×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Перевірка джерела походження коштів
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
Коментарі (5)
Проблеми з блокуванням рахунків
Певна сума коштів останні 4 місяці зберігалися на моїх рахунках в банку ПУМБ. Вони перетікали з депозиту «Вільний» на «Ювілейний», потім знову на «Вільний», на короткий термін під 3%, потім переоформив під 6%, після підняття відсоткових ставок. В цьому місяці знімав частинами. На рахунку залишалася деяка сума коштів, частину з яких я планував використати на погашення боргу по кредитній карті за минулий місяць.
Несподівано для себе кілька днів тому з’ясував, що мої рахунки заблоковані без жодного інформування по електронній пошті, СМС.
По телефону у відділенні мені заявили, що порахували оборот по рахунках за 6 місяців!!!
Це при тому, що останніх 4 місяці рахунок практично не поповнювався і кошти переміщувалися між депозитними рахунками через карту для виплат.
Що ніяк не в’яжеться з тим, що на фінансовому форумі
писав представник банку. Цитую:
«З 1.07.2022 року банком контролюється внесення готівкових коштів на рахунки клієнтів на суму 400 тис. грн та вище протягом місяця»
В цьому місяці з мого рахунку не знімалась подібна сума коштів, і не клалась на рахунок.
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
По рахунку були регулярні надходження та зняття. Потрібно пояснити операції, що проводяться і підтвердити джерела походження коштів.
З Вами зв'яжеться відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
Коментарі (2)
Нет выплат, нет обратной связи, банк полностью игнорирует обращения!
Написати коментар
Взагалі страх потіряли
Списання відбулося так як не був внесений щомісячний платіж. Як тільки з'явиться пропозиція щодо реструктуризації банк проінформує Вас.Наразі у нас діє програма зменшення фінансового навантаження на клієнтів, згідно з якою в обов’язкові щомісячні платежі включені лише прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності). Платежі розраховані індивідуально і значно зменшені у порівнянні з довоєнним часом.
Детальну інформацію щодо Вашої заборгованості радимо переглядати в додатку ПУМБ Online.
Коментарі (5)
Нет зачисления средств от Фонда гарантирования вкладов
Написати коментар
БАНК ЩО ВІДІБРАВ ГРОШІ В ВОЕННИЙ ЧАС.
Я розумію що банк просто заволодів моїми грошима та неохоче їх віддавати. Куди звертатися за допомогою в цій ситуації я не знаю. Тому й пишу тут щоб другі люди не робили такої помилки як зробив я коли намагався займатись бізнесом через банк ПУМБ і приніс свої гроші до банку.
Коментарі (6)
жахлива горе-консультація некомпетентного співробітника контакт-центру
Коментарі (5)
Постоянно ухудшение сервисов
— были смс — лет 10 работали отлично, но нет придумали пуши и послали всех клиентов на них и пофиг на мнение клиентов
— была веб-версия — лет 10 работала отлично, но послали всех в приложение и пофиг
— качество приложения — ужасное (правильнее сказать оно ублюдочное), пишешь замечания по работе, но проблема не решается
В целом становясь клиентом готовьтесь к тому, что условия со временем будут все хуже и банк максимально будет подсовывать комфортные только для него условия
Банк продовжує вносити покращення та зміни в роботу додатку, опираючись на потреби та рекомендації наших клієнтів, зокрема і Вас. Проте, аналіз, розробка та впровадження нового функціоналу потребує певного часу. І ми дякуємо Вам, за те, що Ви залишаєтеся з нами і надаєте цінні поради!
Не забувайте, будь ласка, також періодично оновлювати додаток, щоб внесені зміни відображалися і на Вашому телефоні.
Коментарі (6)
Невозможность использовать своих счетов
Имея счета, карты и депозит, не могу пользоваться ими: снять, перевод, рассчитаться в торгово-сервисной сети.
До 1июля личные средства использовались меньше 100 т грн в месяц. Сейчас стоит блокировка по фин мониторингу, якобы я использовал
999999999999грн.
Помогите решить вопрос с фин мониторингом, чтобы я в дальнейшем мог использовать свои карты, счета, депозиты.
З Вами має зв'язатися відповідальний представник Банку щодо необхідності надання документів для розблокування Ваших рахунків.
Коментарі (7)
Откуда овердрафт?
1. Я дебетной картой с которой списало не пользовался вообще, только как хаб для перекидывания на кредитку\депозиты\карту другого банка. т. е. операций покупки не было, только переводы гривна-гривна.
