×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.7 | 45.3 |
PLN | 10.1 | 10.6 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Гірше просто неможливо
Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
Написати коментар
порушення закону про розповсюдження персональних данних.
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
Коментарі (21)
Найгірший банк України !!
Коментарі (11)
порушують закон захисту персональних данних
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Коментарі (14)
Сплошное вранье!!!
Щодо Вашої кредитної картки, то у Вас підключена страховка. Відтак, сума, яка Вас цікавить, пішла на оплату страхового платежу.
Коментарі (7)
не раджу ПУМБ
Додаток — дно
Підтримка — дно
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, суть проблеми та дату і канал звернення, щоб ми отримати можливість перевірити якість обслуговування.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
***банк
Написати коментар
ПУМБ ЗАЛИШАЄ БЕЗ ГРОШЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ
https://minfin.com.ua/company/pumb/review/297352/#com4359898
За цей час для існування я взяв позики у друзів тому що думав що цей процес не затянеться надовго (як в будь якому нормальному банку). Рахунок був заблокований 18 серпня, 25 серпня прийшов лист про те що «Банком прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин з Вами.
Просимо звернутися у будь-яке відділення банку ПУМБ для закриття рахунків та зняття власних коштів. «. Я подумав що це кінець історії і ПУМБ НОРМАЛЬНИЙ БАНК І ВИРІШИВ ПОСТУПИТИ ПО ЗАКОНУ. Я написав 25 серпня заяву на закриття рахунку та зняття коштів, 29 вересня рахунок не закритий, статус ВР не присвоїно, при мені телефонували в фін департамент банку по внутрішній лінії і казали що не можуть сказати навіть приблизно скільки ще чекати ~ ПРОСТО ЧЕКАЙТЕ ЧУДА.
Вся кумедність в тому, що людину яку заблокував ПУМБ 1 вересня у якої був залишок в 100грн, їй присвоїли ще 20 вересня вр і дали зняти кошти. А в мене лежить 80тисяч, тому банк напевно вирішив що можна цими коштами користуватись до кінця військового стану :)
Цитую відповідь менеджера (ім‘я не буду називати щоб людина не постраждала).
У вас цікава ситуація, лист про закриття вас надіслали і сказали що зняти кошти можете, але без ВР ви цього не зробите, тому один лист порушує правило другого листа, замкнутий круг :)
Як тільки мою проблему вирішуть я відпишу в цій темі та зміню свою оцінку, поки буду жебракувати завдяки такому чудовому Банку.
Заява на закриття знаходиться в обробці і найближчим часом буде опрацьована.
Коментарі (1)
Банк заблокував рахунок та кошти
Банк надав Вам офіційний запит з проханням надати документи щодо натходження коштів, Ви відмовились. Уточніть будь ласка у якому відділенні писали заяву на закриття?
Дякуємо.
Написати коментар
Невозможность пользоваться онлайн-приложением ПУМБ
Вопрос 2. Мне тоже приходило предложение обновить ключ электронной подписи онлайн, но я так и не поняла, как это делать? есть где-то более подробная инструкция?
ПУМБ онлайн був підключений до кредитної картки саме тому після закриття картки закрився і ПУМБ онлайн. Для його відкриття потрібно звернутись до найближчого відділення банкую
Інформацію щодо Клієнт Банку та інструкції можна знайти на сайті https://www.digital.pumb.ua/home
Написати коментар
проблема з поточним рахунком
Написати коментар
Персональний банкінг в ПУМБі - це фейк.
Тобто банк буде справно брати абонплату в 500грн. за місяць але таке елементарне як персональний менегер та виділена лінія це за окрему плату чи як? розберіться будьласка і не футбольте мене, або закрийте всі пакети в банку, є інші варіанти на ринку.
Оформлення пакета 02.09.22
Сьогодні вже 26.09.22
Дякую.
Коментарі (7)
Кредитная карточка
1.ЗАКОН УКРАЇНИ
Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні
2.ПОСТАНОВАвід 7 лютого 2022 р. № 265
КиївДеякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад
3.ПОСТАНОВАвід 28 грудня 2020 р. № 1364
КиївПро реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі
Написати коментар
качество работы приложений ужасное
оператор предлагает перегрузить телефон или обратиться к моему опратору связи за решением проблемы. понимаю, что ваши операторы — тупые, но нельзя же быть настолько тупым!
за отправку смс отвечает не мой оператор, а тот с которым договор на обслуживание у пумб.
понятно, что вы делаете все, что культурно послать клиента, но те кто пишут инструкции-алгоритмы ответов для тупых операторов, должны же хоть чуть головой думать.
как результат. на ввод смс 5 минут, смс не пришло и нужно снова повторять процедуру.
такое не в первый раз. в том числе с оплатами, когда нужно ввести пароль из смс, который иногда приход на следующий день, при том что ввести его нужно бло в течение 5 минут.
а вы дальше пишите о хорошм банке, хотя качество работы ваши всех электронных сервисов с каждым улучшением — ухудшается. от вас уходят клиенты. и если я раньше приводила к вам клиентов, сама любя банк за удобстваразнообразные, то последние годы, всех отговариваю. а вы декларируйте дальше «покращення вже зараз»
Написати коментар
Свифт платеж 2300 долларов нет уже 11 день
Вообщем было отправлено 11 дней назад 3 платежа в общей сумме 2300
День два три пять, ждите, ждите поступит
Вообщем пусто, будем искать, но никто ничего не нашел до сих пор.
Я в шоке это минимум, что делать, говорят ждите будем искать платеж.
Банк отправитель полностью подтвердил получение платежа банком.
Где бабки не понятно.
Написати коментар
Трудный Пумб
Второй момент — был открыт кредит. Прислал банк оповещение на прощение кредита. Внесла деньги на закрытие, приложение Пумба ПОДТВЕРДИЛО что кредит закрыт. Есть скрин. Но УБКИ — украинское бюро кредитных историй дает выписку на открытый кредит и задолженность. Вот и верь Пумбу после этого. С живым оператором поговорить невозможно — робот Полина это день сурка.
Вот коротко про Пумб.
Щодо кредитної карти, уточніть, будь ласка, Ви зверталися на відділення і отримували гарантійний лист на прощення?
Коментарі (7)
Відсутність орієнтації на клієнта!
Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти.
Якщо Ви залишили заявку на отримання готівкової валюти з Вашого рахунку, через 2-3 дні інформацію щодо наявності валюти Ви зможете дізнатися безпосередньо у касі відділення.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Коментарі (2)
Не можу зняти гроші
Уточніть, будь ласка, хто і коли проінформував Вас, що у касах нашого банку можна зняти злоті?
Коментарі (4)
Не можу зняти гроші
Коментарі (2)
Не отдают деньги
Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату, час і суму неуспішної операції, а також дату та канал, по якому Ви отримали консультацію. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар