Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Parti
Parti
5 грудня 2022, 9:46
Добрий день! Підкажіть будь ласка, депозит «Сталевий» в умовах є автоматичне продовження? Бо я відкрив кілька таких депозитів в додатку, коли відкриваю деталі по депозиту, там є ползунок для автоматичного продовження, але він у мене не працює.
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2022, 13:47
Вітаємо! Автоматичне продовження по даному депозиту не передбачено.
Papigon
Papigon
25 листопада 2022, 23:27
Сергей, Киев
Подскажите пожалуйста, заканчивается срок действия «ВсеМожу» (я знаю, их продлили до Нового года, но он уже скоро), я до Нового года не буду в отделении, где её оформлял. Можно ли провести переоформление карты на новый срок с пересылкой её, к примеру, «Новой почтой», либо ещё каким-то образом?
Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
26 листопада 2022, 10:09
Вітаємо! Ви можете отримати нову пластикову картку до рахунку у будь-якому відділенні ПУМБ незалежно від того, де був відкритий рахунок. Якщо ж можливість відвідати жодне з наших відділень відсутня, Ви й надалі можете контролювати кошти в мобільному додатку ПУМБ Online безпосередньо, або ж відкривши в ньому віртуальну картку до рахунку «ВсеМожу». Віртуальна картка містить всі дані звичайної пластикової картки — номер картки, термін дії та CVV-код, — що дозволяє без обмежень використовувати її для оплат в інтернеті. Зареєструвавши віртуальну картку в додатку AppleWallet/GPay-Гаманець, Ви також зможете проводити безготівкові оплати з неї з використанням телефону, смарт-годинника, або інших пристроїв, що підтримують функцію безконтакних оплат NFC.
SLYUSAREV1
SLYUSAREV1
21 листопада 2022, 20:39
Здравствуйте. Подскажите, могу ли я получать пенсию на карту вашего банка и как её онлайн оформить?
ПУМБ
Відповідь банку
22 листопада 2022, 11:02
Добрий день! Так, Ви можете звернутися на відділення Банку. Наші спеціалісти допоможуть з цим питанням.
00882274
Сергей Черняк
14 листопада 2022, 0:51
Сергей
Доброго дня! При онлайн оформлении дебетовой виртуальной карты оформляется карта «всеКАРТА» системы Мастеркард, а мне нужна карта системы Виза, т. е. нет выбора платежной системы. Как поступить? Как можно удалить не нужную карту?
ПУМБ
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:55
Добрий день! На жаль, оформляється тільки Мастеркард.Ви можете деактивувати картку в додатку, або звернутися за допомогою до відділення.
0665249408
0665249408
7 листопада 2022, 16:12
Добрый день! Я при оплате коммунального платежа неправильно ввела код и расчётный счёт предприятия. Можно ли исправить ошибку
ПУМБ
Відповідь банку
8 листопада 2022, 9:36
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію. А також уточніть що це був за платіж, і коли він був виконаний?
Nermon
Nermon
7 листопада 2022, 11:17
Дмитро, Харків
Доброго дня. У мене у Вашому банку кредит на квартиру і в листопаді 2022 р. закінчується термін страховки на майно та життя позичальника. Відповідно до кредитного договору мені необхідно щороку його продовжувати, але у Харкові страхові компанії, які акредитовані у вашому банку, не страхують майно, як бути в цьому випадку. Якщо я не продовжу страховку, то відповідно зростуть відсотки за кредитом! Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 12:36
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Parti
Parti
7 листопада 2022, 10:17
Вітаю! Підкажіть будь ласка, депозит «Сталевий» проценти виплачуються щомісячно чи в кінці строку цього депозита? На сайті ПУМБ не знайшов цієї інформації, там поки немає такого депозиту(
ПУМБ
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:33
Вітаємо! По депозиту «Сталевий» періодичність виплати %% відбувається щомісячно.
remonter9
remonter9
3 листопада 2022, 15:41
Олександр, Горностаївка, Херсонська обл.
Доброго дня! На пошту надійшло повідомлення про можливість прощення боргу по кредитній карті. Як довго діє ця програма? Чи необхідно вносити однією сумою борг чи можна декількома? Сам знаходжусь на окупованій території, прошу надати консультацію.
ПУМБ
Відповідь банку
4 листопада 2022, 10:00
Вітаємо!Надішліть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону ми перевіримо пропозицію.Дякуємо.
