Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Бабак 10 червня 2023, 10:56
Маю кредити в даному банку, поки платила все було добре.Але працюю на підприємстві, яке залежить від об'єкта, який неодноразово піддавався ракетним атакам. В березні 2023 року написала заяву у вайбер- чат, з проханням оформити кредитні канікули На зустріч ніхто не пішов. Зараз виникла прострочена по кредитним продуктам, суми я взагалі не розумію.Зверталася на електрону пошту банку з проханням надати графіки погашення кредитів, пояснити звідки взялася така заборгованість.Писали шаблоні фрази, 07.06.2023 року звернулися з листом на почту банку, знов почалися якісь шаблоні фрази,(моя електрона поста та номер телефону, офіційно вказані в кредитних договорах).Коли пригрозила написати скаргу в НБУ, подали запит на формування графіків погашення по кредитним продуктам.Зараз 10.06.2023 поки суцільна тиша з боку банку. Графіки погашення благаю ще з квітня місяця, в додатку до договорів є графіки але вони не відповідають дійсності.
ПУМБ
Відповідь банку
10 червня 2023, 13:14
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Працівники обманюють, оформлював гроші в кредит, одразу не звернув увагу, а співробітниця скористалася наявністю та без згоди оформила ще й якусь страховку. На картку зарахувалося 15 тис, а кредит виявився 17 тис. Куди поділися 2 тис? В карман співробітниці?
ПУМБ
Відповідь банку
10 червня 2023, 12:57
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідмлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 липня 2023, 13:20
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Iryna0110 6 червня 2023, 15:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Андріївська, 4
Група Компаній відкрила рахунки у ПУМБ. Маємо систематичні проблеми з вивантаженням банківських виписок з системи Клієнт-Банк. В наш час це сама примітивна функція системи дистанційного обслуговування. Жодний банк з яким працювали не має таких проблем. Ганьба!!! Змініть технічну службу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 червня 2023, 16:51
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, що виникла та все перевірити. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення ЄДРПОУ Вашої компанії, для того щоб у нас була можливість зареєструвати звернення. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 липня 2023, 13:06
Вітаємо, Ірино! На жаль, ми так і не отримали від Вас інформацію з деталями. Просимо її надіслати нам у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість вирішити проблему.
spam2023 6 червня 2023, 9:55
Оператори банук ПУМБ відмовляються видалити мій номер з бази «холодних дзвінків» і постійно наярівают. За два дні вже три чи чотири рази. Кажуть, що в умовах банківського обслуговування я погодився, що мені будуть постійно телефонувати і щось продавати.

Про норми ЄС, що не можна зайдовбувати клієнта чули?

Я почекаю на закінчення депозиту і, на жаль, доведеться закривати рахунки у цьому банку, бо виходить дуже дорого.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 червня 2023, 12:25
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, по можливості — час дзвінків та номери, з яких вони надходили. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 липня 2023, 13:08
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали Ваші анкетні дані. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення для проведення перевірки.
Проблема вирішена
Jullli 2 червня 2023, 14:13
Понад півроку намагаюся вирішити елементарне питання, яке в будь-якому іншому банку вирішили б за 5 хв, але не в ПУМБ. Будьте готові до того, що тут ніхто нічого не вирішує, а якщо наполягати, то просто ігнорують. Пів року переписувався з тих підтримкою, щоб вони виправили реквізити мого ЖБК, для оплати комуналки, надав купу квитанцій, рахунків і виписок, все це робив по 3−5 разів, оскільки після чергового звернення новий працівник тих підтримок взагалі не розумів хто я такий і чого хочу. Нарешті вирішивши це питання і зробивши 2 оплати, це перестало працювати, звернувшись до потдержу мені запропонували почати процедуру заново! Я отруїв їм їхні ж квитанції про оплату з їхньої ж програми!!! І вони знову загубилися на місяць! Якщо це хоч іноді читає представник банку, передай своїм що я не бажаю вам нічого хорошого і сподіваюся ви працюєте не більше ніж за 5000 грн на місяць. Насправді ви й на 3000 не напрацьовуєте.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 червня 2023, 15:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 червня 2023, 17:18
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми перевірили інформацію стосовно Вашого звернення та дізналися, що на даний момент реквізити для оплати у особистому кабінеті ПУМБ Online уже коректні та співпадають з реквізитами у квитанціях, що Ви надавали, тому Ви можете вільно користуватися даним сервісом. Перепрошуємо за дані незручності та бажаємо Вам гарного вечора!
