×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Внесені кошти через термінал так і не зарахували!
Поповнювала власну картку через термінал самообслуговування. Та внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з’явилася після того, як всі купюри вже були в терміналі.
Всі спроби якось виправити цю ситуацію з допомогою операторів нічого не дали. Єдине, що отримала у відповідь на звернення:
«За наданими даними операцію не знайдено. Подайте, заявку повторно.» Подавала ще раз. Але, як я зрозуміла, насправді нічого я не зможу повернути :(
Крім цього всього, щоб додзвонитися до реального оператора, потрібно ПРИМУСОВО слухати і спілкуватися з віртуальним помічником, який десять раз буде говорити та запитувати одне і теж!!! Просто марна трата часу і нервів.
Як виявилося, таке тепер часто трапляється, не у мене однієї ця проблема виникла. Просто чудово, в такий важкий час ще людей грабувати…
Як бачимо, згадані вами заявки були подані по різним пристроям. Якщо заявка подана не по тому терміналу, в якому проводилась операція, вона буде відхилена, адже в такому випадку готівка була внесена в інший термінал і по зазначеному в заявці терміналу не буде знайдено вашої операції. Ми передали інформацію колегам для розгляду питання. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (4)
Наличные не выдал банкомат ,зато со счета списали
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В даній ситуації для подачі заявки на повернення коштів необхідно звертатись до банку, який видав картку, адже саме він може перевірити чи було зняття та чи не було автоматичного повернення. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати таку заявку якомога швидше, коли вона до нас приходить.
Коментарі (2)
Знизив кредитний ліміт. Не залишив коштів на картці. Просто нуль! Це дно!
Ліміти переглядаються банком на постійній основі і розраховуються для кожного клієнта індивідуально. При цьому банк бере до уваги багато факторів, кожен з яких має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
При поповненні картки з використаним кредитним лімітом в першу чергу погашається заборгованість. При відсутності використаного кредитного ліміту, кошти, які зараховуються на картку вважаються власними, а не кредитними. Таким чином, погашення Оплати частинами за рахунок власних коштів з картки Універсальна проходить за умови відсутності використаного кредитного ліміту на картці.
Коментарі (9)
Приват без оснований урезал кредитный лимит в универсальной карте.
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Позитивна кредитна історія також враховується банком, однак це не єдиний та не головний критерій при розрахунку суми ліміту. В майбутньому банк може переглянути своє рішення і збільшити ліміт.
Коментарі (6)
Банкомат вкрав кошти
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Коментарі (2)
проведення свіфт платежів з міфічними прихованими комісіями
Всі банки де я проводив свіфти так і проводять — +невелика комісія за свіфт платіж (наприклад в монобанк 0.5% + 12дол США).
але приватбанк вирішив шо він більш рівніший ніж інші банки. в умовах банку вказано що в банку існує всього два курси — картковий і у відділеннях.
і для свіфтів банк використовує картковий бо існують пункти 1.1.3.1.7 та 2.1.4.6.14. Те що ці пункти трохи не корелюють з постановою НБУ — ну нічого так буває…
privatbank.ua/terms — тут можете ознайомитись з деталями
Написати коментар
Блокування хворої дитини картки.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити які труднощі із фото виникли, та допомогти розібратись.
Коментарі (2)
В роуминге невозможно дозвонится к банку, отклоняет операции без звонка
Сначала не получалось дозвонится через водафон Украины на номер +380737161131, затем выставил вручную роуминг оператор «водафон румыния» смог дозвонится до робота который сказал, мы обратно перезвоним в течении 2 минут. В течении 2 часов ждал звонка — никто не звонит. Звонишь обратно на номер +38 073 716 11 31 — говорят мы вам перезвоним в течении 2 минут.
В чате приват24 отвечатают, единственный способ решить вопрос позвонить на «+38 073 716 11 31». Ни смс, ни самому дозвонится к оператору никак так как почему не работает обратный дозвон. А да еще в чате предложили сменить финансовый номер на румынский, только вопрос зачем мне менять укр номер на румынский, если я планирую вернутся в Украину и номер румынский временный.
Просто офигенный доступ к своим деньгам согласно 1074 ЦКУ. Все другие банки освоили месенжеры (2022 год как бы), а приват хочет, что было «удобно клиенту» и разоряет на исходящих и выходящих в роуминге.
По приколу уже позвонил уже с нефинансового номера, тут бот решил не перезванивать, но сказал, что вам недоступны услуги верификации, чтоб были доступны сделайте его финансовым и говорит сходит к банкомату/терминала привата (в РУМЫНИИ наверно) и сделайте его финансовым.
Со слов оператора чата преодолеть стену в виде бота в роуминге, который сам хочет помочь и перезванивает не возможно. Только получить звонок (но банк его не хочет делать или не может по каким то техническим причинам)
Чтоб перевести просто 2000 грн испортили день и нервы и сотни гривен на роуминг, на безполезный дозвон.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (4)
Мошенничество — С карты списали деньги пока я спала
Проведення оплати на сторонньому сайті здійснюється з використанням даних картки (строк дії, номер і CVV), які відомі лише її власнику. Без введення цих даних сайт не знатиме з якої саме картки потрібно списати кошти. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки консультації наданої вам в підтримці.
Коментарі (10)
Консультация в онлайн
Получила квалифицированный ответ от сотрудников.Время общения было, примерно в 20ч40 мин.
Я являюсь клиентом банка, и Gold Клуба.Пользуюсь услугами, на протяжении 12 лет.
Очень довольна.Коллектив сотрудников всегда внимательно выслушает и даёт компетентный ответ.
Написати коментар
Не выдает деньги в банкоматах Польши
Коментарі (2)
Мошенничество через подмену сайта
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Коментарі (14)
Просто в шоке
Варто зазначити, що по заявкам на оскарження операцій регламент опрацювання складає до 120-ти днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані.
Коментарі (5)
Блокування інтернет-магазину в сервісі ОЧ
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Вінниця, у відділенні банку підтвердила своє місцезнаходження на початку липня, магазин заблокували в листопаді.
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Коментарі (5)
Кредит «Оплата частинами» у 2022 році недоступний для військовослужбовців
Отже, для вказаного банку діючі військовослужбовців є якоюсь «іншою категорією клієнтів».
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Коментарі (2)
Ухудшение отношения к клиентам
Приносимо вибачення, якщо обмеження по картці було невчасним. Бачимо, що за вашим питанням було зафіксовано звернення, яке було ретельно переглянуто та вам була надана відповідь. Також варто зазначити, що Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Коментарі (2)
Проблеми з терміналом
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в описаній ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
Заблокировали счета. Обслуговування рахунків призупинено у зв’язку з п. 1.1.3.2.6 УіП. Обмеження на видаткові операції.
При обращении в службу поддержки — ссылаются на какие-то долги, хотя данные пункты УіП к долгам ни какого отношения не имеют, те более что никаких долгов нет.
Ваше питання знаходиться на розгляді у профільних спеціалістів, за результатами котрого з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (4)
Приват просто отдал мои деньги ворам
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Коментарі (10)
Приват гонит
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Коментарі (5)