Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
SvitlanaRV 6 лютого 2023, 22:56
Відділення за адресою: Рівне, вул. Богоявленська, 2
Маю неприємний досвід співпраці з банком. У лютому 2021 року був оформлений споживчий кредит на суму більше 60 тис.грн. на 24, з них 20 місяців без %. З початком війни було проінформовано про можливість не здійснювати оплати у зв’язку із ситуацією в країні в продовжено термін дії кредиту на 6 місяців. Розраховуючи на це погашення здійснювалось з урахуванням пільгового періоду (без оплати %). Сума разової комісії за оформлення була додана до загальної вартості придбаної техніки (суми кредиту). Втім, здійснивши два крайні платежі, мною було помічено, що сума кредиту (залишку) не зменшується. Виявляється договір продовжено, а період пільгового платежу — НІ!!! І банк взяв 3% комісії від загальної суми по договору за два місяці, ніде не показавши і не зазначивши. В мобільному додатку, сума комісії збільшує тіло кредиту і ніде не вказано, що вона має враховуватись! Постає питання, для чого потрібно було надавати канікули?! Невже вони не передбачають автоматичне продовження періоду несплати щомісячної комісії?! Тобто банк за два місяці взяв понад 4 тисячі грн.комісії, при тому, що продовжив термін кредиту на 6 місяців?! Де логіка? Це в умовах війни так заробляються кошти на клієнтах?! Жодних роз’яснень чи інформування щодо комісії не було!!! Який сенс з кредитних канікул!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 лютого 2023, 10:12
Вітаємо!

Для зменшення фінансового навантаження на клієнтів ми автоматично підключили по всіх кредитних картках, готівкових та товарних кредитах і Сплачуй частинами NEW кредитні канікули, що діяли з лютого по вересень 2022-го року. Кредитні канікули зменшували навантаження за рахунок тіла кредиту, обов'язковий щомісячний платіж по споживчих кредитах складався лише з нарахованих відсотків та комісії. Кредитні канікули не передбачали автоматичного подовження пільгового періоду. В разі його завершення протягом дії кредитних канікул, щомісячна комісія, передбачена кредитним договором, включалася до складу щомісячного платежу.
didashko 6 лютого 2023, 22:51
Найгірший банк чи просто злодії!
— Якщо ви продали автомобіль за готівку та поклали гроші в ПУМБ — можете попрощатися зі своїми грошима!
— Якщо ви думаєте, що ваш банк поганий — ви ще не мали справу з банкрм пумб!

