×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Погане обслуговування
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (1)
прихватбинк
З міркувань безпеки вхід в особистий кабінет Приват24 здійснюється саме за допомогою фінансового номеру, котрий таким встановлює клієнт. Якщо номер було змінено або при вході вказано не фінансовий номер то вхід в акаунт не відбувається.
На жаль, за даними зазначеними у заявці до відгуку нам не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку. Якщо у вас є невирішені питання ви можете написати нам в приватному повідомленні деталі та ваші контакти або звернутись в онлайн чат на сайті pb.ua
Коментарі (4)
Банк который сам по себе…
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці не бачимо відхилених операцій про які йде мова. Фахівці технічного відділу будуть раді допомогти, коли ви матимете змогу надати покрокові фото чи скриншоти помилки, яка у вас виникає при спробі здійснити операцію з картки. Надати скриншоти та передати питання в технічний відділ можна звернувшись в цілодобовий онлайн чат на нашому сайті pb.ua
Коментарі (3)
Скарга на Департамент та оператора
Банк як завжди на наднизькому рівні.
Подробиці.
Так як моя дружина і я не фахівці в плані apple pay, вирішили зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Дзвонив я, дружина була поряд.
Оператор почала в неї випитувати дані, де приписана, де проживає та паспортні дані!!!
Питання стояло про механізм додачі карток (повторюю, тільки МЕХАНІЗМ).
Уявляєте, виявляється, якщо подзвонив чоловік із номера дружини, то дружина має пройти версифікацію, так як цей банк вирішив, що інформація щодо МЕХАНІЗМУ додачі є особливо секретною функцією і її можна розповідати тільки клієнту з якого номера ви дзвоните.
ПОВТОРЮЮ, я не називав ні карток ні вимагав якісь дані, а хтів взнати механізм.
Чому цей механізм потрапив до секретніших даних, які вимагають верифікації, знає тільки департамент).
Шановний банк, ця інформація являється все доступною і ніяким чином не підпадає під ваші внутрішні розпорядження і з нею може ознайомитися будь яка особа, навіть не клієнт банку!
Виявляється, банку начхати на закон про захист прав споживачів, де чітко вказано, що будь яка людина, може ознайомитися із будь якою інформацією щодо послуг!
Прославимо спеціаліста Вікторію 21494, яка не знає, що вона вимагає та захищає інтереси своєї колеги.
Бридко, що в такий тяжкий час, така поведінка банку!
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти дружини та детальніше розглянути описаний випадок.
Коментарі (7)
Скарга
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
отношение банка к клиентам
с тех пор, а прошел уже почти год, мне не доступен кредитный лимит, тобиш он есть, на 12000 или меньше не помню, но именно доступный лимит, на который можно брать технику в оплату частями мне не доступен, пишет НОЛЬ грн.
при этом каждый месяц мне приходит зп в 950−1100 дол. банк видит что я не бомж, что у меня стабильный средний доход, но при этом уже год они не возвращают возможность пользовать услугой «оплата частями»
писал в поддержку, сказали что там сложная математическая система, которая используют сотни условий и просчитывается для каждого клиента индивидуально.
все кредиты на карте давно закрыты, у меня 2 карты приват банка, 1 гривневая, вторая долларовая, гривневой пользоваться перестал вовсе, ибо смысл? в то же время представители банка мне говорят что для того чтобы ВЕРОЯТНОСТЬ успеха на активацию кредитного лимита была ВЫШЕ, мне нужно постоянно пользоваться картой.
тобиш вы предлагаете переплачивать комиссию в 4% за операции лишь потому что бы возможно когда-то вы активируете мне лимит? хах))) в то же время, первые месяцы войны, монобанк тоже перекрыл возможность брать товары в оптата частями, однако тот мне пару месяцев назад эту возможность вернул, и даже подняли лимит до 60к грн, который я не просил, и тут же отключил, но то такое,
вся суть в том, что монобанком я почти не пользуюсь, использую его чисто для покупки товаров по оплате частями, ну и ложу туда деньги каждый мес чтобы перекрывать кредиты, в то же время основной банк, просто кладет на тебя болт.
плавно буду переходить на моно банк, нужно только открыть валютную карту и все, допобаченя евробаченя
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Коментарі (9)
Приват хитрож*пая конторка!
