×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Какой «замечательный» банк
ПриватБанк організував роботу з простроченою заборгованістю відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України та Кабінету Міністрів України. Для роботи з простроченою заборгованістю Банком створені відповідні внутрішні підрозділи. Підрозділи розпочинають роботу з першого дня прострочення, вживають всіх необхідних заходів для стягнення заборгованості.
З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії. У випадку відступлення права вимоги за кредитом, погашення заборгованості здійснюється згідно з вказівками нового кредитора.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Коментарі (14)
Будьте готові до того що оплачувати покупки чере POS-термінал і в інтернеті будете з КОМІСІЄЮ
тобто відтворимо ситуацію, прийшовши на будь-яку торгову точку (Нова Пошта як приклад) ви ОПЛАЧУВАТИМЕТЕ покупку за кредитні кошти ЧЕРЕЗ POS-ТЕРМІНАЛ скажімо в розмірі близько 20 тис. грн., а приват банк це розцінить як ПЕРЕКАЗ КОШТІВ З ДОДАТКОВОЮ КОМІСІЄЮ. перепрошую але для чого надавати торговій точці POS-термінал для ОПЛАТИ якщо все одно це буде розцінено як переказ коштів???
відверте шахрайство з боку тих хто надає такі можливості.
Коментарі (10)
Блокують карти та не поветають кошти
Коментарі (8)
Все стало плохо
Меня перетипало-взломали, лишили, что делать! С горем пополам восстановила онлайн. Ну, думаю, это единаразовая акция была, ладно…
И вот опять! Мне что заняться нечем, как только проверять, что с моей картой? Разбираться и восстанавливать.
Почему я должна еще и за это переживать?
Думаю пора завязывать с приватом, нервы дороже.
Ми вже звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (3)
Мошенничество
Что делать?
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
На даний момент заявки на повернення коштів в роботі. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Жахливий сервіс, не віддають гроші з депозиту.
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП.
Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит).
Строк депозиту завершився вже і мені зараз треба забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в мене нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий я вже теж не можу, бо мій ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.
Все що мені відповіли у онлайн підтримці це «вам требо звернутися у відділення приват банку», де я відповіла що знаходжусь за кордом і у мене не має ніякої можливості повертатись зараз до України.
І надалі підтримка відповідала що нажаль нічого не можуть вдіяти и що будуть чекати коли я повернусь.
Як це взагалі зрозуміти? У такий час мені не можуть онлайн зробити просто переказ грошей одразу на мій гривневий рахунок.
Як мені взагалі теперь забрати свої гроші, я не розумію.
Приват це просто жах, ніякого розуміння зі сторони своїх клієнтів котрі знаходиться закордоном та й взагалі.
Бачимо, що вам надали актуальну інформацію при зверненні до підтримки.
Коментарі (1)
Після закриття рахунку ФОП телефонують погрожуючи і просять зробити оплату за використання закритого рахунку
Телефонують з банку і говорять що є заборгованість за використання рахунку 250 грн і почавши погрожувати якщо найближчим часом не з’явлюсь в відділенні то мені буде дуже «погано», відповівши що зараз веду прийом (я лікар), мені не зручно розмовляти, зателефонували з і іншого номеру (на мою думку з особистого) і почали в грубій формі залякувати. В відділенні спеціаліст не змогла відповісти за що нараховані кошти (говорить що тут не працювала коли закривався рахунок і що він закритий «не до кінця»). Як закрити рахунок ФОП щоб більше мене не турбували з цього банку?
Для закриття рахунку увійдіть на ПК до WEB версії Приват24 для бізнесу https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Перейдіть до Налаштування — Закриття рахунку https://pb.ua/short?9OK та подайте заявку на закриття рахунку.
Коментарі (1)
Национализации испортила банк.
Підкажіть, будь ласка, що сталось, щоб ми могли допомогти.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
Коментарі (2)
кредитування
Якщо ви скористались кредитними коштами в лютому, пільговий період діє до 25 березня. Щоб залишатись у пільговому періоді без плати за користування кредитними коштами, необхідно внести суму всіх використаних у лютому коштів (відповідно, в зазначеному прикладі це 2198,67 грн) до 25-го березня.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було. Детальний розрахунок ви можете переглянути у виписці, відкривши деталювання по операції списання відсотків.
Коментарі (4)
Шахрайство
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Написати коментар
Фашизм модерации LIQPAY, тотальная некомпетентность и бездарность.
Попытался я значит свой сайт подключить к платежной системе от нашего любимого привата. Загрузил кучу документов, жду… Запросили ВСЕ контракты с поставщиками за пол года работы — я их отправил. Пришел шаблонный ответ:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій.
Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину.»
Попытался выяснить через тех поддержку в чем же все-таки проблема (немного по-уродски это выглядит, меня всё-таки вынудили раскрыть коммерческую тайну).
Диалог примерно такой:
-Можете назвать конкретную причину?
-Сотрудничество невозможно.
-Почему?
-«Кидает шаблон»
-Не, я это уже читал, я спросил конкретно в чем проблема моего магазина?
-«Кидает шаблон»
И так примерно неделю реального времени. Я настолько наплевательского отношения к себе в жизни не испытывал.
В результате я обратился в онлайн-чат на сайте. Там тоже ничего интересного не сказали, но в ходе моего допроса (по другому это не назовешь) выяснилось, что по документам у меня все чисто и я могу попробовать пройти ещё одну активацию под другой ассортимент товаров. Для понимания, магазин на пром.юа, т. е. я по определению не могу продавать какие-то специфические, а тем более незаконные товары. Торгуем одеждой и некоторой электроникой. Рейтинг у нас тоже очень высокий, заказов много. Недовольных клиентов, а тем более повода относить нас к hight-risk просто не существует.