У цей нелегкий час людині можуть знадобитися гроші на вирішення життєвих проблем. Я продав своє улюблене авто після чого поклав усі гроші на рахунок у ПУМБ. Також до цього я мав кілька SWIFT переказів із мого закордонного рахунку (там знаходяться мої заощадження з продажу закордонної нерухомості). Після цього 4 грудня 2022 року всі мої рахунки в банку заблокували (кредитну та дебетову та валютну картки)! У листі від банку мені написали, щоб я надіслав джерела походження коштів. У мене були документи про продаж машини, але мені довелося витратити багато сил, щоб відновити документи про продаж нерухомості. Але я зібрав усі документи, написав пояснення і відправив. Але банк відхилив їх без пояснень. Я кілька разів писав і писав на підтримку але отримував одну відповідь — документи не підходять (без роз’яснень)! У мене було почуття що мене пограбував гопник і він шле мене подалі, щоб я його не турбував. Справа трохи зрушила з місця коли я відвідав відділення банку і менеджер відправив усі теж документи що я раніше електронною поштою. І тільки тоді мені почали давати роз’яснення — вони не беруть підтвердження з продажу машини, тому що мені заплатили готівкою! Вони не можуть прийняти як підтвердження продаж моєї закордонної нерухомості так як це було ТРИ роки і ДВА місяці тому, а потрібно не більше трьох років! Хоча до цього казали що їм все підходить! Я додатково почав згадувати всі свої прибутки і надавати їм і інші документи нотаріально завірені!!! Але марно. Більше того мені нараховували відсотки по кредитній карті, яку вони і заблокували. Закрити борг перерахуванням з іншої картки не можна! а коли я прийшов закрити борг у відділення, мені сказали що потрібно перерахувати на спеціальний рахунок через касу але каса закрита о 14.00 і відкриється тільки наступного дня 1го числа! через що я прострочив платіж і мені нарахують відсотки, та дзвонять вранці і витребують щоб я закрив борг!!! До відділення мені їхати 20 км в одну сторону, я вже наїздив бензину на кілька тисяч, закрив борг з процентами! І це тільки мала частина того що я пережив за ці два місяці. Якщо б від цих грошей залежалоб чиесь життя, ви розуміете щоб було… Висновки робіть самі.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 лютого 2023, 10:13
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Ваш запит передано на розгляд нашим спеціалістам. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Valshuk2008 6 лютого 2023, 21:58
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 22-В
Добрий вечір!Банк жахливий!Взяла на свою голову кредитку і вже стільки за ці роки заплатила!Але головне не це, а те що не хоче банк іти на якісь поступики і допомогти в такий важкий час!Заблокували кредитний ліміт так как не було коштів повністю погашати платежі!Що могла то кидала!Позичала і кидала!І тепер, як я вийшла на свій мінімальний платіж який платила без забогованості, все заблокували!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 лютого 2023, 9:20
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН для перевірки.
Проблема вирішена
Noel 6 лютого 2023, 12:23
Полдня разбираюсь с операторами ПУМБа — все в один голос рассказывают о несуществующих функциях своего моб. приложения. Не могу получить ни выписку, ни квитанцию — операторы заливают, что это из-за того, что платеж еще не проведен. Ради эксперимента попробовала на платежах недельной, месячной, трехмесячной давности — со всеми такая же картина. На браузерную версию личного кабинета войти тоже нельзя — перенаправляет в мобильное приложение.
В общем, если нужно документальное подтверждение каких-то переводов — лучше обратиться в другой банк: в ПУМБе невозможно получить элементарную квитанцию.
ПУМБ
Відповідь банку
6 лютого 2023, 14:02
Доброго дня!
В мобільному додатку інтернет-банкінгу в розділі «Платежі», Ви можете отримати квитанцію по транзакціях які були виконані на рахунок в іншому банку або оплата комунальних платежів.
Отримати виписку по кредитній карті, Ви можете натиснувши на Картку — «і» — «Сформувати виписку».
Отримати виписку по будь-якому дебетовому рахунку Ви можете зробивши запит на нашу ел.пошту: info@fuib.com або в наш чат-підтримки в Viber або Telegram через мобільний додаток: «Більше» — «Написати в чат».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Кей 5 лютого 2023, 20:03
Была проведена оперативная работа и подтвердились мошеннические дейсвия СБ сотрудника банка.
2022−11−11 относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51 была блокировка моего счёта.
где в отделении банка засранцем СБ было написано сообщение менеджеру, предложить мне два варианта разблокировки,
вернуть сумму 5000грн.на указанный им счёт, если такой вариант мне не подходит, предоставить квитанцию от кого был
перевод. Квитанция транзакции с биржи Binance была предоставлена и счёт заблокирован.

При повторной оперативной проверке, была выялена причина вторичной блокировки моего счёта 02−02−2023
вновь относительно транзакции 5000грн.полученной 2022−11−09 23:10:51
«Засранецы» СБ банка, а точнее уполномоченное лицо которое имеет влияние на СБ банка, торговало
на бирже Binance от третьего лица.
Третье лицо умудрилось «опрокинуть» по деньгам «засранца-ку», что в дальнейшем ОНО
не может самостоятельно обратиться в службу поддержки Binance с жалобой и заявлением
в прав.органы для возбуждения уголовного производства.
Теперь маразм недоумков: для разблокировки моего счёта, через менеджера в отделении банка требует чтобы я обращался с жалобой
в полицию для идентификации третьего лица которое «кинуло» по деньгам «засранца»
Факт спланировнных действий банка ПУМБ и Кибер-полиции как это было сформулированно при первой
оперативной проверке, подтверждает мошенничество банка.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 лютого 2023, 20:11
Вітаємо!

Ми передали Ваш запит на розгляд нашим спеціалістам. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 5 лютого 2023, 7:56
В ПУМБ вже давно є кредит у форматі оплата частинами.