Уважаемый неуважаемый Приват, у вас стоит курс на Приват24 покупка 36.57 (!). Такой «интересный» курс у вас стоит уже почти год (!).
Кто решает какая должна быть минимальная сумма заявки валюты? А почему 300 долларов? Лепите уже 3000!!! Чтобы никто не могу ничего снять!!!
Что там прошлый год закончили с ЧИСТОЙ прибытью в 30 млрд.?? Ну конечно с такой хитрож*опой разницей по курсу можно и 30 раз по 30 млрд хапануть!!!
Очевидно с вами надо прощаться…
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Коментарі (2)
Не видана повністю готівка в банкоматі
Допоможіть з’ясувати дану ситуацію, адже з 6000грн.,.а я отримала лише 2000грн.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас додатково повідомимо.
Написати коментар
Де логіка
Шановний!!! Ваше звернення № 15750319 оброблено. За наданою Вами довіреністю недостатньо повноважень. Рекомендуємо щоб у новій довіреності вказали: право представлення довірителя в банківських установах, право отримання грошових коштів, право розпорядження грошовими коштами, право відкриття рахунків, право отримання картки, право подання заяв до Банку, право підпису документів від імені довірителя, право подачі та отримання документів, виписок, довідок та інформації. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!
Поперше, у першому параграфі є читкий текст:
кожен має право діяти самостійно, незалежно і один від одного, бути моїми представниками з усіма необхідними повноваженнями в державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах і організаціях незалежно від їх подпорядкування, форм власності та галузевої належності, в банківських установах, в тому числі в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» (скорочена назва — АТ КБ «ПРИВАТБАНК»), в його філіях та відділеннях, з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» рахунком за № UA… у валюті долар США.
«з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я рахунком»…
Далі у другому параграфі на всяк випадок ще доповнення:
Для цього надаю їм право: мати вільний доступ до рахунку та інформації щодо нього; подавати від мого імені заяви іа інші документи, які будуть необхідні для виконянная довіреності; одержувати довідки (виписки) або інші документи про наявність грошових сум, відсотків (нарахувань) по ньому чи руху зазначених сум; поповнювати рахунок будь-яким способом, передбаченим законодавством України, на свій розсуд;: одержувати через каси банків з мого банківською рахунку готівкові суми без обмежень їх розміру; здійснювати перерахування на мій рахунок, та у разі необхідності, з мого рахунку без обмеження сум у відомих їм банківських установах, в тому числі без використання платіжної картки; використовувати платіжну картку та отримувати у разі необхідності нову картку та пін-коди до неї; у разі необхідності, укладати додаткові договори та угоди до договору, укладеного між мною та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» щодо банківського рахунку, заяви, тощо, у разі необхідності, закривати відкритий на моє ім'я рахунок, отримувати грошові кошти з мою рахунку; розписуватися за мене, а також вчиняти всі інші юридично-значимі дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності.
Отже поясніть ДЕ ЛОГІКА?
Ще раз наголошую, мої батьки є клієнтами банку, прийшли до відділеня де ми всією сім'єю постійно обслуговувалися, з довіренестю де передбачено УСІ дії без винятку за моїм рахунком. І навіть не з просьбою зробити ЩОСЬ НОВЕ. Я вже відкрив на них картки котрі прив’язані до мого рахунку. Їм потрібно тільки перевипустити ці картки.
Моя мати сьогодні відвідала юриста и він був у шоці з ваших дій і відповіді. Він дав відповідь що є два варіанти, подавади и оскаржувати ваші дії через юриста так как ваш відділ робить дива чи посто змінити банк, бо це повне безглузддя.
Я ще раз наголошую, що у довіреності є все що необхідно для ПЕРЕВИПУСКУ КАРТКИ котрі вже є.
Також ви не даєте можливості мені онлайн чи по телефону після повної верефікаціі зробити власну заяву щодо перевипуску карткок для батьків.
Чому таке просте питання вже скільки днів взриває всім мозок та також витрачає і ваш час та ваших співробітників. Навіщо ці перешкоди?
Вирішить це питання будь ласка.
На жаль, за вказаними контактами нам не вдалось зв'язатись з вами для вирішення питання. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та розібратись в ситуації.
