Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ельвіра Клименко 28 серпня 2023, 19:02
Банк розірвав відносини, не попередив навіть!
На рахунку залишилася велика сума коштів! Знаходжусь за кордоном, зробила генеральну довіреність на свекра, але йому 3 тиждень поспіль кошти не віддають, схиляються на 15 статтю! Надали рахунок іншого банка власника коштів, але все одно перевод відмовляються робити, говорять, щоб власник особисто приїздив в країну і отримував свої кошти! Це жах!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 серпня 2023, 19:51
Вітаємо!

Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.

Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 вересня 2023, 13:22
Вітаємо, Ельвіро!

Після відвідування Вашої довіренної особи до відділення банку, процедура переказу коштів на рахунок в іншому банку була успішно виконана!

Бажаємо гарного дня!
klient2022 24 серпня 2023, 21:05
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 10
В країні вкрай складна ситуація, президент пішов на зустріч Українцям, підписав Закон від 11 квітня 2023 року № 3048-IX де вказано: що фізичні особи — боржники, на кошти яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, можуть здійснювати видаткові операції з поточного банківського рахунку на суму у розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох мінімальних розмірів заробітної плати.
Однак Пумб банк не виконує закон. Державний виконавець направив відповідну постанову, проте пумб банк виконувати її не хоче. Те що вийшов відповідний закон їм байдуже :)) усі цивілізовані банки виконують, а пумб вирішив їм можна не виконувати.
Змушений буду звертатись до міжнародних регуляторів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 серпня 2023, 9:37
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше та уже передали Ваш запит на розгляд відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання резуальтатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 2 вересня 2023, 11:43
Вітаємо, Романе!

Перепрошуємо за очікування, ми уточнили інформацію по Вашому зверненню.

Відповідно до норми п. 3 ч.2 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» від 11.04.2023 № 3048-ІХ (надалі - Закон № 3048-ІХ), - у разі надходження від державного, приватного виконавця постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника для здійснення видаткових операцій банк за визначеним у постанові рахунком здійснює видаткові операції на суму коштів у розмірі, встановленому цим підпунктом.

Відповідно до норми ч.2 ст. 51 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банківські розрахунки проводяться у готівковій та безготівковій формах згідно із правилами, встановленими нормативно-правовими актами Національного банку України.

Відповідно до норми ч.1 ст. 40 Закону України «Про Національний банк України», Національний банк встановлює правила, форми і стандарти розрахунків банків та інших юридичних і фізичних осіб в економічному обігу України із застосуванням паперових та електронних документів, платіжних інструментів та готівки, а також координує організацію розрахунків.

(Продовження у наступному коментарі)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dashlemishko 24 серпня 2023, 19:08
Шахраї 5355280210181770 беруться оплату в інстаграм за товар, а потім не відповідають і нічого не висилають
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 серпня 2023, 9:15
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку. Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Orel1272 22 серпня 2023, 20:18
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 9/17
Прийшов на відділення, щоб отримати кредит на ремонт авто, там працює знайома, взяв кредит, а через 2 дні мої знайомі задають питання про мій кредит, що я взяв кредит, типу грошей немає обслужити авто, і я точно знаю що це моя знайома (працівник відділення)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 серпня 2023, 21:05
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення додаткову інформацію: Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та ім'я фахівчині, яка розголосила банківську таємницю.

Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 24 серпня 2023, 15:16
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали дані для проведення внутрішнього розслідування. Просимо надіслати їх у приватні повідомлення.
Vitaliyklient 21 серпня 2023, 18:48
Довелось мені зробити оплату комунальних платежів через PayHab від ПУМБ банк, тільки я ввів і підтвердив суму і карту з якого з лизало гроші як зразу висвітилося ой щось пішло не так, виникла помилка зверніться до сервісної служби.І тут почалося, телефон не беруть, якщо і дозвонюєся то як взнають привод з якого дзвониш відмахуються що зараз перепідключать на другий відділ і все поколу музика, зарядка для телефону і через 30 хвилин просто вимикається телефон.З десятої спроби я все-таки якось умудрився достукатись до їх горячоі лінії але був шокований відповідью на моє запитання де мої гроші які здихались з моєї картки і як їх повернути-відповідь вони повинні були вже повернутись але опять щось пішло не так і ви зверніться с притензвєю до вашого банку якого ви є власником картки.Короче банк і його сервіс просто шахрайство якесь, не раджу звʼязуватися з ними
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 серпня 2023, 19:53
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від спілкування з нашою службою підтримки. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення дату та суму платежу, а також дату та час дзвінка, щоб ми могли перевірити якість обслуговування та коректність наданої консультації. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 24 серпня 2023, 15:15
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
mpolyanych 21 серпня 2023, 10:37
Зробила замовлення 17.08 на сайті інтернет-магазину через пром-оплату з картки ПУМБ. Оплата пройшла з статусом «Заблоковано». Після чого виявилося, що продавець шахрай і у промі такий магазин не зареєстрований, товар не надіслав. Одразу перетелефонувала на гарячу лінію банку ПУМБ (19.08), але оператор повідомила, що платіж вже пройшов. Статус платежу досі «Заблокований». З боку банку не було зроблено дій, щоб заблоковані кошти не були надіслані продавцеві.
ПУМБ
Відповідь банку
21 серпня 2023, 12:17
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Просимо оперативно зателефонувати на Гарячу лінію банку для подання заяви «Оскарження транзакції». Це дозволить швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
westikanet 20 серпня 2023, 3:38
Отримує передоплату за послугу, після чого не надає послугу, а вказує що кошти не отримав намагаючись збільшити суму переказаної передоплати. Коли розуміє що більше грошей не буде — зникає, не відповідає на повідомлення, послугу не надає, гроші краде.
ПУМБ
Відповідь банку
20 серпня 2023, 12:52
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на Гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Pireev 18 серпня 2023, 16:41
Вже багато часу користуюсь послугами банку ПУМБ. Депозити, видача готівки в валюті, гривня. Ніколи, не по-яких питаннях, не було проблем. Завжди врахують усі побажання. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
18 серпня 2023, 18:49
Вітаємо!

Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Кондрашов 18 серпня 2023, 15:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Уважаемый ПУМБ. Я очень рад, что вчерашнее недоразумение, в вопросе открытия мне кредитной карты, решено положительно. Карта сегодня утром открыта с заявленным лимитом. Приношу свои извинения за некоторые мои резкие выражения в Ваш адрес.
С Уважением
Кондрашов Александр Васильевич.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 серпня 2023, 15:46
Вітаємо! Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви залишилися задоволені нашими послугами.
Проблема вирішена
Александр Кондрашов 17 серпня 2023, 17:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Я клиент ПУМБ много лет. Я доверил банку получать мою пенсию, которую они используют в своих интересах. Открыт депозит. Кредит вместо года погашен досрочно. Хотел открыть новую кредитную карту, (старая «Всё можу») закрыл в июне, мне отказали без объяснения причин.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 серпня 2023, 17:57
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції у користуванні нашими послугами. Хочемо звернути Вашу увагу, що фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням автоматичної статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Причина відмови не розголошується, задля збереження банківської таємниці.

Зауважимо, що Ви можете подати повторну заявку на оформлення кредитного продукту через 30 календарних днів з моменту відмови.

Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Кравченко 17 серпня 2023, 13:55
Додаток не приймає номер особового рахунку, звертався в підтримку, два місяці так і не вирішили, натомість порадили користуватися іншими варіантами оплати.
P. S. За те, щоб я перерахував власні кошти на іншу карту і з неї оплатив хочуть 3% комісії
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 серпня 2023, 16:05
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення назву шаблону, номер рахунку, дату звернення та канал комунікації, через який Ви надсилали звернення. Після отримання результатів перевірки ми надамо Вам зворотній зв'язк.
Полезный комментарий
PUMB 22 серпня 2023, 21:43
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали необхідну інформацію для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Zahar83 14 серпня 2023, 15:45
Сьогодні намагався оплатити посилку на Новій пошті по накладеному платежу, але платіж заблокувався через ліміт на оплату. Звернувся до банку з питанням збільшення ліміту, на що отримав відповідь оператора (є переписка), що цей ліміт встановлено НБУ і дорівнює 700$ і його збільшити не можливо. Попросив надати номер постанови і від якої дати встановлені такі ліміти, на що отримав відповідь, що такі відповіді не надають і по цим питанням звертайтесь в НБУ самостійно. Вирішив додатково дізнатись через інший банк про наявність таких лімітів, там мені подробно відповіли про сервіс накладеного платежу в новій пошті і як він проходить, але сказали, що лімітів від НБУ нема. Додатково подзвонив ще раз в ПУМБ і ще раз уточнив про причини встановлення обмежень і наголосив, що від НБУ таких обмежень нема, після цього оператор зізналась, що це суто їх внутрішній ліміт, вони самі його мені встановили (Виходить, що перший оператор мені нагло врав про НБУ). Тобто НБУ дозволяє, а вони самі вирішили блокувати платежі на новій пошті. Супер сервіс!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 серпня 2023, 16:09
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення час консультації з оператором. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 16 серпня 2023, 17:22
Вітаємо!

