×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.5 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Зняття готівки
По-друге, мені цікаво, з яких це пір зняття валюти у відділеннях ПУМБУ стало можливе ЛИШЕ для моряків. Інших професій не існує? Та взагалі, чому мене не попередили про ці зміни як клієнта цього унікального банку? Скільки користуюсь послугами ПУМБу, стільки дивуюсь цієї неорганізованісті. Це було останньою краплею!
Валюту Ви можете замовити, зателефонувавши на гарячу лінію.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення, Ваш ІПН або фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Не могу «привязать» гривневую карту к Paypal
Рекомендуємо Вам звернутися з уточненням до Paypal, або ж скористатися іншим сервісом.
Коментарі (5)
Не видають тиждень готівку валюти по замовленню
Коментарі (1)
Не надійшла готівка у валюті
Сказали приходити у п’ятницю у відділення за замовленням.
Телефонують у четвер з відділення. Кажуть, що доларів у п’ятницю не буде.
На гарячій лінії кажуть замовили знову, але приходити за замовленням треба вже у вівторок.
Сумна ситуація. Розумію, що зараз складно працювати, але ж, навіщо казати конкретний день і потім не виконувати зобов’язання?
На гроші ж клієнт розраховує.
Якщо Ви уже зробили повторне замовлення, то очікуйте, будь ласка, у вівторок кошти мають бути.
Коментарі (1)
про банк
Написати коментар
ПУМБ Онлайн
Але ці клоуни зробили що всі операції можна виконувати тільки через мобільний додаток, а на компі можна тільки поточний стан рахунків дивитися.
Клоуни, це максимально не зручний сервіс! Наприклад — я щойно хотів перевести гроші на ЗСУ по IBAN, вказаному в Телеграммі — я з телефона НЕ МОЖУ виділити окремо цей номер в тілі повідомлення, щоб вставити його в реквізити застосунку! І з компа не можу тепер цей перевод зробити.
До того ж коли дивишся історію руху коштів по ранхункам, то вони баланс після кожної операції не показають — спецом щоб не можна було перевірити. Ймовірно втихаря ще якісь кошти списують.
Уроди.
Крім того, якщо скопіювати усе повідомлення, у якому наявний і текст, і IBAN, та спробувати вставити у додатку, то вставиться лише IBAN. Таким чином, додаток є більш зручним у повірнянні з веб-версією, адже вимагає менше зусиль для копіювання номеру рахунку чи картки.
Коментарі (12)
шапито
Берешь выходной идешь в отделение через неделю! потому что раньше денег нет.
Приходишь, а касирша говорит вижу ваш заказ, но ничем помочь не можем, на ответ, а когда деньги будут разводит руками.
Итого покупка машины отменяется, рабочий день провален и еще и деньги в этом банке зависли до *** пойми какого числа.
Потом горячая линия говорит разберайтесь в отделении мы не в курсе что деньги не привезли.
отделение говорит мы вообще ничего не решаем звоните на линию.
Мало того ни кто не предупредил что денег нет, только любезно берут ваш номер телефона и обещают конечно же связаться итог ни кто никогда не перезванивает и не говорит, что простите форс мажор не тратьте сегодня свое время не приходите денег нет.
В отделениях номеров нет!
Хочешь узнать пришли ли твои деньги просто беги и бегай каждый день в отделении как болванчик.
Написати коментар
Плює на людей з тимчасово окупованих областей
Не можемо зняти батькові гроші з валютної картки. Просто в додатку немає можливості скинути ці гроші на картку іншу, це повинна бути ТІЛЬКИ карка гривнева Пумб. Щоб відткрити діджитал картку потрібно ввести код з смс. Пояснюю що в Херсонській обсласті немає зв’язку, консультант мені каже, перезагрузіть телефон може зв’язок з’явиться…Пояснюю йому втретє — що таке коли немає зв’язку і прошу смс повідомлення переключити на Вайбер. Цього консультант зробити не може! Шукаю інфу сама як це зробити — через Вайбер бот. Але щоб перемикнути сповіщення, потрібно смс підтвердження…Починається ЗАМКНУТЕ КОЛО. Кажу, що мені робити? Ви можете зняти гроші в банкоматі. 😤 Пояснюю знову що таке окупація, і що останній раз я увімкнутий банкомат бачила у лютому. Потім мені кажуть, що як виявляється я можу в магазинах розраховуватись карткою🤣. Проводжу спеціалістам банку пояснювальну роботу з приводу того як працюють термінали, звідки вони беруть зв’язок і в котре наголошую що я на окупованій території.
