Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RickSanchez 6 жовтня 2022, 11:41
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам’янецька, 67
Обслуговування не можна назвати поганим, тому що воно просто відсутнє. З минулого тижня мені не можуть просто прив’язати електронну пошту. Підтримка на гарячій лінії відправляє заповнити бланк у відділенні банку, у відділенні вже 2 рази відмовляються, кажучи, що такої функції взагалі немає. До речі, питання так і не вирішилося з набутого за час співпраці з банком ПУМБ: затримки на роботі, проблеми в сім'ї, мої перші штраф і неустойка, нервовий тик і ненависть до всього, що має корінь «банк». З втраченого: час, сили, фінанси та 3 причепи нервів. Раджу лише екстремалам, чи збоченцям
ПУМБ
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:04
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
universal79 3 жовтня 2022, 17:41
Будь ласка, представник банку, надайте відповідь по суті з посиланням на Закон України.
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
ПУМБ
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 11:23
Вітаємо! При заведені заявки необхідно вказати 1-2 контактних особи, які мають підтвердити особистість клієнта. Заповнюється ПІБ, телефон та відносини (родич/колега/знайомий).
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
Проблема вирішена
NicholasW 2 жовтня 2022, 18:32
Користувався цим банком із-за того що немає комісії на відправку коштів на картки інших банків, сьогодні карту було заблоковано! На підтримці *** сидить нічого не пояснює, все тільки через відділення каже вирішуйте, взагалі не рекомендую цей банк, заблокують вам карту по любій причині і будуть морочить голову! Бажаю цьому банку як найшвидше збанкрутувати! Дякую за увагу!
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 12:17
Вітаємо! Ваші рахунки були заблоковані службою безпеки. Вам необхідно звернутися у відділення для вирішення даного питання.
universal79 2 жовтня 2022, 14:26
1жовтня 2022р звернувся у відділення банку м. Васильків, вул. Грушевського 8 для оформлення кредитної картки (дебітову маю, отже я вже є клієнтом банку), надавши паспорт та інд. код, а також повідомив місце роботи і робочий телефон мого керівника (представник банку знайшла на офіційному сайті установи), в мене вимагали надати ПІБ та мобільний номер телефону, що є персональними данними, будь кого з моїх знайомих, родичів тощо.
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 12:16
Вітаємо! Співробітник заводить дані клієнтів. А програма вже розраховує, які продукти Банк може їм запропонувати. У Вашому випадку, для отримання кредитки на 30 тис. грн. необхідно надати довідку про доходи.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Вячеслав Климович 1 жовтня 2022, 20:40
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 33
Я звонил три раза! Уточнял! У меня по карте был минус 1500 и минимальный платежь 1300! Я спрашивал и уточнял если я плачу 3000 я выхожу из минуса! Ответили да конечно! Сразу защитается минус, а потом минимальный! Тоесть должно быть +200 я понял и оплатил в итоге минус 30! Это как так можно обманывать! Или у вас это в правилах! Где 200 и что за скрытые! Как можно уверять одно, а на деле совсем другое! И что кодовое слово вы сами его ставите! У меня четыре банка и везде девичья фамилия матери и друго го я ни когда не ставил! Что это вообще за бред! Так издеваться нравится? Что с кодовым словом!!! Какое вы поставили! Или мне на костылях ехать 30 км. А что слова сами стасите это офигеть! Я ни когда не ставил другие слова пото му что забуду такая привычка! И кто авам разрешил ставить свои слова еще и без подсказки! Явно ваш интузиазм! Почему сколько я с вами это не первая ложь? Люди!!! НИ КОГДА НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ МЕРЗКИМ БАНКОМ! ОДНА ЛЕЖЬ И ВРАНЬЕ!!! МИНУС НА КАРТЬЕ ЭТО ВАШЕ ПОЖИЗНЕННОЕ ЯРМО И ВСЕ БУДЕТ СДЕЛАНО ЧТО БЫ ТАК И БЫЛО! ТАКОГО ЛЖИВОГО БАНКА НЕТ! Я СОТРУДНИЧАЮ С ЧЕТЕРЬМЯ! ПРОБЛЕМЫ ВСЕ ВРЕМЯ СКОЛЬКО Я В ЭТОМ БАНКЕ ПОСТОЯННО!!!
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 11:57
Вітаємо! Кодове слово клієнти вигадують самостійно на етапі підписання договору. Працівники банку цього не роблять.
Щодо Вашої кредитної картки, то у Вас підключена страховка. Відтак, сума, яка Вас цікавить, пішла на оплату страхового платежу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SerLev 1 жовтня 2022, 9:30
Краще оберіть інший банк. Я є клієнтом декількох банків. Пумб є самим незручним банком.
Додаток — дно
Підтримка — дно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2022, 12:32
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, суть проблеми та дату і канал звернення, щоб ми отримати можливість перевірити якість обслуговування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 жовтня 2022, 17:50
Відгук не зарахований (на 03.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Kanashov 1 жовтня 2022, 9:14
Как заблокировать счет, так они быстро. Как принимать деньги на заблокированную карту так тоже. А как дать ответ, отдел финмониторинга обрабатывает запрос месяцами. Сотрудники банка в целом не компетентны и не могут внятно ответить на вопрос, а в поддержке говорят идите с паспортом и кодом в отделение!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2022, 9:25
Вітаємо! Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату та канал звернення до банку. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотній з'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ekstador 29 вересня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Шептицького, 20
Раніше я вже писав про те що банк мені заблокував рахунок з усіма моїми коштами
https://minfin.com.ua/company/pumb/review/297352/#com4359898
За цей час для існування я взяв позики у друзів тому що думав що цей процес не затянеться надовго (як в будь якому нормальному банку). Рахунок був заблокований 18 серпня, 25 серпня прийшов лист про те що «Банком прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин з Вами.