Проблема вирішена
Serhii Varavin 2 червня 2023, 11:57
Неприємно вражений ситуацією з банком ПУМБ, клієнтом якого я є вже тривалий час. У лютому сплатив остаточний залишок по кредиту (500 грн), який відображався у додатку банку. Через три місяці банк повідомляє, що я маю борг у розмірі 1035.00 грн.
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 червня 2023, 12:33
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 червня 2023, 17:46
Вітаємо, Сергію!

Дякуємо, що зачекали! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці. Бажаємо Вам гарного вечора!
Добрий день, маю кредит в даному банку. Ніразу непросрочувала платіж, але в кінці березня стався прильот на фірму де я првцюю, попрохала про кредитні канікули. Ніхто не пішов на зустріч. Писала в чат. Ніякої реакціїї не має. Почали терорити мою стареньку матір, ви взагалі дотримуєтеся законодавства, ви не маєте права дзвонити моїм родичам.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 травня 2023, 16:26
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
kolvah61 30 травня 2023, 16:42
В мае месяце 2022 г с помощью ПУМБ приобрёл военные облигации на 12 тысяч долларов.При покупке облигаций претензий ко мне не было, но прошол год и при погашении облигаций банк выявил нарушение т. е. государство возвращает деньги за помощь ВСУ, а банк их блокирует.К депозиту в гривне два года притензий не было их тоже заблокировали.Банк прислал письмо с требованием доказать что деньги мои.Мне 62 года эти деньги откладывались в течении 30 лет на староть.Ни одно требование банка о происхождении ссредств подтвердить не могу.На данный момент остался без средств.Прошу ПУМБбанк сообщить когда можно возобновить отношения с банком.У клиентов банков прошу совета как быть
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 травня 2023, 17:36
Вітаємо! Нам прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися та з'ясувати деталі. Просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Про результати перевірки ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
lydmila84 29 травня 2023, 12:48
Банк не виконує Постанову Державного виконавця про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій.
ПУМБ
Відповідь банку
29 травня 2023, 15:02
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
AndronPav 29 травня 2023, 11:13
Більше десяти років мав нібито нормальну взаємовигідну співпрацю з цим банком, останні роки навіть іноді його рекламував своїм знайомим. І ось настали дні величезного розчарування. З зарплатного рахунку раптово було списано банком 1500грн, в квитанції сказано що на погашення якихось прострочених відсотків за овердрафтом від 2012 року!(не користуюсь овердрафтом та закрив його ще в 2014! Ніяких претензій та повідомлень від ПУМБ за всі ці роки не було) Дзвоню на гарячу лінії зі впевненістю що зараз все вирішиться, але там мене дивують ще більше! Кажуть так, ми бачимо що у вас окрім зписаних ще більше тисячі боргу висить! На питання звідки цей борг взявся — запропонували звернутися у відділення. Наступного дня у відділенні молодий хлопець співробітник, теж нічого не розуміючи і блимаючи очима, попросив знов зателефонувати тільки вже в інший відділ по заборгованостям. Там мене попросили почекати і передзвонити через два дні. Через ті самі два дні мені знову спочатку довелось пояснювати що трапилось, поки нарешті там побачили що я вже звертався, але виявилось що нічого поки що не з’ясовано, а чекати треба десять днів! Так от за всі ці «пригоди» я вже витратив чимало часу, сил та нервів, а не почув ще жодного хоч приблизно зрозумілого пояснення, що це таке і хто винен??? То ж єдиний висновок поки що котрий я змушений зробити, то це або в них там працюють якійсь шахрайські схеми, або некомпетенті працівники! А ще звісно мабуть доведеться закривати рахунки в цьому банку і шукати щось краще… Бо довіру вже втрачено.
