Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
jjukk 2 серпня 2023, 16:21
Безпідставне блокування додатку та рахунків.
Я надав послугу, отримав квитанцію, а через певний час клієнт подав скаргу, що я ніби шахрай та не надав послугу.
В мене всі докази є, але я не можу їх надіслати через те що додаток заблокований).
У відділені розвели руками, нічим не допомогли, нічого не знають, порадили написать в чат бот, в який я не можу написать, бо додаток заблокований (фейспалм).
Якийсь трешовий банк. За телефонами додзвонився: «їдіть у відділення»… (рукалицо).
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 серпня 2023, 16:51
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату і суму переказу та дату звернення до відділення. Ми розглянемо ситуацію та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів.
Полезный комментарий
PUMB 4 серпня 2023, 16:39
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Maksim Zaitsev 2 серпня 2023, 2:43
Всем Доброго Дня, Максим г Киев,
Прочитал много отзывов плохих и сильно удивлен, скорее всего написано больше конкурентами банка, Я так думаю Банком пользуюсь бгльше 5 лет, брал кредиты от 30 000 до 50 000 все закрыты досрочно без никаких проблем, есть кредитная карта была на 50 000понизил до 15 000 все работает корректно, переводы работают четко, банк часто выручал в трудную ситуацию когда срочно надо были деньги, а просить близких было стыдно, у меня бабушка получила двохсторонний перелом ребер из-за зрения ее зацепила машина по трассе бабушке 78лет, плохое зрение, банк в тот же день позычил 40 000 и без проблем деньги сразу поступили на карту, Я все отдал с процентами и бабушка вылечилась, все кредиты были только в этом банки в основном телефоны, телевизоры ноутбуки, все кредиты работают на благо, и небольшие проценты, все выплачено и закрыто, сейчас я заграницей в Кишиневе, снял 2000 лей МD списалось с кредитки 4300грн и все корректно, в ближайшее время рассчитаюсь никто никого не блокировал и списаны деньги по нормальному тарифу, часто менял доллары и с ними все в порядке Большое
Спасибо банку
И з плохого только одно, у меня родственники живут в Могилев-Подольску это большой город и там закрывают отделение, верней зделал смарт, а если что-то со счётом всех жителей отправляют в Виницу ближайшее отделение, електричке нет, а автобусом ехать 2.5часа цена за билет 190грн и все только туда, например сменить финансовый номер телефона нельзя надо ехать у Винницу, а у два конца это 400грн, а сколько дедушек и бабушек они могут губить эти финансовые телефоны, короче банк забыл за Могилёв -Подольский, или этот город списали, очень жаль 😔 как только приеду в Киев буду добиваться встречи акционеров что бы вернуть горожанам полноценный банк, спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2023, 11:44
Вітаємо!

Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!

Ми бажаємо зареєструвати Вашу пропозицію щодо відділення в Могилів-Подільському. Саме тому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Полезный комментарий
PUMB 7 серпня 2023, 13:50
Вітаємо!

Наше відділення експрес у м. Могилів-Подільський було відкрито 16.08.2021р. З того часу формат обслуговування не змінювався та хочемо зазначити, що ми не плануємо закривати дане відділення нашого банку ПУМБ.

Зауважимо, що деякі операції недоступні для виконання у такому виді відділень, проте ми взяли до уваги Ваше звернення та розглянемо можливість збільшення його функціоналу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Konstantin8611 1 серпня 2023, 17:46
НЕ рекомендую открывать онлайн карту!!!
Жена открыла карту онлайн для пользования за границей! Так как проживает в другой стране! После 8 операций по карте счет заблокировали!!! И деньги вернуть можно только на территории Украины! Возможности вернуться в Украину НЕТ! Так как документы подались на вид на жительство!!!

