Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
LMDem 19 листопада 2022, 23:45
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 78-В
Просто жах! Довіри вже немає такому «народному» банку. Не очікувала цього, чесно кажучи, від Приватбанку.

Поповнювала власну картку через термінал самообслуговування. Та внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з’явилася після того, як всі купюри вже були в терміналі.

Всі спроби якось виправити цю ситуацію з допомогою операторів нічого не дали. Єдине, що отримала у відповідь на звернення:
«За наданими даними операцію не знайдено. Подайте, заявку повторно.» Подавала ще раз. Але, як я зрозуміла, насправді нічого я не зможу повернути :(

Крім цього всього, щоб додзвонитися до реального оператора, потрібно ПРИМУСОВО слухати і спілкуватися з віртуальним помічником, який десять раз буде говорити та запитувати одне і теж!!! Просто марна трата часу і нервів.

Як виявилося, таке тепер часто трапляється, не у мене однієї ця проблема виникла. Просто чудово, в такий важкий час ще людей грабувати…
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2022, 10:03
Доброго ранку!
Як бачимо, згадані вами заявки були подані по різним пристроям. Якщо заявка подана не по тому терміналу, в якому проводилась операція, вона буде відхилена, адже в такому випадку готівка була внесена в інший термінал і по зазначеному в заявці терміналу не буде знайдено вашої операції. Ми передали інформацію колегам для розгляду питання. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Виктория Вербецкая 19 листопада 2022, 18:42
У меня карта альфа банка, и я довольно часто пользуюсь ею, как и оплатами в интернете и снятием наличных (в том числе в банкоматах приват банка), собственно хотела обналичить деньги, и с первой же попытки меня просто обобрал банкомат 🤯!!! Хотела снять 10000 грн, но деньги отщитал банкомат и не выдал, со счета списал, и написано было на экране что деньги не будут сняты, не переживайте.собственно, никаких денег, ни наличными, ни на карту обратно. Банк мошенник, другого слова не скажешь!!! Звонила на линию привата, мягко сказать послали, писала в свой банк, говорят что нету информации по операции.Ну и денег нету 👌👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2022, 8:33
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В даній ситуації для подачі заявки на повернення коштів необхідно звертатись до банку, який видав картку, адже саме він може перевірити чи було зняття та чи не було автоматичного повернення. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати таку заявку якомога швидше, коли вона до нас приходить.
Проблема вирішена
Катерина Копилова 19 листопада 2022, 0:07
Від такого банку треба триматись подалі! Поповнила картку на велику сумму (як на мене), через 2 дні ще оплата частинами (яка також на цій картці), або може, думаю, достроково її погашу. Та поки я думала, вони просто взяли і знизили мені кредитний ліміт. Забрали усі кошти. В мене став нуль!!! Після всіх моїх поповнень! Прострочених платежів не було! Кожен місяць сумлінно поповнювала картку! Завтра мені платити по оплаті частинами з картки, а там нуль!!! Я все зробила по договору! Я поповнила картку, внесла гроші, на оплату частинами. А через ПриватБанк вони туди просто не дійшли. Цікаво, як мені поповнити саме оплату частинами, якщо в мене кредитка, і як тільки я її поповнюю, вони знімають всі кошти!!! і залишають мене з нулем? Я можу своїми коштами погасити свою же заборгованість по оплаті частинами? Чи ви вирішили все за мене?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:57
Доброго ранку!
Ліміти переглядаються банком на постійній основі і розраховуються для кожного клієнта індивідуально. При цьому банк бере до уваги багато факторів, кожен з яких має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
При поповненні картки з використаним кредитним лімітом в першу чергу погашається заборгованість. При відсутності використаного кредитного ліміту, кошти, які зараховуються на картку вважаються власними, а не кредитними. Таким чином, погашення Оплати частинами за рахунок власних коштів з картки Універсальна проходить за умови відсутності використаного кредитного ліміту на картці.
Maxmax23 18 листопада 2022, 22:06
ПриватБанк без каких-либо объяснений урезает кредитный лимит по карте универсальный, за всё время пользования приватом у меня никогда не было проблем не по погашению кредита не просрочки в общем никаких проблем не было. Но на днях по всей моей семьи приват урезал кредитные лимиты. А монобанк к удивлению увеличил кредитный лимит в два раза. Вот и думайте какой банк лучше. Естественно далее буду пользоваться только монобанком, ПриватБанк себе хоронит. Хотя его кредитный лимит мне и даром не нужен, просто само отношение ужасное.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:16
Доброго ранку!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Позитивна кредитна історія також враховується банком, однак це не єдиний та не головний критерій при розрахунку суми ліміту. В майбутньому банк може переглянути своє рішення і збільшити ліміт.
Проблема вирішена
sr20det 18 листопада 2022, 18:00
Банкомат готівку не видав, але списав кошти з картки. Дзвонив в підримку — марно. Ніхто нічого не повертає.
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 19:14
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Volodymyr Dozirtsiv 18 листопада 2022, 12:29
існує постанова НБУ з обмеженням на курс купівлі безготівкової валюти як курс НБУ + 1% для долара США (для інших валют там складніше).
Всі банки де я проводив свіфти так і проводять — +невелика комісія за свіфт платіж (наприклад в монобанк 0.5% + 12дол США).

