×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Банкомат іншого банку не видав кошти,кошти з картки Приват Банку знялись
Нам шкода, що ви зтикнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
Коментарі (3)
Несанкціоноване списання коштів
Не рекомендую цей банк взагалі.
Перепрошуємо за незручності. Фахівці вже розглядають питання та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (2)
Нав’язують непотрібні послуги
Більше ніж через рік (29.12.2022) знов звернувся у відділення щоб замінити картку. На цей раз мене навіть не питали, чи хочу я голд картку. Консультант відразу сказала «у вас активний голд статус» (якого в мене немає), і продовжила оформлювати мені голд карту. Якби я не почав розпитувати, так би мені і нав’язали цей голд статус з щомісячною платою 20 грн. Виявилось, що знов немає пластику, є тільки голд (збіг?). І по поведінці консультанта видно, що я не перший хто відмовляється від цієї голд картки, і вона вже як завгодно намагається ії хоч комусь впарити.
Так це ще не все. Приблизно тиждень до цього у мене з цієї картки списали 20 грн. Зв’язався з оператором в чаті підтримки Приват24, щоб з’ясувати що це за транзакція. Він сказав що це списання за страховку «На кожен день» здається. Зайшов, подивився, жодних страховок в мене не підключено, тим паче вищезазначена страховка передбачає плату 25 грн/міс (не 20), звідки він це взяв — не зрозуміло. Написав оператору про це. Він почав взагалі мені якусь нісенітнецю розказувати, що у мене договора страховки немає, але він є у основного власника карти, держателя (хто цей основний власник, як не я, я так і не зрозумів). Скинув посилання на примірники цих договорів і не дочекавшись моєї відповіді, поки я переглядав ці договори, від'єднався.
Зв’язався з іншим оператором. Цей уже адекватно пояснив що це комісія за обслуговування рахунку, якщо їм рік не користуватись. Але в мене за останній рік операції були, списання помилкове, гроші згодом повернули. (Але я не здивуюся, якщо і тут мені намагались нав’язати голд статус без мого відома.)
В мене питання до Приватбанку: навіщо ви проводите таку агресивну політику нав’язування непотрібних послуг? Ви ж так всіх клієнтів розпугаєте. Хай би там ще на зарплатну карту цей голд статус вішали, туди все-таки щомісячно зарплата надходить, 20 грн списується, не так уже й багато (якщо не враховувати, що війна в країні, заводи стоять, і в мене зарплата через це меньше 4 тисяч гривень). Але ж на кредитку, якою я роками можу не користуватись, навіщо? Навіщо мені цей головний біль, постійно класти на неї гроші, слідкувати щоб у мінус не зайти? Ідіотизм якийсь. Зрозуміло, що всі будуть відмовлятись.
Якщо Банк хоче збільшити доходи, скасуйте ви льготний період. При заміні карти перезаключайте контракт, щоб там не було льготного періоду, якщо потрібно. Я згоден платити відсотки з першого дня користування кредитними коштами, якщо я ними користуюсь. Але я не згоден платити по 20 грн/міс просто за те, що у мене в кармані лежить шматок пластику
Але ж якась «розумна» людина в Приватбанку вирішила, що треба під час війни і безробіття з людей гроші за повітря здирати. І не кажіть, що консультант винен. Я не до одного звертався. Видно, що їх змушують нав’язувати ці голд картки.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (4)
Блокируют карты
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила незручності. По картці проходила ризикова операція, що вимагала додаткового підтвердження. Запросивши таке підтвердження банк має змогу впевнитись, що платіж проводиться саме власником картки, а не третіми особами.
Якщо при підтвердженні платежу називаються дані, котрі не співпадають з тими, що ви залишали в банку, на жаль, фахівець не має змоги підтвердити операцію. Щоб уникнути подібної ситуації радимо своєчасно оновлювати дані в банку.
Для розблокування картки ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (2)
Пенсioнеру списало всю пенсію, на що тепер жити?
https://privatbank.ua/refund/26019201#refund_table
результат (рішення): На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн».
Вони справді сподіваються що з таким рішенням хтось буде «згоден»? Дуже дякую від імені всіх незахищених пенсіонерів (ваши чати з ботами, голосові меню з мінімальною можливістю вибору оператора — то саме велике ваше піклування для них. Звісно, будуть голодні — швидше розберуться)) Насправді — ні. Не дякую, не розібрались! Залишаю відгук для історії, хто в ці складні часи підтримує українців, а хто мародерить не соромлячись — може вона разбереться? З Новим Роком.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Виходячи з даних у відгуку, мова йде про картку іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням власника картки. Він може звернутись в онлайн чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (3)
Безпека клієнтів нульова
Лише 29.12.2022 від консультанта ПриватБанку отримую інформацію що вивляється 28-го числа о 9 ранку відбувалися спроби щодо підбору cvv коду по моїй карті але разом з тим ніякої інформації про такі дії я не маю, в додатку до мене не надходило. Як би я це побачив ще вчора з ранку можна було запобігти шахрайським діям які були здійснені відносно мене. Дякувати консультанту який вечірній час допоміг заблокувати картку та створити заявку на повернення коштів.
