Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
gorobezus 19 вересня 2024, 19:41
Нужно мне было заплатить госпошлину за загранпаспорт, а поскольку на выданной бумажке было совершенно непонятно, где код операции платеж создать не удавалось. Позвонил на 3700. Подоткнулся голосовой помощник с которым бодался пока, извиняюсь, не обложил его матом, после чего был переключен на живого человека по имени Максим, который решил мою проблему в течении пяти секунд.
Максиму — респект и всяческой удачи.
Автору идеи голосового помощника — все пожелания высказаны голосовому помощнику.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2024, 20:12
Вітаємо.
Віртуальний помічник допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Максим, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову.
korolenko2111 18 вересня 2024, 21:34
Хочу подякувати оператору Олександру, з яким, на жаль, обірвався звʼязок і я не змогла подякувати йому особисто.
18 вересня, ввечері (онлайн — підтримка) пояснював та допомагав відкрити картку за кордоном, змінити паролі та багато іншого.
Дуже дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2024, 10:02
Вітаємо.
Наш оператор Олександр буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 18 вересня 2024, 14:09
Доброго дня!
Дозвольте висловити слова Великої вдячності працівникам Приватбанку, які допомогли мені у вирішенні мого питання щодо шахрайських дій. Я безмежно вдячна тим працівникам, які приклали максимум зусиль для вирішення мого питання і моєї заявки щодо повернення коштів, які вкрали шахраї! Просто не віриться, що проведена така величезна робота по моїх заявках!!! А поліція і досі шукає шахраїв, які далі продовжують свої шахрайські дії щодо простих українців…
Бажаю Вам, дорогі працівники Приватбанку, від щирого серця міцного здоров’я, успіху у всьому і завжди, достатку у ваші домівки, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним! Нехай береже Вас та Ваші родини Господь!!! З повагою, безмежною вдячністю, Світлана.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2024, 15:28
Вітаємо.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Johan1989 18 вересня 2024, 9:27
Хочу поділитися негативним досвідом з ПриватБанком. На моє день народження, 13 вересня, я намагався зняти 13.000 гривень в їхньому банкоматі, але гроші банкомат не видав, а з мого рахунку в Абанку їх списали. Після мене інша жінка знімала гроші, і в неї все пройшло без проблем.

Коли я звернувся до свого банку, мені сказали, що потрібно чекати 60 днів на повернення. А якби ці гроші були терміново потрібні, наприклад, на операцію? Я не рекомендую користуватися банкоматами ПриватБанку, адже це вже не перший випадок, коли виникають проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2024, 10:14
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Вітаю. Була в приват банку разів 5. Хотіла оформити карту для дитини. Перший день сказали що потрібно свідоцтво про народщеня. Другий пояснили що так як фамілія у нас з дитиною різна той щей свідоцтва про шлюб потрібно. Третій раз вони сказали що їм вдруг індифікаційний потрібен дитини. Четвертий раз що їм потрібний тільки оригінал. А на 5 що у них пластик закінчився. Я всі рази відседіла годину в черзі. Ви знущаєтесь. Неможна було відразу сказати які потрібні документи щоб я не бігала по 100 разів. Я розчарована
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2024, 17:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dani1 17 вересня 2024, 11:11
Близько двох місяців тому банк під якимось нелогічним приводом заблокував мої рахунки, тому я звернувся до відповідних органів та подав офіційну заявку.
Весь цей період банк не дозволяв мені використати мої гроші. Розпочаті школи та інші витрати, а банк нелюдським та незаконним способом затримує гроші на суму, яка в рази перевищує суму, яку банк вважає причиною. проблеми.
Я негайно подав скаргу в компетентні органи, і через деякий час все стало прояснятися, і мої слова були доведені, що банк робив і робить, є серйозною помилкою і що він навмисне або ненавмисно служить шахраям))) і що я просто жертва. Тоді що зробив банк?)))
Вигнати чи покарати тих, хто ухвалив проти мене ці неправильні, довільні рішення? Надіслати листа і вибачитися та запропонувати компенсацію???
Ні однозначно)))
Він зажадав від мене 500 грн як послугу облікового запису, і він заблокував мені доступ до платформи, а не просто заблокував облікові записи, тому я не можу бачити, що відбувається з моїми рахунками, і я не можу спілкуватися з банком)))

