Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aksutairis 6 червня 2025, 18:14
Дуже компетентний, ввічливий оператор! Відразу вникла у ситуацію і допомогла, до цього кілька операторів до неї не змогли допомогти, а навпаки, посилили ситуацію! Дякую Вам за допомогу Анастасія!
RobinBobin2 1 червня 2025, 7:04
С некоторых пор в приложении появилось настойчивое требование подписать договор о простой электронной подписи. По нему подписью считается практически любое взаимодействие с приложением и биометрия. Вот только смущает, что вся ответственность банка за любой ущерб (включая ущерб по вине самого банка) ограничена суммой в 100 грн. Учитывая глючность их интерфейсов можно ожидать чего угодно. Упоминается также голосовой отпечаток как способ подписания. Неужели специалисты по безопасности банка не в курсе, что сейчас нейросети по нескольким секундам делают точную копию голоса, а значит этот способ должен быть убран? Упоминается, что банк сам решает какие способы использовать и может вводить новые. Также смущает, что подпись может использоваться и в договорах страхования, где банк выступает посредником. Возможность отказаться от подписания или изменить какие-то пункты банком не предлагается. Всё это наводит на мысли о квалификации специалистов по безопасности и законности навязывания подобных договоров.
lookllllike 31 травня 2025, 20:22
Хочу залишити негативний досвід користування ПриватБанком.
Я тривалий час не користувалася картою, хоча на ній залишалися кошти і сьогодні увійшовши до свого акаунту побачила 2 списання «Комісія за обслуговування неактивних рахунків».
Без жодного попередження банк вирішив списати кошти бо я не користуюся картою. Дуже клієнтоерієнтовано…
Я була дуже здивована даною ситуацією і звичайно звернулася до підтримки, де мені повідомили «вас інфорували повідомленням в приват 24, яке тимчасове і може зникнути через певний час, через що ви могли не побачити його». Я звичайно перевірила повідомлення і нічого не було, хоча «вигідні» пропозиції чомусь не видаляються… Протягом останніх місяців я отримувала смс повідомлення на номер телефону де мені пропонували зайти до застосунку «Ми багато покращили для вас"(зараз це звучить як знущання), але Приват вирішив, що повідомити про списання не є обовʼязковим. Звичайно, кошти на картці ще були, списувати є з чого.
Тому хто не користується Приватом закривайте рахунок або не залишайте кошти, бо вони будуть списані без будь яких попереджень і пояснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaKyivska 30 травня 2025, 11:59
ПриватБанк навʼязує клієнтам співпрацю зі страховою компанією, яка не виплачує страховку.
Fixoil 30 травня 2025, 1:42
В терміналі Приватбанку за поповнення своєї карти Приватбанку знімається комісія. Зовсім з глузду з'їхали.
Сергій Валеріанович 29 травня 2025, 19:23
Сьогодні у мене банкомат, в м. Києві вкрав 10 000 гривень.Це відбулося коли я мав намір покласти на свій картковий рахунок 10 000 гривень за допомогою банкомату це відбулося в м. Києві.
. Однак, ці кошти на його рахунок не надійшли. Я отримав квитанцю в якому банкомат повідомив його, що кошти надійдуть на його рахунок протягом 30 хвилин, якщо ні то пропонується телефонувати на гарячу лінію банку.
Однак кошти з банку так і не надійшли.
В телефонному режимі ним була подано відповідне звернення з проханням бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків банкомату, оскільки такий випадок у мене не вперше і вже був колись інцендент з цього приводу і банк коштів не повернув.
Однак співробіники банку відмовила мені в моєму проханні провести перевірку його скарги в його присутності.
Після цього, за словами українця, він «терміново звернувся на гарячу лінію банку», проте там йому запропонували «чекати 5 діб». Чекаємо інкасації.
Вона відбувається банально просто
Інкасатор кладе гроші у кишеню чи якусь торбу і їде в невідомому напрямку.
Таким чином, термінал АТ ПриватБанку вкрав у чоловіка 10 тисяч гривень і жодних гарантій на повернення коштів йому банк не дав.