Фінансовий номер змінити — ідіть в банк, які з лютого не працюють. Переказати кошти через сторонню фін систему — відмова банку, вимкнена на картці конвертація. Знов телефоную в банк, прошу увімкнути конвертацію — вони не можуть…
Шановний банк ПУМБ — у вас совість є?! Чому за шість місяців усі інші банки адаптувалися і допомогли людям, а ви пропонуєте мені лізти на гору шукати зв’язок і танцювати з бубном?! Чому ваші консультанти не в курсі новин? не знають що таке відсутній зв’язок?
Як тільки закінчиться війна — переведу батька на інший банк, бо з вами мати справи собі дорожче. Залишитись без грошей у війну, в окупації і без роботи.
Коментарі (8)
Swift перевод
На шестой рабочий день, позвонил в поддержку, там указал Банк отправителя, сумму и время перевода. И через 20 минут перевод зашёл на счёт,
Почитав отзывы про то что переводы теряются и их месяцами не могут найти. Для себя сделали вывод что это последний раз когда я использовал Swift.
Банку Пумб спасибо за работу.
В благодарность оставлю эти деньги у Вас на депозите.
Дякуємо за відгук про нашу роботу. SWIFT-перекази зараховуються в терміни до 5-ти робочих днів включно. У разі, якщо у Вас залишаються додаткові запитання щодо згаданого переказу, Ви можете написати Ваші ПІБ, ІПН та суть запиту нам в особисті повідомлення, і ми з радістю допоможемо Вам розібратися в ситуації.
Написати коментар
Заблокировали счета, оставили без средств существования
Один счет — обычная зарплатная карта со старой работы — Карта№ 1
Второй — обычная зарплатная карта с новой работы — Карта№ 2
Третий кредитная карта — Карта№ 3
В один прекрасный день (19.08.22) увидел в приложении уведомление о транзакции на сумму — 999 999 999 999 (Внутренний ФМ). Списался с банком, объяснили что счета заморожены и порекомендовали обратится в банк. В этот же день на Карту№ 2 поступает ЗП. Которую тоже блокируют. В конце дня мне звонят с банка и рассказывают, что мои счета заблокированы и мне отправили письмо на которое нужно ответить с документами доказательствами о происхождении средств по всем транзакциям.
Мне нужно было объяснить поступление средств на сумму около 1 650 251,00грн (за останні 180 днів) грн.
Я понимаю откуда могла набежать такая сумма. Это были ставки на спорт и кредиты в ломбарде, я закладывал вещи ставил ставки выигрывал и выкупал эти вещи и это был круговорот такой, потому что постоянно проигрываю на ставках.
Пример: Сделал депозит на игровой счёт 3000 грн. с карты и вывел 6000 грн. на ту же карту и так за пол года собралось на круглую сумму. Предоставил выгрузку депозитов и выводов с игрового счета букмекерской конторы Фаворит за последний месяц. И написал объяснение о источнике поступления средств. Я сделал запрос в букмекерскую контору Фаворит о предоставлении документов о происхождении средств которые я выиграл и вывел на что мне отвечают что у них нет технической возможности предоставить такие документы и они такие документы не предоставляют. Вот теперь остался кредит в банке и замороженная ЗП. Кредит оплачивать простым переводом с карты другого банка сказали нельзя. На что они просто говорят так не должно быть. На работе есть зарплатный проект только с ПУМБ, то есть ЗП я получать могу только на карту ПУМБ или наличными через кассу (что весьма неудобно). Теперь вопрос можно как-то разморозить счета? Готов предоставить всю необходимую информацию. Вплоть до доступа к личному аккаунту букмекерской конторы Фаворит
PS. До 19.08.22 полностью был доволен работой ПУМБ и никакого дискомфорта не ощущал, никаких правил не нарушал. Прошу помощи так как остался без средств существования, нет банально средств даже на еду, не могу заплатить за квартиру, не могу оплатить кредиты!
