Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Natalia712 7 квітня 2023, 17:40
Сам банк, ну как сказать, много ньюансов. С пополнением карты, с зачислением средств, с переводами, защитой, незаконным снятием и ид… но сейчас про личный опыт с кредитом. Банк продает платежеспособные кредиты коллекторам. На этом всё. Больше 2 лет платить без задолженности+оплачивать проценты и частично тело в военное время… Ок. Продали так продали. Учитывая что сумма выплаченных средств давно превысила само тело, могли уже и мне продать. Я так понимаю, больше не вам возвращать долг… Но сделано хитро- перевести весь лимит в задолженность, это конечно круто. У А-банка научились… Спасибо. П.С. просьба работников банков не писать комменты с левых аккаунтов.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 19:41
Вітаємо.
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
vadyabeat 7 квітня 2023, 13:45
Оплачував покупку на промі за кредитні кошти. сума невелика, але зайшовши в приват24 звернув увагу що стягнута комісія по даній операції (НАГОЛОШУЮ ЩЕ РАЗ, ОПЛАТА, НЕ ПЕРЕКАЗ ЗА КАРТКИ НА КАРТУ ЧИ РР). відповідно поцікавившись чому, мені пояснили, що торгова точка сама обирає як їй зручно приймати кошти за типом операції.

тобто відтворимо ситуацію, прийшовши на будь-яку торгову точку (Нова Пошта як приклад) ви ОПЛАЧУВАТИМЕТЕ покупку за кредитні кошти ЧЕРЕЗ POS-ТЕРМІНАЛ скажімо в розмірі близько 20 тис. грн., а приват банк це розцінить як ПЕРЕКАЗ КОШТІВ З ДОДАТКОВОЮ КОМІСІЄЮ. перепрошую але для чого надавати торговій точці POS-термінал для ОПЛАТИ якщо все одно це буде розцінено як переказ коштів???

відверте шахрайство з боку тих хто надає такі можливості.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 14:36
Вітаємо. Платіж проведено згідно тарифів картки, списання комісії відбулось відповідно до типу операції, яку проводить даний сервіс, а саме переказ між картками (P2P). Радимо звернутись безпосередньо до підтримки даного сервісу для уточнення причини проведення цієї операції саме таким чином.
Проблема вирішена
Ecofuel198 6 квітня 2023, 23:43
Якщо ви написали заяву на закриття рахунку, то вам нічого не повернуть!!! Якщо на ваш (закритий)рахунок потрапили кошти теж можна забути!!! Виводьте усі гроші не довіряйте шахраям, ви нічого не докажете Повірте, не тримайте гроші в банках, взагалі як найшвидше виводьте усі кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 9:37
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Ваше питання вже розглядають відповідальні спеціалісти, за результатами розгляду з вами буде проведено зворотній зв'язок додатково.
ViktoriiaI 6 квітня 2023, 22:49
Все было прекрасно, пока одним утром при входе в приват получила сообщение« карты не найдены» что-то типа.
Меня перетипало-взломали, лишили, что делать! С горем пополам восстановила онлайн. Ну, думаю, это единаразовая акция была, ладно…
И вот опять! Мне что заняться нечем, как только проверять, что с моей картой? Разбираться и восстанавливать.
Почему я должна еще и за это переживать?
Думаю пора завязывать с приватом, нервы дороже.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 10:18
Вітаємо.
Ми вже звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Nikita86285 6 квітня 2023, 21:11
Пришла зарплата зашел в приват 24 и три оплаты в сельпо хотя в моем городе его нет
Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 9:22
Вітаємо! Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою або ж через сканування QR-коду, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
На даний момент заявки на повернення коштів в роботі. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
OlenaKostenko 6 квітня 2023, 15:09
В мене виникла серйозна проблема із грошима на депозиті (пріват бізнес) і ніякої допомоги і розуміння зі сторони клієнтської підтримки я так і не отримала.
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП.
Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит).

Строк депозиту завершився вже і мені зараз треба забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в мене нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий я вже теж не можу, бо мій ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.

