Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Львів, вул. Мирослава Скорика, 17
Адреса:
Львів, вул. Мирослава Скорика, 17
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Petman
8 вересня 2023, 21:21
Суть проблеми, якщо коротко: 07.09.2023р. я звернувся в одне із відділення банку ПУМБ, щоб відкрити там кредитну картку «Все можу онлайн», з кредитним лімітом до 30 тис грн (для початку вибрав такий ліміт собі), на сайті банку вказано що до 30 тис грн. відкривають кредитну лінію без проблем (не потрібно довідок про доходи і ТД… Ну і відмовили без вагомої на це причини в відкритті кредитної картки, хоча я вказав їм свій дохід до 15 тис грн плюс в мене рахунки в інших банках є(який в рази перевищує їхній кредитний ліміт), але це не суть…Я спитав оператора який відкривав кредитну картку причину відмови в оформленні на що відповіли що в мене борги якісь видумані ними, низький кредитний рейтинг і все в цьому руслі, просто не захотіли чи ще щось, це явно якась не компетентність працівників цього відділення, оператор ще казала банк має право відмовити в обслуговуванні без причини, на цю репліку я відповів ну скажіть хоч одну причину щоб не відкривати кредитну картку мені, відповідь оператора це банківська таємниця і повторяла мені це ще раза два на мої питання про причини відмови, такого я ще ніде не бачив в інших банках без проблем мені відкривали кредитні картки з лімітами 50−75к, а тут відмовили в 30к (мінімальна сума по кредитній картці «все можу»), плюс ще питали моб.номер керуючого компанії де я працюю, це взагалі то приватний номер людини який розголошувати я не маю права стороннім особам, одним словом задавали питання не по темі плюс так і не видали мені кредиту, напевне треба було просити 500 гривень кредитного ліміту, і сказали аж через місяць звернутися повторно, я все розумію банки страхуються і так далі, але хоча б причину називайте в відмові відкритті кредитної картки, а не просто типу фраз: це банківська таємниця, ми вправі вам її не говорити, або яка мінімальна сума кредитного ліміту у вас по картці могли б повідомити у відділенні на місці
Коментарі (7)
Ответ банка
9 вересня 2023, 9:27
Вітаємо!
Нам шкода, що даний випадок залишив у Вас негативні враження. Остаточне рішення про схвалення кредитного ліміту приймає комп'ютерний алгоритм після автоматичного аналізу Ваших даних, поданих у заяві. На рішення впливає багато факторів. Інформація про причини відмови складає банківську таємницю та не розголошується. У разі відмови клієнт може подати наступну заявку на кредитування через 30 календарних днів.
Нам шкода, що даний випадок залишив у Вас негативні враження. Остаточне рішення про схвалення кредитного ліміту приймає комп'ютерний алгоритм після автоматичного аналізу Ваших даних, поданих у заяві. На рішення впливає багато факторів. Інформація про причини відмови складає банківську таємницю та не розголошується. У разі відмови клієнт може подати наступну заявку на кредитування через 30 календарних днів.
У мене є договір (від 2019р) про відкриття банківської скриньки у АТ «ПУМБ» у відділенні м. Львів, вул. Чайковського 17. Договір був дійсний до березня 2022. В зв’язку із початком війни в Україні, мені довелось терміново покинути країну, не розірвавши договір з АТ «ПУМБ» і не повернувши ключ від скриньки.
Станом на сьогодні я не можу повернутись в Україну, а якщо продовжуватиметься війна, не зможу цього зробити і в найближчому майбутньому, для того аби передати працівникам відділення ключ. Уповноважена працівниця банку повідомила на мій запит, що з червня банк має намір стягувати з мене якимось чином пеню.
Проте я хочу закрити договір та повернути ключ, який фізично знаходиться у мого чоловіка. Про це я неоднократно повідомляла представникам банку по месенджеру + електроні листи, які залишаються без уваги. Доручення на чоловіка немає оформленого.
Прошу повідомити яким чином розв’язати дану ситуацію. Чи можу я передати якимось чином, будучи закордоном, уповноваження своєму чоловіку закрити мій договір та повернути АТ «ПУМБ» ключ та закрити договір.
Коментарі (4)
Станом на сьогодні я не можу повернутись в Україну, а якщо продовжуватиметься війна, не зможу цього зробити і в найближчому майбутньому, для того аби передати працівникам відділення ключ. Уповноважена працівниця банку повідомила на мій запит, що з червня банк має намір стягувати з мене якимось чином пеню.
