Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Суми, вул. Соборна, 32

Адреса:
Суми, вул. Соборна, 32
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб: 09:00-13:00 (каса: 09:00-12:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
15 грудня 2023, 12:44
Вкрали ідею у Монобанку з приводу запрошення друзів на оформлення карток і отримання винагороди по 100 грн, тому хто запросить друга на оформлення картки через реферальне посилання і тому хто її власне оформить і активує.
Сьогодні 15.12.2023 року, порекомендувала другу дану дебетову картку, скинула реферальне посилання. Друг оформив картку, активував її, розрахувавшись на більше ніж 200 грн. Ні їй, ні мені винагороди не нарахували, а оператори в чаті послали і її і мене далеко і на довго. Виникло бажання познімати всі депозити та закрити рахунки навічно за такий обман.
Тобто фактично, дана програма не працює, вони просто набивають на обмані собі нових клієнтів. Винагороди ці не нараховуються і не виплачуються. Легкий метод поповнення нової клієнтської бази, а головне на обмані безкоштовно.
Ще раз повторю оператори не допомогли. Скрін шоти можу всі надати. Дані також. Винагорода не отримана, а я розчарована і дуже зла. Бо Монобанк в таких ситуаціях всі зобов’язання виконував.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
15 грудня 2023, 14:46
Вітаємо!

Нам шкода, що така ситуація склалася і негативно вплинула на нашу співпрацю. Ми бажаємо детальніше розібратися в цьому, тому просимо для повідомити нам номер телефону запрошеного друга в особисті повідомлення. Це дозволить нам ефективніше розглянути Ваше звернення та надати Вас зворотній зв'язок з результатами перевірки.
3
13 листопада 2023, 14:09
Заблокировали карту, сказали придти с паспортом в отделение. В отделении сказали что была мошенническая транзакция, я предоставил скриншоты с бинанса, которые банк просил. Моей вины нету. После этого банк каким то образом решил, что я с кем-то в ступил в зговор и являюсь частью этой мошеннической операции, хотя у меня был просто ордер на продажу тезера и я не екстрасенс — не могу проверить покупает у меня мошенник криптовалюту или нет. Теперь они говорят, что деньги не вернут мне. 25000 грн. Оснований конкретных банк мне не предоставил. Мошенники вы. Не рекомендую держать активы в этом банке!
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
13 листопада 2023, 15:11
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
1
3 листопада 2023, 19:14
В мобільному додатку надається інформація про борг і там зазначено «сума до повного погашення» 17000 грн та «Платіж пільгового періоду» 12000, при цьому було вказано «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.10.2023. я 29.10.2023 сплачую 12000. І в мене вже зазначається «сума до повного погашення» 5000 грн та «Платіж пільгового періоду» 5000 і вже зазначено «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.11.2023. На наступний деньсума до повного погашення починається збільшуватись. В бесіді з оператором з’ясовується, що якщо я хоча б 100 грн зняв з кредитної картки то щоб не нараховувались відсотки мені потрібно погасити весь борг в 5000 тисяч. При цьому в мобільному додатку не видно розділень, в історії обігу коштів зняття відсотків не видно, в інформації зазначено що загальний борг та пільговий борг 5000. Тобто ця інформація повністю не співпадає з словами оператора так як він повідомив, що сума пільгового періоду це лише кошти за які було оплачено товар чи послугу, а решта коштів не входять до пільгового періоду (в моєму випадку це близько 600 грн). Одже візуально в додатку я бачу, що вся сума боргу це «платіж пільгового періоду» з ствердженням, що якщо я оплачу цю суму з мене не буде стягнуто відсотків, а насправді це не так.
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
3 листопада 2023, 20:28
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
3
27 липня 2023, 13:13
Пока в стране идёт война, этот банк разводит людей на деньги. Если у вас был кредит и вы его погасили, то им всеравно они выдумывать какую-то сумму и требуют её с вас, а если у вас нет подтверждения об уплате и закрытии кредита то ваш якобы не оплоченый кредит передадут коллекторам
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
27 липня 2023, 13:41
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
4
22 лютого 2022, 10:28
Я не могу на свой новый смартфон установить приложение Пумб.Я нахожусь заграницей и мне не приходит код доступа при входе в приложение, стоит украинская карта и эстонская в общем телефоне. Это карта привязана к фирме Эстонской, на которой я работаю и моя зарплата находится на ней, я не могу пользоваться приложением, чтобы управлять финансами. Что мне делать? Роуминг подключать? Чтобы получить код доступа??? Или как???
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
22 лютого 2022, 11:17
Добрый день! Мы понимаем Ваше беспокойство. В целях безопасности банк использует двухфакторную аутентификацию, которая предусматривает ввод кода подтверждения, поступающего на финансовый номер телефона. Данная процедура необходима для защиты персональных данные и средств клиента от возможных попыток мошеннических действий.
3
27 травня 2021, 0:25
Загальне враження від банку: вище середнього. Зручний додаток, хоча кешбек могли б додати в додаток, а не в вайбер-бот. Також відправляв запит про доповнення переліку комунальних підприємств, для оплати комуналки — реакції нуль. Ну типу оплачую через інший банк, в якому таке підприємтво є.

