Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Xim01 25 серпня 2022, 19:42
По-перше, за перевипуск картки з мене потребували 200 грн. Хоча в контракті, який я підписував, немає жодної інформацї про це.
По-друге, мені цікаво, з яких це пір зняття валюти у відділеннях ПУМБУ стало можливе ЛИШЕ для моряків. Інших професій не існує? Та взагалі, чому мене не попередили про ці зміни як клієнта цього унікального банку? Скільки користуюсь послугами ПУМБу, стільки дивуюсь цієї неорганізованісті. Це було останньою краплею!
ПУМБ
Відповідь банку
26 серпня 2022, 11:08
Вітаємо! Усі тарифи, включно з тарифами за перевипуск карти, знаходяться на нашому сайті: https://www.pumb.ua/card_bank/vsekarta
Валюту Ви можете замовити, зателефонувавши на гарячу лінію.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення, Ваш ІПН або фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Zheka85 25 серпня 2022, 15:33
Оформил гривневую карту, попытался привязать ее к Paypal, банк отклоняет эту операцию мотивируя что операция проходит под кодом который запрещен НБУ, при этом карту других банков удается зарегистрировать в платежной системе без каких либо проблем. Вопрос — другие банки получают другой код запроса от Paypal или ПУМБ сам ограничивает эту верификацию с последующей оплатой в интернете?
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2022, 16:09
Вітаємо, ми перевірили інформацію. Ми бачимо, що Ви змогли прив'язати картку до Paypal, проблема виникає при спробі оплати. Дана проблема не зі сторони Банку.
Рекомендуємо Вам звернутися з уточненням до Paypal, або ж скористатися іншим сервісом.
dnepryanik 25 серпня 2022, 15:01
На цьому тижні вже тричі замовлюю валюту 1700$ зі своєї картки ПУМБ, чекав добу, набрали вранці 24.08, що немає в місті Дніпро валюти. Як це так?! І чому обіцяли, що точно буде після 15:00 та я час прогаяв. Запропонували в грн видати по неринкову своєму курсу, але шановні я хочу свої власні $. Домовився, що замовлять на наступний день 25.08, звонять зранку та теж ж саме говорять, що в Дніпрі взагалі немає у них $. Це або сговір, та тримають у себе валюту, але я замовив ще раз, та думаю марно чекати. Якщо так далі буде, то мабуть закрию рахунки, чого всім пораджу також. Інші банки видають долар без проблем по замовленню, для чого ця послуга взагалі?!
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2022, 15:23
Вітаємо! Перепрошуємо за незручність. Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі, проте, на жаль, бувають випадки, коли немає змоги доставити вчасно й необхідну кількість валюти на відділення. Якщо Вас проінформували, що на дату Вашого замовлення валюти не буде, зробіть, будь ласка, повторне замовлення.
Замовляв через гарячу лінію готівку у доларах у понеділок.

Сказали приходити у п’ятницю у відділення за замовленням.

Телефонують у четвер з відділення. Кажуть, що доларів у п’ятницю не буде.

На гарячій лінії кажуть замовили знову, але приходити за замовленням треба вже у вівторок.

Сумна ситуація. Розумію, що зараз складно працювати, але ж, навіщо казати конкретний день і потім не виконувати зобов’язання?

