникам, а когда я позвонить мне робот отвечает что ваша карта заблокирована из-за каких-то сомнительных операций, бот вам помочь не может, поэтому обратитесь в отделение с паспортом. КАКИМ Я ОБРАЗОМ ОБРАЩУСЬ В ОТЕДЕЛЕНИЕ за границей. Банк очень сильно нравился, только этим банком пользовался все время, это мой любимый банк был. Помогите пожалуйста решить проблему. Я ваш клиент уже 3 года почти и все время активно пользовался вашим банком и все было очень хорошо до сегодняшнего дня…
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2024, 16:42
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 26 серпня 2024, 14:52
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svitlana2006 23 серпня 2024, 2:54
Працівники відділень в місті Івано-Франківську на вул. Труша, 4 і на вул.Мельника, 2 вчиняли неправомірні діі з моєю 18-річною донькою, не хотіли видавати безкоштовно фізичну платіжну банківську карту, вимагали 250 грн за видачу банківськоі карти, аж поки дзвінок на гарячу лінію не допоміг вирішити проблему видачі карти безкоштовно, перерва. Коли, я, мама прийшла пізніше, почали мені погрожувати фінмоніторингом і т.п…ніби я не в банк прийшла, а в податкову, нічого, що я клієнт банку давно і з багатотисячним кредитом від даного банку, але погрози продовжувались і що донька може отримувати лиш перекази від мене і мене треба внести в якийсь непонятний список, що тільки зі мною донька може здійснювати фінансові операціі, і навіщо моій доньці карта, якщо вона і так ніде не працює, що це за методи, де ви понабирали тих працівниць… вони що тільки з кол-центру з Дніпра звільнилися? Ну методи іх роботи в банку явно неприйнятні і грубі і відштовхують мене як клієнта, про якісь операціі в цьому банку мож забути, хіба, що користатися кредитами на пільгових умовах і на цьому крапка ((((Доповню, донька зареєструвалась віртуально в додатку Пумб банку і захотіла отримати фізичну платіжну карту, на що їй у 2 відділеннях Івано — Франківська відмовили, поки донька не зателефонувала на гарячу лінію, иі оператор переговорила з працівниками і аж тоді видали Віза карту безкоштовно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 серпня 2024, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:47
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Сергій Романчук 22 серпня 2024, 16:40
Сначала всё было очень хорошо. Даже открыл ВИП карту. Но в один «прекрасный день» банк заблокировал счёт, создав мне определеные неудобства, я как раз находился за границей.Потребовали подтверждение доходов (13.08.2024).В этот же день отправил нужные документы. уже прошло 8 рабочих дней и как говорится ни привета ни ответа.на ГЛ и в чате никто тольком ничего не знает. Тупо футболят. Короче цирк на дроті а не банк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 серпня 2024, 17:38
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 серпня 2024, 10:27
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на ел.пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ronron 22 серпня 2024, 14:18
19.08 2024 был возврат товар, а магазине на карту, но возврат не пришол! Я обратился в банк, но как ответиле в банке средства ваши заблокированные на 30−45 дней!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 серпня 2024, 15:06
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
cosmo23 20 серпня 2024, 12:26
Зараз процвітає продаж карт третім особам, так званим дропам (мулам). Відділення Пумб банку Біла Церква Ярослава Мудрого повним ходом працює в цій зв’язці. Економісти отримують відкати за оформлення таких карт, закривають очі на те що клієнтів приводять треті особи, які видають їм нові картки мобільних операторів і люди навіть не знають своїх фінансових номерів,(все це кодло крутиться під вікнами банку, і спеціалісти по типу нічого не бачать навіть коли виходять на перекур, засліпило мабуть)). питання чому спеціалісти відділення не проводять внутрішній фінансовий моніторинг, та багато заробили на незаконному збагаченні?
ПУМБ
Відповідь банку
20 серпня 2024, 14:07
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити, тому вже зареєстрували Ваше звернення. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Полезный комментарий
PUMB 9 вересня 2024, 13:37
Вітаємо, дякуємо що зачекали!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження після відвідування нашого відділення. На Ваш запит зазначимо, що банк ПУМБ суворо дотримується вимог фінансового моніторингу, які встановлені законодавством, зокрема нормативно-правовими актами Національним Банком України. Також у банку впроваджені кращі світові політики внутрішнього фінансового моніторингу та комплаєнс. Ці факти підтверджуються те, що ПУМБ багато років поспіль визнається НБУ системно важливим для країни банком та банком уповноваженим на зберігання готівки НБУ.
Водночас ми хочемо запевнити Вас, що ми ретельно перевіримо описану вами ситуацію та у разі підтвердження наданих вами фактів до причетних співробітників будуть вчинені найсуворіші санкції.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cosmo24 20 серпня 2024, 11:26
Зараз процвітає продаж карт третім особам, так званим дропам (мулам). Відділення Пумб банку Біла Церква Ярослава Мудрого повним ходом працює в цій зв’язці. Економісти отримують відкати за оформлення таких карт, закривають очі на те що клієнтів приводять треті особи, які видають їм нові картки мобільних операторів і люди навіть не знають своїх фінансових номерів,(все це кодло крутиться під вікнами банку, і спеціалісти по типу нічого не бачать навіть коли виходять на перекур, засліпило мабуть)). питання чому спеціалісти відділення не проводять внутрішній фінансовий моніторинг, та багато заробили на незаконному збагаченні?
ПУМБ
Відповідь банку
20 серпня 2024, 12:12
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Оплатил коммунальные услуги через сервис Pay hub Пумб! А отзывы не посмотрел! И тоже попал в эту ловушку! Оплатил услуги через Пумб Pay hub деньги со счёта сняли, а адресату не поступили! Создал заявку в надежде что деньги верутся назад как сказал оператор! Потом сказали ждите 5 дней! Деньги просто украли! Ужасный сервис! Читайте отзывы прежде чем пользоваться сервисом!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 серпня 2024, 9:19
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детально розібратись в обставинах. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 22 серпня 2024, 17:12
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви маєте негативну думку про наш банк. Ми вже перевірили ситуацію. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми Вже надавали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Baliuk 16 серпня 2024, 8:28
Я фізична особа підприємець. Маю повністю підтверджений дохід. Частину цього доходу після сплати податків виводив на особисту картку Пумб. В результаті — банк мене блокує і просить надати документи, які доводять походження коштів. Не буду говорити скільки часу було потрібно, щоб нарешті мої документи прийняли, але в результаті — висновок, що банк ініціює припинення співпраці. При цьому — пояснена кожна копійка доходу, надані всі виписки всіх рахунків ФОП, всі гроші легальні, навіть показані закупівлі.
Це показує повну некомпетентність банку, тому що скамери і тємщики з цим банком працюють без проблем, а справжніх підприємців з «білим» доходом, банк блокує. Нікому не рекомендую цей банк, це верх некомпетентності і нехтування своїми же власними правилами.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 16 серпня 2024, 9:28
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви маєте негативну думку про наше обслуговування. Ми вже перевіряли ситуацію. З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми Вже надавали на електрону пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