Проте я хочу закрити договір та повернути ключ, який фізично знаходиться у мого чоловіка. Про це я неоднократно повідомляла представникам банку по месенджеру + електроні листи, які залишаються без уваги. Доручення на чоловіка немає оформленого.
Прошу повідомити яким чином розв’язати дану ситуацію. Чи можу я передати якимось чином, будучи закордоном, уповноваження своєму чоловіку закрити мій договір та повернути АТ «ПУМБ» ключ та закрити договір.
Ответ банка
17 травня 2022, 12:05
Вітаємо, Світлана Володимирівна!
В даному випадку потрібно оформити довіреність на ім'я Вашого чоловіка, якщо Ви не плануєте найближчим часом повернення в Україну, рекомендуємо звернутися до консульства для її оформлення.
В даному випадку потрібно оформити довіреність на ім'я Вашого чоловіка, якщо Ви не плануєте найближчим часом повернення в Україну, рекомендуємо звернутися до консульства для її оформлення.
Клієнтом ПУМБа я є вже близько 15-ти років, але його кредитними продуктами ще ні разу не користувався.Точніше — колись давно була картка з овердрафтом, але я ним так ні разу і не скористався. Тепер вирішив спробувати їхню кредитну карту «Все можу». Чим вона приваблива? Як на мене. то більшість кредитних карток діляться на два типи — ті, які орієнтовані на використання безготівкових кредитів і ті, які націлені на користування готівковими кред.коштами. У цьому плані «Все можу» є своєрідним симбіозом — у неї є пільговий період до 62-х днів на користування кредитними коштами по безготівкових розрахунках у торговій мережі а також можливість безкоштовного зняття готівкових кредитних коштів у будь-якому банкоматі світу (але пільговий період на їх використання не розповсюджується). Тобто орієнтована вона як на готівкові, так і безготівкові кредити. Зняття власних коштів — з комісією. Є також можливість покупки товарів у розстрочку на 24 міс. у магазинах-партнерах з 3-х місячним пільговим періодом (без відсотків). Якщо погасити заборгованість достроково (у пільговий період) — ніяких відсотків не сплачується. Поповнювати карту без комісії можна у касах, терміналах та банкоматах банку, а також переказом з іншої карти на сайті банку чи через систему «ПУМБ-онлайн», З комісією — через термінали Привата та iBOX. Колись була також можливість поповнення через EasyPay, але не впевнений, що вона є зараз. Ніяких бонусів та кешбеків по карті не передбачено. Ще тішить відсутність «підводних каменів» — страховок, прихованих комісій, платних СМС і т.д. Тарифи досить прозорі. Тепер щодо процедури оформлення. Замовив карту на сайті, передзвонили швидко, запросив кредитний ліміт 30 000 (макс.можливий без довідки про доходи), оператор сказала «хвилинку» і через хвилину повідомила, що мені схвалено ліміт 30 000. Узгодили відділення і час мого приходу для оформлення карти.Але коли я прийшов туди, то виявилось, що про час мого приходу нікого не попереджали. Але черги на той момент у банку не було, одна з менеджерів якраз закінчувала роботу з клієнтом, тож довго чекати мені не довелось. Тут мені вже озвучили іншу суму кред.ліміту — 15 000, яка ще має бути затверджена остаточно. Ну що ж, нічого нового, така практика є і у інших банках (щоправда не у всіх). Пояснення типове — перша озвучена сума це попередній розрахунок. Процедура оформлення довгою не була, у числі питань у мене попросили телефони 3-х контактних осіб. На протязі цього ж та наступного днів цих людей обдзвонили, задали питання про мою платоспроможність, рід занять і т.д. Подзвонили також і мені, поцікавились з якою метою я оформлюю картку, рід занять, дохід, кредити у інших банках і т.д. Після цього 15 000 тис. ліміту мені встановили. Карту можна замовити як миттєву так і іменну, обидві безкоштовні, іменна виготовляється на протязі 7-10 днів.