На гроші ж клієнт розраховує.
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2022, 15:21
Вітаємо! Перепрошуємо за незручність. Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі, проте, на жаль, бувають випадки, коли немає змоги доставити вчасно й необхідну кількість валюти на відділення.
Якщо Ви уже зробили повторне замовлення, то очікуйте, будь ласка, у вівторок кошти мають бути.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
orest44 24 серпня 2022, 20:30
Відділення за адресою: Львів, вул. Грюнвальдская, 5-А
Це не банк, це навіть не знаю як назвати.Керівник відділення не може порахувати навіть календарні дні, я вже не кажу про інші речі.Менеджери чи операціоністи не знаю, як їх назвати також далекі від математики та реальності. Гаряча лінія не може доступно і фахово відповісти на 90% питань.
ПУМБ
Відповідь банку
25 серпня 2022, 10:25
Вітаємо! Опишіть, будь ласка, більш розгорнуто ситуацію, на яку ви скаржитися. Також напишіть нам в оробисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Lamo 24 серпня 2022, 16:56
Раніше був банк як банк.
Але ці клоуни зробили що всі операції можна виконувати тільки через мобільний додаток, а на компі можна тільки поточний стан рахунків дивитися.
Клоуни, це максимально не зручний сервіс! Наприклад — я щойно хотів перевести гроші на ЗСУ по IBAN, вказаному в Телеграммі — я з телефона НЕ МОЖУ виділити окремо цей номер в тілі повідомлення, щоб вставити його в реквізити застосунку! І з компа не можу тепер цей перевод зробити.
До того ж коли дивишся історію руху коштів по ранхункам, то вони баланс після кожної операції не показають — спецом щоб не можна було перевірити. Ймовірно втихаря ще якісь кошти списують.
Уроди.
ПУМБ
Відповідь банку
24 серпня 2022, 17:21
Вітаємо! Якщо у мобільному додатку Ви зайдете в історію операцій і натиснете на якусь із них, то побачите, що баланс після операції відображається під сумою даної операції. Веб-версії залишається можливість переглядати історію платежів та формувати виписку і квитанції. Банк «втихаря» не проводить списання. Ваше звинувачення є безпідставним.
Крім того, якщо скопіювати усе повідомлення, у якому наявний і текст, і IBAN, та спробувати вставити у додатку, то вставиться лише IBAN. Таким чином, додаток є більш зручним у повірнянні з веб-версією, адже вимагає менше зусиль для копіювання номеру рахунку чи картки.
Unknowni 24 серпня 2022, 9:50
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 11
Звонишь на линию заказываешь деньги говоришь точно будут? Да точно!
Берешь выходной идешь в отделение через неделю! потому что раньше денег нет.
Приходишь, а касирша говорит вижу ваш заказ, но ничем помочь не можем, на ответ, а когда деньги будут разводит руками.
Итого покупка машины отменяется, рабочий день провален и еще и деньги в этом банке зависли до *** пойми какого числа.
Потом горячая линия говорит разберайтесь в отделении мы не в курсе что деньги не привезли.
отделение говорит мы вообще ничего не решаем звоните на линию.
Мало того ни кто не предупредил что денег нет, только любезно берут ваш номер телефона и обещают конечно же связаться итог ни кто никогда не перезванивает и не говорит, что простите форс мажор не тратьте сегодня свое время не приходите денег нет.
В отделениях номеров нет!
Хочешь узнать пришли ли твои деньги просто беги и бегай каждый день в отделении как болванчик.
ПУМБ
Відповідь банку
24 серпня 2022, 10:39
Вітаємо! Напишіть нам, будь ласка, дату та час, коли Ви телефонували на гарячу лінію, та коли Ви зверталися у відділення.
Катерина Шкуропат 24 серпня 2022, 9:40
Девіз банка — «Нічим не можемо допомогти!» Ще й менеджери кидають слухавки — це взагалі ТОП в обслуговуванні!
Не можемо зняти батькові гроші з валютної картки. Просто в додатку немає можливості скинути ці гроші на картку іншу, це повинна бути ТІЛЬКИ карка гривнева Пумб. Щоб відткрити діджитал картку потрібно ввести код з смс. Пояснюю що в Херсонській обсласті немає зв’язку, консультант мені каже, перезагрузіть телефон може зв’язок з’явиться…Пояснюю йому втретє — що таке коли немає зв’язку і прошу смс повідомлення переключити на Вайбер. Цього консультант зробити не може! Шукаю інфу сама як це зробити — через Вайбер бот. Але щоб перемикнути сповіщення, потрібно смс підтвердження…Починається ЗАМКНУТЕ КОЛО. Кажу, що мені робити? Ви можете зняти гроші в банкоматі. 😤 Пояснюю знову що таке окупація, і що останній раз я увімкнутий банкомат бачила у лютому. Потім мені кажуть, що як виявляється я можу в магазинах розраховуватись карткою🤣. Проводжу спеціалістам банку пояснювальну роботу з приводу того як працюють термінали, звідки вони беруть зв’язок і в котре наголошую що я на окупованій території.
Фінансовий номер змінити — ідіть в банк, які з лютого не працюють. Переказати кошти через сторонню фін систему — відмова банку, вимкнена на картці конвертація. Знов телефоную в банк, прошу увімкнути конвертацію — вони не можуть…

Шановний банк ПУМБ — у вас совість є?! Чому за шість місяців усі інші банки адаптувалися і допомогли людям, а ви пропонуєте мені лізти на гору шукати зв’язок і танцювати з бубном?! Чому ваші консультанти не в курсі новин? не знають що таке відсутній зв’язок?