VALDISSS
VALDISSS
31 жовтня 2022, 20:06
Вітаю.Можна вас попросити надати мені довідку з банку по номеру 5355***2990.довідка має містити: номер валюту картки та повні паспортні дані власника картки(ПІБ, дата народження, номер, серія і дата видачі паспорта)Має бути вказана дата видачі довідки та вихідний номер
ПУМБ
Відповідь банку
1 листопада 2022, 9:45
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
Oleks2707
Oleks2707
30 жовтня 2022, 18:50
Скажіть, звертався в банк щоб надали копію кредитного договіру, відмовили, склав заяву, на видачу копії але не впевнений що прийняли. Як можна отримати копію договіру? Договір втраченно у звязку з окупацією міста. В заяві прописано
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:53
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Також уточніть куди і коли Ви надали заяву?
Oleks2707
Oleks2707
30 жовтня 2022, 18:46
Як і казали співробітники банку вніс сумму на картку по пропозиції прошення боргу, вписав адрессу, АЛЕ, ДАЛИ ПИШЕ ВНЕСІТЬ СУММУ. ПІДКАЖІТЬ ЯК БУТИ ДАЛІ
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:54
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, а також номер договору, по якому має відбутися прощення. Ми перевіримо інформацію.
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:34
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
ПУМБ
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 11:51
ПУМБ як український банк виконує відповідні закони, постанови та розпорядження.
kuzi
kuzi
27 жовтня 2022, 7:02
Геннадий, Запорожье
День добрый.Мне на мобильное приложение пришло сообщение на смену пороля.Но я не хочу его менять (Три месяца назад было то же самое.И я рискнул его поменять.Итог-поход в отделение банка по поводу разблокировки)
1-При игнорировании сообщения не заблокируют ли мне карту?
2-Какие правильные действия и последовательность я должен сделать что бы сменить пароль самому ( вдруг прийдется все же менять )
ПУМБ
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 9:48
Вітаємо!Для додаткового захисту оновлена версія додатку ПУМБ Online пропонує встановити 5-значний код-пароль. У разі, якщо Ви не пам'ятаєте пароль, його можна змінити, натиснувши кнопку «Не пам'ятаю код-пароль». Для більшої зручності після авторизації в додатку Ви також можете налаштувати вхід за біометричними даними (відбиток пальця чи FaceID), обравши «Більше» — «Налаштування» (коліщатко у правому верхньому кутку) — «Вхід за біометрією».
Boleg
Boleg
26 жовтня 2022, 9:25
Олег, Кременчук
Доброе утро, подскажите пожалуйста, по какому курсу на сегодняшний день можно купить доллар под 3 х месячный депозит?
ПУМБ
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 9:41
Вітаємо! Покупка валюти для депозиту «Валютний» відбувається за курсом, вказаним в додатку ПУМБ Online. Для перевірки курсу слід авторизуватися в додатку та обрати «Платежі» — «Обмін валют»
VadimVend2022
VadimVend2022
22 жовтня 2022, 22:02
Вадим Валерьевич Вендаловский, Одесса
Примерно с мая 2021 года пользуюсь услугами банка Пумб.
В основном использовал карту для покупки-продажи криптовалюты.
До апреля 2022 года не было никаких проблем.
И вот в мае 2022 началось:
В связи с большим оборотом по счету за период пользования (2,9 млн грн) банк заблокировал мне и моей жене карты.
При обращении в отделение сотрудники сказали, что для разблокировки нужно предоставить «подтверждающие документы».
Т.к. деньги срочно не были нужны — мы решили открыть военные облигации на 3 месяца, чтоб помочь армии и заработать немного денег на процентах.
Сотрудник заверил, что после окончания срока военных облигаций — деньги можно снять в полном объеме с процентами.
Такую же информацию мне подтвердили на горячей линии.
Мы открыли военные облигации 07.06.2022, прошло 3 месяца, снова обратились в отделение с целью снять всю сумму с процентами, предварительно позвонив на горячую линию, где нас заверили, что сумму до 100 тыс грн можно снять в кассе.

08.09.2022 сотрудники ответили, что деньги вернутся на карту автоматически и возможности выдать деньги в кассе нет, т.к. карты заблокированы.

Автоматического возврата мы ждали до 12.09, однако терпение лопнуло и мы снова обратились в отделение.
Как оказалось на этот раз, для возврата нужно, чтоб сотрудник нажал какую-то кнопку и деньги будут зачислены на карту. И вот, спустя 5 дней сотрудники это сделали и деньги оказались у меня на карте.

Для разблокировки карты я предоставил документ о заработной плате (справку ОК 7) с момента начала трудовой деятельности.
Доход за вычетом налогов составил примерно 1 млн грн. Как мне казалось, этой суммы более чем достаточно, для подтверждения платежеспособности клиента.