Але, тепер за правилами банку необхідно очікувати 120 днів і можливо, не факт, що ці кошти будуть повернуті, разом з тим оскільки кошти є кредитними, а не власними, тому після 25 числа кожного місяця на суму яка в мене списанна, я за правилами банку чомусь повинен сплачувати відсотки. Шляхів вирішення цього питання в Приватбанку чомусь не існує, а оскільки кошти списані шахрайським шляхом, то чому з клієнт повиннен сплачувати за це відсотки за користування шахраями коштами банку, навіть не коштами клієнта. Більше того підстав для того щоб не списувати відсотки достатньо, а саме подана заява до кіберполіції та до відділку національної поліції.
Чому ПриватБанк не вважає за потрібне закрити рахунок до повернення коштів щоб клієнт не сплачує відсотки за той період коли цими коштами користується шахрай тобто протягом 120 днів клієнт повинен сплачувати відсотки банку за те що хтось користуються цими коштами.
Також виявляється що кошти які знаходяться фактично на рахунках банку мають бути ще захищені з боку клієнта.мені здається що сам банк має захищати те що знаходиться в його розпорядженні і дбати про своїх клієнтів і про захист їх персональних даних.
Отож можна підсумувати що будучи клієнтом ПриватБанку ви не маєте жодного захисту від проведення шахрайських дій, та коштів які знаходяться на рахунках у Приватбанку.
Проведення оплати в інтернеті або прив'язка картки на сторонньому сайті для здійснення подальших оплат можлива лише у разі, якщо на сайті були введені дані картки, що відомі лише її власнику. Зі своєї сторони банк піклується про безпеку коштів та робить все, щоб не дати шахраям заволодіти коштами клієнтів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей.
На нашому сайті розміщено ряд порад та правил, які допомагають клієнтам самим не потрапити на гачок шахраїв та не дати заволодіти своїми коштами.
Після невдалих спроб з введенням невірного CVV коду по картці вам було відправлено інформацію про це на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Що ж до оскарження платежів, зазначимо, що строки опрацювання заявки на повернення коштів та правила оскарження регламентуються правилами міжнародної платіжної системи. За результатом обробки заявки ми додатково вас проінформуємо.
Коментарі (5)
Заблокована картка
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Написати коментар
Поки спав з картки пропало 10500 гривень
Звернувся до кіберполіції.Цікавий момент, що ліміт по оплаті в інтернеті становила 6000.Яким чином з картки було списано 10500 гривень ніхто не відповів.Термін розглядання заявки 120 днів.За які кошти жити в цей нелегкий час нікого не цікавить.
Проведення подібних оплат можливе лише з введенням даних картки, що відомі лише її власнику. Шахраї могли їх отримати не тільки за необережності, а й більш витонченими способами, як то копіювання даних картки при оплаті на ненадійних сайтах.
Регламент опрацювання заявки встановлений міжнародною платіжною системою. За її правилами ми будемо проводити оскарження цих оплат і повідомимо вас про результати.
Коментарі (6)
Приватбанк.
Справа у тому, що ліміт переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. В майбутньому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
Коментарі (2)
Ніколи в житті не купуйте ОВДП в Приватбанку!
Шкодуємо, що у вас склалось негативне враження про послугу з придбання ОВДП в ПриватБанку. Окрім ОВДП в банку також є депозитні вклади, що дають змогу отримувати відсотки за кошти розміщені на рахунках. Окремо зазначимо, що банк дає підвищену ставку за строкові вклади. Сподіваємось, що в подальшому ваша думка зміниться на краще.
Коментарі (5)
Банкомат не выдал деньги
Сума може бути автоматично повернута на рахунок протягом 11 днів, якщо банк, через який проводилась операція, не запросить її до списання. Якщо сума буде списана, за залишеною заявкою буде відкрито спір відповідно до правил платіжних систем.