Ми провели перевірку консультації фахівцем гарячої лінії нашого банку та дізналися, що він надав некоректну інформацію і з ним уже була проведена пояснювальна бесіда. Перепрошуємо за дану ситуацію та впевнені, що в майбутньому Ви будете отримувати лише якісне обслуговування від нашого банку ПУМБ.

Хочемо звернути Вашу увагу, що оплата накладеного платежу проводиться як «переказ коштів через інший сервіс». На дані операції у нашому банку є встановлений ліміт 700 USD в еквіваленті та 3 операції на добу. На жаль, збільшити даний ліміт немає можливості.
Проблема вирішена
sonatalitravel 14 серпня 2023, 10:58
Приблизно рік користувалася рахунком фізособи у ПУМБ. Кілька днів тому рахунок було заблоковано після зарахування приблизно 3000 грн. за допомогою р2р обміну на біржі Бінанс. Підтримка в Телеграм або іншому месенджері виявилася недоступною, тому що для цього потрібно увійти в застосуное доступ до якого заблокували. Довелося витрачати гроші на роумінг (знаходжуся за кордоном) та дзвонити по телефону. У підтримці телефоном мені сказали, що потрібно прийти у відділення і щось там уточнити (при цьому ніхто не знає що саме). Після мого пояснення, що я перебуваю за кордоном і повертатися найближчим часом не маю наміру, мені порадили написати запит на емейл банку. У відповідь на перший лист мене попросили надати пояснення щодо зарахування коштів на рахунок. Після мого пояснення про Бінанс і про готовність надати скріншоти звідти, мені відповіли, що в такому разі не можуть мені нічим допомогти і мені все одно треба прийти до відділення. Я вже не надіюся на відновлення роботи рахунку, але хоча б поверніть мої гроші!
Хочу додати, що для відкриття рахунку особиста присутність була не потрібна — все робилося онлайн. Тобто, для відкриття рахунку з нуля присутність не потрібна, а для пояснень обов’язково йти до банку!
ПУМБ
Відповідь банку
14 серпня 2023, 12:40
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації та уже передали Ваше звернення у роботу відповідному відділу нашого банку. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 серпня 2023, 18:52
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Artem2728 10 серпня 2023, 8:48
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 9/17
03.08.2023 року звернувся в ПУМБ — для відкриття розр.рахунку для новоствореного ТОВ. Співробітники банку зібрали весь пакет документів, «напарили» картки свого банку — які мені не потрібні, і повідомили що потрібно чекати підтвердження не більше доби. Наступного дня повідомили — що потрібно написати пояснення на Фінмон, чи має відношення підприємство на якому я працював рік тому до моєї ТОВ. Написав + надав документи що ні. Ще наступного дня — попросили надати декларації з зареєстрованого на мене ФОП, я надав! Потім квитанцію про сплату податків, я надав! Потім листочок розрахунку податків моїм бухгалтером — я надав!
Зараз 10.08.2023 рік. Рахунок не відкритий. Стільки гемору — а я ще навіть РАХУНОК НЕ ВІДКРИВ!
Співробітники банку ПУМБ — нанесли моєму підприємству шкоду у вигляді неотриманого доходу і діловій репутації. Так як я одразу після реєстрації — зробив комерційну пропозицію на тендер, та надав відомості про відкритий рахунок, з яким планував працювати. На даний час відкрив поточний рахунок в Приватбанку менше ніж за годину.
Висновки: співробітники банку ПУМБ — не на своєму місці! Всіх підряд клієнтів заганяють в Фінмоніторинг. Відкрити рахунок можливо тільки тим людям, хто ніколи не займався бізнесом!
Якщо ви цінуєте свій час — обходьте дану фінансову установу стороною!!!
Буду скаржитись на дії ПУМБ у встановленому порядку!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 серпня 2023, 9:54
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо Вас надіслати у особисті повідомлення Ваші ПІБ та контакний номер телефону та/або ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 13 серпня 2023, 13:13
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення, щоб у нас була можливість розібратися у даному інциденті.
Проблема вирішена
Денис Дем\'янюк 9 серпня 2023, 20:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 22-В
Маю рахунок фіз особи в ПУМБі. З травня місяця мене почали кошмарити фінмоніторингами. Мій рахунок був більше днів заблокований, ніж доступний…В якийсь момент мені здалось, що ось саме цей фінмон був останнім і я зможу нормально жити з цим банком далі… Кожен місяць приходить нагадування в додатку «оплатіть комуналку, допоможіть країні під час війни…», я зразу платити — картки знову заблоковані, це була середина травня 2023 року. Підтримка каже, що знову я маю надати підтвердження доходів. Знову надаю, але в цей раз вони хотять дані з мого ФОПа, всі мої угоди та рахунки за певний період. Я їм надаю, проходить 2 тижні — нічого. Пишу — треба чекати. Через 4−5 тижнів лист з текстом «Доброго дня. Прийнято рішення щодо припинення ділових відносин. Ви зможете перерахувати кошти на інший банк. Очікуйте додаткової інформації.» Це було 4 червня. До цих пір ніякої інформації, відповідати на мої запити перестали. Офіційний лист, що був зареестрований 03.07 досі без відповіді. З середени травня я не маю доступу до своїх коштів, що порушує всі можливі норми та закони України. Якщо це буде без змін — з наступного тижню я починаю судитися. Але додаток — супер, дуже приклольний, вже місяць в мене на всіх картках — мінус мільярд.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 серпня 2023, 20:51
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше та просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 серпня 2023, 16:30
Вітаємо! Дякуємо, за очікування! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Ilona7 8 серпня 2023, 17:30
у меня есть несколько счетов в банке! 1. как физ лица, 2 как ФОП.