За результатами перевірки банк індивідуально формує перелік документів, які можна надати для підтвердження джерел надходження коштів. Рекомедуємо Вам звернутися до найближчого відділення, де Ви зможете отримати перелік документів, прийнятний з урахуванням Ваших зарахувань.
Коментарі (3)
Отключение веб версии банкинга и другое
Второе. Невозможно получить адекватные квитанции о списании со счета. «Ну мы можем вам сделать распечатку скрина в отделении и подпись с печатью поставить», блин, что за издевательство? В тех же Приват или Моно, это можно сделать через чат или звонок в течении двух минут, придет на почту нормальная электронная квитанция.
Третье. Почему нельзя сразу подгрузить данные по всем актуальным компаниям при вводе адреса и одного расчетного счета? А то получается, как сказали операторы, ну вы оплатите маленькую сумму и посмотрите, туда пришло или нет. В других банках информация при вводе компании и лицевого счета сразу подтягивается. У вас, даже уже введённая информация не обновляется! И как я узнаю сколько оплачивать за коммуналку если квитанции особо ни кто не носит?
Фокус Банку спрямовано на розвиток і розширення функціоналу мобільного
додатку. Тому було прийнято рішення, що для нових користувачів та клієнтів, які не здійснювали вхід у веб версію, протягом останніх 3-місяців, доступ до особистого кабінету можливий тільки у мобільному додатку. Та це не позбавляє Вас можливості, і надалі користуватися всіма банківськими послугами та сервісами.
Який тип квитанції Вам потрібен? Якщо списання з рахунку на рахунок, то в додатку у розділі платежі (або у веб-версії); якщо з рахунку на картку, то у додатку скоро з'явиться такий тип квитанцій — з рахунку на картку як підтвердження операції можна зробити виписку (відфільтрувать лише потрібну операцію, вона печаткою засвідчена).
Якщо Ви оплачуєте за послуги, то при виборі на постачальника на екрані відображаються реквізити отримувача (рахунок IBAN, ОКПО, назва отримувача) — при заповнення полів це все видно.
Коментарі (2)
ПУМБ залишає без грошів під час ВІЙНИ.
Суть в тому що останні дні через нестабільну ситуацію в країні я виводив кошти, але потім знову через касу їх повертав, я не знав що робити, краще тримати в банку чи ні. (Думаю багато хто переживає за свої кошти і так само вчинив би)
Я офіційно працював до війни, через війну я втратив роботу, я отримав протягом 6 місяців суму в 36 тисяч гривень, також я отримаю пенсію, яку я відкладав на навчання, сума за 4 роки яку я назбирав складала 80тисяч гривень, також мої рідні мене підтримувати і моя мати яка також офіційно наразі навіть працює надала в моє користування сумму в 40 тисяч, зараз це рівносильно 1 тисячі доларів (що не виглядає захмарною сумою) після початку війни почав активно користуватись ПУМбом, бачив в ньому ідеал (банк без комісій, привітний персонал, допомога при ДРІБНИХ питаннях, навіть не зважаючи на те що в них оноайн сайт банкінгу не працював), я вирішив всі кошти які в мене були на рахунку Альфа Банк які я назбирав за цей весь час внести на рахунок Пумбу (всі знають шо про Альфа банк писали що він міг стати банкрутом) я зняв 90 тисяч які в мене там лежали та вніс на рахунок ПУМБ ОСОБИСТО ЧЕРЕЗ КАСУ, після декількох днів я цю суму зняв я вирішив що краще купити доллар, купив я доллар (але я повір Арестовичу який сказав що гривня буде зміцнюватись і падати до курсу 36) знову той доллар обміняв і вніс на рахунок ПУМБу, після чого в мене вже чомусь на гарячій лінії числився оборот в 240 тисяч, тому що я між СВОЇМИ РАХУНКАМИ ці кошти перекидував задля онлайн покупок та дрібних покупок для життя, через декілька днів я вирішив зняти ці кошти для оплати за навчання на контрактній основі, сума до оплати складала 60 тисяч гривень, я її зняв на касі та пішов оплачувати с Укргазсімбанк, який нажаль в той день не міг відправити мої кошти, зараз неспокійний час і бігати по вулиці і чекати наступного дня