ПУМБ
Відповідь банку
29 травня 2023, 14:24
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Филипп Мисюренко 28 травня 2023, 20:11
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 33
17-го апреля банк заблокировал все мои счета и деньги, которые на них находились, в связи с процедурой фин.мониторинга. С моей стороны все документы, которые у меня имелись для подтверждения происхождения источника средств я предоставлял в день запроса, на данный момент последний запрос, который я получил от банка был 3-го мая. Я им скинул весь набор документов и с того момента происходит игнор, прихожу в отделение банка — никто ничего не знает, повлиять на процесс никто не может, в тех. поддержке молчат, в переписке с отделом фин. мониторинга отправляют шаблонное сообщение по типу — ваш вопрос находится на рассмотрении, о результатах мы вам сообщим. Я хочу получить свои деньги и закрыть все взаимоотношения с этим банком и никогда больше его услугами не пользоваться, учитывая какой сервис они предоставляют своим клиентам. Ситуация до сих пор не решена, прошло больше месяца.
ПУМБ
Відповідь банку
29 травня 2023, 13:42
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 13 липня 2023, 12:57
Добрий день, Філіпе! Перепрошуємо за затримку! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
MaksimCoX 26 травня 2023, 18:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Любінська, 102
Доброго дня! Маю жахливу ситуацію з даним банком. 11.04.2023 року продавав автомобіль через компанію і компанія мені оплатила кошти на мій картковий рахунок відкритий у банку ПУМБ. Продаж був офіційний з вказанням призначення платежу (за продаж авто згідно ДКП…). Як тільки кошти поступили мені на рахунок від компанії, мені одразу заблокували карту. Я звичайно одразу передзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це фінмон заблокував кошти і що потрібно надати документи про походження коштів. На наступний день я надав у відділенні банку всі необхідні документи які просили (договір, платіжку від компанії і т.д). Документи прийняли на розгляд і сказали очікувати відповіді. Пройшов тиждень, другий відповіді не було. Я знову звернувся у відділення, конкретики знову ж ніякої не отримав. Кожен все по різному говорить. Пройшло ще трохи часу, мені прийшов лист я так зрозумів з відділу фінансового моніторингу що статус мені присвоять протягом 30 днів від моменту коли я надав документи (12.04.2023). Станом на сьогодні вже пройшло 1,5 місяці і я в черговий раз відвідав відділення, де мене просто приголомшили, сказавши що їм відповіли з відділу фін моніторингу, що моя заявка в черзі і регламенту ніякого немає. Тобто вони спокійно користуються моїми коштами, а сума не маленька, і годують мене чеканнями ((((. Просто у мене знайомий у Хмельницькому мав подібну ситуацію, при чому у нього це сталось пізніше ніж у мене, то його питання закрилось через 4 дні. А я дальше в черзі… я щось не до кінця розумію їхню чергу.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 травня 2023, 9:14
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Archibald2023 26 травня 2023, 13:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
При сплаті комуналки через мобільний додаток в продовж двох місяців за тепло (а це майже 4тис гривень) банк відправляв гроши в теплоенерго на рахунок абсолютно іншого користувача (додаток ПУМБ підтягнув в послуги за моєю адресою ІНШОГО ЛІВОГО користувача) там поля незмінні, тобто їх руками внести було неможливо. Помітили коли заборгованісь почала збільшуватись. Ще 09.03.2023 звернувся і у відділення (Київ, Лаврухина,4) персонально до менеджера, написав заяву у віддділенні,і одночасно відправив електронне звернення на електронку банка (Зі скріном і log-файлом). Банк не електронку відповів що чекайте відповіді. Сьогодні 77 діб пройшло. Відповіді нема, повернення нема. Поверніть гроши, це косяк роботи додатка банку… А менеджер мене посилає розбиратись з теплоенерго… А вони тут до чого. Я скористався послугою банку і питання у мене до банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 травня 2023, 13:57
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
Archibald2023 6 червня 2023, 10:38
Ура! ПИТАННЯ ВИРІШЕНО. Кошти повернули! Дякую за вирішення питання. Як би це вирішилось на рівні першого звернення до відділення то взагалі це було би перфектно. Дякую за розуміння і допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Roman2023vic 24 травня 2023, 7:57
Самий найкращий банк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 травня 2023, 8:55
Вітаємо, Романе!

Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Anna1694 23 травня 2023, 11:09
Ніколи не пишу негативні відгуки, але тут не втрималася. Кожного разу, як в системі видно рух коштів по моїй картці, співробітники починають наярювати з пропозиціями кредитів (в моїй багаторічній клієнтській історії немає жодної зацікавленості даною послугою). Це продовжується вже три роки, кожен місяць одне й те саме. Спочатку я ввічливо вислухувала по 20 хв монологу про те, що мені НЕ потрібно і НЕ цікаво, потім стала ігнорувати дзвінки. У травні 2023 дійшло до щоденних дзвінків по два рази, і продовжують дзвонити поки не скінчиться час очікування. Невже не зрозуміло, що клієнту не зручно спілкуватися в такому форматі?! Такою назойливістю відбиваєте все бажання співпрацювати, вважаю це за порушення особистих кордонів! В жодному іншому банку (а я є клієнтом ще дев’яти) немає такого нахабницького просування своїх продуктів.
ПУМБ
Відповідь банку
23 травня 2023, 13:30
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, аби ми могли видалити Ваш номер з бази прозвону клієнтів щодо пропозицій від банку.
Це жах! Була клієнтом десь 3 роки, поповнювала мобільний, інтернет, купувала речі в інтернеті та переводила кошти з карти на карту, знайомим родичам та собі на карти інших банків, все було ок. Заходжу в свій особистий кабінет в квітні цього року, хочу перевести кошти,і що я бачу, пише недостатньо коштів на рахунку, хоча кошти є і не мала сумма, телефоную на гарячу лінію, кажуть зачекати уточнюють потім кажуть рахунок заблокований фін моніторингом банку, я кажу що мені тепер робити, кажуть пишіть на пошту ПУМБ, пишу туди, кажуть щоб надала джерело походження коштів, одразу надаю, кажуть чекати, чекаю тиждень, тиша, пишу що терміново потрібні кошти на лікування, кажуть недостатньо документів, пишу що ще вам потрібно, які саме документи надати, ніякої конкретики, йду до відділення питаю там, кажуть можете надати довідку про доходи свої родичів, я вибачаюсь, а до чого тут мої родичі до мене, відмовляюся, кажу що робити віддайте гроші терміново, кажуть тоді якщо немає документів чекайте на розірвання ділових стосунків з банком, кажу давайте зараз я напишу заяву що не хочу в такому банку обслуговуватись, кажуть, а ви не можете самі закрити рахунок, вам потрібно чекати щоб фін моніторинг вам закрив рахунок. Телефоную на гарячу лінію, кажуть йдіть до відділення ми не займаємося закриттям рахунків, йду до іншого відділення, кажуть фін моніторинг ще їм не відповів, я кажу так, а що чекати, до чого цей цирк, я клієнт прийшла і хочу закрити свій рахунок так як ви мені як надавач послуг не задовольняє те, кажуть ні в даній ситуації треба чекати на відповіді фін моніторингу, кажу ок, скільки треба чекати, ми не знаємо відповідь, кажу чого так довго, кажуть в них завантаженність велика, а мене хіба це повинно хвилювати? Як велика завантаженність то наймайте нових працівників. Кажу що мені робити, що можете порадити, відповідь чекайте, я кажу що чекати кого? Ми нічого зробити не можемо ваше питання на розгляді чекати 30 днів, а може в більше, я кажу ви розумієте що мені терміново потрібні кошти на лікування, кажуть співчуваємо але нічого зробити не зможемо, чекайте. Пишу кожен день на пошту кажуть чекайте, телефоную кожен день на гарячу лінію кажуть чекайте, приходу в відділення кажуть чекайте, чекайте поки банк прокурте ваші кошти як йому потрібно без вашої згоди, то платіть мені відсоток за користування моїми коштами! Вже місяць я чекаю, зайшла в свій особистий кабінет бачу 99999 якусь дивну суму на балансі, пишу на пошту нуль емоцій, пишу в чат бот там наче з дуба впали, знов пішла в відділення кажуть так добре давайте зараз закриємо рахунок і віддамо вам кошти, пів години сиділи, і тут мені відповідь треба чекати відповіді від фін моніторингу щоб можна було забрати кошти! Питаю скільки ще чекати, відповідь ще місяць, я кажу то я вже місяць чекаю, відповідь ну це фін моніторингу це завжди довго. Тобто якщо ви будете помирати і захочете забрати свої кошти, банк просто наплює на вас і буде крутити вашими коштами стільки скільки йому потрібно! Тому моя порада, обходити цей банк стороною, і всі кошти які зберігаєте негайно забрати, бо наморочать вам голову так що ви після цього банку не захоче ні в якому банку тримати кошти! Я так розумію банк Пумб банкрот і таким чином підтримує себе на плаву. Дуже багато подібних відгуків можна побачити про банк ПУМБ, люди по пів року, рік не можуть кошти забрати! А це незаконно, тому-що згідно НБУ заблоковані кошти можуть бути не більше 7 днів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 травня 2023, 21:27
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
MykhailoB 21 травня 2023, 22:13
При спробі реєстрації не підтягуються дані з Дії. Потім після помилки в Діі починається циклічна помилка — ввод номер телефону — введення пароля з СМС — помилка. Яка може бути надійність роботи банку — якщо ще до реєстрації у додатку вже 2 помилки?