Як тільки закінчиться війна — переведу батька на інший банк, бо з вами мати справи собі дорожче. Залишитись без грошей у війну, в окупації і без роботи.
ПУМБ
Відповідь банку
24 серпня 2022, 11:28
На жаль, дистанційне відкриття рахунків можливе тільки через ПУМБ Онлайн. Працівники гарячої лінії не можуть допомогти з виконанням цієї операції.
Вячеслав Ол 20 серпня 2022, 13:03
Так случилось, что вынужден был впервые пользовался Swift переводом.
На шестой рабочий день, позвонил в поддержку, там указал Банк отправителя, сумму и время перевода. И через 20 минут перевод зашёл на счёт,
Почитав отзывы про то что переводы теряются и их месяцами не могут найти. Для себя сделали вывод что это последний раз когда я использовал Swift.
Банку Пумб спасибо за работу.
В благодарность оставлю эти деньги у Вас на депозите.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 серпня 2022, 13:52
Вітаємо!

Дякуємо за відгук про нашу роботу. SWIFT-перекази зараховуються в терміни до 5-ти робочих днів включно. У разі, якщо у Вас залишаються додаткові запитання щодо згаданого переказу, Ви можете написати Ваші ПІБ, ІПН та суть запиту нам в особисті повідомлення, і ми з радістю допоможемо Вам розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
flier1 20 серпня 2022, 7:08
Есть у меня 3 счета в банке они заморожены.
Один счет — обычная зарплатная карта со старой работы — Карта№ 1
Второй — обычная зарплатная карта с новой работы — Карта№ 2
Третий кредитная карта — Карта№ 3
В один прекрасный день (19.08.22) увидел в приложении уведомление о транзакции на сумму — 999 999 999 999 (Внутренний ФМ). Списался с банком, объяснили что счета заморожены и порекомендовали обратится в банк. В этот же день на Карту№ 2 поступает ЗП. Которую тоже блокируют. В конце дня мне звонят с банка и рассказывают, что мои счета заблокированы и мне отправили письмо на которое нужно ответить с документами доказательствами о происхождении средств по всем транзакциям.
Мне нужно было объяснить поступление средств на сумму около 1 650 251,00грн (за останні 180 днів) грн.
Я понимаю откуда могла набежать такая сумма. Это были ставки на спорт и кредиты в ломбарде, я закладывал вещи ставил ставки выигрывал и выкупал эти вещи и это был круговорот такой, потому что постоянно проигрываю на ставках.
Пример: Сделал депозит на игровой счёт 3000 грн. с карты и вывел 6000 грн. на ту же карту и так за пол года собралось на круглую сумму. Предоставил выгрузку депозитов и выводов с игрового счета букмекерской конторы Фаворит за последний месяц. И написал объяснение о источнике поступления средств. Я сделал запрос в букмекерскую контору Фаворит о предоставлении документов о происхождении средств которые я выиграл и вывел на что мне отвечают что у них нет технической возможности предоставить такие документы и они такие документы не предоставляют. Вот теперь остался кредит в банке и замороженная ЗП. Кредит оплачивать простым переводом с карты другого банка сказали нельзя. На что они просто говорят так не должно быть. На работе есть зарплатный проект только с ПУМБ, то есть ЗП я получать могу только на карту ПУМБ или наличными через кассу (что весьма неудобно). Теперь вопрос можно как-то разморозить счета? Готов предоставить всю необходимую информацию. Вплоть до доступа к личному аккаунту букмекерской конторы Фаворит
PS. До 19.08.22 полностью был доволен работой ПУМБ и никакого дискомфорта не ощущал, никаких правил не нарушал. Прошу помощи так как остался без средств существования, нет банально средств даже на еду, не могу заплатить за квартиру, не могу оплатить кредиты!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 серпня 2022, 10:25
Вітаємо!