Сподобався дизайн карти — золотистий восьминіг на чорному фоні. Хоча, звичайно, це справа смаку. Спробував скористатись розстрочкою — купив деяку побутову техніку у «Фокстроті». Через 3 дні прийшло СМС, що мені підключено розстрочку по цій покупці, вказано було її термін, щомісячну розрахункову дату та суму мінімального платежу. Розстрочку я погасив достроково, чере 1,5 міс. і ніяких відсотків не платив. Щоправда, мені не дали відповіді про порядок дострокового погашення розстрочки — на гарячій лінії, сказали, що потрібно вносити не менше щомісячного мінімального платежу з СМС, а основну суму можна погасити і в останні дні пільгового періоду, у відділенні ж сказали, що при достроковому погашенні потрібно розбити суму розстрочки на 3 рівні частини і щомісяця вносити не менше. Це питання так і залишилось до кінця нез`ясованим. Кілька слів про інтернет-банкінг «ПУМБ-онлайн». Він є як у веб так і у мобільній версії. Реалізований на досить високому технічному рівні. Якщо я не помиляюсь. колись йому навіть нагороду присуджували за безпеку. Щоправда, це було не рік і не два тому і я зараз вже не згадаю, що це була за нагорода. Є всі необхідні функції, перегляд інформації — залишки, операції в розстрочці, кредити і т.д., можливість встановлення лімітів, тимчасове блокування і т.д. Особисто мені користуватись зручно. У веб-версії є один мінус — відсутність двохфакторної авторизації, тобто немає СМС для підтвердження входу. Але 3-D secure присутній У мобільної версії є можливість входу по Touch ID та можливість крім пароля створити ПІН для входу. Що ще скажу про ПУМБ. Тут багато пишуть про шахрайство з картками ПУМБа. Як не дивно, за майже 15 років дотепер у мене не було ні однієї спроби шахрайства по його картках. Зрештою, такі речі відбуваються з картками чи не всіх банків і ПУМБ тут не лідер. Але не буду перехвалювати їхню службу безпеки — розкажу про один інцидент, який трапився зі мною минулого року. На один з моїх телефонів (номер якого я не залишав у ПУМБі) стали приходити СМС з інформацією про рух коштів по рахунку фірми, яку я не знаю і до якої не маю стосунку (можливо чи клієнт, чи банк десь неправильно вказали номер).Звернувся на гарячу лінію — пообіцяли розібратись.Ніякого ефекту. Через якийсь час дзвоню знову — говорять у нашій системі такий номер не зареєстровано, зверніться у відділення, напишіть заяву. Пішов у своє відділення ПУМБа, там сказали, що такий номер в системі є, рахується за фірмою з іншого міста, прийняли заяву. Знову ніякого ефекту, СМС приходять. Дзвоню знов на гар.лінію- у нас такий номер в системі не рахується, але оформили моє звернення з вказанням паспортних даних. І далі все те ж… Тоді написав лист на їхню ел.пошту. Прийшла відповідь — враження, що про це питання вперше чують. Вкажіть номер, на який приходять СМС, як давно, наведіть повний текст повідомлення, назву фірми, номер рахунку. В котрий раз все це навів. І сталось чудо! Кілька разів мені ще подзвонили з банку для уточнення, тоді повідомили, що ці СМС вже мені приходити не будуть. Дійсно, так і сталось. А ще через досить довгий час (кілька місяців) прийшов офіційний лист з банку, що проблему вирішено! До цього часу я вже встиг забути про неї. Зрештою, я у цій історії не постраждав — просто надоїдали СМС, які були призначені не мені. Але довгий час я міг бачити операції по рахунку сторонньої фірми, до якої не мав стосунку і банк цим не переймався, не дивлячись на мої звернення. Але повернемось до «Все можу» — продукт цікавий і тарифи конкурентні і прозорі, тому продовжую користуватись. Хоча говорити, що можна з нею все — трохи перебільшення :). Жаль, що у ПУМБі немає зараз цікавих пропозицій по дебетних картках, такі як були колись — «Міцний», «З вершками» і т.д., у всякому разі нинішні дебетні пакети мені не цікаві.
Написати коментар
Ответ банка
28 травня 2019, 16:46
Вітаємо, kingcity!
Дякуємо за такий розгорнутий відгуг про роботу ПУМБ та наші продукти і послуги. Нам приємно, що Ви лишились задоволені обслуговуванням.