Все що мені відповіли у онлайн підтримці це «вам требо звернутися у відділення приват банку», де я відповіла що знаходжусь за кордом і у мене не має ніякої можливості повертатись зараз до України.
І надалі підтримка відповідала що нажаль нічого не можуть вдіяти и що будуть чекати коли я повернусь.

Як це взагалі зрозуміти? У такий час мені не можуть онлайн зробити просто переказ грошей одразу на мій гривневий рахунок.
Як мені взагалі теперь забрати свої гроші, я не розумію.
Приват це просто жах, ніякого розуміння зі сторони своїх клієнтів котрі знаходиться закордоном та й взагалі.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 16:30
Вітаємо.
Бачимо, що вам надали актуальну інформацію при зверненні до підтримки.
Проблема вирішена
MaxKleem 6 квітня 2023, 11:43
Закривши рахунок ФОП у відділенні і видаливши додаток Приват Бізнес через 2 місяці.
Телефонують з банку і говорять що є заборгованість за використання рахунку 250 грн і почавши погрожувати якщо найближчим часом не з’явлюсь в відділенні то мені буде дуже «погано», відповівши що зараз веду прийом (я лікар), мені не зручно розмовляти, зателефонували з і іншого номеру (на мою думку з особистого) і почали в грубій формі залякувати. В відділенні спеціаліст не змогла відповісти за що нараховані кошти (говорить що тут не працювала коли закривався рахунок і що він закритий «не до кінця»). Як закрити рахунок ФОП щоб більше мене не турбували з цього банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 14:00
Вітаємо.
Для закриття рахунку увійдіть на ПК до WEB версії Приват24 для бізнесу https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Перейдіть до Налаштування — Закриття рахунку https://pb.ua/short?9OK та подайте заявку на закриття рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 10:22
Прекрасный был банк до момента национализации.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:34
Вітаємо.
Підкажіть, будь ласка, що сталось, щоб ми могли допомогти.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
accipiter 6 квітня 2023, 10:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Висоцького, 2
Я взяв кредит в Приватбанку 20,02,2023р в розмірі 2198,67 грн на оплату комунальних послуг, 17,03,2023р я оплатив частину кредиту у розмірі 1119 грн, а це більше у десять разів ніж обовьязковий платіж в 5% 109,93 грн. 01,04,2023р банк списав з мого рахунку 79,64 грн. пишу мовою оригіналу: Spisannya 79.64 UAH. Bal 4119.69 UAH. Procentu za Korystuvannya Kredytnum limitom.На підставі статті 1071 пукт 2 Цивільного кодексу України банк може списати тільки по рішенню суду або якщо є такий пункт у договорі з банком Я користуюсь послугами цього банку більше 20 років і таке відрахування бачу вперше, хоча в мене чиста кредитна історія і ніколи не було заборгованності по оплаті кредиту, Може банк думає що я скоро помру і не встигну розрахуватися за проценти, Прокоментуйте цей запит, дякую
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:32
Вітаємо.
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Проблема вирішена
VASYLYAR07 5 квітня 2023, 22:01
Перебуваючи за кордоном з кридитної карти відбулося зняття коштів без відома, дозвонитись на гарячу лінію не можливо відразу зняло 100гривень потім всі кошти блокування карти та зменшення ліміту через Приват24 нічого не вирішило карта розблокувалась самостійно
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:25
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
valeriiivanov 5 квітня 2023, 21:45
Кей последнего мерчанта i53059807499.
