×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
PLN | 9.9 | 10.4 |
USD | 42 | 42.7 |
Всі курси банку |
Заблокована карта
Ми передали Ваше звернення на розгляд профільного відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотнім зв'язком.
Написати коментар
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ!
Прошу розблокувати мою картку та повернути мої кошти, а саме 28000грн. Ці кошти мені терміново потрібні на лікування дружини в якої на МРТ діагностували «нейроінфекцію головного мозку». Їй терміново потрібне лікування! У мене кожна хвилина на вагу золота!
Ми вже зафіксували передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося зі зворотніс зв'язком.
Коментарі (12)
Заблокували ПУМБ, а у відділенні кажуть, що не розблокують!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування.
Після детальної перевірки ми виявили, що Ваш рахунок був заблокований Департаментом безпеки нашого банку.
Для розблокування рахунку, просимо Вас звернутись до будь-якого відділення нашого банку аби провести ідентифікацію Ваших особистих даних
З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (2)
достоли просто
так они звонять по 5 раз на день и не понимають что им говоришь
уже просто нервов нету
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Просто ШОК
+ К этому не входит в приложение.
Ми зафіксували Ваше звернення та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
На даний момент, Ваші карткові рахунки та особистий кабінет ПУМБ Online розблоковані. Задля збереження банківської таємниці, деталі ми надали Вам у приватні повідомлення.
Коментарі (8)
Выставили долг на карте 77786000
Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося. Також хочемо зазначити, що якщо в мобільному застосунку ПУМБ Online відображається «-7777», це означає блокування рахунку, а не реальний баланс коштів на рахунку.
Коментарі (6)
Забрали личные и требуют ещо
В результаті технічного збою 27.09. на Ваш рахунок були помилково зараховані кошти. Після врегулювання проблеми, ми здійснили корегування у вигляді списання сум, які дорівнюють сумам помилкового зарахування. Залишок коштів на Вашому рахунку, при цьому, є коректним.
Такі операції не відображаються в Історії операції по рахунку в мобільному застосунку. Для того щоб переглянуту відображення помилково зарахованих та відповідно списаних коштів, необхідно у мобільному застосунку перейти до картки та натиснути «І», в меню обрати «Сформувати виписку» та обрати вересень 2023.
Суми помилкових зарахувань будуть відображені з призначенням платежу- andromeda's transaction
Суми списань будуть відображені з призначенням платежу — Корегув.помил.зарахув….(корегування помилкових зарахувань)
Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість перевірити деталі по рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Коментарі (3)
Заблокировали карту, не возвращают средства.
Месяц назад я не смогла зайти в свое приложение, я сразу обратилась отделение банка, узнать причину и мне говорят ваша карта бала заблокирована, причину мы ещё не знаем, прийдите на следущий день мы всем выясним и скажем вам, нормально так, сотрудники отделение банка не знают причину, на следущий день меня попросили предоставить документы по платежу в 7800 грн, (это была продажа феатного актива на биржи куна) я предоставила все скрины с покупателям, по итогу банк принял и сказал обратиться через неделю, пошла неделя, я бегом в банк, и как вы думаете что банк попросил? Предоставить скрины моего баржевого акаунта, ну конечно же я приставила, сказали ожидайте ещё 3 дня, через три дня я снова в банк, и тут самое интересное, сотрудник банка заявляет что все придрставеные мной документы не подходят и они хотят какой-то файл сделки, на вопрос где его мне взять если на этой биржи такого нету сотрудница просто развела руками, по другому мы вам не чем не поможем. Я обратилась к покупателю и попросила чтоб он обратился в банк видь от него было минимум 2 перевода в один и тот же день, моно банк по которому пришёл возврат сказал, что не кого возврата нету. И вот вывод банк просто не хочет возвращать мои средства, как вам такое?)
А то что нужно бегать в отделение четы бы не каждый день я уже молчу, видь где это видано что сотрудники банка не знают не причин не регламента!