Головне, вони хочуть 500 грн, і рахунки закриті, і гроші у них, а коли я спитав інформацію, куди вам переслалати …
суму і що написати, вони сказали, що ми вам відправили раніше …))) тобто самі заважають тобі платити, що б було потім сказати.
Це підтверджує причетність співробітників до шахрайських операцій.
Згубне нелюдське ставлення банку до клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2024, 12:00
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що відповідь та рекомендації були надані нашим співробітником при дзвінку до Вас.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів.
Bohdan2512 16 вересня 2024, 21:58
Заблокували карту, вимагали пройти верифікацію через відділення банку, звернувшись до відділення банку прийшов ідентифікацію надав всі документи та довідки, написав пояснення обіцяли розблокувати натомість повідомили що хочуть розірвати договір обслуговування.Розірвати договір не можу оскільки через Прат-Банк отримую зарплату
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2024, 9:04
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
YelyzavetaTrk 13 вересня 2024, 18:27
ПриватБанк — це справжнє випробування для нервів. Щоб дочекатися відповіді оператора, потрібно пройти через сім кіл пекла: постійно перенаправляють на різні меню, і це займає вічність. Проблеми з обслуговуванням постійні — то блокують картки без пояснень, то гроші зависають у повітрі. Одного разу довелося чекати більше півтори години, щоб гроші повернулися на рахунок, хоча це був переказ на інший банк, але дякую що хоча б повернули. Ще й перед Тим як звʼязатися з банком робот постійно запитує одну й ту саму інформацію по кілька разів, що дуже дратує. Клієнтська підтримка залишає бажати кращого!(до операторів жодних запитань не маю, швидко і добре вирішують проблеми) але щоб з цим оператором звʼязатись як я вже казала треба пів дня виділити. Раніше користувалась тільки приватом, але зараз хіба повністю перейду на моно, бо нервів не вистачає. А ще отримую якісь недолугі повідомлення про заборгованість, хоча жодної заборгованості в мене не має. Можна було б поставити менше 1 зірки поставила б!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 18:45
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказках помічника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KseniiaKseniia 13 вересня 2024, 17:31
В зоомагазині при оплаті через термінал іншого банку отримала відмову, хоча для оплати товару необхідна сума була.Звернулась в чат, спеціаліст Юлія поспішила швидше, ніж був заявлений час очікування, все перевірила, заспокоїла, ввічлива і стримана, як і всі спеціалісти, які працюють в Приватбанку. Дякую за допомогу!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 18:03
Вітаємо.
Раніше спостерігались складнощі із зарахуванням платежів, наразі сервіси Банку працюють стабільно. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Юлія дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HkHk1 13 вересня 2024, 15:54
Працівники банку відмовляються обмінювати 100 доларову купюру через наявність на ній п’ятен. Але суть в тому, що сам банк цю купюру мені й видав. І як зазвичай працівники у відділенні натреновані звинувачувати клієнтів і розповідати казочки, що у них все добре, це клієнти не так зберігають. Всім очевидно, що це методичка, яку вони вчать на усі типові випадки обману пов’язані з цим банком.

Після того з чим регулярно доводиться стикатись у Приваті, я вважаю цей банк шахраєм, який спеціально робить усе, щоб робити з людей дурнів.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 16:22
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Djcamel 13 вересня 2024, 13:42
Услуги и обслуживание банка не плохое, но вот система безопасности не налаженна она отличить операции с мошенничеством не может от того когда и куда отправляются или пересылаются финансы думаю что это иисправят
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 14:45
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
AlexPicha 13 вересня 2024, 12:28
Останнім часомьЩо два місяця потребують актуалізацію даних, ссилаючись на потребу НБУ, цікаво який закон потребує двомісячну актуалізацію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 13:33
Вітаємо.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості.
1.1.7.6. У разі необхідності здійснення процедур планової актуалізації / уточнення даних про Клієнта, Банк здійснює належне інформування Клієнта одним із доступних для Банку каналів зв´язку, погоджених Сторонами відповідно до пункту 1.1.3.2.1. цього Договору

Сторони узгодили, що Банк має право, до отримання необхідних для актуалізації даних, призупинити/обмежити обслуговування Клієнта, якщо Клієнтом протягом 60 днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних.

