×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Кредитні картки
Користування кредитним лімітом на сьогодні відновлено для більшості клієнтів. Ліміти розраховані індивідуально та постійно переглядаються банком.
Коментарі (1)
Я просто в шоке
Коментарі (3)
Обращение
Уточніть будь ласка куди Ви звертались щоб надати документи та коли їх надали?
Коментарі (8)
Карта заблокирована и деньги не возвращают
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний щомісячний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані заяви на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн.
Ваш рахунок буде розблоковано, як тільки Ви надасте необхідні документи й відбудеться відповідна перевірка нашими спеціалістами. Надіслати документи або зробити запит про стан вирішення питання можна, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Коментарі (9)
Нарушение Постанови НБУ 172 від 05.08.22
Займаюсь пошуком, придбанням та доставкою автомобілів за кордоном для ЗСУ.
Звернувся в ПУМБ з метою зняття обмежень на зняття готівки за кордоном на придбання автомобілів для потреб ЗСУ.
В ПУМБ надав договір волонтера з БФ, посвідчення волонтера Акти прийому — передачі автомобілі військовим ЗСУ.
Але в ПУМБ сказали що такого розпорядження НБУ немає. Я на горячу лінію подзвонив, назвав номер Постанови НБУ, на що мені відповіли, що БАНК ще не знає як це зробити, вони тільки ДУМАЮТЬ!!! 20 днів думають???
На початку місяця проходив фін.мониторинг банку в зв’язку з волонтерської діяльністю. Та надавав весь пакет документів волонтера, що займаюсь збором коштів на рахунки для придбання автомобілів для ЗСУ.
Коментарі (5)
ЖАЛОБА!!!
Как долго ещё это может продлиться?
На улице война, деньги заканчиваются, а они удерживают не только те деньги, что нужно вернуть, а все, что есть на моем счету без возможности сейчас их вывести!!!
Я просто в диком шоке и негодовании!!!
Коментарі (1)
Не отдают кровные
Это в такуб Европу мы идем? Это такие порядки нада боронить даже ценой жизни?
Ведь, мобилизировать могут в любой момент и в любом месте. Зажимают пересичного как тока могут, заставляют дышать смрадом и пылью в погоне за сверхприбылями — на экологию ваще положили, спросити ьюбого запорожца, проживающего в центральной части города.
ПУМБ підтримує концепцію зеленого бізнесу і не є причиною забруднення повітря Вашого міста.
Коментарі (2)
Зняття готівки
По-друге, мені цікаво, з яких це пір зняття валюти у відділеннях ПУМБУ стало можливе ЛИШЕ для моряків. Інших професій не існує? Та взагалі, чому мене не попередили про ці зміни як клієнта цього унікального банку? Скільки користуюсь послугами ПУМБу, стільки дивуюсь цієї неорганізованісті. Це було останньою краплею!
Валюту Ви можете замовити, зателефонувавши на гарячу лінію.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення, Ваш ІПН або фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Не могу «привязать» гривневую карту к Paypal
Рекомендуємо Вам звернутися з уточненням до Paypal, або ж скористатися іншим сервісом.
Коментарі (5)
Не видають тиждень готівку валюти по замовленню
Коментарі (1)
Не надійшла готівка у валюті
Сказали приходити у п’ятницю у відділення за замовленням.
Телефонують у четвер з відділення. Кажуть, що доларів у п’ятницю не буде.
На гарячій лінії кажуть замовили знову, але приходити за замовленням треба вже у вівторок.
Сумна ситуація. Розумію, що зараз складно працювати, але ж, навіщо казати конкретний день і потім не виконувати зобов’язання?
На гроші ж клієнт розраховує.
Якщо Ви уже зробили повторне замовлення, то очікуйте, будь ласка, у вівторок кошти мають бути.
Коментарі (1)
про банк
Написати коментар
ПУМБ Онлайн
Але ці клоуни зробили що всі операції можна виконувати тільки через мобільний додаток, а на компі можна тільки поточний стан рахунків дивитися.
