Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vaskand 18 квітня 2022, 18:54
Друзі, будьте обережні з банком ПУМБ.
Не дають погасити кредит вчасно, щоб доплюсувати вам обов’язковий платіж!!!
5.03.2022 р. Вніс потрібну суму на карту.
Так як оплатити картою по кредиті (розстрочці) не можна. 2639 грн цю суму потрібно було перевести на дебетний рахунок. І якраз з картини потрібну суму не зараховувало, вибивало помилку. Я кидав 2700 і 2650 і 2680 ці суми вини не приймали, помилка…
На наступний день вони доплюсували мені обов’язковий платіж 700грн. І наступного дня вони вже пропустили суму 2600 але її вже було не достатньо для оплати, так як вони + 700 грн.!!!
Оператор сказала, що я мав право оплатити кредит включно з цим днем 5.03.22 роком.
Але 5.03.22 платіж вони вже не приймали!!!
Будьте обережні і вибирайте добросовісні банки!!! А не шахраїв!!!
ПУМБ
Відповідь банку
18 квітня 2022, 19:05
Вітаємо!

Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та Ваш фінансовий номер щоб ми могли перевірити інформацію.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
олег хизь 17 квітня 2022, 20:25
Заявку подав ще 26.03. Заявка була успішною, з 16.04 пише, що «кошти зараховано». Але ж їх немає!!! Скільки ще чекати? В чому ж справа???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 квітня 2022, 21:10
Вітаємо!
Кошти по єПідтримці від держави ще не надходили.
Повідомлення були відіслані помилково, через технічний збій. Дія займається усуненням цієї помилки.
Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Ляшко 17 квітня 2022, 12:31
Почему пишет в дии кошти зараховані а на карточке нет?
ПУМБ
Відповідь банку
17 квітня 2022, 12:56
Вітаємо!

Відбувся технічний збій, тому були надісланні повідомлення. Дія займається усуненням цієї помилки. Від держави кошти ще не надходили. Як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на картці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg311973 16 квітня 2022, 10:47
Дія піше що кошти зараховані а на карті грошей нема
ПУМБ
Відповідь банку
16 квітня 2022, 11:50
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН. Ми перевіримо інформацію.
Проблема вирішена
Марина Мельниченко 15 квітня 2022, 15:26
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 23/129
Банк заблокував рахунок при обороті 194 000 грн. Коли я звернулась на гарячу лінію, мене переключати на відділ, який займається розблокуванням рахунків і ніхто не відповідав близько 30 хвилин. При тому що у Інтернет банкінгу вказується сума блокування -77 мільйонів, я думаю, що в кого проблеми з серцем, можна вже нікуди не додзвонитися. Як потім пояснили, це в них такий блок. Тобто ти автоматично стаєш боржником цієї суми!!! На ранок мені нарешті вдалось зв’язатися з банком, сказали, що в відділені можуть допомогти зняти блокування. Я відповідно звернулась до відділення банку, з чим зв’язане блокування ніхто не знає, ймовірно через те що я не вірно вводила пароль в Інтернет банкінг, але після побаченої суми, то добре, що я загалом могла ще щось вводити. Написала заяву, менеджер пообіцяв зв’язатися через годину, пройшло майже чотири години, звісно ніхто не зв’язався. Коли я звоню і запитую на гарячій лінії чи можу я закрити рахунок і отримати кошти на будь який нормальний банк, мені повідомлять, що такої можливості несає. Тобто я автоматично їх дарую ПУМБу? І керуючись яким законом чи постановою мені заблокували кошти? Дуже цікаво?
ПУМБ
Відповідь банку
15 квітня 2022, 18:27
Вітаємо!

Марина, ми зв'яжемось з відділенням банку для роз'яснення ситуації, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення з ким із менеджерів Ви спілкувалися?

Дякуємо.
Проблема вирішена
Денис Сергеевич 15 квітня 2022, 11:43
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 58
10 апреля сделал перевод по реквизитам Украины на карту другого банка, но из-за лимитов карты получателя деньги небыли зачислены. Другие банки обычно возвращают неуспешные операции в течении трёх дней.
Пумб мне сказал идти в банк и писать заявление на возврат денег которое будет обрабатываться от 45 до 90 дней. Минимум 45 дней🤦‍♂️Нахожусь в оккупированном городе, работает (по словам тех поддержки) одно отделение, очередь километровая.
Просто п…
ПУМБ
Відповідь банку
15 квітня 2022, 18:03
Вітаємо!

Денис, уточнюємо інформацію по Вашому питанню, відповідь буде надано найближчим часом.

Дякуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Нізай 13 квітня 2022, 19:01
Нет просто слов. В те дни когда вся страна объединяется для борьбы, все помогают друг другу, господа в пумбе вводят оплату за распечатку справки в размере 100грн. 100 грн Карл!!! Простите господа, но это же п…ец. Беженцы приходят открыть счёт, чтобы получить денег, а им тут бац. С вас 100 грн за справку, которую надо отдать в цнап. Я в шоке, у меня нет цензурных слов, в отношении банка. В моем лице, вип клиента, банк потерял. Я закрою все счета, и больше не хочу вести каких либо дел с вами.
ПУМБ
Відповідь банку
14 квітня 2022, 12:00
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ,ІПН та до якого відділення було звернення. Ми розберемося в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Станислав Муромцев 11 квітня 2022, 14:47
Доброго дня, підкажіть будь ласка, куди звертатися, в застосунку ДІЯ 24 березня оформив заявку на підтримку тим хто втратив роботу у зв’язку звійною та знаходиться на тимчасово окупованих територіях у розмірі 6500 грн, скориставшись послугою єПідримка та попередньо оформивши віртуальну картку у додатку ПУМБ, заява на отримання допомоги була схвалена та з’явилося повідомлення, від що кошти будуть нараховані протягом 10 днів. Зараз уже 11 липня, баланс віртуальної картки 0.00 грн. Хто гальмує сплату допомоги? До кого я можу звернутися?
ПУМБ
Відповідь банку
11 квітня 2022, 16:53
Вітаємо!

Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти. Рекомендуємо очікувати.

Все буде Україна!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 11 квітня 2022, 13:54
https://www.youtube.com/watch?v=67eeV247re0
Банк ПУМБ
4314 1402 0415 7272
ПУМБ
Відповідь банку
11 квітня 2022, 16:07
Доброго дня!

Дякуємо, що звернули нашу увагу.
Інформацію передано до служби безпеки Банку.

Все буде Україна.
Lina2106 11 квітня 2022, 1:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4-А
Користуюся банком більше 3-х років і повністю задоволена роботою банку. Маю дебетову карту і це найвигідніша карта серед всіх, які в мене були (моно, приват, альфа). Відсутні комісії абсолютно на всі платежі, навіть на перекази з карту на карту та на зняття.
Хочу відмітити мобільний додаток, який постійно оновлюється і додаються нові функції. Дуже порадувало впровадження відкриття віртуальних валютних карт і обміну валют одразу в додатку. Це дуже зручно.
Щодо кредитної карти ВсеМожу були питання щодо зниження кредитного ліміту, так як постійно підвищували, але зараз оператор на гарячій лінії за хвилину зменшила. Якщо знати умови пільгового періоду і грамотно ним користуватися — дуже вигідна карта, так як є підвищений кеш бек.
Власне, саме після підключення кеш беку в додатку банк і став кращим і вигіднішим, ніж моно. Тим паче, що % по кеш беку тут більші.
Однозначно рекомендую банк.
ПУМБ
Відповідь банку
11 квітня 2022, 15:47
Вітаємо!

Щиро дякуємо, що обрираєте нас.

Все буде Україна!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vova120090 10 квітня 2022, 16:21
Самый ужасный банк.Таких процентов нет ни у одного из других банков по Украине.Война на дворе, а они по 2000 т грн снимают процентов.Очнитесь ПУМБ.Вы абарзели дальше некуда.
ПУМБ
Відповідь банку
11 квітня 2022, 15:37
Вітаємо!

Надішліть нам в особисті повідомлення більш детальний опис ситуації яка склалася, ми постараємося розібратися, надати відповіді на всі питання.

Також повідомляємо, що Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Протягом дії кредитних канікул обов’язкові платежі будуть складатися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом. А погашення платежів по тілу кредиту відтерміновується та сплачується протягом періоду, на який буде подовжено строк дії кредитного договору.

Умови надання кредитних канікул з подовженням строку договору:

-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.

Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не буде вважатись простроченою.

Щодо кредитних карт, то банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

ПУМБ перерахував вже понад 65 млн грн на підтримку українських воїнів ЗСУ, Сил територіальної оборони та ДСНС. Банк прийняв понад 40 заявок з різних куточків України на фінансову допомогу — придбання засобів захисту, ліків, спеціального одягу і харчування. Банк передав більшість свого броньованого транспорту спецпідрозділам для захисту країни. Собі залишив лише критично важливу кількість для виконання своїх зобов’язань як уповноваженого та системно важливого банку. ПУМБ – фінансовий партнер багатьох фондів, які сьогодні підтримують та забезпечують бійців та волонтерів. Наші співробітники, клієнти, небайдужі українці вже перерахували на підтримку воїнів і гуманітарну допомогу понад 212 мільйонів грн.

Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
Трапилося мені бути у справах у відділенні ПУМБ на Соборній у Кам-Подільському (треба було переказ зробити на картку іншого банку). Знаєте, був здивований. В доброму сенсі слова. В такий важкий час, коли навколо паніка, стрес, усі перелякані, нервові, працівники відділення зберігаючи спокій і холоднокровність обслуговували потік клієнтів. Намагались з розумінням ставитися до кожного клієнта, згладжувати конфліктні ситуації (сам працюю в торгівлі багато років, знаю як важко працювати з нервовими клієнтами). Не знаю, яку витримку треба мати, щоб в такі моменти знаходити сили з посмішкою обслуговувати клієнтів, знаючи, що десь там, гинуть наші земляки. Дівчата твердо тримають оборону на своєму фінансовому фронті. У відділенні чисто, приємна тиха атмосфера. Моїм питанням займалася дівчинка на ім'я Марія. Коректно сприймала мої часами недолугі питання і грамотно «розклала все по полицях». Допомогла зробити переказ, а головне, ця «добра фея» на деякий час змусила мене забути, що твориться навколо, що гроші я пересилаю на схід, товаришу у зсу. Я відчув себе звичайним клієнтом, що просто прийшов вирішити якісь буденні питання. І це радує, що банк готує такі кадри. Керівник відділення теж працювала з клієнтами, підтримуючи своїх підопічних. Видно, що людина на своєму місці. Дякую дівчатам з ПУМБ і феї Марічці, що робити так файно свою справу. Удачі вам і мирного неба!
ПУМБ
Відповідь банку
11 квітня 2022, 15:10
Вітаємо!
Щиро дякуємо, що поділилися враженнями від відвідування нашого відділення, Ваші слова вдячності обов'язково будуть передані його працівникам.

Все буде Україна!
LLll12345 8 квітня 2022, 1:52
Доброго вечора!
Зіткнулася з проблемою (як і тисяча інших українців судячи зі звернень), зволікати не буду, відстоки нараховують, знімають добрі. Канікули підключили в цьому місяці і швиденько зняли відсоток більший аніж в березні.Ви дуже добре хочете виїхати за рахунок своїх чесних та постійних клієнтів, вижити як то кажуть. Надіюсь багато хто мене підтримає і після війни ваш «БАНК «будуть обходити стороною. Дякую за «чудову підтримку» та «високий «сервіс.
Можете не відповідати мені своїм скопійованими відповідями.
П.С Для ботів що тут люблять дописувати:
1. Я завжди вносила платежі кожного місяця
2. Після початку війни не зняла з кредитної карти ні копійки (та не переводила з неї коштів).
Навпаки поповнювала її.
3. Суми погашення до війни були більшими, а відсоток меншим, але завжди сплачувався.
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 15:26
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули, які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.

Напишіть, будь-ласка, нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону щоб ми могли перевірити інформацію.

Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Єрмола 7 квітня 2022, 21:41
Я Єрмола Надія Михайлівна, мати трьох дітей, українка! Сьогодні ВІЙНА В НАШІЙ ДЕРЖАВІ!!! ЯК ВАМ НЕ СОРОМНО!!! У МЕНЕ ВІДСУТНЯ РОБОТА, ДОПОМАГАЮТЬ ДРУЗІ КОШТАМИ!!! А ВИ НАРАХОВУЄТЕ ВІДСОТКИ!!! ВАШІ СПІВРОБІТНИКИ ГОВОРЯТЬ, ЩО ЦЕ ПОМИЛКОВЕ ЗАРАХУВАННЯ, ЗНОВУ НЕ ПРАВИЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ, ПЕРЕВІРТЕ РОЗМОВУ 01−02, 04. ДЕ ПРОГОВОРИЛИ ЩО ВІДСОТКИ ВІДСУТНІ!!! А ПОТІМ ВИ ЗНІМАЄТЕ КОШТИ ОСТАННІ З РАХУНУ, ЯКІ ДРУЗІ СКИНУЛИ НА ПРОДУКТИ!!! СКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА, ЯК ТАК МОЖНА??? ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ВІЙНИ Я СОТОМУ РОЗПОВІМ ПРО ВАШУ ПІДТРИМКУ, ВАШУ НЕПРАВОМІРНІСТЬ, ВАШУ БЕЗЛЮДЯНІСТЬ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
8 квітня 2022, 15:28
Надія, вітаємо!

Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та Ваш фінансовий номер щоб ми могли перевірити інформацію.
Проблема вирішена
olzy 6 квітня 2022, 20:37
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Вчора заблокували усі рахунки. Поліна нічого не пояснила та відправила у відділення. У відділенні сьогодні розповідали нісенітниці — мовляв, заблокувала податкова, ніяких документів для фін.моніторингу їм (відділенню) нести не потрібно — вони їх не не приймають (доречі документи в мене були з собою). Потім розповіли казку, що я перевищів 400тис. гривень, а це безумовне блокування згідно неіснуючої якоїсь постанови — номер і текст назвати не змогли. На моє зауваження, що усі кошти надходили безготівково і з моїх рахунків з інших банків — сказал, що це їх не цікавить оскільки я порушив неіснуючий закон придуманий банком.
Написав заяву про закриття рахунків з поверненням моїх коштів або з внесенням невиданих коштів на позабалансовий рахунок, пізніше подзвонили та сказали, що є відповідь для мене — завтра заберу и буду писати скаргу в НБУ про порушення законів та ділових відносин банком.
З їх слів по постанові НБУ, якщо перевищив 400К, то безумовне блокування рахунків під час військового стану і розслідування буде проводитись тільки після закінчення війни і, мовляв, вони про це попереджали, а якщо и не попереджали, то потрібно було дзвонити в банк і питати… Повна маячня коротше…
До речі по постанові НБУ блокуються кошти якщо їх занести готівкою у сумі 400тис і більше. Всі кошти, що заходять безготівково не підлягають фін. моніторінгу, адже вони такий пройшли у банках контрагентах.
ПУМБ
Відповідь банку
7 квітня 2022, 15:52
Вітаємо!

Відповідь було надано на іншому форумі.
Надежда Єрмола 6 квітня 2022, 17:24
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 11-А
Слава Україні! Доброго дня! Хочу почати свою розповідь із слів пісні: Двічі в одну річку не війдеш! Так і зі мною! Я є постійним клієнтом данного банку! Була у мене уже ситуація з кредитом, та Слава Богу, вирішилась. Та не довго музика грала. Я з тих родин, коли ранок 24 лютого, перевернув моє життя, і усіх наших жителів мирної неньки
України. Війна… Біль та страх охопив душу. Зібравши діток і саме необхідне, за 7 хвилин, ми покидали привичне життя. В кармані 250 грн і куча думок, успіємо, чи вистачить топлива, чи уціліємо… 10.5 годин дороги, налякані оченята діток. Та Слава Отцю нашому Небесному, доїхали. Користувалась карточкою, так як жити не було як і за що. В надії, що все скінчиться, і всі ми будемо жити в мирі та злагоді. Почався період болячок та хвилювань, пройшли. Мама моєї дитини школярки, скидає мені кошти на харчі дітям, на карту пумб. Першого квітня. Смс Вам нараховано ВІДСОТКИ- у розмірі 1832грн., за користування кредитними коштами! Кошти які чужа людина скинула, зняло у відсотки. І не було за що хліба купити. Дивлюсь, а там мінусовий залишок. Шановні а це як? Кому війна, а кому мати рідна!!! Я телефоную на гарячу лінію, мені СПІВРОБІТНИК БАНКУ КАЖЕ: ЦЕ НЕ ВЧАСНО ПОНОВЛЕНА ІНФОРМАЦІЯ, НІЯКИХ ВІДСОТКІВ ТА ПРОЦЕНТІВ БАНК НЕ НАРАХУВАВ. У ПОНЕДІЛОК ІНФОРМАЦІЯ ПОНОВИТЬСЯ, І ВСЕ СТАНЕ НА СВОЇ МІСЦЯ. Чекаю понеділка, мінус не зникає, ну добре можливо іще часу потрібно, вівторок знову те ж саме. В середу 06.04.22 годину по тому звоню. А мені співробітник каже, у Вас проценти нараховуються, 3.99 кожного дня. На усю суму кредитних коштів, так як пільговий період закінчився. ЛЮДИ ДОБРІ, ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ КОЇТЬСЯ??? Напередодні Ви кажете все добре, а зараз знову -відсотки. ТО ЩО Ж ЦЕ ТАКЕ, Я НЕ ПРАЦЮЮ, ЗАЛИШИЛА СВІЙ ДІМ, З ДІТКАМИ НА РУКАХ, БЕЗ ГРОШЕЙ, А ВИ ВІДСОТКИ??? НАПИСАЛИ КАНІКУЛИ, ТО Ж ЯК ТАК МОЖНА? ЦЕ НЕ ЛЮДЯНІСТЬ, ЦЕ ПРОСТО ЖАХІТТЯ? ПОСТІЙНА ПРОБЛЕМА З НЕ ПРАВИЛЬНО НАДАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. ЧОМУ ВИ ТАК РОБИТЕ? АНУЛЮЙТЕ ВІДСОТКИ, РОЗБЕРІТЬСЯ ЗІ СВОЇМИ СВІВРОБІТНИКАМИ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
6 квітня 2022, 19:09
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась.

Банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlehLeonidovich 6 квітня 2022, 13:20
Доброго дня!
16.03.2022 я робив заявку, на допомогу від держави 6500 грн.
З того момента пройшло вже набагато більше чім 10 робочіх банківських дів.
Шановний банк, ПУМБ. Ви володіїти хоч якоюсь інформацією, коли будуть нараховані кошти на карту єПідтримка !?
ПУМБ
Відповідь банку
6 квітня 2022, 15:47
Вітаємо!
Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Банк не володіє інформацією коли будуть зараховані кошти.
kirpichino 5 квітня 2022, 19:46
Банк заявляє, що віртуальну картку можна оформити за 5 хвилин через реєстрацію в мобільному додатку та верифікації через Дію.
Посилання на сайт банку: https://retail.pumb.ua/card_bank/vsekarta
По факту, виконавши всі вимоги, отримую помилку в додатку про те, що відкриття картки можливе лише за умови особистого відвідування відділення в банку.
І це в умовах військового часу, коли більша частина їх відділень просто не працюють.

Банк не соромиться публікувати брехню на своєму офіційному сайті.
ПУМБ
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:35
Вітаємо!
Найімовірніше під час реєстрації сталася помилка.
Наразі все працюєте коректно і віртуальну картку можна відкрити віддалено, в нашому мобільному додатку.
Щоб ми могли розібратися в причині помилки, при її виникненні, просимо потрясти телефон або натиснути по екрану 5 разів. Після цього з'явиться форма для надсилання звіту про помилку та наші фахівці зможуть розібратися у ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna2806 4 квітня 2022, 17:48
У воєнний час нараховують відсотки по кредиту.
Люди зараз не працюють
Немає можливості
А банк нараховує відсотки
ПУМБ
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:59
Вітаємо!

Банк намагається з розумінням відноситися до ситуації, що склалась, саме тому для того, щоб зменшити фінансове навантаження по платежам ми встановили кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. При цьому обов'якові платежі присутні і рекомендуємо їх сплачувати по можливості.

Протягом дії кредитних канікул обов’язкові платежі будуть складатися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом. А погашення платежів по тілу кредиту відтерміновується та сплачується протягом періоду, на який буде подовжено строк дії кредитного договору.

Умови надання кредитних канікул з подовженням строку договору:

-надаються власникам кредитів готівкою кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW,
-термін кредитних канікул та подовження строку дії кредитного договору — 3 місяці
-для кредитів, за якими немає діючих кредитних канікул,
-щомісячна комісія протягом подовженого строку дії кредитного договору не нараховується,
-реальна відсоткова ставка та дата внесення обов’язкових платежів не змінюються.

Несплачена заборгованість по кредитах з 24 лютого не буде вважатись простроченою.

Щодо кредитних карт, то банк встановив для всіх кредитних карток «кредитні канікули», які полягають в тому, що в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).

Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нарахуємо за всіма кредитами.

Щоб борг не накопичувався, намагайтесь вносити місячні платежі повністю або частково скільки зможете.
Ознайомитись з актуальною інформацією можна на нашому сайті за посиланням: https://www.pumb.ua/info
msheppps 4 квітня 2022, 17:08
Наша з ПУМБом історія почалась два роки тому з відкриття заробітної карти. У банку мені максимально швидко відкрили картку, допомогли зареєструватися у додатку. Мені подобається, що немає жодних комісій. У додатку все просто та зрозуміло.
Гарні умови по кредитам та кредитним карткам. Конкурентна відсоткова ставка.
У відділенні кожен раз дівчата з гарним настроєм допомагають вирішити будь-яке питання.
Дякую банку ПУМБ за два роки надійної співпраці.
ПУМБ
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:16
Вітаємо!

Спасибі за Ваш відгук та що обрали нас. Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого сервісу та послуг для зручності та забезпечення потреб клієнтів. Працюємо для Вас!

Дякуємо Вам за співпрацю!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