Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
79221830
Vitalii Kuznetsov
6 липня 2023, 18:24
Vitalii
Вітаю!

Знаходжусь за кордоном, зайшла значна сума коштів 6 липня до обіду. Після 14 години я вже не зміг потрапити у застосунок та розраховуватися картою Apple Pay. Додзвонитися до підтримки не можу. Як відновити доступ в додаток?
ПУМБ
Відповідь банку
6 липня 2023, 19:09
Вітаємо! Відповіли на Ваше запитання у приватних повідомленнях.
Brindisi
Brindisi
5 липня 2023, 8:44
Brindisi, Київ
Добрий день.

2 липня я в мобільному застосунку PUMB online обрав категорію кешбека від партнерів «MOYO 3% на всі товари» на поточний місяць. В цей же день зробив замовлення на moyo.ua, яке оплатив на сайті власною кредитною картою всеМОЖУ (обирав спосіб оплати «картою VISA/Mastercasrd на сайті»). Вибор категорій кешбека від партнерів я робив ДО оплати замовлення. В історії операцій оплата відображається «Покупка LIQPAY*MOYO DNIPRO UA -1048.00 ₴». Замовлення я отримав у відділенні «Нової Пошти» 4 липня. Проте кешбек на цю оплату не нарахований.

Чи можу я дізнатись, чому не було нараховано винагороду за операцію, яка відповідає вимогам кешбек-програми? Або, якщо це технічна помилка, отримати нарахування?
ПУМБ
Відповідь банку
5 липня 2023, 10:15
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
valeriicrypto
Валерка Котовский
1 липня 2023, 14:59
Валерка, Планета
Добрый день
Вопрос представителям банка PumbВ общем счёт я открыл недавно в пумб, почитал комментарии клиентов, кто ненавидит криптовалюту, кто ещё чего.
И встал вопрос, банк пумб против покупки\\продажи на криптовалютных биржах?
Для открытости для банка, стоит писать примечания к переводу *покупка валюты\\криптовалюты?
Далее, все те кого заблокировал финмон банка, нарушили лимит оборота 400 т в месяц?
(Ведь по указу НБУ если на счёте лимит оборота в мес превыш 400к, банк может блок дать и потребовать подтвердить доход)
Банк не может блокировать клиента из-за чьих то жалоб, к примеру я продал Пете доллар\\криптодоллар, мебель или ещё чего, он переводит мне на карту деньги, а потом звонит в банк говорит что ничего никому не продавал, у него деньги украли, кто прав в этой ситуации?
И да ещё одно, на сайте НБУ, они сами рекламируют продажу Е — гривня, как украинскую криптовалюту, так что ненавистники бирж, скорее просто тёмное село, при каждой продаже, бирже платиться налог, так что там более чем открыто, но жаль что банки тёмные пока что…
Жду ответы от представителя Пумб:)
Единственный косяк нашёл в приложении, отправка денег срабатывает со 2го раза, первый тех ошибка, возврат денег, второй проходит перевод норм
ПУМБ
Відповідь банку
4 липня 2023, 16:05
Вітаємо!Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.
lanina1
lanina1
28 червня 2023, 13:13
Сергій, Харків
Згідно виписки банку, банк нараховує відсотки на відсотки за користування кредитною карткою. Поясніть, будь ласка, на якій підставі.
ПУМБ
Відповідь банку
28 червня 2023, 18:19
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
ValentunaS
Олена Михалевич
23 червня 2023, 22:31
Олена, м.Бердянськ
Вітаю, чи можливо отримати КЕП у ПУМБ фізичній особі, яка є клієнтом банку та перебуває на тимчасово окупованій території (тобто не має змоги звернутись до відділення або прийняти дзвінок) через мобільний застосунок ПУМБ онлайн для того щоб скористатися ним для подання документів через веб портал ПФУ, якщо так, то як саме це зробити. Якщо ні, то тоді як взяти КЕП фізичній особі? Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
26 червня 2023, 17:07
Вітаємо! На даний момент КЕП для фізичних осіб ми не випускаємо, проте найближчим часом така можливість планується. Слідкуйте будь ласка за новинами нашого банку. Бажаємо Вам гарного вечора!
maximbudyka
maximbudyka
19 червня 2023, 11:24
Максим, Київ
Підкажить будь ласка ПУМБ дозволяє операциії «quasi cash»? Я маю на увазі, якщо я відкрию валютний рахунок, я зможу поповнити свий рахунок за кордоном в дозволенних НБУ межах (до 100 тис грн в еквіваленті)?
ПУМБ
Відповідь банку
19 червня 2023, 15:36
Вітаємо! Перекази P2P та квазікеш дозволені з валютних рахунків. Місячний ліміт до 100 тисяч гривень в еквіваленті.
