Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
alionaarisova
Альона Арісова
17 лютого 2023, 13:17
Доброго дня! Звертаюся з питанням закриття заборгованості по картці. Карта моєї мами. Вона проживає на окупованій території, тому самостійго зв'язатися з вами не може. Їй надійшло повідомлення, що при сплаті деякої суми, основний борг буде закритий. Чи дійсно це так? Маю можливість сплатити. В мене є номер рахунку, але лише його недостатньо, має бути ім'я одержувача та його код ЄДРПОУ. Допоможіть, будь ласка.
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2023, 15:47
Вітаємо!Ми пропонуємо прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена у Вашому повідомленні. Для участі слід надати доступну поштову адресу, на яку Банк надішле листа про прощення боргу Укрпоштою. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером 044-290-84-84. При виконанні зазначених умов, впродовж 14 днів банк здійснить прощення та надішле на вказану Вами адресу поштове повідомлення про прощення боргу та закриття кредиту.При погашенні у якості ЄДРПОУ вказується ІПН позичальника, на якого оформлено кредитний договір.
Sonvik75
Sonvik75
9 лютого 2023, 18:12
Наталія, Запоріжжя
Рішенням суду 15 січня 2020 року справа № 331/86/2019 в якому у задоволені позову Публічного акціонерного товариства «Перший Український Міжнародний Банк» про стягнення заборгованості відмовити повністю. Апеляційна скарга на рішення суду не подавалась. Натепер існує необхідність отримати зарплатну картку в ПУМБ чи буде відбуватися автоматичне списання при надходжені коштів? З цим питанням звернулася до відділення банку, пройшло два тижні відповіді немає.
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:21
Вітаємо!Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
savako
Вячеслав Ол
8 лютого 2023, 6:01
Вячеслав
Якщо банк повідомив про розрив з клієнтом відносини 04.10.2022 року
Зараз вже 04.02.2023.
Я маю право закрити рахунки та перерахувати кошти в інший банк?
І як це мені зробити?
У відділенні кажуть чекати.
Поясніть будь лазка як повернути кошти
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:19
Вітаємо!Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
Valerij46
Валерій Чорний
27 січня 2023, 20:19
Валерій
Доброго дня! Я користувався послугами банку ПУМБ більше 20 років, у мене є проблема з моєї картою я не можу з неї зняти особисті мої гроші. Особистий кабінет ПУМБ Онлайн ви теж не можете мені допомогти створити. Я знаходжусь на окупованій території України, виїхати не можу. Одного разу пробував попав під обстріл, повернувся слава Богу додому живим. Чому не можна вирішити моє питання дистанційно по відеодзвонка, електронною поштою або іншим способом? У мене є паспорт, картка, ІНН, фінансовий номер. Чому моєму товаришу у другому банку змогли вирішити подібне питання, а в вашому це неможливо?
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:00
Вітаємо! Перевірили інформацію. Ваш рахунок та картка не заблоковані. Ви можете користуватися власними коштами.Уточніть, будь ласка, яку операцію Ви намагалися виконати з карткою? Зняття готівки з банкомату? Якщо у Вас немає можливості зайти в ПУМБ Онлайн, ми можемо запропонувати Вам альтернативні майданчики для здійснення оплат – сайт PayHub, або сайт ПУМБ. На жаль, для реєстрації в ПУМБ Онлайн потрібно звернутися на відділення.
savako
Вячеслав Ол
9 січня 2023, 9:31
Вячеслав
Якщо банк розриває з клієнтом відносини та заблокував карти. Клієнт має депозит без дострокового розірвання. Чи може банк цей депозит розірвати, щоб закрити рахунки і повернули гроші клієнту
ПУМБ
Відповідь банку
9 січня 2023, 12:34
Вітаємо! Якщо депозит без можливості дострокового розірвання, то переказати кошти на рахунок в іншому банку та закрити рахунок, що прив’язаний до депозиту, можливо лише після завершення строку дії депозиту. Обов’язково потрібно вимикнути функцію автолонгації, якщо така функція увімкнена.
Parti
Parti
5 січня 2023, 11:10
Вітаю! Підкажіть будь ласка, чому кілька днів тому назад на вході у відділення банку ПУМБ закрили табло з курсом валют?