Написати коментар
premium banking: ми злили твої реквізити і в тебе списали кошти — купи у нас страховку
Прийшовши розбиратись наступного дня до преміум відділення сказали чекайте 120 днів поки ми опрацюємо заявку на повернення коштів (і при цьому нема гарантії що кошти повернуть). Перебирав варіанти яким чином хтось міг отримати реквізити картки (окрім доступу до бази даних) і згадав яким чином видаються нові картки — менеджер у відділенні просто дістає з шухляди не запакований картонний конверт з карткою. На запитання, що забороняє записати кудись ці дані, нічого не змогли відповісти. Але запропонували оформити страховку від таких ситуацій. Це взагалі прозвучало як знущання. Добре що хоч після цього ще звернувся до персонального менеджера і мені порекомендували писати заяву в поліцію, бо без неї шанси на повернення мінімальні.
Пізніше персональний менеджер відповіла, що служба безпеки банку повідомила, що насправді оплата відбулась не на сайті, а через термінал іншого банку. Тобто на лице підробка картки, реквізити якої знає тільки банк, бо навіть я не знаю свій пін код, так як сплачую тільки через apple pay і картка весь час вдома на полиці. Мою заявку на повернення коштів разом з заявою в поліцію передали в mastercard і далі вони будуть вирішувати чи повертати кошти, а приват ні при чому і ні за що відповідати не буде. Це така лояльність до постійного клієнта з 2008 року, або до vip клієнта, тут вже на вибір.
І найголовніше що картки привату тепер можна просто викидати, або зберігати кошти тільки на один похід в магазин, бо як показав мій випадок і випадки інших (у відгуках таких списань чимало), списати можна або всі наявні на картці кошти або загнати кредитку в мінуси повз уявну систему секюріті банку, повз усі встановлені ліміти і клієнт нічого з цим зробити не може, а банк морозиться і каже що сам дурак, бо десь засвітив свою картку.
Наші колеги перевірять інформацію по описаній ситуації та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (8)
Ограничение по карте.
Виходячи з інформації у відгуці мова йде саме про кредитні кошти, які були тимчасово обмежені для використання саме на зняття готівки чи переказ коштів. При цому кредитні кошти при такому частковому обмеженні залишаються доступні для поповнення мобільного, покупок в магазинах та оплати комунальних платежів.
Банк постійно переглядає доступність лімітів та враховує при цьому сотні факторів. Кредитна історія також береться до уваги, однак це не єдиний та не головний фактор, адже кожен з показників має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. При знятті такого обмеження банк відправляє повідомлення.
Коментарі (9)
Неприпустима поведінка працівника відділення
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Написати коментар
Кредиты по карте Универсальная
Автоматичний переказ коштів з іншої картки для погашення заборгованості відбувається, коли на картку з використаним кредитним лімітом не був внесений обов'язковий платіж, що передбачено умовами договору. Щоб уникнути подібної ситуації та прострочення по картці радимо своєчасно вносити мінімальні платежі. Сума до внесення доступна для перегляду в особистому кабінеті Приват24.
Коментарі (2)
Крадіжка даних карт ФОП?
Загальна сума вкрадених коштів з рахунку ФОП в ПриватБанк склала більше 10 тис грн. Карту я заблокував і подав заяви на повернення коштів.
Через два тижні після блокування надішло повідомлення про нову спробу оплати картою в американському супермаркеті побутової техніки. Я звернувся в банк для оперативного реагування але не отримав зрозумілої відповіді, чи банк якось реагує на шахрайство з моєю картою? Тільки стандартні механічні поради не передавати дані карти третім особам.
Через двадцять днів після подання заяви ПриватБанк прислав відписку про те, що гроші не можуть бути повернуті (?) також без пояснення причин.
Моя карта «ключ до рахунку» весь час знаходилася вдома і ніколи (з самого часу її відкриття в 2019 році) не використовувалася для операцій покупки чи зняття готівки. Дані картки ніколи не використовувались для інтернет покупок. Яким чином вони могли бути отримані і використані шахраями мені незрозуміло.
Я ніколи не просив банк про дозвіл використання карти за кордоном, як це декларується в кабінеті користувача (нав'язана послуга). По факту, банк самовільно дозволив ці операції і зараз відмовляється від відповідальності за крадіжку коштів.
Карта ФОП не є звичайним засобом платежу, вона прив’язана до рахунку ФОП з якого заборонене нецільове використання коштів. Для особистого користування кошти виводяться на звичайну карту. З карти ФОП можуть бути придбані ВИКЛЮЧНО товари для ведення підприємніцької діяності. Аж ніяк не оплата в ресторані KFC в США, в USD.
Мені взагалі непотрібна така карта для ведення діяльності ФОП, банк нав’язав мені її отримання адже без «ключа до рахунку» ніби неможливо було отримати пакет послуг для ФОП.
***
Також вчора мені стало відомо про аналогічний випадок з давно «сплячою» картою у знайомих. Відбулася несанкціонована оплата в POS терміналі в Люксембурзі.
Таким чином, припускаю, зараз є якась велика кількість карт, дані яких можуть бути використані шахраями в подібний спосіб.
Власник карти НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ заборонити операції оплати товару за кордоном чи якось обмежити подібні операції в налаштуваннях карти.
Банк має вжити негайних заходів та додатково контролювати цю ситуацію. Ну і було б непогано, щоб винні в цьому співробітники банку повернули клієнтам втрачені кошти.
Дуже велике питання про довіру до фінустанови, яка
1) це все допустила,
2) намагається свої помилки повісити на клієнтів.
Після першого невдалого звернення до персонального менеджера ФОП (лист лишився без відповіді), змінилася особа менеджерки. Новий «персональний менеджер» на моє прохання забезпечити контакт з службою безпеки банку чи якось посприяти вирішенню проблеми відповіла, що вона не має контактів СБ та запропонувала звернутися до кол-центру. Таким чином персональний менеджерка також виявилася некомпетентною та нічим не допомогла.
Питання потребує негайного реагування (припускаю) за для безпеки збереження коштів великої кількості клієнтів ПриватБанка.
Коментарі (9)
Приватбанк
Я не можу здійснити термінові проплати.
При цьому мій бізнес обслуговувався лише в Приватбанку понад 10 років, а картка фізособи була понад 20 років.
Про причини не повідомляють, в відділенні кажуть, щоб я телефонував на 3700, а в там кажуть, щоб з’ясовував в відділенні.
При цьому нещодавно від Приватбанку поступали пропозиції по співпраці, овердрафтах та зарплатних проектах.
Коментарі (1)
диво дивне
Моїм батькам не дають можливість перевипустити картки, прив’язані до мого валютного рахунку. Довіреність при цьому є на кожного, де вказано великий перелік того, що можна робити з рахунком від мого імені, аж до укладання нових договорів. І звичайно ж про всяк випадок попросив юристів вказати у списку «можуть отримувати нову картку та пін код до неї».
У результаті батькам відмовили перевипустити.
Намагався онлайн зробити заявку від свого імені, щоб батьки прийшли до того ж відділення і отримали нові карти — «такої послуги не надаємо».
Куди мені надіслати фото доручення, щоб ви ознайомилися і вирішили питання? Після того, як ви побачите довіреність у вас так само виникне риторичне питання «в чому справа?»