Клоуни, це максимально не зручний сервіс! Наприклад — я щойно хотів перевести гроші на ЗСУ по IBAN, вказаному в Телеграммі — я з телефона НЕ МОЖУ виділити окремо цей номер в тілі повідомлення, щоб вставити його в реквізити застосунку! І з компа не можу тепер цей перевод зробити.
До того ж коли дивишся історію руху коштів по ранхункам, то вони баланс після кожної операції не показають — спецом щоб не можна було перевірити. Ймовірно втихаря ще якісь кошти списують.
Уроди.
Крім того, якщо скопіювати усе повідомлення, у якому наявний і текст, і IBAN, та спробувати вставити у додатку, то вставиться лише IBAN. Таким чином, додаток є більш зручним у повірнянні з веб-версією, адже вимагає менше зусиль для копіювання номеру рахунку чи картки.
Коментарі (12)
шапито
Берешь выходной идешь в отделение через неделю! потому что раньше денег нет.
Приходишь, а касирша говорит вижу ваш заказ, но ничем помочь не можем, на ответ, а когда деньги будут разводит руками.
Итого покупка машины отменяется, рабочий день провален и еще и деньги в этом банке зависли до *** пойми какого числа.
Потом горячая линия говорит разберайтесь в отделении мы не в курсе что деньги не привезли.
отделение говорит мы вообще ничего не решаем звоните на линию.
Мало того ни кто не предупредил что денег нет, только любезно берут ваш номер телефона и обещают конечно же связаться итог ни кто никогда не перезванивает и не говорит, что простите форс мажор не тратьте сегодня свое время не приходите денег нет.
В отделениях номеров нет!
Хочешь узнать пришли ли твои деньги просто беги и бегай каждый день в отделении как болванчик.
Написати коментар
Плює на людей з тимчасово окупованих областей
Не можемо зняти батькові гроші з валютної картки. Просто в додатку немає можливості скинути ці гроші на картку іншу, це повинна бути ТІЛЬКИ карка гривнева Пумб. Щоб відткрити діджитал картку потрібно ввести код з смс. Пояснюю що в Херсонській обсласті немає зв’язку, консультант мені каже, перезагрузіть телефон може зв’язок з’явиться…Пояснюю йому втретє — що таке коли немає зв’язку і прошу смс повідомлення переключити на Вайбер. Цього консультант зробити не може! Шукаю інфу сама як це зробити — через Вайбер бот. Але щоб перемикнути сповіщення, потрібно смс підтвердження…Починається ЗАМКНУТЕ КОЛО. Кажу, що мені робити? Ви можете зняти гроші в банкоматі. 😤 Пояснюю знову що таке окупація, і що останній раз я увімкнутий банкомат бачила у лютому. Потім мені кажуть, що як виявляється я можу в магазинах розраховуватись карткою🤣. Проводжу спеціалістам банку пояснювальну роботу з приводу того як працюють термінали, звідки вони беруть зв’язок і в котре наголошую що я на окупованій території.
Фінансовий номер змінити — ідіть в банк, які з лютого не працюють. Переказати кошти через сторонню фін систему — відмова банку, вимкнена на картці конвертація. Знов телефоную в банк, прошу увімкнути конвертацію — вони не можуть…
Шановний банк ПУМБ — у вас совість є?! Чому за шість місяців усі інші банки адаптувалися і допомогли людям, а ви пропонуєте мені лізти на гору шукати зв’язок і танцювати з бубном?! Чому ваші консультанти не в курсі новин? не знають що таке відсутній зв’язок?
Як тільки закінчиться війна — переведу батька на інший банк, бо з вами мати справи собі дорожче. Залишитись без грошей у війну, в окупації і без роботи.
Коментарі (8)
Swift перевод
На шестой рабочий день, позвонил в поддержку, там указал Банк отправителя, сумму и время перевода. И через 20 минут перевод зашёл на счёт,
Почитав отзывы про то что переводы теряются и их месяцами не могут найти. Для себя сделали вывод что это последний раз когда я использовал Swift.
Банку Пумб спасибо за работу.
В благодарность оставлю эти деньги у Вас на депозите.