Однако нет, сюрпризы продолжились. Финансовый мониторинг заявил, что я должен предоставить документы на сумму ОБОРОТА в 2.9 млн грн.
Мои доводы о том, что заблокировано всего 100 тыс грн, а я предоставил по
ПУМБ
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 9:39
Вітаємо! Необхідно очікувати закінчення військового стану, тому що Ви не надали необхідний пакет документів.Які ще Вам потрібно надати документи, Ви можете уточнити, написавши на пошту Банку info@fuib.com.
Mihei24
Mihei24
14 жовтня 2022, 16:24
Валентин, Рубежное
Вітаю. Мою картку з моїми особистими грошима заблокували та в особистому кабінеті виставили форму для заявки на розблокування. Я все зробила, прікріпила документ та відправила, але вже більше ніж 7 днів банк ніяк не реагує. До оператора я додзвонитися не можу. Постійно відповідає робот. Представники банку, відреагуйте на мою заявку!!!
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 9:19
Вітаємо!Будь ласка, відправте нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та дату заповнення форми. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам взоротній зв'язок.
hitman2701
hitman2701
13 жовтня 2022, 15:32
Євгеній, слідчий, Миколаїв
Надайте, будь ласка, контактні дані та електронну адресу представництва вашого банку з питань виконання ухвал слідчих суддів про тимчасовий доступ до інформації про рух грошових коштів. Повідомте про режим роботи такого відділу 14.10.2022 року
ПУМБ
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 10:26
Вітаємо!Звернення з питань виконання ухвал про тимчасовий доступ до інформації приймаються у письмовому вигляді (лист) за адресою: вул. Андріївська 4, Київ, 04070, Україна, ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК.
savako
Вячеслав Ол
6 жовтня 2022, 14:31
Вячеслав
Добрый день, мне пришло сообщение что банк розриває ділові відносини.
Могу ли я купить облигации на те деньги которые не прошли финансовый мониторинг?
ПУМБ
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 18:01
Вітаємо!Така можливість відсутня.
NikSNikS
NikSNikS
1 жовтня 2022, 22:39
Николай
Здравствуйте.
Банк не собирается, случайно, по причине военных действий вернуть нормальный доступ к личному кабинету — с ПК? Хотя бы старым клиентам. Я читал в обсуждениях ответ банка, что благодаря всеобщему помешательству на смартфонах пумб-онлайн теперь после 3х месячного перерыва с ПК недоступен, а для новых клиентов недоступен с ПК вообще. Но приобретать смартфон у меня нет ни желания, ни возможности — так же, как нет возможности прийти в отделение банка, поскольку нахожусь на территории где не действует в настоящий момент юрисдикция Украины. И покинуть её в данное время не могу из-за родных преклонного возраста — потом обратно не пустят ни с той стороны, ни с этой. Но даже если взять у кого-то смартфон — там для регистрации приложения пумб-онлайн с вероятностью 103% потребуется смс подтверждение на прописанный в договоре мобильный номер, а украинские мобильные операторы тут не работают… Почему-то… А у меня остались определённые финансовые обязательства (в том числе — и перед ПУМБом). И у людей передо мной тоже. И хотелось бы как минимум получить представление, что вообще там творится с моими счетами, особенно с кредитным. А альтернатива — обращаться к работающим здесь, скажем так, «серым финансистам» — вот у них почему-то проблем с доступом к любым клиентским счетам в украинских банках нет… Но нет и никаких гарантий их порядочности. Ну и как быть? «Забить» на всё, как в ситуации с Крымом восемь лет назад прозвучало — «катайтесь наздоровье»?
ПУМБ
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 11:48
Вітаємо! У веб-версії ПУМБ Online припинилася підтримка сервісів з оплати та переказів. Проте, клієнти й надалі можуть контролювати рух коштів за своїми рахунками.Якщо ж Ви не були активним користувачем веб-версії й наразі у Вас відсутній доступ до неї, то можемо порекомендувати наступне: для здійснення оплат Ви можете скористатися сайтом PayHub; для уточнення інформації по рахункам, Ви можете зателефонувати до нас на гарячу лінію, або написати у будь-яку із соціальних мереж.
59465401
Андрей Андрей
23 вересня 2022, 22:38
Андрей
Превысил оборот по физ.карте 400т, карту закрыли. Остались деньги на карте, в течении какого срока вы должны вернуть остаток средств
ПУМБ
Відповідь банку
26 вересня 2022, 10:27
Вітаємо! Для розблокування рахунку Вам необхідно надати документи, що підтверджують надходження коштів. Після перевірки нашими фахівцями, рахунок буде розблоковано, і Ви зможете скористатися коштами.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 43.9
PLN 9.6 10.1
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