Будьте пильними і не користуйтеся послугами банку, який не бажає повертати кошти вкрадені його банкоматами і не відповідає за їх технічний стан. Щодо прохання бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків коштів в банкоматі мені було відмовлено і запрпоновано звернутися до банку письмого. На моє твердження, що поки я буду писати звенення пройде декілька днів і перевірка відбудеться без моєї участі. Оператор Сергій повідомив, що нічим допомогти він не може.
vesnaletom 28 травня 2025, 17:45
Державный банк без чести и совести со странным названием — ПРИВАТбанк.
«Хто ти: тварюка тремтяча або правА маєш?»
Народна творчість.
Своїм Волевиявленням (заявою) я зобов’язала ПРИВАТБАНК перерахувати залишки моїх грошових коштів в інший банк та закрити всі мої рахунки, але, свої зобов’язання по договору — повернути мої кошти за моєю першою вимогою ПРИВАТБАНК невиконав — всі мої рахунки були закрити — але мої кошти, в інший банк, перераховані не були без підстав та проти моєї Доброї Волі, та я була повністю лишена доступу до всіх своїх коштів на картках, а також до Приват24, для з’ясування чи залишились кошти на картках та скільки їх там.
Неодноразові скарги та переговори з відповідачем — ні до чого не призвели — ПРИВАТБАНК відмовлявся повертати, мені, мої грошові кошти, тому я звернулась до суду. Суд:
• продовжувався 1.5 року — ПРИВАТБАНК постійно по надуманим причинам переносив судові засідання,
• за це оштрафовав ПРИВАТБАНК на 800грн)) — ПРИВАТБАНК намагався оскаржити штраф, тому додатково сплатив судовий збір 2500грн,
• ухвалив рішення на мою користь і зобов’язав ПРИВАТБАНК повернути мої кошти.
ПРИВАТБАНК:
• рішення суду не виконав та отримав 2 штрафи від виконавчої служби на суму 15`300 грн з погрозами відкриття кримінальної справи,
• сплатив 32`000 грн приватному виконавцю,
• 69,00 грн. —  за користування АСВП депозитний,
• 200,00грн. — витрати виконавчого провадження
• через 5 місяців ПРИВАТБАНК повернув мої 31`800грн,
Таким чином, за своє небажання ДОБРОВІЛЬНО виконати рішення суду
приватбанком додатково сплачено 50 869 грн. наших, з вами коштів з бюджету
країни.
При цьому Державний банк ПРИВАТБАНК:
• сплачує керівнику, наглядовій раді, замам та іншим заробітну плату щомісяця в сумі від 900 000 грн до 2 000 000 грн (так-так 2 мільйона грн щомісячно),
• має керівника НЕ українця — спочатку австрійця БЬОШ ГЕРХАРД без українського громадянства з зарплатою 2 мільйона грн під час війни… а з 2025 року — шведа БЬОРКНЕРТ МІКАЕЛЬ також не громадянин України… Ряд членів правління отримали винагороду від 4 до 5 млн гривень.
Українці, з пенсією 3000 грн і зарплатою 7000−20000грн мінус податки невідомо за що — презренний нищіброд.
• у злочині не розкаявся,
• не визнав себе виним,
• не вибачився
• небажає ДОБРОВІЛЬНО відшкодувати нанесені збитки та шкоду, —
а тому, на цей час — позов знову в суді (і судові засідання ПРИВАТБАНК й надалі переносить з надуманих підстав).
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО ТИХ, ХТО ЗАХИЩАЄ СВОЇ ПРАВА — ПРАВА ЧЕЛОВЕКА, якщо ти — человек (людина), звісно.
П.С. Фіз особа немає прав, у неї є лише обов’язки.
Так хто ти: фіз особа або людина — спитай себе і дай, собі, відповідь.
KozhemaM 28 травня 2025, 12:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Симиренка, 14/9
В один момент без попередженнь та пояснень причини, вирішили розірвати відносини зі мною. Залишки коштів з рахунків переказали на рахунок в іншому банку. Все б нічого, але був у мене рахунок «пакунок малюка» на якому була певна сумма. Звісно так як це особливий рахунок з якого не можна знімати або переказувати гроші, вони повернулись державі. Таким чином приват банк залишив мою дитину без грошій які її по праву. Ні гаряча лінія ні працівники відділення не допомогли. Ніхто нічого не може зробити. Можна ж було не закривати цей рахунок на якийсь час, щоб ми використали ці кошти, або хочаб попередити про розірвання завчасно. Відношення жахливе.