Категорически Н Е рекомендую данный банк!!!
ПУМБ
Відповідь банку
1 серпня 2023, 18:53
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Проте, задля збереження банківської таємниці, ми можемо розголошувати інформацію лише власнику договору. Саме тому просимо власника договору написати нам у приватні повідомлення для отримання інформації.
Проблема вирішена
Rich7777 31 липня 2023, 19:15
Завел на карту 94к, и теперь они мне рассказывают, что по карте прошли каке-то мошеннический действия. Сотрудники не компетентны абсолютно. Завтра поеду в отделение писать заявление на расторжение договора. Ради смеха, 19 числа я только открыл договор, очень пожалел, делайте выводы, друзья. Советую всем обходить стороной подобную кантору…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 серпня 2023, 9:18
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації наших фахівців. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 серпня 2023, 18:54
Вітаємо! На підставі Вашого звернення, ми провели перевірку ініційованої Вами операції, і з’ясували, що транзакція була відхилена через підозрілу активність за Вашим рахунком. Якщо у вас є додаткові питання, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців на гарячу лінію банка або у відділення.
Валерка Котовский 31 липня 2023, 8:42
Столкнулся с такой фигнёй, что при переводе с пумб на приват, первая транз выбивает ошибку, вторая проходит норм, в техподдержке сказали что идёт блок со стороны приват банка, но как тогда проходит вторая транза такая же самая?
Просто если бы пумб не считал эти ошибочные транз как оборот по карте, когда ты отпр 25к оно выбивает ошибку и возвращает 25к и -50к оборота по карте у тебя уже есть+25к ты отправляешь, -75к оборота.
Такая проблема только с пумб с др банков всё ок, дело не в аккаунте, с двух банков пумб пробовали отправлять выбивают ошибки на приват, в первые такое вижу вообще в банках:)
А так в принципе банк отличный, без % до 300к переводы на любые банки, снятие в банкоматах без % это большие плюсы, но вот эта трабла с переводом, нужно решить банку…
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 липня 2023, 9:43
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала негативний досвід у користуванні нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дати переказів коштів. Після детальної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ирина Гринюк 28 липня 2023, 20:50
25.07.2023 р. було зламано особисті аккаунти в соціальних мережах. Шахраї просли, від мого імені, кошти у розмірі 6600 грн., направляли друзям номер картки 5355 2800 1869 0618 ПУМБ банк. Про що повідомлено службу безпеки даного банку відразу. Але шахраї і надалі використовують мої особисті доступи до соц.сторінок (не можливо відновити доступ) та продовжують направляти, вказану вище, номер картки. Подана заява в компетенті органи. P.S: До даного інциденту ПУМБ банк, майже щодня, пропопунував свої послуги (ранішебула клієнтом). Але не рекомендую ПУМБ банк так як підтримує шахраїв та не вживає законих дій, щодо вирішення питання по факту злочину.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 липня 2023, 21:28
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, контактний номер телефону та дату звернення до служби безпеки щодо даного випадку.
Проблема вирішена
Сергій Бреус 27 липня 2023, 13:13
Відділення за адресою: Суми, вул. Соборна, 32
Пока в стране идёт война, этот банк разводит людей на деньги. Если у вас был кредит и вы его погасили, то им всеравно они выдумывать какую-то сумму и требуют её с вас, а если у вас нет подтверждения об уплате и закрытии кредита то ваш якобы не оплоченый кредит передадут коллекторам
ПУМБ
Відповідь банку
27 липня 2023, 13:41
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 29 липня 2023, 16:03
Вітаємо! Номер договору, що Ви зазначили у коментарях до заявки, належить 3-тій особі. Задля збереження банківської таємниці, ми можемо розголошувати інформацію лише власнику договору. Саме тому просимо власника договору написати нам у приватні повідомлення для отримання інформації. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
Ара Чик 26 липня 2023, 2:30
23 июля мне заблокировали мой счёт при этом не было никаких сообщений… что он был заблокирован Я начал звонить на горячую линию там мне начали рассказывать полный бред (что я не правильно написал пароль, что кто-то зашел в мой аккаунт…) и на вопрос что мне сейчас делать мне отвечали идите в отделение с паспортом на вопрос как я пойду в отделение если сегодня суббота они как попугаи повторяли идите в отделение … (короче говоря очень недоволен тех поддержкой особенно Валентином 9512 очень грубо общается) пришел я в банк показал все скриншоты+квитанцию по платежу написал заяву и мне сказали ждать…На следующий день мне звонят и говорят по платежу 1500 грн была жалоба (не говорят какая) и что есть 1 вариант решение данной проблемы это прийти в банк и отправить эти деньги тому кто написал жалобу и что все мои скриншоты … не подтверждают того что я не воровал… эти деньги 1500 грн- я продал человеку криптовалюту и он мне скинул эти деньги + квитанцию Я считаю этого более чем достаточно для того что бы подтвердить этот переводПопрошу вас разобраться как минимум с вашей тех поддержкой потому что с таким отношением вообще не хочется быть клиентом вашего банка И объяснить как мне разблокировать свой счёт и вернуть 1500 которые я честно заработал!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 липня 2023, 9:19
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та перевірити коректність консультації нашого фахівця. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 1 серпня 2023, 9:52
Вітаємо!