Попытался я значит свой сайт подключить к платежной системе от нашего любимого привата. Загрузил кучу документов, жду… Запросили ВСЕ контракты с поставщиками за пол года работы — я их отправил. Пришел шаблонный ответ:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій.
Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину.»
Попытался выяснить через тех поддержку в чем же все-таки проблема (немного по-уродски это выглядит, меня всё-таки вынудили раскрыть коммерческую тайну).
Диалог примерно такой:
-Можете назвать конкретную причину?
-Сотрудничество невозможно.
-Почему?
-«Кидает шаблон»
-Не, я это уже читал, я спросил конкретно в чем проблема моего магазина?
-«Кидает шаблон»
И так примерно неделю реального времени. Я настолько наплевательского отношения к себе в жизни не испытывал.
В результате я обратился в онлайн-чат на сайте. Там тоже ничего интересного не сказали, но в ходе моего допроса (по другому это не назовешь) выяснилось, что по документам у меня все чисто и я могу попробовать пройти ещё одну активацию под другой ассортимент товаров. Для понимания, магазин на пром.юа, т. е. я по определению не могу продавать какие-то специфические, а тем более незаконные товары. Торгуем одеждой и некоторой электроникой. Рейтинг у нас тоже очень высокий, заказов много. Недовольных клиентов, а тем более повода относить нас к hight-risk просто не существует.
Попробовали изменить ассортимент, так же сообщили, что мы работаем по дропшипингу, подготовили соответствующие документы. На этот раз у нас запросили ВСЕ ЖИВЫЕ ФОТОГРАФИИ отправок по новой почте за пол года. И реальные фото товара. Около 200 мегабайт фотографий (1500 заказов) в сжатом виде мы им отправили. Потратили на это дело ПОЛ ДНЯ реального времени. Результат — шаблон.
Переспросили сотрудника насчет черных списков, запросили повторную проверку, смену модератора — на всё отказ, черных списков у них нет — можете попробовать ещё раз.
Изменили ассортимент до 1 (ОДНОГО) товара (зарядка для квадрокоптера) — результат уже через 20 минут получили шаблонный отказ. По прежнему без какой-либо причины. Её там в принципе быть не может — сайт пустой, документы идеальные. В чате сказали, что с 1 м товаром тоже можно, минималки у них нет. Добиться вменяемого ответа нельзя никаким образом, какого-то решения вопроса, выйти на контакт с модератором нельзя по причине «не хочу». Замечательно
И тут я вспомнил — это же Украина) А ФОП у меня из Донецка. Родился вообще на территории современной РФ. Нацизма тут нет, правильно?
Мы получили отказ, потому что у нас ФОП из Донецка! Других причин просто быть не может. Сидели у отмороженной тп пытались выяснить что же не так, потеряли пару недель продаж, кучу времени, денег, только потому, что мой ФОП выбрал сторону Украины в конфликте. Вот тебе и спасибо называется.
Многомиллиардная корпорация не может нанять людей на работу, контроль персонала просто отсутствует… Позорище
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2023, 11:22
Вітаємо.
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами (платіжні системи, НБУ і т.д.) при перевірці мерчантів, моніторингу мерчантів та процесуванні транзакцій.
На жаль, при роботі з вашим сайтом ми не бачимо можливість повного дотримання цих зобов´язань на належному рівні.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Проблема вирішена
OleksandrG 5 квітня 2023, 21:24