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 16:30
Вітаємо!Була ласка, підкажіть в якому місті та о котрій годині сталася дана ситуація. Ми хочемо розібратися
anatol222
anatol222
5 січня 2023, 10:38
BankID ще працює в ПУМБ? Намагаюсь зайти на потрібний мені ресурс за допомогою BankID. Відбувається перехід на сторінку id.gov.ua де обираю ПУМБ. Далі відкривається apiext.pumb.ua… з qr-кодом. Сканую його, з’являється посилання на mobile-app.pumb.ua/… При переході по цьому посиланню відкривається сторінка з написом 403 Forbidden. І все…
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 16:23
Вітаємо!Уточніть будь ласка через який ресур ви хотіли увійти, ми перевіримо інформацію по даному запиту.
zig4free
zig4free
3 січня 2023, 22:22
Владимир, Одеса
Почему банк находится в списке лучших в «Інтернет-банкінг» со своим приложением ПУМБ online — при не рабочей дистанционной видео верификации? Купили место за сало?

Мой отзыв — который я подкрепил отчетом из приложения ПУМБ-Онлайн — был проигнорирован. На повторный отзыв не было должной реакции. Служба поддержки не захотела разбираться с сабжем — мол инфа утеряна… Как вы там работаете вообще — работаете за еду чтоли?

Да уж неуважительный стиль обращения к банку — ну сами виноваты — сначала игнорируете обращение + я старался помочь банку решить проблему — но банк профакал мое обращение + потом в отделении банка профакал час времени.

Думайте вам нужны клиенты и репутация — или тупо н массу и еду работать дальше будете?
ПУМБ
Відповідь банку
5 січня 2023, 11:17
Вітаємо! Ми активно розвиваємо мобільний додаток і цінуємо зворотній зв'язок від наших клієнтів. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату відправки звітів та електронну адресу, з якої вони були відправлені. Ми обов'язково все перевіримо та в усьому розберемося.
71688037
Александр Рыженков
28 грудня 2022, 18:31
Александр
Пишу от имени своей родственницы, т.к у неё самой нет такой возможности.
Добрый вечер. Обращаюсь к Вам в связи со сложившимися обстоятельствами невозможности погашения кредита. До февраля 2022 года я исправно перечисляла суммы, необходимые для погашения кредита. По причине произошедших событий 24 февраля 2022 г. для меня исключилась возможность продолжать погашение. В настоящее время я проживаю в г. Донецке Донецкой обл. От Вашего банка было получено предложение погасить определенную сумму, чтобы закрыть этот вопрос. Произведя попытку оплаты, увидела другую сумму. Разъясните, пожалуйста, как поступать в этой ситуации.
С уважением и надеждой в помощи в решении вопроса.
ПУМБ
Відповідь банку
2 січня 2023, 12:11
Вітаємо! Актуальну суму можна уточнити, зателефонувавши на гарячу лінію.
Alex19561956
Alex19561956
17 грудня 2022, 11:35
Александр, Энергодар
Как открыть онлайн депозит,, Стальной,, с карты ПУМБ .? На,, старом Пумб-онлайне,, установленном на планшете депозит уже не устанавливается. Новое приложение с Плей маркет не устанавливается на мой планшет. Что делать?
ПУМБ
Відповідь банку
19 грудня 2022, 14:10
Вітаємо! Спробуйте зайти в останню версію ПУМБ Онлайн з мобільного пристрою.Даний депозит можна відкрити до 30 грудня 2022 року.
invest123
invest123
13 грудня 2022, 7:40
invest 123, Донецк
В декабре 2022г закончился депозит. Через мобильное приложение попытался открыть новый. Для входа запрашивается номер карты и cvv-код. Карта закончилась в июне 2021г. Ввел данные этой карты -ответ неверные данные. Пожалуйста, поясните что мне делать. Можно ли продлить действие этой карты. Посетить отделение не могу по возрасту и военных действий.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 14:15
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
invest123
invest123
13 грудня 2022, 7:24
invest 123, Донецк
Если карта закончилась в июне 2021г. Действительна ли она в декабре 2022г.
ПУМБ
Відповідь банку
13 грудня 2022, 12:13
Вітаємо! Ні. Вам потрібно оновити картку.
nazarka52
nazarka52
11 грудня 2022, 22:36
nazar
Скажіть будь ласка донька пересилає матері кожен місяць по 100тис грн(вона за них сплачує податки).так як живе в Миколаїві та знімає житло і нема можливості зберігати ці кошти.Матері повідомили що її картка заблокована.треба підтвердити звідки гроші і для чого будуть використовуватись.У матері і доньки однакові прізвище.це в департаменті фінмоніторінга не можуть розібратися… може треба свідотство про народження.