з 60тисячами гривень в кармані я не хотів, І Я ЗНОВУ цю суму ОСОБИСТО вніс через касу. Тобто не третя особа мені скинула ці кошти, не тисячи різних номерів карток, а я особисто через касу, і та сама сума. Мені сказали що у вас оборот 300 тисяч і проблем не буде тому що фін моніторинг від 400, мене завірили як в офлайн відділені, так і онлайн, да і в цілому сума не мінялась, було 90 тисяч, залишилось 80, вона не те що збільшилась, вона зменшилась! І сьогодні 18.08 я отримаю повідомлення що мою картку заблоковано через підозрілу активність. на всіх рахунках -999 999 999, я був шокований, користувався банком три місяці, хотів зробити його основним, і така ситуація, здивувало те що коли намагався їм зателефонувати то тобі автовідповідач давав відразу відповідь — вашу картку заблоковано, оператор вам не зможе допомогти, тому сенсу з ним вас зв‘язувати немає, зверніться в віділення і диктують адресу електронної пошти (Я В ШОЦІ, навіть не дають дізнатись деталі щодо блокування, і дійсно вони не дають поспілкуватись з оператором) наразі всю суму на навчання в 80 тисяч яку мені заблокували це все ще в мене є з фінансів, хочу відмітити те що як мені сказали в віділенні то оборот з’явився саме через ці знімання грошів", кошти я особисто вносив через касу, за допомогою свого паспорту. Я мав на меті використовувати ваш банк для депозиту цих коштів, я маю контракт з Універститетом і я сплачую кожен рік по 20тисяч гривень (також можу підтвердити це за запитом). 90% моїх транзакцій на цій карті було здійснено між моїми ж картками, що вже виключає факт спонсорування тероризму і т.д, це мої ж рахунки, і кошти через касу я самостійно вносив, наразі я працюю на будівництві за 10 тисяч гривень, зараз і так дуже важко через війну, і всі мої кошти заморозив банк. також я отримував допомогу в 6 тисяч як людина яка втратила роботу через війну. це були всі мої заощадження, і думав шо я можу їх знімати і ставити на рахунок коли я побажаю, але ваш банк повважав це за порушення правил… я в розпачі. мені потрібно до кінця місяця згідно договору заплатити за навчання…
Просимо Вас надати письмові пояснення суті проведених операцій та документи, що підтверджують джерела походження коштів, які було зараховано на рахунок протягом останніх трьох місяців. Інформацію можна надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com в темі листа вкажіть Ваше ПІБ
Коментарі (8)
Взяли 200 грн за непотрібну послугу
Останні 4 цифри картки: 5089
Поліс страхування: № 309111640
17.08.2022 я, Терещенко Поліна Сергіївна, прийшла для оформлення дебетової картки до відділення у м. Чорноморськ за адресою вул. Данченка, № 5/81-Н
В процесі оформлення менеджер сказав мені, що потрібно внести на рахунок 200 грн для оформленні та активації картки. Нічого не підозрюючи, я поповнила нову картку на вище вказану суму.
Потім менеджер попросив у мене телефон для внесення якихось реквизитів у додатку ПУМБ. Вони щось наклацала, потім віддала телефон мені і сказала натиснути кнопку «Продовжити». Як я зрозуміла, це була плата за оформлення картки, тому оплатила без питань.
Далі менеджер дала мені згорнутий папірець і я пішла додому. Вже дома з’ясувала, що цей папірець — угода про добровільне страхування фінансових ризиків, яке мені не потрібно від слова зовсім.
Співробітник банку нічого не сказала мені про страховку, і під приводом платної активації картки з мене просто зідрали 200 грн. На наступний день прийшла до відділення, щоб подати скаргу керуючому відділенням Ганні Лісовій.
Ганна Лісова пообіцяла передивитися відео моєї зустрічі зі співробітником банку і дати зворотний зв’язок. Коли я прийшла дізнатися результат моєї скарги, то менеджер разом з керуючим відділенням почали доказувати мені, що під час оформлення картки мені чітко зазначили, що 200 грн беруть за страховку і це необов’язкова послуга. Це абсолютна брехня, відео з камер для спростування моїх слів мені не показали.