Доброго вечора, шановне панство! Зтикнувся з сиітуацією яка раніше була описана добродієм Yaroslav3328 на цьому сайті. 04.03.2023 року близько 14:10 при поповненні своєї долларової картки з терміналу приватбанку після внесення 100дол купюри на екрані висвітився надпис«Термінал тимчасово не приймає готівку, ви можете провести операцію і оплатити її карткою»-гроші на рахунку не з«явились. Припустивши що стався збій терміналу, або заїдання купюри в купюроприймачу сфотографував екран терміналу і його номер, та відразу зателефонував до служби підтримки приватбанку та пояснивши ситуацію оформив заявку на повернення. Мене запевнили що після інкасації все перерахують і зарахують суму на картку. Організувати цілодобову почесну варту біля терміналу до появи служби інкасації немав фізичної можливості, про шо зараз можливо десь глибоко в душі і жалкую. Ну, а далі події розгортались по цікавому сценарію, я отримав повідомленя: факту збою не виявлено, при інкасації вашої купюри небуло, в поверненні відмовлено, друга заява скінчилася так само.На мій запит, а ви купюроприймач перевіряли, може там застрягла та злощасна сотка, а по камерам дивились?, відповідь була-купюри немає і крапка. Моя ситуація судячи з відгуків на сайті мінфіну непоодинока і носить ознаки системнго характеру. Складається враження що банк користується якимись терміналами Шредінгера в яких купюри мов би і є, а мов би їх і немає одночасно. Вони періодично зникають у небуття по дорозі від купюроприймача до накопичувача, або термінал перетворює їх на іншу невідому субстанцію яка не підлягає обчисленню. Є, звісно, ще одне припущення, що купюра загубилась десь по дорозі від терміналу до банку, але я схильний вірити, що в службі інкасації банка працюють цілком віддані своїй справі і професійні люди.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2023, 15:51
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Kiiil 5 квітня 2023, 17:17
Доброго дня, я получив зарплату від зсу. І мені обмежили доступ до картки, кажуть що якісь шахрайські дії зверніться до поліції я написав заяву але вони цим не займаються і я ніяк неможу получити ці гроші, прийде наступна зарплата і я незможу скористатись своїми грошима, погана в мене думка про ваш банк!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2023, 18:26
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
John Kryt 4 квітня 2023, 20:37
Я в принципе нормально раньше относился к этому недо-банку, но однажды мошенники украли кредитные деньги у одного моего близкого человека. Полиция соответственно не работает, а банк требует вернуть сумму обратно…Интересно куда смотрит СБ, и не дело ли рук самого банка, так как SV код и т. д. не передавалось… Пока ждали в полиции три часа, за это время пришло не мало людей по похожим ситуациям, и угадайте от какого банка? Бинго Приват мать его банка…
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2023, 9:52
Доброго ранку!
На жаль, у відгуці відсутні дані по яким ми могли б перевірити інформацію по описаній ситуації. Власник картки завжди може самостійно звернутись в підтримку зручним для нього способом для отримання консультації.
Проведення платежів в інтернеті або операцій в особистому кабінеті Приват24 можливе лише за умови знання даних (картки або паролів), що відомі лише власнику картки.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
fira2023 3 квітня 2023, 21:06
заблокували рахунки: особистий та ФОП без пояснень. Дуже прикро, що в такий час, таке- відношення до бізнесу…
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2023, 10:07
Добрий день!
Ми звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
GardRU 3 квітня 2023, 20:44
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/156347/
украли деньги с привата 28 апреля 2020 года в 20−44 часов
У меня очень похожая ситуация.
Мошенники Украли с долларовой карты 3.04.2023 в 00.47 digital 229долларов, ночью через все тот же TWITERM терминал, без подтверждения через смс или онлайн банкинг. Высвечивается, типа оплата на сайте AWS EMEA, aws amazon.co
номер заявки в приватбанке 2429246

