Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Parti
Parti
7 листопада 2022, 10:17
Вітаю! Підкажіть будь ласка, депозит «Сталевий» проценти виплачуються щомісячно чи в кінці строку цього депозита? На сайті ПУМБ не знайшов цієї інформації, там поки немає такого депозиту(
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:33
Вітаємо! По депозиту «Сталевий» періодичність виплати %% відбувається щомісячно.
remonter9
remonter9
3 листопада 2022, 15:41
Олександр, Горностаївка, Херсонська обл.
Доброго дня! На пошту надійшло повідомлення про можливість прощення боргу по кредитній карті. Як довго діє ця програма? Чи необхідно вносити однією сумою борг чи можна декількома? Сам знаходжусь на окупованій території, прошу надати консультацію.
ПУМБ
Відповідь банку
4 листопада 2022, 10:00
Вітаємо!Надішліть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо пропозицію.Дякуємо.
VALDISSS
VALDISSS
31 жовтня 2022, 20:06
Вітаю.Можна вас попросити надати мені довідку з банку по номеру 5355***2990.довідка має містити: номер валюту картки та повні паспортні дані власника картки(ПІБ, дата народження, номер, серія і дата видачі паспорта)Має бути вказана дата видачі довідки та вихідний номер
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2022, 9:45
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Oleks2707
Oleks2707
30 жовтня 2022, 18:50
Скажіть, звертався в банк щоб надали копію кредитного договіру, відмовили, склав заяву, на видачу копії але не впевнений що прийняли. Як можна отримати копію договіру? Договір втраченно у звязку з окупацією міста. В заяві прописано
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:53
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Також уточніть куди і коли Ви надали заяву?
Oleks2707
Oleks2707
30 жовтня 2022, 18:46
Як і казали співробітники банку вніс сумму на картку по пропозиції прошення боргу, вписав адрессу, АЛЕ, ДАЛИ ПИШЕ ВНЕСІТЬ СУММУ. ПІДКАЖІТЬ ЯК БУТИ ДАЛІ
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:54
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, а також номер договору, по якому має відбутися прощення. Ми перевіримо інформацію.
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:34
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:51
ПУМБ як український банк виконує відповідні закони, постанови та розпорядження.
kuzi
kuzi
27 жовтня 2022, 7:02
Геннадий, Запорожье
День добрый.Мне на мобильное приложение пришло сообщение на смену пороля.Но я не хочу его менять (Три месяца назад было то же самое.И я рискнул его поменять.Итог-поход в отделение банка по поводу разблокировки)
1-При игнорировании сообщения не заблокируют ли мне карту?
2-Какие правильные действия и последовательность я должен сделать что бы сменить пароль самому ( вдруг прийдется все же менять )
ПУМБ
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 9:48
Вітаємо!Для додаткового захисту оновлена версія додатку ПУМБ Online пропонує встановити 5-значний код-пароль. У разі, якщо Ви не пам'ятаєте пароль, його можна змінити, натиснувши кнопку «Не пам'ятаю код-пароль». Для більшої зручності після авторизації в додатку Ви також можете налаштувати вхід за біометричними даними (відбиток пальця чи FaceID), обравши «Більше» — «Налаштування» (коліщатко у правому верхньому кутку) — «Вхід за біометрією».
Boleg
Boleg
26 жовтня 2022, 9:25
Олег, Кременчук
Доброе утро, подскажите пожалуйста, по какому курсу на сегодняшний день можно купить доллар под 3 х месячный депозит?
ПУМБ
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 9:41
Вітаємо! Покупка валюти для депозиту «Валютний» відбувається за курсом, вказаним в додатку ПУМБ Online. Для перевірки курсу слід авторизуватися в додатку та обрати «Платежі» — «Обмін валют»
VadimVend2022
VadimVend2022
22 жовтня 2022, 22:02
Вадим Валерьевич Вендаловский, Одесса
Примерно с мая 2021 года пользуюсь услугами банка Пумб.
В основном использовал карту для покупки-продажи криптовалюты.
До апреля 2022 года не было никаких проблем.
И вот в мае 2022 началось:
В связи с большим оборотом по счету за период пользования (2,9 млн грн) банк заблокировал мне и моей жене карты.
При обращении в отделение сотрудники сказали, что для разблокировки нужно предоставить «подтверждающие документы».
Т.к. деньги срочно не были нужны — мы решили открыть военные облигации на 3 месяца, чтоб помочь армии и заработать немного денег на процентах.