Дякуємо за відгук про нашу роботу. SWIFT-перекази зараховуються в терміни до 5-ти робочих днів включно. У разі, якщо у Вас залишаються додаткові запитання щодо згаданого переказу, Ви можете написати Ваші ПІБ, ІПН та суть запиту нам в особисті повідомлення, і ми з радістю допоможемо Вам розібратися в ситуації.
Написати коментар
Заблокировали счета, оставили без средств существования
Один счет — обычная зарплатная карта со старой работы — Карта№ 1
Второй — обычная зарплатная карта с новой работы — Карта№ 2
Третий кредитная карта — Карта№ 3
В один прекрасный день (19.08.22) увидел в приложении уведомление о транзакции на сумму — 999 999 999 999 (Внутренний ФМ). Списался с банком, объяснили что счета заморожены и порекомендовали обратится в банк. В этот же день на Карту№ 2 поступает ЗП. Которую тоже блокируют. В конце дня мне звонят с банка и рассказывают, что мои счета заблокированы и мне отправили письмо на которое нужно ответить с документами доказательствами о происхождении средств по всем транзакциям.
Мне нужно было объяснить поступление средств на сумму около 1 650 251,00грн (за останні 180 днів) грн.
Я понимаю откуда могла набежать такая сумма. Это были ставки на спорт и кредиты в ломбарде, я закладывал вещи ставил ставки выигрывал и выкупал эти вещи и это был круговорот такой, потому что постоянно проигрываю на ставках.
Пример: Сделал депозит на игровой счёт 3000 грн. с карты и вывел 6000 грн. на ту же карту и так за пол года собралось на круглую сумму. Предоставил выгрузку депозитов и выводов с игрового счета букмекерской конторы Фаворит за последний месяц. И написал объяснение о источнике поступления средств. Я сделал запрос в букмекерскую контору Фаворит о предоставлении документов о происхождении средств которые я выиграл и вывел на что мне отвечают что у них нет технической возможности предоставить такие документы и они такие документы не предоставляют. Вот теперь остался кредит в банке и замороженная ЗП. Кредит оплачивать простым переводом с карты другого банка сказали нельзя. На что они просто говорят так не должно быть. На работе есть зарплатный проект только с ПУМБ, то есть ЗП я получать могу только на карту ПУМБ или наличными через кассу (что весьма неудобно). Теперь вопрос можно как-то разморозить счета? Готов предоставить всю необходимую информацию. Вплоть до доступа к личному аккаунту букмекерской конторы Фаворит
PS. До 19.08.22 полностью был доволен работой ПУМБ и никакого дискомфорта не ощущал, никаких правил не нарушал. Прошу помощи так как остался без средств существования, нет банально средств даже на еду, не могу заплатить за квартиру, не могу оплатить кредиты!
За результатами перевірки банк індивідуально формує перелік документів, які можна надати для підтвердження джерел надходження коштів. Рекомедуємо Вам звернутися до найближчого відділення, де Ви зможете отримати перелік документів, прийнятний з урахуванням Ваших зарахувань.
Коментарі (3)
Отключение веб версии банкинга и другое
Второе. Невозможно получить адекватные квитанции о списании со счета. «Ну мы можем вам сделать распечатку скрина в отделении и подпись с печатью поставить», блин, что за издевательство? В тех же Приват или Моно, это можно сделать через чат или звонок в течении двух минут, придет на почту нормальная электронная квитанция.
Третье. Почему нельзя сразу подгрузить данные по всем актуальным компаниям при вводе адреса и одного расчетного счета? А то получается, как сказали операторы, ну вы оплатите маленькую сумму и посмотрите, туда пришло или нет. В других банках информация при вводе компании и лицевого счета сразу подтягивается. У вас, даже уже введённая информация не обновляется! И как я узнаю сколько оплачивать за коммуналку если квитанции особо ни кто не носит?
Фокус Банку спрямовано на розвиток і розширення функціоналу мобільного
додатку. Тому було прийнято рішення, що для нових користувачів та клієнтів, які не здійснювали вхід у веб версію, протягом останніх 3-місяців, доступ до особистого кабінету можливий тільки у мобільному додатку. Та це не позбавляє Вас можливості, і надалі користуватися всіма банківськими послугами та сервісами.