За результатами перевірки банк індивідуально формує перелік документів, які можна надати для підтвердження джерел надходження коштів. Рекомедуємо Вам звернутися до найближчого відділення, де Ви зможете отримати перелік документів, прийнятний з урахуванням Ваших зарахувань.
dimon4s 19 серпня 2022, 11:33
Конечно очень странное решение банка, отключить веб сервис. Я понимаю, что все сейчас в телефоне, но суть не в том. У меня в данный момент не очень мощный телефон. Приложение там лагает, а если надо перезайти в другое приложение, что бы скопировать данные, то оно зачастую закрывается, и приходится по новой все повторять по несколько раз всю процедуру, что совершенно неудобно. Или же тем людям у которых есть карта вашего банка, и кнопочный телефон? Может тогда банк обеспечит клиента устройством для пумб онлайн? Эмуляторы вы не воспринимаете. И не надо писать ваш шаблонный ответ.

Второе. Невозможно получить адекватные квитанции о списании со счета. «Ну мы можем вам сделать распечатку скрина в отделении и подпись с печатью поставить», блин, что за издевательство? В тех же Приват или Моно, это можно сделать через чат или звонок в течении двух минут, придет на почту нормальная электронная квитанция.

Третье. Почему нельзя сразу подгрузить данные по всем актуальным компаниям при вводе адреса и одного расчетного счета? А то получается, как сказали операторы, ну вы оплатите маленькую сумму и посмотрите, туда пришло или нет. В других банках информация при вводе компании и лицевого счета сразу подтягивается. У вас, даже уже введённая информация не обновляется! И как я узнаю сколько оплачивать за коммуналку если квитанции особо ни кто не носит?
ПУМБ
Відповідь банку
19 серпня 2022, 14:48
Вітаємо!
Фокус Банку спрямовано на розвиток і розширення функціоналу мобільного
додатку. Тому було прийнято рішення, що для нових користувачів та клієнтів, які не здійснювали вхід у веб версію, протягом останніх 3-місяців, доступ до особистого кабінету можливий тільки у мобільному додатку. Та це не позбавляє Вас можливості, і надалі користуватися всіма банківськими послугами та сервісами.
Який тип квитанції Вам потрібен? Якщо списання з рахунку на рахунок, то в додатку у розділі платежі (або у веб-версії); якщо з рахунку на картку, то у додатку скоро з'явиться такий тип квитанцій — з рахунку на картку як підтвердження операції можна зробити виписку (відфільтрувать лише потрібну операцію, вона печаткою засвідчена).
Якщо Ви оплачуєте за послуги, то при виборі на постачальника на екрані відображаються реквізити отримувача (рахунок IBAN, ОКПО, назва отримувача) — при заповнення полів це все видно.
Проблема вирішена
ekstador 19 серпня 2022, 8:07
Сьогодні фін моніторинг ПУМБу заблокував мій рахунок, де всі мої кошти які я відкладав на навчання та на життя.
Суть в тому що останні дні через нестабільну ситуацію в країні я виводив кошти, але потім знову через касу їх повертав, я не знав що робити, краще тримати в банку чи ні. (Думаю багато хто переживає за свої кошти і так само вчинив би)
Я офіційно працював до війни, через війну я втратив роботу, я отримав протягом 6 місяців суму в 36 тисяч гривень, також я отримаю пенсію, яку я відкладав на навчання, сума за 4 роки яку я назбирав складала 80тисяч гривень, також мої рідні мене підтримувати і моя мати яка також офіційно наразі навіть працює надала в моє користування сумму в 40 тисяч, зараз це рівносильно 1 тисячі доларів (що не виглядає захмарною сумою) після початку війни почав активно користуватись ПУМбом, бачив в ньому ідеал (банк без комісій, привітний персонал, допомога при ДРІБНИХ питаннях, навіть не зважаючи на те що в них оноайн сайт банкінгу не працював), я вирішив всі кошти які в мене були на рахунку Альфа Банк які я назбирав за цей весь час внести на рахунок Пумбу (всі