Коментарі (19)
Інкасація
І друга проблема в тому, що кошти повернуться не відразу, а на протязі 14 днів. Сума була не маленька, хотіла зустріти Новий Рік, тепер св’ята не буде (((
Ми дуже шкодуємо, що робота інкасаторів призвела до цього непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу з колегами, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Видача готівки в терміналі
Дуже зла на Ваш регламент роботи на поверення коштів від 1−14 днів
Тобто списання за хвилину, а повернення …
Знімала готівку в терміналі, гроші списало з картки, але фізично банкомат не видав кошти, я все розумію, технічні неполадки і тд, але ж це не моя провина, чому таке довге вирішення поверення МОЇХ коштів, на носі новий рік. я знімала всі свої кошти, де вони питання …прошу прискорити інкасацію банкомату, якщо це єдине що тормозить процес повернення
Якщо до кінця дня мені не повернуться омїж кошти на картку, я писатиму заяву в поліцію.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Коментарі (2)
Забрали ліміт на оплату частинами
Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато чинників по кожному клієнту для встановлення лімітів за послугою. Можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки).
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту покупок, ми відправимо повідомлення.
Написати коментар
Не віддають грошові вкладення за спадщиною.
19.12.2022р. я звернувся у відділення ПриватБанку у м. Вільногірську. Пред’явив усі належні документи консультанту. Вона відправила копії у юр. відділ ПриватБанку, пояснив, що протягом 3 діб я отримаю усі кошти. Я отримав лише½ частину. Ні завідувач, ні консультант відділення не надали чіткої відповіді чому лише ½ частина. Я звенувся знову до нотаріуса який видав мені ці документи. Вона ствержує, що це два різні документа.Декілька разів дзвонив на 3700, вислуховують, та дають відповідь, що два документа про спадщину ідентичні, і другу частину не можуть видати. З юридичним спеціалістом не з'єднують.«Консультанти" ПриватБанку трактують норми закону в свою користь та перешкоджають отриманню предбачених мені коштів. Для вирішення питання жодних дій не вчиняють.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
Зникло 200 грн
Я відразував 14 тис грн. і почав поповнювати термінал, вніс 3600 і на наступній купюрі термінал висунувся через перепад напруги.
Після ввімкнення я на сусідній вніс решту, вийшло 10200.
Тому в першому терміналі точно було 3800.
На місці ніхто і нічого зробити не зміг, хоча я був на відділенні.
Сказали дзвонити на 3700. Після 30 хв знущань від робота, інакше це не назвеш, я добився до оператора, подав заявку на повернення 3800. Це 4 дні очікувань і мені повернули всього 3600.
Жодних підтверджень і пояснень при цьому ненадали, просто кинули на 200 грн.
Нераджу мати справу!
Виходить мене надурив ПриватБанк
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Некомпетентні співробітники чи банк не взмозі провести документ?
26.12.2022 о 09:58 вперше через відомість створюється незарплатна виплата (по зарплатній досвід є і все проходило) для співробітника, де для списання вказується поточний рахунок підприємства. Тоді ж створені і підписані платежі по податках.
Оскільки через пару годин (тобто, біля 12:00) відомість із стану «Надіслано» не змінилась на стан «Опрацьовано», звертають в чат-підтримку.
Співробітниця Анна повідомляє, що треба ще зробити платіж на транзитний рахунок, звідки і будуть кошти надіслані на карту співробітника.
На моє уточнення «Транзитний рахунок вказати той самий, що і вказую при виплаті зарплати?» співробітниця банку Анна надає мені конкретний номер рахунку, що відрізняється від раніше зарплатного.
Відправляю кошти НА РАХУНОК, ЩО НАДАЛА СПІВРОБІТНИЦЯ БАНКУ.
Десь через три години (тобто, десь о 15:00) ніякого результату, відомість на виплату в тому ж стані.
Знову звертаюсь до чат-підтримки. Співробітница банку Анастасія повідомляє, що кошти на транзитний рахунок надійшли лише о 14:40 і тому затримка. Після чого запевняє, що протягом 30 хвилин кошти вже будуть зараховані на картку.
Наступний день (27.12) і жодного результату, відомість так і не змінила стан, кошти на картку не потрапили.
Знову звертаюсь до чат-підтримки.
Співробітниця Катерина повідомляє «Я створила заявку у технічний відділ. Вона буде розглянута протягом 1−2 днів, зазвичай протягом дня.» (до чого тут технічний відділ, я взагалі не зрозумів).
Станом на зараз (28.12, 11:15) відомість не змінила стан і кошти на картку не надіслані.
Це у банку працюють некомпетентні співробітники, які надали невірну інформацію і далі просто їм заборонили про це говорити, що вони прикривають один одного? Чи це проведення відомості для банку є такою надскладною операцією?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Написати коментар
Оплата частями не для всех
Недавно решил сделать покупку — а у меня лимит по кредитке 50к, а ОЧ — 0. На горячей линии сказали, что это из-за «сложной ситуации в стране».
Я думаю, ну ладно… Но потом пообщался с коллегами. Оказывается у них всё есть.