але приватбанк вирішив шо він більш рівніший ніж інші банки. в умовах банку вказано що в банку існує всього два курси — картковий і у відділеннях.
і для свіфтів банк використовує картковий бо існують пункти 1.1.3.1.7 та 2.1.4.6.14. Те що ці пункти трохи не корелюють з постановою НБУ — ну нічого так буває…

privatbank.ua/terms — тут можете ознайомитись з деталями
Проблема вирішена
Barsel 18 листопада 2022, 4:47
Перебуваючи за кордоном блокують картку соціальних виплат на зняття готівки, додзвонитись неможливо, просять фото відправити нереально, прошу надати роз’яснення для чого ви катуєте важку хвору дитину, ваш цинізм дорівнює геноциду московського окупанта, ганьба.
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 10:45
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити які труднощі із фото виникли, та допомогти розібратись.
smad2005 16 листопада 2022, 17:58
При выполнении перевода на другую карту (даже между счетами) через приват24, банк захотел, чтоб ему позвонили на номер 3700 или +38 073 716 11 31 иначе никак не провезти перевод и дало срок в 1 час.

Сначала не получалось дозвонится через водафон Украины на номер +380737161131, затем выставил вручную роуминг оператор «водафон румыния» смог дозвонится до робота который сказал, мы обратно перезвоним в течении 2 минут. В течении 2 часов ждал звонка — никто не звонит. Звонишь обратно на номер +38 073 716 11 31 — говорят мы вам перезвоним в течении 2 минут.
В чате приват24 отвечатают, единственный способ решить вопрос позвонить на «+38 073 716 11 31». Ни смс, ни самому дозвонится к оператору никак так как почему не работает обратный дозвон. А да еще в чате предложили сменить финансовый номер на румынский, только вопрос зачем мне менять укр номер на румынский, если я планирую вернутся в Украину и номер румынский временный.
Просто офигенный доступ к своим деньгам согласно 1074 ЦКУ. Все другие банки освоили месенжеры (2022 год как бы), а приват хочет, что было «удобно клиенту» и разоряет на исходящих и выходящих в роуминге.

По приколу уже позвонил уже с нефинансового номера, тут бот решил не перезванивать, но сказал, что вам недоступны услуги верификации, чтоб были доступны сделайте его финансовым и говорит сходит к банкомату/терминала привата (в РУМЫНИИ наверно) и сделайте его финансовым.

Со слов оператора чата преодолеть стену в виде бота в роуминге, который сам хочет помочь и перезванивает не возможно. Только получить звонок (но банк его не хочет делать или не может по каким то техническим причинам)