знають шо про Альфа банк писали що він міг стати банкрутом) я зняв 90 тисяч які в мене там лежали та вніс на рахунок ПУМБ ОСОБИСТО ЧЕРЕЗ КАСУ, після декількох днів я цю суму зняв я вирішив що краще купити доллар, купив я доллар (але я повір Арестовичу який сказав що гривня буде зміцнюватись і падати до курсу 36) знову той доллар обміняв і вніс на рахунок ПУМБу, після чого в мене вже чомусь на гарячій лінії числився оборот в 240 тисяч, тому що я між СВОЇМИ РАХУНКАМИ ці кошти перекидував задля онлайн покупок та дрібних покупок для життя, через декілька днів я вирішив зняти ці кошти для оплати за навчання на контрактній основі, сума до оплати складала 60 тисяч гривень, я її зняв на касі та пішов оплачувати с Укргазсімбанк, який нажаль в той день не міг відправити мої кошти, зараз неспокійний час і бігати по вулиці і чекати наступного дня з 60тисячами гривень в кармані я не хотів, І Я ЗНОВУ цю суму ОСОБИСТО вніс через касу. Тобто не третя особа мені скинула ці кошти, не тисячи різних номерів карток, а я особисто через касу, і та сама сума. Мені сказали що у вас оборот 300 тисяч і проблем не буде тому що фін моніторинг від 400, мене завірили як в офлайн відділені, так і онлайн, да і в цілому сума не мінялась, було 90 тисяч, залишилось 80, вона не те що збільшилась, вона зменшилась! І сьогодні 18.08 я отримаю повідомлення що мою картку заблоковано через підозрілу активність. на всіх рахунках -999 999 999, я був шокований, користувався банком три місяці, хотів зробити його основним, і така ситуація, здивувало те що коли намагався їм зателефонувати то тобі автовідповідач давав відразу відповідь — вашу картку заблоковано, оператор вам не зможе допомогти, тому сенсу з ним вас зв‘язувати немає, зверніться в віділення і диктують адресу електронної пошти (Я В ШОЦІ, навіть не дають дізнатись деталі щодо блокування, і дійсно вони не дають поспілкуватись з оператором) наразі всю суму на навчання в 80 тисяч яку мені заблокували це все ще в мене є з фінансів, хочу відмітити те що як мені сказали в віділенні то оборот з’явився саме через ці знімання грошів", кошти я особисто вносив через касу, за допомогою свого паспорту. Я мав на меті використовувати ваш банк для депозиту цих коштів, я маю контракт з Універститетом і я сплачую кожен рік по 20тисяч гривень (також можу підтвердити це за запитом). 90% моїх транзакцій на цій карті було здійснено між моїми ж картками, що вже виключає факт спонсорування тероризму і т.д, це мої ж рахунки, і кошти через касу я самостійно вносив, наразі я працюю на будівництві за 10 тисяч гривень, зараз і так дуже важко через війну, і всі мої кошти заморозив банк. також я отримував допомогу в 6 тисяч як людина яка втратила роботу через війну. це були всі мої заощадження, і думав шо я можу їх знімати і ставити на рахунок коли я побажаю, але ваш банк повважав це за порушення правил… я в розпачі. мені потрібно до кінця місяця згідно договору заплатити за навчання…
ПУМБ
Відповідь банку
19 серпня 2022, 10:56
Вітаємо, Станіслав Вікторович!

Просимо Вас надати письмові пояснення суті проведених операцій та документи, що підтверджують джерела походження коштів, які було зараховано на рахунок протягом останніх трьох місяців. Інформацію можна надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com в темі листа вкажіть Ваше ПІБ
Терещенко Поліна 18 серпня 2022, 20:05
Дані для ідентификації мене як клієнта:

Останні 4 цифри картки: 5089
Поліс страхування: № 309111640

17.08.2022 я, Терещенко Поліна Сергіївна, прийшла для оформлення дебетової картки до відділення у м. Чорноморськ за адресою вул. Данченка, № 5/81-Н

В процесі оформлення менеджер сказав мені, що потрібно внести на рахунок 200 грн для оформленні та активації картки. Нічого не підозрюючи, я поповнила нову картку на вище вказану суму.