Напрашивается вывод: это из-за моей мариупольской прописки. И все равно на то, что я на службе, имею УБД, справку ВПО и проживаю в Киеве!
Вот и негодяи. Обидно.
Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато чинників по кожному клієнту для встановлення ліміту. Можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки) для збільшення шансів.
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту, ми відправимо повідомлення.
Коментарі (2)
Повне ігнорування та приниження від банку
***Може ви не захочете читати ворожу мову, тому, щоб не образити почуття читача, переклала до google translate українською. Може, так мене хоч хтось у цьому банку почує***
Мені вже набридло, що банк мене принижує і повністю позбавляє прав на мої кошти тільки тому, що у мене білоруський паспорт.
Коли я намагалася дізнатися, що з моїми рахунками на самому початку війни, банк відмовчувався заготовленим повідомленням про 'блаблабла резидент країни агресора блаблабла', а в службі підтримки говорили, що для того, щоб розблокувати вхід до додатку потрібно прийти до банку, але в банку вас обслуговувати не будуть, тому що ви з країни агресора блаблабла. Тобто мені кажуть, що банку пофіг.
І тут, несподівано, через 10 місяців, банк надсилає імейл про заборгованість у 125 гривень за якесь там обслуговування. Ух ти, нежданечко. *** приватбанк, ти вже вкрав у мене мої гроші, заблокувавши доступ до рахунків і додатків і повністю позбавив мене прав клієнта. Ти що не можеш сплатити ці 125 гривень сам, з тих вкрадених у мене грошей? Камоне, це вже смішно.
Приватбанк постійно принижував мене починаючи з 24 лютого, виправдовуючись війною і ситуацією в країні. І ось через 10 місяців, ти все ще не вважаєш мене за людину, за повноправного клієнта і продовжуєш відмовляти мені у відповідях на мої запитання, принижуєш, вимагаю якусь там заборгованість. Просто заплати ці 125 гривень узявши гроші з мого $бізнесу рахунку, в чому проблема? Ти ж вмієш приймати рішення за клієнтів та позбавляти їх прав! Вчини із заборгованістю також.
Набридло бути ізгоєм і постійно чути відмовки. А ще кажуть, що українські банки найкращі, що Європейські й поряд не стояли… боже яка ж жесть і брехня.
Те, що зараз робить банк — це виставляє ультиматум: доки не сплатиш нещасних 125 гривень, з тобою ніхто розмовляти та відповідати на твої запитання не буде. Ви правда вважаєте, що в 21 столітті, в європейській країні це вірний спосіб отримання платежу? Звучить майже як 'вибивання грошей' з 90-х, посадили нещасних дівчаток отримувати ось це все в обличчя за телефони та задоволені, думаючи, що обрали правильну стратегію. Вам не здається, що форма діалогу, і двосторонньої співпраці могла б бути пліднішою? Банк нічого не робив для мене останні 10 місяців, а якихось там нещасних 125 грн. все одно вимагає. Коли банк почне робити хоч щось?
Мої питання залишаються такими ж:
1. Коли мені розблокують рахунки?
2. Як мені розблокувати рахунки, будучи закордоном? (я не можу повернутися до України)
3. Як мені розблокувати програму? Чому воно у мене заблоковане? Я не можу бачити свої рахунки і вважаю, що банк уже вкрав мої гроші. Як мені дізнатися, скільки грошей у мене на рахунках??? (І не кажіть, що щоб щось зробити треба з’явитися до банку. 5+ мільйонів українців виїхало і перебуває в Європі, вони теж усі мають приїжджати до України, щоб вирішувати свої питання з банками???)
Будь ласка, не кидайте стандартну відписку про 'постнова НБУ блаблабла…', а опишіть свої конкретні дії, які банк готовий вжити, щоб вирішити проблему. Досить уже принижувати своїми відписками.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (13)
Не віддають втрачені кошти через несправність банкомату та не допомогать розібратись з цим.
Хотіла зняти 1200 грн, банкомат видав 1200 грн. А смс у додаток приват банку прийшла, що зняття було на 2000 грн. Помітила через 3 дні, повернулася до банку, розповіла свою історію, сказали, що таке може бути через перебої зі світлом, від неї відправили заявку на повернення грошей. Через три дні прийшла відмова. Вона знову пішла в приватбанк, їй сказали, що вона повинна заплатити за те, щоб їй допомогли розібратися, щоб їй повернути кошти, але ця допомога буде коштувати дорожче ніж 800 грн. Вона вийшла у сльозах, без своїх грошей, без наданої допомоги. Чому приватбанк так відноситься до песіонерів та не повертає кошти?
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти мами та розібратися в ситуації.
Написати коментар