Який тип квитанції Вам потрібен? Якщо списання з рахунку на рахунок, то в додатку у розділі платежі (або у веб-версії); якщо з рахунку на картку, то у додатку скоро з'явиться такий тип квитанцій — з рахунку на картку як підтвердження операції можна зробити виписку (відфільтрувать лише потрібну операцію, вона печаткою засвідчена).
Якщо Ви оплачуєте за послуги, то при виборі на постачальника на екрані відображаються реквізити отримувача (рахунок IBAN, ОКПО, назва отримувача) — при заповнення полів це все видно.
Коментарі (2)
ПУМБ залишає без грошів під час ВІЙНИ.
Суть в тому що останні дні через нестабільну ситуацію в країні я виводив кошти, але потім знову через касу їх повертав, я не знав що робити, краще тримати в банку чи ні. (Думаю багато хто переживає за свої кошти і так само вчинив би)
Я офіційно працював до війни, через війну я втратив роботу, я отримав протягом 6 місяців суму в 36 тисяч гривень, також я отримаю пенсію, яку я відкладав на навчання, сума за 4 роки яку я назбирав складала 80тисяч гривень, також мої рідні мене підтримувати і моя мати яка також офіційно наразі навіть працює надала в моє користування сумму в 40 тисяч, зараз це рівносильно 1 тисячі доларів (що не виглядає захмарною сумою) після початку війни почав активно користуватись ПУМбом, бачив в ньому ідеал (банк без комісій, привітний персонал, допомога при ДРІБНИХ питаннях, навіть не зважаючи на те що в них оноайн сайт банкінгу не працював), я вирішив всі кошти які в мене були на рахунку Альфа Банк які я назбирав за цей весь час внести на рахунок Пумбу (всі знають шо про Альфа банк писали що він міг стати банкрутом) я зняв 90 тисяч які в мене там лежали та вніс на рахунок ПУМБ ОСОБИСТО ЧЕРЕЗ КАСУ, після декількох днів я цю суму зняв я вирішив що краще купити доллар, купив я доллар (але я повір Арестовичу який сказав що гривня буде зміцнюватись і падати до курсу 36) знову той доллар обміняв і вніс на рахунок ПУМБу, після чого в мене вже чомусь на гарячій лінії числився оборот в 240 тисяч, тому що я між СВОЇМИ РАХУНКАМИ ці кошти перекидував задля онлайн покупок та дрібних покупок для життя, через декілька днів я вирішив зняти ці кошти для оплати за навчання на контрактній основі, сума до оплати складала 60 тисяч гривень, я її зняв на касі та пішов оплачувати с Укргазсімбанк, який нажаль в той день не міг відправити мої кошти, зараз неспокійний час і бігати по вулиці і чекати наступного дня з 60тисячами гривень в кармані я не хотів, І Я ЗНОВУ цю суму ОСОБИСТО вніс через касу. Тобто не третя особа мені скинула ці кошти, не тисячи різних номерів карток, а я особисто через касу, і та сама сума. Мені сказали що у вас оборот 300 тисяч і проблем не буде тому що фін моніторинг від 400, мене завірили як в офлайн відділені, так і онлайн, да і в цілому сума не мінялась, було 90 тисяч, залишилось 80, вона не те що збільшилась, вона зменшилась! І сьогодні 18.08 я отримаю повідомлення що мою картку заблоковано через підозрілу активність. на всіх рахунках -999 999 999, я був шокований, користувався банком три місяці, хотів зробити його основним, і така ситуація, здивувало те що коли намагався їм зателефонувати то тобі автовідповідач давав відразу відповідь — вашу картку заблоковано, оператор вам не зможе допомогти, тому сенсу з ним вас зв‘язувати немає, зверніться в віділення і диктують адресу електронної пошти (Я В ШОЦІ, навіть не дають дізнатись деталі щодо блокування, і дійсно вони не дають поспілкуватись з оператором) наразі всю суму на навчання в 80 тисяч яку мені заблокували це все ще в мене є з фінансів, хочу відмітити те що як мені сказали в віділенні то оборот з’явився саме через ці знімання грошів", кошти я особисто вносив через касу, за допомогою свого паспорту. Я мав на меті використовувати ваш банк для депозиту цих коштів, я маю контракт з Універститетом і я сплачую кожен рік по 20тисяч гривень (також можу підтвердити це за запитом). 