Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Рівне, вул. Міцкевича, 32

Адреса:
Рівне, вул. Міцкевича, 32
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
19 квітня 2024, 11:54
Завжди вважав ПУМБ одним з найкращих банків, і рекомендував рідним/знайомим.
Активно користувався кредитним лімітом, бо хороші кешбеки на потрібні мені категорії і від магазинів — партнерів.
Ще й у відділенні консультант запропонувала акцію — 5000 грн у розстрочку на 3 місяці без відсотків, одразу ж і оформив.
Але тепер не можу рекомендувати цей банк, точніше ні в якому разі не заводьте сюди власні кошти.
9 квітня зайшов в кабінет — на всіх картках пише «використання обмежено». Зразу написав в чат — сказали дзвонити на гарячу лінію. На гарячій лінії робот каже що витратні операції обмежено в зв’язку з підозрілими діями, зверніться у відділення.
В той же день поїхав у відділення, але нічого добитись не зміг, бо не працювала система.
Консультант вислухала мою проблему, взяла номер телефону і сказала що передзвонить коли запрацює система і їй дадуть відповідь з профільного відділу.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять надати пояснення до операції — поповнення карти на 26000 грн.
Це було поповнення в додатку ПУМБ з своєї власної карти іншого банку, про що сказав консультанту.
Вона сказала щоб приїхав у відділення і написав пояснення на листку А4.
У відділенні підказала як написати пояснення — що це було поповнення з власної карти, з власних заощаджень, адже працюю офіційно з 2018 року і можу надати підтверджуючі документи. Консультант сфотографувала це пояснення, скинула «вище» і сказала що я можу йти, набере мене як буде відповідь.
Наступного дня подзвонила і сказала що просять довідку ОК-7, щоб скинув їй на вайбер (це було 12 квітня).
Минув тиждень як скинув довідку, і 10 днів з моменту обмеження — питання досі не вирішене, і немає зворотного зв’язку від банку.
Писав консультанту 16 квітня, відповіла що «як тільки рішення буде, я вас повідомлю».
Прошу представників банку допомогти якнайшвидше вирішити дану ситуацію, адже я навіть комуналку не можу оплатити!
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
19 квітня 2024, 12:12
Вітаємо!

Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
3
14 грудня 2023, 12:14
Поповнювала свою картку 11.12.2023 в термінали у відделенні Пумб, гроші на сьогоднішній день не зарахувалися. Дзвоню, ходжу до них кожного дня і кожного дня мені брешуть що гроші зарахуються меня протягом доби. Що робити не знаю…Потім сказали що 45 днів треба очікувати…
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
14 грудня 2023, 14:32
Вітаємо! Ми зареєстрували Ваше звернення та повернемося зі зворотнім зв'язком після уточнення деталей.
1
18 липня 2022, 13:32
Надали до Банку пояснённая про джерело походження коштів, також додали Договір фін.позики із фізичною особою яка близька подруга та є підприємцем у якої займали кошти, у підтвердження що кошти зароблені офіційно надали декларації ФОП за 20 та 21 рік. Банк дав відповідь що потрібно одружитись щоб прийняли таке пояснення, що за нісенітниця…
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
18 липня 2022, 14:15
Вітаємо! Для зняття обмеження з рахунку Вам необхідно документально підтвердити походження коштів. Такими документами може бути: податкова декларація, Е-декларації, декларація про майновий стан і доходи, тощо. Банк аналізує кожне поповнення окремо, за результатами перевірки формує перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення.
Вам мали зателефонувати й проінформувати про такий перелік документів. Або є Ви можете уточнити цю інформацію, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Якщо Банк не прийняв надані Вами документи, це значить, що вони не задовольняють певні вимоги, або ж від Вас очікують інший перелік документів.
