×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Не можу отримати графіки погашення по кредитам
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Коментарі (3)
Нав’язливі та обмані дії співробітників
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (4)
Систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
колл-центр дзвонить постійно з пропозиціями
Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?
Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Технічна підтримка відстій!!!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (1)
цікава комісія за «обслуговування кредиту»
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (1)
тероризують матір
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Блокировка депозита и валютного счёта
Коментарі (13)
Банк не виконує постанову державного виконавця
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Коментарі (7)
Шахрайство або некомпетентність?
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Отвратительный сервис, не сотрудничайте с данным банком.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (7)
Заблоковані кошти
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (4)
Мобільний додаток ПУМБ відправив комуналку за іншого платника. Гроші не повернули.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Пум банк самий класний найкращий банк
Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Коментарі (1)
Банний листок
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, аби ми могли видалити Ваш номер з бази прозвону клієнтів щодо пропозицій від банку.
Коментарі (1)
Блокування рахунків фін моніторингу
Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Не працює реєстрація у ПУМБ Online
Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому просимо Вас, надіслати нам в особисті повідомлення, Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми могли провести внутрішню перевірку.
Коментарі (2)
Колектори ПУМБ
З’явилася робота та можливість потроху виплачувати кредит. Тут і пропозиція прощення з банку подоспіла.
За домовленістю сплачувала частинами, сподівалася, що все ж таки закрию це питання.
Але, виявилося, що коли ти робиш хоч якісь внески на карту, тебе по 100 разів на день починають діставати колектори цієї контори. Сказати, що це задовбує — це нічого не сказати.
З усіх колекторів лише дві були в адекватні і нормально спілкувалися, інші — використовують скриті погрози, розмова ведеться хамські.
Остання крапля — дзвінок людині похилого віку та доведення її до лікарні.
Враження, що спеціально це спеціально робилося, щоб відбити будь-яке бажання врегулювати питання з кредитом.
Так ось, більше особисто я сплачувати нічого не буду. Оплата заборгованості буде коли будуть виплачені репарації від п…сії.
Ви свого домоглися
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату і час дзвінків та номери телефонів, з яких вони були отримані. Це дозволить перевірити якість консультації операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (9)
Шараги вчиться
Щиро дякуємо за співпрацю та за високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (7)
ПУМБ сегодня снял все средства со счета на основании договора поручительства, который закончился 26.01.2023 г
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в читуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (4)