год назад у меня сменилась регистрация места проживания, то, что ранее называлось пропиской и отмечалось в паспорте. на сегодня, в паспорте регистрация (прописка) не отмечается при ее смене, но ЦНАП выдает Вытяг о месте регистрации жительства, т. е. прописки.
как законопослушный гражданин, я предоставила в банк документы, но! сотрудники банка на сктолько бездарны, что не могут этого сделать.
один из ответов: — а наши ребята говорят, что на минфине у вас старый адрес! ваши ребята — это как я понимаю юр отдел, не отличают адрес регистрации ФОП от регистрации физ лица. на минфине в бесплатном доступе указан адрес регистрации ФОП! а не регистрации проживания физ лица.

так вот, ФОП зарегистрирован и продолжает совю регистрацию по тому адресу у меня есть документы позволяющие мне это. а вот физ лицо, обычное у которого депозит физ лица, зарегистрирован и проживает по другому адресу. и когда я звоню на линию поддержки по карте физ лица и меня спрашивают мой адрес регистрации, то это должен быть адрес регистрации согасно Вытяга ЦНАП, а не «наши мальчики говорят» :(как и в депозитном Договоре.
пожалуйста, проведи ликбез ваших непрофессиональных сотрудников. чтобы они исправили на правильные данные.
можете написать мне в личку и я дам телефон личный, чтобы связаться со мной.

ужасная работа сотрудников отделения на Шептицкого 4. во время попытки смены и объяснения, я столкнулась еще и с устным хамством. около 15 лет у меня счета в вашем банке, и ранее всем рекомендовала. сейчас, настолько отвратительное обслуживание и некомпетентное, что никому не порекомендую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 серпня 2023, 18:47
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому вже зафіксували Ваше звернення і неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок пізніше.
Проблема вирішена
Oleh Hello 7 серпня 2023, 0:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 26
Я підключився до інтернет-банкінгу через акцію «Запроси друга». Встановив додаток за посиланням і Банк одразу відкрив мені дебетну карту «всеКартка», і не запропонував відкрити спершу кредитну картку «всеМожу». Виходить так, що за запрошення ніяк не можна відкрити кредитку карту і отримати кешбек 100грн. Тобто в умовах акції прописана умова, яка ніколи не виконується — це схоже на шахрайство, що не гідно такого великого банку.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 серпня 2023, 9:17
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше. Про результати перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок!
Полезный комментарий
PUMB 8 серпня 2023, 11:46
Вітаємо!

Після відкриття дебетоваго рахунку «ВсеКАРТА» в застосунку відбувається перехід до відкриття кредитного рахунку «ВсеМОЖУ Online» і у разі одобрення кредитного ліміта, необхідно здійснити оплату від 100 грн і отримати винагороду як за відкриття кредитної картки. Також оформлення картки не обов’язково здійснювати через мобільний застосунок, за бажанням, Ви можете звернутися до відділення нашого банку для її оформлення.