Ми перевірили телефонну розмову з нашим фахівцем Валентином та дізналися, що розмова зі сторони нашого оператора була коректна, на Ваші запитання були надані чіткі відповіді і була надана вся необхідна та можлива інформація.

Хочемо зауважити, що на даний момент Ваш рахунок розблокований і Ви можете вільно користуватися Вашими коштами.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема вирішена
IvnIvanuch 25 липня 2023, 10:41
відкривши рахунок в Пумб, онлайн, і користуючись приблизно 2 місяці мені приходить смс (Шановний клієнте, ми взяли до уваги ваше звернення і заблокували карту.) Але я звернень ніяких не робив, телефонуючи на гарячу лінію вони не можуть сказати причини блокуваня.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 липня 2023, 11:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та уже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 25 липня 2023, 12:16
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Biradied93 23 липня 2023, 22:19
Просто жахливий банк, в мене вчора доставка їжі з Великої Британії зняла 110 фунтів за доставку яку я не замовляла і взагалі вперше чую про той сервіс, та і в Британії я ні разу не була, сиділа вдома коли прийшов OTP я відразу ж подзвонила в банк, як банк погодив операцію без OTP?!
Коли розмовляла з відділом шахрайств, різні оператори говорили то до 5го робочих днів то до 9ти займає розслідування, взагалі абсолютно хамське відношення до клієнтів які довірили свої кошти!!!
Намагались ще мене винною виставити, начеб то я сама замовила щось або по якихось ссилках переходила, абсурд після блокування карти ще 7 разів намагались списати кошти!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 липня 2023, 10:40
Вітаємо!

Списання коштів без введення коду підтвердження можливе, якщо клієнт оформив підписку або регулярні платежі з картки. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу та надамо зворотній зв'язок після отримання відповіді.
Полезный комментарий
PUMB 26 липня 2023, 13:53
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Після детальної перевірки ми дізналися, що шахраями був здійснений підбір реквізитів платіжної картки. На жаль, сервіс, на якому була здійснена покупка не перевіряє 3DS та CVV код. Хочемо звернути Вашу увагу, що на вказаному сервісі, ця покупка підлягає оскарженню та вже запущено даний процес.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Полезный комментарий
PUMB 26 липня 2023, 17:11
Добрий вечір!

Раді сповістити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок. Бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема вирішена
ros05011985 21 липня 2023, 10:21
Доброго дня. 05.05 цього року мною було подано письмове звернення в відділенні ПУМБ ЗА АДРЕСОЮ: м. Київ, проспект Берестейський, 106/2 стосовно наддання мені розшифровки нарахованих та списаних відсотків по кредитній картці ВсеМожу.
До цього дня Банк ігнорує мне, не надаючи мені письмової відповіді, що є прямим порушенням моїх прав як споживача, та ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».
Тому будемо звертатися до Національного банку України для вирішення даного питання
ПУМБ
Відповідь банку
21 липня 2023, 10:24
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 1 серпня 2023, 10:03
Вітаємо! Перепрошуємо за затримку! Написали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
AlexSmir1966 20 липня 2023, 18:51
Помогите разобраться в ситуации. Я получаю пенсию в банке Пумб, но в июле 2023 года мой счет заблокировали. На горячей линии не комментируют причину. Говорят необходимо лично явиться в банк. Я пытаюсь объяснить, что физически, финансово выехать сейчас на территорию Украины нет возможности, да и страшно ехать. Прошу решить вопрос онлайн, готов предоставить все данные. На заблокированный счет я получаю честно заработанную пенсию. Никаких других доходов нет. Банк лишает меня средств к существованию. Помогите, прошу вас, пожалуйста.
ПУМБ
Відповідь банку
21 липня 2023, 11:19
Вітаємо!

Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку та попросити фахвця з'єднати Вас зі Службою безпеки.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Kelin 15 липня 2023, 20:52
Мне заблокировали карточку. Карточка для личного пользования. Никто не знает, никто не отвечает, никто ни фига не делает. За что заблокировали Я даже между считами минимальные сумы переводил. Никто ничего не объясняет. Почему я должен время тратить разбираться Потому что вы со своей системой заблокировали меня счёт. если я не виноват, я знаю все свои переводы и платежи. А теперь он так вообще собраться и подать тупо в суд коллективно, а в итоге просто извинитесь и все. Меня это не устраивает. Сейчас жизнь дорога, как не когда, а я должен ходить разбираться. У нас у городе отделение хорошие и мне нравиться там все
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 липня 2023, 23:00
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 19 липня 2023, 14:44
Вітаємо! Розуміємо, що Ви уже вирішили даний інцидент, проте ми додатково пояснили ситуацію у приватних повідомленнях, задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikita966 15 липня 2023, 13:40
Доброго дня.
Людина с такою картою 5355 2800 1818 9652 приймає гроші за товари і не відправляє, на повідомлення не реагує, впевнений що вже багато людей обманули пише що карта на ім'я
Хомич Юлія Вікторівна
Зверніть увагу!
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2023, 14:50
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на Гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Проблема вирішена
Владимир Мамчур 15 липня 2023, 12:50
Банк відмовляє у проведенні касових операцій, без надання мобільного телефону. Керівник відділення відмовилась надати документ згідно якого я зобов’язаний надати свій номер телефону. Паспорт громадянина України не дає право на обслуговування в кассі банку! Згоду на використання мого номеру я не давав. Відношення керівника відділення хамське. Дослівно: «якщо не хочете надати свій номер мобільного — ідіть в інший банк. Ми керуємось внутрішніми документами — клієнту їх надавати не зобов’язані». Якщо треба можу надіслати квитанцію про проведення операції.
ПУМБ
Відповідь банку
15 липня 2023, 14:54
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення дату та час відвідування відділення банку. Ми неодмінно проведемо внутрішнє розслідування та перевіримо коректність роботи нашого співробітника. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Полезный комментарий
PUMB 19 липня 2023, 15:46
Вітаємо!

Ми провели внутрішню перевірку та переглянули камери спостереження відділення, яке Ви відвідали.

Згідно наших внутрішніх вимог, всі касові операції проводяться з ОТП верифікацією. Для її проведення касири наших відділень зобов’язані вказати номер телефону клієнта, на який має прийти смс-повідомлення з кодом.

Бачимо, що працівники нашого відділення провели коректну консультацію щодо цього процесу. Вам запропонували залишити запит для отримання письмової офіційної відповіді.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
ua02099 13 липня 2023, 20:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Княжий Затон, 2/30
Такий складний банк. Побачив, що можна оформляти оплату частинами, думаю спробую за для цікавості, чи проходить все так просто як в моно чи ні. Замовляю, і починається, заповніть анкету, там ваш заробіток, ердпо і телефони компанії в якій працюєте. Оформлюючи картку всі данні були заповнені, в моєму випадку — це безробітний, фрілансер. коротше відмовлено в надані оплати частинами. Питання, чого тоді не відмовлено було в кредитному ліміті при оформлені картки?)) я ж фрілансер. Як же моно разбалував українців, неможливо після нього нічим користуватись. Ще давно хотів написати про кешбек, був період робили 0,2−0,3%, зараз виправились бо мабудь побачили, як картки в глубокому затишші лягли)) От могли б зробити все по людському, але… під час повномасштабного вторгнення також показали себе як не надійні, з переляку людям заблокували рахунки, тому все ж таки не раджу цей банк.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 липня 2023, 10:35
Вітаємо!

Відповідно до процесу оформлення кредитного продукту, необхідно заповнити анкету для актуалізації даних у системі. Фінальне рішення приймається з використанням автоматичної статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення.

Так, дійсно, в першій дні повномасштабного вторгнення нами було встановлене обмеження на користування кредитними коштами. Проте вже за декілька днів, з 27 лютого, ми почали відновлювати кредитні ліміти активним клієнтам. При цьому доступ до власних коштів був без жодних обмежень.

Певний час ми пропонували різні відсотки кешбеку на дебетових та кредитних картках. Проте вже майже рік як ми просто зрівняли % на всіх картках.

Нам прикро, що Ваш досвід користування нашими послугами був негативним. Проте дуже сподіваємося, що Ваша думка зміниться. Адже ми регулярно працюємо над покращеннями як мобільного застосунку, так і умов наших пропозицій.
mistermoser 12 липня 2023, 14:45
Я владелец частного дома, который пострадал в результате прилета ракеты. В самом доме живут родители. Я получил помощь от государства на счет в монобанке и начал переводить деньги отцу на карточку в пумбе для ремонта дома. Через некоторое время счёт отца в пумбе заблокировали из-за подозрительных операций по карте.