Коментарі (4)
беспредел 2
Написати коментар
Несумісні зі здоровим глуздом умови видачі валюти з депозиту
Коли термін дії мого депозиту завершився, я зробив заявку на отримання готівки у відділенні на зручну мені дату. Заявку прийняли, в додаток прийшло повідомлення, щоб прийти в другій половині дня такого-то числа. Здавалося б, все досить просто. На жаль, ні. Коли я прийшов, мені сказали, що коштів немає, мені повинно було прийти повідомлення чи сповіщення від банку, коли саме кошти надійдуть в банк, а оскільки під час приїзду інкасації не було світла, то вони кошти не залишили і поїхали. Тоді я спробував зробити ще одне замовлення готівки на іншу дату, але мого відділення в списку доступних вже не було. Уточнивши в співробітників, мені повідомили, що причина в тому, що під час завершення робочого дня в банку не було електроенергії, тому не вдалось закрити касу, а тому доставки в наступні дні не можливі, поки касу не буде повноцінно закрито. Така ж проблема була наступні 3−4 дні, в четвер мені вдалось нарешті замовити валюту повторно, на п`ятницю. Взявши до уваги попередню інформацію про те, що мені має прийти повідомлення, я чекав, але нічого так і не прийшло. І тоді я вирішив зайти в додаток, глянути, чи є можливість там самостійно перевірити статус. Виявляється, це приходить не повідомлення чи бодай сповіщення на телефон, а просто внутрішнє сповіщення в самому додатку Приват24, про яке Ви навіть не дізнаєтесь, якщо не будете що кілька хвилин туди заходити і перевіряти, прийшли вже Ваші кошти у відділення, чи ще ні. Це сповіщення прийшло десь о 16:40, побачив я його приблизно о 16:55, а банк працює до 17:30, тому з надією нарешті побачити свої кошти я швидко вирушив до банку, тільки щоб о 17:02 побачити, що в банку немає електроенергії і мені очевидно і цього разу вже нічого не видадуть. Тоді я звернувся до співробітників з питанням, чи зможу я з самого ранку в понеділок (наступний робочий день) прийти по свої кошти, на що отримав відповідь, що на жаль, ні, оскільки інкасація їх забирає на вихідних, якщо я їх не отримав… Тільки вдумайтесь, банк по вихідних не працює, але інкасатори їдуть 120 км від найближчого обласного центру, щоб забрати кілька тисяч доларів замовлених клієнтами коштів, які, враховуючи поточні обставини в країні, їм не вдалось забрати на протязі кількагодинного вікна, яке їм надає банк, і які вони б точно забрали вже наступного дня за найпершої нагоди! Як можна адекватно сприймати такі умови і ставлення до часу своїх клієнтів, Привате? Більше того, купити валюту Вам дозволяють в еквіваленті 100 000грн на місяць по курсу приблизно 37.45 грн за долар США, тобто це орієнтовно $2670, а от по якому курсу Вам цей же еквівалент 100 000 грн рахують при спробі замовити цю валюту на видачу — загадка. Ні співробітники банку ні служба підтримки так і не спромоглись мені відповісти на це питання. В самому додатку при спробі замовити всю суму депозиту з`являється повідомлення про те, що максимум можна замовити $2400 доларів (і ця сума там вказана як еквівалент 100 000 грн), тому можна зробити висновок, що курс приблизно 41.66 грн за долар. Такого курсу в банку не вказано ніде, найвищий курс — у відділенні банку, і він на сьогодні коливається в межах 39.80 — 40.00 грн за долар. В жодному іншому банку в мене не виникало проблем отримати всю суму депозиту за один раз, а в ПриватБанку будьте готові пройти все вище описане мною як мінімум двічі, якщо з незнання відкриєте депозит на більше ніж $2400. Свою оцінку ставлю, виходячи з цих максимально безглуздих умов доставлення готівки та її отримання, за неналежне інформування клієнта, коли кошти прибувають у відділення та за тлумачення банком на свій розсуд постанови від НБУ про еквівалент в 100 000 грн на місяць.
За умов відключення електрики клієнти можуть скористатися мережею «чергових» відділень ПриватБанку, які обладнані генераторами та інтернетом, щоб надавати послуги безперебійно, з переліком котрих можна ознайомитись за посиланням https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf.
Також зазначимо, що актуальні курси валют, по котрим проводяться операції у відділеннях позначено на офіційному сайті Банку privatbank.ua.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваші контактні дані та проаналізувати ваше звернення у підтримку.
Коментарі (7)
беспрєдєл від Привату
Кошти були переведені з мого власного розрахункового рахунку ФОП на карту для виплат, після чого карту заблокували!
Приносимо вибачення за отримані незручності.
Згідно з постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Бачимо, що вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, вам необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. Це можна зробити у чаті підтримки на офіційній сторінці Банку за посиланням https://privatbank.ua/, або у Приват24. Також є можливість надати документи у будь-якому відділенні Банку.
Коментарі (12)
Установка кредитного лимита без моего согласия
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, п.п.
2.1.1.2.5.… протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Для платежів у мережі Інтернет може використовуватися практично будь-яка банківська картка. Проте для безпеки розрахунків пропонуємо користуватися спеціальною Інтернет-карткою. З Інтернет-карткою вам не потрібно вводити дані своєї основної картки та остерігатися.
Коментарі (4)