Самое интересное, что карта нигде не светилась, ни в каких магазинах, онлайн сайтах, и она digital, поэтому данные знать могло я и приложение privat24.
15 марта 2023 говорит банк, что была авторизация на сайте amazon, но я этого не совершал
Теперь вопрос: как доверять свои деньги банку?! ПРИВАТ БАНК — Найдите защиту от этого и верните мне деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2023, 9:48
Доброго ранку!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Оплата на сторонньому сайті можлива лише за умови введення даних картки, що відомі її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження платежів за правилами платіжної системи та зробимо все, щоб повернути вам кошти. Наразі заявка на оскарження в роботі і за результатом її розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Проблема вирішена
Semen2007 3 квітня 2023, 8:36
У моєї дити була карта юніора, протягом 3 років все було добре. 18 березня заблокували, кошти не повертають. Чекали 15 днів якогось дзвінку. Марно. Переписувались у чат боті, там і повідомили що якісь шахрайські дії. Ми у шоці, дитину незаконно звинуватили у кримінальному злочині. Ніхто нічого не пояснив. Гроші не повернули.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2023, 10:27
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pravda25 2 квітня 2023, 15:12
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
Обережно ШАХРАЙ! Кидало! ОЛХ Хмельницький

093 161 2605

0931612605

Картка ПриватБанк
5168 7554 4009 0989 (5168755440090989)
Храмченко Анатолій Федорович

Картка яка прив’язана до нової пошти:
537541xxxxxx2995

Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42

ХРАМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
093 161 2605
Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42

Продають запчастини для авто на ОЛХ: olx.ua/d/list/user/MduBm/

Авто на AUTO.RIA: auto.ria.com/uk/search/?user_id=11313627&custom=3&abroad=0

Jeep Grand Cherokee SRT 2015
BX 7770 CI 1C4RJFAGXFC955799

Mercedes-Benz G-Class 2000
BX 1314 HO WDB46324x1Xxxxx79

Бере передоплату за запчастини, запчастини не висилає, передоплату не повертає, номер телефону і Вайбер додає у чорний список, після чого не можно з ним зв’язатися.
Працює в Хмельницькому, є свое СТО в тому же місці, це з його слів.

Варианти написання телефону
+380931612605
+380 93 161 26 05
093 161−26−05
093 1612605
0931612605
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2023, 17:01
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Елена Берестова 2 квітня 2023, 14:18
Добрый день, хочу поделиться ситуацией, которая наполнила меня полным непониманием и гневом. Я давно клиент Приват Банка, никаких претензий к нему за эти годы у меня не было, и вот… В субботу 1.03.2023 мне было необходимо продлить контракт с Водафоном — Год без абонплаты. Я пыталась перевести со своей банковской карты на свой номер телефона — 1911 гривен. Обычно такую операцию достаточно подтвердить в приложении телефона Приват Банка. Но на этот раз мне предложили позвонить на номер 3700 и пройти подтверждение своей личности. Разговаривала я со своего номера, который привязан и к карте Приват Банка, ответила на вопросы — ФИО, место проживания, место работы, дата рождения, невнятные вопросы о моих переводах другим лицам, опять дата рождения и электронный адрес, который меня попросили повторить и дальше продиктовать по буквам, Все это время я находилась рядом с оператором Водафона, а за мной очередь, Мое терпение меня покинула, и я задала вопрос — неужели меня оператор еще не идентифицировал, на что молодой голос девушки (сотрудника Приватбанка) сказал — что денежную операцию не могут подтвердить, так как я не на все вопросы правильно ответила. Я поинтересовалась — какой из моих ответов был не верным? Но трубку повесили… Дальше, хорошо, что вместе со мной была моя дочь, со своей карточкой Приват Банка, и ей перевести нужную сумму на мой номер разрешили, а мне на свой нет… На тот момент мне было просто необходимо продлить контракт с Водафоном и банк который должен мне в этом помогать, просто повернулся ко мне спиной. Возможно это человеческий фактор оператора, но мне от этого не легче. Дальше хуже, карточку мою банк заблокировал, несколько раз пыталась дозвониться по номеру 3700, где мне сказали, что мой номер не является абонентом Приват Банка, на телефоне в приложении Банка так же все заблокировано, впереди воскресенье, карточка у меня одна. Я живу в Харькове, многие банкоматы и отделения Приват Банка закрыты, в понедельник поеду разбираться. Так обидно, что в такой сложное время появляются дополнительные проблемы там где их могло бы и не быть.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2023, 16:58
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Проблема вирішена
Андрій Дідик 1 квітня 2023, 14:00
Звернувся у підтримку, в якій мені запропонували вирішити цю проблему самому.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2023, 16:39
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми обов'язково проведемо роботу з оператором, щоб уникнути подібних непорозумінь в майбутньому.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру, що стосується вашого питання публічно. Однак ви можете побачити необхідну інформацію в своєму Приват24 https://next.privat24.ua/. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись до нас в приватному повідомленні, будемо раді допомогти.
Полезный комментарий
Андрій Дідик 3 квітня 2023, 23:01
Все вирішилось, дякую.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