По итогу банк не хочет не закрывать мой счёт не объяснять ту причину почему возврат пришёл только по одной сумме из двух, хотя моно говорит что не кого возврата они не делали.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність обслуговування у відділенні нашого банку. Після перевірки інформації ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Після детальної перевірки ми виявили, що для розблокування рахунку Вам необхідно надати наступні документи:
— Документи підтверджуючі реєстрацію на криптобіржі (Необхідно аби було вказано Ваші ПІБ, номер телефону. е-майл тощо);
— Ордери про проведення продажу криптовалюти;
— Звернення на криптобіржу щодо шахрайства з боку покупця криптовалюти.
Нажаль серед тих документів, які Ви надали нам раніше, відсутній жоден, який би міг ідентифікувати Вас, як продавця криптовалюти.
Надати документи та отримати уточння інформації Ви можете у відділенні банку.
Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва. Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (3)
Заблокували рахунок з коштами !!
І через тиждень мені блокують рахунок після переводу зі СВОЄЇ картки Моно на карту ПУМБ. Між своїми рахунками!!!
Пишу оператору, причину блокування мені не сказали. Взяли електрону адресу і сказали чекати 5 робочів днів. Ні номер звернення нічого не дали!
Вранці дзвоню на горячу лінію, мені кажуть приїхати у відділення і подати заявку на разблокування. Також я хотіла закрити рахунок в цьому банку, нащо мені відповів оператор що я можу це зробити. (по НБУ кошти більше 5 робочих днів не можуть буду заблоковані, також нікто не має право мені не дати подати заявку на закриття рахунку,) приїхавши в відділення меня а) не дали написати заявку на закриття рахунку б) не сказали причину блокування. Більш іншого сказали відповідь причини очікувати до 30 днів!!! До цього моменту, я не можу вивести свої кошти, закрити рахунок в) я повідомила що я ФОП та приїхали зі всіма документами та виписками. Документи ніхто навіть не дивився.
Не рекомендую цей банк! Заблокували мої кошти і не хочуть їх віддавати! Сума 5000 грн, блокування було через переказ 1500 грн ЗІ СВОЄЇ картки! Це просто маячня.
Для перевірки просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, та дати звернення на гарячу лінію. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вас зворотній зв'язок.
Написати коментар
Не повертають власні кошти !!!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, що склалася. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми повернемося зі зворотнім зв'язком, щойно отримаємо результати розслідування
Коментарі (2)
Дистанційне обслуговування рівень 0.
Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).
Хочемо зазначити, що ми сформували довідку про відсутність заборгованості по Вашому картковому рахунку. Довідка буде направлена Укрпоштою з повідомленням за адресою реєстрації.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (3)
Хоч комусь відповіли по суті?
Як зазначали попередньо, Ваше звернення зареєстроване та направлене в роботу відповідального відділу. Ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після завершення повної перевірки на предмет блокування рахунку.
Коментарі (1)
ПУМБ передає данні третім особам
Для перевірки ситуації просимо надіслати в особисті повідомлення ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону, номери, на які надійшли дзвінки, номери, з яких вони на дійшли, а також дату і час їх отримання (по можливості). Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати Вам відповідь за результатами перевірки.
Коментарі (7)
Обмеження 4999,99 і гидотна служба підтримки
Банк ПУМБ за якимось дивом встановив партнерським терміналам (City24, EasyPay) обмеження на денне поповнення у сумі 4999,99 грн, хоча ані в чинному «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні», ані в чинному «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» таких обмежень немає, але ж ми пам’ятаємо, що подібне було до вересня 2021, коли поміняли статтю 14 закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)…»
На електронні листи з вимогою надати нормативне обґрунтування приходять відповіді, що не відповідають по суті:
«У відповідь на Ваше звернення, щодо обмеження суми на поповнення в партнерських терміналах повідомляємо, що ліміт на зарахування на картку в терміналі-партнері EasyPay 4 999,99 грн., це ліміт встановлений Банком.»
«Клієнт може здійснювати поповнення Карткового рахунку особисто або через інших осіб способами, що не суперечать законодавству України та відповідають встановленому режиму рахунку, у валюті Карткового рахунку в готівковій та/або в безготівковій формах.»
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми проведемо перевірку та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосування у своїй діяльності ризик-орієнтовного підходу та вжиття належних заходів з метою мінімізації ризиків.
