Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Eberhardt
Eberhardt
29 травня 2023, 21:57
Еберхардт, Житомир
Хочу повідомити про шахрайство в якому замішані Лацина Тетьяна Володимирівна, Лацина Юрій А. та Лацина Єлизавета Юріївна. Ці особи створюють нові акаунти в твітер, роблять деяке число репостів-дописів, а після цього публікують прохання грошової допомоги на різні потреби — на лікування котів, дітей, військових. Як доказ вони прикріплюють фотографії, але справа в тім, що всі ці фотографії їм не належать. Також вони підписуються різними іменами, але як реквізит для переказу прикладають картки, власниками яких є вищезгадані Лацини.
https://twitter.com/weaponismymood/status/1656432176261373952

Картки ПУМБ, які були замішані в зборах:
5355280017519586
5355085025748329
5355280017519586
ПУМБ
Відповідь банку
30 травня 2023, 11:47
Вітаємо! Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Unit12
Unit12
19 травня 2023, 14:06
Добрий день, чи можливо отримати переказ Western union від мижнародної організації WFP за допомогою застосунку Пумб-онлайн на свій рахунок? Багаточисельні спроби не дали результату. Застосунок оновлений, термін дії переказу дійсний, MTCN код, сумму грн., країну відправника отримав у повідомленні. Звернення на гарячу лінію не вирішили мою проблему. Маю сумнів, що до рядків введення «Ім'я» та «Прізвище відправника» — відправник юр.особа. Фаівець гарячої ліниії рекомендував вводити WFP та WFP відповідно. Прошу роз'яснити чи працює сервіс отримання міжнародного переказу WU онлайн належним чином. Дякую за відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
20 травня 2023, 9:12
Вітаємо!Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Illja
Illja
18 травня 2023, 16:43
Illia, Рівне
Чи можливо отримати пластикову картку в відділенні банку, якщо є електронна, з тими всіма однаковими даними?
ПУМБ
Відповідь банку
19 травня 2023, 9:13
Вітаємо! Ви можете одержати пластик до віртуального рахунку, проте йому буде присвоєний інший індивідуальний номер картки.
Vlad8lamp
Vlad8lamp
17 травня 2023, 14:12
Владислав
Доброго дня!
Чи можу я скористатись програмою прощення кредиту, якщо знаходжусь закордоном?
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2023, 19:07
Вітаємо! Ми пропонуємо програму прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена в повідомленні. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу Укрпоштою. При заповненні адреси для отримання листа на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt, Ви можете додатково надати Вашу електронну адресу через кому, для можливості отримання дублікату листа в електронному вигляді, але зазначення поштової адреси є обов'язковою умовою для можливості закриття кредиту. Якщо Ви не зможете надати поштову адресу, умови програми не будуть вважатися виконаними і Банк не зможе закрити кредит за кредитною картою.
VladHurtovoy
VladHurtovoy
12 травня 2023, 18:02
Vlad
Хочу оплатити інтернет послугу, приходить тільки перевірка карти від GOOGLE «TEMPORARY HOLD cc@google.com IE на 0 грн, після цього оплата не проходить та пише:
Что-то пошло не так…
Транзакция отклонена банком
ПУМБ
Відповідь банку
12 травня 2023, 20:29
Вітаємо! Ми бажаємо перевірити інформацію стосовно даної транзакції, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Illja
Illja
5 травня 2023, 5:32
Illia, Рівне
Маю діджитал карту. Як мені підключити споввщення по операціям на електронну пошту, а не смс через оператора?
ПУМБ
Відповідь банку
7 травня 2023, 14:28
Вітаємо! Користувачі мобільного додатку ПУМБ Online отримують PUSH-сповіщення про рух коштів по рахунку в мобільному додатку, решта клієнтів отримує стандартні СМС-повідомлення. Переадресація повідомлень на електронну адресу не здійснюється.
Ludmila1957H
Ludmila1957H
3 травня 2023, 11:17
Если моя бабушка находится заграницей, могу ли я как ее ближайший родственник обратится вместо нее в банк
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:57
Вітаємо! Третя особа може отримати доступ до рахунку клієнта банку на підставі нотаріально завіреної довіреності.
zig4free
zig4free
1 травня 2023, 19:35
Владимир, Одеса
Почему банк не устраивает КЭП (дия подпись — смарт ИД и т.п.) для подтверждения закрытия счета?