У зв’язку з неправомірною ситуацією прошу:
1) Провести розслідування інциденту. Перегляньте записи з камер, щоб впевнитися, що менеджер просто обдурив мене і взяв 200 грн не за страховку, а за відкриття картки, яке є безкоштовним.
2) Оштрафувати керуючого відділом Лісову Ганну та менеджера Шулепову Наталю.
3) Видати бейджі всім співробітникам. Під час двох визитів до банку у менеджерів не було бейджів для їх ідентифікації.
4) Принести мені публічні вибачення від імені співробітника, який мене обдурив.
Також хочу додатково попросити звільнити менеджера Шулепову Наталю. Вона не просто некомпетентно себе повела, а ввела мене в оману і назавжди спаплюжила думку про ваш банк. На всі мої претензії вона робила вигляд, що я винна сама. Такого відношення у фінансових установах я ще не зустрічала
Скаргу за Вашим зверненням зафіксували. Ми розбересось в ситуації та надамо зворотний зв'зок.
Коментарі (2)
Пумб залишить на війні вас без коштів
Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формують перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення. В даній ситуації рекомедуємо звернутися до відділення банку де Вам нададуть необхідний перелік докуметів та після їх розгляду банк надасть відповідь щодо можливості розблокування рахунків.
Написати коментар
Банк не надав клієнту примірник договору по депозиту
08.08.2022 мною був відкритий депозит через мобільний додаток ПУМБ.
Згідно з умовами заяви (договору) примірник заяви (договору) відправляється клієнту на електронну пошту.
Примірник заяви (договору) НЕ був відправлений банком на мою електронну пошту.
Протягом року відкривав онлайн депозити та такої проблеми не було.
Примірник заяви (договору) з кваліфікованим електронним підписом завжди одержував на свою електронну пошту через кілька хвилин після відкриття депозиту.
09.08.2022 у відділенні банку була оформлена скарга з проханням відправити на електронну пошту примірник електронного документа.
За телефоном гарячої лінії було повідомлено, що скарги розглядаються протягом п’яти робочих днів. Станом на сьогодні відповідь не була надана банком.
Прошу відправити на мою електронну пошту, яка вказана в банківській анкеті клієнта, примірник заяви (договору) з кваліфікованим електронним підписом.
Підкаєіть будь ласка яку єлектронну адресу Ви вказували для відправки та до якого відділення банку зверталися?
Коментарі (1)
Дають недостовірну інформацію клієнтам
Об'їздив декілька відділень поки знайшов пластик VISA, оскільки всюди в наявності був тільки Mastercard.
Коли зняв кошти закордоном, то виявилось, що VISA також має подвійну конвертацію.
Декілька разів телефонував на гарячу лінію. Всі працівники відповідали по різному. Хтось каже є подвійна конвертація, хтось каже нема. Сміх тай годі)))
Зафіксував скаргу. Через два дні зателефонували і підтвердили, що все-таки є подвійна конвертація на карті VISA.
Шкода, що став клієнтом Пумб. І шкода, що працівники не знають інформації по своїх продуктах.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація.Ми проведемо роботу з співробітниками щоб в майбутньому таких ситуацій не виникало.
Дякуємо.
Написати коментар
Отключена веб-версию банкинга
Я понимаю что сейчас эра телефона и мобильных платежей, но я каждый день пользовалась банкингом, чтоб платить по счетам. Ну вы просто издеваетесь, как мне из Экселя на мобильном копировать кучу IBANов и создавать платежки, потом быстро выкачать их PDF и сохранить их. Придется переезжать в другой банк с нормальным веб-интерфесом. Ваша прога жутко тормозная и кривая, и наймите нормальных программистов, а не формошлепов, то что похоже отключить можете, а написать ничего толкового не можете
Банком було прийнято рішення про припинення підтримки сервісів з оплати та
переказів. Тому ми пропонуємо мобільний застосунок ПУМБ Online як більш зручну альтернативу для здійснення платежів, керування власними рахунками на вигідніших умовах з безліччю інших можливостей, цікавих фішок та зручностей у користуванні. Ви можете створити шаблони платежів щоб в майбутньому не довелось вводити їх знову.