Банк має право за власною ініціативою розірвати цей Договір та закрити рахунки, якщо Клієнтом протягом 240 календарних днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних та/або Клієнт відмовляється завершувати актуалізацію.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-500/?lang=uk
Рекомендуємо оновити адресу реєстрації для комфортного обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YaraY 13 вересня 2024, 10:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Кибальчича, 11-В
02.09.2024 з карти ПриватБанку було вкрадено шахраями 7000 грн. За допомогою застосунки карти були заблоковані та автоматично сформовані заявки на повернення коштів (хоча, на жаль, оперативно додзвонитись і поспілкуватись з оператором важко). У відділенні ПриватБанку м. Києва на Кибальчича картки було переоформлено (хоча також є нюанс-додаток Привату зависав два дні). Але, не зважаю на деякі нюанси, станом на 13.09 кошти повернуті. Дуже вдячна за допомогу!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 10:39
Вітаємо.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 вересня 2024, 16:07
Відгук не зарахований (на 16.09.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
n1325 12 вересня 2024, 23:30
Вважала Приват24 зручним сервісом для купівлі квитків, але сьогодні при поверненні автобусного квитка зіткнулася з відвертим шахрайством. У додатку в розділі «Умови повернення» зазначено, що при повернення квитка за 48−24 год до відправлення повертається 80% вартості, протеее… з 800 грн повертають тільки 280, оскільки НАСПРАВДІ за умовами перевізника при поверненні менш ніж за 72 год повертається 50% мінус 120 грн комісії. Служба підтримки на питання «а як так?» за доброю традицією сипе стандартними фразами про свій регламент і стверджує, що умови в додатку лише приблизні, а з РЕАЛЬНИМИ умовами повернення клієнт має змогу ознайомитись тільки на бланку квитка після його придбання, і взагалі всі питання до перевізника. Публічна оферта? Надання клієнтам достовірної інформації? Нє, не чули.
З цікавості вирішила перевірити, чи такий самий треш на іншому популярному сайті з продажу автобусних квитків, але ні, там ніяких «приблизних умов» по тому самому рейсу, лише актуальна інформація від перевізника. А шо, так можна було?
З 1600 за два квитки завдяки Привату втрачено 1000. Гарний сервіс, дуже сподобалось, нікому не рекомендую 👍
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Владислав Горбов 12 вересня 2024, 22:48
У наслідок шахрайських дій Кравець Богдан Анатолійович (трейдер на криптобіржі) та його дропа — Бєлова Інна Андріївна мої рахунки у ПриватБанку, клієнтом якого я є більш ніж 20 років, були 0заблоковані. Не тільки особисті, а ще й ТОВ Компанія Крокус-Україна. Внаслідок цього я з родиною лишився без засобів до існування в діяльність ТОВ була заблокована, я не можу сплачувати податки (а це штрафи), зарплату робітникам та заборгованість постачальникам, бізнес зруйнований.

Претензія до Приватбанку у тому, що вони не надають підстави (документа), чому вони це зробили. Тільки одні пусті слова. Посилаються на регламент, 30 діб. Розумієте — зруйнувати бізнес та лишити людину без засобів існування вони можуть моментально. А надати обгрунтоване пояснення і документи — через 30 діб (може бути). Як цей час має жити людина — їм пофіґ.

Без цього документа я не можу навіть захистити себе. Бо рахунки заблоковані, а підстава (деталі) незрозуміли і немає доказів з чим йти у поліцію крім моїх нічим не підтверджених слів «заблокували, поможіть люди добрі».
Тому моє враження, що Приват — дуже безвідповідальний банк, дуже небезпечний для ведення бізнесу і відкриття особистих рахунків. Заблокувати ваше життя вони можуть швидко по скарзі шахраїв яки вимагають гроші за розблокування. Допомогти вирішити проблему — в Приватбанку не поспішають.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 вересня 2024, 9:04
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Fedko07 12 вересня 2024, 18:36
28.08.2024 в 14−00, в банкоматі за адресою м.Умань, пл. Соборності 1а, моя жінка Федько Наталія Анатоліївна, намагалась зняти 5000 грн., ПриватБанк кошти з картки списав, а банкомат гроші не видав. В той же день ми звернулись на гарячу лінію Приватбанку де нам пояснили що банкомат їм не належить, але кошти зарезервовані (або щось подібне) та через 11 днів кошти будуть нам повернуті. Через 14 днів жінка звернулась до Приватбанку де їй було повідомлено що вони дійсно дослідили операцію, впевнились що кошти видані не були, але списані з картки. При цьому було повідомлено, що ПриватБанк направив претензію Ощадбанку, так як він не повертає кошти. І що ми отримаємо свої кошти назад в термін від 40 до 120 днів. Мене така позиція банку не влаштовує. Дуже нагадує шахрайство. Виходить гроші списали миттєво, обдурили що повернуть через 11днів, що ставить під сумнів що взагалі кошти повернуться. Я не розумію чому проблеми Приватбанку з ощадбанком перекладаються на мої плечі. Через 120 днів можливо за ці кошти я нічого вже купити не зможу. Получается одностороння любов, якби я не вчасно віддав би кошти мені нарахували б такі штрафні санкції що мало б не показалось. А тут забрали гроші і не спасибі ні до побачення. Доречі хочу відмітити нюанси спілкування з операторами гарячої лінії Приватбанку, таке враження що спілкуєшся з роботом, який тебе культурно посилає. Доводи, що я воював за них, інвалід війни, кошти потрібні в тому числі і на лікування, ні кого не турбує. Іншими словами з мене знущались. Вимагаю в найкоротший термін повернути кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 19:17
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок зі свого боку.
leol 12 вересня 2024, 14:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 1
На 12 вересня 2024 року було замовлення в касу відділення зняття 2400 доларів. Після всіх маніпуляцій «касир», Нікіта Саєнко, показав стопку купюр та поклав їх до віконечка. В свою чергу я, не дістаючи їх, при перевірці помітив купюру в 100 доларів нового зразка, яка окрім того що була блідою та затертою, ще й виявилася з одного боку заляпаною фарбою.
На моє прохання (ввічливе прохання) замінити купюру на більш притомну, касир відповів що згідно постанови НБУ вона є платіжним засобом, і нічого він міняти не буде. Потім сказав що банк не надає послуги з обміну однієї купюри на іншу…
На жаль, ніякі прохання на цю істоту не вплинули!
Тобто виходить, що будь-хто з касирів може підсунути купюру невідомого походження, а потім відмовитися міняти її?
Я вже мовчу про те що свого часу в Приват приносилися «нові та гарні долари», а тепер видають будь що або в поганому або в жахливому стані.
І банки (не тільки Приват) хочуть щоб після такого їм щось несли на депозити?