Чтоб перевести просто 2000 грн испортили день и нервы и сотни гривен на роуминг, на безполезный дозвон.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 18:28
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
MashaMarika 16 листопада 2022, 13:53
В 3 ночи с моей карты произвели расчет с кредитных денег на какой-то сайт, банк даже не стал вникать и розбираться.При разговоре обученая девочка с Приватбанка вела беседу так будто это я забыла что заплатила. Сумма маленькая. Но если это стало возможным — значит система ненадежна, или в банке есть соучастник, или продают информацию. И это означает что в следующий раз можно увеличить лимит и снять 10000. И самое главное — банку пофиг. Все карты закрыла, что и рекомендую делать людям. Уродская структура и это во время войны в Украине! И кстати — на мое заявление об удалении моей личной информации с системы и о запрете на ее использования — было отказано! Хотя в первом разговоре — та же мне сообщила, что закроете карты, позвоните и мы удалим. Врать их учат на тех же тренингах что и красть
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 14:57
Добрий день!
Проведення оплати на сторонньому сайті здійснюється з використанням даних картки (строк дії, номер і CVV), які відомі лише її власнику. Без введення цих даних сайт не знатиме з якої саме картки потрібно списати кошти. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки консультації наданої вам в підтримці.
angelodessa51 15 листопада 2022, 20:53
15.11.22 г я, Ангелова Алла Григорьевна, обратилась в службу поддержки, Приватбанка.
Получила квалифицированный ответ от сотрудников.Время общения было, примерно в 20ч40 мин.
Я являюсь клиентом банка, и Gold Клуба.Пользуюсь услугами, на протяжении 12 лет.
Очень довольна.Коллектив сотрудников всегда внимательно выслушает и даёт компетентный ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2022, 9:33
Вітаємо! Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Tetianap 15 листопада 2022, 10:33
Много времени приват не выдает в Польше в банкоматах деньги в злотых в рамках эквивалент 12500грн в неделю. Операторы в чате врут при обращение ссылаясь на всякие причины. никаких ограничений местных банков нет, уточняли в польских банках, а также с других карт других банков 12500 грн в злотых снимается без вопросов!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 11:01
Вітаємо. Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб допомогти розібратись у цій ситуації.
7basiak 15 листопада 2022, 9:36
12.11.22 года выставил на продажу через сайт ОЛХ вещь, впервые воспользовался услугой ОЛХ ДОСТАВКА. Покупатель через ватс апп написала сообщение о готовности покупки. Через временя скинула мне ссылку похожую с адресом ОЛХ, но как я уже понял по итогу это был подменный сайт. У меня запросило ввод данных по карте и после этого началось списане всех кредитных денежных средств. Я сразу же обратился по телефону 3700 чтобы заблокировали карту. При этом виртуальным помошником мне было сказано что карта уже заблокирована (тогда как средства списывались мне не ясно), но средства всё равно продолжали списывать. По итогу только при связи с реальным оператором мне заблокировали карту, но карта уже была пустой. При общении с оператором подал заявку на возрат средств, операции каких я лично не подтверждал. По выпискам видно что списание было через гугл пей в н.п. Западной Украины, при том что я физически был в Харькове и НЕ ЧЕГО НЕ ПОКУПАЛ. Через пару дней в Приват 24 были уведомления, что моя заявка отклонена из-за того что данные коментарии противоречат данным транзакции. Так же была подана заявка на сбой ввиду не своевременной блокировки карты. Поддтверждения на списания средств я не давал. В тот же день было написано заявление в полицию и заведено дело по статье 190 ч1 К К Украины. Так же написано заявление в киберполицию. Заявка на рассмотрение сбоя в приват 24 будет рассчитыватся до пятници 18.11. По итогу жду вызов к следователю, ответа от Приват. Сумма была списана большая, денег платить за это нет, сам являюсь инвалидом. Если Приват не признает своей ошибки, буду обращаться в суд. По таким делам уже есть судовая практика. Берегите себя и свои финансы.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 11:19
Вітаємо! Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт, на якому ви перебували.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Полезный комментарий
7basiak 23 листопада 2022, 10:19
Вопрос решился в мою сторону. Благодарю
Vlada45 14 листопада 2022, 21:11
С моей карты украли 8000 грн кредитного лимита. Было совершено 4 платежа за розваги apple по 1797 грн каждый в течение 6 минут. Я нахожусь за границей, пыталась дозвониться в службу поддержки, они говорят так ка у вас есть активный чат, то пользуйтесь им. То есть трубку не берут. Дальше у меня вообще андроид. Самое интересное если я хочу что-то купить с этой карты, мне всегда нужно было пройти квест проверок (отп или смс, контрольный ввод пароля и т.д), а тут просто мошенники сняли деньги. Потом сказали, что заявка на рассмотрении в течение 120 дней, дали ссылку на сайт киберполиции, которая не активна. Ни каких гарантий возврата средств (при том что я сразу обратилась в банк и заблокировала карту). Ни на каких олх и т. д. сайтах я ничего не покупала и не оформляла, платных подписок не имею, cvc код ни кому не передавала. Вопрос: куда смотрит служба безопасности банка, если она вообще существует?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 10:21
Вітаємо. Дані оплати могли пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Цю інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти).
Варто зазначити, що по заявкам на оскарження операцій регламент опрацювання складає до 120-ти днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані.