Він і раніше був не дуже зручний. Я кілька раз користувався ним і к недолікам відношу те що:
* оформлення кредиту робилось через сторонній інструмент (вайбер),
* також відсутність інформації про те коли і скільки треба платити,
* неможливість достроково закрити окремий кредит бо закрити можно було тільки повні заборгованість по кредитній картці.
Не знаю як з цим в Приваті чи А-банку, але в Монобанку і оформлення в самому застосунку і там же є інформація по кожній оплаті частинами з датою та сумою. Також можливе закриття окремого кредита.
Швидкість оформлення оплати частинами в ПУМБ і Монобанку була приблизно однаковою з тією різницею що в ПУМБ це робилось вже після покупки через вайбер: приблизно так як це в Монобанку робиться перевод трати у розстрочку.

Не знаю як давно, але ПУМБ зробив мабуть висновки і переніс оформлення кредиту в застосунок. Але як же дурачків він це реалізував.

Я вирішив купити у оплату частинами смартфон в Алло. Прийшов в магазин і почав це оформлювати. Перший сюрприз це те що була потрібна Дія для підтвердження особистості та підпису. Те що я вже є клієнтом банку і в мене вже стоїть застосунок — ПУМБ-у чомусь не достатньо. Таке враження що це зробили тільки щоб якось оправдати присутність підпису в Дії.

Але далі почався просто жах: в застосунку запустився майстер з великою кількістю кроків та ідіотськими запитами інформації:
* ідентифікаційни код та дата коли він був отриманий;
* паспорт та дата коли він був отриманий;
* для ФОП номер в реєстрі та дата запису в реєстрі — тут я взагалі офігів бо це вперше в житті коли в мене питали цю дату.
Головне що ніде немає попередження що застосунок буде це запитувати, а коли ти вже знаходиться в магазині взяти паперові документи ніде. Нагадаю що попередній крок був запитом підпису в Дії з якої як раз можна було отримати все що потім треба було заповнювати вручну.

Оскільки паперових документів в мене не було, а в Дії немає дати видачі ідентифікаційного кода (паспорта мого там взагалі не має, але дату видачі я пам‘ятаю) отця дата була вказана випадкова. Дані по ФОП я гуглив стоячи біла прилавку: все це є в ПУБЛІЧНОМУ доступі тож незрозуміло нащо взагалі це в мене запитувати якщо в банка вже є мій ідентифікаційний код який дозволяє цю інформацію відшукати.

Ітог: в оформленні оплати частинами мені відмовлено. Чи то через неправильну дату видачі ідентифікаційного номера, чи то через якісь інші параметри бо після дострокового закриття кредиту на автомобіль при відсутності прострочених кредитів УБКІ чомусь обвалило мій кредитний рейтинг на дно — банк звісно не повідомив. Але навіть якби я отримав цей кредит то все одно негативний відгук довелось би писати.
ПУМБ
Відповідь банку
oper23 7 лютого 2023, 13:33
Вітаємо!

При оформленні «Сплачуйте частинами» анкетування пропонується для клієнтів, що раніше не користувалися кредитними продуктами ПУМБ, або чиї поточні анкетні дані вже втратили актуальність. В такому випадку, після підтвердження передачі документів з ДіЯ, ПУМБ Online перенаправляє клієнта на сторінку заповнення даних.

Послуга «Сплачуйте частинами» підключається на підставі аналізу даних клієнта комп'ютерним алгоритмом, що враховує багато чинників. У разі відмови Ви можете подати нову заявку через 30 календарних днів.
universal79 4 лютого 2023, 9:06
В додатку вказано — депозит до 03.02.23.
03.02.23 о 8 год ранку кошти зараховані на валютну карту.
14 година того ж дня, відділення місто Васильків- отримання коштів у валюті.
-1зірочка бо всі купюри старого зразка, трапляються навіть 2003р, дивіться уважно.
Важливо:
1) немає «кидалова» як у привата з авто пролонгацією, попередили телефоном про закінчення терміну депозиту.
2) без попереднього замовлення (валюта є в наявності)
3) щоб не було комісії у вас має бути фізична валютна карта (не путайте з віртуальною створеною в додатку)
4) перед отриманням спочатку підійдіть до спеціаліста для оформлення «видачі готівки» (якщо звернитесь відразу в касу- знімуть комісію)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 лютого 2023, 18:51
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли час оцінити обслуговування у нашому відділенні.
dima081071 3 лютого 2023, 22:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Княжий Затон, 2/30
С начала войны заблокировали все операции с валютной картой. А с начала года начали (списывать) воровать денги с карты на основании того что я не выполняю не каких операций с данной картой!!! Цинизм высшей пробы!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 лютого 2023, 18:49
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дати і суми списань, щоб ми могли розібратися в ситуації.
И вновь «не**ки» С Б Пумб, наступают на теже грабли!