Dragovoz 27 травня 2025, 16:20
Були зняті кошти третьої особою. Зателефонував на 3700, співробітник допоміг вирішити питання, також допоміг з заявкою на повернення коштів! Цім і вирішила моє питання, цілком задоволений! Спасибі приват банку за вашу роботу. Дівчині співробітнику дякую за якісну обслуговування і вирішення мого питання! Гроші повернули 🫶
e53815 27 травня 2025, 12:32
Банк більше 1 року не виконує рішення суду. На контакт не ідуть. Вимоги ігнорують.
Добрий день. 01.04.2025 року намагався зняти 5000 грн з карти Ощадбанку в Приватбанківському банкоматі. Гроші банкомат не видав, а з рахунку списались. 02.04.2025 у відділенні Ощадбанку написав заяву на повернення коштів. Пройшло вже 49 днів, гроші ніхто не повернув. Як мені повернути свої незаконно відібрані кошти?
Виктор Дубинчук 20 травня 2025, 12:57
Вчора 19.05.2025 року я намагався зняти готівкові кошти з пенсійної картки. Дві спроби на протязі дня були невдалими. Один раз в банкоматі на Лісовому масиві, другий раз в ТРЦ Район.
Сьогодні 20.05.2025 року історія повторилась. Тепер уже з зарплатної картки. Поясніть може є обмеження на зняття готівкових коштів? Кожного разу сума зняття не перевищувала 5000 гривень. Я дуже незадоволений роботою банкоматів Приватбанку.
Що стосується колл центру за телефоном 3700 — голосовий помічник не вирішує багатьох питань. А навіщо потрібен персональний менеджер в голд клубі взагалі незрозуміло. Зв’язок з ним відсутній.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pixelwar 17 травня 2025, 18:12
«Допомога з людським обличчям — окрема подяка Ангеліні!
«Я втратила доступ до картки, яка була прив’язана до державної виплати. Моя ситуація здавалася безнадійною, поки не потрапила на прекрасну спеціалістку — Ангеліну.
Вона не лише терпляче вислухала, а й детально пояснила, що виплата буде переадресована на нову картку.
У світі, де тебе часто ігнорують або «відписуються», я відчула справжню підтримку.
Дякую за сервіс! Якщо таких як Ангеліна буде більше — ПриватБанк поверне довіру українців навіть у найтемніші часи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
prosecutorgpu 17 травня 2025, 15:04
Акімова Руслана — аудитор Приватбанку, що Приховує власну Некомпетентність — Огидними мерзенними «совковими» маніпуляціями мікроменеджментом та газлайтингом.
Має необмежений доступ до систем банку, затирає діалоги, видаляє робочі файли зі спільного доступу
Підміняє робочі завдання, ставить нереалістичні дедлайни 10 хвилин, щоб показати Твою некомпетентність керівництву, піднести свою велич та вислужитись перед керівництвом.
Дресирує знеціненням.
ЇЇ Токсичність Хайлевел, бутафорна експертність, бардак, хаос, мобінг, подвійні стандарти, токсична культура, неетична комунікація, приниження, знецінення швидко зчитуються одразу.
Руслана Акімова — Недо-керівник, Проф.Непригодна посередність.
Виключний критерій її лояльності — абсолютна послужливість та Відсутність інтелектуальної чесності.
Робота має бути місцем розвитку, підтримки та зростання, а не боротьби за елементарну повагу.
Риба гниє з голови
То ж система контролю температури і мікроклімату все ж має бути, щоб вчасно очиститись, якщо щось раптом гниє
negrustin5555 17 травня 2025, 13:22
15 років була клієнтом Приватбанку і довіряла службі безпеці банку.Але це не так.В березні місяці 2025 року в 03.00 ночі з моїх 2-х рахунків були викрадені всі мої особисті гроші(в тому числі і кредитні 34 тис.)Ніякого підтвердження, ніяких паролей на списання я не передавала.Всі гроші з моїх карткових рахунків були переведені на карткові рахунки Універсалбанку.Я лишилася ні з чим, тільки зі стресом і хаосом в голові.Викрадення грошей я виявила тільки в 8.00 ранку.Як служба безпеки могла дати дозвіл на проведення таких значних сум грошей в 03.00 ночі, це вже викликає підозру??? Я ніколи і ні з ким не ділилася своїми персональними даними (паролі, логіни)Тепер я повинна розрахуватися з банком за вкрадені кредитні кошти при зарплаті 13тис.грв.