Сотрудник заверил, что после окончания срока военных облигаций — деньги можно снять в полном объеме с процентами.
Такую же информацию мне подтвердили на горячей линии.
Мы открыли военные облигации 07.06.2022, прошло 3 месяца, снова обратились в отделение с целью снять всю сумму с процентами, предварительно позвонив на горячую линию, где нас заверили, что сумму до 100 тыс грн можно снять в кассе.

08.09.2022 сотрудники ответили, что деньги вернутся на карту автоматически и возможности выдать деньги в кассе нет, т.к. карты заблокированы.

Автоматического возврата мы ждали до 12.09, однако терпение лопнуло и мы снова обратились в отделение.
Как оказалось на этот раз, для возврата нужно, чтоб сотрудник нажал какую-то кнопку и деньги будут зачислены на карту. И вот, спустя 5 дней сотрудники это сделали и деньги оказались у меня на карте.

Для разблокировки карты я предоставил документ о заработной плате (справку ОК 7) с момента начала трудовой деятельности.
Доход за вычетом налогов составил примерно 1 млн грн. Как мне казалось, этой суммы более чем достаточно, для подтверждения платежеспособности клиента.
Однако нет, сюрпризы продолжились. Финансовый мониторинг заявил, что я должен предоставить документы на сумму ОБОРОТА в 2.9 млн грн.
Мои доводы о том, что заблокировано всего 100 тыс грн, а я предоставил по
ПУМБ
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:39
Вітаємо! Необхідно очікувати закінчення військового стану, тому що Ви не надали необхідний пакет документів.Які ще Вам потрібно надати документи, Ви можете уточнити, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Mihei24
Mihei24
14 жовтня 2022, 16:24
Валентин, Рубежное
Вітаю. Мою картку з моїми особистими грошима заблокували та в особистому кабінеті виставили форму для заявки на розблокування. Я все зробила, прікріпила документ та відправила, але вже більше ніж 7 днів банк ніяк не реагує. До оператора я додзвонитися не можу. Постійно відповідає робот. Представники банку, відреагуйте на мою заявку!!!
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 9:19
Вітаємо!Будь ласка, відправте нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дату заповнення форми. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам взоротній зв'язок.
hitman2701
hitman2701
13 жовтня 2022, 15:32
Євгеній, слідчий, Миколаїв
Надайте, будь ласка, контактні дані та електронну адресу представництва вашого банку з питань виконання ухвал слідчих суддів про тимчасовий доступ до інформації про рух грошових коштів. Повідомте про режим роботи такого відділу 14.10.2022 року
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 10:26
Вітаємо!Звернення з питань виконання ухвал про тимчасовий доступ до інформації приймаються у письмовому вигляді (лист) за адресою: вул. Андріївська 4, Київ, 04070, Україна, ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК.
savako
Вячеслав Ол
6 жовтня 2022, 14:31
Вячеслав
Добрый день, мне пришло сообщение что банк розриває ділові відносини.
Могу ли я купить облигации на те деньги которые не прошли финансовый мониторинг?
ПУМБ
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 18:01
Вітаємо!Така можливість відсутня.
NikSNikS
NikSNikS
1 жовтня 2022, 22:39
Николай
Здравствуйте.
Банк не собирается, случайно, по причине военных действий вернуть нормальный доступ к личному кабинету — с ПК? Хотя бы старым клиентам. Я читал в обсуждениях ответ банка, что благодаря всеобщему помешательству на смартфонах пумб-онлайн теперь после 3х месячного перерыва с ПК недоступен, а для новых клиентов недоступен с ПК вообще. Но приобретать смартфон у меня нет ни желания, ни возможности — так же, как нет возможности прийти в отделение банка, поскольку нахожусь на территории где не действует в настоящий момент юрисдикция Украины. И покинуть её в данное время не могу из-за родных преклонного возраста — потом обратно не пустят ни с той стороны, ни с этой. Но даже если взять у кого-то смартфон — там для регистрации приложения пумб-онлайн с вероятностью 103% потребуется смс подтверждение на прописанный в договоре мобильный номер, а украинские мобильные операторы тут не работают… Почему-то… А у меня остались определённые финансовые обязательства (в том числе — и перед ПУМБом). И у людей передо мной тоже. И хотелось бы как минимум получить представление, что вообще там творится с моими счетами, особенно с кредитным. А альтернатива — обращаться к работающим здесь, скажем так, «серым финансистам» — вот у них почему-то проблем с доступом к любым клиентским счетам в украинских банках нет… Но нет и никаких гарантий их порядочности. Ну и как быть? «Забить» на всё, как в ситуации с Крымом восемь лет назад прозвучало — «катайтесь наздоровье»?