Коментарі (5)
Безосновательная блокировка счетов и личных средств
Живу в ныне оккупированном Херсоне.
Давно пользуюсь счетами в банке ПУМБ, есть несколько депозитов на которых держал свободные средства, а также небольшой валютный депозит на учебу ребенку который оформил давно и просто держал в банке до лучших времен. Нареканий к работе банка не было, все происходило настолько четко и быстро насколько и ожидаешь от хорошего банка. Есть кредитная карта по которой еще раньше заблокировали лимит кредитования — было неприятно, но отнесся с пониманием и продолжил своевременное погашение долга.
Однако, в начале августа мои счета были заблокированы. На них хранился упомянутый ранее валютный депозит и немного гривны которая зашла туда в результате выплаты мне остатков з/п работодателем и один перевод от супруги на пару тысяч грн (+/- регулярный перевод, который ранее осуществлялся без проблем). Колл-центр банка в переписке вначале потребовал справки ок5/ок7. В городе не функционирует пенсионный фонд или налоговая, но тут выручила Дия. Отправил. Приходит ответ что там такая особенная блокировка при которой нужно обратиться в отделение. Отделений в городе уже нет. Внятной и безопасной возможности выезда тоже — с одной стороны линия фронта, а с другой — выезд через Крым и третьи страны что как минимум дорого, плюс в городе остаются жена с двумя детьми и мать-пенсионерка. При сумме депозита в 1200 долларов и цене «проезда» 500 долларов в одну сторону с неясными перспективами вернуться я не считаю это хоорошей и справедливой к клиенту идеей требовать от меня именно приезда в отделение. Я то продолжаю погашать кредитную карту даже после блокировки счетов, т. е. я свои обязательства выполняю, несмотря ни на что и не требую от банка приезжать за деньгами ко мне (по поводу приезда — юмор конечно, но все же яснее показывает ситуацию.)
Более того, ограничения по моим счетам бьют еще и по родственникам — списывал ранее средства с карты матери и тещи безналично, чтобы потом у народных умельцев получать их в наличкеу за комиссию (ведь работающих банкоматов уже давно нет). Поскольку карты матери и тещи проходили данные операции многократно, то операции списания проходили без смс верификации, что очень удобно при не работающей украинской связи. Теперь и это я сделать не могу благодаря «заботе» от банка. Если с тещей еше как-то обошел проблему, благо у нее смартфон, то с матерью, у которой завтра пенсия ума не приложу что делать.
В переписке с колл центром я предлагал вместе поискать альтертнативные варианты кроме поездки в отделение, но понимания не нашел. Причем предлагал даже закрыть счета с выводом средств в сторонний банк, но и это не подошло. Компания Воля, например, предложила вывести перпеплату по их абонентскому счету путем написания заявление об этом от руки и отправки его фото мессенджером. С работы уволился также написанием заявления и его отправкой мессенджером — думаю что найти решение было бы реально, если бы было желание.
Готов пройти фото/видео верификацию своей личности и предоставить любые документы касательно происхождения средств на счетах т.к. средства «чистые» в плане фин. мониторинга, а значит оснований на их блокировку у банка нет. Если у банка есть обоснованные претензии — прошу сообщить какой именно пункт договора я нарушил и каким образом, т.к. иначе это напоминает произвол и необоснованное ограничение личных средств клиента.
Надеюсь на адекватное решение проблемы.
Зверніться на офіційну електронну адресу банку info@fuib.com, Вам нададуть офіційну відповідь щодо даного питання. Укажіть будь ласка Ваші ПІБ, ІПН та опишіть ситуацію.
Дякуємо.
Коментарі (1)
Блокировка счета
Якщо Вам необхідно надіслати запит про стан вирішення питання, Ви також можете зробити це на пошту Банку info@fuib.com.
Коментарі (1)
оформление пенсионной карты
Хочется также отметить, почему на горячей линии предоставляют не достоверную информацию? Ведь перед тем как открыть счет я связывалась и мне сказали, что срок действия пенсионной карты 3 года!!!
Очень жаль потраченное время в ПУМБ банке. Пенсионерам — не рекомендую)))
Коментарі (2)