Банки і платіжні сервіси повинні проводити якийсь фінансовий моніторинг операцій клієнтів, якщо той чи інший переказ є підозрілим або перевищує ліміт…має додатково підстрахувати своїх клієнтів…Мені дуже шкода, що клієнти Приватбанку не захищені від шахрайських, сумнівних дій і довіра падає…

Хочу застережити всіх клієнтів, закривайте картки з кредитними коштами----це є ПАСТКА!!!
Anastasiia Mikhieieva 16 травня 2025, 6:12
Доброго дня! В минулому році Приватбанк розірвав зі мною договір, але в мене залишився непогашений кредит.

Всі ці місяці, з моменту розірвання угоди я сплачувала кредит за реквізитами з додвідкі, яку мені надали в банку (сплачував мій батько через застосунок, всі квитанції я маю).

АЛЕ! зараз цього місяця не вдається поповнити картку через застосунок: вона заблокована чи що. Мій тато звернувся до банку, але там йому відповіли, що я маю сама звернутися на номер 3700 (я знаю що для дзвінків з-за кордону інший номер) зі свого номеру привязаного до картки. Ок. Але! Я закордоном в Непалі, тарифи на дзвінки тут 150 грн хв до України. Я намагаюсь звʼязатися з агентом банку через чат на сайті — Privat24 не вдається, бо я не є клієнтом банку…я вже декилька разів робила селфі та відправляла фото, проходила авторизацію.

Мені потрібно вирішити мою проблему через інтернет, через сайт без дзвінків до України бо це для мене немаленькі гроші.

Я просто хочу отримати виписку-довідку скільки залишок кредиту та як його продовжувати сплачувати. Нажаль ПриватБанк дуже ускладнює цим життя: чи це такий сенс, що зараз я не можу сплатити кредит бо оплата не проходить, щоб потім нараховувати відсотки та мені платити штрафи? Мало того, що без попередження розірвали договір минулого року, було також складно отримати будь-яку інформацію від банку. Та навіть щоб отримати довідку минулого року мені знадобилось декілька днів, поки мене перенаправляли з одного фахівця до іншого, надсилали недійсні посилання. Це дуже ускладнює життя. Я незадоволена цим обслуговуванням, хоча до розирвання угоди я багато років була клієнтом банку.
Oleksandr Tsytsyura 15 травня 2025, 22:01
Помилково був здійснений платіж за реквізитами. Після оплати вчитель сказав що помилився і боргу немає.
Я подумав написати в підтримку і дійсно, одразу повернули.
Оператор зв’язався менше ніж за хвилину і ще через хвилину повернули гроші на рахунок. Хай клієнти знають що це можливо, якщо одразу звернутись.
romanu417 15 травня 2025, 20:21
Списали гроші з додатковою комісією через проблеми з банкоматом і відмовляються повертати
Gopniki 15 травня 2025, 12:37
Испортили интерфейс у банкоматов, вместо нормального строгого дизайна, какой то детский, лучше бы не меняли
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Людмила Дем'ян 15 травня 2025, 9:22
З метою безпеки послуга недоступна. Для завершення операції зверніться до чату-онлайн або зателефонуйте за номером 3700. 3700 автовідповідач в який чат там теж усе їх питання, скільки можна я не можу з телефоном, а компютер проблема

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