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:40
Добрий день! У такому випадку потрібно надати документальне підтвердження походження коштів на пошту Банку info@fuib.com.Крім того, на цю пошту можна написати для уточнення, які саме необхідні документи, а також, щоб перевірити статус заявки на розблокування рахунків.
Papigon
Papigon
5 грудня 2022, 15:43
Сергей, Киев
Подскажите пожалуйста, если оформлять пластиковую карту «Всекарта» через приложение, сколько стоит оформление карты, как она высылается пользователю — на почтовое отделение или на почтомат? Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 17:00
Вітаємо! Пластикову картку можна замовити онлайн та забрати у відділенні Банку або у відділенні/поштоматі Нової пошти. Оформлення додаткової картки є безкоштовним. Приблизна вартість доставки — 50 грн.Детальніша інформація у додатку ПУМБ Онлайн, або за посиланням: https://www.pumb.ua/card_bank/vsekarta
Parti
Parti
5 грудня 2022, 9:46
Добрий день! Підкажіть будь ласка, депозит «Сталевий» в умовах є автоматичне продовження? Бо я відкрив кілька таких депозитів в додатку, коли відкриваю деталі по депозиту, там є ползунок для автоматичного продовження, але він у мене не працює.
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 13:47
Вітаємо! Автоматичне продовження по даному депозиту не передбачено.
Papigon
Papigon
25 листопада 2022, 23:27
Сергей, Киев
Подскажите пожалуйста, заканчивается срок действия «ВсеМожу» (я знаю, их продлили до Нового года, но он уже скоро), я до Нового года не буду в отделении, где её оформлял. Можно ли провести переоформление карты на новый срок с пересылкой её, к примеру, «Новой почтой», либо ещё каким-то образом?
Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
26 листопада 2022, 10:09
Вітаємо! Ви можете отримати нову пластикову картку до рахунку у будь-якому відділенні ПУМБ незалежно від того, де був відкритий рахунок. Якщо ж можливість відвідати жодне з наших відділень відсутня, Ви й надалі можете контролювати кошти в мобільному додатку ПУМБ Online безпосередньо, або ж відкривши в ньому віртуальну картку до рахунку «ВсеМожу». Віртуальна картка містить всі дані звичайної пластикової картки — номер картки, термін дії та CVV-код, — що дозволяє без обмежень використовувати її для оплат в інтернеті. Зареєструвавши віртуальну картку в додатку AppleWallet/GPay-Гаманець, Ви також зможете проводити безготівкові оплати з неї з використанням телефону, смарт-годинника, або інших пристроїв, що підтримують функцію безконтакних оплат NFC.
SLYUSAREV1
SLYUSAREV1
21 листопада 2022, 20:39
Здравствуйте. Подскажите, могу ли я получать пенсию на карту вашего банка и как её онлайн оформить?
ПУМБ
Відповідь банку
22 листопада 2022, 11:02
Добрий день! Так, Ви можете звернутися на відділення Банку. Наші спеціалісти допоможуть з цим питанням.
00882274
Сергей Черняк
14 листопада 2022, 0:51
Сергей
Доброго дня! При онлайн оформлении дебетовой виртуальной карты оформляется карта «всеКАРТА» системы Мастеркард, а мне нужна карта системы Виза, т. е. нет выбора платежной системы. Как поступить? Как можно удалить не нужную карту?
ПУМБ
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:55
Добрий день! На жаль, оформляється тільки Мастеркард.Ви можете деактивувати картку в додатку, або звернутися за допомогою до відділення.
0665249408
0665249408
7 листопада 2022, 16:12
Добрый день! Я при оплате коммунального платежа неправильно ввела код и расчётный счёт предприятия. Можно ли исправить ошибку
ПУМБ
Відповідь банку
8 листопада 2022, 9:36
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію. А також уточніть що це був за платіж, і коли він був виконаний?
Nermon
Nermon
7 листопада 2022, 11:17
Дмитро, Харків
Доброго дня. У мене у Вашому банку кредит на квартиру і в листопаді 2022 р. закінчується термін страховки на майно та життя позичальника. Відповідно до кредитного договору мені необхідно щороку його продовжувати, але у Харкові страхові компанії, які акредитовані у вашому банку, не страхують майно, як бути в цьому випадку. Якщо я не продовжу страховку, то відповідно зростуть відсотки за кредитом! Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 12:36
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.7
PLN 11.45 11.8
USD 42 42.6
Всі курси банку