Після оформлення кредитної картки мав дзвінок з номера 0487296177. Мене почали питати чи я користуюся карткою. Десь на другій хвилині, я зрозумів що це шахраї: інтонація, нуль емоцій на мої відповіді, та спроба затягнути розмову, дізнатися які операція я уже здійснював та коли здійсню наступну, спроба продовжити розмову коли навіть мені набридло їм підігрувати та я сказав «до побачення» (і вони явно велися на мої неправдиві дані, бо в банку ж мала би бути база). Чому я не надав сильної уваги тоді цьому: бо мав уже дзвінок з звичайного мобільного номера, коли людина представилася співробітником банку, яка видавала мені картку і запитала чому я активно не користуюся нею. При цьому вона назвала кількість операцій та їх суми, коли я їй сказав, що я робив парочку операцій уже. Я тоді подумав, що вона зацікавлена в тому, щоб я зробив операцію саме від 100 грн та більше. І говір у тієї людини був місцевим, та й дійсно схожий на ту людину, яка видавала мені картку. До речі, картку видавали уже після прийняття закону про обслуговування українською, а співробітниця навіть не подумала говорити зі мною українською, коли я звертався виключно цією мовою (але це інший нюанс). Зараз підозрюю, що можливо той дзвінок був пов’язаний з наступним одеським номером. Пізніше, я побачив відео, що в лютому-березні було багато клієнтів ПУМБ ошуканих шахраями, в яких з рахунків зникли кошти. То ж службі безпеки банку варто перевірити зазначений телефон, оскільки вони представилися саме співробітниками банку і знали, що я нещодавно оформив кредитку і чотири останні цифри картки також. Пропонували якусь акцію, якщо я зроблю покупку до 17 квітня.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
27 травня 2021, 18:08
Вітаємо!
Дуже дякуємо, що знайшли час розповісти про свої враження щодо нашої роботи.
Хочемо зазначити, що номер телефону, що зазначений в Вашому відгуку, не належать до номерів нашого банку. Ми рекомендуємо: мати окрему фінансову SIM-карту; звернутися до мобільного оператора, прив’язати мобільний номер до паспорта (це виключить можливість віддаленого перевипуску SIM-картки); не поширювати в інтернеті мобільний телефон, до якого прив’язаний банківський рахунок; використовувати тільки складні паролі; не називати коди з SMS-повідомлень, коли Вам дзвонять з невідомих сумнівних номерів, навіть, якщо говорять, що зараз передзвонять з номера «гарячої лінії». Пам’ятайте, що банк ніколи не дзвонить з номерів call-центру (номери використовуються тільки для вхідних дзвінків).Та за будь-яких незрозумілих обставин дзвоніть до call-центру Вашого банку.
Ви можете нам, в особисті повідомлення, відправити квитанцію Вашого постачальника, щоб ми його зареєстрували та в майбутньому мати можливість зручно оплачувати комунальні послуги через мобільний додаток ПУМБ online.
1
28 вересня 2020, 17:27
Доброго дня! Хочу залишити негативний відгук в адресу банка ПУМБ, який безпідставно заблокував мій рахунок та гроші на ньому!
Спочатку я зателефонував в колл центр мені відповіли що не відомо в чому справа(!) і що треба відвідати відділення в місті Суми де обгрунтують причину… У відділення консультант зателефонував щоб дізнатися деталі, потім виявилося, що платіж з обміну на p2p сервісі
( працює як дошка оголошень з функцією гаранта, а покупка чи продаж відбувається з іншими людьми) який надійшов 23.09.2020 року на мою особисту картку виявився відправлений шахраями з чужої картки іншого банку без відома власника. Всі підтвердження обміну (інвойс с сервісу, скріншоти ) я надіслав на електронну пошту, написав детальне пояснення в відділенні, потім мені зателефонував консультант і сказав що потрібно йти в поліцію, відкривати кримінальну справу по факту шахрайства, зробити копію, принести в банк і мій рахунок буде розблоковано! Я відразу відповів, що не буду йти в поліцію та надавати неправдиві свідчення, бо по справі я не можу бути потерпілим, а лише свідком! Консультант відповіла що зрозуміла і сказала що зателефонує пізніше. Згодом зателефонувавши мені вже відповіли що писати заяву потрібно на сервіс, тому що це не вперше трапляється на ньому і він є шахрайський(хоча не внесений до списку заблокованих на території України, має ліцензію на надання послуг). Я відповів знову що не буду йти до поліції і додав що йти треба тій людині у якої вкрали гроші, мені відповіли що рахунок не буде розблоковано якщо я цього не зроблю! Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Маю надію, що данний відгук буде розглянуто і банк змінить відносини до клієнтів як в наступному так і у всіх інших випадках. Дякую за увагу.
Коментарі (10)
Ответ банка
ПУМБ
29 вересня 2020, 15:28
Добрий день!

Для перевірки інформації по Вашому рахунку уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.

Дякуємо.
2
23 квітня 2020, 19:18
Есть две карты Пумба зарплатная и кредитная ( лимит 3000). Вчера на зарплатной было 4 гривни, на кредитке — -126 гривен. Открываю сегодня и опа!!! Сюрприз! На обеих картах -57183 гривны. Это вообще как?! 57тысяч?
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
24 квітня 2020, 9:13
Здравствуйте! Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения, ваш идентификационный код и ФИО для проверки информации. Спасибо.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Суми, вул. Соборна, 32. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Суми, вул. Соборна, 32- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.