Repot
Константин Слободянюк
15 червня 2023, 17:01
Константин, Запорожье
Утерял 2 платежные карты, посредством каких действий можно убрать их со своего андроид приложения Вашего банка
ПУМБ
Відповідь банку
16 червня 2023, 16:49
Вітаємо! Картки перестають відображатися в мобільному додатку ПУМБ Online після завершення їхнього терміну дії. Також Ви можете звернутися до найближчого відділення ПУМБ, щоб достроково анулювати картки та видалити їх з додатку.
Eberhardt
Eberhardt
29 травня 2023, 21:57
Еберхардт, Житомир
Хочу повідомити про шахрайство в якому замішані Лацина Тетьяна Володимирівна, Лацина Юрій А. та Лацина Єлизавета Юріївна. Ці особи створюють нові акаунти в твітер, роблять деяке число репостів-дописів, а після цього публікують прохання грошової допомоги на різні потреби — на лікування котів, дітей, військових. Як доказ вони прикріплюють фотографії, але справа в тім, що всі ці фотографії їм не належать. Також вони підписуються різними іменами, але як реквізит для переказу прикладають картки, власниками яких є вищезгадані Лацини.
https://twitter.com/weaponismymood/status/1656432176261373952

Картки ПУМБ, які були замішані в зборах:
5355280017519586
5355085025748329
5355280017519586
ПУМБ
Відповідь банку
30 травня 2023, 11:47
Вітаємо! Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій.
Unit12
Unit12
19 травня 2023, 14:06
Добрий день, чи можливо отримати переказ Western union від мижнародної організації WFP за допомогою застосунку Пумб-онлайн на свій рахунок? Багаточисельні спроби не дали результату. Застосунок оновлений, термін дії переказу дійсний, MTCN код, сумму грн., країну відправника отримав у повідомленні. Звернення на гарячу лінію не вирішили мою проблему. Маю сумнів, що до рядків введення «Ім'я» та «Прізвище відправника» — відправник юр.особа. Фаівець гарячої ліниії рекомендував вводити WFP та WFP відповідно. Прошу роз'яснити чи працює сервіс отримання міжнародного переказу WU онлайн належним чином. Дякую за відповідь.
ПУМБ
Відповідь банку
20 травня 2023, 9:12
Вітаємо!Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Illja
Illja
18 травня 2023, 16:43
Illia, Рівне
Чи можливо отримати пластикову картку в відділенні банку, якщо є електронна, з тими всіма однаковими даними?
ПУМБ
Відповідь банку
19 травня 2023, 9:13
Вітаємо! Ви можете одержати пластик до віртуального рахунку, проте йому буде присвоєний інший індивідуальний номер картки.
Vlad8lamp
Vlad8lamp
17 травня 2023, 14:12
Владислав
Доброго дня!
Чи можу я скористатись програмою прощення кредиту, якщо знаходжусь закордоном?
ПУМБ
Відповідь банку
17 травня 2023, 19:07
Вітаємо! Ми пропонуємо програму прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена в повідомленні. Важливою умовою є надання поштової адреси доступної для листування, за якою Ви зможете отримати повідомлення від Банку про прощення боргу Укрпоштою. При заповненні адреси для отримання листа на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt, Ви можете додатково надати Вашу електронну адресу через кому, для можливості отримання дублікату листа в електронному вигляді, але зазначення поштової адреси є обов'язковою умовою для можливості закриття кредиту. Якщо Ви не зможете надати поштову адресу, умови програми не будуть вважатися виконаними і Банк не зможе закрити кредит за кредитною картою.
VladHurtovoy
VladHurtovoy
12 травня 2023, 18:02
Vlad
Хочу оплатити інтернет послугу, приходить тільки перевірка карти від GOOGLE «TEMPORARY HOLD cc@google.com IE на 0 грн, після цього оплата не проходить та пише:
Что-то пошло не так…
Транзакция отклонена банком
ПУМБ
Відповідь банку
12 травня 2023, 20:29
Вітаємо! Ми бажаємо перевірити інформацію стосовно даної транзакції, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Illja
Illja
5 травня 2023, 5:32
Illia, Рівне
Маю діджитал карту. Як мені підключити споввщення по операціям на електронну пошту, а не смс через оператора?
ПУМБ
Відповідь банку
7 травня 2023, 14:28
Вітаємо! Користувачі мобільного додатку ПУМБ Online отримують PUSH-сповіщення про рух коштів по рахунку в мобільному додатку, решта клієнтів отримує стандартні СМС-повідомлення. Переадресація повідомлень на електронну адресу не здійснюється.
Ludmila1957H
Ludmila1957H
3 травня 2023, 11:17
Если моя бабушка находится заграницей, могу ли я как ее ближайший родственник обратится вместо нее в банк
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:57
Вітаємо! Третя особа може отримати доступ до рахунку клієнта банку на підставі нотаріально завіреної довіреності.
zig4free
zig4free
1 травня 2023, 19:35
Владимир, Одеса
Почему банк не устраивает КЭП (дия подпись — смарт ИД и т.п.) для подтверждения закрытия счета?