promstab 14 листопада 2022, 21:04
ФОП, перемістились з Харкова до Вінниці, у відділенні банку підтвердили нове місцезнаходження, але інтернет-магазин в сервісі Оплата Частинами був заблокований. При тому, що рахунок робочий, по ньому є рух, а на протязі війни інтернет-магазин теж працював, та до листопада було все добре.
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Вінниця, у відділенні банку підтвердила своє місцезнаходження на початку липня, магазин заблокували в листопаді.
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 10:07
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб допомогти розібратись у даній ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VADIM38 14 листопада 2022, 20:44
З’ясувалося, що АК КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» скасував для військовослужбовців ліміт в кредиті «Оплата частинами» (доступний ліміт встановлено — о грн). Таким чином, на теперішній час кредит «Оплата частинами» недоступний для діючих військовослужбовців.
Отже, для вказаного банку діючі військовослужбовців є якоюсь «іншою категорією клієнтів».
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 11:09
Вітаємо.
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Viktoria951 14 листопада 2022, 14:13
В последнее время наблюдается странная активность банка по отношению к моей кредитной карте. Скачала заблокировали возможность снятия наличных с карты и перевода с карты на карту без причины. Просрочек платежей не было, картой пользуюсь более пяти лет, проблем никогда не было. Поддержка адекватно объяснить почему так получилось не смогла, подала заявку на отмену. Сначала ссылались на военное положение и писали, что снять ограничение не могут и оно у всех (на самом деле — нет, карта Привата в семье не только у меня :), и как-то странно так тупо обманывать клиентов) Потом, магическим образом, после оценки действий поддержки на 3, ограничение снялось. Теперь кредитный лимит дивным образом уменьшился с 20000 грн до 5000 грн, и банк отклоняет все заявки на его повышение. Отмечу, что в банке у меня не только универсальная кредитка, но и счет ФОПа и карта для выплат, средства на которые поступают регулярно. По итогу могу сказать, что банк всеми силами подталкивает уйти окончательно в Монобанк и не возвращаться.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 16:41
Вітаємо.
Приносимо вибачення, якщо обмеження по картці було невчасним. Бачимо, що за вашим питанням було зафіксовано звернення, яке було ретельно переглянуто та вам була надана відповідь. Також варто зазначити, що Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Проблема вирішена
emiliya09 13 листопада 2022, 23:14
Доброго дня. Не перший рік користувалась послугами приват банку і нарікань не було. Але ось, вирішила скористатись послугою обміну валют в одному із терміналів. Обрала номер картки, внесла кошти, а після цього мені вибило віконечко «вашу операцію буде опрацьовано пізніше» (фото цієї таблички є). І все, не грошей, не квитанції. На 3700 мені не вдалось зв’язатись з оператором. Тому писала у підтримку додатку. Заявку вони не створювали. Спочатку відправили мене чекати відповіді до 16.00. Потім сказали, що збій ще триває і рекомендують мені чекати автоматичного зарахування. На наступний день нічого не змінилось. Але заявку оформили. На наступний день, певно прошла інкасація і заявку відхилили, тому що не виявили факту збою. Можливо вони рахували інкасацію на день пізніше, і там в них вже все чудово. Але висновок один — грошей нема, і нічого робити чи перевіряти ніхто не збирається. Ну все чудово — в плюсі то ж не в мінусі звичайно. Тільки зараз особисто я не знаю що робити, я людина в декреті і ті гроші були дуже потрібні. Чи то чекати чогось від них адекватного, чи то вже треба йти і писати заяву про шахрайство…
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:47
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в описаній ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
6300190ukr 13 листопада 2022, 19:25
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 37
Приостановили обслуживание по п 1.1.3.2.6
При обращении в службу поддержки — ссылаются на какие-то долги, хотя данные пункты УіП к долгам ни какого отношения не имеют, те более что никаких долгов нет.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:19
Вітаємо.
Ваше питання знаходиться на розгляді у профільних спеціалістів, за результатами котрого з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Zhernakov 12 листопада 2022, 20:04
Во общем приват отдал 409 долларов не пойми кому не пойми на что, пополнение в ОЛХ на 25 грн они переспрашивают, присылая уведомление на свой мра зотный додаток на телефон, каждый раз жду еще пару минут беру функцию перезвонить, до установки додатка звонили сразу, в магазите 500 грн уже пин код нужен, везде переспрашивают по 10 а 400 долларов в тайванскоЙ!!! валюте отдать на гугл рекламу в через сингапур это у них «доверенный источник» пропускаем ничего не спрашиваем, даже СМС ни одной не уведомили даже в докаток ничего! не прислали придурки, за неделю узнал что денег нет после кражи. А теперь они мне еще сообщаю что МОЖЕТ вернут, ждать пару месяцев твари, они мне типа услугу делают, у вас ОДНА ФУНКЦИЯ хранить деньги, за комиссии и прочую переплату, а вы и тут обос рались.
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2022, 15:33
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Проблема вирішена
renigat 12 листопада 2022, 19:05
Приват обнулил лимитный кредит, хотя картой пользовался постоянно.работаю, сейчас в армии.причины убрать кредитный лимит не было.это уже не банк, а конторка
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2022, 9:58
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