Потім менеджер попросив у мене телефон для внесення якихось реквизитів у додатку ПУМБ. Вони щось наклацала, потім віддала телефон мені і сказала натиснути кнопку «Продовжити». Як я зрозуміла, це була плата за оформлення картки, тому оплатила без питань.

Далі менеджер дала мені згорнутий папірець і я пішла додому. Вже дома з’ясувала, що цей папірець — угода про добровільне страхування фінансових ризиків, яке мені не потрібно від слова зовсім.

Співробітник банку нічого не сказала мені про страховку, і під приводом платної активації картки з мене просто зідрали 200 грн. На наступний день прийшла до відділення, щоб подати скаргу керуючому відділенням Ганні Лісовій.

Ганна Лісова пообіцяла передивитися відео моєї зустрічі зі співробітником банку і дати зворотний зв’язок. Коли я прийшла дізнатися результат моєї скарги, то менеджер разом з керуючим відділенням почали доказувати мені, що під час оформлення картки мені чітко зазначили, що 200 грн беруть за страховку і це необов’язкова послуга. Це абсолютна брехня, відео з камер для спростування моїх слів мені не показали.

У зв’язку з неправомірною ситуацією прошу:

1) Провести розслідування інциденту. Перегляньте записи з камер, щоб впевнитися, що менеджер просто обдурив мене і взяв 200 грн не за страховку, а за відкриття картки, яке є безкоштовним.

2) Оштрафувати керуючого відділом Лісову Ганну та менеджера Шулепову Наталю.

3) Видати бейджі всім співробітникам. Під час двох визитів до банку у менеджерів не було бейджів для їх ідентифікації.

4) Принести мені публічні вибачення від імені співробітника, який мене обдурив.

Також хочу додатково попросити звільнити менеджера Шулепову Наталю. Вона не просто некомпетентно себе повела, а ввела мене в оману і назавжди спаплюжила думку про ваш банк. На всі мої претензії вона робила вигляд, що я винна сама. Такого відношення у фінансових установах я ще не зустрічала
ПУМБ
Відповідь банку
19 серпня 2022, 10:15
Вітаємо!
Скаргу за Вашим зверненням зафіксували. Ми розбересось в ситуації та надамо зворотний зв'зок.
toliashal 18 серпня 2022, 13:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Заблокували рахунок, через те що перевищили ліміт в 400 тис грн на поповнення.Перед тим, як поповнювати рахунок, телефонували у колл цент, де нам сказали, що якщо можете підтвердити походження коштів, то проблем не буде.Ми спитали, чи є договір позики документом який може підтвердити походження коштів? Нам відповіли, що так, але якщо людина, яка є позикодавцем до договору може прикріпити наприклад виписку з податкової про свої доходи, щоб підтвердити, що кошти є легальним. у Відділення надали договір позики, та виписку з відміткою податкової служби позикодавця. Доходи позикодавця перевищують сумму поизики.Відповіді чекали близько тижня, після чого нам сказали, що правила змінілися тепер даний документ вже не підходить! Що нам роботи, на війні залишися, без коштів, нам кажуть чекати кінця війни, так ми вже чекаємо три місяці і можемо ще прочекати так 3 роки.
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2022, 17:15
Вітаємо!

Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формують перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення. В даній ситуації рекомедуємо звернутися до відділення банку де Вам нададуть необхідний перелік докуметів та після їх розгляду банк надасть відповідь щодо можливості розблокування рахунків.
BohdanI 18 серпня 2022, 10:32
Вітаю!

08.08.2022 мною був відкритий депозит через мобільний додаток ПУМБ.
Згідно з умовами заяви (договору) примірник заяви (договору) відправляється клієнту на електронну пошту.
Примірник заяви (договору) НЕ був відправлений банком на мою електронну пошту.

Протягом року відкривав онлайн депозити та такої проблеми не було.
Примірник заяви (договору) з кваліфікованим електронним підписом завжди одержував на свою електронну пошту через кілька хвилин після відкриття депозиту.

09.08.2022 у відділенні банку була оформлена скарга з проханням відправити на електронну пошту примірник електронного документа.
За телефоном гарячої лінії було повідомлено, що скарги розглядаються протягом п’яти робочих днів. Станом на сьогодні відповідь не була надана банком.