У меня не было возможности ходить в банк или банкомат для съёма налички, поэтому перечислял со своей карты на карточку ПУМБа отца. И он уже снимал деньги в банкомате частями. При этом все деньги, снимаемые с карточки можно отследить (если есть желание), что они законно получены от государства. А сотрудники банка ПУМБ расценили эти действия как подозрительные операции. И особо разбираться не хотят, заблокировали карточку на которой ещё оставались деньги. С таким беспределом я ещё не встречался!!! С таким отношением к клиентам они останутся ни с чем и ни с кем!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 липня 2023, 16:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала негативне враження про роботу нашого банку.
Перш за все хочемо зазначити, що Банк керується правилами Договору комплексного банківського обслуговування, в якому зазначені умови та порядок надання банком послуг за продуктами банку.

Просимо власника рахунку зателефонувати на гарячу лінію нашого банку для отримання інформації про причини блокування рахунку та переліку документів для засвідчення доходу. При цьому, це можна зробити, написавши нам на електронну пошту info@fuib.com. Номери телефонів гарячої лінії:
+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
sergclimber 11 липня 2023, 13:25
Получил кредитную карту в банке 02.06. Делал несколько звонков в банк, чтоб проконсультировали по списанию разовой комиссии при переводах и снятии наличных. У всех операторов разные версии по её списанию. Была подана жалоба 01.07 с требованием что позвонили и проконсультировали по тариф и комиссиям «Кредитна картка ВСЕМОЖУ Online». Перезванивал несколько раз, узнавал когда жалоба будет обработана. Сегодня мне уже сказал, что жалоба обработана, но Вам не перезвонили. Решения по жалобе НЕТ. Я такой наглости ещё не видел. Не слов! Меня 6 недель не могут проконсультировать по тарифам и комиссиям их же собственного продукта. В монобанке, А-банке, Спортбанке никогда таких проблем не было вообще НИ разу. В колл-центр обращался сотни раз. В ПУМБ обратился около 10 и к каждому звонку есть вопросы. ПУМБ теперь на 2 м месте моего антирейтинга колл-центров на 1 м Sense на 3 м Приват.
Я ТРЕБУЮ чтоб меня проконсультировали по тарифам «Кредитна картка ВСЕМОЖУ Online». Сама Жалоба не важна!!! Мне без нет дела, что у Вас операторы не знаю тарифы. Проконсультируйте МЕНЯ ПОЖАЛУЙСТА!!! Я же даже сам хочу заплатить банку 3 комиссии 2.99, 2.99, и 30копеек. Но банк их не списывает (У одного ещё оператора была версия что, банк их списывает, но я этого не вижу).
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2023, 14:46
Вітаємо!

Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми детальніше розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 28 липня 2023, 19:14
Вітаємо!