p. s. В цілому до відділення на Васильківська-1 претензій не було й немає. Дівчатка ввічливі, привітні, завжди підкажуть та допоможуть.
«Гусь"-касир Нікіта Саєнко прийшов з якогось відділення на підміну дівчини що на лікарняному. Хоча, дивлячись на його манеру спілкування і як він обслуговує інших — його максимум — це в певному місці кричати «зайнято»)

р.p.s. Дуже не заздрю тому, в кого авто в лізингу в Приват-банку. Ми свій сплатили завчасно, але перереєструвати у власність — шансів нуль. СЦ киває на Приват, бо банк в реєстрі боржників, а банк киває на пакет документів, який він надав для перереєстрації. Готуємо документи до суду, але перспективи такі собі… Навіть з гарними юристами…

Порада бажаючим на майбутнє — обходити десятою дорогою!

(жаль, що немає оцінки «нуль» — мегажахливо)
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 15:25
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Валерий Шабалов 12 вересня 2024, 11:29
Я являюсь клиентом банка уже более 10 лет. За это время банк прошёл долгий путь в качестве обслуживания своих клиентов. В начале, от прямого общения с оператором и до современного общения, честно говоря, непонятно с кем. Я понимаю, что технологии идут в перёд и прогресс не остановить, но общение с живым человеком, пока заменить нечем. Звонок на номер 3700 — разговор ни с кем!, стандартные формы, которые иногда совсем не совпадают с твоей проблемой, машина тебя не поняла и до свидания, разговор закончен, вопрос не решён! Как связаться с живым оператором понять невозможно т.к. в меня предложений этого НЕТ! Или какой ответ необходимо выбрать, что бы связаться с оператором. Это огромная недоработка государственного банка! Помощь OnLine — слава богу, что машина ещё понимает просьбу — связаться с оператором, который решит твой вопрос т.к. в противном случае, ты будешь с ней переписываться пока она тебя или ты её в сердцах не пошлешь, опять же, не решив своего вопроса. Сегодня, пока не додумался попросить связать меня с оператором в чате OnLine, чуть не потерял терпения и не послал все отношения с банком …. Слава богу после общения с оператором решил свой вопрос за 5 минут. В такие моменты я думаю о тех людях (клиентах банка), которые не такие настойчивые как я и не смогут так ориентироваться в в Online чатах и мобильном приложении. Считаю, что банку, являющимся первенцем с мобильным приложением и перечнем объёма такого рода услуг, и количеству клиентов разного возраста, необходимо обратить на это своё внимание, и не «обесчеловечиваться» до такой степени! Дайте клиенту возможность проще понять — как связаться с оператором.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 11:58
Вітаємо.
Віртуальний помічник на 3700 допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. 
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до підтримки чат-онлайн, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
angryusername 12 вересня 2024, 10:10
Столкнулась с проблемой блокировки платежей, что само по себе является неудобным, но и в общем финансового номера, на котором также ФОП, но самое раздражающее — это необходимость лично идти в банк, чтобы решить вопрос.

Современные банки давно должны научиться решать подобные проблемы онлайн, но это не про вас!

Вместо работы, необходимо ходить по отделениям и заниматься ерундой и это не первый раз уже.

Рекомендую 10 раз подумать перед тем как начинать сотрудничество с этим учереждением и темболее связывать свой бизнес, если вы не хотите нести убытки и попадать в неприятные ситуации уже перед своими клиентами, перед которыми у вас есть платежные обязательства.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 11:10
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Alka8 11 вересня 2024, 22:16
Вже багато років я користуюсь карткою Прівату. Ніколи не було простроченої заборгованості. Завжди кредитні кошти сплачував в срок.
Однако після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитній ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість.
Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!
На всі моя дзвінки у Прівату, та техпідтримки я чую тільки одне — це вирішуємо не ми, а автоматично система. Жодних пояснень.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2024, 9:43
Вітаємо.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по смс. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