Прошу відправити на мою електронну пошту, яка вказана в банківській анкеті клієнта, примірник заяви (договору) з кваліфікованим електронним підписом.
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2022, 12:35
Вітаємо!
Підкаєіть будь ласка яку єлектронну адресу Ви вказували для відправки та до якого відділення банку зверталися?
Andzej80 17 серпня 2022, 23:36
На гарячій лінії співробітник дав неправдиву інформацію щодо конвертації при знятті готівки за кордоном. Зокрема наголосив, що для гривневих карт краще відкрити карту VISA, оскільки там немає подвійної конвертації, а карта Mastercard має подвійну конвертацію.
Об'їздив декілька відділень поки знайшов пластик VISA, оскільки всюди в наявності був тільки Mastercard.
Коли зняв кошти закордоном, то виявилось, що VISA також має подвійну конвертацію.
Декілька разів телефонував на гарячу лінію. Всі працівники відповідали по різному. Хтось каже є подвійна конвертація, хтось каже нема. Сміх тай годі)))
Зафіксував скаргу. Через два дні зателефонували і підтвердили, що все-таки є подвійна конвертація на карті VISA.
Шкода, що став клієнтом Пумб. І шкода, що працівники не знають інформації по своїх продуктах.
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2022, 10:36
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація.Ми проведемо роботу з співробітниками щоб в майбутньому таких ситуацій не виникало.
Дякуємо.
innaturbova 17 серпня 2022, 20:20
Принудительно отключены платежи в веб-версия банкинга!
Я понимаю что сейчас эра телефона и мобильных платежей, но я каждый день пользовалась банкингом, чтоб платить по счетам. Ну вы просто издеваетесь, как мне из Экселя на мобильном копировать кучу IBANов и создавать платежки, потом быстро выкачать их PDF и сохранить их. Придется переезжать в другой банк с нормальным веб-интерфесом. Ваша прога жутко тормозная и кривая, и наймите нормальных программистов, а не формошлепов, то что похоже отключить можете, а написать ничего толкового не можете
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2022, 10:26
Вітаємо!

Банком було прийнято рішення про припинення підтримки сервісів з оплати та
переказів. Тому ми пропонуємо мобільний застосунок ПУМБ Online як більш зручну альтернативу для здійснення платежів, керування власними рахунками на вигідніших умовах з безліччю інших можливостей, цікавих фішок та зручностей у користуванні. Ви можете створити шаблони платежів щоб в майбутньому не довелось вводити їх знову.
Sanarr89 17 серпня 2022, 19:00
Доброго всем времени суток.

Живу в ныне оккупированном Херсоне.

Давно пользуюсь счетами в банке ПУМБ, есть несколько депозитов на которых держал свободные средства, а также небольшой валютный депозит на учебу ребенку который оформил давно и просто держал в банке до лучших времен. Нареканий к работе банка не было, все происходило настолько четко и быстро насколько и ожидаешь от хорошего банка. Есть кредитная карта по которой еще раньше заблокировали лимит кредитования — было неприятно, но отнесся с пониманием и продолжил своевременное погашение долга.

Однако, в начале августа мои счета были заблокированы. На них хранился упомянутый ранее валютный депозит и немного гривны которая зашла туда в результате выплаты мне остатков з/п работодателем и один перевод от супруги на пару тысяч грн (+/- регулярный перевод, который ранее осуществлялся без проблем). Колл-центр банка в переписке вначале потребовал справки ок5/ок7. В городе не функционирует пенсионный фонд или налоговая, но тут выручила Дия. Отправил. Приходит ответ что там такая особенная блокировка при которой нужно обратиться в отделение. Отделений в городе уже нет. Внятной и безопасной возможности выезда тоже — с одной стороны линия фронта, а с другой — выезд через Крым и третьи страны что как минимум дорого, плюс в городе остаются жена с двумя детьми и мать-пенсионерка. При сумме депозита в 1200 долларов и цене «проезда» 500 долларов в одну сторону с неясными перспективами вернуться я не считаю это хоорошей и справедливой к клиенту идеей требовать от меня именно приезда в отделение. Я то продолжаю погашать кредитную карту даже после блокировки счетов, т. е. я свои обязательства выполняю, несмотря ни на что и не требую от банка приезжать за деньгами ко мне (по поводу приезда — юмор конечно, но все же яснее показывает ситуацию.)