Вновь заблокировали под видом мошенничества мой счёт, но только когда я повторил им рассказ что в СБ банка работают мошенники и они их покрывают. Хотя это ихняя работа и заключается разводить клиентов банка, риторика через два часа поменялась, Опять ваш счёт заблокировали относительно транзакции 2022−11−09 23:10:51 5000.00 UAH и вновь нужно предоставить реквизиты плательщика.

Как было описано в прошлой записи мой счёт заблокировали под видом мошенничества. После обращения в отделение банка менеджер получил указание в чат от СБ, предложеть мне два варианта разблокировки.

Один из них, это вернуть 5000грн. полученные на мой счёт за проведённую операцию на бирже Bnnance, на указанные реквизиты которые пришлют менеджеру в чат если я соглашусь. Второй вариант, это после моих неоднократных звонков на горячую линию в отдел по мошенничеству, предоставить выписку от кого были получены деньги, а точнее Ф, И. адрес и телефон.

Маразм заключается в том что не один банк в квитанции не указывает реквизитов плательщика кроме Ф.И как и любая биржа не предоставляет регистрационных данных своих пользователей кроме квитанции об удачно проведённой сделке, что фиксируется в истории платежей и технически не возможно обмануть покупателя.

Можно сделать вывод: в этом банке опасно хранить свои средства! И это только СБ банка в этом учавствует у кого есть полномочия так безосновательно блокировать счёт пользователей мотивируя их «мошенничеством» или в связке с СБУ недобросовестных соторудников? И дураку понятно что все биржи сотрудничают
в выше указанными службами!
«Рука руку моет» и мошенники покрывают мошенников!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 лютого 2023, 20:13
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
chalyalena 3 лютого 2023, 12:45
Уже не один месяц непонятно по каким причинам банком списываются деньги с моей кредитной карты. Платежи оплачиваю вовремя и в тех суммах, о которых ежемесячно сообщает банк. Ни одного месяца не было просрочки. Однако, ежемесячно с суммами процентов списываются еще не понятно какие суммы. В «Інформації про рух коштів», которые мне направляет банк, списанные суммы не отображаются. Обращения на горячую линию результатов не дают. Деньги бесследно исчезают.
Очень разочарована работой банка, особенно после начала военных действий.
Такое впечатление, что банк за счет добросовестных давних своих клиентов перекрывает задолженности неплательщиков. Очень очень разочарована отношением к клиентам. Никому никогда не посоветую этот банк и сама постараюсь быстрее уйти из него.
ПУМБ
Відповідь банку
3 лютого 2023, 16:21
Вітаємо!

Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проблема вирішена
Germanbelo 2 лютого 2023, 21:15
Карту давно заблокировали, а теперь мне приходит смс что снялось 2 грн и на балансе минус 77 милионов, что за прикол?
ПУМБ
Відповідь банку
3 лютого 2023, 16:19
Вітаємо, Нікіта Золтанович!

Кошти повернуться на Ваш рахунок на наступний робочий день тобто понеділок. 777777 дані цифи відображається так як Ваш рахунок заблокований, це не сума коштів.
geka1993 1 лютого 2023, 17:27
Заблокировали счета из-за оборота средств превышающего лимиты- 9999999.Предоставил документы в электронном виде на почту приняли, В течении 5 рабочих дней обработаем утверждали, Вот прошло 5 робочих дней не разблокировали, Написал на почту пумб ответили ваши документы сейчас рассматривают в течении дня рассмотрят, и вот прошел день, второй, третий. Зачем говорите 5 робочих дней если вы не в состоянии обработать?
ПУМБ
Відповідь банку
1 лютого 2023, 18:44
Вітаємо!

Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та електронну адресу з якої Ви зверталися до банку, ми перевіримо інформацію щодо розгляду документів.
NataliaKH 31 січня 2023, 17:57
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 70
Получила перевод 200 долларов. Заметила, что у одной сотни края немного коричневые, подумала, что ничего страшного. Сотню эту нигде не приняли: ни в обменке, ни в двух банках.
Это не первый раз, раннее кассир пыталась дать деньги старого образца, которые никто не берет (с маленьким портретом президента). Итог: деньги не заменили, оставалось только поменять по невыгодному курсу в этом банке.
В Ужгороде это самый плохой банк т. к. помимо того, что здесь мне пытались не единожды дать проблемные купюры, большая проблема с очередями. На улице возле банка всегда можно видеть толпу-очередь в банк. В других банках не пытаются подсунуть неликвидные деньги, моя ошибка, что я продолжала пользоваться услугами ПУМБ в Ужгороде.
ПУМБ
Відповідь банку
1 лютого 2023, 15:25
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактній номер телефону та дату коли отримували переказ.
Сказали що той хто відправив подав скаргу що я шахрай, але це не є так, я перевів людині крипту, а вона мені гривні. Я написав заяву де описав це. Також додав скриншот з ордером на біржі де проходила передача криптовалюти. Як довго це все буде відбуватись?
Мені потрібні ці гроші. Чому ви так просто заблокували мій рахунок, так можна що завгодно купити навіть у людини перевести гроші і написати в банк що я нічого не купляв і відправив гроші випадково (чи як?) і їй заблокують рахунки? Мені здається це не нормально. Такі питання повинні вірішувати органи влади, а не оператори банка просто так
На гарячій лінії нічого не кажуть.
Пішов до банку, оператор веде себе дуже не гарно, надмінна така. Таке відчуття що я її від чогось дуже важливого відволікаю, і вона зовсім не хоче допомогти.
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 12:05
Вітаємо! Передаємо інформацію нашим спеціалістам. Уточніть, будь ласка, електронну пошту, на яку Ви хочете отримати відповідь.
До мене біля пошти підійшов чоловік, придставився переселенцем, та прохав допомогти з карткою.Картка його с документами була знищена при бойових діях,і наразі в нього нема як отримати перевод від родича.Я погодився, він подзвонив комусь, сказав мій номер карти,і гроші перевели.Я зняв йому всю сумму,і на цьому все.Через пару днів карту банк заблокував з моїми коштами.На запитання чому, мені сказали що на мене поскаржилися за шахрайство,і попросили банк стягнути з мене кошти.Мене це обурило, та я вимагав докази того, що я когось надурив, саме докази шахрайства! Мені в гарячій лінії відповіли що доказів нема, що просто картка заблокована бо хтось щось у мене купував,і я його обдурив! Я у шоці вимагаю докази, але їх мені не дають.Що просто заблокована і все! Як це може бути? Це що новий вид шахрайства? Чи некомпитенція банку!!!
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 12:05
Вітаємо! Передаємо інформацію нашим спеціалістам. Уточніть, будь ласка, електронну пошту, на яку Ви хочете отримати відповідь.
Валерій Чорний 28 січня 2023, 23:44
Мене звати Валерій Юхимович. Я користувався послугами банку ПУМБ більше 20 років, у мене є проблема з моєї картою я не можу з неї зняти особисті мої гроші. Особистий кабінет ПУМБ Онлайн ви теж не можете мені допомогти створити. Я знаходжусь на окупованій території України, виїхати не можу. Одного разу пробував попав під обстріл, повернувся слава Богу додому живим. Чому не можна вирішити моє питання дистанційно по відеодзвонку, електронною поштою або іншим способом? У мене є паспорт, картка, ІНН, фінансовий номер. Чому моєму товаришу у другому банку змогли вирішити подібне питання, а в вашому банку це неможливо? Чи ви користуєтесь тим що клієнт не може звернутися до відділення, значить його можна не обслуговувати, про нього забути, а його кошти подалі собі присвоїти.Так буде з усіма іншими людьми які опиняться в подібній ситуації (опиняться на окупованій території України) ви їх не будите вважати своїми громадянами України і не будете платити пенсію на яку усе життя заробляв і живіть як хочете?
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:02
Вітаємо! Перевірили інформацію. Ваш рахунок та картка не заблоковані. Ви можете користуватися власними коштами.Уточніть, будь ласка, яку операцію Ви намагалися виконати з карткою? Зняття готівки з банкомату? Якщо у Вас немає можливості зайти в ПУМБ Онлайн, ми можемо запропонувати Вам альтернативні майданчики для здійснення оплат – сайт PayHub, або сайт ПУМБ. На жаль, для реєстрації в ПУМБ Онлайн потрібно звернутися на відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valutafinance 28 січня 2023, 9:45
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24
UA603348510000026200111740474