Просимо звернутися у будь-яке відділення банку ПУМБ для закриття рахунків та зняття власних коштів. «. Я подумав що це кінець історії і ПУМБ НОРМАЛЬНИЙ БАНК І ВИРІШИВ ПОСТУПИТИ ПО ЗАКОНУ. Я написав 25 серпня заяву на закриття рахунку та зняття коштів, 29 вересня рахунок не закритий, статус ВР не присвоїно, при мені телефонували в фін департамент банку по внутрішній лінії і казали що не можуть сказати навіть приблизно скільки ще чекати ~ ПРОСТО ЧЕКАЙТЕ ЧУДА.
Вся кумедність в тому, що людину яку заблокував ПУМБ 1 вересня у якої був залишок в 100грн, їй присвоїли ще 20 вересня вр і дали зняти кошти. А в мене лежить 80тисяч, тому банк напевно вирішив що можна цими коштами користуватись до кінця військового стану :)
Цитую відповідь менеджера (ім‘я не буду називати щоб людина не постраждала).
У вас цікава ситуація, лист про закриття вас надіслали і сказали що зняти кошти можете, але без ВР ви цього не зробите, тому один лист порушує правило другого листа, замкнутий круг :)
Як тільки мою проблему вирішуть я відпишу в цій темі та зміню свою оцінку, поки буду жебракувати завдяки такому чудовому Банку.
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2022, 16:30
Вітаємо, Станіслав Вікторович!
Заява на закриття знаходиться в обробці і найближчим часом буде опрацьована.
Seclar 29 вересня 2022, 7:19
Користуюся послугами банка з 2011 року, коли був ще зарплатний проект. У 2020 році відкрив у Київській області рахунок для власних потреб та користувався. Ніяких зауважень не було.У вересні 2022 року у банку виникло питання звідки і чому з 2020 року я поповнював рахунок, чому люди поповнювали рахунок, зажадав від мене довідки про мої доходи та майно, на що я відповів відмовою звісно. У вересні 2022 року треба було батьку лягати до лікарні та поповнив картку на 76000 грн. Шляхом переказів з ощадбанк24, але банк отримавши кошти заблокував мій рахунок. У лікарні я не зміг розрахуватися карткою. Звернувся до відділення працівник вказала ми не бачимо причину блокування, а співробітник що поставив блок за кордоном. Написав заяву про закриття рахунку. Вказали що 45 днів будуть розглядати і можуть не віддати гроші. Скажу честно більше 10 років користувався банком, але з початком війни у них щось сталось і тепер крадуть гроші! Нічого буду звертатись до поліції суду національного банку але свої гроші заберу! Порада обходьте цей банк стороною.
ПУМБ
Відповідь банку
29 вересня 2022, 12:06
Вітаємо, Андрій Андрійович!

Банк надав Вам офіційний запит з проханням надати документи щодо натходження коштів, Ви відмовились. Уточніть будь ласка у якому відділенні писали заяву на закриття?
Дякуємо.
Оксана Масюткіна 28 вересня 2022, 14:03
Добрый день. Несколько дней назад перестало работать мобильное предложение на телефоне. Сообщение, что нужно обратиться в отделение банка. Вчера звонила и мне объяснили, что так как я закрыла кредитную карту, под которую было приложение, то я уже не могу пользоваться этим сервисом, несмотря на то, что у меня карта VISA Platinum, на которой есть деньги и я нею пользуюсь. На мой вопрос, могу ли я под эту карту открыть онлайн приложение ПУМБ, потому что хочу видеть движение средств, мне ответили, что только при личном посещении вашего отделения. То что мое отделение в Новой Каховке и территория оккупирована, а я сейчас в Англии — был ответ: извините, эта услуга только при личном посещении банка. Это правда? Нет никаких вариантов?