1
11 листопада 2019, 18:16
Я обратилась сегодня в банк с просьбой закрыть счёт. Живу 200 км от города, где есть ближайшее отделение. Ехала 5 часов в одну сторону. По прибытии в банк в г Ровно, который находится по адресу Мицкевича 32, мне сказали закрыть задолженность по карте через кассу. Менеджер дала квитанцию. Я выстояла очередь, оплатила, подхожу к ней обратно, она минут 20 сидела, что-то там тыкала мышью, а потом говорит, тут ещё нужно доплатить. Снова очень, снова касса. Оплачиваю, и вижу, что в ПУМБОНЛАЙН у меня лишние деньги по карте, соответственно, я не смогу закрыть счёт. Подхожу к менеджеру, а там уже другой клиент сидит в кресле. Подождите говорит 10 мин. Ок, жду. 30. Подхожу к ней снова, клиент по прежнему в кресле. Спрашиваю, долго ли ещё ждать? И тут эта ш**ра мне говорит таким роздраженным голосом, почему вы к другому менеджеру не подошли, я тут не одна! Говорю, раньше нельзя было сказать!? У меня автобус через пол часа, который ездит раз в сутки! А к вокзалу ещё доехать надо! Ок, сажусь к менеджеру рядом, за мной подходит мужчина, и уже эта менеджер мне говорит, у меня клиент! Хотя я первая подошла! Потом я начинаю не слишком ласково с ними разговаривать, требую закрыть мой счёт, и позвать начальство, и они мне говорят, даже не посмотрев в анкету, мы вам сегодня не закроем, приходите завтра! И начальника тоже нет! Будет через час! В итоге, я уехала уже второй раз ни с чем, потратив день, нервы и средства в пустую! А сожалению, имя менеджера не запомнила, но осадок остался не приятный. Никому данный банк не рекомендую, и желаю поскорее закончить с ним всякую связь. Кстати, весной, с открытием счета, в этом же отделении, был такой же геморрой, с первого раза не открыли, пришлось ехать ночевать у родственников(благо есть в соседней области, что ближе чем домой) и потом ещё один день мудохатся с этим счётом!!!
Коментарі (1)
1
11 вересня 2015, 16:55
Доповнення до попереднього посту.
У відділені кажуть відкрито, що так, дійсно ви «попали з банком», буває, краще оплатіть 107.95грн. щоб немати подальших проблем…
Як висновок: некомпетентні або завідомо брехливі співробітники банку, які ненадають точної інформації, що до повної суми для закриття рахунку.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
14 вересня 2015, 9:41
Доброго дня! Надзвичайно прикро, що під час користування послугами ПМБ у вас виникли такі проблеми. Наведена ситуація потребує детального розслідування співробітниками Управління якість, тому просимо розповісти про проблему у формі зворотнього зв'язку та вказати своі ПІБ та контактні дані, а також адрусу та дату звернення до відділення.
1
11 вересня 2015, 16:51
29 квітня 2015 року оформив в банку кредитну картку «Все можу». Основна мета оформлення — «на всякий випадок під час перебування за кордоном». Співробітниця завірила, що ніякої щомісячної плати не зніматиметься у випадку, якщо карткою не користуєшся, якщо ж скористався — списується 20грн.
Через півтора тижні зателефонувала співробітниця банку і попросила активувати картку зробивши будь-який платіж. Скористався нею 13.05.2015 в супермаркеті на суму 42.49.
26.05.2015 завітав у відділення з проханням надати мені повну суму для оплати щоб вийти на «нуль». Співробітниця банку вказала дві суми які необхідно оплатити: 43,35 — за покупку в супермаркеті, та 20грн. за ведення рахунку. Було сплачено 44, та 20 грн. відповідно. Наступного місяця на телефон прийшла СМС з повідомленням про борг у розмірі 18.49… 26.06.2015 пішов виясняти у відділення, повідомили, що потрібно ще 20грн. заплатити за страхування. Перепитав чи це буде остаточна сума для того щоб вийти на «нуль», відповіли, що — так, це остаточна сума…
Поїхавши за кордон на 2 місяці. знову почали приходити СМС із сумами заборгованості, карткою не користувався. Повернушись в Україну, 10.09.2015 звернувся у відділення банку за розясненнями і сумою боргу. Виявилося загальна сума боргу 107грн.95коп.
Як пояснили співробітники банку, борг утворився внаслідок того, що банк з травня 2015 підняв щомісячний платіж у разі користування карткою з 20 до 25грн. В наслідок чого з`явився борг 5грн. який на вересень місяць 2015р. момент складає вже 107.95грн.
Запитав чому мене у травні місяці про це не повідомили, щоб я міг сплатити не 20, а 25грн. аби вийти на «нуль», співробітники відповіли, що отримали самі повідомлення про це тільки у червні місяці, хоча 26 червня я також звертався до них з проханням отримати повну суму до оплати… Спроба по телефону вияснити, як так, що заднім числом банк збільшує плату на 5грн. не повідомивши мене про це, закінчилася кинутою слухавкою оператора. У відділені банку кажуть звертатися в Київ
Коментарі (1)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Рівне, вул. Міцкевича, 32. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Рівне, вул. Міцкевича, 32- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.