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:56
Вітаємо! Наразі повне закриття рахунку відбувається лише у відділенні банку з міркувань захисту клієнтів від можливості шахрайських дій.
Ulman
Михаил Ульман
24 квітня 2023, 12:49
Я ошибочно совершил перевод с приложения на карту моно банка и для того что бы вернуть деньги мне нужен полный номер карты но не нагорячей линии не в отделении это мне не предоставили а в моно банке просят номер карты или номер счёта но полный а у меня только первые 6 и последнии 4 номера карты. Помогите ускорить процес и решить данную проблему!
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2023, 13:05
Вітаємо! В системі ПУМБ Online недоступний для перегляду повний номер картки одержувача в іншому банку. Ви можете лише переглянути повні реквізити Вашої картки, натиснувши на неї в додатку, обравши «і» в нижньому правому кутку, та натиснувши по рядку з номером картки. Ви можете оскаржити переказ, виконаний з Вашого рахунку ПУМБ, звернувшись до нашого найближчого відділення.
ValentunaS
Олена Михалевич
6 квітня 2023, 16:29
Валентина, м.Бердянськ
Доброго дня, я клієнт ПУМБу та знаходжусь на окупованій території, хочу для призначення пенсії надати заяву про виплату пенсії або грошової допомоги до Пенсійного фонду України, що передбачено п.8 постанови КМУ 1596, але в застосунку ПУМБ можливо отримати лише реквізити для поповнення картки, що не підходить для ПФУ. Чи можу я онлайн отримати таку заяву. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
10 квітня 2023, 20:45
Вітаємо, Валентино! Формат заяви до Пенсійного фонду України вимагає наявність мокрої печатки. У зв'язку з цим не може бути надана через віртуальні канали комунікації.
anatol222
anatol222
31 березня 2023, 10:34
Заканчивается срок действия Всекарта привязанной к зарплатному проекту. Есть ли возможность ее перевыпуска без посещения отделения банка?
ПУМБ
Відповідь банку
31 березня 2023, 14:34
Вітаємо! Власники дебетових рахунків, що передбають випуск картки Mastercard World PayPass Debit Instant Issue та у яких до рахунку відкрито не більше однієї пластикової картки, можуть замовити пластикову картку з доставкою на Нову Пошту у мобільному додатку ПУМБ Online. Доставка відбувається на поштомат або відділення Нової Пошти на підконтрольній території України. Також ми автоматично подовжуємо термін дії карток до кінця травня 2023 року. До завершення терміну дії картки Ви можете додати її до електронного гаманця Apple Pay/Google Pay, що дозволить і надалі користуватися нею після закінчення терміну дії (окрім операцій, що вимагають вводу терміну дії картки). Також в мобільному додатку ПУМБ Online Ви можете відкрити до рахунку віртуальну картку з усіма реквізитами (номер, термін дії, CVV-код) без випуску пластикової картки.
Alik2013
Alik2013
21 березня 2023, 22:26
Олександр
Доброго вечора. Мене мобілізовано до ЗСУ, документи було надано до банку, відсотки припинені, але кожного дня дзвонять мені та моїм близьким, ще в питають де я, а також кожного разу кажуть що нічого не знають що я мобілізован. Згідно закону Про споживче кредитування не взаємодіяти за власною ініціативою із споживачем, який у передбачений цим пунктом спосіб повідомив про свою належність до захищеної категорії або щодо належності якого до захищеної категорії у передбачений цим пунктом спосіб повідомили близькі особи такого споживача, його представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію. Питання чому лише пумб банк так себе поводить, ще колекторами погрожують, до 24 лютого простроченої заборгованості не було. Прошу відповісти. Також всі розмови записані моїми близькими. Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
23 березня 2023, 21:58
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, за можливості — дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходили.
foxfox
foxfox
19 березня 2023, 20:06
Новая Каховка
Як людині змінити номер тел\\вайбер з тимчасово окупованої території?
(доступ до фін номеру відсутній — немає зв! язку українського, до Вайбер за цим номером теж немає доступу, є тільки ВатсАп). Контакт-центр направляє до відділення? Яким чином отримати доступ до своїх коштів?
ПУМБ
Відповідь банку
20 березня 2023, 12:28
Вітаємо! В цілях захисту коштів та особистої інформації клієнтів, зміна фінансового номеру телефону відбувається лише у відділенні банку. Для альтернативного доступу, у разі відсутності мобільного зв'язку СМС з кодами підтвердження автоматично перенаправляються на Viber, встановлений на фінансовий номер телефону. Для використання цієї функції клієнт має бути підписаним на чат-бот ПУМБ у Viber з фінансового номеру телефону.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