ПУМБ
Відповідь банку
22 травня 2023, 12:25
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому просимо Вас, надіслати нам в особисті повідомлення, Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми могли провести внутрішню перевірку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Got 18 травня 2023, 20:13
Маю заборгованість в цій шаразі, виникла вона після початку війни, коли лишилася роботи, до цього часу — сумлінно сплачувала, питань не було.
З’явилася робота та можливість потроху виплачувати кредит. Тут і пропозиція прощення з банку подоспіла.
За домовленістю сплачувала частинами, сподівалася, що все ж таки закрию це питання.
Але, виявилося, що коли ти робиш хоч якісь внески на карту, тебе по 100 разів на день починають діставати колектори цієї контори. Сказати, що це задовбує — це нічого не сказати.
З усіх колекторів лише дві були в адекватні і нормально спілкувалися, інші — використовують скриті погрози, розмова ведеться хамські.
Остання крапля — дзвінок людині похилого віку та доведення її до лікарні.
Враження, що спеціально це спеціально робилося, щоб відбити будь-яке бажання врегулювати питання з кредитом.
Так ось, більше особисто я сплачувати нічого не буду. Оплата заборгованості буде коли будуть виплачені репарації від п…сії.
Ви свого домоглися
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 травня 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату і час дзвінків та номери телефонів, з яких вони були отримані. Це дозволить перевірити якість консультації операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zzzzzzz0701 17 травня 2023, 21:26
Мав кредит в цьому банку, з березня 2022 залишився без роботи. ПУМБ нараховує відсотки, представники спілкуються грамотно та етично без матів залякувань погроз як в інших шарагах. Запропонували закриття кредиту на лояльних умовах за 3 місяці назбирав та закрив. Додаток ПУМБ теж подобається є з чим порівнювати) Взагалі ні одній фінансовій організації гарного відгуку не писав вам 5 зірок. Насамперед за те що працюєте в рамкам закону з великої літери та етнічну повідинку ваших сот рудників. Інші хай беруть приклад! Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 травня 2023, 9:06
Вітаємо!

Щиро дякуємо за співпрацю та за високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 травня 2023, 20:05
Відгук не зарахований (на 19.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
mariupol2023 17 травня 2023, 20:59
Сегодня ПУМБ пробивает очередное дно. Банк обнулил все мои счета на основании договора поручительства, который закончился 26.01.2023 г.! В договоре поручительства четко было указано, что термин действия персональной гарантии оканчивается 26.01.2023, а сегодня 17.05.2023! Если у вашего предприятия есть кредит в ПУМБе и вы давали персональное поручительство, не держите деньги на персональных счетах т.к. банк обнулит счета, когда ему вздумается, в нарушение всех договорных условий и законов Украины. Написала в ПУМБ, чтобы одумались и вернули все на счета обратно в течение 2х дней, далее жалоба в НБУ и если не вернут после этого, тогда суд и требование компенсации из расчета 25% годовых. Персонал считает, что их хозяин Ахметов со всеми порешает, у них протекция в НБУ и на любые жалобы НБУ ответит отпиской. Ну что же, будем посмотреть …
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 травня 2023, 21:28
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в читуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