90% моїх транзакцій на цій карті було здійснено між моїми ж картками, що вже виключає факт спонсорування тероризму і т.д, це мої ж рахунки, і кошти через касу я самостійно вносив, наразі я працюю на будівництві за 10 тисяч гривень, зараз і так дуже важко через війну, і всі мої кошти заморозив банк. також я отримував допомогу в 6 тисяч як людина яка втратила роботу через війну. це були всі мої заощадження, і думав шо я можу їх знімати і ставити на рахунок коли я побажаю, але ваш банк повважав це за порушення правил… я в розпачі. мені потрібно до кінця місяця згідно договору заплатити за навчання…
Просимо Вас надати письмові пояснення суті проведених операцій та документи, що підтверджують джерела походження коштів, які було зараховано на рахунок протягом останніх трьох місяців. Інформацію можна надіслати на електронну адресу банку info@fuib.com в темі листа вкажіть Ваше ПІБ
Коментарі (8)
Взяли 200 грн за непотрібну послугу
Останні 4 цифри картки: 5089
Поліс страхування: № 309111640
17.08.2022 я, Терещенко Поліна Сергіївна, прийшла для оформлення дебетової картки до відділення у м. Чорноморськ за адресою вул. Данченка, № 5/81-Н
В процесі оформлення менеджер сказав мені, що потрібно внести на рахунок 200 грн для оформленні та активації картки. Нічого не підозрюючи, я поповнила нову картку на вище вказану суму.
Потім менеджер попросив у мене телефон для внесення якихось реквизитів у додатку ПУМБ. Вони щось наклацала, потім віддала телефон мені і сказала натиснути кнопку «Продовжити». Як я зрозуміла, це була плата за оформлення картки, тому оплатила без питань.
Далі менеджер дала мені згорнутий папірець і я пішла додому. Вже дома з’ясувала, що цей папірець — угода про добровільне страхування фінансових ризиків, яке мені не потрібно від слова зовсім.
Співробітник банку нічого не сказала мені про страховку, і під приводом платної активації картки з мене просто зідрали 200 грн. На наступний день прийшла до відділення, щоб подати скаргу керуючому відділенням Ганні Лісовій.
Ганна Лісова пообіцяла передивитися відео моєї зустрічі зі співробітником банку і дати зворотний зв’язок. Коли я прийшла дізнатися результат моєї скарги, то менеджер разом з керуючим відділенням почали доказувати мені, що під час оформлення картки мені чітко зазначили, що 200 грн беруть за страховку і це необов’язкова послуга. Це абсолютна брехня, відео з камер для спростування моїх слів мені не показали.
У зв’язку з неправомірною ситуацією прошу:
1) Провести розслідування інциденту. Перегляньте записи з камер, щоб впевнитися, що менеджер просто обдурив мене і взяв 200 грн не за страховку, а за відкриття картки, яке є безкоштовним.
2) Оштрафувати керуючого відділом Лісову Ганну та менеджера Шулепову Наталю.
3) Видати бейджі всім співробітникам. Під час двох визитів до банку у менеджерів не було бейджів для їх ідентифікації.
4) Принести мені публічні вибачення від імені співробітника, який мене обдурив.
Також хочу додатково попросити звільнити менеджера Шулепову Наталю. Вона не просто некомпетентно себе повела, а ввела мене в оману і назавжди спаплюжила думку про ваш банк. На всі мої претензії вона робила вигляд, що я винна сама. Такого відношення у фінансових установах я ще не зустрічала
Скаргу за Вашим зверненням зафіксували. Ми розбересось в ситуації та надамо зворотний зв'зок.
Коментарі (2)