Попробовали изменить ассортимент, так же сообщили, что мы работаем по дропшипингу, подготовили соответствующие документы. На этот раз у нас запросили ВСЕ ЖИВЫЕ ФОТОГРАФИИ отправок по новой почте за пол года. И реальные фото товара. Около 200 мегабайт фотографий (1500 заказов) в сжатом виде мы им отправили. Потратили на это дело ПОЛ ДНЯ реального времени. Результат — шаблон.
Переспросили сотрудника насчет черных списков, запросили повторную проверку, смену модератора — на всё отказ, черных списков у них нет — можете попробовать ещё раз.
Изменили ассортимент до 1 (ОДНОГО) товара (зарядка для квадрокоптера) — результат уже через 20 минут получили шаблонный отказ. По прежнему без какой-либо причины. Её там в принципе быть не может — сайт пустой, документы идеальные. В чате сказали, что с 1 м товаром тоже можно, минималки у них нет. Добиться вменяемого ответа нельзя никаким образом, какого-то решения вопроса, выйти на контакт с модератором нельзя по причине «не хочу». Замечательно
И тут я вспомнил — это же Украина) А ФОП у меня из Донецка. Родился вообще на территории современной РФ. Нацизма тут нет, правильно?
Мы получили отказ, потому что у нас ФОП из Донецка! Других причин просто быть не может. Сидели у отмороженной тп пытались выяснить что же не так, потеряли пару недель продаж, кучу времени, денег, только потому, что мой ФОП выбрал сторону Украины в конфликте. Вот тебе и спасибо называется.
Многомиллиардная корпорация не может нанять людей на работу, контроль персонала просто отсутствует… Позорище
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами (платіжні системи, НБУ і т.д.) при перевірці мерчантів, моніторингу мерчантів та процесуванні транзакцій.
На жаль, при роботі з вашим сайтом ми не бачимо можливість повного дотримання цих зобов´язань на належному рівні.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Написати коментар
Знову на ті ж самі граблі.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Коментарі (2)
Розповідь
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (1)
УХОДИТЕ С ЭТОГО БАНКА!!! ОНИ КИДАЮТ ЛЮДЕЙ!!!
На жаль, у відгуці відсутні дані по яким ми могли б перевірити інформацію по описаній ситуації. Власник картки завжди може самостійно звернутись в підтримку зручним для нього способом для отримання консультації.
Проведення платежів в інтернеті або операцій в особистому кабінеті Приват24 можливе лише за умови знання даних (картки або паролів), що відомі лише власнику картки.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Коментарі (3)
Жахливо і непрофесійно
Ми звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Мошеничество TWITERM терминал AWS EMEA, aws amazon.co
украли деньги с привата 28 апреля 2020 года в 20−44 часов
У меня очень похожая ситуация.
Мошенники Украли с долларовой карты 3.04.2023 в 00.47 digital 229долларов, ночью через все тот же TWITERM терминал, без подтверждения через смс или онлайн банкинг. Высвечивается, типа оплата на сайте AWS EMEA, aws amazon.co
номер заявки в приватбанке 2429246
Самое интересное, что карта нигде не светилась, ни в каких магазинах, онлайн сайтах, и она digital, поэтому данные знать могло я и приложение privat24.
15 марта 2023 говорит банк, что была авторизация на сайте amazon, но я этого не совершал
Теперь вопрос: как доверять свои деньги банку?! ПРИВАТ БАНК — Найдите защиту от этого и верните мне деньги!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Оплата на сторонньому сайті можлива лише за умови введення даних картки, що відомі її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження платежів за правилами платіжної системи та зробимо все, щоб повернути вам кошти. Наразі заявка на оскарження в роботі і за результатом її розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Коментарі (23)
Неповнолітнього звинуватили у шахрайстві
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Мошеник Храмченко Анатолій 5168755440090989
093 161 2605
0931612605
Картка ПриватБанк
5168 7554 4009 0989 (5168755440090989)
Храмченко Анатолій Федорович
Картка яка прив’язана до нової пошти:
537541xxxxxx2995
Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42
ХРАМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
093 161 2605
Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42
Продають запчастини для авто на ОЛХ: olx.ua/d/list/user/MduBm/
Авто на AUTO.RIA: auto.ria.com/uk/search/?user_id=11313627&custom=3&abroad=0
Jeep Grand Cherokee SRT 2015
BX 7770 CI 1C4RJFAGXFC955799
Mercedes-Benz G-Class 2000
BX 1314 HO WDB46324x1Xxxxx79
Бере передоплату за запчастини, запчастини не висилає, передоплату не повертає, номер телефону і Вайбер додає у чорний список, після чого не можно з ним зв’язатися.
Працює в Хмельницькому, є свое СТО в тому же місці, це з його слів.
Варианти написання телефону
+380931612605
+380 93 161 26 05
093 161−26−05
093 1612605
0931612605
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (3)
Приват Банк отказал в переводе средств и заблокировал карту
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Коментарі (5)
Безслідно пропали 800грн з карти
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми обов'язково проведемо роботу з оператором, щоб уникнути подібних непорозумінь в майбутньому.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру, що стосується вашого питання публічно. Однак ви можете побачити необхідну інформацію в своєму Приват24 https://next.privat24.ua/. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись до нас в приватному повідомленні, будемо раді допомогти.
Коментарі (3)