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:56
Вітаємо! Наразі повне закриття рахунку відбувається лише у відділенні банку з міркувань захисту клієнтів від можливості шахрайських дій.
Ulman
Михаил Ульман
24 квітня 2023, 12:49
Я ошибочно совершил перевод с приложения на карту моно банка и для того что бы вернуть деньги мне нужен полный номер карты но не нагорячей линии не в отделении это мне не предоставили а в моно банке просят номер карты или номер счёта но полный а у меня только первые 6 и последнии 4 номера карты. Помогите ускорить процес и решить данную проблему!
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2023, 13:05
Вітаємо! В системі ПУМБ Online недоступний для перегляду повний номер картки одержувача в іншому банку. Ви можете лише переглянути повні реквізити Вашої картки, натиснувши на неї в додатку, обравши «і» в нижньому правому кутку, та натиснувши по рядку з номером картки. Ви можете оскаржити переказ, виконаний з Вашого рахунку ПУМБ, звернувшись до нашого найближчого відділення.
ValentunaS
Олена Михалевич
6 квітня 2023, 16:29
Валентина, м.Бердянськ
Доброго дня, я клієнт ПУМБу та знаходжусь на окупованій території, хочу для призначення пенсії надати заяву про виплату пенсії або грошової допомоги до Пенсійного фонду України, що передбачено п.8 постанови КМУ 1596, але в застосунку ПУМБ можливо отримати лише реквізити для поповнення картки, що не підходить для ПФУ. Чи можу я онлайн отримати таку заяву. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
10 квітня 2023, 20:45
Вітаємо, Валентино! Формат заяви до Пенсійного фонду України вимагає наявність мокрої печатки. У зв'язку з цим не може бути надана через віртуальні канали комунікації.
anatol222
anatol222
31 березня 2023, 10:34
Заканчивается срок действия Всекарта привязанной к зарплатному проекту. Есть ли возможность ее перевыпуска без посещения отделения банка?
ПУМБ
Відповідь банку
31 березня 2023, 14:34
Вітаємо! Власники дебетових рахунків, що передбають випуск картки Mastercard World PayPass Debit Instant Issue та у яких до рахунку відкрито не більше однієї пластикової картки, можуть замовити пластикову картку з доставкою на Нову Пошту у мобільному додатку ПУМБ Online. Доставка відбувається на поштомат або відділення Нової Пошти на підконтрольній території України. Також ми автоматично подовжуємо термін дії карток до кінця травня 2023 року. До завершення терміну дії картки Ви можете додати її до електронного гаманця Apple Pay/Google Pay, що дозволить і надалі користуватися нею після закінчення терміну дії (окрім операцій, що вимагають вводу терміну дії картки). Також в мобільному додатку ПУМБ Online Ви можете відкрити до рахунку віртуальну картку з усіма реквізитами (номер, термін дії, CVV-код) без випуску пластикової картки.
Alik2013
Alik2013
21 березня 2023, 22:26
Олександр
Доброго вечора. Мене мобілізовано до ЗСУ, документи було надано до банку, відсотки припинені, але кожного дня дзвонять мені та моїм близьким, ще в питають де я, а також кожного разу кажуть що нічого не знають що я мобілізован. Згідно закону Про споживче кредитування не взаємодіяти за власною ініціативою із споживачем, який у передбачений цим пунктом спосіб повідомив про свою належність до захищеної категорії або щодо належності якого до захищеної категорії у передбачений цим пунктом спосіб повідомили близькі особи такого споживача, його представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію. Питання чому лише пумб банк так себе поводить, ще колекторами погрожують, до 24 лютого простроченої заборгованості не було. Прошу відповісти. Також всі розмови записані моїми близькими. Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
23 березня 2023, 21:58
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, за можливості — дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходили.
foxfox
foxfox
19 березня 2023, 20:06
Новая Каховка
Як людині змінити номер тел\\вайбер з тимчасово окупованої території?