Зворотній зв’язок щодо результатів перевірки консультацій надіслано у Ваші особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AAAA2000 10 липня 2023, 22:49
Нещодавно банк намагаючись «пояснити» безпідставне нарахування відсотків у розмірі 48% річних вказав причини — технічні умови.
Так от, після звернення до НБУ та передачі інформації про те, що Банк має відображати реальні транзакції у режимі реального часу проведення транзакцій у НБУ підтвердили дану інформацію. І оскільки сам банк ПУМБ начебто транзакцію «перевертыш» не проводив, а насправді кошти, які були списані першими ПРОЙШЛИ по факту на ІНШОМУ рахунку в ТОМУ ж ПУМБі і були ЗАРАХОВАНІ в рахунок погашення іншого платежу в межах ТРЕТЬОЇ транзакції — виникає питання — а які ж кошти «проводив» Банк по рахунках?
Ця інформація зацікавила НБУ.
Як «цікаво» працює банк.
Отже історія має несподіване продовження — не тільки відсотки, але і технічні умови проведення платежів — закриття зобов’язань при «фактичній"(за позицією Банку) відсутності «фізичних» коштів на момент проведення платежів.
Отже, чекаємо як Банк ПУМБ пояснення надасть — тепер вже не тільки Клієнту, але і відповість на запитання НБУ — відповідні звернення-скарги та запити оформлено.
Як там? Сподівалися що не вплине зайва гривня нарахованих відсотків, воно он як.
Доречі про гривню — це добре що ціна технічної помилки була тільки 100 грн. А якби транзакція була на значно більшу суму?
Окреме питання до ПУМБу — ХТО би компенсації витрат платив.
Сподівання Банк ПУМБ не виправдовує передовсім САМ.
З якого дива, при укладанні договору кредитування, через технічні проблеми Банк змушує Клієнта переглядати фінансовий календар?
Це називається партнерські відносини?
Чи збирається Банк переглядати підходи у вивченні та вирішенні технічних накладок і їх не повторення у майбутньому чи зарегулювати зарегулювали так, що і самі розплутати не зможете?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 11 липня 2023, 9:59
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату, час та суму проведеної операції. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Motoroleks 9 липня 2023, 14:33
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Українських Героїв, 4
Щодо програми Запроси друга.
Пролог.
За пару років за моїм посиланням завантажили мобільний додаток ПУМБ 6(мінімум) людей. У додатку показує 4. Оформили картки банку 6. У додатку показує 1.
Активували картку банка 4(вже користуються від двох місяців до майже двох років), ще 2 картки у відділеннях знайомі не отримали одразу через їх відсутність під час звернення (миттеві ВсеКарта, Одеса, відділення 11, Ізмаїл, відділення 1). Мають отримати згодом. У додатку показує 1.
Тепер щодо обіцянок-цяцянок)
Перша картка. Знайомий (паспорт старого зразка) перейшов за моїм посиланням, ввів потрібні данні, майже одразу йому зателефонували з банку, відповів на кілька питань, у той-же день: був у відділенні, отримав картку, зробив першу оплату покупки. Минув тиждень і нарахували нам обом обіцяні подарунки. Дякую.
Друга картка. Знайомий завантажив, оформив, отримав, користувався, — якось так. Мабуть зробив усе як треба, бо винагороди нарахували. Через майже півтора місяця. (Після дзвінка у банк через місяць з’ясувалося, що винагороду нарахують через 30 РОБОЧИХ днів після…)
Третя картка. Знайомий (паспорт старого зразка, через ДІЮ оформити карту неможливо) перейшов за моїм посиланням, завантажив мобільний додаток. Згодом у відділенні банку пройшов веріфікацію, оформив документи. Карток у відділенні не було, він отримав згодом. Розраховувався за покупки за допомогою смартфона з NFC майже з першого дня, згодом і карткою. Коли пройшло майже два місяці, а винагороду по акції не було нараховано, — довелось телефонувати у банк. Пояснив, що зроблено все як треба: перехід за посиланням, встановлення додатку, «відвідини» банку, — все відбувалося у моїй присутності, ТАКІ ДА :) Прийняли заявку на розгляд. Термін- до п’яти діб. Майже одразу мені зателефонували, та запитали номер телефону нового клієнта. Я назвав.
(ПАЛКЕ ПРИВІТАННЯ блогерам, рекламующим усе й усюди. Ви завжди можете розраховувати на ЧИЮСЬ «чесність та порядність»)
У той-же день мені зателефонували ще раз і знову уточнювали номер телефону нового клієнта. Після цього майже одразу нарахували винагороду. Швидко розібрались. Дякую
Четверта картка. Алгоритм звичайний. Сестра завантажила додаток за моїм посиланням, у відділенні отримала картку, вже більше двох місяців користується. Обіцяних винагород не було. Зателефонував у банк. Розповів алгоритм дій (був поруч та допомагав, тому впевнений що зроблено як сказано), та відсутність обіцяного. Спочатку оператор пояснила, що винагороди немає, тому-що не через Дію оформлено, потім — я почув якусь маячню, що обов’язково треба було відкрити у додатку Віртуальну Картку. Цирк. Сказав їй до побачення, щоб не почути ще якусь вигадку.
Щодо п’ятої та шостої карток писати зарано, але вже є впевненість, що зможу порадити знайомим інші картки під їх потреби. Без обіцянок-цяцянок від ПУМБ
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 липня 2023, 20:38
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати у приватні повідомлення номери телефонів запрошених осіб, щоб ми могли розібратися в дотриманні ними правил акції. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 18 липня 2023, 17:13
Вітаємо! Перепрошуємо за затримку!

Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.

Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
PLN 9.9 10.4
USD 42 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