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 11:48
Вітаємо! У веб-версії ПУМБ Online припинилася підтримка сервісів з оплати та переказів. Проте, клієнти й надалі можуть контролювати рух коштів за своїми рахунками.Якщо ж Ви не були активним користувачем веб-версії й наразі у Вас відсутній доступ до неї, то можемо порекомендувати наступне: для здійснення оплат Ви можете скористатися сайтом PayHub; для уточнення інформації по рахункам, Ви можете зателефонувати до нас на гарячу лінію, або написати у будь-яку із соціальних мереж.
59465401
Андрей Андрей
23 вересня 2022, 22:38
Андрей
Превысил оборот по физ.карте 400т, карту закрыли. Остались деньги на карте, в течении какого срока вы должны вернуть остаток средств
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 10:27
Вітаємо! Для розблокування рахунку Вам необхідно надати документи, що підтверджують надходження коштів. Після перевірки нашими фахівцями, рахунок буде розблоковано, і Ви зможете скористатися коштами.
Leviafann
Leviafann
20 вересня 2022, 14:30
Підкажіть, будь ласка, чи є можливість відправляти SWIFT перекази через ПУМБ Онлайн? Чи тількі можливість отримати? І де можна подивитись тарифи на переказ і на отримання?
ПУМБ
Відповідь банку
20 вересня 2022, 15:51
Вітаємо! Ви можете подати заявку на відправку SWIFT на нашому сайті: https://www.pumb.ua/service/swift.Також там Ви можете подивитися тарифи та можливі обмеження.
Papigon
Papigon
19 вересня 2022, 20:54
Сергей, Киев
Добрый день. Моя карта «все можу» ПУМБ сроком действия до сентября 2022. Смогу быть в отделении, где я я её получал, только в октябре. Каким образом можно пролонгировать действие карты?
ПУМБ
Відповідь банку
20 вересня 2022, 9:43
Вітаємо! Термін дії всіх карток ПУМБ подовжується автоматично до кінця року.
azalozinska777
azalozinska777
10 вересня 2022, 1:30
Татьяна , Боярка
Я выплачиваю кредит 12000, погасила его уже до 7000, всегда плачу обязательный платеж. Почему обязательный платеж у меня не уменьшается, а увеличивается с каждым месяцем. Денег больше с кредитной суммы я не беру (где то уже с полгода). В прошлом месяце у меня был обязательный платеж 380 грн, в этом — уже 480. С такими темпами мне кредит не погасить. Теперь я понимаю людей, которые забивают на это и не платят ничего. Сейчас война, и так трудно выжить…
ПУМБ
Відповідь банку
12 вересня 2022, 10:11
Вітаємо! Для того, щоб ми могли перевірити інформацію, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону.
00769726
00769726
2 вересня 2022, 11:21
Підкажіть будь ласка, яка мінімальна сумма купівлі ОВДП зараз в ПУМБ і чи є якісь комісії?
ПУМБ
Відповідь банку
3 вересня 2022, 10:10
Вітаємо! Номінальна вартість однієї облігації складає 1000 гривень, комісія при проведенні угоди – 0%.
sonick4
sonick4
1 вересня 2022, 13:09
Моно
Користуючись пумб онлайн при переказі коштів з привата на пумб комісія є? Чи вона складає 0.5% як заявлено в приваті?
ПУМБ
Відповідь банку
1 вересня 2022, 16:34
Вітаю! З даного питання потрібно звертатись до банку відправника.
Yaroslava221
Yaroslava221
30 серпня 2022, 14:44
Яся
Чи можу я на свій рахунок отримувати зарплатню в Європі в євро валюті?
І розраховуватися як в євро магазинах так і в Україні?
Якщо мені зарплата прийде 500 євро, то вона не переводяться в гривню?
ПУМБ
Відповідь банку
31 серпня 2022, 12:18
Вітаємо!Так якщо карта оформлена в євро, можна отримувати кошти Через SWIFT переказ

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.2
PLN 10 10.5
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.2
PLN 10 10.5
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