Добрый день, вчера 27 января мне поступило 1225гр на этот счёт, хотя я просила оператора 21 января сделать так, чтобы деньги не поступали, так как счёт под финансовым мониторингом.
Оператор сказал, что поставьте карту в блок и поступать не будут, так как 21 января подобный случай был при поступлении 3800гр.
Позвонила в итоге 27 января оператор Светлана сказала, чтобы видит, что карту Вы поставили в блок 21 января и деньги вернуться назад отправителю, но я решила уточнить у другого оператора, который сказал обратное, что нет, нужно чтобы мы постовили карту в блок на постоянно, тогда деньги поступать не будут.
Просьба разобраться с 2 операторами и вернуть деньги отправителю или нам.
Прослушайте запись разговоров, это наглый обман клиентов 2 раза подряд.
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:29
Вітаємо! Блокування про які Ви говорите — на зняття. На надходження блокуваннь У Банку немає. Щодо роботи операторів, ми передамо інформацію на відповідний відділ.
Ярослав Осіпчук 28 січня 2023, 0:59
Виписки по транзакціям в мобільному додатку немає. При реєстрації на https://online.pumb.ua/ мені було запропоновано встановити додаток для того щоб отримати квитанцію по транзакції. Після цього я, заповнив запропоновану форму з данними карти і з мене зняло біля 40$. Таке трапилось зі мною вперше і лише тому що ПУМБ не «додумався» надавати виписки по транзакціям з мобільного додатку. Але це виглядає як шахрайська схема самого банку по заробітку додаткових коштів. Жду повернення моїх коштів. Якщо ви затягнете в мене є що розповісти і також про роботу ДТЕК як інспектори зривали пломби і потім цілий потік штрафів на компанії робився, нескінчаємий. Тварина яка придумала цю схему, а я впевнений що це схема банку — а ти не задумувався що розплата прийде?
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 9:25
Вітаємо! Щоб отримати виписку по операції в мобільному додатку, потрібно натиснути на операцію, що Вас цікавить, а далі на «Переглянути квитанцію».
Банк у жодному разі не списує кошти за реєстрацію. Можливо Ви потрапили на шахраїв. Уточніть, будь ласка, на якому саме сайті Ви заповнювали форму з данними карти, і коли відбулося списання?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ant92 27 січня 2023, 13:37
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Найкраще обслуговування, привітні фахівці, всі мої проблеми було вирішено. Особливо дякую Світлані
ПУМБ
Відповідь банку
27 січня 2023, 17:47
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерій Чорний 26 січня 2023, 21:26
Люди добрі, відказуйтесь від послуг банку ПУМБ, міняйте відкривайте рахунки у інших банках. Мій батько користався послугами банку ПУМБ багато років, проблем не було, але у зв’язку з війною він знаходиться на окупованій території України виїхати він не може щоб попасти у відділення. Одного разу пробував, попав під обстріл. У нього є пенсійна карта для виплат у якої збіг термін дії і банк її заблокував, особистий кабінет ПУМБ Онлайн зробити теж не можна. Дзвонили та писали до банку у них відповідь:«Нам прикро, що Ви потрапили у таку ситуацію." І нічим більше допомогти не можуть. Так що не дає Боже вам опинитися у такій ситуації ви своїх грошей від цього банка не отримаєте. Тому або міняйте банк, або забирайте свої гроші з вкладів, депозитів поки не пізно.
ПУМБ
Відповідь банку
27 січня 2023, 10:18
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація ми хочемо детальніше розібратися. Напишіть нам в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону клієнта.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