2. Так же у меня есть кредитка, на которую я иногда перекидываю личные средства и пользуюсь как обычной дебетовой картой, чтобы не светить «основную» карту (кредитный лимит мне выставили в ноль 24.02, ну он мне и не нужен особо). По этой карте были операции покупки, но только в торговых сетях Украины, гривной.
Вопрос, откуда мог взяться овердрафт? Раннее было такое, по большей части из-за коррекции курса при списании, сейчас операций в валюте не было.
Коментарі (1)
Выдача средств Мегабанка
Написати коментар
Недовольная работой банка
А я надеялась тут оформить мед страховку, но теперь передумала связываться с этим банком.Банк не надёжный.Операторы абсолютно некомпетентные, не на один вопрос не могут ответить.Приват банк не самый лучший, но на три головы выше.
Ваша заявка містить необхідну для перевірки інформацію. Ми розберемося в даній ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Біда з роботою он-лайн додатку, повний ігнор звернень від кліента
і додому.Воно якось там та й буде. Але чекайте — 1 липня в онлайн додатку з’явиться платіж від 03 червня, з інформацією про списання з гривневого рахунка коштів в євро, операція про зняття коштів зі зміною балансу по рахунку відобразитись декілька лишніх разів, при тому що ви цих операцій не робили, і ваш баланс, протягом 3 днів змінитися від 15000 до 61000, але не в вашу користь. Кошти з вашу рахунку зникнуть і вам ніхто не дасть відповіді — як це можливо? Що відбувається? Перевірити баланс за рахунком, перевірити коректність його відображення в системі — ви мрієте таке зробити!!! І не мрійте! Це — з області фантастики. Ну не працюють в банку люди з інтелектом. Категорична раджу — в жодному разі НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ до служби *** (в нормальних банках — лінія підтримки). Це просто зібрання людей, які взагалі не уявляють, хто вони і навіщо вони ходять на роботу. Звернення ви їм можете лишати кожний день протягом місяця, що дня. Якщо ви думаєте, що на них хоча б хтось прореагує — ви наївні. Не для того цей банк існує, щоб звертати увагу на клієнтів. Це банк, який з високої гори плює на вимоги своїх клієнтів, уявлення немає про те, що таке система обліку і коректна робота онлайн додатку
Коментарі (4)
УВАГА!!!
Уточніть, будь ласка, детальніше суть Вашого звернення. І напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ІПН, ПІБ або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Коментарі (17)
Неадекватная работа с оплатой в интернете
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили деталі виконаної Вами операції.
Коментарі (4)
Без копейки !!!
Получив долгожданную зарплату, которая и так не большая, по факту получаешь ноль. Спасибо Пумб!!! Списать все под ноль, не оставив вообще ничего это полный капец. Как человеку дальше то жить и гасить долг, если вы его оставляете без возможности на существование и возможность купить еды. Отличная поддержка людей во время войны!!! Один из самых ужасных банков и ещё и полное начисление процентов с начала войны.
На початку війни Вам були підключені кредитні канікули, проте в обов’язкові щомісячні платежі все ще входили прострочена заборгованість (за наявності) та нараховані відсотки (за наявності).
Коментарі (2)
Банк ПУМБ
У зв'язку із суттєвим погіршенням фінансового стану наших клієнтів у період війни, Банк розробив програму реструктуризації заборгованості, яка передбачає прощення частини боргу. Якщо Вас буде включено до цієї програми, Ви отримаєте відповідне повідомлення.
Коментарі (3)
Виписка
Веб версія відключена взагалі.
я повинен вести баланс в єкзелі???
Дякуємо за зворотній зв'язок.Ми постійно працюємо над покращенням роботи та функцій додатку.На сьогоднішній день можна вивантажити виписку по кредитній картці вказавши необхідний період. Якщо у виписці Ви отримали не повну інформацію, можна направити запит у відділ технічної підтримки — потрусити телефоном чи натиснути декілька разів по екрану.
Коментарі (1)
Не выполняют условия договора!
Сума використаних коштів більша ніж ромір ліміту. Кошти на погашення заборгованості вносились не своєчасно і не в повному об'ємі.Відсотки нараховуються 30-го числа. Списання відбувається в дату внесення коштів на рахунок, саме тому і відображається мінус на рахунку.
Написати коментар
СКАРГА
Вымарать деньги в грубой форме, это перебор. Если я только вышла на работу в июне, и об этом сказала, и смогу платить не по полной как они требуют, а требуют всегда больше и больше.
Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та ІПН, дату і номер телефону коли був здійснений дзвінок.Ми перевіримо дані та надамо відповідь.
Написати коментар