Вопрос 2. Мне тоже приходило предложение обновить ключ электронной подписи онлайн, но я так и не поняла, как это делать? есть где-то более подробная инструкция?
ПУМБ
Відповідь банку
28 вересня 2022, 18:11
Вітаємо, Оксана Сергіївна!
ПУМБ онлайн був підключений до кредитної картки саме тому після закриття картки закрився і ПУМБ онлайн. Для його відкриття потрібно звернутись до найближчого відділення банкую
Інформацію щодо Клієнт Банку та інструкції можна знайти на сайті https://www.digital.pumb.ua/home
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktoriaadamik 26 вересня 2022, 12:51
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 70
жодного зворотнього зв’язку. Писала заяву керівнику відділу А Т Пумб Андрейчук Б. Н. від 25.08.2022, відповідь не отримала
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 13:07
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Також уточніть, з яким питанням Ви зверталися до керівника відділу і з якої на яку пошту подавали заявку?
sumar 26 вересня 2022, 11:21
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 28
Зайшов в відділення та оформив Пакет Black Platinum, на перший погляд питань не виникало, вся каша почалась вже після оформлення. Менеджер Віталій виглядав компетентним та розуміючим. Після оформлення він дав свій номер телефона та сказав що в нашому місті тільки ОДИН менегер для клубу Persona, і це НЕ він. Я поїхав в інше відділення до цього окремого менегера, а вона мені на відріз, нічого не знаю, ти замовляв не через мене… Добре, дочекався я фізичних карток, отримав, ну думаю спробую подзвонити на виділені номери 0 800 501 495 чи 590. І що? попадаю на звичайну лінію з поліною :))) Підтримка розводить руками, каже в анкеті мене не відмітили як Персона, зановіс.

Тобто банк буде справно брати абонплату в 500грн. за місяць але таке елементарне як персональний менегер та виділена лінія це за окрему плату чи як? розберіться будьласка і не футбольте мене, або закрийте всі пакети в банку, є інші варіанти на ринку.

Оформлення пакета 02.09.22
Сьогодні вже 26.09.22

Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 11:51
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Проблема вирішена
makc77 26 вересня 2022, 10:06
Хотел открыть кредитную карту. У меня паспорт ID-карта, а Додаток про место регистрации из ДИИ. Отказали на основании того, что нужен Додаток № 13 полученный на бумажном носителе из ЦНАП. Что за средневековье? И плюс к тому нарушение законов позволяющих предоставлять документы из ДИИ.:

1.ЗАКОН УКРАЇНИ
Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні
2.ПОСТАНОВАвід 7 лютого 2022 р. № 265
КиївДеякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад
3.ПОСТАНОВАвід 28 грудня 2020 р. № 1364
КиївПро реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 11:32
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, у якому відділенні Ви намагалися відкрити кредитну картку?
Ilona7 26 вересня 2022, 10:05
заканчивается срок действия онлайн ключа для входа в свой пумб диджитал. прохожу процедуру смены ключа для входа. и проблема с получением смс-подтверждения на телефон.
оператор предлагает перегрузить телефон или обратиться к моему опратору связи за решением проблемы. понимаю, что ваши операторы — тупые, но нельзя же быть настолько тупым!
за отправку смс отвечает не мой оператор, а тот с которым договор на обслуживание у пумб.
понятно, что вы делаете все, что культурно послать клиента, но те кто пишут инструкции-алгоритмы ответов для тупых операторов, должны же хоть чуть головой думать.
как результат. на ввод смс 5 минут, смс не пришло и нужно снова повторять процедуру.
такое не в первый раз. в том числе с оплатами, когда нужно ввести пароль из смс, который иногда приход на следующий день, при том что ввести его нужно бло в течение 5 минут.
а вы дальше пишите о хорошм банке, хотя качество работы ваши всех электронных сервисов с каждым улучшением — ухудшается. от вас уходят клиенты. и если я раньше приводила к вам клиентов, сама любя банк за удобстваразнообразные, то последние годы, всех отговариваю. а вы декларируйте дальше «покращення вже зараз»
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 10:43
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
blessjah 25 вересня 2022, 1:51
Получал переодически Свифт платежи в пумбе в долларе, то что доллара нет никогда, когда где и т. д. будет никто не знает, снятие 1% это отдельная ситуация.