Перекази коштів, що ініціюються в готівковій формі без відкриття рахунку в межах України на суму, що дорівнює чи перевищує 5000 гривень або суму, еквівалентну зазначеній сумі, в тому числі в іноземній валюті повинні супроводжуватись інформацією про платника та отримувача відповідно до вимог частини першої статті 14 Закону з проведенням її верифікації відповідно до вимог частини другої статті 14 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4.2.6. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право встановити Щоденні ліміти/ Щомісячні ліміти/ Щоквартальні ліміти по Картці або Картковому рахунку, а саме: регламентувати кількість та суми операцій, що здійснюються по Картковому рахунку або за допомогою Картки та/або її реквізитів за визначений період (без додаткового повідомлення Клієнта).
Хочемо зауважити, що відповідно до пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон) вимоги цієї статті не поширюються, зокрема, на здійснення платіжної операції готівкою в межах України на суму, що не перевищує 5 тисяч гривень, за відсутності ознак пов’язаності такої фінансової операції з іншими фінансовими операціями, що в сумі перевищують 5 тисяч гривень.
ПТКС АТ «ПУМБ» налаштовані таким чином, що платіжна операція готівкою, яка не перевищує 5 тисяч гривень, здійснюється без верифікації платника (ініціатора) в частині отримання даних, наведених у пункті 1 частини першої статті 14 Закону.
Водночас, у АТ «ПУМБ» є договори на приймання платежів з деякими фінансовими компаніями, що включені до Реєстру платіжної інфраструктури та мають ліцензію на надання фінансових платіжних послуг (послуги з переказу коштів без відкриття рахунку).
Такими договорами визначаються, зокрема, ліміти на переказ. На разі, контрагенти здійснюють заходи щодо оновлення договірних правовідносин, у тому числі з питань актуалізації лімітів з рахуванням вимог пункту 8 частини дев’ятнадцятої статті 14 Закону.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (9)
Заблокировали все счета и карты ПУМБ
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного департаменту банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Коментарі (17)
Блокируют банк и возвращают деньги мошенникам
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (5)
Ограничение аккаунта из-за «подозрительных операций»
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та вже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми провели перевірку та з’ясували, що обмеження на певні типи операцій за Вашими рахунками було встановлено Банком в автоматичному режимі у зв’язку з підозрілою активністю по рахунках.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 1.1.20 пункту 1.1. частини 1 розділу ІІ Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Банк має право відмовитись від здійснення видаткових операцій за Картковим рахунком Клієнта, зокрема, при наявності підозри, що Клієнт використовує Банк для проведення незаконних операцій або інших підозр чи підстав згідно законодавства з питань фінансового моніторингу.
Крім того, відповідно до підпункту 4.2.19. пункту 4.2. частини 4 розділу І Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб сторони дійшли згоди, що Банк має право у випадках наявності фактів, що діяльність Клієнта та його фінансові операції містять індикатори підозрілості, встановлені Національним банком України встановити обмеження в наданні Клієнту банківських продуктів/послуг, включаючи блокування банківських карток, призупинення надання послуг через Дистанційні канали обслуговування. Такі обмеження можуть тривати до моменту спростування наявних підозр.
(продовження у наступному коментарі)
Коментарі (6)
Банк заблокував кошти без можливості їх повернення
На прохання розпочати процедуру блокування та виведення моїх коштів на мій же рахунок в іншому банку, голос в слухавці відповів, що необхідна лише особиста присутність у відділенні банку, на що я повідомив, що знаходжусь за кордоном і не маю можливості прийти до відділення, але готовий на віртуальний дзвінок
Мені було відмовлено — фактично гроші мої викрадені, так як гарантії того, коли закінчиться війна і чи існуватиме на той час банк, який грабує відкрито людей, ніхто дать не може.
Для чого тоді всі технології, якщо ми не можем під час війни дистанційно вирішувати питання? Навіщо нам такі закони, де банк може легко пограбувати будь яку людину?
Ні в якому разі не довіряйте своїх коштів банку ПУМБ — Вас напевне буде пограбовано.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції щодо користування нашими послугами. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже направили Ваше звернення на розгляд відповідального фахівця і неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання повної інформації.
Коментарі (16)
*** ПУМБ
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Заблокували обліковий записів без пояснення причини.Служба підтримки ніяк не реагує на звернення
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше і уже передали Ваш запит в роботу відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (10)