Более того, ограничения по моим счетам бьют еще и по родственникам — списывал ранее средства с карты матери и тещи безналично, чтобы потом у народных умельцев получать их в наличкеу за комиссию (ведь работающих банкоматов уже давно нет). Поскольку карты матери и тещи проходили данные операции многократно, то операции списания проходили без смс верификации, что очень удобно при не работающей украинской связи. Теперь и это я сделать не могу благодаря «заботе» от банка. Если с тещей еше как-то обошел проблему, благо у нее смартфон, то с матерью, у которой завтра пенсия ума не приложу что делать.

В переписке с колл центром я предлагал вместе поискать альтертнативные варианты кроме поездки в отделение, но понимания не нашел. Причем предлагал даже закрыть счета с выводом средств в сторонний банк, но и это не подошло. Компания Воля, например, предложила вывести перпеплату по их абонентскому счету путем написания заявление об этом от руки и отправки его фото мессенджером. С работы уволился также написанием заявления и его отправкой мессенджером — думаю что найти решение было бы реально, если бы было желание.

Готов пройти фото/видео верификацию своей личности и предоставить любые документы касательно происхождения средств на счетах т.к. средства «чистые» в плане фин. мониторинга, а значит оснований на их блокировку у банка нет. Если у банка есть обоснованные претензии — прошу сообщить какой именно пункт договора я нарушил и каким образом, т.к. иначе это напоминает произвол и необоснованное ограничение личных средств клиента.

Надеюсь на адекватное решение проблемы.
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2022, 10:58
Вітаємо!
Зверніться на офіційну електронну адресу банку info@fuib.com, Вам нададуть офіційну відповідь щодо даного питання. Укажіть будь ласка Ваші ПІБ, ІПН та опишіть ситуацію.

Дякуємо.
Qwertyyu 16 серпня 2022, 16:04
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 122
У меня заблокировали счёт, сказали слишком много денег зашло, ок, предоставил отчёты и документы откуда деньги, сказали плохо видно, если вы хотите чтобы Ваш счет заблокировали, а потом говорили что не хватает каких небудь бумаг тогда Вам в пумб, ни кому не советую этот банк
ПУМБ
Відповідь банку
16 серпня 2022, 17:07
Вітаємо! У Вас відбулося блокування рахунків через перевищення ліміту на внесення готівки. Для розблокування Вам необхідно надати відповідні документи у гарній якості на пошту Банку info@fuib.com. Якщо Ви надаєте документи у поганій якості, наші спеціалісти не можуть їх перевірити, а відтак — не можуть розблокувати Ваші рахунки.
Якщо Вам необхідно надіслати запит про стан вирішення питання, Ви також можете зробити це на пошту Банку info@fuib.com.
Viktoriya11 16 серпня 2022, 15:26
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 122
Добрый день всем. Сразу скажу, что не рекомендую будущим пенсионерам открывать счет в этом банке, т.к. у новой выданной карты на получение пенсии очень маленький срок действия ОДИН год — это крайне не удобно. Сотрудник банка объяснила, что такие сейчас новые требования, но это конечно обман и что на срок более года получить карту я не смогу. Не могу сказать что это, некомпетентность или умышленные действия сотрудника? Я конечно открыла счет в другом банке, где срок карточки 5 лет! И никаких новых требований по поводу «не более года" — НЕТ! Так же был нюанс и закрытием счета, аж не удобно писать, очень неприятный осадок…
Хочется также отметить, почему на горячей линии предоставляют не достоверную информацию? Ведь перед тем как открыть счет я связывалась и мне сказали, что срок действия пенсионной карты 3 года!!!
Очень жаль потраченное время в ПУМБ банке. Пенсионерам — не рекомендую)))
ПУМБ
Відповідь банку
16 серпня 2022, 15:59
Вітаємо! Термін дії іменної картки — 1 рік. Проте, термін дії миттєвої картки залежить від строку завершення дії пластику, який видано, і може дорівнювати 3 роки.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.5
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