Вообщем было отправлено 11 дней назад 3 платежа в общей сумме 2300
День два три пять, ждите, ждите поступит
Вообщем пусто, будем искать, но никто ничего не нашел до сих пор.
Я в шоке это минимум, что делать, говорят ждите будем искать платеж.
Банк отправитель полностью подтвердил получение платежа банком.
Где бабки не понятно.
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 9:48
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Також уточніть номер рахунку, на який мають надійти кошти. Ми перевіримо інформацію.
EscadaMirabo 23 вересня 2022, 18:54
С Пумбом непросто. Закрыть счёт ФОП можно только при физическом присутствии в отделении. Аргумент что я не в Украине и пока не планирую возвращаться не работает, никаких альтернатив закрыть онлайн. То что уде давно делают Моно и Приват с помощью ЭЦП в Пумбе невозможно, приезжайте в войну пожалуйста.

Второй момент — был открыт кредит. Прислал банк оповещение на прощение кредита. Внесла деньги на закрытие, приложение Пумба ПОДТВЕРДИЛО что кредит закрыт. Есть скрин. Но УБКИ — украинское бюро кредитных историй дает выписку на открытый кредит и задолженность. Вот и верь Пумбу после этого. С живым оператором поговорить невозможно — робот Полина это день сурка.

Вот коротко про Пумб.
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 9:46
Вітаємо! Наразі закриття можливе тільки при особистому звернення.
Щодо кредитної карти, уточніть, будь ласка, Ви зверталися на відділення і отримували гарантійний лист на прощення?
Infrakon 22 вересня 2022, 19:11
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Місяць тому замовити валюту в ПУМБ було НЕ МОЖЛИВО. Зараз для того щоб зняти навіть 100$ ТРЕБА замовляти валюту, після чого чекати ше до 3-х робочих днів. За 100$. З мого ж рахунку. Ви серйозно??? До того ж з комісією 1% без інших варіантів. І хоч би попередили про такі зміни в своїй політиці-СМС розсилка і всі справи. Раніше я їздив в різні кінці міста, щоб зняти хоч якісь кошти бо дистанційно не було можливості дізнатися чи варто взагалі в те відділення їхати через постійний брак валюти, а зараз навіть 100$ не зняти без замовлення. І в 90% випадках потративши години часу щоб добратися в те відділення-в нас нема валюти, приїжайте час від часу може буде. А зараз в іншій крайності-кожен долар треба замовляти і чекати в черзі поки привезуть! Благо хоч черга вже не як за квартирами в СРСР — по пів життя. Це дикість! Є купа банків з кращими умовами! І я вже там! Орієнтованості на клієнта в ПУМБ 0,000%!
ПУМБ
Відповідь банку
23 вересня 2022, 12:35
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.

Якщо Ви залишили заявку на отримання готівкової валюти з Вашого рахунку, через 2-3 дні інформацію щодо наявності валюти Ви зможете дізнатися безпосередньо у касі відділення.

Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Zahid22 21 вересня 2022, 17:07
Відкрила рахунок в злотих.При розмові оператор сказала, що можна зняти гроші в злотих.Коли хотіла замовити гроші, щоб зняти, то виявилось що можу зняти тільки в гривнях.Питання: навіщо ви створили рахунок в злотих і обманюєте людей, якщо ви не видаєте валюти в злотих бо її не маєте і замовити неможливо.Навіщо у вас сидять некомпетентні оператори які не володіють інформацією і вводять людей в оману.?? Що мені тепер робити із злотими??? Яким чином я можу їх зняти ?? Де ви діли злоті які вам перевів польський банк???
ПУМБ
Відповідь банку
21 вересня 2022, 17:24
Вітаємо! Можливість відкриття рахунку в злотих створена для зручності клієнтів, зокрема при подорожі за кордоном. Відкриття даного рахунку не є обов'язковим. Зняти кошти можна лише з конвертацією у гривню. Каси не підкріплюють злотими.
Уточніть, будь ласка, хто і коли проінформував Вас, що у касах нашого банку можна зняти злоті?
Проблема вирішена
Zahid22 21 вересня 2022, 16:35
Відкрила рахунок в злотих.При розмові оператор сказала, що можна зняти гроші в злотих.Коли хотіла замовити гроші, щоб зняти, то виявилось що можу зняти тільки в гривнях.Питання: навіщо ви створили рахунок в злотих і обманюєте людей, якщо ви не видаєте валюти в злотих бо її не маєте і замовити неможливо.Навіщо у вас сидять некомпетентні оператори які не володіють інформацією і вводять людей в оману.?? Що мені тепер робити із злотими??? Яким чином я можу їх зняти ??
glassman 17 вересня 2022, 16:22
Запрещают свободно пользоваться собственными средствами. Не могу снять или перевести свои 2300$ с 31 августа. Изначально сказали что можно делать отправку в размере 100$ в день, но даже эту сумму нельзя перекинуть.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 вересня 2022, 16:44
Вітаємо!

Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату, час і суму неуспішної операції, а також дату та канал, по якому Ви отримали консультацію. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