Акції банку, актуальні новини та інформація, щодо виходу нових продуктів публікується в нас тут https://about.pumb.ua/presscenter — слідкуйте за нами! :)
Дякуємо за такий розгорнутий відгуг про роботу ПУМБ та наші продукти і послуги. Нам приємно, що Ви лишились задоволені обслуговуванням.
Акції банку, актуальні новини та інформація, щодо виходу нових продуктів публікується в нас тут https://about.pumb.ua/presscenter — слідкуйте за нами! :)
Дякую відділенню №3 у Львові за якісний та швидкий сервіс. Жодних зауважень по роботі вже на протязі декількох років. Дівчата молодці.
Написати коментар
Ответ банка
4 вересня 2017, 13:37
Вдячні за високу оцінку!
Здравствуйте Банк Пумб запроситл мою кредитную историю, но я незаказивал ни карточек не кредитов почему так происходит?
Коментарі (2)
Ответ банка
10 лютого 2016, 13:31
Здравствуйте!
Приносим извинения за возможные неудобства.
Рекомендуем вам уточнить данный вопрос по номеру телефона нашей службы поддержки: +3 8044 290 7 290 по Украине и из-за границы.
Приносим извинения за возможные неудобства.
Рекомендуем вам уточнить данный вопрос по номеру телефона нашей службы поддержки: +3 8044 290 7 290 по Украине и из-за границы.
Не можу чітко сказати, як працює банк по кредитам, але шкода, що він підписався за таку злачну контору як «Ренесанс-кредит». Ну але якщо взявся..., той хай тепер відповідаю і набирає негативу на свою історію. Так от, мав необережнімть оформити кредит у славнозвісному «Ренесансі»… Під час якого втюхали кредитну картку. Все сплачував вчасно, навіть достроково погасив кредит...І тут почалося… Спочатку заставили заплатити незрозумілу плату при закритті кредиту і запевнили, що все гаразд і проблем не має.Але потім прийшла смс, що я знову повинен сплатити 25 грн за ведення рахунку, який закрив. При розмові з оператором банку, по телефону, вона пообіцяла розібратися і в той же час я уточнив чи не буде з мене зніматися якась плата в подальшому? На що мене запевнили, що якщо я не буду користуватися кредитною карткою сплачувати комісію не буду. Але не тут це було. Нас дурять і тут. Банк почав самостійно знімати своі кошти з цієі картки, за ведення рахунку. А мене смс про це інформують і хоче змусити повертати ці кошти, хоча я цією карткою не користуюся, а той рахунок по кредиту був закритий
При уточнені цього питання по телефону гарячоі лініі банку, працівник банку почав мені хамити. Ось такий він перший міжнародний…
Написати коментар
При уточнені цього питання по телефону гарячоі лініі банку, працівник банку почав мені хамити. Ось такий він перший міжнародний…
Ответ банка
26 жовтня 2015, 12:32
Вітаємо!
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Просимо вас залишити свій відгук в формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Просимо вас залишити свій відгук в формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Не можу чітко сказати, як працює банк по кредитам, але шкода, що він підписався за таку злачну контору як «Ренесанс-кредит». Ну але якщо взявся..., той хай тепер відповідаю і набирає негативу на свою історію. Так от, мав необережнімть оформити кредит у славнозвісному «Ренесансі»… Під час якого втюхали кредитну картку. Все сплачував вчасно, навіть достроково погасив кредит...І тут почалося… Спочатку заставили заплатити незрозумілу плату при закритті кредиту і запевнили що все гаразд і проблем не має.Але на потім прийшла смс, що я знову повинен сплатити 25 грн за ведення рахунку, який закрив. При розмові з оператором банку, по телефону, пообіцяла розібратися і в той же час я уточнив чи не буде з мене зніматися якась плата в подальшому? На що меге завірили, що якщо я не буду користуватися кредиьною карткою сплачувати комісію не буду. Але не тут це було. Нас дурять і тут. Банк почав самостійно знімати своі кошти з цієі картки кошти за ведення рахунку. А мене хоче змусити повертати ці кошти, хоча я ці карткою не користуюся, а той рахунок по кредиту був закритий
При уточнені цього питання по телефону, роацівник банку почав мені хамити.
Написати коментар
При уточнені цього питання по телефону, роацівник банку почав мені хамити.
Ответ банка
26 жовтня 2015, 12:28
Вітаємо!
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Просимо вас залишити свій відгук в формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Просимо вас залишити свій відгук в формі зворотнього зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.