Просимо в особисті повідомлення надати номер друга, який надіслав Вам реферальне посилання, аби ми могли перевірити інформацію чи коректно були виконані умови по акції.
Проблема вирішена
jjukk 2 серпня 2023, 16:21
Безпідставне блокування додатку та рахунків.
Я надав послугу, отримав квитанцію, а через певний час клієнт подав скаргу, що я ніби шахрай та не надав послугу.
В мене всі докази є, але я не можу їх надіслати через те що додаток заблокований).
У відділені розвели руками, нічим не допомогли, нічого не знають, порадили написать в чат бот, в який я не можу написать, бо додаток заблокований (фейспалм).
Якийсь трешовий банк. За телефонами додзвонився: «їдіть у відділення»… (рукалицо).
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 серпня 2023, 16:51
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату і суму переказу та дату звернення до відділення. Ми розглянемо ситуацію та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком після отримання результатів.
Полезный комментарий
PUMB 4 серпня 2023, 16:39
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Maksim Zaitsev 2 серпня 2023, 2:43
Всем Доброго Дня, Максим г Киев,
Прочитал много отзывов плохих и сильно удивлен, скорее всего написано больше конкурентами банка, Я так думаю Банком пользуюсь бгльше 5 лет, брал кредиты от 30 000 до 50 000 все закрыты досрочно без никаких проблем, есть кредитная карта была на 50 000понизил до 15 000 все работает корректно, переводы работают четко, банк часто выручал в трудную ситуацию когда срочно надо были деньги, а просить близких было стыдно, у меня бабушка получила двохсторонний перелом ребер из-за зрения ее зацепила машина по трассе бабушке 78лет, плохое зрение, банк в тот же день позычил 40 000 и без проблем деньги сразу поступили на карту, Я все отдал с процентами и бабушка вылечилась, все кредиты были только в этом банки в основном телефоны, телевизоры ноутбуки, все кредиты работают на благо, и небольшие проценты, все выплачено и закрыто, сейчас я заграницей в Кишиневе, снял 2000 лей МD списалось с кредитки 4300грн и все корректно, в ближайшее время рассчитаюсь никто никого не блокировал и списаны деньги по нормальному тарифу, часто менял доллары и с ними все в порядке Большое
Спасибо банку
И з плохого только одно, у меня родственники живут в Могилев-Подольску это большой город и там закрывают отделение, верней зделал смарт, а если что-то со счётом всех жителей отправляют в Виницу ближайшее отделение, електричке нет, а автобусом ехать 2.5часа цена за билет 190грн и все только туда, например сменить финансовый номер телефона нельзя надо ехать у Винницу, а у два конца это 400грн, а сколько дедушек и бабушек они могут губить эти финансовые телефоны, короче банк забыл за Могилёв -Подольский, или этот город списали, очень жаль 😔 как только приеду в Киев буду добиваться встречи акционеров что бы вернуть горожанам полноценный банк, спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
2 серпня 2023, 11:44
Вітаємо!

Дякуємо за відгук! Раді що Ви поділилися своїм клієнтським досвідом у нашому банку, а він лише позитивний!

Ми бажаємо зареєструвати Вашу пропозицію щодо відділення в Могилів-Подільському. Саме тому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Полезный комментарий
PUMB 7 серпня 2023, 13:50
Вітаємо!

Наше відділення експрес у м. Могилів-Подільський було відкрито 16.08.2021р. З того часу формат обслуговування не змінювався та хочемо зазначити, що ми не плануємо закривати дане відділення нашого банку ПУМБ.

Зауважимо, що деякі операції недоступні для виконання у такому виді відділень, проте ми взяли до уваги Ваше звернення та розглянемо можливість збільшення його функціоналу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Konstantin8611 1 серпня 2023, 17:46
НЕ рекомендую открывать онлайн карту!!!
Жена открыла карту онлайн для пользования за границей! Так как проживает в другой стране! После 8 операций по карте счет заблокировали!!! И деньги вернуть можно только на территории Украины! Возможности вернуться в Украину НЕТ! Так как документы подались на вид на жительство!!!

Категорически Н Е рекомендую данный банк!!!
ПУМБ
Відповідь банку
1 серпня 2023, 18:53
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось саме таке враження про наш банк. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Проте, задля збереження банківської таємниці, ми можемо розголошувати інформацію лише власнику договору. Саме тому просимо власника договору написати нам у приватні повідомлення для отримання інформації.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