ПУМБ гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 43.9 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Коментарі (1)
Але це не правда. Я не можу здійснюівати покупки у торговельно-сервісній мережі та інтернет-магазині. Ця можливість в мене заблокована, як і всі інші операції в банкінгу.
Чуму в мене повне блокування? І чому банк надає неправдиву інформацію?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
У мого батька був депозит та рахунок у Сбербанку Росiї на момент лiквiдацiї у 2022 роцi.
Відшкодування коштів вкладникам проводиться через відділення банків-агентів Фонду, підключених до Автоматизованої системи виплат Фонду. У цьому перелiку ПУМБ. Підкажіть будь ласка, чи дійсно ПУМБ виплачує кошти та куди треба звертатися?
Дякую!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Не знайшов відповідного пункту.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Немецкий банк отправил запрос ПУМБу на возврат средств.
Ответа нет. ПУМБ уже заблокировал средства. В результате и возврата денег нет и я не могу пользоваться средствами.
Подскажите пожалуйста, как получить доступ к деньгам?
Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. На данный момент нахожусь за пределами Украины, возможности приехать в Украину нет.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
05.07.2023 я оформил заявление на чарджбэк на странице https://www.pumb.ua/pos-internet с подробным описанием ситуации, а также прикрепил скриншоты, подтверждающие мои утверждения в заявлении (БПК [#772724]).
07.07.2023 я получил «стандартную отписку» от info@fuib.com. Специалист, по всей видимости, невнимательно прочитал мое заявление и не ознакомился с прикрепленными скриншотами, либо не ознакомился с ними вовсе. После прочтения ответа стало ясно, что он не соответствует излагаемому в заявлении.
07.07.2023 я ответил на «стандартную отписку», указав на ошибку и уточнив цель моего заявления.
11.07.2023 я направил очередное письмо на info@fuib.com, так как на предыдущее ответ не получил.
13.07.2023 в очередной раз я попросил info@fuib.com дать ответы на предыдущие запросы и удовлетворить мою просьбу.
17.07.2023 в ходе звонка на номер +380 (50) 290 72 90 я так и не смог получить интересующую меня информацию, т. к. не дождался ответа сотрудника, который обрабатывает жалобы на долгую отработку заявление:)
И так, внимание, вопрос: когда будет удовлетворено заявление БПК [#772724]?
Написати коментар
Знаходжусь за кордоном, зайшла значна сума коштів 6 липня до обіду. Після 14 години я вже не зміг потрапити у застосунок та розраховуватися картою Apple Pay. Додзвонитися до підтримки не можу. Як відновити доступ в додаток?
Написати коментар
2 липня я в мобільному застосунку PUMB online обрав категорію кешбека від партнерів «MOYO 3% на всі товари» на поточний місяць. В цей же день зробив замовлення на moyo.ua, яке оплатив на сайті власною кредитною картою всеМОЖУ (обирав спосіб оплати «картою VISA/Mastercasrd на сайті»). Вибор категорій кешбека від партнерів я робив ДО оплати замовлення. В історії операцій оплата відображається «Покупка LIQPAY*MOYO DNIPRO UA -1048.00 ₴». Замовлення я отримав у відділенні «Нової Пошти» 4 липня. Проте кешбек на цю оплату не нарахований.
Чи можу я дізнатись, чому не було нараховано винагороду за операцію, яка відповідає вимогам кешбек-програми? Або, якщо це технічна помилка, отримати нарахування?
Коментарі (2)