(доступ до фін номеру відсутній — немає зв! язку українського, до Вайбер за цим номером теж немає доступу, є тільки ВатсАп). Контакт-центр направляє до відділення? Яким чином отримати доступ до своїх коштів?
ПУМБ
Відповідь банку
20 березня 2023, 12:28
Вітаємо! В цілях захисту коштів та особистої інформації клієнтів, зміна фінансового номеру телефону відбувається лише у відділенні банку. Для альтернативного доступу, у разі відсутності мобільного зв'язку СМС з кодами підтвердження автоматично перенаправляються на Viber, встановлений на фінансовий номер телефону. Для використання цієї функції клієнт має бути підписаним на чат-бот ПУМБ у Viber з фінансового номеру телефону.
66650415
66650415
11 березня 2023, 18:04
Київ
Будт ласка, Скажіть мені, як клієнту Вашго банку узнати про стан свого депозиту в Вашому банку, причому не по телефону, а по електронній пошті??? Щиро дякую за відповідь наперед.
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2023, 16:15
Вітаємо! Ви можете отримати інформацію, написавши на нашу електронну адресу info@fuib.com.
66650415
66650415
11 березня 2023, 12:05
Як до Вас звертатись вкладнику віідносно конкретного стану його депозиту в Вашому відділенні, причому не по телефону, а по електронній пошті ???
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:32
Вітаємо!Поставити питання щодо Ваших договірів Ви можете на ел.пошті: info@fuib.com або в чат-підтримці в Telegram, Viber, Facebook, Instagram.
TataAda
TataAda
9 березня 2023, 13:03
Вітаю! Підкажіть, як можна до вас зателефонувати з-за кордону? Все, що є на сайті та знайдене в пошуку в інтернеті, не працює, номери просто скидаються. Довго не проходить платіж з мого рахунку на мою ж картку.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:30
Вітаємо! Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Derkach5819
Derkach5819
6 березня 2023, 18:45
Ярослава
Добрий день. Думаю у цей важкий час для українців отримувати декілька звінків та смс про сплату заборгованості, погрозу колекторами можна заробити інфаркт. До 24,02,2022 платила вчасно. Наразі плачу скільки можу. Людяність для банку не аргумент. А вихід який або продовжувати оплату по мірі можливостей аба обявляти процес банкрутства. Підкажіть правильне рішення для банку і для мене. Офіційного листа відправлю в офіс.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 22:07
Вітаємо! Ми не нараховуємо штрафи та підвищені відсотки за прострочену заборгованість у період дії воєнного стану та у 30-денний строк після дня його припинення. По можливості просимо оплачувати платежі вчасно, щоб зменшити фінансове навантаження у майбутньому.
Vadossssss
Vadossssss
2 березня 2023, 9:37
Черкассы
Шановні скажіть будь ласка, який ліміт на зняття готівки і на поповнення у вашого внутрішнього фінмону?
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 17:25
Вітаємо! Ліміт на внесення готівки складає 400 000 грн накопичувально за календарний місяць. Ліміт на зняття готівки складає еквівалент 100 000 грн на добу для зняття готівки в межах України, та 12 500 грн на тиждень (з понеділка по неділю) — для зняття за кордоном.
Ludmila1957H
Ludmila1957H
24 лютого 2023, 15:55
Приехала в Польшу с оккупированной территории, нет доступа к пумб онлайн, как открыть доступ расчета картой заграницей
ПУМБ
Відповідь банку
25 лютого 2023, 9:16
Вітаємо! З міркувань безпеки, доступ для розрахунків за кордоном можна активувати в ПУМБ Online, або звернувшись на нашу гарячу лінію. Для розблокування додатку ПУМБ Online слід натиснути «Не пам'ятаю код-пароль» при вході, або звернутися на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
fyyf18102010
fyyf18102010
22 лютого 2023, 15:49
Наталья, Holysov
Доброго дня! коли закінчується депозит у гривнях я можу з картки зняти не в гривнях, а в доларах? що для цього требо?
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 16:46
Вітаємо!Ви можете зняти кошти в гривні, та при наявності валюти в касі обміняти гривню на доллар.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку